Toon posts:

Siemens SX1

Pagina: 1
Acties:
  • 2.508 views sinds 30-01-2008

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nadat verschillende grote fabriekanten nieuw GSM/PDA combinatie op de markt heben gegooid, kan Siemens natuurlijk niet achterblijven.

En met de Siemens SX1, hoopt Siemens ook mee te kunnen gaan strijden in de GSM/PDA markt

De Siemens SX1

http://www.tweakers.net/ext/f/9923/full.jpg

Specs:

- GSM 900/1800/1900 MHz
- GPRS
- Symbian OS
- Geïntergreerde camera
- Video
- WAP
- 65K64K TFT Display (@gadg)
- IrDA
- Bluetooth
- E-mail client
- FM radio
- MP3
- MMC
- EMS
- MMS
- Calendar
- Organizér
- Memorecorder
- Calculator, Valuta converter
- Melodie editor
- Polyphonic ringtones
- USB connection

Tja, ziet er absoluut niet slecht uit.
Maar ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat deze Siemens uit is.
En als hij dan uit is, is het niet echt meer een telefoon die ver voor in de tijd loopt.

[Voor 12% gewijzigd door Ginz op 26-08-2003 14:53]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Flint123 schreef op 18 februari 2003 @ 23:12:
Bah, die ziet toch niet uit man :D
Heeft de toetsen ook op 'n wel hele aparte manier zitten. Of dat nou zo fijn werkt...?
Hum... Nokia 3650 :?

-

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Anoniem: 77578 schreef op 19 February 2003 @ 22:41:
Het is een leuk dingetje idd maar of het handig is is de vraag. Dat toetsenblok is niet zo'n probleem als er net als bij de P800 een snel toets op zit

zit er trouwens ook een memorycard of iets van dien aard in?
MMC?

-

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik denk dat we op de Nokia 6600 nog wel minimaal 4 à 5 maanden moeten wachten eer die uitkomt, dus Siemens zal hoogstwaarschijnlijk wel een stuk eerder zijn met hun SX1 dan de Nokia 6600

-

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Barca schreef op 05 August 2003 @ 18:30:
[...]
En wat betreft je opmerking "volslagen onbetaalbaar"... tsja... de SX1 is wel het meest veelzijdige (Symbian) mobieltje dat - als hij uit komt - ooit op de markt is verschenen, daar er naast al de prachtige functies die veel mobieltjes al bezitten, tevens FM Radio in zit. Je moet er wat voor over hebben. ;)
Ik denk dat je de SonyEricsson P800 dan vergeet.

Ik zal niet zeggen dat de P800 uitgebreider is, maar de SX1 is zowat het zelfde.
De P800 heeft dit weer meer, en de SX1 heeft dan weer meer.

Ze zullen erkaar dus dan ook niet zo heel veel ontlopen.

-

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
OurLadyPeace schreef op 10 januari 2004 @ 17:59:
[...]

Okay bedankt! :)
hoe weet je dat eigenlijk? Ik heb het in allerlei winkels gevraagd en overal zeggen ze dat ze het niet weten...en ik had een mailtje naar siemens gestuurd maar die reageren niet... :/
Naja ik hoop iig dat het echt zo is, wordt nu wel is een keertje tijd dat ik hem kan halen :) :P
De Meester en ik werken beide in een winkel, wij zijn beide GSM-freaks, en zitten dus dichter bij het vuur.

-

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Tadá

http://www.wda.com.cn/forum/attachments/month_0312/sxx_Y4IQOIcXHop9.jpg

Siemens SX-2 geruchtenplaatje

-

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee