Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Voor de mensen die de SX1 gelijk willen hebben met abbo of contractverlenging(of gewoon los natuurlijk).........
Dan heb ik nieuws voor jullie..................

.....Hij komt vandaag bij de meeste Belcompany's binnen, maar LET OP het is wel de Engelse versie, de prijs bij BC weet ik nog niet. Dat zal ik morgen wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sur_G schreef op 12 december 2003 @ 09:40:
Voor de mensen die de SX1 gelijk willen hebben met abbo of contractverlenging(of gewoon los natuurlijk).........

.....Hij komt vandaag bij de meeste Belcompany's binnen, maar LET OP het is wel de Engelse versie, de prijs bij BC weet ik nog niet. Dat zal ik morgen wel posten.
lol gister dagelijks bericht ? baf-je gelezen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hahhah. yes ik zag het nog niet gepost, dus ik dacht zal de mensen die gek worden van het wachten ff gerust stellen hahah.... Ik ken het gevoel ook---> P900, maar nu geniet ik met volle teugen van me schatje... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sur_G schreef op 12 december 2003 @ 09:50:
Hahhah. yes ik zag het nog niet gepost, dus ik dacht zal de mensen die gek worden van het wachten ff gerust stellen hahah.... Ik ken het gevoel ook---> P900, maar nu geniet ik met volle teugen van me schatje... :9~
in iedergeval groeten van Oss(022)

//edit
Weet iemand eigenlijk hoe de mp3tjes klinken?
zelf heb ik nu een Nokia 6600, maar wanneer ik daar een mp3-tje mee afspeel is 't echt ruk qua geluid.
SX1 heeft van zich zelf een mp3 player, is deze wel een beetje acceptabel?

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 12-12-2003 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie al bij Belcompany gespot? In de stad waar ik werk zit geen BC... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kever zucht mee..........

Kan ook bijna niet meer w8en maar ik krijg hem vanmiddag van Partsupplies. Die hebben hem vandaag binnen gekregen en brengen hem meteen bij mij langs.

Kan ik vanavond lekker spelen........ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op 12 december 2003 @ 09:40:

Maar dat kan bij www.partsupplies.nl ook en daar hebben ze hem vandaag ook binnen en is ook een internationale versie. En de prijs is 565,00. En ik krijg hem ook strakkies maar dat had ik al gezegd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ is nu echt verliefd :>

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik heb dilemma :'(
Kwil hem echt zo hard, mo kwil ook een kleine gsm... :(
En dan kijk ik vooral naar nokia 6230, die kan evenveel (allé, ongeveer) en is een eind kleiner, mo das nog zo lang wachten en die heeft zo'n miezerig scherm in vergelijking é..
Argh, DILEMMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 16:03:
Ach, ik heb dilemma :'(
Kwil hem echt zo hard, mo kwil ook een kleine gsm... :(
En dan kijk ik vooral naar nokia 6230, die kan evenveel (allé, ongeveer) en is een eind kleiner, mo das nog zo lang wachten en die heeft zo'n miezerig scherm in vergelijking é..
Argh, DILEMMA
hier heb je een review van de 6230:
http://www.mobile-review.com/preview/nokia-6230-en.shtml

Denk nu eens goed na....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg van mijn collega te horen dat hij gebeld was door belcompany dat ze er een paar hadden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Ik heb hem net besteld ik krijg hem morgen !
Van de BC....

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raafje > wat moet de SX1 bij BC (los) kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een raar gevoel, het was niet leuk dat we zo lang moesten wachten op de sx1. Maar nu die uit is wil ik dat die juist niet uitkomt. Weet niet waarom, misschien omdat ik geen sx1 kan krijgen doordat ik al een telefoon heb.
Dan maar de sx2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een klein vraag.
Mijn vriend wilt heel graag de sx1 kopen, als het kan morgen. Maar hij weet het dat het de engelse versie is. Mijn vraag is dus of je dat later als er een software....... uitkomt of die dat naar nederlands kan maken. Net als de p900??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Scarecrow schreef op 12 december 2003 @ 10:02:
[...]

in iedergeval groeten van Oss(022)

//edit
Weet iemand eigenlijk hoe de mp3tjes klinken?
zelf heb ik nu een Nokia 6600, maar wanneer ik daar een mp3-tje mee afspeel is 't echt ruk qua geluid.
SX1 heeft van zich zelf een mp3 player, is deze wel een beetje acceptabel?
Aangezien de nokia 6600 geen stereo heeft en de sx1 wel, mag je aannemen dat ze op de sx1 beter klinken. :7

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Saedbanken schreef op 12 december 2003 @ 18:08:
[...]

Aangezien de nokia 6600 geen stereo heeft en de sx1 wel, mag je aannemen dat ze op de sx1 beter klinken. :7
op m'n 6600 komen ze gewoon niet lekker over, denk niet dat 't aan het mono verhaal ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 17:52:
Heb een klein vraag.
Mijn vriend wilt heel graag de sx1 kopen, als het kan morgen. Maar hij weet het dat het de engelse versie is. Mijn vraag is dus of je dat later als er een software....... uitkomt of die dat naar nederlands kan maken. Net als de p900??
Ik heb vandaag de Sx1 voor mijn vriendin gehad top toestel met een leuk headsetje dat hij engels is maakt niet uit en ik download de software wel in Januari
er zit standaard een data kabel bij dusssssssss downloaden maar _/-\o_
ik ga er ook even mee spelen ( als dat van mijn vriendin mag :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Hallo allemaal

hij is vandaag mondjesmaat binnen gekomen bij BelCompany

inderdaad engelse taal wel geheel compleet

Toestel (Duh)
Datakabel
Headset
Software
Manuals

en de rest van BelComapany @ Tweakers ik dacht dat ik hier helemaal alleen was !
maar er zijn er meer :-)

losse verkoop siemens sx-1 € 569,-

[ Voor 7% gewijzigd door Ghostface op 12-12-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrrggghhhh, ik word erg jaloers op jullie. En mijn vriend zei dat die misschien morgen gaat halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

>Maar hij weet het dat het de engelse versie is. Mijn vraag is dus of je dat later als er een software....... uitkomt of die dat naar nederlands kan maken. Net als de p900??
Ja dat kan.

Voor de volledigheid; op dit moment losse verkoop SX1:
Partsupplies.nl: € 565,- (nog 2 stuks beschikbaar)
Belcompany: € 569,- (slechts een paar winkels hebben hem)
www.gsmhuis.nl - € 498 (niet op voorraad)
www.correct.com - € 641,41 (niet op voorraad)
www.wah-kiu.nl - € 569 (niet op voorraad)

Het moge duidelijk zijn dat ik morgen stad en land zal afzeilen om de phone te bemachtigen. ;) Doch wil ik wel een Orange abonnement dus ik hoop dat dat gaat lukken bij BC.

[ Voor 18% gewijzigd door Barca op 12-12-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Bc Hoogvliet schreef op 12 december 2003 @ 18:46:
Hallo allemaal

hij is vandaag mondjesmaat binnen gekomen bij BelCompany

inderdaad engelse taal wel geheel compleet

Toestel (Duh)
Datakabel
Headset
Software
Manuals

en de rest van BelComapany @ Tweakers ik dacht dat ik hier helemaal alleen was !
maar er zijn er meer :-)

losse verkoop siemens sx-1 € 569,-
Hahah, neeh hoor ook wij zijn tweakers... :Y)
Moet wel he, als echte GMS liefhebber, je zit op Esato, TV, of Got. Ervaring,reviews uitdelen is een must in de branche... En gewoon lachen op GoT kan ook altijd, dus genoeg reden om hier dagelijks te komen.... ;)

FF over de SX prijs, ik had vandaag gekeken en ik dacht echt dat ik toch 599.99 zag staan, weet je zeker dat het 569,99 was. Ik kan ook mis hebben gekeken hoor...

offtopic:
Groeten uit 076 Den Bosch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 16:21:
[...]

hier heb je een review van de 6230:
http://www.mobile-review.com/preview/nokia-6230-en.shtml

Denk nu eens goed na....
Tja, tblijft moeilijk ze :/ Kdenk dak ga wachten op de prijs van 6230 en totdak sx1 eens zie, want kheb zo het idee dat hij echt groot is om gewoon in je broekzak te zitten....

En een vraagje, dak eigenlijk al lang heb, als je zo'n bluetooth headset hebt voor je gsm, kun je die dan ook gebruiken om naar mp3's te luisteren, dus dan wel maar met 1 oortje é... Want als je vb onderweg bent hebk bluetooth headset in, maar wil ik natuurlijk ook naar muziek luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 6230 is wel heel lelijk zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Barca schreef op 12 december 2003 @ 19:33:
>Maar hij weet het dat het de engelse versie is. Mijn vraag is dus of je dat later als er een software....... uitkomt of die dat naar nederlands kan maken. Net als de p900??
Ja dat kan.

Voor de volledigheid; op dit moment losse verkoop SX1:
Partsupplies.nl: € 565,- (nog 2 stuks beschikbaar)
Belcompany: € 569,- (slechts een paar winkels hebben hem)
www.gsmhuis.nl - € 498 (niet op voorraad)
www.correct.com - € 641,41 (niet op voorraad)
www.wah-kiu.nl - € 569 (niet op voorraad)

Het moge duidelijk zijn dat ik morgen stad en land zal afzeilen om de phone te bemachtigen. ;) Doch wil ik wel een Orange abonnement dus ik hoop dat dat gaat lukken bij BC.
Ik heb een Orange Free 30 abo 1 jr, € 368,-
vind ik heel erg meevallen.
Wat betreft de geluidskwaliteit van de SX1 bij mp3's afspelen, ik heb zelf de sl45i en daarbij is de kwaliteit al erg goed, de headset wordt door Sennheiser gemaakt dus dat staat in principe garant voor kwaliteit.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie van jullie ( die een sx1 hebben ) kan een foto maken van de sx1, pakket enz.

Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Bush

Smaken zijn subjectief é, I just like a black phone :*)
En idd, zij die al hun sx1 hebben, geef eens meningen, en dan zouk graag weten ofdat het menu goed is, makkelijk berichten typen, makkelijk MMS'en(met pics), kwaliteit van mp3's en natuurlijk nog antwoord op mijn vroige vraag :D

Ahja, en bij gsmplaza hebben ze hem voor 530EUR

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Sorry voor de eventule prijs informatie , het zou kunnen dat ik verkeerd heb gekeken !

Hahah, neeh hoor ook wij zijn tweakers... :Y)
Moet wel he, als echte GMS liefhebber, je zit op Esato, TV, of Got. Ervaring,reviews uitdelen is een must in de branche... En gewoon lachen op GoT kan ook altijd, dus genoeg reden om hier dagelijks te komen.... ;)

FF over de SX prijs, ik had vandaag gekeken en ik dacht echt dat ik toch 599.99 zag staan, weet je zeker dat het 569,99 was. Ik kan ook mis hebben gekeken hoor...

offtopic:
Groeten uit 076 Den Bosch
[/quote]

[ Voor 14% gewijzigd door Ghostface op 12-12-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Raafje schreef op 12 december 2003 @ 21:18:
[...]
Ik heb een Orange Free 30 abo 1 jr, € 368,-
vind ik heel erg meevallen.
Wat betreft de geluidskwaliteit van de SX1 bij mp3's afspelen, ik heb zelf de sl45i en daarbij is de kwaliteit al erg goed, de headset wordt door Sennheiser gemaakt dus dat staat in principe garant voor kwaliteit.
1. Hoe kan je zeggen "Ik HEB een..." als je hem MORGEN bij de BC kan ophalen zoals in een eerdere post vermeld. Je bedoelt "Ik KRIJG een..." :?
2. Vraag die gast's kop van zijn lijf... wij willen weten hoeveel de BC er heeft gehad, hoe het distributieschema is, hoeveel toestellen er waar nog liggen, hoeveel men er opnieuw verwacht binnen te krijgen en binnen welke termijn... etc. etc. etc. ;)
3. Hoe weet je die prijs? De prijzen van de SX1 met abbo bij BC zijn (nog) nergens te achterhalen. :(
4. Welke BC ga jij heen als ik vragen mag... ik moet hem ook hebben. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 12-12-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de SX1 nu in mijn handen had hem groter verwacht want ik heb de p900 zelf (de SX1 is van mijn vriendin) maar moet eerlijk zeggen dat ik de SX1 er eigenlijk net zo leuk eruit vind zien als hij op start kijkt een vrouwen oog je aan en het menu is heel duidelijk. het is alleen even wennen met de 1 tot 10 toetsen aan de zijkant en de technische functies liggen bij de P900 hoger maar daar is ook het prijsverschil, ik ben hem nog aan het uitproberen en mijn vriendin weet ook nog niet hoe alles werkt met GPRS en KPN , ik zelf heb namelijk Orange en dat werkt toch weer net effe anders, moet bekennen dat Orange makkelijker in het gebruik is.
Wat me ook aan het toestel opvalt is dat hij lekker licht is, maar toch niet goedkoop aanvoeld (al is hij dat ook niet >:)
Verder hebben we nog heel wat te puzzelen
Ik zal mijn bevindingen hier neerzetten

mazzzzzzzzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook vanavond opgehaald bij de BC in Hoogvliet, ze hadden er twee binnen gekregen.
Echt een geweldig toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 22:51:
en de technische functies liggen bij de P900 hoger
Ik zie af van touchscreen, wat is er dan technisch beter aan de P900?

De SX1 is getest door Xonio en daar staat ook dat hij "solide" aan voelt.

Hebben ze die andere in Hoogvliet nog? Waar ligt dat trouwens? :+ :+ :+

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 12-12-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg niet dat hij beter is maar ik vind hem voor mij zelf gebruiksvriendelijker maar dasssssss persoonlijk 8)
ik hou van the touch ......:9
enne succes met je zoektocht hoop dat je hem snel hebt
mazzzzzzzzzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al eerder gevraagd, maar na vandaag (sommige mensen hebben hem al) moet het te beantwoorden zijn: speelt de SX1 ook .wma audio bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Barca schreef op 12 december 2003 @ 22:36:
[...]

1. Hoe kan je zeggen "Ik HEB een..." als je hem MORGEN bij de BC kan ophalen zoals in een eerdere post vermeld. Je bedoelt "Ik KRIJG een..." :?
2. Vraag die gast's kop van zijn lijf... wij willen weten hoeveel de BC er heeft gehad, hoe het distributieschema is, hoeveel toestellen er waar nog liggen, hoeveel men er opnieuw verwacht binnen te krijgen en binnen welke termijn... etc. etc. etc. ;)
3. Hoe weet je die prijs? De prijzen van de SX1 met abbo bij BC zijn (nog) nergens te achterhalen. :(
4. Welke BC ga jij heen als ik vragen mag... ik moet hem ook hebben. :+
1: Sorry, ik bedoel idd dat ik dat abo krijg, geef me eens ongelijk :) ik ben enthousiast ik kan ook niet wachen.
2: Wist ie zelf ook niet
3: Heeft hij in de computer van de BC opgezocht
4: Winterswijk, maar dit was de enige :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 12 december 2003 @ 23:03:
[...]

Hebben ze die andere in Hoogvliet nog? Waar ligt dat trouwens? :+ :+ :+
Nee sorry, die was gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogvliet is een supermarkt hahahahh maare effe serieus ligt bij Rotterdam
sterker nog is een wijk van Rotterdam
:+ :+ :+ je wilt hem wel heeeeeeeeeeel graag waarom bestel je nline hem niet online ergens????

mazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 01:01:
Hoogvliet is een supermarkt hahahahh maare effe serieus ligt bij Rotterdam
sterker nog is een wijk van Rotterdam
:+ :+ :+ je wilt hem wel heeeeeeeeeeel graag waarom bestel je nline hem niet online ergens????
Omdat ik hem met abbo wil... en nergens waar je hem met abbo kan krijgen is ie op voorraad.

Geduld is een schone zaak... dat weet ik... maar ik wacht al 9 maanden dus nu kan ie wel weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 13 december 2003 @ 08:19:
[...]

Omdat ik hem met abbo wil... en nergens waar je hem met abbo kan krijgen is ie op voorraad.

Geduld is een schone zaak... dat weet ik... maar ik wacht al 9 maanden dus nu kan ie wel weer. :+
sorry hoor barca maar ik begrijp je niet lees jij dit forum niet want bij www.partsupplies.nl (door mij ) kun je daar ook een abonnement afsluiten.
ik heb er nu twee toestellen vandaan en ik ben super tevreden

maar ja misschien wil je niet online een abo afsluiten en een toestel maaaaaaaaar als ik nu naar buiten kijk brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben ik blij dat ik via internet bestel :+ :+ :+ :+ :+ :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 09:09:
[...]

sorry hoor barca maar ik begrijp je niet lees jij dit forum niet want bij www.partsupplies.nl (door mij geschreven stukkie 8)7 ) kun je daar ook een abonnement afsluiten.
ik heb er nu twee toestellen vandaan en ik ben super tevreden

maar ja misschien wil je niet online een abo afsluiten en een toestel maaaaaaaaar als ik nu naar buiten kijk brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben ik blij dat ik via internet bestel :+ :+ :+ :+ :+ :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kever1971, dat was een zinvolle quote :X

Ik heb 't nooit op die online shops, garantie en verzekering loopt nooit echt zoals 't hoort, noujah zoals 't zou moeten lopen. Ik houd 't liever bij een 'echte' winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarecrow schreef op 13 december 2003 @ 09:54:
kever1971, dat was een zinvolle quote :X

Ik heb 't nooit op die online shops, garantie en verzekering loopt nooit echt zoals 't hoort, noujah zoals 't zou moeten lopen. Ik houd 't liever bij een 'echte' winkel
Tja dat moet ieder voorzich weten ,maar (effe afkloppen) ik heb tot nu toe goede ervaringen met online shops dus _/-\o_ ze kwamen hem gisteren zelf brengen ook nog een stukkie service !! ik vind overigens het blauwe blacklight op het toestel super cool!!! :9
diverse snapshots gemaakt die ik snel hier zal plaatsen
mazzzzzzzzzzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vandaag heb ik 'm in m'n handen gehad.
eerst twijfelde ik nog enorm of ik toch m'n 6600 zou houden, of alsnog voor de sx1 gaan.

nou ik houd 't zeker bij m'n nokia. hoewel de sx1 ook geen verkeerde keuze is [...]
Ik vind de knoppen op de zijkand echt k*t in 't gebruik.
dan heb ik 't niet over de unieke plaatsing van de toesten (die is mooi) maar de knoppen zelf, die krijg je haast niet lekker ingedrukt. en als je 'm al indrukt merk je dat niet (geen klikje of zo) 't voelt gewoon niet lekker aan.
Tuurlijk kun je toetstonen gebruiken, maar daar heb ik 't nooit zo op.
Verder zijn de 'hoofd' toetsen (die aan de 'beneden' kant) van 't toestel zijn geplaatst weer wel lekker.
Ik ergerde me dus behoorlijk aan 'brakke' toetsen. [groot min punt]
de camera is best sweet, en is behoorlijk duidelijk. Beter als een t610, 7250, of de externe van siemens. (e700 is net iets duidelijker).
Maar ik zie weinig verschil tussen deze en 't kwaliteit van m'n nokia.
Verder vond ik de mp3/stereo/radio functies wel beter dan die van m'n nokia, hoewel een oldskool hardcore (wat ik zo wat 24/7 luister) niet echt geweldig klinken.
Verder is de display lekker helden, en licht (TL-lamp / zon) had niet echt veel vermindering op de display.
Opzich vind ik 't een hardstikke mooi toestel, met de radio functie als groot voordeel. (mp3 kun je op iedere symbian os telefoon)
De knoppen vind ik gewoon k*t, afgezien van de bedienings toetsen.
Ik geef 't een 7 dit toestel.
Zondermeer een toffe phone :+

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 13-12-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een 7?
En kheb een ongelofelijk stomme vraag, maar i-mode kun je prolly ni gebruiken via deze phone é?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 19:22:
Maar een 7?
En kheb een ongelofelijk stomme vraag, maar i-mode kun je prolly ni gebruiken via deze phone é?
gelieve nog een keer en dat in (correct) nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei, sorry, slechte gewoonte van ander forum ;)
Ik vroeg dus of het mogelijk was om i-mode op deze gsm te hebben, maar ik veronderstel van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 22:55:
oei, sorry, slechte gewoonte van ander forum ;)
Ik vroeg dus of het mogelijk was om i-mode op deze gsm te hebben, maar ik veronderstel van niet.
Klopt, het kan niet.
Hij bevalt wel erg goed trouwens, de toetsen zijn even wennen maar het gaat al steeds beter met sms'en.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan de mensen die de SX1 nu al hebben:

Hebben jullie GPRS en MMS al werkend? En zo ja bij welke providers zitten jullie?

En stel dat ik iets van een MSN achtig progje erop wil hebben hoe zit dat dan bij T-Mobile? moet je dan een GPRS actief abo afsluiten??? Zo ja dan is het raadzaam om nu nog snel een Orange Free Sim-Only aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou eerst ook de SX1 kopen , ikzelf vind de camera en beeldscherm zeer belangrijk zelf aan een telefoon, eerst ook Mp3speler alleen nu ik al sinds de zomer in bezit ben van een goede Mp3speler heb ik dit niet meer nodig en dus kon ik dat wegstrepen, maar de SX1 bleef interessant, er waren twee andere telefoons die ik interessant vond, en dat waren de Moto V600 en de sharp GX20, de Moto had iets meer de voorkeur omdat deze kleiner en mooier is, de Moto heeft echt een WOW factor. Maar omdat deze weer is uitgesteld ga ik morgen of volgende week toch maar de GX20 kopen , want het scherm van de Sx1 valt me wat tegen, kijk maar naar dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://pop.pcpop.com/upimg/200311141343333688.jpg

Maar toch denk ik dat het een prachtig toestel is alleen iets te groot. Maar de mensen die hem hebben, Gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 23:43:
Vraag aan de mensen die de SX1 nu al hebben:

Hebben jullie GPRS en MMS al werkend? En zo ja bij welke providers zitten jullie?

En stel dat ik iets van een MSN achtig progje erop wil hebben hoe zit dat dan bij T-Mobile? moet je dan een GPRS actief abo afsluiten??? Zo ja dan is het raadzaam om nu nog snel een Orange Free Sim-Only aan te schaffen ;)
Ik wou net achter de computer kruipen om de instellingen op te zoeken, ik heb het dus nog niet werkend. Ik heb een abo bij Orange (tot februari 2004 gratis sms en mms !)

(losse prijs bij BC is € 619,99)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

En voor degenen die hem al hebben (heb hem gisteren nog niet kunnen bemachtigen :()... hoe zit het met MMC vs. SD?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag jeaan de bezitters van een SX1 heb een wallpaper gedownload via de siemens site en nu reboot mijn SX! continu ik kom dus ook niet meer in het menu is er een simple manier om hem resetten???
gaarne jullie mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 13:37:
even een vraag jeaan de bezitters van een SX1 heb een wallpaper gedownload via de siemens site en nu reboot mijn SX! continu ik kom dus ook niet meer in het menu is er een simple manier om hem resetten???
gaarne jullie mening
? raar
als je alles eruit haalt (sim, mmc en accu) en alleen de accu terugzet doet hij het dan ook niet? dat is de meest 'harde' reset die je kan maken volgens mij

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ook nikx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het door die wallpaper komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Ik weet het niet :?
Wel raar iig

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 01:17:
ik wou eerst ook de SX1 kopen , ikzelf vind de camera en beeldscherm zeer belangrijk zelf aan een telefoon, eerst ook Mp3speler alleen nu ik al sinds de zomer in bezit ben van een goede Mp3speler heb ik dit niet meer nodig en dus kon ik dat wegstrepen, maar de SX1 bleef interessant, er waren twee andere telefoons die ik interessant vond, en dat waren de Moto V600 en de sharp GX20, de Moto had iets meer de voorkeur omdat deze kleiner en mooier is, de Moto heeft echt een WOW factor. Maar omdat deze weer is uitgesteld ga ik morgen of volgende week toch maar de GX20 kopen , want het scherm van de Sx1 valt me wat tegen, kijk maar naar dit plaatje:

[afbeelding]

Maar toch denk ik dat het een prachtig toestel is alleen iets te groot. Maar de mensen die hem hebben, Gefeliciteerd
Iedereen zit met dat plaatje maar ik weet het zeker dat dat de gx22 (of een ander model?) is die alleen voor chine/japan etc is gemaakt. Die heeft 262.000 kleuren en het is gs silicon dus wat helderder enz.

Dus mensen vergelijk niet de gx22 met de sx1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Heb hem zojuist bij partsupplies.nl besteld. Belde eerst even op om te vragen of men hem nog op voorraad had, wat inderdaad het geval is. Een vriendelijke vent komt hem morgenmiddag gelijk langsbrengen. Ik moet zeggen... ervanuitgaande dat dat het geval is natuurlijk :+... petje af! Voor de rest liep het van mijn kant heel erg stroef, tsjonge jonge. Omdat ik m'n abbo natuurlijk zo snel mogelijk wil bood hij aan de documenten (kopie bankafschrift / aanvraagformulier, bla) morgen bij aflevering gelijk mee te nemen. Maar dan zal je net altijd zien dat $#)%*&#)%)%$#$% de inkt op is... GRRRRRR. Dus ik communiceer dat ik de formulieren wel op zal sturen. Maar goed, dat kost me een paar dagen... dus in allerijl nog even naar de behulpzame buurman ;) zodat ik nu weer even een mailtje erachteraan heb moeten sturen om aan te geven dat alle formulieren morgen TOCH erbij zullen zitten. Ok ok wat onnodige details, maar ik moest het even kwijt. ;)

Ik laat morgen wel even weten hoe het voelt een Siemens SX1 vast te houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon je op zondag bellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vroeg natuurlijk wel beleefd of het gelegen kwam, maar het was geen enkel probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppie!!!! Maak je niet vaak mee... Veel succes met je nieuwe SX1 ik twijfel nog maar denk dat ik der ook maar es ga kijken voor me vrouwtje want die zit te z**ken aan me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die nog in voorraad is in Belcompany te Utrecht?
Want mijn vriend wilt hem morgen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okey ik weet het ik was negatief over het scherm , Vandaag naar de winkel geweest en vergeleken met het scherm van de Gx20, En ja, de GX20 heeft een comuterscherm erin zitten lijkt het wel, ECHT prachtig gewoon, alleen ik vond dat het prachtige scherm en beste camera in een telefoon nu te verkrijgen met flits niet genoeg was om die ipv de SX1 te nemen, ik vond de GX20 toch te lelijk en heb toen maar de SX1 gekocht, alleen moet wel zeggen BEN ECHT BLIJ met mijn aankoop, alleen hij is alles behalve stabiel, hij crasht echt gewoon nog een paar keer, Maar nu gewoon hopen dat siemens snel een Software update uitbrengt, Maar ik had nog een vraagje, hoe kan je alle telefoonummers van je sm kaart in 1 keer kopieren naar Telefoon geheugen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 21:35:
okey ik weet het ik was negatief over het scherm , Vandaag naar de winkel geweest en vergeleken met het scherm van de Gx20, En ja, de GX20 heeft een comuterscherm erin zitten lijkt het wel, ECHT prachtig gewoon, alleen ik vond dat het prachtige scherm en beste camera in een telefoon nu te verkrijgen met flits niet genoeg was om die ipv de SX1 te nemen, ik vond de GX20 toch te lelijk en heb toen maar de SX1 gekocht, alleen moet wel zeggen BEN ECHT BLIJ met mijn aankoop, alleen hij is alles behalve stabiel, hij crasht echt gewoon nog een paar keer, Maar nu gewoon hopen dat siemens snel een Software update uitbrengt, Maar ik had nog een vraagje, hoe kan je alle telefoonummers van je sm kaart in 1 keer kopieren naar Telefoon geheugen??
waar had je gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zaterdag tegen 17.00 uur heb ik hem in m'n handen gehad bij Belcompany in Nieuwegein dus ik neem aan dat die er maandagmorgen vroeg nog wel is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem bij de belcompany in Utrecht gekocht, bij de kleine, ze hadden er nog twee waarvan 1 gereseveerd was, Nou toen heb ik die andere maar gelijk meegenomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Misschien als vergelijking wel interessant als jullie posten wat jullie ervoor hebben betaald, eventueel met welk abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tja... Ik weet het niet meer hoor.
Eerst wilde ik 'm graag, toen duurde het te lang.
Nu is ie er en vind ik 'm weer mooi. Oogt in ieder geval kleiner als z'n concurrenten vind ik.
Ik lees hier wel dat de software nog steeds wat te wensen over laat?

Zag 'm gisteren bij de Belcompany liggen, maar daar wisten ze me niet te vertellen of er een Nederlandse T9 op zat.
Een van jullie vast wel...

En wat is de kwaliteit van camera? Kan iemand misschien een zelf genomen fotootje posten?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlandse T9 zit er niet op. Waarschijnlijk in Januari te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Iemand die bij de BC werkt had hem voor me meegenomen, ik heb eerst de verkeerde prijs gepost, nl. € 368, hij blijkt wat duurder te zijn zag ik op de bon.

Losse prijs: € 619,99
Prijs incl abo Orange Free 30 1 jaar: € 389,99

[ Voor 4% gewijzigd door Rav op 15-12-2003 09:53 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

readytoflow schreef op 15 december 2003 @ 09:27:
En wat is de kwaliteit van camera? Kan iemand misschien een zelf genomen fotootje posten?
Bekijk eerst de foto's eens die al eerder zijn gepost, in dit topic vind je diverse sites en plaatjes! :)

Edit:
Jawel mijn moeder heeft zojuist officiëel bevestigd dat de SX1 om 13:25 uur in goede orde is afgeleverd bij huize Barca.
Partsupplies.nl - Jullie krijgen van mij een dikke 10.

[ Voor 27% gewijzigd door Barca op 15-12-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Debitel is op dit moment ABNORMAAL goedkoop vind ik zelf,
ik heb hem gehaald met een Debitel 150 Abbo ( ja ik weet het Debitel sucks ) op het vodafone netwerk, krijg 150 minuten per maand waar ik 26,25 voor betaal, maar ze hebben nu een actie, en dat is geen aansluitkosten, en de eerste 6 maanden betaal je maar de helft van je abbo kosten :D en ik heb voor het toestel 179,99 neergelegd, terwijl in vergelijking de telefoon met een Vodafone 180 abbo, voor 32,50 per maand, Je een dikke 299 Euro moest neerleggen, Jah Doei Vodafone, ik weet dat vodafone makkelijk is in opzeggen enzo, alleen ik vond die 100 Euro extra best wel veel en dan ook nog eens 6 * 13 euro, is 78, nou dus ben 178 Euro goedkoper uit, en dat is 178:26,25= 6,7 , dus daar betaal ik dan die extra half jaar die ik extra zou moeten met debitel omdat daar het opzeggen bij ene wijziging zo moeilijk gaat :D ik weet het heel verhaal, en lees maar 3 keer door voordat je gaat zeggen dat ik loop te blaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

JayHova, heb je een linkje waar die Debitel abo's staan?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 14:06:
ik heb hem gehaald met een Debitel 150 Abbo ( ja ik weet het Debitel sucks ) op het vodafone netwerk, krijg 150 minuten per maand waar ik 26,25 voor betaal, maar ze hebben nu een actie, en dat is geen aansluitkosten, en de eerste 6 maanden betaal je maar de helft van je abbo kosten :D en ik heb voor het toestel 179,99 neergelegd, terwijl in vergelijking de telefoon met een Vodafone 180 abbo, voor 32,50 per maand, Je een dikke 299 Euro moest neerleggen, Jah Doei Vodafone, ik weet dat vodafone makkelijk is in opzeggen enzo, alleen ik vond die 100 Euro extra best wel veel en dan ook nog eens 6 * 13 euro, is 78, nou dus ben 178 Euro goedkoper uit, en dat is 178:26,25= 6,7 , dus daar betaal ik dan die extra half jaar die ik extra zou moeten met debitel omdat daar het opzeggen bij ene wijziging zo moeilijk gaat :D ik weet het heel verhaal, en lees maar 3 keer door voordat je gaat zeggen dat ik loop te blaten ;)
Waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Overwerken op de dag dat je voor het eerst met de SX1 kan spelen. :( :( :(

Mijn eerste indrukken:
- Heel erg licht. Dit bedoel ik niet als vergelijking t.o.v. andere Smartphones maar gewoon in het algemeen... ik vind hem heel erg licht.
- Klein... hij is kleiner dan ik verwacht had.
- MOOI! Hij is echt bloedmooi, zeker in het donker :+

Mijn eerste ervaringen m.b.t. de SX1:

- Heb er een half uur mee gespeeld en ik heb een vastloper gehad bij de Radio; toen ik de knopjes denk ik te vaak achter elkaar indrukte of "teveel" naar zenders zocht.
Vraag: Hoe los ik dit zo goed mogelijk op? Geen enkele knop werkte... kon hem dus niet uit zetten en moest de batterij er uit halen. :(

- Onder de directory /Nokia/Sounds/Simple heb ik een WAV bestand neergezet. VAAG! De directory Nokia ja... het zal met de Symbian software te maken hebben maar ik vind het vaag.
Anyway... als ik deze WAV als ringtone in wil stellen komt hij in het lijstje perfect voor... en hij lijkt hem op te slaan. Maar als ik mezelf bel hoor ik gewoon een of ander gaar deuntje. :( Iemand anders die dit ook heeft ervaren of een oplossing weet? En nog een vraag... kan de SX1 WAV ringtones van MMC afspelen of moet de WAV op het telefoongeheugen staan? (heb nog ff geen MMC)

En nog een vraag... als ik de FM Radio wil afspelen zegt ie "No antenna" als ik de headset - die ook als zender fungeert - er niet in heb. Stel nou dat ik een bluetooth headset heb... betekent dit dan dat ik toch de "gewone" headset in mijn broekzak moet hebben omdat die als antenne fungeren moet?

Hij is wel :9~

Edit 1... voor de volledigheid...
Gekocht bij partsupplies.nl voor EUR 565 -/- korting Orange 20 2 jaar EUR 225 = EUR 340,- en dan nog verzendkosten van EUR 7,50.

Edit 2...
Ik vernam van mijn ma trouwens dat die gast van Partsupplies.nl er echt alles aan deed om zijn goede reputatie zo te houden. :) Daar moet een webwinkel het van hebben, dus grote klasse! :)

Edit 3...
En nu ben ik al een uur bezig om de computer mijn phone te laten herkennen. Het werkte een paar uur terug perfect maar nu ziet ie de phone niet meer via USB. Heb alles al opnieuw geinstalleerd... het ligt aan de USB drivers ofzo. :? Vaag. <- Is opgelost nu... was probleem met SM-Buscontroller... met behulp van GOT... heb de Intel i845 drivers gedownload en hij werkt weer als een tiet.

Edit 4...
Het geluid is echt fantastisch. Echt super super goed! Heb nog niet eerder een mobieltje in mijn handen gehad met zo'n perfect geluid. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Barca op 15-12-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals eerder gezegt, ik heb hem bij de Belcompany gekocht ;)
En nee sorry ik heb geen overzicht, maar je kan gewoon bij belcompany binnen lopen, IIG is de SX1 met dit abbo goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 21:50:
zoals eerder gezegt, ik heb hem bij de Belcompany gekocht ;)
En nee sorry ik heb geen overzicht, maar je kan gewoon bij belcompany binnen lopen, IIG is de SX1 met dit abbo goed te doen.
Oke, maar wel erg goedkoop.

Heb nog 2 plaatjes gevonden

Afbeeldingslocatie: http://www.symbiandiaries.com/archives/ewan/siemens%20tron.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutsymbian.com/software/reviews/sx1mmc.jpg

update:

Het is officeel jongens:
http://www.my-siemens.com...%253A_0_15588_0_0,00.html

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ik heb het vanaf het begin van dit topic al gezegd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 14:06:
heeeeeeee jayhova werk jij soms bij BC???? :+ heb je persooneelskorting gehad???? ofzo is wel erg goedkoop 8)7 iedereen is op zijn manier blij met zijn eigen SX1 !!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
:( had ik nu toch maar gewacht...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 00:40:
[...]

heeeeeeee jayhova werk jij soms bij BC???? :+ heb je persooneelskorting gehad???? ofzo is wel erg goedkoop 8)7 iedereen is op zijn manier blij met zijn eigen SX1 !!!! _/-\o_
hahaha, nee ik werk niet bij de Belcompany, ging toch echt met 300 euro naar de winkel om hem met een Voda 180 2jaar te nemen, Maar keek nog een keer in de prijslijst en zag dat Debitel Best wel erg goedkoop was, en heb toen maar debitel genomen op het vodafone netwerk, Vodafone netwerk was wel een vereiste voor mij want niks anders werkt hier degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
En nu nog iemand die duidelijkheid kan scheppen over SD-kaarten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 15 december 2003 @ 23:50:
[...]

Ik heb het vanaf het begin van dit topic al gezegd! :+
lol, maar dat wist natuurlijk iedereen, maar nou het officeel is is het wat leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

dog4life schreef op 16 december 2003 @ 13:47:
En nu nog iemand die duidelijkheid kan scheppen over SD-kaarten :+
Tot nu toe is er geen enkele SD-kaart die wordt ondersteund.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe foto's! ( arrgghhh ik wil ook een sx1 O-) )

Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siemens-sx1-03
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siemens-sx1-07
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siemens-sx1-11
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siemens-sx1-08
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siemens-sx1-09
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siemens-sx1-05
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siemens-sx1-10
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siemens-sx1-12
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens-sx1-disp-21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Nokia 6600 en zie nu deze foto's. Maar ben toch erg blij dat ik een 6600 heb gekocht. Dat menu ziet er echt niet uit van die SX1, uiterlijk vind ik hem wel oke, maar dat menu, ik blijf me erover verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Als je op de kleuren doelt: die zijn in te stellen hoor.
Ik vind het menu juist wel relaxt, ik heb hem al helemaal aangepast qua indeling aan wat ik het vaakst gebruik.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 15:44:
Ik heb nu een Nokia 6600 en zie nu deze foto's. Maar ben toch erg blij dat ik een 6600 heb gekocht. Dat menu ziet er echt niet uit van die SX1, uiterlijk vind ik hem wel oke, maar dat menu, ik blijf me erover verbazen.
:| , sorry maar de menu van de sx1 vind ik zef mooiieeerrr dan de 6600. 6600 is standaard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Raafje schreef op 16 december 2003 @ 16:35:
Als je op de kleuren doelt: die zijn in te stellen hoor.
Ik vind het menu juist wel relaxt, ik heb hem al helemaal aangepast qua indeling aan wat ik het vaakst gebruik.
ow dus dat paars kan weg?

arf dat had ik nergens gelezen

het paars + de vertragingen hebben me toch een SEt610 doen kopen

waar ik nu spijt van heb uiteraard (hiervoor had ik s45 en s55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Afbeeldingslocatie: http://www.jansen-eibergen.nl/rav/DSC00008.JPG
Sorry voor de brakke pic, maar het je kunt het wel zien zo. Er zijn 4 verschillende 'colour palettes'. Ik hoop eigenlijk dat je ze straks dmv een progje zelf kunt maken, is misschien wel gaaf in het pikzwart met oranje ofzo...

Ik heb nu trouwens ook het developer menu ge-enabled, kan je alle drives zien. Nu zijn er ipv 2 opeens 4 drives, je kan nu ook alle standaard ringtones wissen (of vervangen natuurlijk)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Raafje schreef op 16 december 2003 @ 17:46:
[afbeelding]
Sorry voor de brakke pic, maar het je kunt het wel zien zo. Er zijn 4 verschillende 'colour palettes'. Ik hoop eigenlijk dat je ze straks dmv een progje zelf kunt maken, is misschien wel gaaf in het pikzwart met oranje ofzo...

Ik heb nu trouwens ook het developer menu ge-enabled, kan je alle drives zien. Nu zijn er ipv 2 opeens 4 drives, je kan nu ook alle standaard ringtones wissen (of vervangen natuurlijk)
hmm zijn de standaard ringtones een beetje bruikbaar?

dus geen domme muziekjes maar functionele ringtones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Het zijn goede ringtones :)
Ik was er ook al bang voor, vooral Lounge.mid is erg mooi.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Raafje schreef op 16 december 2003 @ 17:57:
Het zijn goede ringtones :)
Ik was er ook al bang voor, vooral Lounge.mid is erg mooi.
ah mid files, kun je die op je pc zetten en posten? of emailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Gisteren werd mijn SX1 thuis bezorgd door partsupplies.nl en werden de documenten voor het abonnement meteen meegenomen. Vanmorgen in de post ontving ik mijn SIM etc. al en alles werkt perfect... in 24 uur hebben ze het daar dus voor elkaar gekregen om dit alles te realiseren.

Partsupplies.nl - Hoe jullie het doen doen jullie het... maar petje af. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 16-12-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Iemand die zin heeft om een review te schrijven, net zoals ik voor de P900 gedaan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Barca, wij hebben onze klanten heel hoog staan
we doen ons uiterste best.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Phusebox schreef op 16 december 2003 @ 18:14:
[...]

ah mid files, kun je die op je pc zetten en posten? of emailen?
ik kijk morgen wel ff voor je ik zal hem dan wel mailen

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 16 december 2003 @ 17:08:
[...]

het paars + de vertragingen hebben me toch een SEt610 doen kopen
Hoezo dat :? Ik zie eerlijk gezegd de toegevoegde waarde van de SX1 niet tegenover de T610? Al helemaal niet in het achterhoofd houdende dat de SX1 ruim €200 duurder is....

Wat voor PDA functies heeft deze dat de T610 niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nog steeds over aan het twijfelen om een review te schrijven, wetend dat ik morgen avond de hele avond vrij ben, Dus wie weet , ik zal zowiezo nog wel even een Mod een mailtje sturen vandaag of morgen. Maar wanneer er andere mensen zijn die het graag doen , dan mogen die het doen, wil je weten of ik het een beetje kan, Zoek dan de Mpio FL100 mp3speler review op ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.