Overwerken op de dag dat je voor het eerst met de SX1 kan spelen.
Mijn eerste indrukken:
- Heel erg licht. Dit bedoel ik niet als vergelijking t.o.v. andere Smartphones maar gewoon in het algemeen... ik vind hem heel erg licht.
- Klein... hij is kleiner dan ik verwacht had.
- MOOI! Hij is echt bloedmooi, zeker in het donker
Mijn eerste ervaringen m.b.t. de SX1:
- Heb er een half uur mee gespeeld en ik heb een vastloper gehad bij de Radio; toen ik de knopjes denk ik te vaak achter elkaar indrukte of "teveel" naar zenders zocht.
Vraag: Hoe los ik dit zo goed mogelijk op? Geen enkele knop werkte... kon hem dus niet uit zetten en moest de batterij er uit halen.
- Onder de directory /Nokia/Sounds/Simple heb ik een WAV bestand neergezet. VAAG! De directory Nokia ja... het zal met de Symbian software te maken hebben maar ik vind het vaag.
Anyway... als ik deze WAV als ringtone in wil stellen komt hij in het lijstje perfect voor... en hij lijkt hem op te slaan. Maar als ik mezelf bel hoor ik gewoon een of ander gaar deuntje.

Iemand anders die dit ook heeft ervaren of een oplossing weet? En nog een vraag... kan de SX1 WAV ringtones van MMC afspelen of moet de WAV op het telefoongeheugen staan? (heb nog ff geen MMC)
En nog een vraag... als ik de FM Radio wil afspelen zegt ie "No antenna" als ik de headset - die ook als zender fungeert - er niet in heb. Stel nou dat ik een bluetooth headset heb... betekent dit dan dat ik toch de "gewone" headset in mijn broekzak moet hebben omdat die als antenne fungeren moet?
Hij is wel
Edit 1... voor de volledigheid...
Gekocht bij partsupplies.nl voor EUR 565 -/- korting Orange 20 2 jaar EUR 225 = EUR 340,- en dan nog verzendkosten van EUR 7,50.
Edit 2...
Ik vernam van mijn ma trouwens dat die gast van Partsupplies.nl er echt alles aan deed om zijn goede reputatie zo te houden.

Daar moet een webwinkel het van hebben, dus grote klasse!
Edit 3...
En nu ben ik al een uur bezig om de computer mijn phone te laten herkennen. Het werkte een paar uur terug perfect maar nu ziet ie de phone niet meer via USB. Heb alles al opnieuw geinstalleerd... het ligt aan de USB drivers ofzo.

Vaag. <- Is opgelost nu... was probleem met SM-Buscontroller... met behulp van GOT... heb de Intel i845 drivers gedownload en hij werkt weer als een tiet.
Edit 4...
Het geluid is echt fantastisch. Echt super super goed! Heb nog niet eerder een mobieltje in mijn handen gehad met zo'n perfect geluid.
[
Voor 42% gewijzigd door
Barca op 15-12-2003 23:48
]