Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monalisa schreef op 26 november 2003 @ 22:16:
Nieuwe info van de duitse site Xonio.com:
Het wordt het eerste kwartaal 2004 :(
oorzaak software problemen.

http://www.xonio.com/news/news_11222709.html
Gvd, dit is echt niet normaal meer. Oke even uitstellen is begrijpelijk, maar zoooo lang! tegen de tijd dat ie daadwerkelijk op de markt is ie al zo verouderd dat het de moeite waard is om op de opvolger te wachten!!!!!!!!!!!!!!!!

:'( ;( :/ :| |:( :r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Het is dat ik al jaren tevreden Siemenees ben, maar dit wordt toch wel extreem. Toestel is al in februari van dit jaar aangekondigd. Toch maar eens met een schuin oog naar iets anders gaan kijken p900 of zo :(
Uiteindelijk zal ik toch wel blijven afwachten vrees ik :7

Overigens kun je je op www.my-siemens.com wel aanmelden als tester. Wie weet hoor je bij 1 van de 5 gelukkigen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Poster op 26-11-2003 23:07 ]

Verwijderd

Voor de mensen die hem echt moeten zien/voelen, tijdens de HCC dagen zal Siemens een aantal demo exemplaren te tonele toveren :)

Nokia en anderen zullen ook nieuwe toestelen demonstreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Poster schreef op 26 november 2003 @ 23:03:
Het is dat ik al jaren tevreden Siemenees ben, maar dit wordt toch wel extreem. Toestel is al in februari van dit jaar aangekondigd. Toch maar eens met een schuin oog naar iets anders gaan kijken p900 of zo :(
Uiteindelijk zal ik toch wel blijven afwachten vrees ik :7

Overigens kun je je op www.my-siemens.com wel aanmelden als tester. Wie weet hoor je bij 1 van de 5 gelukkigen :)
heeft iemand zich al opgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 23:50:
Voor de mensen die hem echt moeten zien/voelen, tijdens de HCC dagen zal Siemens een aantal demo exemplaren te tonele toveren :)

Nou dan ga ik ff kijken of ik hem nog wil hebben (en er dus op wil wachten :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 23:50:

hoe weet je dat, als ik op hun site naar STANDS kijk, zie ik geen siemens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 22:59:
[...]
Gvd, dit is echt niet normaal meer. Oke even uitstellen is begrijpelijk, maar zoooo lang! tegen de tijd dat ie daadwerkelijk op de markt is ie al zo verouderd dat het de moeite waard is om op de opvolger te wachten!!!!!!!!!!!!!!!!
:'( ;( :/ :| |:( :r :(
Noem me alsjeblieft EEN Symbian mobieltje met FM Radio, camera, uitbreidbaar geheugen en MP3 player. Dan koop ik die wel. Precies, you get the point. :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[ Voor 27% gewijzigd door Barca op 28-11-2003 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Nou, als je die radio kunt missen dan komt een P900 heel aardig in de buurt. Ik ben ook geswitched van SX1-aanschafplan naar P900. Ik heb 'm sinds twee dagen en ben zwaar onder de indruk. Het prijsverschil valt, als je een beetje knap zoekt op internet (via telecomvergelijker.nl bijvoorbeeld) best mee i.c.m. een abo. De SX1 leek me ook leuk, maar nu moet 'ie in februari komen en tegen die tijd zit er misschien weer iets tegen. De P900 heeft een normaal toetsenbord om mee te bellen (eenhand bediening dus, wat niet lukt bij de SX1), drie manieren om tekst in te voeren (supersnel en makkelijk), een schandalig groot beeldscherm en nog veel meer lekkers. Het is jammer van die radio en dat ik nu een memorystick duo moet gebruiken i.p.v. een MMC-kaart, maar de plussen (naast bovenstaande ook een prima koptelefoon, draaghouder, sync-station etc. allemaal inclusief) wegen daar volgens mij ruimschoots tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe weet je dat, als ik op hun site naar STANDS kijk, zie ik geen siemens staan.
http://www.sponsors.symbian.info//join.htm

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 22:10:
[...]
:| , morgen ga ik ook naar jaarbeurs.
Als jullie je digitale camera maar meenemen :+ en natuurlijk een uitgebreide gebruikservaring cq. gebruikersbelevenis hier posten na afloop. ;)

Wat betreft het inschrijven als betatester... de inschrijving eindig begin December en je mag een maand testen dus je zou daar de conclusie uit kunnen trekken dat de SX1 zeker niet voor eind januari op de markt zal zijn. De resultaten dienen de testers immers pas 4 weken na (circa) 8 december naar Siemens te sturen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

tomhster schreef op 28 november 2003 @ 20:13:
Nou, als je die radio kunt missen dan komt een P900 heel aardig in de buurt. Ik ben ook geswitched van SX1-aanschafplan naar P900. Ik heb 'm sinds twee dagen en ben zwaar onder de indruk. Het prijsverschil valt, als je een beetje knap zoekt op internet (via telecomvergelijker.nl bijvoorbeeld) best mee i.c.m. een abo. De SX1 leek me ook leuk, maar nu moet 'ie in februari komen en tegen die tijd zit er misschien weer iets tegen. De P900 heeft een normaal toetsenbord om mee te bellen (eenhand bediening dus, wat niet lukt bij de SX1), drie manieren om tekst in te voeren (supersnel en makkelijk), een schandalig groot beeldscherm en nog veel meer lekkers. Het is jammer van die radio en dat ik nu een memorystick duo moet gebruiken i.p.v. een MMC-kaart, maar de plussen (naast bovenstaande ook een prima koptelefoon, draaghouder, sync-station etc. allemaal inclusief) wegen daar volgens mij ruimschoots tegen op.
1. De radio kan ik niet missen
2. Scherm bij de SX1 is nog groter (de balk voor power / ontvangst zijn extra zoals je wellicht weet)
3. De toetsenindeling maakt de SX1 uniek, ik zie het feit dat dit "normaal" is bij een ander mobieltje niet als voordeel.
4. De enige plus voor mij is dat deze mobiel nu al beschikbaar is :+

Don't get me wrong. Ik ben het volledig met je eens! En ik waardeer je reactie enorm want misschien raak ik ook wel aan een P900 als het zo door gaat. Maar I'm just saying... er is geen alternatief op het moment indien je het "eisenpakket" van mij in ogenschouw neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik net....
ik hoop dat ik deze keer echt geluk heb!
je weet maar nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 23:14:
ja, ik net....
ik hoop dat ik deze keer echt geluk heb!
je weet maar nooit!
( dit op de topic of iemand zich al aangemeld heeft als testpersoon voor de sx1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
[quote]Barca schreef op 28 november 2003 @ 22:30:
[...]

2. Scherm bij de SX1 is nog groter (de balk voor power / ontvangst zijn extra zoals je wellicht weet)

Scherm van de P900 is echt een flink stuk groter dan die van de SX1 hoor! 208 * 320 pixels tegen 170 * 220 voor de Siemens, voor de rest ben ik het met je eens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
en ik ben nu bezig om een hele zooi mp4 'tjes te downloaden om op dat HELE grote scherm af te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de SX1 nog gezien op de HCC dagen? En zo ja, nog nieuwe info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Ik ben niet geweest, dus sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 12:25:
Iemand de SX1 nog gezien op de HCC dagen? En zo ja, nog nieuwe info?
ik ben naar de hcc geweest, en na 1 uur zoeken had ik eindelijk de symbian stand gevonden. Dan zoek zoek ik naar de sx1, maar tevergeefs. Geen sx1. Ik zag alleen de nokia 3660, n6600, n7700, ngage en sep900.

Ik zag wel een grote poster met de sx1 erop en de sendo x en de p900 en de 6600.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch moet de SX1 aanwezig zijn, want een paar bekende van mij zijn op die stand aanwezig. Ze hebben zelf wat fotos gemaakt, en ook van de SX1. Kijk op de volgende link:
http://groups.msn.com/clu...ified=4675449249426867724

Ik heb trouwens ook vernomen van de mensen van Symbian dat de SX1 is uitgesteld vanwege softwareproblemen. Het toestel schijnt het ongeveer 2 a 3 minuten uit te houden en dan klapt hij er weer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch een heel oud probleem welke weer onderhand verholpen zou moeten zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je denken he.... blijkbaar niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjonge,
vandaag de nokia 6600 van dichtbij bekeken en ik kan niet zeggen dat ie echt mooi is (maar goed dat smaken verschillen)
nu weer gehoord dat de SX1 januari gaat worden.....mijn "droom" wordt weer uitgesteld!
ik weet het niet meer!

iemand andere ideeen voor toestellen die hetzelfde kunnnen??

net voor m'n zoontje de motorola v300 besteld, ook een geinig ding voor een jongetje van 9 trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 19:59:
tjonge,
vandaag de nokia 6600 van dichtbij bekeken en ik kan niet zeggen dat ie echt mooi is (maar goed dat smaken verschillen)
nu weer gehoord dat de SX1 januari gaat worden.....mijn "droom" wordt weer uitgesteld!
ik weet het niet meer!
iemand andere ideeen voor toestellen die hetzelfde kunnnen??
Je denkt er precies hetzelfde over en zit precies met hetzelfde dilemma als mij. Ik heb schoon genoeg van het wachten en koop nu ZO een P900... maar ja als je al langer dan een half jaar wacht is het aan de andere kant weer dom. I have a dream HeHe.

Zag overigens hier een heel duidelijk overzicht van een aantal Smartphones...

Smartphone comparison.
http://216.239.37.104/tra...3D42&prev=/language_tools

[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 30-11-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

GRRR dubbelpost - Sorry

Edit: HAHA je postte dat overzicht van Smartphones precies 1 minuut na mij Monalisa! :+

[ Voor 178% gewijzigd door Barca op 30-11-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:09:
[...]

ik ben naar de hcc geweest, en na 1 uur zoeken had ik eindelijk de symbian stand gevonden. Dan zoek zoek ik naar de sx1, maar tevergeefs. Geen sx1. Ik zag alleen de nokia 3660, n6600, n7700, ngage en sep900.

Ik zag wel een grote poster met de sx1 erop en de sendo x en de p900 en de 6600.

:(
Die siemens had vast al iemand meegenomen.......
hij ziet er ook zo goed uit....
zucht...
en we wachten weer verder
Trouwens nog een leuke vergelijking gevonden tussen 4 smartfones

Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/sizecompare.jpg

http://www.club-sx1.de/mo...ontent&pa=showpage&pid=42

***edit: er hadden er meer hetzelfde idee***

[ Voor 4% gewijzigd door Monalisa op 30-11-2003 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Barca schreef op 30 november 2003 @ 21:18:
GRRR dubbelpost - Sorry

Edit: HAHA je postte dat overzicht van Smartphones precies 1 minuut na mij Monalisa! :+
Ja lache ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Damn ik ben wel onder de indruk van dit telefoontje! MIjn abo loopt begin februari af, en deze maakt een grote kans om mijn volgende telefoontje te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaaag op de hcc en ik had de siemens SX-1 in me handen. MKwa uiterlijk een zeer aantrekkelijke smartphone. Maar ik heb nog nooit zo een enorm slecht en ondoordacht toetseninvoer gezien op de zijkanten. Dit is voor mij reden genoeg om het niet te kopen, ik kreeg met geen mogenlijkheid text ingevoerd (ook niet met 2 handen) en dit is natuurlijk uitermate onhandig voor een smartphone (lees: invoer data agenda etc.)

Schermpje was goed helder werder, lag goed in de hand en alles reageerde snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 21:53:
Ik was vandaaag op de hcc en ik had de siemens SX-1 in me handen. MKwa uiterlijk een zeer aantrekkelijke smartphone. Maar ik heb nog nooit zo een enorm slecht en ondoordacht toetseninvoer gezien op de zijkanten. Dit is voor mij reden genoeg om het niet te kopen, ik kreeg met geen mogenlijkheid text ingevoerd (ook niet met 2 handen) en dit is natuurlijk uitermate onhandig voor een smartphone (lees: invoer data agenda etc.)

Ik denk dat dat een kwestie van wennen is...
maar de SX1 was er dus wel op de HCC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 21:53:

wat het 'enorm slecht en oondoordacht toetseninvoer' betreft heeft siemens een speciaal programmatje bij gevoegd:
TypeGun: Keypad training
dit programma 'helpt' je bekend te worden met de toetsen indeling, gewoon een kwestie van wennen

Afbeeldingslocatie: http://www.club-siemens.net/gallery/sx1_screen/sx1.38.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 30-11-2003 22:02 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
Geachte heer xxx,

De SX1 zal in de eerste kwartaal van 2004 op de markt komen.

Met vriendelijke groet,

Siemens klantenservice
Patrick Wieringa.

-----Oorspronkelijk bericht-----
mailto:support@siemens.com
Verzonden: maandag 24 november 2003 14:00
Aan: Siemens Helpdesk NL
Onderwerp: Vraag omtrent SX1. (KMM1779803I32131L308991KM)

Form Message

Salutation: Mr.     
First Name: xxx     
Last Name:  xxx 
Company:        
Street:     
City:       
Areacode:       
Country:    NL  
Phone Number:       
Fax Number:     
Mobile Number:      
Email Address:  xxx@xxx.nl  
ProductID:  other   
Subject:    Vraag omtrent SX1.  
Body:   LS, Kunt u mij aangeven of de SX1 nog voor kerst op de
Nederlandse markt uitgebracht wordt? Vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee he.....

siemens toch.....je gaat jezelf wel erg uit de markt prijzen op deze manier....
en verliest klanten!

jammer!
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 16:38:
Ter info:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
Geachte heer xxx,

De SX1 zal in de eerste kwartaal van 2004 op de markt komen.

Met vriendelijke groet,

Siemens klantenservice
Patrick Wieringa.

-----Oorspronkelijk bericht-----
mailto:support@siemens.com
Verzonden: maandag 24 november 2003 14:00
Aan: Siemens Helpdesk NL
Onderwerp: Vraag omtrent SX1. (KMM1779803I32131L308991KM)

Form Message

Salutation: Mr.     
First Name: xxx     
Last Name:  xxx 
Company:        
Street:     
City:       
Areacode:       
Country:    NL  
Phone Number:       
Fax Number:     
Mobile Number:      
Email Address:  xxx@xxx.nl  
ProductID:  other   
Subject:    Vraag omtrent SX1.  
Body:   LS, Kunt u mij aangeven of de SX1 nog voor kerst op de
Nederlandse markt uitgebracht wordt? Vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens goed nieuws!! _/-\o_
xonio.com

http://babelfish.altavist...1399.html&lp=de_en&tt=url

All SX1 software problems finally solved (02.12.2003)
It's been known for a while that the SX1 launch was delayed till December and now is finally the time. Siemens now say that the software is ready and that the first phones are expected to be available in shops during the next days. You shouldn't expect any large quantum before January though, especially not outside Germany.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das zeker goed nieuws! :9

Weet iemand een goede duitse webshop???
Dan kan ik anders toch eens gaan kijken of de SX1 nog onder de boom komt te liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Super goed nieuws!!! :) :) :) Maar ook weer een beetje vaag... een paar dagen nadat gezegd werd dat het nog effe langer zou gaan duren schijnt dat toch weer niet zo te zijn. Aan de andere kant... als je naar de post van SJOE®DO van 23 september kijkt zie je dat sommige bronnen toen al early 2004 noemden.

Ik kan me niet voorstellen dat dit nu weer niet waar is en daarmee is volgens mij een eind gekomen aan het gissen naar de launchdatum. We kunnen vaststellen dat de SX1 introductie de boeken in gaat als het vaakst uitgestelde mobieltje.

Het is dat ik er een abonnement bij wil afsluiten anders was ik naar Deutschland abgefahren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Dit is zeker HEEL goed nieuws, ik hoop maar dat het waar is, ik was eigenlijk al aan het kijken voor een telefoon die ik in tussentijd kon nemen, iets van een S55 oid.

Ben benieuwd wanneer ze in NL in de winkels liggen....

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:27
Barca schreef op 28 november 2003 @ 19:14:
[...]

Noem me alsjeblieft EEN Symbian mobieltje met FM Radio, camera, uitbreidbaar geheugen en MP3 player. Dan koop ik die wel. Precies, you get the point. :'( :'( :'( :'( :'( :'(
nokia 6230 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Barca schreef op 28 november 2003 @ 19:14:
[...]

Je kunt natuurlijk ook gewoon de radio van SonyEricsson kopen. Da's dan tevens een handige handsfree set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Uh ja maar die is ook nog niet beschikbaar en is gepland 1st quarter 2004. Wat ik bedoel is dat er op dit moment nog geen alternatieven zijn. Dat die er in de toekomst wel komen lijkt me logisch. :) Ik vind hem trouwens persoonlijk niet zo mooi ook. :|
Alles kan ;) maar mijn bedoeling is één device te hebben met alle functionaliteit. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Barca op 04-12-2003 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Ik vraag me af.... wat voor kaartjes gaan er in deze mooie SX1? Aangezien ik nog een SD-kaartje van mijn digicam heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

dog4life schreef op 04 december 2003 @ 09:30:
Ik vraag me af.... wat voor kaartjes gaan er in deze mooie SX1? Aangezien ik nog een SD-kaartje van mijn digicam heb :)
Dat is een hele goede vraag want volgens de meeste sites kan er alleen MMC in. Vraag is dus of er ook SD in kan. Voor diegenen geinteresseerd in het verschil, ik las hierover een paar dagen terug dit interessante topic: N-gage geheugenkaarten Hier staat ook wat discussie over de maximumcapaciteit van MMC.

Bij http://www.club-sx1.de/mo...ontent&pa=showpage&pid=42 wordt bij de Sendo X aangegeven SD/MMC en bij de SX1 alleen MMC dus je zou hieruit kunnen concluderen dat de SX1 alleen MMC accepteerd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 04 december 2003 @ 09:37:
[...]

Dat is een hele goede vraag want volgens de meeste sites kan er alleen MMC in. Vraag is dus of er ook SD in kan. Voor diegenen geinteresseerd in het verschil, ik las hierover een paar dagen terug dit interessante topic: N-gage geheugenkaarten Hier staat ook wat discussie over de maximumcapaciteit van MMC.

Bij http://www.club-sx1.de/mo...ontent&pa=showpage&pid=42 wordt bij de Sendo X aangegeven SD/MMC en bij de SX1 alleen MMC dus je zou hieruit kunnen concluderen dat de SX1 alleen MMC accepteerd. :?
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Dat vind ik toch wel een groot gemis, vooral als je bedenkt dat ie nog uit moet komen, en dat SD amper 1 mm dikker is dan MMC, en nb de opvolger is van MMC |:(

Bij die link van club sx1, staat ook dat hij geen EMS ondersteunt, in de startpost staat dat ie dat wel ondersteunt. En misschien handig om daarin te vermelden dat er Symbian 6.1 op staat? (Terwijl 7.0(s) al uit is...). Begin dit telefoontje toch minder te waarderen :'(

[ Voor 47% gewijzigd door dog4life op 04-12-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Het kan ook nog zijn dat hij SD wel ondersteund, maar alleen de basisfuncties, dat je niet overal gebruik van kan maken, tenminste zoiets stond ergens op club-siemens.com

Bij mijn SL45i was het ook zo dat je gewoon SD kaarten kon gebruiken, terwijl er ook bij de specificaties alleen maar MMC stond.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Raafje schreef op 04 december 2003 @ 17:05:
Het kan ook nog zijn dat hij SD wel ondersteund, maar alleen de basisfuncties, dat je niet overal gebruik van kan maken, tenminste zoiets stond ergens op club-siemens.com
Weet je misschien waar dat stond? (URL) Ik kan het niet vinden en vraag me toch af wat "alleen de basisfuncties" dan wel niet in houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand op club-siemens.com zei dit:
Mobiltec says that they have a SD card wich is compatible with the SX1:
http://www.mobiltec24.de/...b2671f8d792f95b6ccbbca991

Also i've read an article from Dane-Elec where they state that the SD-cards they produce are fully compatible with all MMC readers.
Maybe the final firmware will support the cards, or else Dane-Elec has a big problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Volgens onderstaand bericht zou hij toch nog zo hier daar leverbaar moeten zijn voor de kerst!

http://www.infosyncworld.com/news/n/4385.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 17:25:
iemand op club-siemens.com zei dit:

[...]
Ik ja, dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
kan je bij de sx1 ook mp3's gebruiken als ringtone?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op 06 december 2003 @ 18:35:
kan je bij de sx1 ook mp3's gebruiken als ringtone?
volgens mij niet .. maar weet 't niet 100% zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SX1 staat al vermeld op de website van correct. www.correct.com , alleen de prijs is een beetje schandalig hoog .

Tevens staat ie ook op www.fonez.de , daar hebben ze hem als het goed is op 8 december!!! Maar ben alleen niet bekend met die toko, iemand van jullie misschien wel??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Duitsland wordt de SX1 inderdaad komende week in de (web)shops verwacht. Het schijnt echter wel om een relatief kleine hoeveelheid toestellen te gaan. Overigens is de prijs op fonez.de ook nog steeds vrij hoog. De verkoopprijs zal rond die van de Nokia 6600 gaan liggen, mogelijk een klein tikje duurder in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Scarecrow schreef op 06 december 2003 @ 19:02:
[...]
volgens mij niet .. maar weet 't niet 100% zeker
Neen bij de SX1 kan je geen MP3's als ringtone instellen, only WAV & MIDI. Zijn er eigenlijk zowiezo al mobieltjes waar dat wel kan?

De SX1 ligt dus volgende week in de webwinkel! :) Eindelijk losgebarsten!

[ Voor 35% gewijzigd door Barca op 06-12-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Mijn P900 draait MP3-tjes zonder enig probleem als beltoon af. Dat is slechts een van de pluspunten van de P900... Ik had mijn oog aanvankelijk ook op de SX1 laten vallen maar ben geswitched en heb nog steeds geen spijt. Prijsverschil i.c.m. een abo valt bij een beetje goed zoeken ook nog wel te overbruggen en je hebt echt meer waar voor je geld. De mijne heb ik net online van de nieuwe firmware voorzien, heeft een Nederlands menu en dergelijke, en dat zal misschien t.z.t. bij Siemens ook allemaal wel komen, maar echt veel vertrouwen heb ik niet meer in ze na alle verbroken beloften over beschikbaarheidsdatum en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomhster schreef op 07 december 2003 @ 15:30:
Mijn P900 draait MP3-tjes zonder enig probleem als beltoon af. Dat is slechts een van de pluspunten van de P900... Ik had mijn oog aanvankelijk ook op de SX1 laten vallen maar ben geswitched en heb nog steeds geen spijt. Prijsverschil i.c.m. een abo valt bij een beetje goed zoeken ook nog wel te overbruggen en je hebt echt meer waar voor je geld. De mijne heb ik net online van de nieuwe firmware voorzien, heeft een Nederlands menu en dergelijke, en dat zal misschien t.z.t. bij Siemens ook allemaal wel komen, maar echt veel vertrouwen heb ik niet meer in ze na alle verbroken beloften over beschikbaarheidsdatum en dergelijke...
Maar het is hun eerste smartphone, kijk se heeft er al 2, Nokia al 3.
Dus het lijkt mij logisch dat ze problemen met hun telefoon hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 16:30:
[...]

Maar het is hun eerste smartphone, kijk se heeft er al 2, Nokia al 3.
Dus het lijkt mij logisch dat ze problemen met hun telefoon hadden.
Ja precies. De P800 heeft ook best lang op zich laten wachten.
Misschien is dr over 9 maanden alweer iets nieuws van Siemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomhster > wat vindt jij, afgezien van het touchscreen, dan de grote voordelen van de P900 boven de SX1?
Ik twijfel zelf namelijk tussen de SX1 (voorkeur) en de P900. Voornamelijk het formaat en de prijs van de P900 staan me nog tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Barca schreef op 05 december 2003 @ 17:06:
[...]

Weet je misschien waar dat stond? (URL) Ik kan het niet vinden en vraag me toch af wat "alleen de basisfuncties" dan wel niet in houdt.
Al sla je me dood :) misschien dat het iets met beveiliging heeft te maken... (Secure Digital). Maar dat zou wel een beetje vreemd zijn, of dat je hem dan niet kan defragmenteren, ik zeg maar wat. Maar die basisfuncties waren wel goed genoeg om normaal een SD te kunnen gebruiken

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
De voordelen van de P900 t.o.v. de SX1 zijn bijvoorbeeld het HELE grote scherm (perfect bij het over de hele grootte afspelen van video bijvoorbeeld), symbian 7 i.p.v. 6, de Opera-internetbrowser, makkelijke(r) tekstinvoer, volledige uitrusting, de jogdial die een boel dingen heel snel toegankelijk maakt... Dit zijn de dingen die me nu even te binnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomhster schreef op 07 december 2003 @ 17:12:
De voordelen van de P900 t.o.v. de SX1 zijn bijvoorbeeld het HELE grote scherm (perfect bij het over de hele grootte afspelen van video bijvoorbeeld), symbian 7 i.p.v. 6, de Opera-internetbrowser, makkelijke(r) tekstinvoer, volledige uitrusting, de jogdial die een boel dingen heel snel toegankelijk maakt... Dit zijn de dingen die me nu even te binnen schieten.
Heel groot scherm klopt, maar het scherm van de sx1 is ook groot

Symbian 7 i.p.v. 6, zit niet zo een groot verschil tussen die 2

De Opera-internetbrowser kan je downloaden

Makkelijke(r) tekstinvoer ach komop je leert het wel op de sx1, en ze hebben zelfs een speciaal programma voor gemaakt (typegun)

Volledige uitrusting wat bedoel je daarmee?

de jogdial je heb nog niet met de sx1 gespeeld, misschien is het zelfde als een jogdial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tomhster bedoelt denk ik dit:

1 P900
1 Battery
1 32mb Memory Stick Duo
1 Memory Stick Duo to Memory Stick adapter
1 Flip keypad
1 Flip replacement piece
1 SyncStation
1 Stereo headphones with microphone (stereo handsfree)
1 Leather belt case
1 Handstrap
1 Polishing cloth 1 Travel charger
2 Pens
1 Installation CD
1 Extra software CD
1 Manual
1 Guide for attaching/detaching the flip
2 Spare screws
1 Screwdriver

For the phone
Handy Day (Trial)
Handy Base (Trial)
Handy Expense (Trial)
Handy Safe (Trial)
Opera 6.0 browser
Datemate 1.0
gate5 Mobile Guide (city info and maps)
MobiPocket Reader
Photo Editor
WorldMate Professional
For the PC:
SE Image Editor
PC Video Player
Remore Control
(Control/use your P900 from your computer using your mouse and keyboard)
Adobe Photoshop Album

Voor de rest mag je het Display van de P900 idd als een groot voordeel zien, want daar zit een behoorlijk verschil in:
176x220 voor de SX1 tegen 208x320 van de P900.

Verschil in processorkracht is er ook nog: 156 MHz ARM9 voor de P900.

Edit: Trouwens, ik hoor hier iedereen zeggen van "ja aan die toetsen wen je wel...." Maaruh, vergeet niet dat een telefoon hooguit 1 a 2 jaar mee gaat, en daarna, mag je weer wennen aan de "normale" bediening.

[ Voor 15% gewijzigd door Flint op 07-12-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Harstikke goed, Flint. En toch, ook al heb je een programma'tje om wegwijs te worden met de toetsen van een SX1, qua snelheid en comfort weet ik zeker dat je dit (zeker met grotere lappen tekst) ruimschoots verliest tegen de handschriftherkenning van de P900. Desnoods kun je je pennetje gebruiken om het virtuele toetsenbordje te bedienen. Mijn tekstinvoer is in ieder geval nog nooit zo snel geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, oke, maar als ik nou zeg dat de P900 een vrij groot, log en zwaar model is t.o.v. de SX1, wat zeggen jullie dan? Ik heb een toestel namelijk altijd in m'n broekzak.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomhster schreef op 07 december 2003 @ 20:12:
Harstikke goed, Flint. En toch, ook al heb je een programma'tje om wegwijs te worden met de toetsen van een SX1, qua snelheid en comfort weet ik zeker dat je dit (zeker met grotere lappen tekst) ruimschoots verliest tegen de handschriftherkenning van de P900. Desnoods kun je je pennetje gebruiken om het virtuele toetsenbordje te bedienen. Mijn tekstinvoer is in ieder geval nog nooit zo snel geweest...
We zitten hier wel te praten. Maar iedereen is anders :) . De ene sms veel, de ander niet. De ene wilt touchscreen de ander niet omdat het niet leuk is om met een pennetje te werken. Ik geef paar voorbeelds.....

Ik vind de p900 ook wel goed en leuk dus niet denken dat ik de p900 haat.. Maar we beoordelen te snel over de sx1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Meester, ik had mijn toestel ook altijd in mijn broekzak. Nu heb ik 'm in de case aan mijn riem of broeksband. Die dus meegeleverd is, en geen 29,90 euri kost zoals bij Siemens ;) Maar ieder zijn voorkeur hoor, daar ben ik helemaal mee eens! Enne, het verschil in formaat tussen P900 en de SX1 bedraagt maar een paar millimeter, verwacht daar dus ook geen wonderen van...

[ Voor 23% gewijzigd door tomhster op 07-12-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
tomhster schreef op 07 december 2003 @ 21:05:
Meester, ik had mijn toestel ook altijd in mijn broekzak. Nu heb ik 'm in de case aan mijn riem of broeksband. Die dus meegeleverd is, en geen 29,90 euri kost zoals bij Siemens ;) Maar ieder zijn voorkeur hoor, daar ben ik helemaal mee eens! Enne, het verschil in formaat tussen P900 en de SX1 bedraagt maar een paar millimeter, verwacht daar dus ook geen wonderen van...
een paar millimeter en 34 gram: ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/sizecompare.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Monalisa op 07-12-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.partsupplies.nl verw8 de Siemens SX1 deze week binnen te krijgen. Het is dan een internationaal toestel van een Nederlandse leverancier, Engels en Duitse taal, maar Nederlandse gebruiksaanwijzing. De Benelux versie wordt half januari verw8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is het dan nu al mogelijk om de NL software te downloaden? Is die uberhaupt al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.my-siemens.de is hij al te bestellen!!!

waar blijft ie nou in NL :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Ik kreeg net een mailtje dat ik hem bij siemens.de kon bestellen voor 639 EURO ;(
'de prijs is nog niet helemaal wat ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Monalisa schreef op 08 december 2003 @ 18:42:
Ik kreeg net een mailtje dat ik hem bij siemens.de kon bestellen voor 639 EURO ;(
'de prijs is nog niet helemaal wat ik wil
ik zou toch zweren dat ik 530 euro's als prijs had gezien.
op dit moment is ie dan aardig te vergelijken met de p800 qua prijs / abbonnamentsvorm. op die manier kun je wel een klein 'richtprijst' bepalen wanneer je de sx1 koopt in combinatie met abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SX1 zal zo'n 500 euro gaan kosten in het begin. Als je meer betaalt word je genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs in Duitsland is hij bijna niet te krijgen en al zeker niet voor 500 euro
STARTSEITE > TELEKOMMUNIKATION > HANDYS > Siemens SX1

Siemens SX1*

Preisspanne:
569,00 EUR - 899,00 EUR

Bild vergrößern

Durchschnitt:
666,50

Hersteller Link:
(nicht verfügbar)

Beschreibung/Details:

Handy mit Organizer / Triband(900, 1800, 1900) / bis 4 Stunden Gesprächszeit / bis 200 Stunden StandBy / fax-/datenfähig / Uhr / Wecker / Gewicht: 110 g / Maße: 55 x 109 x 19 mm

PREIS-CHART

Preisentwicklung der letzten 30 Tage für Handy Siemens SX1

NOCH GÜNSTIGER?

Billiger bei ?

Auktionen bei

4 Angebote für Siemens SX1 gefunden - Seite 1/1

Produktbezeichnung des Shops* Preis* Lieferzeit* Shop
Siemens SX1 ice blue 569,00 EUR
zzgl. Versandkosten
Liefertermin unbestimmt

Siemens SX1 Ice Blue 599,00 EUR
zzgl. 6,95 EUR Versand, bei Nachnahme zzgl. 3,50 EUR, bei Großgeräten zzgl. 8,-€
8-10 Werktage Lieferzeit

Siemens SX1 Ice Blue 599,00 EUR
zzgl. 6,95 Euro Versand, bei Nachnahme zzgl. 3,50 Euro, Großgeräte zzgl. 8,-€
8-10 Werktage Lieferzeit

SIEMENS, Handy SX-1 , ohne Kartenvertrag 899,00 EUR
zzgl. 5.95 EUR Versand, bei Großartikeln zzgl. 5.00 EUR
bitte beim Händler erfragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 20:11:
De SX1 zal zo'n 500 euro gaan kosten in het begin. Als je meer betaalt word je genaaid.
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Ik heb hem in Dld nog niet goedkoper gezien dan 589 EURO
De siemens site in dld biedt hem aan voor 639EURO
Dus ik zie hem in NL nog niet voor 500 EURO te koop voorlopig

https://communication-mar...rpID=1203&REF=sx1homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij www.partsupplies.nl kost hij 565.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.gsmhuis.nl kost de SX1 498 euro. Het toestel is daar (uiteraard) nog niet op voorraad, maar als je hem nu bestelt krijg je hem absoluut voor die prijs over een maandje.
Overigens zal de prijs in Duitsland binnen nu en een week al gezakt zijn tot ca. 500 euro. Meer shops zullen de SX1 aan gaan bieden, het begrip concurrentie komt om de hoek kijken, en de prijs zal snel omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de website van een grote duitse leverancier nauwlettend in de gaten gehouden, maar helaas staat hij tot op heden nog steeds niet voorraadig daar. Ik hou het nog steeds in de gaten, want als hij leverbaar is bestel ik er direct een paar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan hou ik jullie site weer in de gaten :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
http://www.wah-kiu.nl/info.asp?ID=toestel&code=SX1

Deze hebben meestal wel wat er op hun site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Allemaal!
Siemens Mobile heeft de eerste SX1 telefoons vandaag geleverd! Ik hoop dat jullie gelukkig zijn met "ons product". Wachten tot en met 2004 is niet noodzakelijk, alhoewel ze op het moment niet aan te slepen zijn. Misschien moet je snel zijn!

Groet! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 22:25:
Beste Allemaal!
Siemens Mobile heeft de eerste SX1 telefoons vandaag geleverd! Ik hoop dat jullie gelukkig zijn met "ons product". Wachten tot en met 2004 is niet noodzakelijk, alhoewel ze op het moment niet aan te slepen zijn. Misschien moet je snel zijn!

Uit je woorden op te maken werk jij bij siemens?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Posts per dag: 1
Aantal posts: 1

Uhm... ja. :? Wat moeten we hier nou weer mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 22:25:
Beste Allemaal!

Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GSMhuis.nl staat ie al op de site... zou dat betekenen dat die al leverbaar is?
En heeft iemand ervaring met gsmhuis?

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.partsupplies.nl staat hij ook al op de site, alleen is het een import model met Nederlandse handleiding en Engels/Duitse software , maar mijn vriendin wil hem graag hebben dus even gebeld want ik heb goede ervaringen met hun ivm met de snelle aanschaf van mijn P900
en vrijdag komt hij binnen.
De Nederlandse versie komt overigens medio januari 2004 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kever > is het dan wel mogelijk de NL software er meteen op te planten? Mijn Duits is ook niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker meester dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
Weet iemand of je op de sx1 een gewone koptelefoon aan kan sluiten voor de radio? Ik kan daar nergens iets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is volgens mij niet mogelijk.
Nou ja dat wil zeggen, er zullen (met name in duitsland) ter zijner tijd wel verloop stekkers te verkrijgen zijn. Dat was met de SL45 ook het geval.

Dus voor zover ik weet zit er gewoon een siemens aansluiting op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP club-siemens forum lees ik dat iemand een sx1 gewonnen heb, dus vandaag krijg je dus de emails. Jammer genoeg heb ik niet gewonnen :( ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:37:
Dus voor zover ik weet zit er gewoon een siemens aansluiting op!
Het is wel de slim-lumberg, dat is dus het nieuwe model van de aansluiting. Zoals op de S55 e.d.
De sl45 heeft nog de oude aansluiting ('normale' lumberg), zodat je je oude headset niet meer kan gebruiken....

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raafje schreef op 10 december 2003 @ 16:40:
[...]

Het is wel de slim-lumberg
Daarin heb je gelijk, maar voor zover ik weet is alleen de stekker kleiner geworden.
Het kabelschema e.d. schijnt hetzelfde te zijn.

Maar ja .... zolang de SX1 er nog niet is........ :(

Heb vanmiddag alweer meerdere webshops gebeld en ze hopen hem allemaal nog deze maand te kunnen leveren maar de verwachting is dat het pas januari wordt. :'(

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kever > waar is de NL software momenteel dan beschikbaar? Als ik meteen de NL software erop kan zetten wil ik het toestel zo snel mogelijk hebben!

Verwijderd

nieuwe flash filmpje:

http://php.my-siemens.com/sx1/

Verwijderd

Nieuwe foto's van de sx1 ( wat is die mooi :> )

http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_00.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_01.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_02.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_03.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_04.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_05.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_06.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_07.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_08.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_09.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sx1_10.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/sw-version.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/radio.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/mpplayer.jpg
http://www.e-deep.de/bilder/sx1/video.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20001.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20002.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20003.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20004.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20007.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20008.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20005.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20010.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20011.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20012.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20013.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20014.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20015.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20016.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20017.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20018.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20019.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20020.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20021.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20022.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20023.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20024.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20025.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20026.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20027.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20028.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20030.jpg
http://jens.diedenhoven.b...%202003%20Teil2%20032.jpg
http://www.club-sx1.de/images/sx1testimg1.jpg
http://www.club-sx1.de/images/sx1testimg2.jpg
http://www.club-sx1.de/images/sx1testimg3.jpg
http://www.club-sx1.de/images/sx1testimg4.jpg
http://www.club-sx1.de/images/sx1testimg10.jpg
http://www.club-sx1.de/images/sx1testimg7.jpg
http://www.club-sx1.de/images/sx1testimg6.jpg
http://www.club-sx1.de/images/sx1testimg8.jpg

foto kwaliteit sx1:
Afbeeldingslocatie: http://www.e-deep.de/bilder/sx1_pic.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/sx1testfoto1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/sx1testfoto4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/sx1testfoto2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/sx1testfoto3.jpg

foto kwaliteit n6600:
Afbeeldingslocatie: http://www.e-deep.de/bilder/6600_pic.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 20:44 ]

Verwijderd

Ik moest tijdens het bekijken van de foto's af en toe een opkomende erectie onderdrukken... :9

Verwijderd

Hoi Meester

Ik heb vandaag de stoute schoenen aan getrokken en Siemens zelf gebeld. Ik kreeg het antwoord dat de NL download pas in januari op de site komt. Als je hem snel wilt hebben zul je effe Duits of Engels moeten lezen. De handleidingen zijn er wel al in het Nederlands. Mij maakt het niet uit ik heb er al 1 besteld bij partsupplies en die verwachten hem nog deze week anders begin volgende week.

Greeeeettttttzzzzzzzzzz

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

* Barca zucht... eindelijk. Kan het niet afwachten.

Edit: De eerste reacties... My short result: We have waited for a long time, it was waiting worthwhile.

[ Voor 52% gewijzigd door Barca op 11-12-2003 23:20 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.