Toon posts:

msn

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat is een goed alternatief voor msn messenger? met (alle) msn opties? en waar vind ik het dan?

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
www.trillian.cc

Maareh dit is wel een *ERG* search topic...

iRacing Profiel

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 21:32

Dennahz

Life feels like hell should.

1. Kies voortaan een betere topic titel aub, dit is te onduidelijk.
2. Ik weet zeker dat dit met de search makkelijk te vinden is.

Een antwoord waar je wellicht wat aan hebt -> Trillian pro. :9

Ik werk hier een aantal maanden mee en voor mij niks anders meer.. :)

Website -> www.trillian.cc

[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 18-02-2003 00:08 ]

Twitter

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 13:02
idd er is een search functie, en als hier boven al vermeld is, trillian.cc , werk er zelf al meer als een jaar heel tevreden mee

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ooke en tijdje trillian gebruikt, maar ik vond het nogal lomp en onoverzichtelijk. Ik gebruik nu Miranda Messenger.. loopt wel ergens een topic over. Dat is een superklein progje welke volledig te customizen is.

zie: Het grote Miranda IM topic

(ondersteunt misschien btw. niet _alle_ opties van msn.. als je echt alles wil moet je maar de originele maar blijven gebruiken)

[ Voor 32% gewijzigd door Palomar op 18-02-2003 00:21 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Welkom op GoT silverados, ik zie dat dit je eerste post is. Ik weet niet of je onze FAQ al hebt gelezen, staan een aantal belangrijke dingen in die wel handig zijn om te weten (wat wordt er van je verwacht, wat mag wel en wat mag niet, dat soort dingen allemaal).

Zo wordt er bijvoorbeeld van je verwacht als je een topic opent dat je er zelf ook een beetje moeite voor doet ;). Een vraag over MSN hoort niet in Windows Operated Systems, maar in Software Algemeen, zoals je hier kunt lezen: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10.

Echter is dit een vraag dit vrij makkelijk zelf te vinden is, zo kun je bijvoorbeeld [search=alternatief msn]. Als je echter niets kunt vinden na zelf redelijk wat geprobeerd te hebben, kun je een topic openen. In de topicstart kun je vervolgens aangeven wat je al geprobeerd hebt, welke programma's je al hebt gevonden en waarom ze niet voldoen aan je eisen/wensen. Smileys niet mooi, andere persoon ziet niet dat jij aan het typen bent met MSN, geen Webcam-mogelijkheid, geen pop-up bij contact-signon (om even een paar dingen te noemen waar je je aan zou kunnen ergeren bij eerder genoemde Trillian ;)). Andere alternatieven zijn MSN Plus en Miranda IM, maar je kunt het beste zelf even kijken welk jou bevalt :).

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 20:06

megaleo

Special member

Misschien is ICQ wat voor je?! Toch wel iets anders als msn. Misschien voor n00bs (kzeg niet dat jij dat bent), wat lastiger??! 8)7
Maar voor heel veel mensen is ICQ toch wel behoorlijk bekend en heeft een heleboel gebruikers. ;)

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:14

GeekK

Rag Mama Rag

megaleo schreef op 18 February 2003 @ 01:09:
Misschien is ICQ wat voor je?! Toch wel iets anders als msn. Misschien voor n00bs (kzeg niet dat jij dat bent), wat lastiger??! 8)7
Maar voor heel veel mensen is ICQ toch wel behoorlijk bekend en heeft een heleboel gebruikers. ;)
Leuk geprobeerd megaleo :o Maar als ik het goed begrijp zoek je naar een proggie dat (oa.) het protocol van msn "emuleert". Ik kan je inderdaad Miranda ICQ aanraden zoals Palomar deed. Dit open-source proggie kent een grote hoeveelheid plugins, waarmee je kan doen wat je wil: één zo'n plugin is dus msn en die werkt perfect (ik gebruik zelf de "modified"-versie, er is ook een standaard versie).

Trillian, heb ik zelf ook een tijd gebruikt, maar het duurde altijd even voordat ie opgestart was (P3-450, 128MB |:( :P), en Miranda is open-source én kent veel plugins, meer dan de Pro-versie van Trillian (gaat natuurlijk niet om het getal, maar het geeft wel aan wel een gemeenschappelijk inzet er in gestoken is :))
Heb de indruk ook dat het meer geheugen gebruikt, maar daarvan ben ik niet zeker.

Probeer ze allebe es! :*) (en blijf dan steken op Miranda ICQ :> >:) )

[ Voor 3% gewijzigd door GeekK op 18-02-2003 02:46 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Verwijderd

MIranda ICQ, inderdaad een uitstekende keuze.
Al had je het antwoord echt wel via de search kunnen vinden :)

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:14

GeekK

Rag Mama Rag

GoT Smiley Pack? :P (hoewel.. eerlijk gezegd... werkt alleen met standaard skin geloof ik :/)
andere persoon ziet niet dat jij aan het typen bent met MSN
Is dat zo (vraag)? Je kunt in ieder geval zelf wel zien dat de ander aan het typen is.
geen Webcam-mogelijkheid
True, true ;)
geen pop-up bij contact-signon
Is wel mogelijk met een plugin (in ieder geval bij de Pro-versie). Werkt goed, met veel mogelijkheden (vond hem iets handiger dan bij Miranda).
(om even een paar dingen te noemen waar je je aan zou kunnen ergeren bij eerder genoemde Trillian ;)).
Miranda is gewoon een goed voorbeeld van een tamelijk goed geslaagd open-source project imho 8)

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Compubiter schreef op 18 februari 2003 @ 00:23:
Welkom op GoT silverados, ik zie dat dit je eerste post is. Ik weet niet of je onze FAQ al hebt gelezen, staan een aantal belangrijke dingen in die wel handig zijn om te weten (wat wordt er van je verwacht, wat mag wel en wat mag niet, dat soort dingen allemaal).

Zo wordt er bijvoorbeeld van je verwacht als je een topic opent dat je er zelf ook een beetje moeite voor doet ;). Een vraag over MSN hoort niet in Windows Operated Systems, maar in Software Algemeen, zoals je hier kunt lezen: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10.

Echter is dit een vraag dit vrij makkelijk zelf te vinden is, zo kun je bijvoorbeeld [search=alternatief msn]. Als je echter niets kunt vinden na zelf redelijk wat geprobeerd te hebben, kun je een topic openen. In de topicstart kun je vervolgens aangeven wat je al geprobeerd hebt, welke programma's je al hebt gevonden en waarom ze niet voldoen aan je eisen/wensen. Smileys niet mooi, andere persoon ziet niet dat jij aan het typen bent met MSN, geen Webcam-mogelijkheid, geen pop-up bij contact-signon (om even een paar dingen te noemen waar je je aan zou kunnen ergeren bij eerder genoemde Trillian ;)). Andere alternatieven zijn MSN Plus en Miranda IM, maar je kunt het beste zelf even kijken welk jou bevalt :).

Hier sluit ik me bij aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.