Dat zou eigenlijk best wel mooi zijn ...jwbagger schreef op 14 August 2003 @ 21:08:
[...]
[flauw]
'k heb een vaag vermoeden dat we het af mogen halen
[/flauw]

Ik wacht nog wel weer even af
Absolute n00body
Dat zou eigenlijk best wel mooi zijn ...jwbagger schreef op 14 August 2003 @ 21:08:
[...]
[flauw]
'k heb een vaag vermoeden dat we het af mogen halen
[/flauw]
Absolute n00body
Verwijderd
UPDATE van mij:Kaj. schreef op 17 August 2003 @ 14:42:
XNDR neemt ook geen telefoon op overigens.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 17:20 ]
Verwijderd
als je op 19 juli een pakketje verwacht omdat ze dat op zouden sturen, en in de posts daarna NIET meer meldt dat dat ook weer problemen oplevert, zou je aan kunnen nemen dat ze er nu wel zijn...Saturday 19 July 2003 01:38
Het is met Conrad niet gelukt om de bestelling deze week op werk af te laten leveren, dus ik heb daar geld achtergelaten zodat m'n collega's het pakketje kunnen aannemen. Ik ga namelijk dinsdag op vakantie naar Frankrijk. Zodra ik terug ben (over 2 weken) ga ik de enveloppen met de witte EL foil inpakken en daarna z.s.m. wegbrengen.
[ Voor 73% gewijzigd door jwbagger op 17-08-2003 18:48 ]
Verwijderd
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Spreek hem eens aan op MSN danzwahiel schreef op 17 August 2003 @ 22:03:
XNDR is toch wel thuis, omdat zijn MSN de hele tijd veranderd...
nu issie ineens offlineVerwijderd schreef op 17 August 2003 @ 22:26:
[...]
Spreek hem eens aan op MSN dan
Ik begin ook weer stevig te balen. Weer mooie beloftes en geen enkel teken van leven van de kant van XNDR
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik wil niet vervelend doen, maar ik ben 't wel enig zins met jwbagger eens. Da's geen insinuatie...Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:16:
Pas op met speculaties jwbagger...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 15:43 ]
ik heb me de afgelopen weken/maanden al lang genoeg ingehouden en alleen maar geduld getoond en aardig geweest vind ik... op een gegeven moment is de maat vol en ga je andere dingen zitten denken... maar ik heb er ook bijvermeld "of ben ik nou heel erg doemdenkend bezig": ik wéét ook niks zeker!
Verwijderd
je kan hier altijd ff checke of het echt zow isjwbagger schreef op 17 August 2003 @ 23:49:
ik hoop dat hij offline is doordat hij is gaan slapen o.i.d....
en anders zou het kunnen betekenen dat XNDR dit topic wel degelijk op de voet volgt (zonder in te loggen dan wel), en zwahiels bericht zag als waarschuwing: "ojee 'k ben iemand vergeten te blocken"... (of ben ik nou hééél erg doemdenkend bezigondertussen is voor mij de lol van deze IA iig wel af...)
11:47 check :OfflineVerwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 10:33:
[...]
je kan hier altijd ff checke of het echt zow is
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 17:30 ]
Verwijderd
Goh, hoe kom je aan deze info ? Je denkt het, maar voor het zelfde geld is het helemaal niet zo en zit je hem gewoon vals te beschuldigen !Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 10:13:
Hij volgt dit draadje ook (onder een andere naam), hij past zijn msn aan en hij geeft updates via mail.eve..
Getuigt niet echt van eerlijk handelen...
Verwijderd
Even op een rijtje, ik geef deze updates vanuit MIJZELF... niet omdat xndr dit vraagt of wat dan ook.....Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 10:13:
Heeft iemand het adres van XNDR?
Ik geef hem nog 2 weken (zie statusupdate van mail.exe dat ze afgesproken hebben op 24 augustus.)
Plus nog een week voor de post..
Heb ik het over 2 weken nog niet binnen dan geloof ik dat ik XNDR even een bezoekje ga brengen....
Misschien dat hij een plotselinge fobie voor enveloppen heeft opgelopen waar hij overheen geholpen moet worden.
Ik zou dit niet willen doen, maar het heeft nu lang genoeg geduurd.
Feit is gewoon dat hij ons lang genoeg aan het lijntje heeft gehouden.
Hij volgt dit draadje ook (onder een andere naam), hij past zijn msn aan en hij geeft updates via mail.eve..
Getuigt niet echt van eerlijk handelen...
Ok, hij heeft het druk, maar er zijn nu al genoeg aanbiedingen geweest om te helpen en hij had in ieder geval wat al binnen was al kunnen versturen..
Ben op z'n zachts gezegd niet blij !
"Hé Bob, drie bier!"
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 11:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ach, ik kan slechts uitgaan van de berichten die ik van XNDR krijg. Ik vertrouw hem wel als hij zegt dat hij iets gedaan heeft. Ik kan wat dat betreft het alleen van de positieve kant bekijken. Voorspellingen die hij geeft over levertijden e.d. heb ik geen vertrouwen meer in, helaasVerwijderd schreef op 19 August 2003 @ 17:33:
Hey PJanssen,
wat voor een kleur heeft de lucht in jouw wereld?
Geloof jij echt dat de knopjes al ingepakt zijn?
Verwijderd
Whahaha rotflo, betrouwbaar hoor ! Die zou al lang binnen moeten zijn volgens je eigen verhaaltjesheb zaterdag de afspraak verzet naar een later tijdstip, gezien dat de witte folie deze week binnen komt.
En die 24-8 gaat dus echt wel uitlopen. Aangezien 't allemaal al 100 keer is uitgelopen onbetrouwbare hond.Ik heb nu een afspraak gemaakt met Xndr op zondag 24-08 en dan moet het ECHT gaan gebeuren... alles is dan binnen en moet dan ingepakt zijn en verstuurd worden...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 12:20 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Underground75 op 21-08-2003 12:45 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 17:00 ]
Verwijderd
Nou daar heb ik erg weinig vertrouwen in. Want wat was er voor afgelopen zaterdag afgesproken ? : De hele zooi afronden.jwbagger schreef op 21 August 2003 @ 17:01:
laten we in ieder geval nog aanstaande zondag afwachten wat er dan gebeurt... of mail.eve/xndr dan iets positievere berichten naar buiten kan brengen...
mja, dat die backlights er niet waren hadden ze ook zelfs nog vóór zaterdag kunnen melden... dat weet je vantevoren...Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 17:06:
[...]
Nou daar heb ik erg weinig vertrouwen in. Want wat was er voor afgelopen zaterdag afgesproken ? : De hele zooi afronden.
Wat is er gebeurt ? : Niks
Kregen we bericht ? : 4 dagen later, en niet eens van XNDR.
Ik bel vanavond wel ff.
Verwijderd
Ik heb hem al een keer gesproken, dus ik verwacht niet dat dat het probleem zal zijn. alleen kreeg ik toen ook weer zo'n fijne 'belofte'jwbagger schreef op 21 augustus 2003 @ 17:09:
[...]
succes met bellen, maar ik vraag me af of je wel verbinding zal krijgen... dr zijn zat mensen die al hebben geprobeerd te bellen dacht ik, en zonder succes...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 19:19 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 19:02 ]
wat zei ik je...18:00 : Wordt niet opgenomen.....
19:20 : Wordt nog steeds niet opgenomen......
ik kan dinsdag wel...Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 18:59:
als ik alles via conrad zelf had besteld was ik 10€ duurder uit geweest!! GRrrrr met levering binnen een week!
tegen over het station in R-dam... wanneer gaan we
[ Voor 16% gewijzigd door jwbagger op 21-08-2003 20:31 ]
Verwijderd
21:25 : Nog steeds niks
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 21:27 ]
Verwijderd
Even opheldering:Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:14:
[...]
Whahaha rotflo, betrouwbaar hoor ! Die zou al lang binnen moeten zijn volgens je eigen verhaaltjesLeugenaars!
[...]
En die 24-8 gaat dus echt wel uitlopen. Aangezien 't allemaal al 100 keer is uitgelopen onbetrouwbare hond.
Klopt geen kut van.
Ik krijg steeds meer 't idee dat status updates bedoeld zijn om te pappen en nathouden.
Opvallend dat de RVS buttons op:modelwarehouse ( mail.eve's afzet compagny) Wel in stock zijn en te koop.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 22:05 ]
Verwijderd
Waarom zie jij dat wel en ik niet ?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 22:38 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 22:47:
We kunnen ook masaal met z'n allen naar zijn huis gaan. Als hij zich niet eind deze week aan zijn afspraken houd. Er zijn zat mensen met OV. En ik ben er best tot toe in staat om hem met een aantal mensen op te zoeken, want dit heeft lang genoeg geduurd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 23:12 ]
Dan zal hij dit topic ook wel lezenVerwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 23:00:
Ik kijk net hier :
klik
en wat schets mijn verbazing : XNDR is gewoon online. Hij negeert mij dus een beetje (ook op msn heeft hij me dus gewoon geblocked)
edit :
wel even xwizz@hotmail.com invullen, dat is zijn msn adres.
Verwijderd
wil je het echt rechtsgeldig doen dan zal je met een aangetekende brief moeten gaan werken... dat kost ook weer een hoop duiten...Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 23:31:
Ik heb er nog eens even over nagedacht en heb het volgende besloten te gaan doen :
Heeft XNDR morgenochtend nog niet gereageerd, op welke manier dan ook, dan stuur ik hem een brief (ja met de post, dus rechtsgeldig) met daarin het verzoek om de spullen binnen 10 dagen op te sturen. Doet hij dit niet, dan eis ik, wederom via een brief, mijn geld terug. Als ik ook hier geen reactie op krijg, in de vorm van geld danwel de bestelde producten, dan ga ik aangifte doen van oplichting.
Ik zou jullie willen verzoeken hetzelfde te doen. Er zit nou eenmaal niks anders op, hoe vervelend het ook is. Maar, hou het wel netjes en formeel. Anders bereik je niks.
Verwijderd
En dat is nou precies datgene waar ik niet goed van wordt : het wachten.jwbagger schreef op 21 August 2003 @ 23:39:
[...]
ik zou je adviseren om niet na morgen gelijk al op hoge poten een brief te schrijven, maar eventjes afwachten wat mail.eve voor elkaar kan krijgen aanstaande zondag. Daarna is er altijd nog gelegenheid zat om verdere stappen te ondernemenMaar tot nu toe lijkt mij dat mail.eve wel van zins is te helpen, dus laten we daar maar éérst op wachten hè
Verwijderd
Volgens mij begrijp je het nog niet helemaaljwbagger schreef op 22 August 2003 @ 00:06:
nee ok, maar dit is dé toezegging van hen waar het nu om draait: zondag moet het allemaal gewoon gebeuren. Ik zou zeggen wacht gewoon die páár dagen extra, geef ze eerst deze kans... dus niet meer met excuses uit te stellenvolgende week tijd zat om dan in actie te komen
tegenhouden kan/zal ik je niet daarbijVerwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 00:14:
[...]
Ik schrijf morgen gewoon die brief. En doet hij dan zondag wat hij met mail.eve had afgesproken is dat goed en ben ik tevreden. Doet hij dit niet, dan heeft hij een serieus probleem met mij.
Verwijderd
Bedankt...Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 22:03:
Hmm nou dat schiet lekker op. Nu is iedereen hier pissig en is er nog geen spoor van XNDR
Overigens ben ik het wel volledig met mail.eve eens. Hij probeert alleen te helpen, niks meer, niks minder. Het is ronduit onbeschoft en ondankbaar om hem dan voor alles wat los en vast zit uit te maken. En zijn bedrijf, modwarehouse heeft er al helemaal niks mee te maken.
Dus _herman_ ga je mond spoelen met zeep! En mail.eve help XNDR alsjeblieft even, anders wordt het nooit wat
Ik denk dat jij en Modwarehouse bij deze IA worden betrokken aangezien XNDR bij laupro een modwarehouse mail adres gebruikt en de site noemt. Jammer. Ook ik heb je er voor veroordeelt, mede doordat jij juist de gene bent met de updates en niet XNDR.Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 04:42:
[...]
Bedankt...
Na een korte maar goede nachtrust:
blijf ik voet bij stuk houden, er is dus geen rectificatie, dus ik ben zondag niet van de partij, ik zal vandaag xndr op de hoogte brengen dat ik niet zal helpen om dit probleem op te lossen...
Jullie kunnen _herman_ bedanken voor de woorden die hij gebruikt.
En Pjanssen je hebt mijn nummer dus je kan mij gewoon bellen voor vragen.... ik ben vandaag de gehele dag aan het werk, dus spreek je nummer in dan bel ik wel terug.
Naar ik mag hopen, en zeker geloven, gaat xndr zondag de spullen in orde maken, zodat hij deze kan verzenden en versturen. Ik heb getracht om te bemiddelen voor deze IA, maar dat wordt door sommige belanghebbende niet op prijs gesteld en deze vinden dan ook dat zij MIJ persoonlijk danwel mijn MODWAREHOUSE op onredelijke wijze willen bejegenen.
Ik wil mij en Modwarehouse vanaf nu verder distantieren van DEZE inkoopactie.
@Xndr = ik neem vandaag danwel morgen kontakt met je op.
als je door de opmerking van EEN persoon zo moet reageren is nogal overdrevenVerwijderd schreef op 22 August 2003 @ 04:42:
[...]
blijf ik voet bij stuk houden, er is dus geen rectificatie, dus ik ben zondag niet van de partij, ik zal vandaag xndr op de hoogte brengen dat ik niet zal helpen om dit probleem op te lossen...
Jullie kunnen _herman_ bedanken voor de woorden die hij gebruikt.
gaat hem dat deze keer ook lukken zonder jouw hulp danNaar ik mag hopen, en zeker geloven, gaat xndr zondag de spullen in orde maken, zodat hij deze kan verzenden en versturen.
ik blijf erbij: een beetje vreemde reactie imhoIk heb getracht om te bemiddelen voor deze IA, maar dat wordt door sommige belanghebbende niet op prijs gesteld en deze vinden dan ook dat zij MIJ persoonlijk danwel mijn MODWAREHOUSE op onredelijke wijze willen bejegenen.
Ik wil mij en Modwarehouse vanaf nu verder distantieren van DEZE inkoopactie.
zou je dan toch nog, ondanks dat je je wilt distantieren van de IA, kunnen melden wat je met XNDR hebt besproken, en hem verzoeken om toch echt eens iets in dit topic te posten? En hoe neem jij contact met XNDR op, als het anderen niet lukt, en jou wel? Hoe kunnen wij hem dan ook bereiken?@Xndr = ik neem vandaag danwel morgen kontakt met je op.
[ Voor 10% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 09:47 ]
Verwijderd
Ja zeg ik dat niet dan?Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 11:53:
Je bekijkt het van de verkeerde kant denk ik. Jij wordt er niet door gedupeerd dat mail.eve niet helpt, maar je wordt er niet mee geholpen. Dat is toch een wereld van verschil !
Modwarehouse was betrokken bij de IA, al mededeelnemer. Alleen hebben hun wel spullen en wij nietIk kan me heel goed voorstellen dat mail.eve bij opmerkingen als 'onbetrouwbare hond' zoiets heeft van, 'ok,ik hoef me er niet mee te bemoeien, dus doe ik het ook niet', ook al is het maar 1 iemand die het zegt. En als zijn bedrijf erbij wordt gesleurd kun je dit soort reacties (van mail.eve) natuurlijk al helemaal verwachten.
IK ben alleen maar blij dat mail.eve meehelpt van als het van XNDR moet komen zaten we nu nog op een update van een half jaar geleden te wachten. Ik denk dat het zaak is om deze IA zo snel mogelijk te beeindigen en ik hoop dat mail.eve dat ook vind.Daarnaast is het waarschijnlijk niet alleen die ene opmerking van _herman_ die dit veroorzaakt heeft, maar het gekanker wat al 4 pagina's lang aan de gang is......
Verwijderd
Inderdaad een heel erg goed plan, alleen ga ik het net iets anders aanpakken denk ik... Als er aanstaande maandag 25 augustus nog niks bekend is zal ik hem een aangetekende brief sturen met het verzoek de spullen binnen 1 week te leveren. Mochten de spullen na die week nog niet binnen zijn zal ik inderdaad ook aangifte van oplichting doen en met mijn aangifte naar mijn rechtsbijstandsverzekering stappen. Mochten er mensen zijn die mee willen doen, laat dat dan even weten op het forum van Laupro, dan kan ik de brief uit naam van die personen versturen, zodat niet iedereen apart voor een aangetekende brief hoeft te betalen. Ik ga meteen een topic openen op Laupro.Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 23:31:
Ik heb er nog eens even over nagedacht en heb het volgende besloten te gaan doen :
Heeft XNDR morgenochtend nog niet gereageerd, op welke manier dan ook, dan stuur ik hem een brief (ja met de post, dus rechtsgeldig) met daarin het verzoek om de spullen binnen 10 dagen op te sturen. Doet hij dit niet, dan eis ik, wederom via een brief, mijn geld terug. Als ik ook hier geen reactie op krijg, in de vorm van geld danwel de bestelde producten, dan ga ik aangifte doen van oplichting.
Ik zou jullie willen verzoeken hetzelfde te doen. Er zit nou eenmaal niks anders op, hoe vervelend het ook is. Maar, hou het wel netjes en formeel. Anders bereik je niks.
[ Voor 14% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 12:32 ]
Optie 1 blijft uit, XNDR leest dit ook an zal echt niet thuis zijn of opendoen.jwbagger schreef op 22 August 2003 @ 12:30:
ik zie eigenlijk maar twee opties:
(1) zondag verwacht ik reactie van XNDR waarin hij ons meldt dat de spullen ingepakt zijn. Zo niet, dan heb ik dinsdag gelegenheid om met een groepje langs XNDR te gaan en daar om uitleg te vragen.
OF:
(2) XNDR meldt nu in dit topic dat hij het allemaal niet ziet zitten, maar de spullen wel heeft liggen, en dan heb ik vrijdag over een week (de 29ste) tijd om langs te gaan bij XNDR en dan wil ik alle artikelen wel overnemen en de IA afhandelen. (die middag plus het weekend erna verwacht ik dat ik alles wel ingepakt/verstuurd kan krijgen). Alleen wil ik voor deze optie wel de garantie hebben dat ik er geen eurocent mee inschiet, want ik heb erg weinig zin om bijvoorbeeld opeens allerlei inpakmaterialen extra te moeten kopen op mijn kosten.... maar iedereen moet 't wel eens zijn als ik het zo op wil gaan lossen
Verwijderd
Waarom niet, ik denk dat dit meer help dan alle andere opties, we posten niet hier op GOT de datum, maar we nemen gewoon met elkaar contact op. zonder tussenkomst van een forum.The Undertaker schreef op 22 August 2003 @ 12:33:
[...]
Optie 1 blijft uit, XNDR leest dit ook an zal echt niet thuis zijn of opendoen.
Verwijderd
Dit lijkt mij een zeer goed plan en ik wil me hier graag bij aansluiten !Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 12:18:
[...]
Inderdaad een heel erg goed plan, alleen ga ik het net iets anders aanpakken denk ik... Als er aanstaande maandag 25 augustus nog niks bekend is zal ik hem een aangetekende brief sturen met het verzoek de spullen binnen 1 week te leveren. Mochten de spullen na die week nog niet binnen zijn zal ik inderdaad ook aangifte van oplichting doen en met mijn aangifte naar mijn rechtsbijstandsverzekering stappen. Mochten er mensen zijn die mee willen doen, laat dat dan even weten op het forum van Laupro, dan kan ik de brief uit naam van die personen versturen, zodat niet iedereen apart voor een aangetekende brief hoeft te betalen. Ik ga meteen een topic openen op Laupro.
[ Voor 6% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 13:28 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 13:54 ]
Verwijderd
Daar heb ik dus geen zin meer in. Ik zou liever zien dat als hij zondag niet de status op Laupro / GoT post dat er dan al actie wordt ondernomen. Het is volgens mij te laat om nog weken te gaan wachten op eventuele acties van XNDR....CyBeRSPiN schreef op 22 August 2003 @ 13:57:
gebeurd er die week erna niets in onze brievenbussen dan is het leuk geweest...
mijn poging:Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 17:33:
[...]
edit
18:00 : Wordt niet opgenomen.....
19:20 : Wordt nog steeds niet opgenomen......
[ Voor 32% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 23:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik was onaangenaamverast ik kreeg namelijk een officieele waarschuuwing.Kaj. schreef op 22 August 2003 @ 15:17:
* Kaj. komt ook weer even kijken... _herman_ mag vanavond zijn mail checken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 19:44 ]
Verwijderd
Het is absoluut geen publiek geheim dat Modwarehouse en mail.eve belangenverstrengeling hebben, het is MIJN winkeltje. Xndr is alleen de maker van de site en meer ook niet...... (en daar ben ik hem nog steeds zeer dankbaar om). Ik heb absoluut geen enkel belang bij deze IA noch (nogmaals) Modwarehouse.Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 19:39:
[...]
Het is een publiek geheim dat er enige belangenverstrengeling is op getreden tussen xndr/moddelwarehouse/mail.eve enerzijds en de IA acties op GOT en Laupro.*
Ik ben me er terdege van bewust dat het taalgebruik normaal gesproken niet zou moeten kunnen. Echter dit was zeker geen normale situatie.
Daarom vind ik een officiële waarschuwing een te zwaar middel en hoop dat deze ingetrokken kan worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 20:52 ]
Verwijderd
Xander heeft bij BULGIN de buttons besteld, deze zijn verzonden naar MWH, ik heb extra buttons besteld omdat ik deze ook via MWH wilde gaan verkopen. De buttons heb ik afgehaald, en afgeleverd (voor deze IA) aan Xndr op Casejunkies Overdose 2003 en vanaf dat moment ook verkoopbaar op MWH.Kr3Kr schreef op 22 August 2003 @ 21:41:
Wat een gekut hiero ook...
Maar ik wil eigenlijk wel even weten hoe het nou eigenlijk écht zit... was MWH nou mede-deelnemer, of gewoon een deelnemer? want al dit geniepige gedoe hebben we niets aan.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 22:12 ]
Specs van mijn bak Hier!
Verwijderd
Zoals ik al eerder vertelde doe ik helemaal niets meer.... ik moet hier van alles tekst en uitleg geven over hoe en wee.... Ik doe het om misverstanden te voorkomen.... maar jullie moeten nu gewoon jullie eigen boontjes doppen....jwbagger schreef op 22 August 2003 @ 22:44:
mail.eve, heb je XNDR al op de hoogte gebracht van mijn aanbod?? ik heb daar tot nu toe geen reactie op gehad, en direct contact met XNDR krijgen lijkt zo goed als onmogelijk...
zou jij daarom hem hierover kunnen informeren en hem verzoeken daarop te reageren?
[ Voor 29% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 23:29 ]
Toch wel jammer met 80 deelnemers waarvan er een handjevol (1?) minder leuk reageren.Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 22:59:
[...]
Zoals ik al eerder vertelde doe ik helemaal niets meer.... ik moet hier van alles tekst en uitleg geven over hoe en wee.... Ik doe het om misverstanden te voorkomen.... maar jullie moeten nu gewoon jullie eigen boontjes doppen....
met dank aan je mede tweaker... zolang ik geen excuus zie persoonlijk naar mij toe doe ik helemaal niets...
Ik weet het klinkt echt kinderachtig, maar ik voel me zeer gekwetst.
Verwijderd
Mensen wederom een goedemorgen, ik vind het ook heel erg jammer, maar dat handje vol mensen vinden het dus ook niet zo heel erg om hun exuses aan te bieden.Gutteguttegut schreef op 23 August 2003 @ 03:31:
[...]
Toch wel jammer met 80 deelnemers waarvan er een handjevol (1?) minder leuk reageren.
Maar ok dan wordt het dus toch tijd om even de voice mail reactie af te wachten.
Verwijderd
Heeft Herman allang gedaanVerwijderd schreef op 23 augustus 2003 @ 10:33:
Ik denk dat we vanaf nu Mail.eve buiten schot moeten houden !!
Hij heeft zich meerdere malen voor deze Ia ingezet.
Zonder Mail.eve waren de prijzen niet eens gerealiseerd.
Dat dit niet door iedere tweaker op z'n waarde wordt geschat is op z'n zachts gezegt niet netjes.
Blader maar eens terug in het forum en kijk maar eens wat mail.eve allemaal naar zijn hoofd heeft gekregen.
@Herman: ik vind echt dat je Mail.eve je verontschuldigingen aan moet bieden.
Laten we niet de schuld op iedereen afschuiven, maar een front vormen en proberen dit probleem op te lossen.
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Verwijderd
Das opzich een nobel streven hoor.Ik probeerde iets te betekenen voor deze ia.... en ik probeer iets te betekenen voor de Gotters, tweakers what ever.... en meer ook helemaal niet...
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 21:20:
Daar sluit ik me volledig bij aan! Ik denk dat iedereen wel benieuwd is naar de status.
Als er problemen zijn of andere dingen, dan willen we dat ook graag horen, liever minder goed nieuws dan helemaal geen nieuws
[ Voor 33% gewijzigd door jwbagger op 23-08-2003 17:00 ]
Verwijderd
Goedeavond,jwbagger schreef op 23 August 2003 @ 19:20:
mail.eve, ik heb je bij ICQ toegevoegd, zou je die willen authorizen? Of voeg me anders bij msn toe: jwbagger @ hetnet.nl
Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 20:42:
[...]
Goedeavond,
Heb vandaag kontakt gehad met Xndr, en ik heb hem verteld dat ik morgen alle spullen bij hem op ga halen in de middag, dat wil dus zeggen dat ik ga kijken wat er financieel niet goed is.... en wat er allemaal moet gebeuren.
Voor zover nu bij mij bekend:
1: Buttons zijn aanwezig
2: Polariserende film is aanwezig
3: Folie op wit na is aanwezig
4: Inverters zijn aanwezig
5: Diverse aansluit shit is aanwezig.
Morgen moet xndr mij als "organisator" toevoegen van deze IA.......
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Verwijderd
Is GVD #$@%^^$^die klote witte folie er nu nog niet!!!!!!!!! Wat een vieze vuile $$#^&^%$%^^.Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 20:42:
[...]
Goedeavond,
Heb vandaag kontakt gehad met Xndr, en ik heb hem verteld dat ik morgen alle spullen bij hem op ga halen in de middag, dat wil dus zeggen dat ik ga kijken wat er financieel niet goed is.... en wat er allemaal moet gebeuren.
Voor zover nu bij mij bekend:
1: Buttons zijn aanwezig
2: Polariserende film is aanwezig
3: Folie op wit na is aanwezig
4: Inverters zijn aanwezig
5: Diverse aansluit shit is aanwezig.
Morgen moet xndr mij als "organisator" toevoegen van deze IA.......
Verwijderd
@ MSNjwbagger schreef op 23 augustus 2003 @ 19:20:
mail.eve, ik heb je bij ICQ toegevoegd, zou je die willen authorizen? Of voeg me anders bij msn toe: jwbagger @ hetnet.nl
Verwijderd
Mensen even één ding, ik stort geen geld terug, ik heb geen geld van deze IA, ik ga alleen de spullen ophalen en het financiele verhaal bekijken.... en dan kijken wat en hoe snel alles geregeld kan worden voor de afhandeling.The Undertaker schreef op 23 augustus 2003 @ 20:56:
[...]
Is GVD #$@%^^$^die klote witte folie er nu nog niet!!!!!!!!! Wat een vieze vuile $$#^&^%$%^^. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mail.eve, stort mijn geld maar terug gezien XNDR het nog steeds niet heeft gedaan, ondanks mij 3 verzoeken.
IK BEN HET ZAT
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq