[IA] Afhandeling RVS Buttons & 8 * 24 LCD backlight kits

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeetNiet
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 22:05
jwbagger schreef op 14 August 2003 @ 21:08:

[...]

[flauw]
'k heb een vaag vermoeden dat we het af mogen halen :+
[/flauw]
Dat zou eigenlijk best wel mooi zijn ... 8)7
Ik wacht nog wel weer even af

Absolute n00body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet wel afwachten.. :P
Meer kjan je niet doen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

XNDR neemt ook geen telefoon op overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaj. schreef op 17 August 2003 @ 14:42:
XNDR neemt ook geen telefoon op overigens.
UPDATE van mij:

Ik heb zaterdag de afspraak verzet naar een later tijdstip, gezien dat de witte folie deze week binnen komt.

En bestook mij nou niet van je had het toch gezegd of wat dan ook, ik probeer alleen dingen te versnellen, maar ook bij mij komt er wel eens wat tussen waar ik niet op rekende....

Ik heb nu een afspraak gemaakt met Xndr op zondag 24-08 en dan moet het ECHT gaan gebeuren... alles is dan binnen en moet dan ingepakt zijn en verstuurd worden...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Weer een week... Sorry mensen, maar dit vind ik geen stijl ondanks de lapmiddelen die er reeds geboden zijn, want die worden gewoon niet gebruikt.
Deze inkoopactie duurt nu alweer bijna 9 maanden; moet er soms eerst een kind geboren worden?
Get it over with!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar ik wil niet nog een week op mijn bestelling wachten.
Ik heb alleen maar 2 knopjes besteld die al lang en breed binnen zijn bij betrokkene.!!

Ik wil nu mijn knopjes.!!! mijn Custom Case Mod ligt alleen om deze reden volledig stil. (ivm maatvoering knopjes).

Zo moeilijk is het toch niet om de bestellingen die compleet zijn in te pakken en te versturen????

ps: Mail.eve, dit is geen flame richting jou ik heb alleen de indruk dat "Betrokkene" zonder jou nog niet eens z'n eigen billen kan afvegen..

Groet'n en een prettig weekeinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

vanaf morgen geldt mijn OVkaart weer, KOMENDE WEEK WIL IK DUS MIJN SPULLEN AFHALEN. :(

en ik denk dat dat eigenlijk geldt voor zowat alle afhalers, wat is er zo moeilijk om alvast die spullen neer te leggen bijvoorbeeld?

edit:

die witte EL foil hóórt er al te zijn eigenlijk:

zie hier:
Saturday 19 July 2003 01:38
Het is met Conrad niet gelukt om de bestelling deze week op werk af te laten leveren, dus ik heb daar geld achtergelaten zodat m'n collega's het pakketje kunnen aannemen. Ik ga namelijk dinsdag op vakantie naar Frankrijk. Zodra ik terug ben (over 2 weken) ga ik de enveloppen met de witte EL foil inpakken en daarna z.s.m. wegbrengen.
als je op 19 juli een pakketje verwacht omdat ze dat op zouden sturen, en in de posts daarna NIET meer meldt dat dat ook weer problemen oplevert, zou je aan kunnen nemen dat ze er nu wel zijn...

en dan meldt mail.eve dus opeens in een post vandaag (17 augustus! bijna een maand later dus!) dat ze deze week pas komen...

praat je jezelf nou niet een béétje tegen, OF (wat ik dus geloof) heeft het duidelijk geschort aan status updates...

[ Voor 73% gewijzigd door jwbagger op 17-08-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 17:29
versnellen?!
wat ik dan niet begrijp, waarom je dan niet eerst de mensen afhandeld die GEEN witte folie besteld hebben! dat zijn dan 62 mensen die alles al lang binnenhadden kunnen hebben.
maargoed dat zal wel weer niet logisch zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goddomme, ben dit gezeur speugzat. DrNizeGuy heeft gelijk. XNDR had alles allang kunnen opsturen. Beetje sneu gedoe. Als hij voortaan een IA begint, betaal ik pas wanneer ik iets heb. Van de rente die hij over ons geld heeft gevangen, kan hij ons makkelijk voorschieten bij de volgende IA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

XNDR is toch wel thuis, omdat zijn MSN de hele tijd veranderd...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwahiel schreef op 17 August 2003 @ 22:03:
XNDR is toch wel thuis, omdat zijn MSN de hele tijd veranderd...
Spreek hem eens aan op MSN dan :P

Ik begin ook weer stevig te balen. Weer mooie beloftes en geen enkel teken van leven van de kant van XNDR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 22:26:
[...]

Spreek hem eens aan op MSN dan :P

Ik begin ook weer stevig te balen. Weer mooie beloftes en geen enkel teken van leven van de kant van XNDR :(
nu issie ineens offline :? :(

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik hoop dat hij offline is doordat hij is gaan slapen o.i.d....

en anders zou het kunnen betekenen dat XNDR dit topic wel degelijk op de voet volgt (zonder in te loggen dan wel), en zwahiels bericht zag als waarschuwing: "ojee 'k ben iemand vergeten te blocken"... (of ben ik nou hééél erg doemdenkend bezig :? ondertussen is voor mij de lol van deze IA iig wel af...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas op met speculaties jwbagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:16:
Pas op met speculaties jwbagger...
Ik wil niet vervelend doen, maar ik ben 't wel enig zins met jwbagger eens. Da's geen insinuatie...

Maar op MSN is er wel activiteit, althans de naam veranderd steeds, maar antwoord komt er maar niet...

statussen blijven lang uit, buttons die al geruime tijd binnen zijn worden niet geleverd omdat andere dingen ook nog niet binnen zijn... terwijl de helft alleen de buttons heeft besteld...

Ik blijf het een vreemde zaak vinden...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik heb me de afgelopen weken/maanden al lang genoeg ingehouden en alleen maar geduld getoond en aardig geweest vind ik... op een gegeven moment is de maat vol en ga je andere dingen zitten denken... maar ik heb er ook bijvermeld "of ben ik nou heel erg doemdenkend bezig": ik wéét ook niks zeker!

... en dat is nou juist het probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Het is en blijft vreemd dat mail.eve de updates doet en XNDR niets van zich laat horen. :( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 17 August 2003 @ 23:49:
ik hoop dat hij offline is doordat hij is gaan slapen o.i.d....

en anders zou het kunnen betekenen dat XNDR dit topic wel degelijk op de voet volgt (zonder in te loggen dan wel), en zwahiels bericht zag als waarschuwing: "ojee 'k ben iemand vergeten te blocken"... (of ben ik nou hééél erg doemdenkend bezig :? ondertussen is voor mij de lol van deze IA iig wel af...)
je kan hier altijd ff checke of het echt zow is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 10:33:
[...]

je kan hier altijd ff checke of het echt zow is ;)
11:47 check :Offline

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het adres van XNDR?
Ik geef hem nog 2 weken (zie statusupdate van mail.exe dat ze afgesproken hebben op 24 augustus.)
Plus nog een week voor de post..
Heb ik het over 3 weken nog niet binnen dan geloof ik dat ik XNDR even een bezoekje ga brengen....
Misschien dat hij een plotselinge fobie voor enveloppen heeft opgelopen waar hij overheen geholpen moet worden.
Ik zou dit niet willen doen, maar het heeft nu lang genoeg geduurd.
Feit is gewoon dat hij ons lang genoeg aan het lijntje heeft gehouden.
Hij volgt dit draadje ook (onder een andere naam) vermoed ik, hij past zijn msn aan en de updates komen via mail.eve..
Getuigt niet echt van eerlijk handelen...
Ok, hij heeft het druk, maar er zijn nu al genoeg aanbiedingen geweest om te helpen en hij had in ieder geval wat al binnen was al kunnen versturen..
Ben op z'n zachts gezegd niet blij !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 10:13:

Hij volgt dit draadje ook (onder een andere naam), hij past zijn msn aan en hij geeft updates via mail.eve..
Goh, hoe kom je aan deze info ? Je denkt het, maar voor het zelfde geld is het helemaal niet zo en zit je hem gewoon vals te beschuldigen !

Ik begin hier trouwens ook behoorlijk van te balen. (ik heb gevoel voor understatements :P ) Ik weet ook niet zo goed wat ik er nu nog van moet zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 10:13:
Heeft iemand het adres van XNDR?
Ik geef hem nog 2 weken (zie statusupdate van mail.exe dat ze afgesproken hebben op 24 augustus.)
Plus nog een week voor de post..
Heb ik het over 2 weken nog niet binnen dan geloof ik dat ik XNDR even een bezoekje ga brengen....
Misschien dat hij een plotselinge fobie voor enveloppen heeft opgelopen waar hij overheen geholpen moet worden.
Ik zou dit niet willen doen, maar het heeft nu lang genoeg geduurd.
Feit is gewoon dat hij ons lang genoeg aan het lijntje heeft gehouden.
Hij volgt dit draadje ook (onder een andere naam), hij past zijn msn aan en hij geeft updates via mail.eve..
Ok, hij heeft het druk, maar er zijn nu al genoeg aanbiedingen geweest om te helpen en hij had in ieder geval wat al binnen was al kunnen versturen..
Ben op z'n zachts gezegd niet blij !
Even op een rijtje, ik geef deze updates vanuit MIJZELF... niet omdat xndr dit vraagt of wat dan ook.....
Keep it COOL ik doe mijn best voor deze IA en zondag gebeurt het echt... ik begrijp het echt je gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 16:25
Is er misschien nog folie over?

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu pas dat het weer is uitgesteld. :(
Maar wat ik niet begrijp is waarom de mensen die alleen knopjes besteld hebben moeten wachten op dat ELfoil. Ik kan me ook niet voorstellen dat XNDR niet 1 uurtje tijd heeft om buttons in een enveloppe te gooien en onderweg naar z'n werk in de brievenbus te dumpen.

Al een maand geleden had XNDR mij door de telefoon beloofd dat hij ze zou inpakken en versturen, maar het versturen was niet gelukt. Dus ze zijn zelfs al ingepakt ! Wat houdt hem in godsnaam nou weer tegen om die dingen te versturen ?
En mocht dit alles niet lukken door je werk, zeg dit dan eens tegen je baas. Vraag hem of je een uurtje eerder naas huis mag / uurtje later beginnen omdat mensen al een tijd op spullen zitten te wachten die ze al betaald hebben. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar geen begrip voor zal hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey PJanssen,
wat voor een kleur heeft de lucht in jouw wereld?
Geloof jij echt dat de knopjes al ingepakt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 17:33:
Hey PJanssen,
wat voor een kleur heeft de lucht in jouw wereld?
Geloof jij echt dat de knopjes al ingepakt zijn?
Ach, ik kan slechts uitgaan van de berichten die ik van XNDR krijg. Ik vertrouw hem wel als hij zegt dat hij iets gedaan heeft. Ik kan wat dat betreft het alleen van de positieve kant bekijken. Voorspellingen die hij geeft over levertijden e.d. heb ik geen vertrouwen meer in, helaas :/

p.s. De lucht is hier momenteel lichtblauw, halfbewolkt, waterig zonnetje, hoezo ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd, ik heb dezelfde kleur lucht....
Toch zie ik het wat somberder in...

Verwijderd

heb zaterdag de afspraak verzet naar een later tijdstip, gezien dat de witte folie deze week binnen komt.
Whahaha rotflo, betrouwbaar hoor ! Die zou al lang binnen moeten zijn volgens je eigen verhaaltjes :) Leugenaars!
Ik heb nu een afspraak gemaakt met Xndr op zondag 24-08 en dan moet het ECHT gaan gebeuren... alles is dan binnen en moet dan ingepakt zijn en verstuurd worden...
En die 24-8 gaat dus echt wel uitlopen. Aangezien 't allemaal al 100 keer is uitgelopen onbetrouwbare hond.

Klopt geen kut van.

Ik krijg steeds meer 't idee dat status updates bedoeld zijn om te pappen en nathouden.

Opvallend dat de RVS buttons op:modelwarehouse ( mail.eve's afzet compagny) Wel in stock zijn en te koop.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 12:20 ]

• Underground75
Het erge van alles is dat XNDR niks laat horen, zijn mails niet beantwoord, laat staan je geld terugstort als je er op staat (reeds 2x verzocht) :( :( :( :X :X

[ Voor 7% gewijzigd door Underground75 op 21-08-2003 12:45 ]

Verwijderd

Och laat die jongen toch lekker rente trekken..

Verwijderd

ik geef dit topic ook nog maar eens een schop... :/

Ik begrijp echt niet wat nou precies het probleem is. :?

De pakjes voor de button-only bestellingen liggen al helemaal ingepakt klaar (hoe kan je anders een tijdje geleden gemeld hebben dat je voor het verzenden net te laat was ?) Dus het enige wat er moet gebeuren is het verzenden.

Ik zou zeggen : waar wacht je in godsnaam op ?? Het eerste beste half uurtje wat je vrijhebt spring je op je fiets en sodemieter je die dingen bij het postkantoor neer, toch ? Dat lijkt me niet zo moeilijk.
Je moet er gewoon even tijd voor vrijmaken. En niet zeggen van, 'ja maar ik heb nog dit of dat', nee gewoon DOEN. Dit heeft al veel te lang geduurt om andere dingen voor te laten gaan.
Kun je de pakketjes alleen onder werktijd wegbrengen ? Ook geen probleem, je stapt naar je baas en vraagt of je een half uurtje later mag komen omdat je schulden (want dat zijn het in feite) moet aflossen in de vorm van het wegbrengen van pakketjes. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar geen begrip voor zal hebben.

Dus 'druk' vind ik een mooi excuus, maar als je dit smoesje 4 maanden lang gaat gebruiken en ondertussen ook nog beloftes gaat doen die je niet nakomt, dan neemt je geloofwaardigheid toch wel heel erg sterk af....

edit:

voor het geval dat hij het niet leest zal ik onze grote vriend vanavond wel eens even bellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 17:00 ]

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

laten we in ieder geval nog aanstaande zondag afwachten wat er dan gebeurt... of mail.eve/xndr dan iets positievere berichten naar buiten kan brengen...

Verwijderd

jwbagger schreef op 21 August 2003 @ 17:01:
laten we in ieder geval nog aanstaande zondag afwachten wat er dan gebeurt... of mail.eve/xndr dan iets positievere berichten naar buiten kan brengen...
Nou daar heb ik erg weinig vertrouwen in. Want wat was er voor afgelopen zaterdag afgesproken ? : De hele zooi afronden.
Wat is er gebeurt ? : Niks
Kregen we bericht ? : 4 dagen later, en niet eens van XNDR.

Ik bel vanavond wel ff.

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 17:06:
[...]

Nou daar heb ik erg weinig vertrouwen in. Want wat was er voor afgelopen zaterdag afgesproken ? : De hele zooi afronden.
Wat is er gebeurt ? : Niks
Kregen we bericht ? : 4 dagen later, en niet eens van XNDR.

Ik bel vanavond wel ff.
mja, dat die backlights er niet waren hadden ze ook zelfs nog vóór zaterdag kunnen melden... dat weet je vantevoren...
de updates laten ECHT te wensen over: je krijgt simpelweg niks te horen of veel te laat / veel te vaag...

succes met bellen, maar ik vraag me af of je wel verbinding zal krijgen... dr zijn zat mensen die al hebben geprobeerd te bellen dacht ik, en zonder succes...

Als er zondag niks gebeurd is, moeten we dan met een groepje mensen langsgaan? ik woon daar opzich dicht genoeg voor bij in de buurt... had ook "afhalen" gekozen...

Verwijderd

jwbagger schreef op 21 augustus 2003 @ 17:09:
[...]

succes met bellen, maar ik vraag me af of je wel verbinding zal krijgen... dr zijn zat mensen die al hebben geprobeerd te bellen dacht ik, en zonder succes...
Ik heb hem al een keer gesproken, dus ik verwacht niet dat dat het probleem zal zijn. alleen kreeg ik toen ook weer zo'n fijne 'belofte' :/

En wat me nog het meest stoord is niet alleen dat er niks gezegd wordt , maar dat zelfs een klusje van minder dan een half uur ook nog uitgesteld wordt.

Trouwens, als je langs gaat, wil je dan ook zo vriendelijk zijn om de al ingepakte enveloppen / pakketjes mee te nemen en in de brievenbus te dumpen ? Ik zou je er eeuwig dankbaar voor zijn ;)

edit
18:00 : Wordt niet opgenomen.....
19:20 : Wordt nog steeds niet opgenomen......

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 19:19 ]

Verwijderd

als ik alles via conrad zelf had besteld was ik 10€ duurder uit geweest!! GRrrrr met levering binnen een week!

tegen over het station in R-dam... wanneer gaan we ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 19:02 ]

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

wat zei ik je... ;)
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 18:59:
als ik alles via conrad zelf had besteld was ik 10€ duurder uit geweest!! GRrrrr met levering binnen een week!

tegen over het station in R-dam... wanneer gaan we ;)
ik kan dinsdag wel... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door jwbagger op 21-08-2003 20:31 ]

Verwijderd

21:25 : Nog steeds niks :/

Die keer dat ik hem te pakken kreeg belde ik hem op z'n mobiel, maar daarvan ben ik het nummer kwijt |:(

En mochten jullie bij hem langs gaan zeg hem dit maar :
'The GoT knokploeg send their regards' en dan weet je wel hoe het afloopt >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 21:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:14:
[...]

Whahaha rotflo, betrouwbaar hoor ! Die zou al lang binnen moeten zijn volgens je eigen verhaaltjes :) Leugenaars!

[...]

En die 24-8 gaat dus echt wel uitlopen. Aangezien 't allemaal al 100 keer is uitgelopen onbetrouwbare hond.

Klopt geen kut van.

Ik krijg steeds meer 't idee dat status updates bedoeld zijn om te pappen en nathouden.

Opvallend dat de RVS buttons op:modelwarehouse ( mail.eve's afzet compagny) Wel in stock zijn en te koop.
Even opheldering:

Ik heb geen enkele baat bij deze gehele IA.... ik vind het ook voor jullie sneu, en ik wil op geen enkele manier hoe dan ook dat Modwarehouse hier bij betrokken wordt. De buttons zijn keurig afgeleverd bij xndr en MWH verkoopt buttons via de site.... dat zijn verschillende zaken....

Ik wil op geen enkele manier als leugenaar uitgemaakt worden.... Als dit niet rechtgezet wordt naar mij toe zal ik ook zondag niet naar xndr gaan.... En dan moeten jullie maar zelf zien wanneer het allemaal jullie toekom.....

Sorry voor jullie maar voor leugenaar of onbetrouwbare hond of wat dan ook wens ik door niemand maar dan ook niemand uitgemaakt te worden.....

Verwijderd

Hmm nou dat schiet lekker op. Nu is iedereen hier pissig en is er nog geen spoor van XNDR :(

Overigens ben ik het wel volledig met mail.eve eens. Hij probeert alleen te helpen, niks meer, niks minder. Het is ronduit onbeschoft en ondankbaar om hem dan voor alles wat los en vast zit uit te maken. En zijn bedrijf, modwarehouse heeft er al helemaal niks mee te maken.

Dus _herman_ ga je mond spoelen met zeep! En mail.eve help XNDR alsjeblieft even, anders wordt het nooit wat 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 22:05 ]

Verwijderd

Van laupro:
Telefoonnummer: 010-4844196 / 0650-268373

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 22:20:
Van laupro:
Telefoonnummer: 010-4844196 / 0650-268373
Waarom zie jij dat wel en ik niet ? :?

Anyway, bedankt , ik ga ff bellen.
Bij z'n 06 krijg ik : 'dit nummer is niet in gebruik' 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 22:38 ]

Verwijderd

We kunnen ook masaal met z'n allen naar zijn huis gaan. Als hij zich niet eind deze week aan zijn afspraken houd. Er zijn zat mensen met OV. En ik ben er best tot toe in staat om hem met een aantal mensen op te zoeken, want dit heeft lang genoeg geduurd

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 22:47:
We kunnen ook masaal met z'n allen naar zijn huis gaan. Als hij zich niet eind deze week aan zijn afspraken houd. Er zijn zat mensen met OV. En ik ben er best tot toe in staat om hem met een aantal mensen op te zoeken, want dit heeft lang genoeg geduurd
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/yes_new.gif

Verwijderd

Ik kijk net hier :
klik
en wat schets mijn verbazing : XNDR is gewoon online. Hij negeert mij dus een beetje (ook op msn heeft hij me dus gewoon geblocked) :(

edit :
wel even xwizz@hotmail.com invullen, dat is zijn msn adres.

@reactie hieronder :
Ja, dan kunnen we nu naar hem zwaaien 8)7 ( spreekwoordelijk naar onze knopjes dan :( )

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 23:12 ]

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 23:00:
Ik kijk net hier :
klik
en wat schets mijn verbazing : XNDR is gewoon online. Hij negeert mij dus een beetje (ook op msn heeft hij me dus gewoon geblocked) :(

edit :
wel even xwizz@hotmail.com invullen, dat is zijn msn adres.
Dan zal hij dit topic ook wel lezen :(

Verwijderd

Ik heb er nog eens even over nagedacht en heb het volgende besloten te gaan doen :

Heeft XNDR morgenochtend nog niet gereageerd, op welke manier dan ook, dan stuur ik hem een brief (ja met de post, dus rechtsgeldig) met daarin het verzoek om de spullen binnen 10 dagen op te sturen. Doet hij dit niet, dan eis ik, wederom via een brief, mijn geld terug. Als ik ook hier geen reactie op krijg, in de vorm van geld danwel de bestelde producten, dan ga ik aangifte doen van oplichting.

Ik zou jullie willen verzoeken hetzelfde te doen. Er zit nou eenmaal niks anders op, hoe vervelend het ook is. Maar, hou het wel netjes en formeel. Anders bereik je niks.

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 23:31:
Ik heb er nog eens even over nagedacht en heb het volgende besloten te gaan doen :

Heeft XNDR morgenochtend nog niet gereageerd, op welke manier dan ook, dan stuur ik hem een brief (ja met de post, dus rechtsgeldig) met daarin het verzoek om de spullen binnen 10 dagen op te sturen. Doet hij dit niet, dan eis ik, wederom via een brief, mijn geld terug. Als ik ook hier geen reactie op krijg, in de vorm van geld danwel de bestelde producten, dan ga ik aangifte doen van oplichting.

Ik zou jullie willen verzoeken hetzelfde te doen. Er zit nou eenmaal niks anders op, hoe vervelend het ook is. Maar, hou het wel netjes en formeel. Anders bereik je niks.
wil je het echt rechtsgeldig doen dan zal je met een aangetekende brief moeten gaan werken... dat kost ook weer een hoop duiten...

ik zou je adviseren om niet na morgen gelijk al op hoge poten een brief te schrijven, maar eventjes afwachten wat mail.eve voor elkaar kan krijgen aanstaande zondag. Daarna is er altijd nog gelegenheid zat om verdere stappen te ondernemen :) Maar tot nu toe lijkt mij dat mail.eve wel van zins is te helpen, dus laten we daar maar éérst op wachten hè :)

Verwijderd

jwbagger schreef op 21 August 2003 @ 23:39:
[...]
ik zou je adviseren om niet na morgen gelijk al op hoge poten een brief te schrijven, maar eventjes afwachten wat mail.eve voor elkaar kan krijgen aanstaande zondag. Daarna is er altijd nog gelegenheid zat om verdere stappen te ondernemen :) Maar tot nu toe lijkt mij dat mail.eve wel van zins is te helpen, dus laten we daar maar éérst op wachten hè :)
En dat is nou precies datgene waar ik niet goed van wordt : het wachten.
Wat voor zekerheid hebben we op dit moment ? precies hetzelfde als 9 maanden geleden, 0.0 dus. Voor hetzelfde geld gaat de afspraak weer niet door.

En ik zal niet op hoge poten een brief schrijven. Ik ga hem gewoon een nette brief schrijven met daarin het verzoek om óf het geld terug te storten óf binnen 10 dagen de producten te leveren.
Anders ben ik toch echt geneigd verdere stappen te ondernemen. Dit zooitje heeft meer dan lang genoeg geduurd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

nee ok, maar dit is dé toezegging van hen waar het nu om draait: zondag moet het allemaal gewoon gebeuren. Ik zou zeggen wacht gewoon die páár dagen extra, geef ze eerst deze kans... dus niet meer met excuses uit te stellen ;) volgende week tijd zat om dan in actie te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 22 August 2003 @ 00:06:
nee ok, maar dit is dé toezegging van hen waar het nu om draait: zondag moet het allemaal gewoon gebeuren. Ik zou zeggen wacht gewoon die páár dagen extra, geef ze eerst deze kans... dus niet meer met excuses uit te stellen ;) volgende week tijd zat om dan in actie te komen :)
Volgens mij begrijp je het nog niet helemaal :P
Die 'laatste kans' hebben 'ze' (het is XNDR die verantwoordelijk is) al 10x gehad. Ik ben het wachten gewoon zat. En wat schiet ik er mee op als ik nu nog 5 dagen ga wachten en er ligt geen pakketje en ik heb niks gehoord van XNDR ?

Dat XNDR gewoon alle pogingen tot contact die ik onderneem negeert was voor mij de druppel (hij was wel gewoon online, maar heeft mij geblockt)

Ik schrijf morgen gewoon die brief. En doet hij dan zondag wat hij met mail.eve had afgesproken is dat goed en ben ik tevreden. Doet hij dit niet, dan heeft hij een serieus probleem met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 00:14:
[...]

Ik schrijf morgen gewoon die brief. En doet hij dan zondag wat hij met mail.eve had afgesproken is dat goed en ben ik tevreden. Doet hij dit niet, dan heeft hij een serieus probleem met mij.
tegenhouden kan/zal ik je niet daarbij ;) maar als het dan na zondag wel allemaal goed is, kan je net zogoed ff kijken óf je die brief dan nog moet sturen, en hem dan pas op de post doen :)

'k denk trouwens dat als er zondag niks gebeurt, hij niet alleen met jou een probleem heeft, maar met een íetwat grote groep ;) En dan dus ook een huisbezoek kan verwachten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 22:03:
Hmm nou dat schiet lekker op. Nu is iedereen hier pissig en is er nog geen spoor van XNDR :(

Overigens ben ik het wel volledig met mail.eve eens. Hij probeert alleen te helpen, niks meer, niks minder. Het is ronduit onbeschoft en ondankbaar om hem dan voor alles wat los en vast zit uit te maken. En zijn bedrijf, modwarehouse heeft er al helemaal niks mee te maken.

Dus _herman_ ga je mond spoelen met zeep! En mail.eve help XNDR alsjeblieft even, anders wordt het nooit wat 8)7
Bedankt...

Na een korte maar goede nachtrust:

blijf ik voet bij stuk houden, er is dus geen rectificatie, dus ik ben zondag niet van de partij, ik zal vandaag xndr op de hoogte brengen dat ik niet zal helpen om dit probleem op te lossen...

Jullie kunnen _herman_ bedanken voor de woorden die hij gebruikt.

En Pjanssen je hebt mijn nummer dus je kan mij gewoon bellen voor vragen.... ik ben vandaag de gehele dag aan het werk, dus spreek je nummer in dan bel ik wel terug.

Naar ik mag hopen, en zeker geloven, gaat xndr zondag de spullen in orde maken, zodat hij deze kan verzenden en versturen. Ik heb getracht om te bemiddelen voor deze IA, maar dat wordt door sommige belanghebbende niet op prijs gesteld en deze vinden dan ook dat zij MIJ persoonlijk danwel mijn MODWAREHOUSE op onredelijke wijze willen bejegenen.

Ik wil mij en Modwarehouse vanaf nu verder distantieren van DEZE inkoopactie.

@Xndr = ik neem vandaag danwel morgen kontakt met je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 04:42:
[...]

Bedankt...

Na een korte maar goede nachtrust:

blijf ik voet bij stuk houden, er is dus geen rectificatie, dus ik ben zondag niet van de partij, ik zal vandaag xndr op de hoogte brengen dat ik niet zal helpen om dit probleem op te lossen...

En Pjanssen je hebt mijn nummer dus je kan mij gewoon bellen voor vragen.... ik ben vandaag de gehele dag aan het werk, dus spreek je nummer in dan bel ik wel terug.

Naar ik mag hopen, en zeker geloven, gaat xndr zondag de spullen in orde maken, zodat hij deze kan verzenden en versturen. Ik heb getracht om te bemiddelen voor deze IA, maar dat wordt door sommige belanghebbende niet op prijs gesteld en deze vinden dan ook dat zij MIJ persoonlijk danwel mijn MODWAREHOUSE op onredelijke wijze willen bejegenen.

Ik denk dat jij en Modwarehouse bij deze IA worden betrokken aangezien XNDR bij laupro een modwarehouse mail adres gebruikt en de site noemt. Jammer. Ook ik heb je er voor veroordeelt, mede doordat jij juist de gene bent met de updates en niet XNDR.

Voor wat mij betreft is XNDR een grote #$%&^*$@! (woorden die ik hier niet zal gebruiken). Dreigen heeft al helemaal geen zin gezien de pup ons op afstand zwaar aan het uitlachen is.

Vertrouwen en respect heb ik niet meer, zeker niet in XNDR. Zo ga je niet met je mede tweakers om. :( :( :(
Verder wil ik PJanssen en mail.eve bedanken voor hun updates en inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 04:42:
[...]

als je door de opmerking van EEN persoon zo moet reageren is nogal overdreven :| je weet best wel dat jouw hulp door de meesten met open armen wordt ontvangen, en dat we daar erg dankbaar voor zijn als jij XNDR een eind op weg kan helpen... beetje over-reactie imho, om door de opmerking van _herman_ gelijk de rest van de tweakers te laten stikken... we hadden wel een beetje op jou gerekend, dat door jouw bemoeienissen de IA alsnog tot een beetje goed einde gebracht kon worden...
Naar ik mag hopen, en zeker geloven, gaat xndr zondag de spullen in orde maken, zodat hij deze kan verzenden en versturen.
gaat hem dat deze keer ook lukken zonder jouw hulp dan :? en waarom post hij dat ZELF niet eens in dit topic hier :?
Ik heb getracht om te bemiddelen voor deze IA, maar dat wordt door sommige belanghebbende niet op prijs gesteld en deze vinden dan ook dat zij MIJ persoonlijk danwel mijn MODWAREHOUSE op onredelijke wijze willen bejegenen.

ik blijf erbij: een beetje vreemde reactie imho :/
zou je dan toch nog, ondanks dat je je wilt distantieren van de IA, kunnen melden wat je met XNDR hebt besproken, en hem verzoeken om toch echt eens iets in dit topic te posten? En hoe neem jij contact met XNDR op, als het anderen niet lukt, en jou wel? Hoe kunnen wij hem dan ook bereiken?

edit:

hmm, ik lees mn post zo door, en die komt misschien verkeerd over. Daarom nog even uitleg: ik bedoel het niet "pissig" naar jouw kant toe, maar eerder als "teleurgesteld". Ik moet echt zeggen dat ik je dankbaar ben voor wat je tot nu toe allemaal hebt geprobeerd om deze IA weer op de rails te krijgen :)

[ Voor 10% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
@ mail.eve, ik weet niet maar om de goede onder de kwade te laten lijden lijkt me helemaal niet de bedoeling. Wat kunnen wij er aan doen dat er zulke uitspraken gedaan worden? En we worden er wel door gedupeerd. Ik zou het zeer op prijs stellen als je XNDR toch helpt omdat het dan allemaal waarschijnlijk beter zal verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bekijkt het van de verkeerde kant denk ik. Jij wordt er niet door gedupeerd dat mail.eve niet helpt, maar je wordt er niet mee geholpen. Dat is toch een wereld van verschil !

Ik kan me heel goed voorstellen dat mail.eve bij opmerkingen als 'onbetrouwbare hond' zoiets heeft van, 'ok,ik hoef me er niet mee te bemoeien, dus doe ik het ook niet', ook al is het maar 1 iemand die het zegt. En als zijn bedrijf erbij wordt gesleurd kun je dit soort reacties (van mail.eve) natuurlijk al helemaal verwachten.

Daarnaast is het waarschijnlijk niet alleen die ene opmerking van _herman_ die dit veroorzaakt heeft, maar het gekanker wat al 4 pagina's lang aan de gang is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 11:53:
Je bekijkt het van de verkeerde kant denk ik. Jij wordt er niet door gedupeerd dat mail.eve niet helpt, maar je wordt er niet mee geholpen. Dat is toch een wereld van verschil !
Ja zeg ik dat niet dan?
Ik kan me heel goed voorstellen dat mail.eve bij opmerkingen als 'onbetrouwbare hond' zoiets heeft van, 'ok,ik hoef me er niet mee te bemoeien, dus doe ik het ook niet', ook al is het maar 1 iemand die het zegt. En als zijn bedrijf erbij wordt gesleurd kun je dit soort reacties (van mail.eve) natuurlijk al helemaal verwachten.
Modwarehouse was betrokken bij de IA, al mededeelnemer. Alleen hebben hun wel spullen en wij niet :?
Daarnaast is het waarschijnlijk niet alleen die ene opmerking van _herman_ die dit veroorzaakt heeft, maar het gekanker wat al 4 pagina's lang aan de gang is......
IK ben alleen maar blij dat mail.eve meehelpt van als het van XNDR moet komen zaten we nu nog op een update van een half jaar geleden te wachten. Ik denk dat het zaak is om deze IA zo snel mogelijk te beeindigen en ik hoop dat mail.eve dat ook vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 23:31:

Inderdaad een heel erg goed plan, alleen ga ik het net iets anders aanpakken denk ik... Als er aanstaande maandag 25 augustus nog niks bekend is zal ik hem een aangetekende brief sturen met het verzoek de spullen binnen 1 week te leveren. Mochten de spullen na die week nog niet binnen zijn zal ik inderdaad ook aangifte van oplichting doen en met mijn aangifte naar mijn rechtsbijstandsverzekering stappen. Mochten er mensen zijn die mee willen doen, laat dat dan even weten op het forum van Laupro, dan kan ik de brief uit naam van die personen versturen, zodat niet iedereen apart voor een aangetekende brief hoeft te betalen. Ik ga meteen een topic openen op Laupro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik zie eigenlijk maar twee opties:

(1) zondag verwacht ik reactie van XNDR waarin hij ons meldt dat de spullen ingepakt zijn. Zo niet, dan heb ik dinsdag gelegenheid om met een groepje langs XNDR te gaan en daar om uitleg te vragen.

OF:

(2) XNDR meldt nu in dit topic dat hij het allemaal niet ziet zitten, maar de spullen wel heeft liggen, en dan heb ik vrijdag over een week (de 29ste) tijd om langs te gaan bij XNDR en dan wil ik alle artikelen wel overnemen en de IA afhandelen. (die middag plus het weekend erna verwacht ik dat ik alles wel ingepakt/verstuurd kan krijgen). Alleen wil ik voor deze optie wel de garantie hebben dat ik er geen eurocent mee inschiet, want ik heb erg weinig zin om bijvoorbeeld opeens allerlei inpakmaterialen extra te moeten kopen op mijn kosten.... maar iedereen moet 't wel eens zijn als ik het zo op wil gaan lossen ;)

edit:

TiNo, mochten we zondag niks horen en er niks constructiefs beslist zijn, dan kan je mij ook bij die brief erbij schrijven. Zie ook het topic op laupro voor mijn reactie daar :)

[ Voor 14% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
jwbagger schreef op 22 August 2003 @ 12:30:
ik zie eigenlijk maar twee opties:

(1) zondag verwacht ik reactie van XNDR waarin hij ons meldt dat de spullen ingepakt zijn. Zo niet, dan heb ik dinsdag gelegenheid om met een groepje langs XNDR te gaan en daar om uitleg te vragen.

OF:

(2) XNDR meldt nu in dit topic dat hij het allemaal niet ziet zitten, maar de spullen wel heeft liggen, en dan heb ik vrijdag over een week (de 29ste) tijd om langs te gaan bij XNDR en dan wil ik alle artikelen wel overnemen en de IA afhandelen. (die middag plus het weekend erna verwacht ik dat ik alles wel ingepakt/verstuurd kan krijgen). Alleen wil ik voor deze optie wel de garantie hebben dat ik er geen eurocent mee inschiet, want ik heb erg weinig zin om bijvoorbeeld opeens allerlei inpakmaterialen extra te moeten kopen op mijn kosten.... maar iedereen moet 't wel eens zijn als ik het zo op wil gaan lossen ;)
Optie 1 blijft uit, XNDR leest dit ook an zal echt niet thuis zijn of opendoen. :X

Optie 2, sluit ik me bij aan, al verwacht ik niet dat XNDR iets van zich laat horen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Undertaker schreef op 22 August 2003 @ 12:33:
[...]

Optie 1 blijft uit, XNDR leest dit ook an zal echt niet thuis zijn of opendoen. :X
Waarom niet, ik denk dat dit meer help dan alle andere opties, we posten niet hier op GOT de datum, maar we nemen gewoon met elkaar contact op. zonder tussenkomst van een forum. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Kan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 12:18:
[...]
Inderdaad een heel erg goed plan, alleen ga ik het net iets anders aanpakken denk ik... Als er aanstaande maandag 25 augustus nog niks bekend is zal ik hem een aangetekende brief sturen met het verzoek de spullen binnen 1 week te leveren. Mochten de spullen na die week nog niet binnen zijn zal ik inderdaad ook aangifte van oplichting doen en met mijn aangifte naar mijn rechtsbijstandsverzekering stappen. Mochten er mensen zijn die mee willen doen, laat dat dan even weten op het forum van Laupro, dan kan ik de brief uit naam van die personen versturen, zodat niet iedereen apart voor een aangetekende brief hoeft te betalen. Ik ga meteen een topic openen op Laupro.
Dit lijkt mij een zeer goed plan en ik wil me hier graag bij aansluiten !
Om verwarring te voorkomen zal ik vandaag geen brief versturen.
Maar voordat je die brief verstuurd met mijn naam eronder wil ik hem wel eerst even lezen / overleggen over de inhoud ervan. ;)

Voeg me anders maar even toe op MSN, emailadres staat in m'n profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik zou zeggen: lees dit topic op Laupro en reageer wat jullie ervan vinden...

[ Voor 6% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we het nou met z'n allen als volgt doen :

1. We wachten af wat er zondag gebeurt.
2. Gebeurt er niks, dan bied jwbagger aan om de IA over te nemen ( _/-\o_ )
3. Krijgen we hier ook niet snel een reactie op dan gaan er mensen langs bij XNDR (dinsdag ? ) en wordt die aangetekende brief verzonden met het verzoek de producten binnen 1 week te verzenden, anders worden er verdere stappen ondernomen.
4. Is er dan nog steeds geen actie / bericht van de kant van XNDR dan doen we (of 1 iemand namens de rest) aangifte van oplichting.

Dit lijkt mij slimmer dan 'allemaal onze eigen methode' volgen. Anders weten wij niet waar we aan toe zijn, en XNDR ook niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 22:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Inderdaad, laten we zijn belofte om de 24e alles te fixen als deadline zien, gebeurd er die week erna niets in onze brievenbussen dan is het leuk geweest...
Laten we nu vooral uitgaan van het feit dat er allemaal tegenslagen zijn geweest en dat het allemaal goed gaat komen, dit opgestook hier leidt ook tot niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op 22 August 2003 @ 13:57:
gebeurd er die week erna niets in onze brievenbussen dan is het leuk geweest...
Daar heb ik dus geen zin meer in. Ik zou liever zien dat als hij zondag niet de status op Laupro / GoT post dat er dan al actie wordt ondernomen. Het is volgens mij te laat om nog weken te gaan wachten op eventuele acties van XNDR....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 17:33:
[...]

edit
mijn poging:

14:48 mobiel: p-i-e-p dit nummer is niet in gebruik
14:48 wordt niet opgenomen...
14:50 wordt niet opgenomen...
15:30 wordt niet opgenomen...
19:51 wordt niet opgenomen...
22:55 wordt niet opgenomen...
23:20 via Vodafone het mobiele nummer verkregen
23:24 mobiel: voicemail ingesproken (zie ook deze post van mij)

[ Voor 32% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. komt ook weer even kijken... _herman_ mag vanavond zijn mail checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuur in ieder geval (indien er geen update van XNDR komt) zelf een aangetekende brief.
Daarin stel ik een redelijke termijn (dat is wettelijk 2 weken, geloof ik) om mijn spullen te leveren.
Wordt er niet gereageerd, dan stuur ik een 2e (aangetekende) brief waarin ik mijn geld terugvraag en als daar ook niet op wordt gereageerd, ga ik aangifte doen van oplichting.
Vervolgens laat ik via een incasso bureau mijn geld terughalen.
Hij kan ons wel negeren, maar een incassobureau negeer je niet.
Die vallen je ook op je werk ook lastig.
Is niet leuk om je inboedel verkocht te zien worden over een bedrag van nog geen €20...
Daar komen natuurlijk nog eens €100 incassokosten bij voor XNDR.
Kijken of hij nu nog niet wil reageren.
Ik raad jullie aan om, indien je besluit aangifte te doen, dit zoveel mogelijk apart te doen.
Deze gegevens komen allemaal in de centrale computer en mocht er een zaak van gemaakt worden dan kunnen er beter 100 (ik noem maar een aantal) aanklachten zijn dan een van 100 man.
We kunnen tegen die tijd altijd nog onze krachten bundelen.
Ik hoop dat XNDR zo slim is om het niet zo ver te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaj. schreef op 22 August 2003 @ 15:17:
* Kaj. komt ook weer even kijken... _herman_ mag vanavond zijn mail checken.
Ik was onaangenaamverast ik kreeg namelijk een officieele waarschuuwing.

Ik hoop en neem aan dat mensen indeze tread iets van mijn weerschrift kunnen begrijpen.

Allereerst mijn verontschuldigingen. Het taalgebruik was wellicht ongepast.
Het zal iets te maken hebben met het moment. Waarop ik na meer dan een halfjaar weer een excuus kreeg waarom het niet goed ging.

De inkoop actie loopt wat stroef en dat is natuurlijk geen reden om te gaan schelden.

Dit is voor mij geen normaal gedrag zoek op het forum mijn postings er maar eens op na.

Het is een publiek geheim dat er enige belangenverstrengeling is op getreden tussen xndr/moddelwarehouse/mail.eve enerzijds en de IA acties op GOT en Laupro.*

Er gaan nogal wat zaken “toevallig mis “

Na dik een half jaar willen mensen wel is weten hoe de vork aan de steel zit. Maar je kan natuurlijk niets zeggen omdat je .. psies geld hebt uitstaan. Ik zelf heb ook een bedrag uitstaan.

Echter wat iedereen denkt is “die gozer belazerd de boel”

En op dat moment was het allemaal net even te toevallig en te veel en daarom floepte die paar regels die iedereen denkt en niemand zegt er uit.

Ik ben me er terdege van bewust dat het taalgebruik normaal gesproken niet zou moeten kunnen. Echter dit was zeker geen normale situatie.
Daarom vind ik een officiële waarschuwing een te zwaar middel en hoop dat deze ingetrokken kan worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 19:39:
[...]

Het is een publiek geheim dat er enige belangenverstrengeling is op getreden tussen xndr/moddelwarehouse/mail.eve enerzijds en de IA acties op GOT en Laupro.*

Ik ben me er terdege van bewust dat het taalgebruik normaal gesproken niet zou moeten kunnen. Echter dit was zeker geen normale situatie.
Daarom vind ik een officiële waarschuwing een te zwaar middel en hoop dat deze ingetrokken kan worden.
Het is absoluut geen publiek geheim dat Modwarehouse en mail.eve belangenverstrengeling hebben, het is MIJN winkeltje. Xndr is alleen de maker van de site en meer ook niet...... (en daar ben ik hem nog steeds zeer dankbaar om). Ik heb absoluut geen enkel belang bij deze IA noch (nogmaals) Modwarehouse.

Ik vind/vond dat je mij persoonlijk je excusses hier wel mag aanbieden, immers het is geheel op MIJ gericht wat je schreef (zo ook al eerder op een forum @ laupro). Ik probeerde iets te betekenen voor deze ia.... en ik probeer iets te betekenen voor de Gotters, tweakers what ever.... en meer ook helemaal niet...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

Wat een gekut hiero ook...
Maar ik wil eigenlijk wel even weten hoe het nou eigenlijk écht zit... was MWH nou mede-deelnemer, of gewoon een deelnemer? want al dit geniepige gedoe hebben we niets aan.

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kr3Kr schreef op 22 August 2003 @ 21:41:
Wat een gekut hiero ook...
Maar ik wil eigenlijk wel even weten hoe het nou eigenlijk écht zit... was MWH nou mede-deelnemer, of gewoon een deelnemer? want al dit geniepige gedoe hebben we niets aan.
Xander heeft bij BULGIN de buttons besteld, deze zijn verzonden naar MWH, ik heb extra buttons besteld omdat ik deze ook via MWH wilde gaan verkopen. De buttons heb ik afgehaald, en afgeleverd (voor deze IA) aan Xndr op Casejunkies Overdose 2003 en vanaf dat moment ook verkoopbaar op MWH.

Voor de Polariserende film heeft Xndr gevraagd of hij dit in Amerika (of waar dan ook) hij ook via MWH mocht bestellen, dit ivm betalingen etc en de extra korting voor grotere "rol". Ook dat is geregeld en afgeleverd aan Xndr en korting direct aan jullie doorberekend.

Dus Xndr is de IA starter en regelaar en MWH heeft er alleen maar voor gezorgt dat de aantallen gehaald zouden worden zodat de prijzen zo "laag" konden blijven (blijf die buttons verrekte duur vinden, maar goed).

De rest is bij Conrad besteld.

Zoals je zelf hebt gezien is alles afgeleverd van conrad op de witte folie na, en ik heb persoonlijk de buttons afgeleverd, de Polariserende film is ook afgeleverd.

Ik heb er dus verder helemaal niets mee te maken, maar zag dat het niet echt vlotjes verliep dus aangeboden om xndr te helpen. Xndr heeft veel voor MwH en ook voor Powerlcd betekend tijdens de aanloopfase, dit geheel kosteloos, ik wilde nu wat voor hem, en jullie terug doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 19:36

msentinelb

Arghhhhh!

als hij nou alleen maar wat vaker een status update gaf, dan was iedereen wel blij geweest denk ik.

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

mail.eve, heb je XNDR al op de hoogte gebracht van mijn aanbod?? ik heb daar tot nu toe geen reactie op gehad, en direct contact met XNDR krijgen lijkt zo goed als onmogelijk...

zou jij daarom hem hierover kunnen informeren en hem verzoeken daarop te reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 22 August 2003 @ 22:44:
mail.eve, heb je XNDR al op de hoogte gebracht van mijn aanbod?? ik heb daar tot nu toe geen reactie op gehad, en direct contact met XNDR krijgen lijkt zo goed als onmogelijk...

zou jij daarom hem hierover kunnen informeren en hem verzoeken daarop te reageren?
Zoals ik al eerder vertelde doe ik helemaal niets meer.... ik moet hier van alles tekst en uitleg geven over hoe en wee.... Ik doe het om misverstanden te voorkomen.... maar jullie moeten nu gewoon jullie eigen boontjes doppen....

met dank aan je mede tweaker... zolang ik geen excuus zie persoonlijk naar mij toe doe ik helemaal niets...

Ik weet het klinkt echt kinderachtig, maar ik voel me zeer gekwetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

XNDR is voor mij NIET bereikbaar, daarom vraag ik jou alleen maar om contact met hem op te nemen. Dan kan ik jouw functie (bemiddelen / helpen bij afhandelen van IA) overnemen. Geef mij op zn minst een manier waarop JIJ wel in contact kan komen met XNDR, dan wil ik dat verder best zelf doen... maar door _herman_'s opmerking hoef je niet gelijk alle communicatie zelfs dwars te willen zitten... ik krijg XNDR absoluut niet aan de telefoon, hoe neem jij contact met hem op???

edit:

update: heb via een vriendelijke dame van Vodafone achterhaald dat het mobiele telefoonnummer dat XNDR meldt via LauPro 1 getalletje verschilt met zijn juiste mobiele nummer (typefout?). Heb gebeld, en inderdaad, het nummer was juist: kreeg direct verbinding met zijn voicemail (de telefoon stond dus uit), en heb een bericht ingesproken. Ben benieuwd :)

[ Voor 29% gewijzigd door jwbagger op 22-08-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 22:59:
[...]

Zoals ik al eerder vertelde doe ik helemaal niets meer.... ik moet hier van alles tekst en uitleg geven over hoe en wee.... Ik doe het om misverstanden te voorkomen.... maar jullie moeten nu gewoon jullie eigen boontjes doppen....

met dank aan je mede tweaker... zolang ik geen excuus zie persoonlijk naar mij toe doe ik helemaal niets...

Ik weet het klinkt echt kinderachtig, maar ik voel me zeer gekwetst.
Toch wel jammer met 80 deelnemers waarvan er een handjevol (1?) minder leuk reageren.
Maar ok dan wordt het dus toch tijd om even de voice mail reactie af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op 23 August 2003 @ 03:31:
[...]
Toch wel jammer met 80 deelnemers waarvan er een handjevol (1?) minder leuk reageren.
Maar ok dan wordt het dus toch tijd om even de voice mail reactie af te wachten.
Mensen wederom een goedemorgen, ik vind het ook heel erg jammer, maar dat handje vol mensen vinden het dus ook niet zo heel erg om hun exuses aan te bieden.

Daarmee eindig ik deze discussie, anders wordt ik zodadelijk de pispaal en daar heb ik totaal geen enkele zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we vanaf nu Mail.eve buiten schot moeten houden !!
Hij heeft zich meerdere malen voor deze Ia ingezet.
Zonder Mail.eve waren de prijzen niet eens gerealiseerd.
Dat dit niet door iedere tweaker op z'n waarde wordt geschat is op z'n zachts gezegt niet netjes.
Blader maar eens terug in het forum en kijk maar eens wat mail.eve allemaal naar zijn hoofd heeft gekregen.
@Herman: ik vind echt dat je Mail.eve je verontschuldigingen aan moet bieden.
Laten we niet de schuld op iedereen afschuiven, maar een front vormen en proberen dit probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Verwijderd schreef op 23 augustus 2003 @ 10:33:
Ik denk dat we vanaf nu Mail.eve buiten schot moeten houden !!
Hij heeft zich meerdere malen voor deze Ia ingezet.
Zonder Mail.eve waren de prijzen niet eens gerealiseerd.
Dat dit niet door iedere tweaker op z'n waarde wordt geschat is op z'n zachts gezegt niet netjes.
Blader maar eens terug in het forum en kijk maar eens wat mail.eve allemaal naar zijn hoofd heeft gekregen.
@Herman: ik vind echt dat je Mail.eve je verontschuldigingen aan moet bieden.
Laten we niet de schuld op iedereen afschuiven, maar een front vormen en proberen dit probleem op te lossen.
Heeft Herman allang gedaan

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde iets te betekenen voor deze ia.... en ik probeer iets te betekenen voor de Gotters, tweakers what ever.... en meer ook helemaal niet...
Das opzich een nobel streven hoor.

Alleen jij organiseerd met modelwarehouse comercieele IA's en dat vind ik persoonlijk niet kunnen. Tevens heb ik niet gevraagd of je wou helpen in deze zaak.

Ik wil best mijn verondschuldigingen maken voor mijn taalgebruik.
Ik begon echter behoorlijk pissig te worden. Daarom kwamen die paar regels er uit.

Blijft staan dat ik stelde dat de datum niet gehaald zou worden. En daar krijg ik dus gelijk in.

Dus hoe grof of beledigend die posting ook voor jou was hij is dus temninste gedeeltelijk waar.

Tevens had je vooraf kunnen weten dat je een behoorlijke lading gier over je schouders zou krijgen door in een IA te helpen die al een half jaar loopt.

Tenslote vind ik het oneerlijk dat jij mijn nu de schuld daarvoor in de schoenen schuift. In de trant van "herman verpest het voor de rest"

Wat is het idee daaracher dat 80 mensen op mij pissig gaan worden ? Ik vind dat stemming makerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
****Amen**** De enige waar 80 mensen pissig op zijn is XNDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

heb zijn huistelefoon platgebeld, die neemt hij gewoon niet op :{

mobiel krijg ik alleen maar direct zijn voicemail, dus heeft hij die uitstaan (sinds gisteravond dus al). De eerste keer een voicemail ingesproken, verder niet.

Ik vraag me toch écht af waarom mail.eve XNDR alleen maar gemeld heeft dat hij hem niet meer zou helpen zondag, en niet door wil geven dat ik XNDR een aanbod wil doen. :? :? :? ik kan proberen wat ik wil, maar ik kom blijkbaar niet in contact met hem!

MAIL.EVE, wees alsjeblieft zo vriendelijk om me hierbij verder te helpen!

edit:

doorbladerend in XNDR's posthistory in andere topics kwam ik opeens deze post tegen :X heeft geen verdere uitleg nodig denk ik...
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 21:20:
Daar sluit ik me volledig bij aan! Ik denk dat iedereen wel benieuwd is naar de status.
Als er problemen zijn of andere dingen, dan willen we dat ook graag horen, liever minder goed nieuws dan helemaal geen nieuws ;)

[ Voor 33% gewijzigd door jwbagger op 23-08-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Wat ik nog niet helemaal snap is dat herman die voor zover ik kan zien niet meedoet met deze IA ervoor zorgt dat mail.eve stopt met helpen. Maar misschien ligt dat aan mijn logica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

mail.eve, ik heb je bij ICQ toegevoegd, zou je die willen authorizen? Of voeg me anders bij msn toe: jwbagger @ hetnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 23 August 2003 @ 19:20:
mail.eve, ik heb je bij ICQ toegevoegd, zou je die willen authorizen? Of voeg me anders bij msn toe: jwbagger @ hetnet.nl
Goedeavond,
Heb vandaag kontakt gehad met Xndr, en ik heb hem verteld dat ik morgen alle spullen bij hem op ga halen in de middag, dat wil dus zeggen dat ik ga kijken wat er financieel niet goed is.... en wat er allemaal moet gebeuren.

Voor zover nu bij mij bekend:

1: Buttons zijn aanwezig
2: Polariserende film is aanwezig
3: Folie op wit na is aanwezig
4: Inverters zijn aanwezig
5: Diverse aansluit shit is aanwezig.

Morgen moet xndr mij als "organisator" toevoegen van deze IA.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeehaa, thanks mail.eve
nu komt er eindelijk schot in de zaak.
Erg tof van je dat je er toch nog aan begint..
Even een vraagje tussendoor die denk ik bij iedereen op de lippen ligt...:
Heeft XNDR de wending van de berichten meegekregen (althans die richting hem bedoeld zijn) ?
En weet je hoe hij het ziet?
Erg tof van je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 20:42:
[...]

Goedeavond,
Heb vandaag kontakt gehad met Xndr, en ik heb hem verteld dat ik morgen alle spullen bij hem op ga halen in de middag, dat wil dus zeggen dat ik ga kijken wat er financieel niet goed is.... en wat er allemaal moet gebeuren.

_/-\o_

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das opzich een nobel streven hoor.

Alleen jij organiseerd met modelwarehouse comercieele IA's en dat vind ik persoonlijk niet kunnen.
Ik organiseer alleen op vraag van Casejunkies, en er is niets commercieels aan als je NIETS verdien

Tevens heb ik niet gevraagd of je wou helpen in deze zaak.
Jij doet niet eens mee...

Ik wil best mijn verondschuldigingen maken voor mijn taalgebruik.
Ik begon echter behoorlijk pissig te worden. Daarom kwamen die paar regels er uit.
IK WACHT..... waar is die verontschuldiging dan?

Blijft staan dat ik stelde dat de datum niet gehaald zou worden. En daar krijg ik dus gelijk in.
Jammer, helaas krijg jij geen gelijk, dat zou ik je echt niet gunnen

Dus hoe grof of beledigend die posting ook voor jou was hij is dus temninste gedeeltelijk waar.
Dus wel persoonlijk naar mij toe, dan is je officiele waarschuwing ook zeer terrecht

Tevens had je vooraf kunnen weten dat je een behoorlijke lading gier over je schouders zou krijgen door in een IA te helpen die al een half jaar loopt.
[b] Ja dat had ik ook wel geweten, maar gier stinkt alleen, jij doet mensen pijn, want ik ben zeker niet onbetrouwbaar[/n]

Tenslote vind ik het oneerlijk dat jij mijn nu de schuld daarvoor in de schoenen schuift. In de trant van "herman verpest het voor de rest"

Wie de schoen past trekke hem aan..

Wat is het idee daaracher dat 80 mensen op mij pissig gaan worden ? Ik vind dat stemming makerij.

Ik maak hier geen stemming, ik probeer iets te regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 20:42:
[...]

Goedeavond,

Is GVD #$@%^^$^die klote witte folie er nu nog niet!!!!!!!!! Wat een vieze vuile $$#^&^%$%^^. Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/t/pissed.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/t/pissed.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/t/pissed.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/t/pissed.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/t/pissed.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/t/pissed.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/t/pissed.gif

Mail.eve, stort mijn geld maar terug gezien XNDR het nog steeds niet heeft gedaan, ondanks mij 3 verzoeken.

IK BEN HET ZAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 23 augustus 2003 @ 19:20:
@ MSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Undertaker schreef op 23 augustus 2003 @ 20:56:
[...]

Is GVD #$@%^^$^die klote witte folie er nu nog niet!!!!!!!!! Wat een vieze vuile $$#^&^%$%^^. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Mail.eve, stort mijn geld maar terug gezien XNDR het nog steeds niet heeft gedaan, ondanks mij 3 verzoeken.

IK BEN HET ZAT
Mensen even één ding, ik stort geen geld terug, ik heb geen geld van deze IA, ik ga alleen de spullen ophalen en het financiele verhaal bekijken.... en dan kijken wat en hoe snel alles geregeld kan worden voor de afhandeling.

Dus begin nu niet gelijk te schreeuwen... dat lost niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey undertaker, wacht nou effe tot alles is nagekeken....
Ik heb ook alleen inverters en witte folie besteld, maar mocht die folie nog niet binnen zijn, dan horen we wel of die nog in de bestelling staat en indien niet, dan bestel ik die zelf wel.
Ik ben allang blij dat er schot in de zaak komt...
Laten we even afwachten wat mail.eve vindt (of niet vindt) voordat we HEM nu met vragen en berichten gaan bestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 17:29
doe is effe gewoon rustig allemaal! Iedereen weet onderhand nu wel dat het al veel te lang duurt en blabla...en ik vind het oo kniet kunnen.. maar wees blij dat er iemand is die er wèl achteraan gaat, want zelf ondernemen jullie (en ik) ook niks.
laten we nu gewoon maar weer even afwachten op wat mail.eve morgen/mandag berijkt heeft. Kan je wel weer gaan zeuren van "pruttel, weer een week :/ ", maar er zit niets anders op.
dus als iedereen zich nu gewoon even gedijst houdt, is voor mail.eve misschien ook wat prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
OK sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Goed.
Deze thread gaat nu op slot en alleen weer open als mail.eve of XNDR een update voor ons hebben. Heren: kaj(a)tweakers.net of ICQ 19832884 als jullie nieuws hebben.
Mailtje naar m-m, Phreak of AcouSE mag ook.

Dit uilengezeik begint me danig de keel uit te hangen; wie een nieuw topic opent kan wmb rekenen op een laatste waarschuwing. Dondert me niks wat je al hebt staan of niet.
Duidelijk? Mooi.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.