[IA] Afhandeling RVS Buttons & 8 * 24 LCD backlight kits

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
STATUS 17-02-03
We zijn zojuist in de betaalfase van deze IA beland! De mail met betalingsgegevens is verstuurd en ik ben op dit moment bezig met het maken van een mooi overzichtje in mijn favoriete (NOT!) office pakket: Excel ;)

Actiepunten:
Na volgend weekend ga ik de bestellingen bij Van Reijsen, bij Conrad en bij de Polariserende film dude in de USA plaatsen. Zorg dus dat je op tijd betaalt! Als je denkt dat je betaling misschien wat vertraging op gaat lopen dan kan je mailen naar bulgin_ia@hotmail.com zodat ik er rekening mee kan houden.

Hier nog even een puntjes waar iedereen op moet letten:
- Ik laat regelmatig weten hoe het ervoor staat met de bestellingen, dus ga niet onnodig lopen zeuren, daarmee wordt dit topic onoverzichtelijk en de kans dat er daardoor vertraging ontstaat is groot, so be warned!
- Vragen over betalingen en administratieve issues graag via de mail, dat hoort hier niet thuis...
- Ik zal naast de posts in dit topic ook regelmatig de status in deze openingpost veranderen, kijk daarvoor naar de meest recente datum voordat je een vraag stelt
- Wish me luck! Mijn eerste IA loopt tot op heden redelijk lekker en hopelijk blijft dat ook het geval :P
- Ik zal regelmatig online zijn op MSN om vragen te beantwoorden, daarvoor kan je mij aan je contactlist toevoegen door het volgende adres in te vullen: bulgin_ia@hotmail.com

Hier nog even alle linkjes op een rij:
[rml][ IA] RVS Vandalproof Buttons (LED/Non LED) - [ Part II ][/rml]
[rml][ LCD]Polariserende film - het grote DHZ backlight topic[/rml]
[rml][ IA] LCDs 8 * 24 met Intel 8032 controller *betaalfase*[/rml]
Laupro IA: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=186
Laupro UserList: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=186&p=d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik had het mailtje al ontvangen. Ga nu eerst eens de betalingen bij elkaar rapen :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de betaling verstuurd.. :P
Ik denk dat ie morgen/vanavond binnen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
Als je nix toe te voegen heb doe het dan ook niet, zeggen da je betaald heb en wanneer maakt het topic echt niet overzichtelijker, en het interreseert ook niemand vrees ik.

Dus als jullie dat even via irc/icq/msn willen melden scheelt dat een boel in dit topic. Dan blijft het leesbaar en zullen niet 10 keer dezelfde vraag voorkomen omdat mensen geen zin hebben om dit topic door te lezen. BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2005

Relix

Aerith Gainsborough - Cetra

Wanneer kunnen we dus de knoppies in onze bus verwachten? 2 weken?

If you come here... you'll find me... I promise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Relix schreef op 18 februari 2003 @ 18:06:Wanneer kunnen we dus de knoppies in onze bus verwachten? 2 weken?
Ik plaats volgende week maandag de bestelling bij de leverancier. De knoppies worden daarna besteld in de UK. De exacte levertijd is dus afhankelijk van hun voorraad.

Ik zag dat er al wat betalingen binnen zijn gekomen, maar doordat de netwerk adapter van mijn laptop vandaag op werk is overleden kan ik helaas niet via m'n laptop het net op om de betalingen bij te werken. Ik krijg volgende week een splinternieuwe laptop van m'n werk en ik denk dat ik tot die tijd even een USB adapter ga gebruiken zodat deze IA er geen hinder van ondervind.

Ik ga proberen om de buttons en lcd backlight kits zoveel mogelijk apart te versturen zodat mensen die alleen buttons hebben besteld niet op de backlights hoeven te wachten (en omgekeerd natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

* fenrir heeft via Inet betaald
ik verwacht dat het wel op tijd binnen is bij je, maar je weet nooit hoe lang het tussen een bank en de postbank blijft hangen :|

[ Voor 6% gewijzigd door fenrir op 18-02-2003 21:18 . Reden: rare zin constructie ]

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XNDR ik heb je vanmiddag een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gehad.
Niet dat ik zo'n haast heb maar ik weet niet hoelang de postbank nodig heeft.
Mijn vraag was of je liever hebt dat ik overschijf op de normale manier of dat ik het met de girofoon overmaak maar dan kan ik er verder niks bij vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 21:38:
XNDR ik heb je vanmiddag een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gehad.
me 2... k zou wel graag een meeltje willen ontvangen ter bevestiging... want mocht het meeltje niet aangekomen zijn dan moet ik hem nog even een x verzenden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk daar vanavond even naar... Als je mijn post hierboven had gelezen had je geweten waarom je nog geen antwoord hebt gehad... Dus ik ga vanavond betalingen bijwerken op Laupro en mailtjes beantwoorden.

Overmaken kan het best via telebankieren of normale overschrijving, zo lang je maar op Laupro aangeeft dat je betaalt hebt. Je kan me ook mailen als je bang bent dat de betaling niet op tijd binnen zal zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Het is helaas een dagje later geworden, maar goed... Laptop nog steeds kaput.. Ik ben nu via mijn servertje aan het surfen... De betalingen zijn in ieder geval bijgewerkt...

Willen de volgende personen zich nog even melden??

Onderstaande e-mail adressen zijn onjuist:

vuissiewussie@tiscali.nl
inkoop@rompa.org
inkoopactie@foodfight.org
m.veldthuis@gmx.net
e.de.wolff@gmx.net

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

* Falcon10 heeft vandaag ze'n overschrijving gedaan in Belgie ! Laupro eveneens aangepast

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt dat de betalingen zijn bijgewerkt, maar op Laupro staat nog nergens betaling bevestigd. :? Heb ik wat gemist ofzo of heb je dat nog niet gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here...
een week geleden via inter overgemaakt, status staat op nog niet bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig, ik ben niet de enige. Maandag overgemaakt via i/bank.... Nog niet bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OMG! 8)7
Ik zie net dat ik de betaalstatus verkeerd heb gedaan |:(

Heb de status van iedereen veranderd naar betaald ipv naar betaling ontvangen... Lekker bijdehand weer :X

Mja, goed... Ik ga het volgende doen:

Ik ben nu bezig met de installatie van m'n nieuwe laptop (2.4Ghz, 60GB, 512Ram, Ati Radeon Mobility 9000 --> 1400 x 1050 @ 15" TFT :9 )
Vanavond nog fff alle software installeren zodat ik morgen weer normaal kan werken... Daarna ga ik morgenavond alle betalingen bijwerken op laupro...

Omdat het voor de meeste mensen niet ging lukken om de betalingen rond te krijgen heb ik besloten om iedereen tot komende vrijdag de tijd te geven. Ik zal wel alvast de bestellingen in orde maken zodat deze in de loop van de week de deur uit kunnen... Ik heb nu namelijk een goed beeld van de personen die betaald hebben en waarvan de betaling onderweg is...

Lekkere beginnersfouten weer :'( Maar goed, van fouten moet je leren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk best blij dat de bestelling een beetje is uitgelopen, omdat er met mijn bestelling wat fout was gegaan. Ik je gisteren wel een mail gestuurd, maar kon wegens onderhoud op het forum nog niet lezen dat de bestelling was uitgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 21:45:
OMG! 8)7
Ik zie net dat ik de betaalstatus verkeerd heb gedaan |:(

Heb de status van iedereen veranderd naar betaald ipv naar betaling ontvangen... Lekker bijdehand weer :X

Mja, goed... Ik ga het volgende doen:

Ik ben nu bezig met de installatie van m'n nieuwe laptop (2.4Ghz, 60GB, 512Ram, Ati Radeon Mobility 9000 --> 1400 x 1050 @ 15" TFT :9 )
Vanavond nog fff alle software installeren zodat ik morgen weer normaal kan werken... Daarna ga ik morgenavond alle betalingen bijwerken op laupro...

Omdat het voor de meeste mensen niet ging lukken om de betalingen rond te krijgen heb ik besloten om iedereen tot komende vrijdag de tijd te geven. Ik zal wel alvast de bestellingen in orde maken zodat deze in de loop van de week de deur uit kunnen... Ik heb nu namelijk een goed beeld van de personen die betaald hebben en waarvan de betaling onderweg is...

Lekkere beginnersfouten weer :'( Maar goed, van fouten moet je leren toch?
* Eskimootje kan bevestigen dat het niet heel duidelijk is. Alleen kom je er een beetje laat achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eskimootje schreef op 25 February 2003 @ 11:17:
[...]* Eskimootje kan bevestigen dat het niet heel duidelijk is. Alleen kom je er een beetje laat achter ;)
Mja, usability is 1 van de meest tijdrovende onderdelen van sites bouwen ;) Maar goed, ik weet nu hoe het werkt... Laptopje draait ondertussen ook helemaal goed :D Ik ben nu bezig met het updaten van mijn Excel overzicht, daardoor kan ik straks makkelijk alle betalingen updaten... Ik denk alleen dat dit morgen gaat worden, sorry daarvoor... Morgenavond is alles in orde op Laupro, I promise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond???
Dat zou mooi zijn!!
En iedereen die nog niet betaalt heeft een email en 2 dagen nog de mogelijkheid te reageren/betalen en anders der uit knikkeren en bestellen!
Misschien heb ik hem dan nog net voor Regroup 11 binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relix
  • Laatst online: 19-11-2005

Relix

Aerith Gainsborough - Cetra

heb vorige week al betaald, en nog altijd niets? boehoehoe ik wil mijn knopies! ;)

(of is het nog niet in orde gebracht?)

[ Voor 21% gewijzigd door Relix op 26-02-2003 20:11 ]

If you come here... you'll find me... I promise

Verwijderd

Het is nu alweer een dag later en er staat nog steeds niks op Laupro. :) Ik weet niet precies hoe lang het nog duurt enzo? Maar komen we niet in de problemen als de betaling van iemand straks nog niet ontvangen is?

Verwijderd

zojuist nog even nagekeken op laupro en nog niet betaling bevestigd

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijk de status van alle mensen die betaald hadden op laupro aangepast...
Er waren ook een aantal personen zo slim om geen nickname te vermelden bij de overboeking, maar daarvan heb ik de nicknames gelukkig wel terug gevonden aan de hand van hun naam/rekeningnummer...

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hmmz, ik had mijn status op "betaald" gezet een week geleden. nu staat ie weer op normaal. Ik heb nl geen verzendmethode geselecteerd :X

Het vervelende is is dat ik nu op vakantie ga. Dus ik kan eventueel nog geld overmaken (een extra bedrag) en dan hopen dat het goed komt van de week.

Ik zal ook nog even een mailtje sturen met een bevestiging hiervan.

Ik zou het ook op kunnen halen. Ik hoop dat ik voor 2 uur vannacht nog iets verneem, anders maak ik nog wel geld over.

[ Voor 16% gewijzigd door Bolk op 27-02-2003 22:59 ]

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

mijne is blijkbaar ook nog niet bevestigd hoewel het geld reeds ff van men rekening is.
Kan dit zijn omdat ik naar Belgie heb gestort ?

Thanks for checking.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bolk schreef op 27 February 2003 @ 22:55:
Hmmz, ik had mijn status op "betaald" gezet een week geleden. nu staat ie weer op normaal. Ik heb nl geen verzendmethode geselecteerd :X

Het vervelende is is dat ik nu op vakantie ga. Dus ik kan eventueel nog geld overmaken (een extra bedrag) en dan hopen dat het goed komt van de week.

Ik zal ook nog even een mailtje sturen met een bevestiging hiervan.

Ik zou het ook op kunnen halen. Ik hoop dat ik voor 2 uur vannacht nog iets verneem, anders maak ik nog wel geld over.
Ophalen is geen probleem... als je het opgestuurd wilt hebben dan kan je die extra cash even overmaken... dan let ik daar wel even op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Dan bekijk ik het na mijn vakantie even. Ik houd het even op ophalen in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 21:57

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

XNDR, is er al wat meer bekend over de levertijden van je leverancier?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo???

Loopt dit nog.. :P
IS er al wat bekent???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je merkt het vanzelf wel als je het thuis ontvangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt veel response hierzo, misschien dat XNDR het eea even updaten? Is er uberhaupt iets bekend over de levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie.. drukke tijden momenteel :'(

Alles is besteld, hier even een overzicht:

- Bulgin buttons: order is geplaatst bij Bulgin door Van Reijsen. De blauwe buttons moeten speciaal gemaakt worden. De maximale levertijd is 8 weken waarvan er ondertussen bijna 2 voorbij zijn...

- Conrad spul: Inverters en backlight kits staan daar in backorder. Over de exacte levertermijn konden ze nix zeggen, maar ik krijg een seintje zodra het binnen is, dus dat zal ik dan meteen laten weten...

- Polariserende film: Is in de states besteld, ze wachten momenteel even op mijn betaling.. Zodra ze die binnen hebben sturen ze het op... Shipping duurt maximaal een week volgens de verkoper dus dat zou binnen 2 weken aan moeten komen...

- Verpakkingsmateriaal is ook besteld, dat komt in de loop van deze week binnen...

Dat was 'm weer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De IA gemist :( Mocht je nog film over hebben of wat dan ook. Please drop me a mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 07:26

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 19:02:
Sorry voor de late reactie.. drukke tijden momenteel :'(

-- en een lang verhaal --

Dat was 'm weer ;-)
Dat gaat dus al de goede kant op :)
M'n LCD is toch ook nog niet binnen, dus heeft het gelukkig toch geen haast.
En een week shipping uit amerika is ook nog best rap trouwens...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al weer 3 weken voorbij.. :P
Nu nog ff wachten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel wacht ook nog met smacht af :)

je had me toch nog wel toegevoegd of niet XNDR?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog nieuws??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Jah, dat vroeg ik me ondertussen ook al af.
Niet dat ik erge haast heb, maar een status update'je zou niet verkeerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is weer nieuws ja, sorry dat ik even een tijdje nix van me heb laten horen.. maar ik heb ook nog een leven naast deze IA. Daarnaast kom ik niet zo vaak meer op GoT de laatste tijd... Okee.. here we go:

De eerste zending van Conrad kwam van de week aan, vond een mooi briefje in m'n brievenbus dat ik even moet bellen wanneer ik thuis ben. Onze fijne vrienden van Selectvracht bezorgen alleen doordeweeks tijdens kantooruren dus daar moet ik even een dag voor vrij nemen volgende week.

De backorder van Conrad met o.a. de inverters verwachten ze binnen 4 weken te kunnen versturen.

De Illuminated buttons worden uiterlijk in week 20 verwacht. Als ze binnen zijn gaan we ze meteen afhalen.

De amerikanen van de polariserende film schrokken een beetje van m'n bestelling, ze hadden niet zoveel vierkante meters verwacht, dus dat loopt ook weer vertraging op. Ze verwachten alles na het weekend weer in stock te hebben en ze hebben beloofd om het dan meteen maandag op de post te gooien...

De verpakkingsmaterialen zijn ondertussen al geregeld, dus daar hoef ik me niet druk meer over te maken. Ik ga volgende week ook meteen de etiketjes printen en plakken, dan is dat ook alvast gebeurd...

Uhh... zwahiel? Had je wat besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 23:37:
Er is weer nieuws ja, sorry dat ik even een tijdje nix van me heb laten horen.. maar ik heb ook nog een leven naast deze IA.
Wij ook hoor :Y)

Maar tnx voor de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Woei, bedankt voor de update. Dan valt alles eik nog wel mee. Ik dacht dat het nog weken zou gaan duren. Zeker dat shippen uit Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

misschien een idee om het naar je werk te laten sturen die spullen van conrad scheeld je weer een dag vrij..

puur een idee wat mij te binnen schoot..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReseTTim schreef op 02 April 2003 @ 02:15:
misschien een idee om het naar je werk te laten sturen die spullen van conrad scheeld je weer een dag vrij..

puur een idee wat mij te binnen schoot..
Hehe, dat is wel een idee ja.. doe ik wel vaker.. maar ik zag het niet zo zitten om met een grote doos te gaan lopen slepen, zeker niet omdat ik met de tram en trein naar werk ga ;( Maar het was een goede tip ;)

Uhh.. owja.. Zwahiel: Het was 1 april he })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey.. De IA staat ook niet meer op laupro.. :?

Klopt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 10:20:
heey.. De IA staat ook niet meer op laupro.. :?

Klopt dat??
Jawel hoor, er is alleen nog wat veranderd aan Laupro. Je moet nu onder aflopende IA's kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, en hoe staat het nu?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

knopjes komen niet meer door de oorlog :)
Men heeft schrik dat de vlieger gekaapt wordt en dat men vervolgens met onze knopjes een terroristische aanslag gaat doen :D

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 20:58:
[...]

Hehe, dat is wel een idee ja.. doe ik wel vaker.. maar ik zag het niet zo zitten om met een grote doos te gaan lopen slepen, zeker niet omdat ik met de tram en trein naar werk ga ;( Maar het was een goede tip ;)

Uhh.. owja.. Zwahiel: Het was 1 april he })
ik weten ... :P

* zwahiel wacht met smacht!

(hej dat rijmt! :) )

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Conrad nog fff gemaild over die backorder.. die zou ondertussen ook binnen moeten zijn daar... Verder heb ik maandag een dagje vrij genomen om m'n pakketjes in ontvangst te nemen :P Zodra alles er is zal ik ff wat pix maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 18:18:
Ik heb Conrad nog fff gemaild over die backorder.. die zou ondertussen ook binnen moeten zijn daar... Verder heb ik maandag een dagje vrij genomen om m'n pakketjes in ontvangst te nemen :P Zodra alles er is zal ik ff wat pix maken...
Woei! beter.. :)
Maar hoe zit het dan met die bestelling uit Amerika? Schiet dat ook al een beetje op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou al wat aangekomen?? En zo niet, wanneer wordt het verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
- Ik verwacht in de loop van de week de polariserende film uit de USA te ontvangen, die is voor het weekend per expresse en verzekerd verzonden.

- Zaterdag komt Selectvracht weer langs met de Conrad spullen nadat ze die zooi retour hadden gestuurd 8)7 Ik had er notabene nog over gebeld. Maar de telefoniste had het niet doorgegeven... Er zijn in totaal 2 pakketjes onderweg, die als het goed is allebei zaterdag afgeleverd gaan worden...

- De levertijd van de buttons staat nog steeds op week 20.

Als er weer nieuws is zal ik weer wat van me laten horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed nieuws!

Selectvracht kwam vandaag al langs met de 2 pakketjes van Conrad, dus da's ook weer mooi meegenomen! Ik zag alleen nu ineens die witte EL folie er niet bijzat.. Op de bon staat "Portvrije nalevering in ca. 5 weken" :|

Toen vond ik ook nog een brief in m'n brievenbus met daarin hun excuses voor de chaos m.b.t. deze bestelling. Als tegenprestatie krijg ik op m'n volgende bestelling 10% korting.. dus dat is misschien wel handig voor de volgende IA ofzo })

Daarnaast is de Polariserende film onderweg. Ik kreeg nog een mailje met daarin de mededeling dat de film pas maandag op de post is gegaan. In dat mailtje stond ook een link naar de Track&Trace page van UPS:

http://www.usps.com/shipping/trackandconfirm.htm
Voer daar onderstaande code in en je weet precies waar het pakketje is ;)

Track&Trace code: EL73 0230 580US

Ik ga zometeen nog even pix maken van de hele zooi.. Die plak ik hier later vanavond nog even bij...

Edit, hier de beloofde pix:
Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/buttonia/deliveries/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/buttonia/deliveries/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/buttonia/deliveries/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/buttonia/deliveries/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/buttonia/deliveries/5.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Pics om van te :9~

Kijk dat is handig een track & trace nummer. Prachtig dat ook Conrad begonnen is met leveren. Er komt schot in de zaak. :7

Wat is de verwachte aankomst van het Amerika pakket?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Quintus schreef op 18 April 2003 @ 00:11:
Pics om van te :9~

Kijk dat is handig een track & trace nummer. Prachtig dat ook Conrad begonnen is met leveren. Er komt schot in de zaak. :7

Wat is de verwachte aankomst van het Amerika pakket?
Het pakketje is per expresse vanuit de states verzonden.. ongeveer 5 werkdagen levertijd.. maar door pasen kan het nog wel 's uitlopen denk ik...

Ik hoop dus voor het eind van volgende week ook de film in huis te hebben.. dan kan ik die op maat gaan snijden en dan in het weekend de eerste pakketjes klaarmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Great. :)
Ik begon me al af te vragen of ik nog spullen zou krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaj. schreef op 19 april 2003 @ 12:11:
Mja, het heeft helaas lang geduurd allemaal, maar het was dan ook m'n eerste IA... Als alles meezit gaan de eerste pakketjes dus volgend weekend de deur uit, als de polariserende film is aangekomen 8)

Ondertussen hebben de meeste mensen ook hun LCD al binnen, dus dat wordt weer een massaal mod-festijn :D Ik ben erg benieuwd naar de eindresultaten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Kaj. schreef op 19 April 2003 @ 12:11:
Mijn idee ook begon me ook al af te vragen wanneer ik mijn spullen zou krijgen.
Ik kan het nog wel niet gelijk inbouwen vanwege mijn case-mod maar toch je kan je spullen maar alvast binnen hebben.

Ik overnacht nu voor de deur

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Ach XNDR die van Kaj. heeft geen haast die heeft zn lcd toch nog niet :P maar goed Eskimootje heeft natuurlijk weer witte EL foil besteld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

onderste piccie zijn de rvs buttons ?

*wrijf in handjes*

eindelijk :)

mooi gedaan alvast Xander !

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Falcon10 schreef op 19 April 2003 @ 13:57:
onderste piccie zijn de rvs buttons ?

*wrijf in handjes*

eindelijk :)

mooi gedaan alvast Xander !
Onderste piccie zijn de inverters 8)7 Hahaha.. Zoals hierboven staat komen de buttons pas in week 20 binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Eskimootje schreef op 19 April 2003 @ 13:25:
Ach XNDR die van Kaj. heeft geen haast die heeft zn lcd toch nog niet :P maar goed Eskimootje heeft natuurlijk weer witte EL foil besteld :'(
Schiet dan eens op met versturen man! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik moet je nu toch echt even op het volgende wijzen: B) })
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 23:34:.....

Hier nog even een puntjes waar iedereen op moet letten:
- Ik laat regelmatig weten hoe het ervoor staat met de bestellingen, dus ga niet onnodig lopen zeuren, daarmee wordt dit topic onoverzichtelijk en de kans dat er daardoor vertraging ontstaat is groot, so be warned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Je kan ook ff bij XNDR langsrijden. Beun heeft z'n shit al :) Thx XNDR!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beun_de_Haas schreef op 20 April 2003 @ 08:12:
Je kan ook ff bij XNDR langsrijden. Beun heeft z'n shit al :) Thx XNDR!!
Hehe, maar Beun had geen backlight kit of buttons besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 23:25:
Sorry maar ik moet je nu toch echt even op het volgende wijzen: B) })

[...]
Ik denk dat KaJ het tegen Eskimootje had ;)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DustMan4u schreef op 20 April 2003 @ 17:44:
[...]

Ik denk dat KaJ het tegen Eskimootje had ;)
Haha, dan was het helemaal offtopic! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Kaj. schreef op 19 April 2003 @ 22:16:
[...]

Schiet dan eens op met versturen man! ;)
Heey het is een IA hoor het is de bedoeling dat die lang duren :P
[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hmmm XNDR, waarom is dat pakket van je in Germany bezorgd?

Ben je verhuisd voor de belasting of zow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sssst.. niet doorvertellen!!

Het pakketje ligt daar trouwens al vanaf de 17e... fijn altijd die feestdagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You entered EL73 0230 580U S

Your item arrived in GERMANY at 1:54 pm on April 17, 2003. Status is updated every evening. Please check again later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand de rode backlight kit niet meer wil, of wil ruilen tegen een blauwe, mail me pleaze.... Ik heb namelijk net besloten om over te gaan op rood ipv blauw..... :(

erikolthofAThotmail.com . Alvast bedankt, en hoipen dat 1 van de 6 reageerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil hem wel van je overnemen, ik heb alleen geen rode voor je..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 20:20:
ik wil hem wel van je overnemen, ik heb alleen geen rode voor je..............
Ik zal kijken als ik de meuk binnen heb.... Maar voorlopig heb ik nog niks..... Dus wil ik ook nog niet van mijn blauwe af :D

[status]
Track & Confirm

Shipment History

You entered EL73 0230 580U S

Your item arrived in GERMANY at 1:54 pm on April 17, 2003. Status is updated every evening. Please check again later.

Here is what happened earlier:
ENROUTE, April 15, 2003, 11:39 am, ZIP Code 75300
ENROUTE, April 14, 2003, 8:30 pm, SAN ANTONIO, TX 78246
ACCEPTANCE, April 14, 2003, 5:38 pm, SAN ANTONIO, TX 78232

[/status]

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat staat er dus vandaag (23) nogsteeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

moet probly nog eerst 10 dagen in quarantaine ivm SARS, terrorisme etc ;) :p

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

edit:

hier stond iets heel dom's 8)7 |:(

[ Voor 82% gewijzigd door El_Quedro op 23-04-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

al over, te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het schiet inderdaad niet echt op daar :'(

Als die stupid polariserende film nou eindelijk binnenkomt dan kan ik gaan inpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:29
je zou natuurlijk kunnen beginnen met de mensen die geen polariserende film besteld hebben :X
kleine sugestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DrNizeGuy schreef op 23 april 2003 @ 21:47:
je zou natuurlijk kunnen beginnen met de mensen die geen polariserende film besteld hebben :X
kleine sugestie
Dat zou kunnen ja... Maar de enveloppen worden morgen langsgebracht door mail.eve en ik heb er het komende weekend tijd voor gereserveerd... So don't worry.. je pakje komt eraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag het inklaringsformulier voor de polariserende film online ingevuld.. De bastards wilden natuurlijk hun BTW hebben... Ik zag trouwens dat er ook nog 9.50 inklaringskosten en nog rembourskosten bij komen :'(

Ik ben benieuwd wat die zooi me straks nog extra gaat kosten... Daar had ik mooi geen rekening mee gehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier weer even een update:

- De polariserende film wordt dinsdag of woensdag bezorgd!
- Ik bel kontrat morgen even op om te vragen hoe het met de white EL foil zit.
- Ik kreeg vandaag nog een mailtje van Van Reijsen: Volgende week kan ik alle buttons komen afhalen, behalve de MPB0037 buttons, die worden namelijk pas begin juni verwacht...

De mensen (waaronder ikzelf) die onderstaande button hebben besteld moeten dus helaas nog een maandje wachten:

Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/buttonia/productpix/MPB037.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

crappie crap, heb het vermoede dat ik die ok besteld heb :X

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon10 op 28-04-2003 22:31 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xndr
als je de polariserende film hebt begin je dan vast met verzenden van de blauwe en rooie en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 01:07:
xndr
als je de polariserende film hebt begin je dan vast met verzenden van de blauwe en rooie en zo?
Yup, zodra de film er is ga ik alvast alles inpakken voor de mensen die geen buttons of witte foil hebben besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 22:30

kwaakie

GoT Milk ?

...is de polariserende film onderstussen al aangekomen ? Op track&trace staat dat ze het aangeboden hebben :?

*YIKES*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De NPD of GLS (weet ik veel hoe ze vandaag heten) is vorige week langs geweest, maarja.. ik was toen aan het werk. Ik ben vandaag langs het Depot in Rotterdam geweest en heb eindelijk de film binnen!! :D

Ik ga nu even kijken hoe ik de film moet snijden en monteren. Dan weet ik namelijk hoe je een dark/light of light/dark backlight moet maken... Ik zal meteen ook een how-to maken, zodat je weet hoe je het kitje het beste kan monteren... Die film is cool trouwens.. als je 2 stukjes 90 graden gedraaid op elkaar legt dan wordt bijna al het licht tegen gehouden... En als je door een stukje heen kijkt en naar een schitterend voorwerp kijkt (in zonlicht) worden alle schitteringen weggenomen... weet je ook meteen hoe een polaroid zonnebril werkt :P

Ik heb van ongeveer de helft de pakketjes al klaarliggen, daar hoef ik alleen de film nog maar bij te doen. Komende zaterdag gaan de eerste pakketjes op de post.. Nou hoop ik alleen dat die witte EL foil snel binnen komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:22
Ff je sig updaten he ;)

Maar sinds wanneer doet conrad eigelijk aan backorders, bij hun is het toch altijd zow van, bestel over een paar weken maar weer....

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Laatst online: 20-04 13:28
er komt schot in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Dus zaterdag word alles wat compleet is verstuurd, dus bigin volgende week kunnen we het pakketje in de bus verwachten. Da's het betere werk. Kan ik de 8*24 ook afmaken en in een mooi doosje stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een statusmail verstuurd via Laupro:
Beste deelnemers,

Alles wat ik tot nu toe binnen heb gehad zit netjes verpakt in enveloppen en in 1 pakketje. Ik wacht momenteel nog op de levering van de Bulgin bestelling en op de witte EL-foil.

De EL-foil ga ik morgen nog even over bellen. Het wordt tijd dat Kontrat met die zooi over de brug gaat komen.. We zijn ondertussen alweer een hele tijd verder :-(
De buttons komen hopelijk in de loop van deze week binnen bij Van Reijsen. Die zending had volgens hun wat vertraging opgelopen door de dag van de arbeid.

Wat het verzenden betreft wil ik nog even het volgende melden:
Aangezien het veel tijd en werk kost om steeds alles uit te zoeken wil ik alles in 1 keer op de post gooien, maar dit is wel afhankelijk van de levertijd van de witte EL-foil. Als dat nog erg lang op zich laat wachten ga ik de eerste lading komende zaterdag op de post doen. Ik weet dat dit voor sommige mensen erg jammer is, maarja, bekijk het zo: die extra dagen kunnen er ondertussen ook nog wel bij toch? ;-)

Ik heb zelf al 1 LCD van een backlight kit voorzien en ik moet zeggen dat het er erg dope uit ziet! Jullie kunnen de pix hiervan in de loop van maandagavond op GoT bekijken. Ik zal daarnaast ook nog een Nederlandstalige how-to maken, zodat iedereen met suc6 z'n backlight kit kan installeren.

Hierbij wil ik jullie alvast bedanken voor het geduld dat jullie hebben gehad tijdens deze IA. Tot nu toe is alles helemaal goed gegaan op de achterlijk lange levertijden na, maarja.. daar kan ik verder ook weinig aan doen.

Voor vragen kunnen jullie terecht in het IA topic dat nog loopt op GoT.

Groeten,

XNDR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Hopelijk komen die RVS buttons snel aan. Dan kan ik eindelijk men CCFL in men case steken en de led's in men plexi er ook op aansluiten :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat de buttons snel verstuurd kunnen worden. Gelukkig heb ik EL Foil besteld... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie, mijn nieuwe Lian-Li kast is binnen, dus ik kan niet wachten om dat mooie knoppie er in te zetten!!! Heb je ondertussen de bulgin zooi al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iets over de levertijd en/of de verzend datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg vandaag een mailtje dat de bestelling klaar staat. Alles zit daarbij in, dus ook de MP0037 buttons die eigenlijk pas in juni geleverd konden worden. Helaas ben ik pas volgende week donderdag in de gelegenheid om alles af te halen... Daarna snel alles inpakken en z.s.m. op de post gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 01:24:
Ik kreeg vandaag een mailtje dat de bestelling klaar staat. Alles zit daarbij in, dus ook de MP0037 buttons die eigenlijk pas in juni geleverd konden worden. Helaas ben ik pas volgende week donderdag in de gelegenheid om alles af te halen... Daarna snel alles inpakken en z.s.m. op de post gooien!
Dat is zeer goed nieuws! TiNo wacht nog even rustig af tot volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik wacht ook af als onofficiëele deelnemer

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.