[IA] Afhandeling RVS Buttons & 8 * 24 LCD backlight kits

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

XNDR, begrijp ik het goed dat je dus afgelopen zaterdag niets op de bus hebt gedaan maar dat je dat pas vanaf donderdag gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurricane schreef op 19 May 2003 @ 16:11:
XNDR, begrijp ik het goed dat je dus afgelopen zaterdag niets op de bus hebt gedaan maar dat je dat pas vanaf donderdag gaat doen?
Het zal wel aankomende zaterdag zijn, omdat hij pas donderdag tijd heeft om alles op te halen... Maar ja, na lang wachten op al die leveringen maakt een weekje extra mij ook niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En? Is alles gisteren opgehaald? Ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:26
Door XNDR - Friday 16 May 2003 @ 01:24

Ik kreeg vandaag een mailtje dat de bestelling klaar staat. Alles zit daarbij in, dus ook de MP0037 buttons die eigenlijk pas in juni geleverd konden worden. Helaas ben ik pas volgende week donderdag in de gelegenheid om alles af te halen... Daarna snel alles inpakken en z.s.m. op de post gooien!
Maarre, das al weer een paar dagen terug, dusse: 2 vraagjes...

- heb je alles nu opgehaald?
- heb je het verstuurd / wanneer ga je het versturen?

Wil echt graag aan de slag met m'n backlight....dusse let me know plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
Dit heeft dus geen zin mensen, hier word XNDR alleen maar sjaggie van. Gewoon rustig blijven door zulk soort vragen gaat het echt niet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Hij kan ons wel minstens 1 keer per week op de hoogte houden vind ik. Mensen worden ongeduldig en dan krijg je dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, XNDR is weer boven water :)

De buttons zijn helaas nog niet afgehaald door verschillende oorzaken... voornamelijk drukte... Ik ben momenteel met 1001 dingen tegelijk bezig waar de IA afhandeling helaas wat onder heeft moeten leiden...

Ik heb vanavond even een uurtje zitten rekenen ivm de betaling van de bestelling die we als het meezit komende week bij Van Reijsen op gaan halen.

Mail.eve heeft het momenteel even heel erg druk met de verhuizing van z'n supermarkt, dus heeft hij helaas nog geen tijd gehad om alles op te halen. Daarnaast wachtte hij nog op de betaling van het geld dat ie nog van mij tegoed had om het spul te kunnen betalen daar...

Maarja.. om een lang verhaal kort te maken: er zit vordering in de zaak en ik hoop volgende week eindelijk alles in de juiste envelopjes te kunnen stoppen zodat alles de deur uit kan...

Nogmaals sorry voor alle vertragingen, maar ik doe m'n best voor jullie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
8) Kijk zo mag ik het horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me schrikt is wakker... komt er wat.. ow volgendeweek..

k ga maar weer verder met mn winterslaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44
ik heb alles binnnen (direct via Conrad) maar zit met een probleem.Wat is de + en -van de EL folie en kan je erin knippen om hem gelijk aan de grootte van je lcd display te maken?
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.tonissen/ELback/Image19.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.tonissen/ELback/Image8.JPG

voor de rest ziet het er we lahce uit maar durf hem nog niet aan te sluiten zolang ik de plus en min nog niet weet :/

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:22
Er is geen plus en min, want het is een wisselspanning.

En ja ik dacht dat je er wel in kunt knippen, moet je er denk ik wel voor zorgen dat je niet het lijntje bovenaan eraf knipt maar dus aan de andere kant gaat knippen.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn.. nog langer wachten dus... :/
pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, dat is nou eenmaal het nadeel van een inkoopactie.
Zeker als je bij meerdere leveranciers inkoopt. Uit mijn eigen ervaringen lopen inkoopacties altijd uit en duurt het al gauw 2x zo lang als gepland. Dit is eigenlijk nooit de fout van de organisator. (hoogstens een inschattingsfout van jezelf :P )
Dus blijf geduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
ik wacht met veel msart nog op de polariserende film, want de rest ligt hier al werkend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-08-2022
ach, het komt van zelf wel, take the time you need xndr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zijn weer een week verder sinds de laatste status update van XNDR. is het intusse al zover gevorderd dat er iets verzonden kan worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shipment Details

You entered EL73 0230 580U S

Your item was delivered in NETHERLANDS at 3:30 pm on May 06, 2003. Delivery information is on file at the local Post Office.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze nog maar niet zijn teruggestuurd naar de leverancier, na 1 maand nog niet afgehaald te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 14:59:
Shipment Details

You entered EL73 0230 580U S

Your item was delivered in NETHERLANDS at 3:30 pm on May 06, 2003. Delivery information is on file at the local Post Office.
Volgende week ga ik de buttons ophalen... dan kan xndr de bestellingen afmaken. De buttons liggen al een tijdje te wachten, echter heb ik het ontzettend druk gehad met mijn nieuwe supermarkt te openen waardoor de buttons even moesten wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No problem Mail.eve, zolang je maar kortingskaarten bij onze bestelling doet, voor iets van 30% korting in je supermarkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 22:31:
No problem Mail.eve, zolang je maar kortingskaarten bij onze bestelling doet, voor iets van 30% korting in je supermarkt :)
Nee joh: volgende inkoopactie worden runderbiefstukjes en tomaten :Y) !
Ik heb nog een adresje waar ik ze heeeeeel voordelig kan krijgen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus over 2 weken heb ik ze in huis?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 11:01:
Dus over 2 weken heb ik ze in huis?????
Voor de verder afhandeling verwijs ik ja naar xndr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Ey xndr.....update plz!! Ben nu wel errug nieuwsgierig of het knipppen enz gelukt is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Roelski schreef op 08 June 2003 @ 23:56:
[...]

Nee joh: volgende inkoopactie worden runderbiefstukjes en tomaten :Y) !
Ik heb nog een adresje waar ik ze heeeeeel voordelig kan krijgen })
Hmm.. kan je die biefjes nog invriezen na een maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer even tijd voor een update van XNDR:

Zoals mail.eve al wist te vertellen gaat het met de buttons helaas nog eventjes duren...

Kontrat heeft de backorder van de EL foil weer vern**kt en ze gaan het opnieuw proberen na een boos telefoontje en tig emails :S Bij de volgende zending krijg ik dan ook nog een aantal inverters die ik te kort kwam.. blijkbaar is tellen ook een kunst voor ze...

Daarnaast heb ik het zelf momenteel errug druk dus vandaar dat het fff duurde voordat er weer een update kwam... Als ik weer nieuws voor jullie heb dan laat ik het hier weer fff weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet gewoon de bestellingen die al volledig zijn op de post doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zou wel leuk zijn ja.. het gaat zo wel erg lang duren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Vind ik ook, IA zijn leuk maar het wachten op de verschillende die nog lopen begin ik echt zat te worden. Ik betaal voortaan wel iets meer. IA komen voor mij tot een einde. Meer dan 3 of 4 (in sommige gevallen zelfs 8)maanden wachten vind ik iets te veel van het goede.
Verder meld ik wel dat ik respect heb voor alle IA-starters, gezien de shit die ze over zich heen krijgen. Daarom is dit geen persoonlijke flame naar XNDR of iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
kan ik nou zonder die polariserende film een backlight hebben? ik heb namelijk wel de EL foil + lcd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej xndr ik weet niet waar je op w8 ofzo maar t schiet echt niet op!
ik en vele andere beginnen het een beetje zat te worden!!

ik weet dat er veel komt kijken bij het organiseren van een IA maar als je al een hoop binnen hebt en complete bestellingen waar w88 we dan nog op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah het is altijd afwachten he.. je weet het nooit met die IA's soms paar weekjes en blijkbaar zoals deze kan het ook maanden duren.

Mail.eve moest de buttons ophalen maar had het te druk. + 10 dagen. ( al teruggestuurd naar leverancier )
100 dingen mis met elfoil en inverters. Back orders die niet kloppen.

Dat soord dingen kost verrekte veel tijd.

Combineer dat met 2 mensen die geen tijd hebben en je hebt je ramp IA te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
is er nog een update XNDR?
:/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
damn hele project is klaar maar nog geen polariserende film :'(

ik vind het nu toch wel heel stil worden :/, zelfs geen e-mail antwoorden meer(op 3 verschillende mails)

[ Voor 49% gewijzigd door Venxir op 20-06-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
*****Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/k/pain.gif*****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello, Somebody Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Ja jullie kunnen nu wel allemaal gaan lopen posten waar het blijft maar dat schiet ook niet op, gelieve daar even mee te stoppen ik zal wel even kijken of ik iets kan regelen :P

(Er wordt aan gewerkt)

Edit:
Ja nog steeds ja.

[ Voor 46% gewijzigd door m-m op 23-06-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
XNDR is weer boven water!

Ik heb mail.eve al een tijdje niet gesproken, die ga ik morgen even bellen... De buttons moeten namelijk nog steeds afgehaald worden bij Van Reijsen.

Verder heb ik die gast van Conrad bijna door de telefoon getrokken toen bleek dat het nog langer ging duren met de zending van de witte EL foil. Het is daar nu eindelijk allemaal op voorraad en het zou dus rond het weekend bij mij in huis moeten zijn.

Ik ga proberen om zaterdag de eerste complete pakketjes op de post te gooien zodat de eerste gelukkigen aan de slag kunnen met hun spul...

Ik had er geen rekening mee gehouden dat deze IA zo lang zou gaan duren doordat alle leveranciers andere levertijden hebben. Mijn leven ziet er op het moment heel anders uit dan toen ik deze IA ben begonnen, waardoor ik eigenlijk veel te weinig tijd heb om dit soort IA's ernaast te doen. Ik zal me hoe dan ook inspannen om te zorgen dat alles alsnog bij de juiste personen belandt. Daarnaast gaat deze IA me ook nog geld kosten door een rekenfout met de polariserende film bestelling, omdat daar nog BTW en importkosten bij kwam.

Als iedereen nog even geduldig afwacht dan wordt dat binnenkort beloond met een envelop of een pakketje in je brievenbus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-08-2022
door maar rustig aan xndr, die extra paar dagen maakt ook niet zoveel meer uit.
ik zie het pakketje wel vanzelf verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

das indeed wel iets waar je moet bij oppassen bij IA's met import vanuit de VS, altijd die k*t import en BTW kosten die erbij komen.
Ben zo ook al paar keer met de neus tegen de muur gelopen.
R*tamerikanen !

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn niet de amerikanen die de BTW en DR heffen hoor :P Dat doet de EU.
Het is maar goed dat XNDR het zei, want ik was het zelf ook vergeten voor de exposé IA.

Anyway, goed om te horen dat er toch nog wat leven in deze IA komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 09:27:
Het zijn niet de amerikanen die de BTW en DR heffen hoor :P Dat doet de EU.
Het is maar goed dat XNDR het zei, want ik was het zelf ook vergeten voor de exposé IA.

Anyway, goed om te horen dat er toch nog wat leven in deze IA komt.
Dat doet Nederland zelf, je kan het beste importeren via het land met het minste BTW percentage maar dan duurt het nog langer en moet je iemand regelen die daar woont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 00:15:
XNDR is weer boven water!

Ik heb mail.eve al een tijdje niet gesproken, die ga ik morgen even bellen... De buttons moeten namelijk nog steeds afgehaald worden bij Van Reijsen.

Verder heb ik die gast van Conrad bijna door de telefoon getrokken toen bleek dat het nog langer ging duren met de zending van de witte EL foil. Het is daar nu eindelijk allemaal op voorraad en het zou dus rond het weekend bij mij in huis moeten zijn.

Ik ga proberen om zaterdag de eerste complete pakketjes op de post te gooien zodat de eerste gelukkigen aan de slag kunnen met hun spul...

Ik had er geen rekening mee gehouden dat deze IA zo lang zou gaan duren doordat alle leveranciers andere levertijden hebben. Mijn leven ziet er op het moment heel anders uit dan toen ik deze IA ben begonnen, waardoor ik eigenlijk veel te weinig tijd heb om dit soort IA's ernaast te doen. Ik zal me hoe dan ook inspannen om te zorgen dat alles alsnog bij de juiste personen belandt. Daarnaast gaat deze IA me ook nog geld kosten door een rekenfout met de polariserende film bestelling, omdat daar nog BTW en importkosten bij kwam.

Als iedereen nog even geduldig afwacht dan wordt dat binnenkort beloond met een envelop of een pakketje in je brievenbus!
Donderdag worden de buttons door Modwarehouse gehaald... Zodat xndr alles af kan maken dit weekend... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
en hoe staat het met de polariserende film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 18:29:
[...]

Donderdag worden de buttons door Modwarehouse gehaald... Zodat xndr alles af kan maken dit weekend... >:)
Kewl...
Gaat ik maar weer zorgen dat ik over 2 weken een daggie of 2 vrij heb.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, het is donderdag geweest, zitten de pakketjes al op de bus, begin er nu echt wel een beetje genoeg van te krijgen! wanneer is de deadline? k wil graag weten waar ik aan toe ben met vele andere onder ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 18:38:
zo, het is donderdag geweest, zitten de pakketjes al op de bus, begin er nu echt wel een beetje genoeg van te krijgen! wanneer is de deadline? k wil graag weten waar ik aan toe ben met vele andere onder ons!
Het gaat met zulk soort reaktie's echt geen seconde sneller hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Eskimootje schreef op 28 juni 2003 @ 19:35:
[...]

Het gaat met zulk soort reaktie's echt geen seconde sneller hoor.
maar het gaat er om dat je niks weet geen status updates.
het wachten is zooo iritant nu is het met inkoopacties te verwachten maar sommige waar ik aan mee doen duren weereens zoo lang :(

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Misschien moet ik nog maar eens met XNDR gaan bellen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^herman^ kijkt is .. herman draait zich weer is om, om verder te gaan met zn winterslaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het weekend is ook alweer voorbij....
Morgen een mooie envelop op de mat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kom ik wat ongeduldig over , maar ik begin het wachten een beetje zat te worden.
Eigenlijk niet zozeer het wachten, maar het gebrek aan updates. We weten nu niet zo goed waar we aan toe zijn.

Ik zag dat XNDR vandaag nog op het forum was geweest, hij had van mij wel even een update kunnen geven, of iig een teken van leven. Ik bedoel, zeg dan dat het nog even gaat duren om welke rede dan ook, dat is beter daan helemaal geen bericht.
Als je het druk hebt kan ik daar uiteraard begrip voor opbrengen, maar laat dit dan wel even weten, want je hebt mensen een inpakdatum 'beloofd' maar daarna niks meer laten horen.

Dit is niet bedoeld om je op te jutten ofzo, maar ik wil gewoon weten wat ik kan verwachten.
Ik hoop dat er nog wat uit komt hier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 23:16:
Misschien kom ik wat ongeduldig over , maar ik begin het wachten een beetje zat te worden.
Eigenlijk niet zozeer het wachten, maar het gebrek aan updates. We weten nu niet zo goed waar we aan toe zijn.

Ik zag dat XNDR vandaag nog op het forum was geweest, hij had van mij wel even een update kunnen geven, of iig een teken van leven. Ik bedoel, zeg dan dat het nog even gaat duren om welke rede dan ook, dat is beter daan helemaal geen bericht.
Als je het druk hebt kan ik daar uiteraard begrip voor opbrengen, maar laat dit dan wel even weten, want je hebt mensen een inpakdatum 'beloofd' maar daarna niks meer laten horen.

Dit is niet bedoeld om je op te jutten ofzo, maar ik wil gewoon weten wat ik kan verwachten.
Ik hoop dat er nog wat uit komt hier.....
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het er helemaal mee eens ben. Het duurt gewoon veel te lang met die updates. Zijn de buttons nu al opgehaald of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
agreed, xndr, laat ff wat van je horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Deze IA loopt nu 5 maanden en inmiddels voel ik me inmiddels zwaar genaaid :( :( :( (en ben denk ik niet de enige). Er worden een hoop beloftes gemaakt maar tot nu toe is er nog geen een na gekomen. Met alle respect voor de IA starter maar dit alles duurt te lang (is overigens niet de eerste die te lang duurt). :(

Als iemand een IA begint hoort hij er voor te zorgen dat iedereen op de hoogte blijft en maak breng je hem tot een goed eind. Kan of wil je dit niet begin dan ook geen IA.

GoT doet er goed aan IA te bannen van dit forum, het brengt te veel met zich mee.
Voor mij is (oa) deze IA de reden om voortaan maar iets meer te betalen en de spullen sneller in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi gezegd...
En ik denk dat je niet de enigste bent!!
Ik ben nu ook wel bereid om wat meer te betalen..(meeer????)
Nu 5 maanden later zijn de prijzen die we ooit eens betaalt hebben gelijk/hoger, vergeleken met de prijzen die je nu in de winkel betaalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Undertaker schreef op 04 juli 2003 @ 06:30:
GoT doet er goed aan IA te bannen van dit forum, het brengt te veel met zich mee.
Dit lijkt mij dus echt niet, (alhoewel ik wel kan begrijpen dat je het vindt) want er zijn ook IA's die wél goed gaan. Het is ook niet de verantwoordelijkheid van GoT om IA's goed te laten verlopen en doe je mee dan is dat op eigen risico.

En dat je je genaaid voelt is denk ik niet helemaal terecht. Als je goed opgelet had en naar andere IA's had gekeken (bijvoorbeeld die eerste 'mega IA' , ben de naam ff kwijt) dan had je kunnen zien dat ze wel vaker erg uitlopen. Hier moet je gewoon rekening mee houden als je meedoet.

UIteraard ben ik het wel met je eens dat het gebrek aan updates niet netjes is van XNDR, ook al heeft hij het nog zo druk. Maar met dat 'genaaid' overdrijf je toch wel denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er niet een aantal mensen de bestellingen over kunnen nemen, want er zijn er denk ik zat die wel even tijd hebben om de bestellingen af te werken of niet. Scheelt XNDR weer een hoop last en wij zijn blij dat wij onze spulletjes hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou dat graag willen.. maar ik mis de tijd daar voor...
En omdat ik dat wist, was ik de ia niet begonnen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 13:03:
ik zou dat graag willen.. maar ik mis de tijd daar voor...
En omdat ik dat wist, was ik de ia niet begonnen.. ;)
Ik ben nu zelf ook al met een IA bezig, maar er zijn toch zat mensen die wel tijd hebben. Hoeveel werk zou het nou zijn. Ik denk als je alles binnen hebt en het goed voorbereid dat je het in een dagje alles wel in kan pakken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

XNDR neemt de telefoon niet op.
Dit is nou één van de redenen waarom we zeggen: geen inkoopacties meer. True, er gaat een heleboel goed, maar dit kost ons gewoon veel tijd en moeite, die we beter ergens anders in kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaj. schreef op 04 juli 2003 @ 13:49:
XNDR neemt de telefoon niet op.
hmmm en het is een nummer op de bahama's ? :+

Nee zonder dollen, dit is natuurlijk gewoon klote. Misschien vanavond nog een proberen ?
Waar woont onze grote vriend eigenlijk ? Mocht het in de buurt van Houten (Utrecht) zijn wil ik de zooi wel overnemen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook wel willen helpen. Maar ik woon in het oosten van het land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Bantie en ik zijn even in de weer geweest om te kijken of we een organisator (XNDR of Mail.eve) te pakken konden krijgen.
Na wat gezoek naar telefoonnummers konden we XNDR niet aan de lijn krijgen (werd niet opgenomen) maar mail.eve wel.

Van hem kreeg ik het volgende te horen :
"De organisatie van de IA ligt volledig in handen van XNDR. Ik (in dit geval mail.eve) heb er in feite weinig mee te maken en koop alleen via XNDR in.
Er waren veel lever problemen, de leverancier wilde de bestelling niet naar een huisadres sturen. Aangezien XNDR overdag werkt en het bedrijf van 9:00 - 16:00 open is, was ophalen ook een probleem. Dit is inmiddels opgelost en de buttons zijn nu bij XNDR.
Maar omdat hij het heel erg druk heeft is het nog niet duidelijk wanneer de boel verzonden kan worden.
In ieder geval zal ik (weer mail.eve dus) XNDR hierop aanspreken, want ik spreek hem in het weekend nog."

Bantie en ik hebben besloten even af te wachten wat hier het resultaat van wordt en evt. na het weekend nog maar eens te bellen mocht het toch allemaal weer op niks uitlopen.
We zullen jullie hiervan op de hoogte houden !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

Thanx Bantie en PJanssen.
Elke info is welkom.
Nu weten we in ieder geval dat we de buttons niet op hoeven te halen op de Bahama's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
@PJanssen:
Het waren frustraties die er even uit moesten, ik zelf heb niet eens buttons besteld, alleen EL-foil en een inverter.
Ik wil gewoon weten wat er met mijn geld gebeurd, nu weet ik dat niet. Verder weet je van te voren dat als je een IA start dat er veel tijd in gaat zitten. heb je die tijd niet, start er dan geen. Wachten is niet erg, maar 5 maanden vind ik te lang.

[ Voor 31% gewijzigd door Underground75 op 04-07-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:04:
Zo, Bantie en ik zijn even in de weer geweest om te kijken of we een organisator (XNDR of Mail.eve) te pakken konden krijgen.
Na wat gezoek naar telefoonnummers konden we XNDR niet aan de lijn krijgen (werd niet opgenomen) maar mail.eve wel.

Van hem kreeg ik het volgende te horen :
"De organisatie van de IA ligt volledig in handen van XNDR. Ik (in dit geval mail.eve) heb er in feite weinig mee te maken en koop alleen via XNDR in.
Er waren veel lever problemen, de leverancier wilde de bestelling niet naar een huisadres sturen. Aangezien XNDR overdag werkt en het bedrijf van 9:00 - 16:00 open is, was ophalen ook een probleem. Dit is inmiddels opgelost en de buttons zijn nu bij XNDR.
Maar omdat hij het heel erg druk heeft is het nog niet duidelijk wanneer de boel verzonden kan worden.
In ieder geval zal ik (weer mail.eve dus) XNDR hierop aanspreken, want ik spreek hem in het weekend nog."

Bantie en ik hebben besloten even af te wachten wat hier het resultaat van wordt en evt. na het weekend nog maar eens te bellen mocht het toch allemaal weer op niks uitlopen.
We zullen jullie hiervan op de hoogte houden !
Ik bevestig even het gesprek wat er heeft plaatsgevonden.... Alleen de buttons liggen niet bij xndr maar op dit moment bij mij... maar dat is alleen maar een feit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

en hoe zit het eigenlijk nu met de witte backlight kit, en de polariserende film? De laatste tijd gaat het alleen nog maar over de buttons... :?

ik heb besteld:
1625 5v inverter voor EL foil
1626 Polariserende film (Light Characters on Dark BG)
1679 Polariserende film (Dark Characters on Light BG)
1624 EL foil - wit - 112 X 87mm
en aangezien ik voor "afhalen in rdam zuid" heb gekozen, vraag ik me af of dat nu al wel mogelijk zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep
  • Laatst online: 17-08-2020

Retep

Inspirator #1

jwbagger schreef op 05 July 2003 @ 11:13:
en hoe zit het eigenlijk nu met de witte backlight kit, en de polariserende film? De laatste tijd gaat het alleen nog maar over de buttons... :?

ik heb besteld:

[...]

en aangezien ik voor "afhalen in rdam zuid" heb gekozen, vraag ik me af of dat nu al wel mogelijk zou kunnen zijn?
Tot zover ik het had beprepen was dus alleen de 1624 EL foil - wit - 112 X 87mm
er niet, qua stuff voor de 8x24 displays.

En daar zit ik dus nog met smart op te wachten. Ook ik had afhalen in R'dam Zuid gekozen. Dus we zullen beide moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook alles ophalen, maar ik heb de blauwe kit besteld, maar heb nog nix gehoord van dat ik iets kan ophalen. Zit ik nu voor nix te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep
  • Laatst online: 17-08-2020

Retep

Inspirator #1

volgens mij was het blauwe EL-folie dus al binnen, en witte El-folie (die de meesten hebben) alleen nog niet.

Alleen pin me er niet op vast!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06-2024

DaMinD

Leeg

Dark-Lord schreef op 05 juli 2003 @ 23:14:
volgens mij was het blauwe EL-folie dus al binnen, en witte El-folie (die de meesten hebben) alleen nog niet.
Nou dat ou mooii zijn. Ik heb ook voor twee schermpjes de blauwe folie en alles wat er bijhoord besteld. Maar gehoor heb ik nog niet gekregen.

Ik ie het in ieder geval wel een keer verschijnen. Heb wel vertrouwen in XNDR :)

Moet toch nog steeds printjes voor mijn schermpjes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een weekend voorbij... Is mail.eve nog bij XNDR langs geweest? Is er nog een update? Iedereen hier heeft gelijk, 5 maanden is gewoon veel en veel te lang!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga XNDR en eventueel mail.eve vanavond maar weer eens bellen, want dit schiet idd niet op zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik probeer XNDR al een aantal dagen te bellen, maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier schiet het ook niet op :( XNDR en Mail.eve zijn beiden niet te bereiken.....
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik die krappe €100,- ooit nog terug ga zien in de vorm van knoppies :(

@reactie hieronder:
Ten eerste ben ik niet in paniek, gewoon een beetje pissed :P
Ten tweede had XNDR het wel even mogen melden als hij op vakantie is. (en dan zou het vreemd zijn als mail.eve hem in het weekend zou zien :? )
Niks van je laten horen nadat je beloftes hebt gedaan kun je gewoon niet maken als je mensen artikelen verschuldigt bent, waar het eigenlijk op neer komt.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat xndr op vakantie is ofzo, nog geen rede voor paniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Een quote van Laupro:
[msg=386]XNDR schreef op woensdag 19 maart 2003 @ 21:41:[/msg]
Sorry voor de late reactie.. drukke tijden momenteel

Alles is besteld, hier even een overzicht:

- Bulgin buttons: order is geplaatst bij Bulgin door Van Reijsen. De blauwe buttons moeten speciaal gemaakt worden. De maximale levertijd is 8 weken waarvan er ondertussen bijna 2 voorbij zijn...

- Conrad spul: Inverters en backlight kits staan daar in backorder. Over de exacte levertermijn konden ze nix zeggen, maar ik krijg een seintje zodra het binnen is, dus dat zal ik dan meteen laten weten...

- Polariserende film: Is in de states besteld, ze wachten momenteel even op mijn betaling.. Zodra ze die binnen hebben sturen ze het op... Shipping duurt maximaal een week volgens de verkoper dus dat zou binnen 2 weken aan moeten komen...

- Verpakkingsmateriaal is ook besteld, dat komt in de loop van deze week binnen...

Dat was 'm weer ;-)
Dat is verdorie 4 maanden geleden, in de tussentijd is er geen donder gebeurd. Ik ben ook behoorlijk pissed. Dit is met stip de slechtste IA waar ik ooit aan heb meegedaan. 5maanden worden we al aan het lijntje gehouden :( :( :( :( :(
Als hij idd op vakantie is is het dus wel van ONZE centen. En waarom moet mail.eve iets bevestigen waarom kan hij dit zelf niet??? :X :X :X

[ Voor 7% gewijzigd door Underground75 op 09-07-2003 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
The Undertaker schreef op 09 July 2003 @ 06:38:
Een quote van Laupro:

[...]

Dat is verdorie 4 maanden geleden, in de tussentijd is er geen donder gebeurd. Ik ben ook behoorlijk pissed. Dit is met stip de slechtste IA waar ik ooit aan heb meegedaan. 5maanden worden we al aan het lijntje gehouden :( :( :( :( :(
Als hij idd op vakantie is is het dus wel van ONZE centen. En waarom moet mail.eve iets bevestigen waarom kan hij dit zelf niet??? :X :X :X
Ben het helemaal met je eens The Undertaker. Ik heb me tot nu toe kunnen beheersen, maar dit gaat echt nergens over zo. Tijden lang hoor je: "Als het goed is ga ik volgende week de buttons halen en dan in het weekend inpakken." en "conrad heeft het weer verneukt" Ben het nu wel is zat ja :( Het gaat me er niet eens om dat ik al laaaaaang geleden betaald heb, maar ben het gedraai nou wel is spuugzat. Heb je geen tijd meer, zeg dat dan. Er waren al 2 mensen die het wilden overnemen. Maar zeg nou eindelijk is wat er aan de hand is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik geloof niet dat ie op vakantie is, en helemaal niet van ons geld. Niet op de zaken vooruitlopen graag, en al helemaal niet beschuldigen waar je geen enkel bewijs hebt dat het zo is.
Ik vind het alleen erg jammer dat XNDR niks van zich laat horen.

XNDR heeft weer voicemail en een pushmessage overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door Kaj. op 09-07-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Moet zeggen.. Heb heeel veel gedult maar dat begint nu best een beetje op te raken.. heb hier een Halve pc liggen waar ik pas mee veder kan als ik dat knopi heb....

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PJanssen en ik zijn er al achteraan geweest of wij met zn tweeen evt de afhandeling van deze IA zullen regelen, omdat XNDR telkens in zijn updates had gezegt dat hij het druk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er binnen nu en een week niet wat gaat veranderen ga ik ook mijn geld terug EISEN! Ik ben het wachten en al het gedraai nu ook echt beu! Het begint hier een beetje te lijken op de mislukte mega ia, het zou me niks verbazen als hieruit hetzelfde resultaat voortvloeit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 14:31:
PJanssen en ik zijn er al achteraan geweest of wij met zn tweeen evt de afhandeling van deze IA zullen regelen, omdat XNDR telkens in zijn updates had gezegt dat hij het druk heeft.
Is hij hier dan niet op in gegaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij nog niet nee.. :(
Voor zover ik weet is er nog geen telefoontje beantwoord... :(
Heeft ie geen voicemail ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, krijgen hem maar niet te pakken. We hebben Mail.eve afgelopen donderdag wel gesproken, althans P.Janssen. En die zei dat hij XNDR dit weekend zou spreken. Maar P.Janssen heeft mail.eve deze week niet te pakken gekregen.
Als het niet lukt. Dan spreek ik hem wel aan op overdose, ik geloof dat hij daar ook is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 14:45:
Als er binnen nu en een week niet wat gaat veranderen ga ik ook mijn geld terug EISEN! Ik ben het wachten en al het gedraai nu ook echt beu! Het begint hier een beetje te lijken op de mislukte mega ia, het zou me niks verbazen als hieruit hetzelfde resultaat voortvloeit...
Volgens mijn gegevens zijn de spullen allemaal aanwezig... Dus nu nog afwachten wanneer ik de buttons naar kan xndr breng, dat gebeurd zaterdag en dan kan xndr beginnen met de verzending... Ik praat maar eenbeetje voor mijn beurt... maar zo ongeveer zal het wel gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Ik ben benieuwd, maar heb er weing vertrouwen meer in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje jammer dat de afhandeleing van deze actie zio lang duurt. Zeker nu ik de spullen die ik besteld had eigenlijk niet meer nodig heb. Het zo allemaal wel wat sneller kunnen denk ik zo. Maar goed, ik ben niet de enige, en we zien verder wel.

Het heeft toch geen zin om te gaan schelden en een hoop stampei te gaan maken, daar gaat het allemaal niets sneller door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 17:49:
[...]

Volgens mijn gegevens zijn de spullen allemaal aanwezig... Dus nu nog afwachten dat ik de buttons naar xndr breng, dat gebeurd zaterdag en dan kan xndr beginnen met de verzending... Ik praat maar eenbeetje voor mijn beurt... maar zo ongeveer zal het wel gaan.....
en waarom kan jij wél contact met XNDR vinden, terwijl hij hier nu al zo'n tijd niks post en totaal onbereikbaar lijkt te zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Ik heb een besluit genomen:
Als er woensdag om 13:00uur geen update is ga ik richting Rabobank om te vragen of ze mijn geld kunnen terugvorderen. Ik ben het zat om te wachten zonder te weten waarop. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

The Undertaker schreef op 12 July 2003 @ 19:17:
Ik heb een besluit genomen:
Als er woensdag om 13:00uur geen update is ga ik richting Rabobank om te vragen of ze mijn geld kunnen terugvorderen. Ik ben het zat om te wachten zonder te weten waarop. :( :( :(
Kan dat nog, na al die maanden?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dus weer prut hé :(
mail.eve zou XNDR vragen om vanaf overdose een update te geven en dit is dus niet gebeurt..... (dit is niet een beschuldiging richting mai.eve maar richting XNDR voor de duidelijkheid)
Ik begin zo onderhand wel een beetje moedeloos te worden van dit zootje hier. Vanavond nog maar eens bellen :(

Overigens opvallend:
dit staat in het profiel van XNDR:
Laatste bezoek 09-07-2003 03:22
Over het 'geen tijd voor updates'-verhaal kunnnen we dus wel een beetje gaan twijfelen

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Ik hoop het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

bij de abn amro kan dat alleen maar binnen 30 dagen, daarna heb je pech ( het heet storneren).
* fenrir vindt gewoon dat de spullen een beetje spoedig verstuurd moeten worden.
en een update zou voor iedereen ook prettig zijn, voordat alles escaleert.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Mails beantwoord hij in iedergeval niet Afbeeldingslocatie: http://www.madelixtreem.com/gif/smiley_face__roadkillA.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Underground75 op 12-07-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hij gaat lekker :/
Ik heb net met mail.eve gebeld en die wist mij te vertellen dat XNDR niet in staat was om vanaf Overdose te updaten omdat daar geen internet verbinding was. Ook wist hij mij te vertellen dat hij de buttons had overgedragen aan XNDR, dus alles ligt nu verzendklaar bij XNDR (zelfs de enveloppen en etiketten al !)
(mail.eve: bedankt voor de medewerking en informatieverstrekking :) )
Ik kreeg van mail.eve het mobielnummer van XNDR, maar dat is helaas niet te bereiken......

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 20:06:
Nou hij gaat lekker :/
Ik heb net met mail.eve gebeld en die wist mij te vertellen dat XNDR niet in staat was om vanaf Overdose te updaten omdat daar geen internet verbinding was. Ook wist hij mij te vertellen dat hij de buttons had overgedragen aan XNDR, dus alles ligt nu verzendklaar bij XNDR (zelfs de enveloppen en etiketten al !)
(mail.eve: bedankt voor de medewerking en informatieverstrekking :) )
Ik kreeg van mail.eve het mobielnummer van XNDR, maar dat is helaas niet te bereiken......
Lekker vaag zooitje daar :( Vreemd eigenlijk dat je op hun website EL-Foil uit voorraad kan bestellen :?

Laatste bezoek [Verwijderde gebruiker]

[ Voor 11% gewijzigd door Underground75 op 12-07-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Kaj. schreef op 09 juli 2003 @ 11:08:

XNDR heeft weer voicemail en een pushmessage overigens.
Laatste bezoek 09-07-2003 03:22
de pushmessage heeft hij dus nog niet gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Laatst online: 20-04 13:28
hij komt wel nog steeds op GoT: Verwijderd in "Soefkenijntjes nieuwe casemod"
Door mail.eve - Sunday 13 July 2003 22:06
:(

[ Voor 33% gewijzigd door jazz op 14-07-2003 00:16 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.