[IA] Afhandeling RVS Buttons & 8 * 24 LCD backlight kits

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
mail.eve != XNDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een snelle update:

Ik heb de hele Bulgin bestelling van Mail.eve gister gekregen @ Overdose. Helaas zag ik dat ze bij van Reijsen niet de Domed profile buttons hebben geleverd, maar de low profile. Ik zal de mensen hierover een mail sturen zodat ze een keuze kunnen maken. De low profile buttons zijn wel duurder en helemaal RVS ipv chrome plated brass.

De backorder van Conrad wordt in de loop van de week op m'n werk afgeleverd omdat het vorige keer is misgegaan met afleveren bij mij thuis.

Ik weet dat het allemaal erg lang geduurd heeft voordat het allemaal geregeld was met de leveranciers. Dus als je ooit een IA wilt organiseren: hou daar rekening mee!

De witte EL foil is momenteel het enige waar ik nu nog op wacht. Ik ga morgenavond de buttons in de enveloppen stoppen en daarna z.s.m. alles op de post doen. Check de status op laupro voor meer info...

Nogmaals mijn excuses voor de afhandeling van deze IA, maar ik ga alsnog proberen om er het beste van te maken!

Voor de mensen die een backlight kit besteld hebben: Ik heb zelf 1 LCD gemod met blauw backlight om te kijken hoe de film gesneden moest worden. Hier heb ik een fotoverslag van gemaakt wat ik nog van tekst ga voorzien. Deze guide kan je dan gebruiken als je met je eigen LCD aan de slag gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAIL.EVE != GEEN xndr

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.vanderbeek/od2003/od37.JPG

Dit ben ik naast de jongen rechts, dus met het witte t-shirt

Afbeeldingslocatie: http://www.msnusers.com/mypicture?user=4263~4ABAAAAAAEO*!fLlxpSxnQDimwflQH0z6yec7CpDLb6ZKwmE7Gt92EiA$$~4ACAAAAAAGc2Yx3SB5Wv6!1BeRfQxikJ*Indp2I0QW1t0$

En dit is dus Xndr

Even om alles duidelijk te houden, en om misverstanden te voorkomen, lijkt me net zo handig Mr. Eskimo |:(

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik kom regelmatig hier op tweakers.... Zoals je al eerder heb kunnen lezen.... ook in dit topic...

Maar wat bedoel je hier dan mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 05:13:
[...]
Ik weet het niet, maar waar haal jij deze onzin vandaan :r :r :r ?? Sorry hoor, maar vraag het eerst even, er staat toch een email in mijn profile...
Euhm != betekend ongelijk aan :P Dus die eskimo had gewoon gelijk hoor en jij ook :)

Wel fijn dat we eindelijk een reactie hebben, ik hoop dan ook dat er nu ook daadwerkelijk iets gaat gebeuren hier....
Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 03:54:
Helaas zag ik dat ze bij van Reijsen niet de Domed profile buttons hebben geleverd, maar de low profile. Ik zal de mensen hierover een mail sturen zodat ze een keuze kunnen maken. De low profile buttons zijn wel duurder en helemaal RVS ipv chrome plated brass.
Heb jij die meerprijs dan ook moeten betalen ? En wil je ons de meerprijs gaan laten betalen ? Zo ja, stuur de goede buttons maar deze kant op en de verkeerde terugsturen en dan stuur je de goede later maar op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Hoe lang moeten we nog wachten op die witte EL-Foil :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 05:13:
[...]

MAIL.EVE != GEEN xndr
dus je bent em wel :?

als je wel es iets met programmeren doet weet je dat != staat voor "is niet". ;)

@XNDR: leuk dat er weer een update staat, maar had je die niet wat regelmatiger en sneller kunnen plaatsen? Je ziet dat de algehele stemming van de mensen daar aardig onder begint te leiden...
Is er trouwens énig zicht op de levertijd van de witte EL foil? Heb je het LCD trouwens gesloopt door het knippen, of door het monteren? In 't eerste geval (of als het toch niet heel nauwkeurig kan geknipt worden) wil ik 'm graag zelf op maat knippen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door jwbagger op 14-07-2003 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
sorry mijn fout.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

jwbagger schreef op 14 July 2003 @ 10:15:
[...]
Is er trouwens énig zicht op de levertijd van de witte EL foil? Heb je het LCD trouwens gesloopt door het knippen, of door het monteren? In 't eerste geval (of als het toch niet heel nauwkeurig kan geknipt worden) wil ik 'm graag zelf op maat knippen ;)
gemod != gemold ;)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het dan met het ophalen? Ik zit namelijk een beetje met tijdsdruk. Ik had ophalen gekozen, omdat ik zo'n arme student ben met een OV. De mensen die ook een OV hebben, weten dat die nu woensdag, 16-07-03 afloopt, en dan een hele tijd niet te gebruiken is :(
Zonder OV heb ik niet de mogelijkheid om in Rotterdam Zuid te komen, tenzij ik een kaartje (wel met 40% korting) koop, maar voor dat geld had ik beter nog een kit kunnen kopen. Ik had de blauwe kits besteld, dus die zijn wel binnen volgens mij. Wanneer horen we hier iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

OEPS, ik ben echt blind |:(

ik las inderdaad 'gemold' in plaats van 'gemod' :P

tot MEERDERE keren toe zelfs! :D naja, duidelijk, is dus goed gegaan, ik wacht af wanneer 't witte EL foil komt, en ben benieuwd naar het fotoverslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 03:54:
Ik ga morgenavond de buttons in de enveloppen stoppen en daarna z.s.m. alles op de post doen. Check de status op laupro voor meer info...
Het is inmiddels 'morgenavond' en ik heb én nog geen mail gehad over de verkeerd geleverde buttons én er is nog niet ingepakt als de status van laupro mag geloven.
Is dit dus weer zo'n prachtige belofte die niet waargemaakt wordt ?

Een beetje tegenstrijdig is het wel, én inpakken én mensen laten iets kiezen, maar niks van je laten horen :X

Overigens wil ik je er even aan herinneren dat je zo'n 5 maanden geleden ruim €2500,- van mensen gekregen hebt ! Je kunt het gewoon niet maken om daar op deze manier mee om te gaan, ook al heb je het nog zo druk (want je hebt kennelijk wel tijd voor een casemod en voor overdose etc, maar dat terzijde )

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 23:28:
[...]

Het is inmiddels 'morgenavond' en ik heb én nog geen mail gehad over de verkeerd geleverde buttons én er is nog niet ingepakt als de status van laupro mag geloven.

Een beetje tegenstrijdig is het wel, én inpakken én mensen laten iets kiezen, maar niks van je laten horen :X
idd, 'k geloof dat het ondertussen zelfs nog sneller is om een vuurvliegjeskwekerij te beginnen om op die manier displayverlichting te maken :|
Overigens wil ik je er even aan herinneren dat je zo'n 5 maanden geleden ruim €2500,- van mensen gekregen hebt ! Je kunt het gewoon niet maken om daar op deze manier mee om te gaan, ook al heb je het nog zo druk (want je hebt kennelijk wel tijd voor een casemod en voor overdose etc, maar dat terzijde )
_o_ kan ik niks aan toevoegen, helemaal juist _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 23:28:
[...]

Precies waar ik ook aan zat te denken toen ik die nieuwe casemod voorbij zag komen. Strookt niet helemaal met die "drukte". Ook ik heb net even op Laupro gekeken, maar inderdaad, nog steeds niks aangepast en dat terwijl er werd geschreven dat je Laupro maar in de gaten moesten houden. Op Laupro worden nog minder updates gegeven dan hier.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

XNDR: wat is er nu wel en wat niet?!?
Want volgens mij is mn hele bestelling (1blauw + inv.) er al. (je had er zelf een met blauw gemod?)

Dus áls het er is, kan je het dan alvast versturen?
en zou je misschien een lijst kunnen maken waarop je bijhoudt wat de status van dat product is? (nix binnen (wanneer verwacht /laatste actie) / x van x binnen / alles binnen)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 17:29
ongelooflijk, 2 weken op vakantie geweest en nog werkelijk helemaal niks opgeschoten :/
toppertje hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dit is echt niet best zeg :(
Ik vrees dat we wéér 3 weken moeten gaan wachten op een reactie en dan weer een slap verhaal krijgen wat er op neerkomt dat er nog niks gebeurd is, maar dat het morgen zover is (NOT)
Ik begin hier écht van te balen XNDR, ik zal je morgen proberen te bellen en dan zullen we het er toch even heel duidelijk over moeten hebben, want dit kan zo gewoon niet langer.
Zoals ik al eerder gezegd heb : Ik heb best begrip voor het feit dat je het druk hebt en ik geloof je daar ook in, maar je bent in feite mensen €2500,- schuldig in de vorm van buttons. Je kunt het niet maken om het 'terugbetalen' hiervan (in de vorm van buttons opsturen) uit te stellen.

En wat betreft die verkeerd geleverde buttons : stuur gewoon maar op, je hebt ze geleverd gekregen dus ik zie geen enkel probleem. Ik ga alleen geen cent extra ervoor betalen. ( ik heb die beloofde mail ook nog niet gehad :? )

Ik zie trouwens op Laupro dat er een nieuwe 2e organisator is, Christiaan Aarsman :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een dag verder.... Nog steeds niks ingepakt volgens de status op Laupro...

Hhhmmm, volgens mij ken ik iemand die deurwaarder is, misschien eens vragen of die eens langs wil gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Ik ben het zat en eis mijn geld terug. :( :(

Dat jij dan voor de kosten opdraaid is jouw probleem. Het enige wat ik hoor zijn vage voorspellingen.

In de tijd dat de actie loopt had je je zaakjes beter kunnen regelen. Je houd al maanden 2500euro achter, leverd geen spullen terwijle er wel een aantal uit VOORRAAD leverbaar zijn op modwarehouse, waarvan jij ook deel uit maakt.

Ik verwacht mijn geld dan ook begin volgende week terug gestort op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Geld terug krijgen zal wel niet echt lukken :| maar ik ik vind het wel erg respectloos om zo met mensen om te gaan die je vertrouwen geven. Iedereen heeft er geld voor betaald en verwacht dan ook zo snel mogelijk hun spullen. Dat het niet door jouw fout zo lang duurt is geen probleem maar ik ben nu wel van mening dat jij (XNDR) op dit moment meer kan doen als je nu doet. Dat een IA lang kan duren ok maar dit is niet echt zinvol. En ook niet reageren hier vind ik erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail.eve heb je mijn grafisch lcdtje al opgestuurd die ik afgelopen maandag besteld heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 21:12:
mail.eve heb je mijn grafisch lcdtje al opgestuurd die ik afgelopen maandag besteld heb? :)
Ontopic plz, zo wordt het er niet echt duidelijker op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Undertaker schreef op 17 July 2003 @ 19:24:
Ik ben het zat en eis mijn geld terug. :( :(

Dat jij dan voor de kosten opdraaid is jouw probleem. Het enige wat ik hoor zijn vage voorspellingen.

In de tijd dat de actie loopt had je je zaakjes beter kunnen regelen. Je houd al maanden 2500euro achter, leverd geen spullen terwijle er wel een aantal uit VOORRAAD leverbaar zijn op modwarehouse, waarvan jij ook deel uit maakt.

Ik verwacht mijn geld dan ook begin volgende week terug gestort op mijn rekening.
Willen jullie xndr niet met MWH verbinden, hij heeft de site voor MWH gemaakt.... en deze ia heeft niets met MWH te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 22:17:
[...]

Willen jullie xndr niet met MWH verbinden, hij heeft de site voor MWH gemaakt.... en deze ia heeft niets met MWH te maken..
goh, bij een onjuistheidje wordt WEL gelijk gereplied?

maar als er om een update gevraagd wordt blijft het angstaanjagend stil :?

't viel me alleen ff op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet XNDR en mail.eve wel goed uit elkaar houden.
mail.eve heeft niks meer met de IA te maken, en is zeer behulpzaam (en altijd geweest wat ik gemerkt heb) De verantwoordelijkheid ligt bij XNDR en die maakt er een puinhoop van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

okee, in dat geval heb ik de betrokkenheid van mail.eve bij deze IA nogal overschat, en neem ik terug wat ik gezegd heb over hem :) Sorry mail.eve! :)

blijft wel staan dat ik de update/postfrequentie van XNDR ZWAAR onder de maat vind... :(

in ieder geval: ik ga morgen op vakantie (die een week of 2 duurt), en hoop daarna iets van opheldering hier te kunnen lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 22:17:
[...]

NIET?????
Beste deelnemers,

Bij deze ontvangen jullie de eerste status update.

Er is ondertussen behoorlijk wat veranderd, hieronder volgt een overzicht.

- De sluitingsdatum van deze inkoopactie is vervroegd naar 16 februari. Daarna hebben jullie een week de tijd om het geld over te maken.

- Er was wat onduidelijkheid over de backlight kits voor de LCD's. Ik kan daar nu het volgende over vertellen:

De polariserende film kan gebruikt worden om het LCD te inverteren, dat houdt dus in dat je i.p.v. dark characters on light background het omgekeerde kan bereiken.

Met 2 stukjes polariserende film kan je een hoger contrast maken, maar daardoor neemt de helderheid wel iets af.

Ik bestel zelf nog een paar meter extra polariserende film voor onze shop. Als er achteraf mensen zijn die het toch nog anders willen doen of die een verkeerde keuze hebben gemaakt dan kunnen deze personen straks voor een bepaalde tijd via www.modwarehouse.com extra polariserende film bestellen tegen dezelfde prijs als in deze IA.

Omdat het LCD zelf al over blauwe characters beschikt zijn de groene en rode EL foil waarschijnlijk minder goed geschikt om het LCD mee te verlichten. Daarvoor is het verstandiger om voor blauw of wit te gaan als je geen risico wilt lopen. Zie voor meer informatie deze post op GoT: [rml]HolyCorn in "[ LCD]Polariserende film - het grote DHZ "[/rml]

- Er zijn meer soorten weerstanden toegevoegd aan deze IA. Kijk even goed welke je eventueel nodig zou hebben. De specs van de buttons en indicators zijn bijgewerkt.

- De fading led schakeling is uit deze IA gehaald, tijdens de animo check is gebleken dat er slechts 1 persoon interesse had, dat is helaas te weinig om voor een leuke prijs aan componenten te komen. Mocht er straks toch nog iemand heel graag zo'n printje willen bestellen dan kan dat natuurlijk via de site van Exter: http://members.home.nl/lodio/ Over een tijdje zullen veel van zijn schakelingen ook kant en klaar of als kitje te koop zijn op Modwarehouse.

- De prijzen van een aantal produkten zijn bijgewerkt omdat we daar waarschijnlijk niet genoeg van kunnen bestellen om zo de kwantumkorting in de wacht te kunnen slepen.

- Ik heb de leverancier om de prijzen van de indicators gevraagd. Ook zal er in de loop van de week nog een ander type non-illuminated button aan de IA worden toegevoegd. Check dus af en toe even de site om te zien of ze er al op staan...

- Zodra deze IA is afgelopen zal ik iedereen een e-mail sturen met daarin de rekeningnummers voor de Nederlanders en voor de Belgen. Voor de Belgen zal er nog een kleine toeslag bij komen omdat het geld nog naar NL overgeschreven moet worden.

Dat was het voorlopig weer even...

Als er nog vragen zijn dan kunnen jullie me op de volgende manieren
bereiken:
Mail: bulgin_ia@hotmail.com
MSN: bulgin_ia@hotmail.com
IRC: #LCD-IA @ irc.tweakers.net
Bulgin IA topic: [rml][ IA] RVS Vandalproof Buttons (LED/Non LED) - [ Part II ][/rml]
Polariserende film topic: [rml][ LCD]Polariserende film - het grote DHZ backlight topic[/rml]
8 * 24 LCD topic: [rml][ IA] LCDs 8 * 24 met Intel 8032 controller *afhandeling*[/rml]

Mzzl,

XNDR! (& Mail.EvE)
dit is een status mail van jullie :( Zie je hier maar eens uit te lullen.

[ Voor 9% gewijzigd door Underground75 op 18-07-2003 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een avond voorbij en......... HOE VERASSEND!!!! NOG STEEDS NIETS VERANDERD AAN DE STATUSSEN OP LAUPRO!!!!

Ik begin het nu echt beu te worden! Volgens mij was ik te voet naar bulgin nog sneller geweest. Ook al die leugens komen me nu echt mijn neus uit. Het wordt tijd dat iemand maar eens hoogstpersoonlijk bij XNDR langs gaat. Wie woont er bij hem in de buurt en stelt zich beschikbaar om de buttons en andere troep te versturen naar ons allen die al veel, maar dan ook veel te lang zitten te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Undertaker schreef op 18 July 2003 @ 06:57:
[...]

NIET?????

[...]
dit is een status mail van jullie :( Zie je hier maar eens uit te lullen.
Ja ik lees het, maar xndr heeft mij inderdaad gevraagd of ik die film dan ook straks op MWH wil gaan verkopen etc... Dan kan er een grotere partij gekocht worden en was dus de prijs voor een ieder goedkoper, echter ik ben niet de leverancier van deze spullen. Zoals je ziet staat (mail.eve) niet voor niets tussen aanhalings tekens...

Ik heb getracht eea te versnellen voor jullie, en heb xndr gevraag er vaart achter te zetten... dat is het enige wat ik voor jullie kon doen. Ik heb een aantal malen contact gehad met PJAnsen... maar ik kan helaas niets meer dan dat voor jullie betekenen... Ik weet dat xndr het druk heeft, en dat hij deze ia moet afronden....

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 13:00:
Ik weet dat xndr het druk heeft, en dat hij deze ia moet afronden....
Met zijn nieuwe casemod die dus waarschijnlijk belangrijker is dan onze spullen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 14:20:
[...]

Met zijn nieuwe casemod die dus waarschijnlijk belangrijker is dan onze spullen... |:(
Leuk suggestief en opruiend enzo.
Ik vind het ook niet tof dat het niet opschiet hier, maar met de replies die ik zie (niet alleen de jouwe) maak je het volgens mij alleen maar vervelender. Als je dikke ruzie maakt met XNDR zal hij zich vast heel lekker gemotiveerd worden druk bezig te gaan *not*

[ Voor 40% gewijzigd door m-m op 18-07-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 13:00:
[...]

Ja ik lees het, maar xndr heeft mij inderdaad gevraagd of ik die film dan ook straks op MWH wil gaan verkopen etc... Dan kan er een grotere partij gekocht worden en was dus de prijs voor een ieder goedkoper, echter ik ben niet de leverancier van deze spullen. Zoals je ziet staat (mail.eve) niet voor niets tussen aanhalings tekens...

Ik heb getracht eea te versnellen voor jullie, en heb xndr gevraag er vaart achter te zetten... dat is het enige wat ik voor jullie kon doen. Ik heb een aantal malen contact gehad met PJAnsen... maar ik kan helaas niets meer dan dat voor jullie betekenen... Ik weet dat xndr het druk heeft, en dat hij deze ia moet afronden....
Goed ik neem terug wat ik over je heb gezegd en gedacht.
No hard feelings? O-) O-)

Ik waardeer wat je voor ons doet maar neemt niet weg hoe ik momenteel over XNDR denk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Waarom kom ik toch altijd gezeur tegen in al die IA topics? Het lijkt er op alsof vele deelnemers hogere verwachtingen hebben van de snelheid en accuratesse van een grote IA dan reeël is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Wekkel schreef op 18 July 2003 @ 16:53:
Waarom kom ik toch altijd gezeur tegen in al die IA topics? Het lijkt er op alsof vele deelnemers hogere verwachtingen hebben van de snelheid en accuratesse van een grote IA dan reeël is.
Als een IA al een half jaar duurt en de IA-starter sporadisch info geeft wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

Wekkel schreef op 18 July 2003 @ 16:53:
Die indruk heb ik ook ja

Er zijn een heleboel IA's geweest, een aantal lopen erg traag en dat levert een hoop gezeur op maar het houdt niet in de een IA gezeur oplevert, er zijn er meer die wel goed gaan... en ja een IA is toch een avontuur waarvan je niet kan verwachten dat je je spullen binnen een korte tijd hebt, maar dde prijs is vaak ook zo goed dat je daar wel een paar maandjes op kan moeten wachten.....

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

What's new? Dat kom ik echt bij elke grote IA wel tegen. Daar moet je alleen maar mee beginnen als je tijd hebt, het geld even kan missen en vooral de phun rond een IA leuk vindt in plaats van het produkt zelf. Lees de grote IA topics eens door en zie de vergelijkingen. Met ongeduldig gedrag kom je in ieder geval weinig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Het is idd zo dat je er nix mee op schiet alleen denk ik dat er weinig IA's zo stug verlopen als deze. Er zijn altijd wel wat mensen die ontevreden zijn maar in dit geval zijn er weinig mensen die echt heel tevreden kunnen zijn tot nu toe. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb XNDR net gesproken en als het goed is geeft hij zometeen een statusupdate.
(zowel positief als negatief voor sommigen, dus hou je vast :P )

Had ik net een heel verhaal getypt over verantwoordelijkheid bij IA's en de risico's enzo , druk ik op het verkeerde knopje :X ik heb geen zin meer om het opnieuw te typen....

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 21:31:
Ik heb XNDR net gesproken en als het goed is geeft hij zometeen een statusupdate.
(zowel positief als negatief voor sommigen, dus hou je vast :P )

bla bla bla ....
ik hou mezelf nu al 2 en een half uur vast, maaar nog geen status update...
Zowel op laupro als GOT als mail
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
aangepast ivm reactie Xndr.
fijne vakantie XNDR

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer even tijd voor een update:

Ik ben afgelopen week niet thuis geweest doordat er onverwachts iets tussen kwam. Het zijn hectische tijden momenteel :(

Ik heb een aantal enveloppen klaar liggen en die ga ik maandag naar het postkantoor brengen. Het is met Conrad niet gelukt om de bestelling deze week op werk af te laten leveren, dus ik heb daar geld achtergelaten zodat m'n collega's het pakketje kunnen aannemen. Ik ga namelijk dinsdag op vakantie naar Frankrijk. Zodra ik terug ben (over 2 weken) ga ik de enveloppen met de witte EL foil inpakken en daarna z.s.m. wegbrengen.

Ik pas maandagavond de status op laupro aan van de eerste personen die hun pakketje kunnen verwachten.

Ik weet dat deze IA erg kut loopt en dat jullie geduld erg op de proef wordt gesteld, maar dat heeft echt zo z'n redenen, geloof me! Bijna alle spullen zijn binnen, financieel is alles ook in orde en de pakketjes gaan de deur uit, dus er is niks om je zorgen over te maken... Dat het lang duurt vind ik zelf ook niet zo tof, het laatste dat ik momenteel kan gebruiken is een heel topic vol ontevreden mensen :'( Maarja, het is niet anders... Zoals een aantal van jullie al weten komt dat nou eenmaal voor bij IA's... Kijk bijvoorbeeld naar de Led IA of de ><-bus IA waar ik ook nog steeds op wacht....

Tijdens m'n vakantie ga ik nog fff aan de slag met de LCD-backlight modding guide, zodat jullie snel aan de slag kunnen als ik terug ben.

Ik laat dus maandagavond nog even weten wie hun pakketje kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
OK XNDR, prettige vakantie. Soms raken mensen geirriteerd als ze niet weten waar ze aan toe zijn. Aan de andere kant is het ook weer niet goed als je iedere week post dat er nog geen nieuw nieuws is.
Laten we dit topic rusten totdat jij weer terugbent zodat er begonnen kan worden met de afhandeling. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 22:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Eindelijk :)

En mensen, houd die rust, 5 maanden is opzich lang, maar tis veel werk en je hebt zelf in kunnen schatten wat voor risico's een IA inhoudt, wil je iets snel in huis hebben, betaal dan wat meer en koop het bij een winkel ;)

Opzich wel jammer dat die witte EL-foil zo lang op zich laat wachten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 09:33:
Weer een avond voorbij en......... HOE VERASSEND!!!! NOG STEEDS NIETS VERANDERD AAN DE STATUSSEN OP LAUPRO!!!!
Ik begin het nu echt beu te worden! Volgens mij was ik te voet naar bulgin nog sneller geweest. Ook al die leugens komen me nu echt mijn neus uit. Het wordt tijd dat iemand maar eens hoogstpersoonlijk bij XNDR langs gaat. Wie woont er bij hem in de buurt en stelt zich beschikbaar om de buttons en andere troep te versturen naar ons allen die al veel, maar dan ook veel te lang zitten te wachten?
Dat iemand hem gaat helpen lijkt me ook wel een goed id, alleen jammer dat r'dam beetje ver weg is voor mij.
Leugens zijn het nou ook weer niet, ik kan me voorstellen dat iemand die een IA organiseerd ook nog andere dingen te doen heeft, die nou eenmaal voor gaan (dan moet je ook geen IA organiseren)

XNDR, ik wens je veel rust toe in frankrijk, zodat je weer fris hieraan kan beginnen.
zo, en nu niemand meer zeiken en schreeuwen dat ie zn geld terug wil.
napp schreef op 20 July 2003 @ 13:01:
Nu deze loopt ook uit vermoedelijk door de Conrad !!! kan heb in het verleden hier ook wel eens wat besteld als het fout gaat, gaat het echt fout bij die gasten.
Dus iedereen met vakantie en hopen dat na de vakantie de spullen allemaal aanwezig zijn
En dan de vakantie declareren bij conrad :P

[ Voor 16% gewijzigd door Kr3Kr op 21-07-2003 14:49 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Tja ik zit er maar voor 27 euro aan spullen in deze IA en zit er nog niet echt om te springen.
Maar kan begrijpen dat als je aan het modden ben en je heb de spullen nodig, dat je graag op de hoogte geheouden wil worden en niet dagen moet wachten voordat er weer info.
En helaas IA kunnen wel eens behoorlijk uit de hand lopen kijk maar naar laatst die inkoop actie die op liep tot 30.000 euro deze liep ook spaak.
Iedereen heeft wel zijn geld terug begreep ik.
Nu deze loopt ook uit vermoedelijk door de Conrad !!! kan heb in het verleden hier ook wel eens wat besteld als het fout gaat, gaat het echt fout bij die gasten.
Dus iedereen met vakantie en hopen dat na de vakantie de spullen allemaal aanwezig zijn

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. ik ben al op vakantie geweest in de hoop dat de foli er daarna wel was... Misschien is het beter dat ik weer 2 weekjes terug ga naar spanje. Maar de folie wordt deze keer écht snel verwacht??? Skitterend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Er zouden maandag wat dingen verstuurd worden?
Niet erg handig om dat soort beloftes te maken en vervolgens niet uit te voeren, vooral op dit moment. Zeg dan gewoon dat je niet wou stressen voor je op vakantie ging...

XNDR: wat mij betreft stuur je alles wat binnen is naar mij toe of je brengt het langs... dan verstuur ik het wel. Dan heeft iedereen waar de spullen al van binnen zijn het in ieder gaval. Je zegt het maar.

[ Voor 33% gewijzigd door Kr3Kr op 21-07-2003 22:26 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat je ietwat laat bent met je aanbod. Onze grote vriend is namelijk morgen opweg naar Frankrijk en heeft hopelijk vandaag al het een en ander verstuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 22:58:
Ik ben bang dat je ietwat laat bent met je aanbod. Onze grote vriend is namelijk morgen opweg naar Frankrijk en heeft hopelijk vandaag al het een en ander verstuurd....
Dat weet ik, daarom doe ik mijn aanbod ook ;)
Dan kan hij met vakantie, en verstuur ik alles wat er al is.
Vooral ook omdat er nog geen statussen veranderd zijn...
(als ie t zelf aankan (kon) en het vandaag verstuurd had, was mijn aanbod overbodig, dan had ik het ook niet gedaan.)
Vandaar dat ik er zo laat me kom :)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij de beloofde update:

Eerst even wat toelichting op de situatie: Ik had een aanbod gekregen om te kunnen verhuizen naar een leegstaande kerk, aangezien dat me erg cool leek en omdat het een stuk dichter bij m'n werk was ben ik daar op in gegaan.. Dus ik vandaag allemaal dingen geregeld met de verhuurder en m'n vakantie al praktisch opgezegd omdat ik die vrije dagen goed kon gebruiken voor de afhandeling van de IA en voor m'n verhuizing.

Ik kom daar 's middags aan, staat de verhuurder daar met wat mensen te praten.. Bleek dat zij de nieuwe huurders waren... :? Was dus van alles mis gegaan op dat kantoor wat de interne communicatie betreft 8)7 Ik had 'm bijna ter plekke afgemaakt! :( Dus ik weer als de sodemieter alle annuleringen ongedaan gemaakt zodat m'n vakantie alsnog kon doorgaan... Nog snel even langs het postkantoor: fuck!! 1 minuut te laat! :'(

Ik ben nu net klaar met pakken (was ook nog niet gebeurd omdat ik niet op vakantie zou gaan) dus ik heb echt weer een hectische dag achter de rug...

Mail.eve heeft aangeboden om te helpen met het versturen van de pakketjes als ik terug ben... Ik kan namelijk zelf niet doordeweeks naar het postkantoor toe, dus da's weer relaxed van 'm! Ik baal zelf wel ontzettend dat het vandaag weer niet gelukt is :'( want dat is de zoveelste keer dat het ergens mis gaat met deze IA...

Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven voor de zoveelste fuck-up :|

Na m'n vakantie ga ik er als eerste voor zorgen dat het zsm wordt afgerond zodat iedereen aan de slag kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele hele heeele diepe ZUCHT :/
Ik begin hier dus echt stevig van te balen zeg. Dit had ook gewoon anders gekunt. Ik had vrijdag gebeld. Dan had je de hele zaterdag én maandag nog langs het postkantoor kunnen gaan. Had je niet even langs kunnen gaan toen je naar die kerk ging ?

Anyway, of ik het je 'vergeef' weet ik nog niet, maar ik zal het moeten
accepteren vrees ik...
Ik ben iig blij dat je zelf inziet dat het de zoveelste fuck-up hier is :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 01:56:
Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven voor de zoveelste fuck-up :|

Na m'n vakantie ga ik er als eerste voor zorgen dat het zsm wordt afgerond zodat iedereen aan de slag kan!
Niet compleet jou fout, dus ik vergeef het je wel... Ik gun je de vakantie ook wel.
Ik wil je ook wel komen helpen, alleen jammer dat rotterdam zo ver weg is voor. Ik zal er over nadenken.

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 09:45:
Hele hele heeele diepe ZUCHT :/
Ik begin hier dus echt stevig van te balen zeg. Dit had ook gewoon anders gekunt. Ik had vrijdag gebeld. Dan had je de hele zaterdag én maandag nog langs het postkantoor kunnen gaan. Had je niet even langs kunnen gaan toen je naar die kerk ging ?

Anyway, of ik het je 'vergeef' weet ik nog niet, maar ik zal het moeten
accepteren vrees ik...
Ik ben iig blij dat je zelf inziet dat het de zoveelste fuck-up hier is :(
Ik begrijp wat je bedoel, vandaar dat ik tegen Xndr heb gezegt na de vakantie gaan we het gelijk samen doen anders komt er nooit wat van..

Dus mensen nu ben ik ineens verwikkeld in deze IA, maar wel ten gunste voor jullie dan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail.eve Dank je wel voor je inbreng en hopelijk komt het nu tot een goed eind.
Als het spoedig tot een goed eind komt mag je als je in de buurt bent wel een pilsje komen halen. ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 13:55:
Dus mensen nu ben ik ineens verwikkeld in deze IA, maar wel ten gunste voor jullie dan ;)
Laten we dat hopen :P
Nee geintje, aardig dat je het aanbied... woon je in de buurt, of ben je de gelukkige bezitter van een auto?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kr3Kr schreef op 27 July 2003 @ 15:46:
[...]

Laten we dat hopen :P
Nee geintje, aardig dat je het aanbied... woon je in de buurt, of ben je de gelukkige bezitter van een auto?
Ik woon dichtbij Xndr... en help hem na zijn vakantie direct met het inpakken en verzendklaar maken, dan kan hij desnoods waar ie werkt het bij de PTT droppen zodat jullie nu echt snel je stuff hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Nog 5 nachtjes slapen!!!! :z

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Ik ga 6 augustus 2 weken naar Griekenland, dus als jullie gaan verzenden mogen jullie mij wel als laatste doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kr3Kr op 05-08-2003 08:42 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe post er nou iemand dat hij als laatste wil :)
Ik ben benieuwd wanneer de eerste "IK HEB MN SPULEN" post binnen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Laatst online: 13-09 16:25
Zijn er misschien nog een paar over??

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 19:36

msentinelb

Arghhhhh!

ik geloof dat ze er nog niet eens zijn. Dus over zeker niet :)

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

msentinelb schreef op 05 August 2003 @ 21:40:
ik geloof dat ze er nog niet eens zijn. Dus over zeker niet :)
ze zijn er al een aantal weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 19:36

msentinelb

Arghhhhh!

ik had het eigenlijk over de witte LCD folie.

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Laatst online: 13-09 16:25
Ik heb het ook over de LCD folie...

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Hej XNDR, waar blijft die reactie... je bent toch al terug (aan je MSN te zien!)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

t gaat nou toch niet weer op de oude manier verder he :? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
owww YES ZE KOMEN ERAAN!! Maar wacht.. 5 nachtjes.. dan kom ik uit op.. 6 augustus.. Maar het is nu.. 9 augustus.. dan zouden ze er toch al moeten zijn?!
Boehoehoe! :/ :| :'(

on a much serieuzere note: hoe staat het er nu mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Nog -5 nachtjes slapen!!!! :Z

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

XNDR , 't zou wél zo leuk zijn als je eens een teken van leven gaf ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind ik ook. het is niet erg dat het zo lang duurt (mag natuurlijk altijd wel sneller :D)
maar het stoort mij altijd enorm dat iedereen vraagt om een update, maar dat er geen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

23-01-2003, die beruchte datum waarop mijn dankbare euro's uitgegeven werden naar een IA die niemand weet hoe die afloopt. TERWIJL IK NU ZO KRAP BIJ KAS ZIT!!! Ik snap dat er een hittegolf is, maar dat ie daarom een winterslaap moet houden..? |:( Jammer dat ie niets van zich laat horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

XNDR's laatste post op dit forum staat hierboven: [rml]XNDR in "[ IA] Afhandeling RVS Buttons & 8 * 24 LC"[/rml]
Voor de rest, taal noch teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
[cut..] Weet iemand wanneer XNDR zei dat ie terug zou zijn van vakantie dan?
Kaj. -> ik begrijp je punt wel maar omdat deze IA eigenlijk een onderdeel is van een tweede, en het ene product dat al lang binnen is niet zonder het andere kan zitten heel wat mensen al maanden onnodig te wachten, wat eigenlijk helemaal niet nodig was. Ik twijfel er niet aan dat de spullen er zijn, maar bekritiseer alleen de (ietwat) slordige afhandelijk. De vorige inkoopactie van XNDR (waar ik ook aan mee deed) verliep een heel stuk beter. Natuurlijk ligt dit niet allemaal aan XNDR, de leveranciers hebben hier ook een groot deel in. Volgens mij hadden er gewoon duidelijkere afspraken gemaakt moeten worden. Wij (jij, ik, iedereen hier) tellen redelijk wat geld neer, maar zien geeneens resultaat, zelfs geen update. We hebben op z'n minst het recht om te weten wat er met onze spullen aan het gebeuren is (en er zijn toch ook internetcafe's in het buitenland)..

[ Voor 157% gewijzigd door jazz op 12-08-2003 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

jazz-> kijk een beetje uit met dergelijke insinuaties.
Hij heeft toch foto's hier neergezet van het spul wat binnengekomen is?
Overigens heeft het alleen zin een PM plaatsen als ie die ook leest, en hij is sinds het begin van z'n vakantie niet meer op GoT wezen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
missch dat je dan mail.eve ff een PM kan geven voor een update, aangezien die XNDR zou helpen als die terug was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrNizeGuy schreef op 12 August 2003 @ 19:02:
missch dat je dan mail.eve ff een PM kan geven voor een update, aangezien die XNDR zou helpen als die terug was?
Gisteren heb ik contact gehad met Xndr, zaterdagochtend om 09:00 uur ben ik bij hem om de spullen in te pakken zodat hij ze kan versturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

bedankt voor de info mail.eve
kan ik aannemen dat we ergens gedurende het weekend kunnen lezen hoe alles gaat lopen qua versturen?

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het witte EL-foil eigenlijk al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeetNiet
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 22:05
Dank mail.eve en Xndr , gaat het zo te zien nu toch goedkomen :)
Het wordt nu ook weer wat koeler, dus kan ik nu de boel eens goed af gaan bouwen hier thuis :Y)
Wat wordt er voor de "afhalers" afgesproken??

[ Voor 5% gewijzigd door WeetNiet op 13-08-2003 23:38 ]

Absolute n00body

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 22:16:
is het witte EL-foil eigenlijk al binnen?
ik dacht begrepen te hebben dat alles binnen was, dus neem ik aan ook 't witte foil... :) (hoop ik :P )
WeetNiet schreef op 13 August 2003 @ 23:37:
Wat wordt er voor de "afhalers" afgesproken??
[flauw]
'k heb een vaag vermoeden dat we het af mogen halen :+
[/flauw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mail.eve, hoe was het bij XNDR?? Nog flink verpakt vandaag?? Succes nog in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 16:56:
hey mail.eve, hoe was het bij XNDR?? Nog flink verpakt vandaag?? Succes nog in ieder geval...
Ik heb zo'n idee dat er vandaag helemaal nix is gebeurt, want statussen op LauPro zijn nog niet veranderd. Maar jah, ik blijf net zoals de andere gewoon rustig wachten. In iedergeval: mail.eve/XNDR suc6 met inpakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeetNiet
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 22:05
jwbagger schreef op 14 August 2003 @ 21:08:

[...]

[flauw]
'k heb een vaag vermoeden dat we het af mogen halen :+
[/flauw]
Dat zou eigenlijk best wel mooi zijn ... 8)7
Ik wacht nog wel weer even af

Absolute n00body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet wel afwachten.. :P
Meer kjan je niet doen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

XNDR neemt ook geen telefoon op overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaj. schreef op 17 August 2003 @ 14:42:
XNDR neemt ook geen telefoon op overigens.
UPDATE van mij:

Ik heb zaterdag de afspraak verzet naar een later tijdstip, gezien dat de witte folie deze week binnen komt.

En bestook mij nou niet van je had het toch gezegd of wat dan ook, ik probeer alleen dingen te versnellen, maar ook bij mij komt er wel eens wat tussen waar ik niet op rekende....

Ik heb nu een afspraak gemaakt met Xndr op zondag 24-08 en dan moet het ECHT gaan gebeuren... alles is dan binnen en moet dan ingepakt zijn en verstuurd worden...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Weer een week... Sorry mensen, maar dit vind ik geen stijl ondanks de lapmiddelen die er reeds geboden zijn, want die worden gewoon niet gebruikt.
Deze inkoopactie duurt nu alweer bijna 9 maanden; moet er soms eerst een kind geboren worden?
Get it over with!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar ik wil niet nog een week op mijn bestelling wachten.
Ik heb alleen maar 2 knopjes besteld die al lang en breed binnen zijn bij betrokkene.!!

Ik wil nu mijn knopjes.!!! mijn Custom Case Mod ligt alleen om deze reden volledig stil. (ivm maatvoering knopjes).

Zo moeilijk is het toch niet om de bestellingen die compleet zijn in te pakken en te versturen????

ps: Mail.eve, dit is geen flame richting jou ik heb alleen de indruk dat "Betrokkene" zonder jou nog niet eens z'n eigen billen kan afvegen..

Groet'n en een prettig weekeinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

vanaf morgen geldt mijn OVkaart weer, KOMENDE WEEK WIL IK DUS MIJN SPULLEN AFHALEN. :(

en ik denk dat dat eigenlijk geldt voor zowat alle afhalers, wat is er zo moeilijk om alvast die spullen neer te leggen bijvoorbeeld?

edit:

die witte EL foil hóórt er al te zijn eigenlijk:

zie hier:
Saturday 19 July 2003 01:38
Het is met Conrad niet gelukt om de bestelling deze week op werk af te laten leveren, dus ik heb daar geld achtergelaten zodat m'n collega's het pakketje kunnen aannemen. Ik ga namelijk dinsdag op vakantie naar Frankrijk. Zodra ik terug ben (over 2 weken) ga ik de enveloppen met de witte EL foil inpakken en daarna z.s.m. wegbrengen.
als je op 19 juli een pakketje verwacht omdat ze dat op zouden sturen, en in de posts daarna NIET meer meldt dat dat ook weer problemen oplevert, zou je aan kunnen nemen dat ze er nu wel zijn...

en dan meldt mail.eve dus opeens in een post vandaag (17 augustus! bijna een maand later dus!) dat ze deze week pas komen...

praat je jezelf nou niet een béétje tegen, OF (wat ik dus geloof) heeft het duidelijk geschort aan status updates...

[ Voor 73% gewijzigd door jwbagger op 17-08-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
versnellen?!
wat ik dan niet begrijp, waarom je dan niet eerst de mensen afhandeld die GEEN witte folie besteld hebben! dat zijn dan 62 mensen die alles al lang binnenhadden kunnen hebben.
maargoed dat zal wel weer niet logisch zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goddomme, ben dit gezeur speugzat. DrNizeGuy heeft gelijk. XNDR had alles allang kunnen opsturen. Beetje sneu gedoe. Als hij voortaan een IA begint, betaal ik pas wanneer ik iets heb. Van de rente die hij over ons geld heeft gevangen, kan hij ons makkelijk voorschieten bij de volgende IA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

XNDR is toch wel thuis, omdat zijn MSN de hele tijd veranderd...

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwahiel schreef op 17 August 2003 @ 22:03:
XNDR is toch wel thuis, omdat zijn MSN de hele tijd veranderd...
Spreek hem eens aan op MSN dan :P

Ik begin ook weer stevig te balen. Weer mooie beloftes en geen enkel teken van leven van de kant van XNDR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 22:26:
[...]

Spreek hem eens aan op MSN dan :P

Ik begin ook weer stevig te balen. Weer mooie beloftes en geen enkel teken van leven van de kant van XNDR :(
nu issie ineens offline :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik hoop dat hij offline is doordat hij is gaan slapen o.i.d....

en anders zou het kunnen betekenen dat XNDR dit topic wel degelijk op de voet volgt (zonder in te loggen dan wel), en zwahiels bericht zag als waarschuwing: "ojee 'k ben iemand vergeten te blocken"... (of ben ik nou hééél erg doemdenkend bezig :? ondertussen is voor mij de lol van deze IA iig wel af...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas op met speculaties jwbagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:16:
Pas op met speculaties jwbagger...
Ik wil niet vervelend doen, maar ik ben 't wel enig zins met jwbagger eens. Da's geen insinuatie...

Maar op MSN is er wel activiteit, althans de naam veranderd steeds, maar antwoord komt er maar niet...

statussen blijven lang uit, buttons die al geruime tijd binnen zijn worden niet geleverd omdat andere dingen ook nog niet binnen zijn... terwijl de helft alleen de buttons heeft besteld...

Ik blijf het een vreemde zaak vinden...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik heb me de afgelopen weken/maanden al lang genoeg ingehouden en alleen maar geduld getoond en aardig geweest vind ik... op een gegeven moment is de maat vol en ga je andere dingen zitten denken... maar ik heb er ook bijvermeld "of ben ik nou heel erg doemdenkend bezig": ik wéét ook niks zeker!

... en dat is nou juist het probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Het is en blijft vreemd dat mail.eve de updates doet en XNDR niets van zich laat horen. :( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 17 August 2003 @ 23:49:
ik hoop dat hij offline is doordat hij is gaan slapen o.i.d....

en anders zou het kunnen betekenen dat XNDR dit topic wel degelijk op de voet volgt (zonder in te loggen dan wel), en zwahiels bericht zag als waarschuwing: "ojee 'k ben iemand vergeten te blocken"... (of ben ik nou hééél erg doemdenkend bezig :? ondertussen is voor mij de lol van deze IA iig wel af...)
je kan hier altijd ff checke of het echt zow is ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.