C&C Generals, wat missen jullie??

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 580 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

MaRc0 schreef op 17 February 2003 @ 19:11:
Ik vind trouwens dat er een beetje te veel gezeurd wordt tegenwoordig, iedereen is veel te verwend. Iedereen is over het algemeen heel positief over Generals, maar toch moet er weer een topic als dit komen om het spel weer helemaal onderuit te halen...

Het is gewoon jammer dat 'men' over sommige dingen niet net iets langer nadenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17
IceStorm schreef op 17 February 2003 @ 19:16:

[...]

Het is gewoon jammer dat 'men' over sommige dingen niet net iets langer nadenkt.
En het is ook jammer dat mensen tegenwoordig minder snel tevreden zijn met een goed spel. Er moet altijd iets zijn om op te muggenziften...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

MaRc0 schreef op 17 February 2003 @ 19:17:
En het is ook jammer dat mensen tegenwoordig minder snel tevreden zijn met een goed spel. Er moet altijd iets zijn om op te muggenziften...

Dat klopt uiteraard ook ;) Maar zoiets als superweapons uit kunnen zetten lijkt me niet echt lastig te realiseren?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
IceStorm schreef op 17 februari 2003 @ 19:20:

[...]

Dat klopt uiteraard ook ;) Maar zoiets als superweapons uit kunnen zetten lijkt me niet echt lastig te realiseren?.
In bijvoorbeeld RA2 kon je wel de superweapons uitzetten, dat ze dat nu niet hebben gedaan zal wel een reden hebben. Of ze zijn het gewoon vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

ik vind het op zich een cool spel, MAAR, ik vind de eerste c&c game (tiberian dawn) nog steeds de allerbeste rts die er is :) in multiplayer that is

mensen die het veel gespeeld hebben, weten waar ik het over heb. er is niks verslavender dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

MaRc0 schreef:
[...]

Ik vind trouwens dat er een beetje te veel gezeurd wordt tegenwoordig, iedereen is veel te verwend. Iedereen is over het algemeen heel positief over Generals, maar toch moet er weer een topic als dit komen om het spel weer helemaal onderuit te halen...
Mensen nemen nu eenmaal geen genoegen meer met een spel dat o.a. qua interface en gameplay in 1995 is blijven steken en op de graphics na lang en breed voorbij gestreefd is; ik noem een Starcraft / Total Annihilation. Da's geen kwestie van verwenning maar van keiharde marktwerking - zijn je producten inferieur aan die van de concurrentie dan heb je pech gehad, zeker in een industrie als deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle C&C's en RA's en Dune's origineel en ik vind persoonlijk Generals een mooie opvolger. Wat ik helaas wel mis is het volgende (wellicht al eerder gezegd).

- Grotere mappen, de huidige mappen zijn helaas te klein, zelfs de 8x
- Wat meer varieteit in base defences, ik had graag de GDI Advanced Guard Tower teruggezien of de NOd Obelisk Of Light
- De poison van een skudstorm, anthrax etc. vind ik maar irritant. Hij blijft te lang hangen
- Waar zijn mijn walls? Ik wil mooie bases bouwen netjes afgeschermd met walls.
- Als ik "hold the line" kies krijgt alleen mijn strategy center zandzakken, waarom de rest van de gebouwen ook niet?
- Zodra een gebied zichtbaar is gemaakt moet dit ook zichtbaar blijven, hoe kan ik anders aanvallen doen op andermans raptors/migs. Echt een fout wbt het air warfare gedeelte.
- Sea units hadden wat meer dynamiek kunnen brengen, zeker in combi met hovercrafts voor invasions
- De interface op de oude manier was stukken beter, veel sneller te hanteren. Ik moet nu telkens mijn particle cannon aanklikken (of binden met ctrl-1/0) om te vuren, dat is wacky
- De patriots zijn grappig, maar de oude samsites zagen er veel mooier uit op hun manier.
- Tiberium ... waar is de mooie groene gloed gebleven, alsmede het toffe verhaallijn daarmee
- Flame tank van China is echt belachelijk, had daar de C&C flame tank dan voor gebruikt in een modern jasje
- Waar zijn silo's? Silo's brachten altijd jat strategies met zich mee. Erg leuk was dat.
- Ouderwetse artillery en een nuke cannon dat je kan deployen (ipv dat die pas deployed op moment van enemey zien
- Waarom hebben ze geen combi van Generals en Renegade gemaakt? Gewoon met een button first person view van een unit hebben en de besturing overnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
wat ik ook mis zis dat mijn eigen leger nogal erg dom is. Als ze van ver worden aangevallen, gaan ze niet automatisch in de defend maar blijven leuk staan :/
beetje vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 17 februari 2003 @ 18:41:
Een strategisch aspect er in...

Voorbeeld, ik heb 19 wins, zonder losses. Niet om arrogant te doen, maar om te illustreren wat ik bedoel. Het enige dat ik hier eigenlijk voor gedaan heb, is in elke game een paar buggies met een upgrade bouwen.

Gaan jullie even 19 games op rij winnen met een paar grunts/footmen/ghouls/archers, succes! 8)

Dat zijn units uit WarCraft III voor de onwetenden onder ons ;)
mee eens, het 'mass units' is nog steeds niet helemaal weggewerkt uit c&c, in tegenstelling tot warcraft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 21:02

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

MaRc0 schreef op 17 februari 2003 @ 19:17:
Jammer dat er mensen zijn die graphics belangrijker vinden als gameplay.

ik heb het hier niet over jou specifiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
handige_harrie schreef op 17 February 2003 @ 20:27:
[...]

Jammer dat er mensen zijn die graphics belangrijker vinden als gameplay.
Das ook een goed voorbeeld :)
ik heb het hier niet over jou specifiek ;)
Dat snap ik, ik hecht amper waarde aan graphics :P Ik vind CS ook nog steeds mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:28
Ik mis de echte filmpjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 18:03

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:10:
Ik heb alle C&C's en RA's en Dune's origineel en ik vind persoonlijk Generals een mooie opvolger. Wat ik helaas wel mis is het volgende (wellicht al eerder gezegd).

- Grotere mappen, de huidige mappen zijn helaas te klein, zelfs de 8x
- Wat meer varieteit in base defences, ik had graag de GDI Advanced Guard Tower teruggezien of de NOd Obelisk Of Light
- De poison van een skudstorm, anthrax etc. vind ik maar irritant. Hij blijft te lang hangen
- Waar zijn mijn walls? Ik wil mooie bases bouwen netjes afgeschermd met walls.
- Als ik "hold the line" kies krijgt alleen mijn strategy center zandzakken, waarom de rest van de gebouwen ook niet?
- Zodra een gebied zichtbaar is gemaakt moet dit ook zichtbaar blijven, hoe kan ik anders aanvallen doen op andermans raptors/migs. Echt een fout wbt het air warfare gedeelte.
- Sea units hadden wat meer dynamiek kunnen brengen, zeker in combi met hovercrafts voor invasions
- De interface op de oude manier was stukken beter, veel sneller te hanteren. Ik moet nu telkens mijn particle cannon aanklikken (of binden met ctrl-1/0) om te vuren, dat is wacky
- De patriots zijn grappig, maar de oude samsites zagen er veel mooier uit op hun manier.
- Tiberium ... waar is de mooie groene gloed gebleven, alsmede het toffe verhaallijn daarmee
- Flame tank van China is echt belachelijk, had daar de C&C flame tank dan voor gebruikt in een modern jasje
- Waar zijn silo's? Silo's brachten altijd jat strategies met zich mee. Erg leuk was dat.
- Ouderwetse artillery en een nuke cannon dat je kan deployen (ipv dat die pas deployed op moment van enemey zien
- Waarom hebben ze geen combi van Generals en Renegade gemaakt? Gewoon met een button first person view van een unit hebben en de besturing overnemen :P
ik vind generals een goede game, maar hij had inderdaad wel wat uitgebreider mogen zijn.

maar jou argumenten slaan eigenlijk bijna nergens op, ik bedoel, bij de C&C serie had je twee verhaal lijnen, die van Redalert, en die van Tiberian Dawn. Jij hebt blijkbaar alleen maar Tiberian Dawn gepspeeld, want al je argumenten slaan alleen maar op C&C TD, en TS.

Je moet dit ook niet zien als een vervolg op een C&C serie, maar gewoon een hele nieuwe serie op zich, ik bedoel, de oude interface van red alert, was eigenlijk alleen maar voor Snel tanks pompen, op de manier van nu komt er veel meer strategie in te pas. Je kan nu bijv, twee basissen maken, zonder dat je 2 command centers nodig hebt, je kan offensive toweren, meerdere units tegelijker tijd maken. (wat eigenlijk ook wel veel logischer is dan alleen maar sneller units maken.)

ook dat je Fog of War hebt nu, vind ik ook een stuk beter, nu krijg je het element "scounting" iets wat de andere serie's helemaal niet hadden, je rende gewoon met een hondje naar de enemy, en je zag de hele game gewoon zijn basis. Niet echt logisch/realistisch.

en al die units die je graag wilt terug zien, mjah, maar dan hadden ze er gewoon Tiberian Night van moeten maken ofzo, deze serie leeft gewoon niet in dat tijdperk, je kan het eigenlijk gewoon beter een parralel universum noemen.

maar al met al, vind ik het wel een waardige opvolger voor de C&C serie, sommige dingen mis ik, bijv Single Player, en mooie filmpjes, en een betere buddy list.

maar dat word voor mij helemaal goed gemaakt door de fantastische modding mogelijkheden er in zitten, je kan gewoon weg alles modden, en het dan ook online zetten, scripts helaas nog niet, maar dat zal vast wel komen :)

Maar de rassen zijn goed uitgebalanceerd en spelen allemaal op hun eigen manier, petje af EAP!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zie dit nu. Kijk eerst eens naar de reacties van mensen vlak na de release van het spel en vergelijk dat nu eens met de reacties sinds deze maandag. Is dat niet een beetje typisch bijkomen van de hype en kritisch worden - wat alleen maar goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-nevermind-

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 18:03

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:51:
Maar zie dit nu. Kijk eerst eens naar de reacties van mensen vlak na de release van het spel en vergelijk dat nu eens met de reacties sinds deze maandag. Is dat niet een beetje typisch bijkomen van de hype en kritisch worden - wat alleen maar goed is?
natuurlijk is dat goed! maar mensen moeten wel realistisch blijven,
als starcraft 2 uit komt, hoor je mij ook niet praten over waar mijn "grunts" en "footman" zijn.

Ze zitten nu alles te vergelijken met de oudere C&C Games, terwijl dit eigenlijk niet te doen is, de game is zoveel veranderd dat hij gewoon helemaal anders speelt, en werkt. Het is gewoon niet meer de simpele RA en TS gameplay. (en ik vond het simpel, online op WOL stond ik maandje 6e met RA2:YR) hier moet je na denken, en hebben units counters, infantry is nu gewoon echt bruikbaar, ook in de latere game. Mensen hebben nu zoiets van, jezus ik kan niet meer alleen maar tanks pompen en winnen!, nou zeg, deze gameplay zuigt ik wil mijn RA/TS gameplay terug!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 17:51

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Wat ik eigenlijk nog t meest mis aan C&C Generals is C&C.
C&C stond altijd garant voor vette singleplayer, en zelfs op easy was je daar aardig lang mee bezig. De storyline was vet, het installatiemenu was cool en je werd al vanaf moment 1 in de wereld van C&C getrokken. Nu start je een singleplayer campaign en wordt maar ff snel een veld ingestuurd, je krijgt een grappige ingame scene te zien. Zelfs het installatiemenu is standaard nu. Dat is nou juist een beetje jammer van deze C&C titel.
Wat wel weer goed in orde is is de balans tussen kanten en units waardoor multiplayer idd een stuk uitdagender wordt, maar tis jammer dat dat een beetje ten koste van de singelplayer is gegaan...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ MaRc0: Generals is helemaal niet zo geweldig als jij beweert (of zoals jij zegt dat anderen beweren... uhm... ja), ik vond RA2 stukken beter.

Nadelen:
-Ver uitzoomen niet mogelijk
-Ventjes zien er crappy uit (onrealistisch, die wapens zijn net stokken ofzo...)
-Explosies van b.v. RPG's zien er vaag uit (staan loodrecht op de grond met een horizontale lijn aan de onderkant)
-De AI is zeer slecht, units vallen niet of nauwelijks uit hunzelf aan ook niet als ze defenden... 'ventjes' lopen door firewalls en radio-actieve gebieden, zelfs zonder commando.
-Geen water units
-Weinig defence buildings
-Weinig multiplayer maps
-Blablabla...

Het is een redelijke game maar veel dingen konden stukken beter, de single player kan me verder niks schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

LiToKi schreef op 17 februari 2003 @ 16:54:
[...]

Buiten dat dat inzoomen en draaien niks toevoegd kan je in de INI.big wel de maximale hoogte van de camera veranderen, heb je iets meer overzicht...
waarmee kun je die editten PLEASE!!

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Waterlelie schreef op 17 February 2003 @ 22:25:
waarmee kun je die editten PLEASE!!

Gokje: Notepad :)?

[probeert]

Yep met notepad. Ga niet vragen WAT je moet editten want dan moet ik de hele lijst doorlope ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 13:36

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

IceStorm schreef op 17 februari 2003 @ 22:42:

[...]

Gokje: Notepad :)?

[probeert]

Yep met notepad. Ga niet vragen WAT je moet editten want dan moet ik de hele lijst doorlope ;).
Probeer GameData.ini eens.

MaxCameraHeight = 310.0
MinCameraHeight = 120.0

Weet iemand trouwens waar ik de aangepaste versie van het ini bestand moet laten?
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:51:
Ik ben juist steeds tevredener geworden over dit spel. Door het kleine aantal eenheden, moet je juist veel strategischer te werk gaan.

Veel mensen klagen over het feit dat je superwapens niet kan uitzetten. maar dan mag iemand mij gaan uitleggen, hoe je Uranium shells en Nuclear tanks kan krijgen.

Iedereen wil schepen in dit spel, maar als je ze ook realistisch groot wil hebben, dan moet het halve level uit water bestaan, wil je boot(je) er in passen. Als je de schepen in de single player missies (die je dus niet zelf kan besturen) ziet, dan weet je wat ik bedoel.

[ Voor 19% gewijzigd door mduijvendijk op 18-02-2003 08:27 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:10

bAdmuTs

mAzE

mduijvendijk schreef op 18 februari 2003 @ 08:19:

Veel mensen klagen over het feit dat je superwapens niet kan uitzetten. maar dan mag iemand mij gaan uitleggen, hoe je Uranium shells en Nuclear tanks kan krijgen.
Gewoon een nuclear base bouwen en dus wel kunnen upgraden (uranium shells en nuclear tanks) maar de nuke zelf niet kunnen gebruiken, knopje gewoon uitgeschakeld.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
ze hadden die generals punten wel eruit mogen halen, een goed spel heeft dat niet nodig.
punten worden toch wel makkelijk gehaald.
verder mis ik niet veel, het is en blijft een C&C/Dune2000 idee, alleen in een mooier jasje.

je moet voor de gein american conquest (spel) proberen.

http://gamespot.com/games...ts/0,11114,519263,00.html

[ Voor 14% gewijzigd door AwesomE op 18-02-2003 09:36 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het speelt niet zo lekker als AOE2 Maar dat is ook een game van formaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 20:24:
[...]

mee eens, het 'mass units' is nog steeds niet helemaal weggewerkt uit c&c, in tegenstelling tot warcraft :)
:X jij wil zeggen dat je in WC3 niet kan massen?

in generals lukt dat JUIST niet! want als je iets massed is er ALTIJD iets tegen te doen. zo heb je bv ook dat tank 1 sterk is tegen units en niet tanks en tank 2 sterk tegen tanks ipv units.

ik moet zeggen dat ik generals tot nu toe een stuk leuker vind dan in het begin, en begin het leuker te vinden dan WC3 :) maar goed dat is IMHO

offtopic:
en wij gaan vanmiddag eerst weer aan de Diablo :P dat is nog altijd het meest heersend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis:

-Een fatsoenlijke verhaallijn met mooie tussenfilmpjes (niet in-game gerenderde shit maar mooie FMV zoals in ra2 etc..)

-De AI van je eigen units is zo dom dat waarschijnlijk een unit uit warcraft 1 nog slimmer is geprogrameerd.

-Taktische elementen C&C blijft gewoon "een aso leger bouwen en platwalsen die vijand game" daar had wel wat meer tijd in gestoken mogen worden (zoals in starcraft/warcraft)

-Skirmish missies stellen geen ruk voor veel te weinig variatie en veel en veel te kleine maps

-Gameplay is ingeruild voor Graphics (die ikzelf niet eens mooi gedaan vind)

- Single player mode is nog korter dan die in RA2 ondanks dat er meer partijen zijn.

-Gewoon de algemene afwerking van de game die tekort schiet (maarja EA heeft het opgekocht en dat betekend rush rush rush to productie want we willen $$$$$ zien ipv de game netjes af te maken)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

ik zal eens kijken of ik et oude RealCombat team bij mekaar kan rapen (bekend van total conversions voor C&C, RA, TS en RA2

als dat lukt komen er sea units en de hele handel in :D

Edit:

of er moet interesse zijn om hier een teampje bij op te richten om een real-life conversion te maken..
zo ja: onic@darkrelic.nl meelen :D
B)

[ Voor 32% gewijzigd door Oxin|A op 18-02-2003 10:22 ]

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 23:32
single player is geen drol aan
multiplayer is wel humor

irritant is idd dat je units onzettend dom reageren in een veldslag
9 van de 10 keer wordt een veel grotere army gesmashed als ze een kleine basis aanvallen
gewoon omdat ze dom blijven staan, tanks gaan veel te snel kapot door die domme rockets. ik krijg bijna het idee dat ik alleen soldaten hoef te maken.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reply @ Oxin.

(no offence intended)
je bent achterhaald >:)
hier wordt allang al aan gewerkt.
bezoek onze site + forum maar. http://www.planetcnc.com/truewar

<edit>
owja
mocht je behoefte hebben om mee te helpen met modden. neem ff contact met ons op. phoib is de producer.
want extra mensen zijn natuurlijk altijd welkom. :P
</edit>

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 13:55
Oxin schreef op 18 February 2003 @ 10:17:
ik zal eens kijken of ik et oude RealCombat team bij mekaar kan rapen (bekend van total conversions voor C&C, RA, TS en RA2

als dat lukt komen er sea units en de hele handel in :D

Edit:

of er moet interesse zijn om hier een teampje bij op te richten om een real-life conversion te maken..
zo ja: onic@darkrelic.nl meelen :D B)
Het ex-RealCombat team is dus al verzameld onder TrueWar, waarvan Wh33l net de URL poste...

Schepen komen er voorlopig dan niet in (tenzij jij ergens 20 nieuwe modellers, 5 texture artists, 3 code editors en 3 map makers vandaan kan toveren :P ) eerst maar de basic dingen...

En wie ben je trouwens uit het oude RC team, kan me je niet herinneren... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Klopt et dat er "nog" geen nieuws is over die generals mod :?, kan in de nieuws sectie alleen maar shit vinden over renegade :?. Vind eerlijk gezegd de site erg onoverzichtelijk.

Voor de rest erg leuk wat jullie allemaal gedaan hebben en doen :)

[ Voor 43% gewijzigd door bAdmuTs op 18-02-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Tot nu toe blijft voor mij starcraft DE rts nummer 1.

Gameplay is stukken sneller en vooral duidelijker. Verder is de ai bar slecht, de singleplayer niet echt pakkend of met een goede verhaallijn. Ook draait starcraft tenminste op een oude bak ook nog goed en Generals alleen (echt goed) op een high end pc. Ook de replay mode is niet goed. Je kunt de games niet versneld afspelen (bv 2x of 4x) waardoor je vaak zo lang zit te wachten op echte actie, je kunt units niet aanklikken om te kijken hoeveel damage ze bv doen, of ze geupgrade zijn etc. etc. etc. Een gemiste kans want de gfx zijn prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:36

johanbarten

Fallout fanatic

De AI mag ook wel wat beter of in ieder geval minder stom 8)7. Heb al een paar keer gehad dat een technical van de vijand zichzelf te pletter reed onder mijn overlord tank :+. En waar blijven de units als je een basis aanvalt. pak je nuke cannon en mol zijn basis van afstand zonder dat ze retallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

bAdmuTs schreef op 18 februari 2003 @ 12:03:
Klopt et dat er "nog" geen nieuws is over die generals mod :?, kan in de nieuws sectie alleen maar shit vinden over renegade :?. Vind eerlijk gezegd de site erg onoverzichtelijk.

Toch vind ik niet dat een Mod een spel moet doen verkopen. als het basisproduct al niet echt goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:23
Ik mis een varierende AI. AI zal zodra ie kan een superweapon gebruiken. Deze vernietig je en hij bouwt superweapon opnieuw, zo gaat het maar door met als gevolg dat er geen vehicle warfare meer is.

Ik heb in de ini files de superweapons 50000 laten kosten zodat de AI die niet zo gauw kan bouwen. Wat doet ie dan :? Alleen vliegtuigen bouwen :( Er is gewoon geen afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 18 February 2003 @ 12:03:

het klopt gedeeltelijk. er staat wel wat nieuwe over generals op de page (wat verder naar beneden). doordat generals nog niet uit was hebben we onze development even moeten pauzeren. in die tijd hebben we dus wat met renagade lopen experimenteren. vandaar veel renagade op de nieuwspage. O-)

tsja wat de site betrefd. degene die de site dev doet is er ff niet. ik weet niet wat die aant uitspoken is. verder over de site. kom ff met wat meer opbouwende kritiek. (ons komen helpen kan natuurlijk ook :P )
DeX schreef op 18 February 2003 @ 12:31:
[...]

Toch vind ik niet dat een Mod een spel moet doen verkopen. als het basisproduct al niet echt goed is...
tsja dat is een kwestie van eigen mening.
ik persoonlijk vindt generals errug goed. en de mod staat daar geheel los van. deze mod is namelijk ook al voor RA, RA2, RA2YR, TS gemaakt. wij doen dit voornamelijk voor ons eigen plezier. en omdat wij gewoon meer realisme willen. natuurlijk willen we ook dat andere mensen deze mod gaan spelen. :P

als je generals niks vind. dan koop je um toch gewoon niet :?
(en moet dan alle fun van deze mod missen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

Phoib schreef op 18 februari 2003 @ 11:18:
[...]

Het ex-RealCombat team is dus al verzameld onder TrueWar, waarvan Wh33l net de URL poste...

Schepen komen er voorlopig dan niet in (tenzij jij ergens 20 nieuwe modellers, 5 texture artists, 3 code editors en 3 map makers vandaan kan toveren :P ) eerst maar de basic dingen...

En wie ben je trouwens uit het oude RC team, kan me je niet herinneren... :?
ik zou wel graag meehelpen..
ik was units adviseur en mapmaker + cfg.ini rewriter :D
nee ik ben niet sniper.. heb even voor ze gewerkt..
msn:de_yazoo@msn.com voeg ff toe ik wil wel helpen nl...

edit:

ik kan meer dan dat trouwens :D

[ Voor 4% gewijzigd door Oxin|A op 18-02-2003 13:44 ]

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind generals een geslaagd spel.

Ik speel zelf eigenlijk alleen maar skirmish, missie's vind ik niet zo boeiend :P
En bovendien het spel is denk ik meer gemaakt voor online multiplayer doeleinden dan die 6 boeiende missie's.

Missie's zijn er meestal om de beginnende speler met het "ras" om te laten gaan.

En boten ook weer zo enorm boeiend, tanks zijn veel beter en er zijn al genoeg visspellen :P

Of ga anders zeeslagje spelen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik mis een lekkere interface, ik vind dit niet echt makkelijk werken zo. Ook met upgraden niet. Ik mis naval units, bescherming (hekken, prikkeldraad etc ) De honden >:)

Het is een leuk spel, maar het heeft duidelijk wel zijn minpunten.
Wat ik niet begrijp want ze hebben een paar sterke punten uit de c&c serie gewoon niet meegenomen in dit spel.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okej ik zal je vanavond wel ff toevoegen.
ik ben metalmelitia @ hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

ik mis de realistische mods :) die er nu denkik btw wel gaan aankomen..

-
en kk wheel :D

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:15
wat hebben ze btw met de generals gedaan?
het was toch de bedoeling dat je generals in je leger kreeg? althans zo iets kan ik me herinneren

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

hebje ook... je bent zelf de general

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 19:24

bonzz.netninja

Niente baffi

ik wil boten, grrrr ;)
oja, en MEER units. en verschillende soorten defenste, en muren e.d

eigenlijk wil ik gewoon een mooie basis kunnen opzetten

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Kunnen ze geen generals in het spel verwerken? Een beetje net als de heroes in wc3?

Dat zou het spel toch weer een extra dimensie geven :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ThrillSeeka schreef op 18 February 2003 @ 14:11:
Kunnen ze geen generals in het spel verwerken? Een beetje net als de heroes in wc3?

dan is het heel het concept van C&C veranderd. Ik vind die ster upgrading al vaag maar wel redelijk leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Doordat je geen muren/hekken/prikkeldraad om je basis heen kan bouwen komt die klote Black Lotus of andere spy steeds ongezien binnen. Als je nou 1 ingang had dan moest hij hier wel door en met een radar auto zou die dan nooit binnen komen. Ook de honden mis ik idd :/.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

waarom zie ik niets op pagina 5 van dit topic

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Royz schreef op 18 februari 2003 @ 16:12:
Doordat je geen muren/hekken/prikkeldraad om je basis heen kan bouwen komt die klote Black Lotus of andere spy steeds ongezien binnen. Als je nou 1 ingang had dan moest hij hier wel door en met een radar auto zou die dan nooit binnen komen. Ook de honden mis ik idd :/.
ja dat vind ik ook het ergste
dat je niks om je basis kan bouwen en ik vind de units ook niks veelste weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMmzz, ik heb het net binnen en al wat gespeeld.

Mijn bevindingen:

Traaaaaaag! Dit is toch geen vlotte gameplay meer? Je kunt niet scrollen met de cursor toetsen en de bewegingen van je units gaan ook slakkerig.

Euh... Conflict Zone? Iedere persoon die CZ al eens gespeeld heeft, zou Generals een regelrechte rip-off moeten vinden. Zowel qua verhaal als qua...

Graphics! Wat een meuk zeg. Iedereen maar roepen dat het er geweldig uitziet. Yeah right, ik weet niet op wat voor millennium apparatuur je dat gezien hebt. Ik zit ruim boven de minimum systeemeisen (athlon1200, 512 MB en Radeon8500 128 MB) en heb alles up to date maar filmpjes skippen geregeld frames, en het is gewoon heel erg traag. Ik ben gedwongen in 800x600 te spelen met medium detail ongeveer, maar het ziet er helemaal niet vet uit en overzicht heb je ook al niet. Geen idee waar mijn soldaten lopen bijvoorbeeld, als ik met me tanks in de weer ben.

- slechte aankleding. Deze titel verdient helemaal het predikaat C&C niet. Daarmee zou ik genoeg moeten zeggen. Povere in game movies, ... ach laat maar ik ga niet uitwijden ook.

Moet je nu de aankleding van het spel eens vergelijken met die van WarCraft3. Sorry hoor maar dat is totale pwnage. Generals steekt er maar flauw en loos bij af. Geen stoere menu's maar een ongeïnspireerd lettertype en wat tekst vlakken. Bah. Ik weet het, gameplay is hetgene dat telt maar het is net als met uiterlijk: looks don't matter - but they do :o . Nah jah, heb al te veel gezegd.

Jemig wat een meuk zeg. Ik hoop dat het snel beter wordt :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 20:02:

Graphics! Wat een meuk zeg. Iedereen maar roepen dat het er geweldig uitziet. Yeah right, ik weet niet op wat voor millennium apparatuur je dat gezien hebt. Ik zit ruim boven de minimum systeemeisen (athlon1200, 512 MB en Radeon8500 128 MB) en heb alles up to date maar filmpjes skippen geregeld frames, en het is gewoon heel erg traag. Ik ben gedwongen in 800x600 te spelen met medium detail ongeveer, maar het ziet er helemaal niet vet uit en overzicht heb je ook al niet. Geen idee waar mijn soldaten lopen bijvoorbeeld, als ik met me tanks in de weer ben.

- slechte aankleding. Deze titel verdient helemaal het predikaat C&C niet. Daarmee zou ik genoeg moeten zeggen. Povere in game movies, ... ach laat maar ik ga niet uitwijden ook.

Jemig wat een meuk zeg. Ik hoop dat het snel beter wordt :/
Uhm met die specs zou je hem op maximum kunnen spelen ( ik kan hem ook op maximum spelen met alles vol open en draait soepel ) en dan ziet het er zekerz mooi uit.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah maar jij hebt een Ti4600. Daar zit wel wat meer power in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

ThrillSeeka schreef op 18 February 2003 @ 14:11:

Dat was oorspronkelijk zelfs het idee ;)

[ Voor 125% gewijzigd door bAdmuTs op 18-02-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 20:07:
Jah maar jij hebt een Ti4600. Daar zit wel wat meer power in :?
Nou ik denk dat jou 128 MB ook ruim voldoende zijn hoor ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb op TomsHardware vaak genoeg zo'n round up gezien en tussen een Radeon8500 (128 MB) en een Ti4600 zit een stevige kloof. Helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Jep, maar je moet ff wennen aan t verschil met WC3.
Ik speel t nu bijna een week en t wordt wel beter, vond nl eerst ook alles traag enzo gaan, maar als je t lekker in de vingers heb dan is t toch wel heerlijk spelen :)
Maar over de graphics ben ik t zeker met je eens

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De graphics in C&C Generals kun je natuurlijk niet vergelijken met die van Warcraft 3 jongens :) Zowiezo vind ik de landschappen in Generals tig keer mooier als die van Warcraft 3 (bijv. wolkendek zie je over het landschap heenschuiven als een lichte schaduw, bomen bewegen mee met de wind). Maar als je gaat kijken naar detaillering moet je ook wel even in gedachten houden dat Generals niet zoals Warcraft 3 een limit heeft op de units.

Het had allemaal nog gedetailleerder gekunt en dat weten ze bij EA ook wel, maar of je machine dat nog ging trekken met +150 units op de kaart, explosies, rocket trails, aircraft trails en ook nog voor elke unit de gebruikelijke algoritmen voor shortest path, guard modes etc..

Wat eerder is gezegd, dat Westwood niet meer bestaat, is deels waar. Westwood als naam bestaat niet meer. Westwood heeft gewoon bedrijfstechnisch een andere naam gekregen door EA. Het team daarintegen is wel gewoon het Westwood programmeer team gebleven (minus nieuw en verdwenen personeel natuurlijk).

Warcraft 3 is qua units veel minder intensief dan C&C Generals, en dan moet je gewoon keuzes maken en dan kiezen ze natuurlijk voor speelbaarheid tov details bij de hoogste inzoom stand waar je toch nauwelijks inzit als je aan het spelen en strategen bent.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
wat ik mis:
- het gevoel, dat was bij andere c&c spellen veel beter
- units, mochten van mij wat meer gevarieerd (er zitten natuurlijk ook leuke bij)
- base defence, ik mis de poorten, de zandzakken en dat je kon kiezen welke defence je wou: sam, granaatjes of machinegun.

het is wel een leuk spel maar het kan me helemaal niet lang boeien.
en daar had ik toch wat meer verwacht van c&c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm een wat mist er topic stuurt bijna altijd aan op dezelfde gedachte: een aantal mensen dat er zin in heeft om een spel af te zeiken, omdat ze na maanden van hypen niet precies krijgen wat ze willen. Een trend van de 21e eeuw. . .

Dit blijkt hier gelukkig mee te vallen, maar ik heb toch een paar dingen gezien waar ik me tegen uit wil spreken:

- 1 - Wie zegt dat er geen waypoint mode is? Zeker niet het boekje gelezen?
- 2 - Vroeger was alles beter. De status van de wereldeconomie brengt deze uitspraak met zich mee en dat is ook hier te zien. Mensen gaan terugdenken aan toen het nog wel goed was en projecteren dat beeld dat ze ervan hadden terug op wat ze nu zien. Zo ook de vergelijking met dune 2. Toen ik dune 2 speelde was het best leuk, maar ik zie toch wel degelijk verschil tussen dune 2 en Generals in zowel gameplay als ai en als graphics. Het is meer een luxeprobleem waarschijnlijk, mensen die het spel eerst downloaden om te 'testen' en vervolgens zogenaamd te teleurgesteld zijn om het te kopen.

Daardoor is Westwood wel door EA overgenomen!
- 3 - er is wel een handleiding bij de troepen.
- 4 - er zijn wel degelijk filmpjes, hoewel het inderdaad niet echt het gevoel geeft dat de andere games gaven.

Verder wil ik zeggen dat ik Generals erg leuk vind en dat hoewel er altijd dingen missen aan een spel, het een grote verbetering is ten opzichte van Red Alert 2 en command & conquer 2. Dat geldt in zowel gameplay als graphics.

Wat ik graag nog had gezien is een optie om superweapons uit te schakelen, omdat ik het niet leuk vind om in een level te spelen waar we eigenlijk helemaal geen tanks meer bouwen omdat we al het geld voor nukes of particle cannons of scud dingesen gebruiken.
Ook een optie om 'additional funds' uit te schakelen zou een grote verbetering zijn in mijn ogen. (additional funds zijn hackers, geld via de Black Market en Supply Drop Planes).

Voor de rest: laten zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Nee die laatste optie hoeft van mij niet, er is niks leuker dan een groepje hackers met 1 (vul hier je superweapon in) weg te vagen >:)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 21:31:
De graphics in C&C Generals kun je natuurlijk niet vergelijken met die van Warcraft 3 jongens :) Zowiezo vind ik de landschappen in Generals tig keer mooier als die van Warcraft 3 (bijv. wolkendek zie je over het landschap heenschuiven als een lichte schaduw, bomen bewegen mee met de wind). Maar als je gaat kijken naar detaillering moet je ook wel even in gedachten houden dat Generals niet zoals Warcraft 3 een limit heeft op de units.

Het had allemaal nog gedetailleerder gekunt en dat weten ze bij EA ook wel, maar of je machine dat nog ging trekken met +150 units op de kaart, explosies, rocket trails, aircraft trails en ook nog voor elke unit de gebruikelijke algoritmen voor shortest path, guard modes etc..

Wat eerder is gezegd, dat Westwood niet meer bestaat, is deels waar. Westwood als naam bestaat niet meer. Westwood heeft gewoon bedrijfstechnisch een andere naam gekregen door EA. Het team daarintegen is wel gewoon het Westwood programmeer team gebleven (minus nieuw en verdwenen personeel natuurlijk).

Warcraft 3 is qua units veel minder intensief dan C&C Generals, en dan moet je gewoon keuzes maken en dan kiezen ze natuurlijk voor speelbaarheid tov details bij de hoogste inzoom stand waar je toch nauwelijks inzit als je aan het spelen en strategen bent.
Puur technisch gezien heeft Generals (natuurlijk) de overhand op WC3 qua graphics. Dat is objectief gezien.

Vanuit mijn standpunt echter, vind ik dat er meer dingen de 'score' op graphics wat mij betreft bepalen. De charme die van de graphics uitgaat is er daar één van en die ligt bij mij bij het epische, fanatasy achtige WarCraft3 vele malen hoger dan het industriële betonsfeertje dat om Generals heen hangt. Daarom vind ik WarCraft3 ook 'mooier'.

Maar ik ben het met je eens: puur op technologisch vlak moet ik toegeven dat een screenshot met alles op full detail in 1024x768x32@4xFsaa er in WarCraft3 toch minder goed uitziet als in Generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis echt een verhaallijn. In bijv. Red Alert en ook Red Alert 2 wel. Zit er gewoon een verhaal in. Ook Dune 2 vind ik prachtig. Ziet er simpel uit maar het is toch heel mooi om te spelen.

Generals. Jah uhm. Ziet er leuk uit. Is wel leuk om te spelen maar heeft voor mijn gevoel echt geen verhaal. Bijv. china. Je speelt en je weet heeft met terroristen te maken. Maar bijv. Wat willen die. Waarom. Er zit geen verhaal in behalve dan dat een stel terroristen china aanvallen (Heb het nog maar paar dagen gespeeld dus weet niet of het bij de andere groepen wel een verhaal heeft) Maar tot nu toe best verhaalloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Ben zelf toch een behoorlijke RTS fan (van Westwood vooral). Vind Generals niet zo, ik mis wat net zoals bij C&C Tiberium Sun. Vond Generals al snel saai worden eigenlijk. Natuurlijk heeft het spel standaard Westwood AI gebruiker (deze kan bij lange niet toppen aan die van Starcraft). En de unit guard functie heb ik zo snel niet kunnen vinden?

Verder wat iedereen zegt over het verhaal ben ik het geheel mee eens, dit was voor mij een van de redenen om de "campain" te spelen. Ook dat er tussenfilmpjes waren was voor mij zekers een motivatie, dat hele ingame gedoe vind ik persoonlijk maar niets. En wat ik steeds zo minder vind worden van de huidige RTS, de multiplayer games zijn vaak zo kort. Bij WC3 en Starcraft konden deze bijv. lang doorgaan. Maar bij Westwood games is dit niet zo, je zou bijv. (niet zonder dit af te spreken vooraf) nooit echt grote battles midden in een veld hebben (dit is wat ik persoonlijk zo top vind aan WC3).
Nog als laatste opmerking, dat resource systeem wat ze nu hebben vind ik maar vet zuigen en onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 13:14

Masselink

Voor de dorst

Ik heb nu ook eindelijk de SP modes gestart en gespeeld, en ik vind het eigenlijk heel erg meevallen. Grafisch wel ok (1600x1200), en ik vind het ook wel lekker spelen.
Dat er geen boten in zitten maakt niet zoveel uit, want je kunt bagdad toch niet aanvallen met boten. Daarvoor heb je wel weer commanche's en raptors....

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het zo zonde dat er nouwelijks verhaal in zit
dat maakte de c&c serie voor mij een stuk leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik zeg niks over het spel, ik zie het als een aparte serie (Zoals het ook bedoelt is) met zijn eigen karakter, vernuftigheden en goed uitgebalanceerde legers.... Dit vind je namelijk pas uit na een potje of 20 online of op LAN spelen... Eerst moest ik maar niks hebben van de GLA, maar nu.... iedereen die denkt dat ze met 'raketventjes' mijn leger naar de filistijnen kan helpen moet er maar om denken.... Zo ook het upgraden van je tanks nadat je een ander zijn tanks vernaggelt hebt vind ik iets unieks hebben....

China, en natuurlijk ook de VS hebben zo ook hun eigen specialiteit, ik noem maar de hackers of het geweldige arsenaal aan vliegtuigen van de VS....

Speel het spel objectief, zonder aan andere spellen te denken.... Wie weet vind je het dan wél leuk, en had je het liever gekocht dan gedownload :(

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar we eigenlijk stiekum op hadden gehoopt was een sequal op C&C Tiberium Dawn, met een ressurection van Kane :) Ook omdat dat het eerste is waar je als day 1 C&C speler aan denkt bij de naam C&C.

Wat ik wel jammer vind is dat de setup tegenwoordig maar saaitjes is. C&C setup was the bomb, red alert 1 setup iets minder (met die closeup raket in beeld), en daarna werd het allemaal standaard. Dat was in die tijd echt een goede binnenkomer die setup van C&C numero 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:14
ik mis meer missies... :/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat wie Kain speelde(degene die achter het verhaal zat als regisseur) gestopt is toen westwood werd overgenomen door EA en dat dat de reden is dat er geen echt verhaal is aan het spel?

Dat heb ik wel gehoord tenminste.

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 20:40:
Is het niet zo dat wie Kain speelde(degene die achter het verhaal zat als regisseur) gestopt is toen westwood werd overgenomen door EA en dat dat de reden is dat er geen echt verhaal is aan het spel?

Dat heb ik wel gehoord tenminste.
Voor zover ik weet is J. Kucan vlak na het uitkomen van Yuri's Revenge opgestapt.

Sometimes human's are...

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:38

Cyphax

Moderator LNX
mduijvendijk schreef op 20 February 2003 @ 07:06:
[...]

Voor zover ik weet is J. Kucan vlak na het uitkomen van Yuri's Revenge opgestapt.
Is dat deze knakker?
Ik vond 'm altijd wel sterk in de rol van Kane eigenlijk :)

Ik mis om even ontopic te gaan ook verhaal. Dat was in C&C altijd toch wel aanwezig (doch nooit echt zo mooi als in WCIII of Starcraft) maar nu maken ze zich er wel erg makkelijk vanaf. Hetzelfde geldt voor de SP missies. Ik speel nooit games online dus ik vind 't heel belangrijk dat een spel in single player ook leuk blijft. Generals is echter wel heel kort.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Waar zijn de "keybord commando's" gebleven? In Red Allert II kon je zo simpel hele groepen units selecteren. Vooral die vliegtuigen....probeer maar eens een groepje te selecteren als ze in de lucht zijn!

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 13:52:
Waar zijn de "keybord commando's" gebleven? In Red Allert II kon je zo simpel hele groepen units selecteren. Vooral die vliegtuigen....probeer maar eens een groepje te selecteren als ze in de lucht zijn!
RTFM
Control + een cijfer, en dan weer op het cijfer om te selecteren.
Dubbelklikken om alle eenheden van een soort op het scherm te selecteren.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 23:32
Ik verloor gisteren een gewonnen spel in de replay :? :? :? :P |:(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

lol :D
tis maar een raar systeem dat win/verlies gebeuren :)

(@DiscWout) omg

• JeroenNietDoen
Thunder schreef op 20 februari 2003 @ 14:05:
[...]

RTFM
Bij de iso zat geen handleiding volgens mij hoor :?

Verwijderd

ik mis zoals al eerder gezegd de muren en zandzakken heel erg... die vind ik altijd enorm fijn... waarom nu weggehaald?

voor de rest, vind ik het spel als China spelen wel moeilijk, terwijl USA weer meevalt... beetje vaag, omdat je China als eerste speelt (staat bovenaan)

• Thunder
  • Niet online
Kaap schreef op 20 February 2003 @ 15:13:
[...]

Moet je het spel maar legaal kopen? :)
Beetje zeiken op een gedownload spel, toch wel't toppunt van triestheid eigenlijk maar goed.

[ Voor 20% gewijzigd door Thunder op 20-02-2003 15:35 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:38

Cyphax

Moderator LNX
Thunder schreef op 20 February 2003 @ 14:05:
[...]

RTFM
Dat was volgens mij al zo in de allereerste C&C >:)
Dat dubbelklikken dan niet, maargoed da's geen keyboard commando :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 13:14

Masselink

Voor de dorst

Dat dubbelklikken dan niet, maargoed da's geen keyboard commando
Dat dubbelklikken was ookal een tijdje mogelijk.....

Koffie en meer...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 11:15:
Grote misser is voor mij toch wel de sea-units :(
Mjah :( Wellicht bewaren ze dat voor de 1e expansion om er zo geld uit te kunnen kloppen....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Kaap schreef op 20 februari 2003 @ 15:13:
[...]

Zucht. Vindt je dat nou echt zo raar bij een illegale download? :(

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Je mist bij generals wat je bij 99% van de new-gen games mist namelijk gameplay en het verslavingsgehalte. Ik heb bij een hoop oude games gehad dat je na 1 keer spelen helemaal verkikkerd was aan het spel en alleen met een gasbrander kon je dan van de joypad worden afgehaald. GAMEPLAY > ALL. Bijvoorbeeld de game soldat > dan cnc generals desondanks cnc generals er mooier uitziet :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
maartena schreef op 20 February 2003 @ 22:15:
[...]

Zucht. Vindt je dat nou echt zo raar bij een illegale download? :(
Nee echt? Dohhh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Thunder schreef op 20 February 2003 @ 15:34:
[...]

Moet je het spel maar legaal kopen? :)
Beetje zeiken op een gedownload spel, toch wel't toppunt van triestheid eigenlijk maar goed.
Beter lezen, ik vroeg niet om een handleiding, ik quote iemand die een warez op de handleiding wees, dus ik ben niet triest, maar ja, goed lezen is niet voor iedereen weggelegd. Ik heb hem overigens gekocht, waar ik wel spijt van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
het enige wat ik mis door dit spel is slaap, tering wat een gaaaf spel !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Cyphax schreef op 20 February 2003 @ 15:39:
[...]

Dat was volgens mij al zo in de allereerste C&C >:)
Dat dubbelklikken dan niet, maargoed da's geen keyboard commando :)
1 unit selecteren, 2x E indrukken, tadaa, alle units van die soort geselecteerd

1x Q indrukken, alle attack units geslecteerd....

als je een aantal units in een leuke formatie hebt, selecteer ze, druk CTRL+F en ze behouden die formatie, tenminste als ze op guard staan... Mensen die vergeten units op guard te zetten hebben een grote achterstand, zowel single player als multiplayer, en wat betreft China, als je eenmaal de units doorhebt, dan wil je ze niet meer kwijt... net zo goed de GLA, heel fijntjes om mee te spelen, USA vind ik niet eens zoveel hebben eigenlijk...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Laatst online: 08:53

qless

...vraag maar...

Hoe staat het met de mod plannen? Ik heb generals immidels even kort gespeeld, en het gaat wel een spel worden dat ik orgineel ga kopen (even wachten nog op salaris)

Voor Dune: Emperor heb ik een ini editor gemaakt - is dit mischien voor Generals ook niet een leuk idee?

http://www.rapsweb.com/ebfdie/

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

tsja... alleen de mod-makers doen het toch 1337 textpad based..... Denk dat het teveel moeite is voor hetgeen ermee gedaan wordt, of is het progsel van je echt veel gebruikt ?? dan kan het misschien wel wat zijn...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mis? Gameplay natuurlijk. Heb het ffies gespeeld, maar er is geen hol aan. Je rijdt met je voertuigjes ergens naar toe en vervolgens komen er overal units van jouw vandaan en die knallen de zooi kapot. Gevolg, je hoeft zelf helemaal niks meer te doen. Zwaar teleurgesteld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m eindelijk binnen, dus zodra ik uitvoerig gespeeld heb horen jullie wat ik mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of die er wel inzit maar een chat functie als je aan het multiplayen bent zou wel leuk zijn.... beetje tactisch overleg is nooit weg.. weet iemand hoe dit moet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het spel owned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis ook nog een GOEDE CHEAT van Unlimited money of zo of een rank hack die het ook nog doet over internet... zou wel vet zijn kan ik eindelijk mijn maten eens ownen }) }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:04
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 18:59:
ik mis ook nog een GOEDE CHEAT van Unlimited money of zo of een rank hack die het ook nog doet over internet... zou wel vet zijn kan ik eindelijk mijn maten eens ownen }) }) })
Jammer he, dat je me nou niet kunt ownen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
qless schreef op 21 February 2003 @ 12:26:
Hoe staat het met de mod plannen? Ik heb generals immidels even kort gespeeld, en het gaat wel een spel worden dat ik orgineel ga kopen (even wachten nog op salaris)

Voor Dune: Emperor heb ik een ini editor gemaakt - is dit mischien voor Generals ook niet een leuk idee?

http://www.rapsweb.com/ebfdie/
Is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
mag ik vragen waar? google levert niets op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-waar zijn de mooie muurtjes voor om je basis :?
-meer base defence opties

Toch vermaak ik me zeker wel met Generals, heerlijk spel, ziet er prachtig uit! :)
Het zou me alleen niks verbazen als ik straks toch weer een paar potjes Yuri's revenge ga spelen met een maat van me. Ik zie Generals niet als een vervanger, iets wat ik wel had met de voorgaande spellen van C&C.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste