Ik mis:
- Aantal eenheden (denk idd aan sea units die totaal ontbreken).
- Beveiligingsmogelijkheden (zandzakken, muren, hekken)
- Aantal gebouwen (gun turrets, rocket turrets, silo's, radar systemen die nu niet meer apart gebouwd dienen te worden)
- Zgn. "Sluipmissies". Zonder basis gewoon met 5 poppetjes een heel leger overmeesteren zoals in Red Alert het geval was en in de originele c&c.
- "Echte" geldfaciliteiten as in Spice Melange / tiberium waar je mannetjes doodgaan als ze erin staan.
En gewoon het ontbreekt aan taktiek.
Vroeger bouwde je een hele nacht door aan je verdediging / basis en kon je de dag erop 's avonds beginnen aan een eerste aanval (die altijd mislukte en alleen maar de verdediging een beetje wakkermaakte).
Nu heb je maar een paar sterke eenheden die je altijd gebruikt.
Bij dune 2 moest je oppassen op de sandworm, (sandworm.xs4all.nl heb ik niet voor niets gekozen als hostname, I just love dune)

je had wel 20 verschillende types tanks die je strategisch moest maken want je had nooit ergens genoeg geld voor.
Ik zal straks vast nog wel meer dingen bedenken, maar dit schoot me zo al even te binnen.
Ik vind gewoon dat er tegenwoordig teweinig spellen worden ontwikkelt op gameplay en teveel op graphics etc.
mjah, wie ben ik?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470