Het is al weer bijna een jaar geleden dat het lieve modje geïntroduceerd werd als ultratmp oplossing getuige deze draad van 25-02 2002 en deze van 06-03-2002. De laatste evaluatie is al weer van septembeer 2002 en we zijn sinds de laatste evaluatie alweer een half jaar verder. Het lijkt mij wel weer eens nuttig om weer eens te kijken hoe de LM's en de niet LM's tegen de modsituatie aankijken.
Punten ter evaluatie zijn IMO (en ik hoor nog steeds graag aanvulling):
* KeX vult het topic aan met de lijst van heren LM's
Als ik in eerste instantie het vanuit mijn eigen situatie bekijk. (kort door de bocht stijl). De draden op T.net staan redelijk qua percentage gemodereerdheid na korte tijd. De kwaliteit van het modden komt nog wel te kort en dat komt mijns inziens vooral omdat er nogal heftig op de modQ gemod wordt. De kwantiteit is wat mij betreft goed verzorgd. Er wordt veel gemod en volgens mij ook veel door LM's. Ik denk dat het mooi nieuw streven voor de LM wordt (n.a.v. de gemodereerd discussie) om bij nieuwe reacties (dwz ongemodde: de tag gemodereerd zo min mogelijk te gebruiken).
Verder ben ik bereid om mijn eigen LM positie te vergeven indien er zich iemand aandient die deze positie beter kan invullen. Ik heb minder tijd en ik zit vaak op het randje dat ik het prima met mijn tweakotine en karma punten af zou kunnen. Het is echter absoluut niet zo dat ik ze niet gebruik, maar niet optimaal laten we maar zeggen. Dus degene die zich eventueel geroepen voelt moet wel echt overtuigd zijn er meer mee te gaan doen dan ik nu doe. Anders houdt ik het liever aan om eventueel in de toekomst er meer mee te gaan doen. Van de andere kant is het misschien wel gezond om na een jaar wat meer vers bloed in de groep te halen.
Punten ter evaluatie zijn IMO (en ik hoor nog steeds graag aanvulling):
- Is er wat in postieve/negatieve zin veranderd qua moderaties op de frontpage nadat de LM geïntroduceerd is wat direct/indirect toe te wijzen valt aan de LM?
- Als de LM als proeftuin beschouwd mag worden voor een PM is het dan nuttig, met verwijzing naar punt één, dat de PM er überhaupt komt?
- Zijn er veranderingen gekomen in het individuele modgedrag van de heren LM's?
- Moet de groep met LM's ververst worden?
- Zijn er extern, met verwijzing naar punt één waar gedoeld wordt op de ervaringen van mensen die al meer betrokken waren bij het modden, veranderingen waargenomen die herleid kunnen worden op de introductie van de LM (zowel in positieve als in negatieve zin).
* KeX vult het topic aan met de lijst van heren LM's
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Userid - T.net ====================================== 112 botoo 2549 JAVA-Docter 7249 Polaris 10449 Hawks 13129 dune 14932 SvMp 15928 klerkx 17958 bazs2000 18422 MM 19600 Bas Raayman 26636 wauske 30208 RM-rf 31364 Robin Vreuls 34116 Jimmy Pop 35599 Netman768 58679 Teckna |
Als ik in eerste instantie het vanuit mijn eigen situatie bekijk. (kort door de bocht stijl). De draden op T.net staan redelijk qua percentage gemodereerdheid na korte tijd. De kwaliteit van het modden komt nog wel te kort en dat komt mijns inziens vooral omdat er nogal heftig op de modQ gemod wordt. De kwantiteit is wat mij betreft goed verzorgd. Er wordt veel gemod en volgens mij ook veel door LM's. Ik denk dat het mooi nieuw streven voor de LM wordt (n.a.v. de gemodereerd discussie) om bij nieuwe reacties (dwz ongemodde: de tag gemodereerd zo min mogelijk te gebruiken).
Verder ben ik bereid om mijn eigen LM positie te vergeven indien er zich iemand aandient die deze positie beter kan invullen. Ik heb minder tijd en ik zit vaak op het randje dat ik het prima met mijn tweakotine en karma punten af zou kunnen. Het is echter absoluut niet zo dat ik ze niet gebruik, maar niet optimaal laten we maar zeggen. Dus degene die zich eventueel geroepen voelt moet wel echt overtuigd zijn er meer mee te gaan doen dan ik nu doe. Anders houdt ik het liever aan om eventueel in de toekomst er meer mee te gaan doen. Van de andere kant is het misschien wel gezond om na een jaar wat meer vers bloed in de groep te halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Renegade op 17-02-2003 11:52 . Reden: Spook verwijderd, teckna toegevoegd ;) ]