'roelatie' van de LM-tools.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Zoals ik in de evaluatiethread al aangeef ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn inspanningen aan het modfront de status van Lief Modje niet meer rechtvaardigen.

Daarnaast heb ik in de gauwigheid meer mensen opmerkingen in die richting zien maken, vandaar dus deze thread zodat we dit wat centraal kunnen regelen (ook het aanvullen van de 'verliezen' kan hier gebeuren :))

Ik bied hierbij éénmalig een status "Lief Modje" aan :)

ps. laten we eerst es kijken hoeveel plaatsen er vrij komen, ons dan afvragen hoeveel aanvulling nodig is eer we het (concreet) over de aanvulling hebben.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Arno

PF5A

Jaymz schreef op 19 september 2002 @ 14:30:
Ik bied hierbij éénmalig een status "Lief Modje" aan :)
Moet je wel aangeven wat het gaat kosten :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:11

botoo

💀 too old to die young

Traag schreef op 19 september 2002 @ 14:52:
Moet je wel aangeven wat het gaat kosten :+
tijd . . .
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Dan bied ik mij bij deze aan je status over te nemen. Ik ben dan nog niet erg lang actief bezig hier op TMF (lees: ik kwam hier tot voor kort niet regelmatig langs) maar ik heb op dit moment (ondanks het feit dat ik dit van mijzelf nooit gedacht had) de smaak van het modden goed te pakken en ben al een tijdje goed bezig :P.

Vandaar dat ik denk de status van liev modje wel een flinke poos te kunnen rechtvaardigen, en mocht dit na een tijd anders blijken lever ik hem vanzelfsprekend weer in ;).

http://twitter.com/randalpeelen

• botoo

botoo

💀 too old to die young

LM:Jaymz+Jimp -> Jaymz+ LM:Jimp = jammer Jaymz, maar welkom Jimp :)
. . . en ben al een tijdje goed bezig
hmmmzzzz, JimmyPop
Pop is zeker kort voor Populaire vlerk :P
;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:35
Anders ben ik altijd wel modgeil ( :P ) maar op T.net niet zo zeer. :)

• Randal Peelen
botoo schreef op 19 september 2002 @ 19:37:
LM:Jaymz+Jimp -> Jaymz+ LM:Jimp = jammer Jaymz, maar welkom Jimp :)

[...]

hmmmzzzz, JimmyPop
Pop is zeker kort voor Populaire vlerk :P
;)
Haha, lol zou natuurlijk kunnen dat ik mijn naam onbewust van persoonlijke info heb voorzien :P. Vraag me af waar Jimmy voor staat? :z

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Begrijp ik hier uit dat Jimmy zijn LM-rechten gaat ontvangen? :)
Congratz dan! :Y)

Verwijderd

Hierbij deel ik plechtig mede dat ik bereid ben om mijn, te weinig gebruikte, LM-status aan iemand over te dragen die er meer gebruik van zal maken :)

Ik ben tegenwoordig té vaak laat thuis (22.00u of later :( ) waardoor ik geen tijd meer heb om de reactie's echt goed door te lezen... Ik denk dat er mensen genoeg zijn die mijn modpuntjes beter kunnen gebruiken :)

/me vermeld wel even dat hij z'n leven aan het beteren is :P

JimmyPop: gefeliciteerd geloof ik :P

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Mecallie, ik zit overdag op mijn werk vaak met mijn duimen te draaien, ook in de avonduren heb ik veel tijd over (behalve op dinsdag want dan moet ik dansen :P ), en in het weekend is het wat minder.

Ik zou een gooi kunnen doen omdat ik toch al vaak serieus bezig ben met het modden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

HOLD YOUR HORSES . . .

Dat * botoo het een goed idee vind dat er met LM pasjes geschoven word, betekend nog niet dat het MT het daar ook mee eens is
* denkt dat die ook wel wat willen 'meepraten' . . .
:>

Imho zullen we niet gauw teveel LM'ers hebben, te weinig is een stuk vervelender, en als ik zo nu en dan de misstanden op de FP bekijk is elke (zinvolle!!!) hulp meegenomen.
Poosje aktief op /16 aanwezig zodat de prospects een beetje weten hoe er tegen het modereren aangekeken dient te worden is natuurlijk wel een pre :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Randal Peelen
Te weinig is misschien wel beter dan echt teveel. Ik denk dat je wel een hechte groep moet zijn en dat je niet tussen fieftig man rondloopt, maar ik weet het, ik praat voor mijn beurt want zoveel zullen het er toch niet worden.

Als er naar mijn opinie gevraagd wordt zou ik zeggen dat het huidige aantal van 16 LM's prima is, niet te veel, niet te weinig.

Echter zullen het dan idd wel actieve modjes zijn, iets dat je dus idd aan het forum gedrag wel af kan lezen, een regelmatige evaluatie is dan ook niet weg.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin vindt het jammer om te zien dan * Jaymz vertrekt uit de LM schap ;(

Maar daarentegen heeft ie wel veel te doen: moderator Tweakers.net Moddereter Forum (:+), Dokters Team, FAQ'ert en Global Moderator. Dus ik vind het niet verwonderlijk dat * Jaymz zijn rechten aan iemand anders geeft. Het werk wat hij verricht is ontiegelijk veel :)
* Robin bedankt * Jaymz voor zijn tijd als LM :* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Inmiddels een draadje in t.net crew gezet hierover, meer info zal wel komen dan binnenkort :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

ach anders wil ik ook wel hoor :) heb alleen pas vanaf eerste kwartaal 2003 adsl helaas... :(

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zit er al een tijdje tegenaan te hikken, maar nu er een speciaal topic voor is, moet ik deze reactie toch eens gaan typen.

Ik ben al een tijdje minder en de laatste tijd helemaal niet meer actief op het forum. Dat komt in eerste instantie door de vakantie en 'aanverwante dingen' zoals het begeleiden van de introductieweek van de universiteit. Toch is het collegejaar nu al een tijdje bezig en nog altijd ben ik minder actief dan ooit.

Ik vind het erg jammer, maar het vloeit voort uit de noodzaak prioriteiten te stellen. Ik moet echt eens aan mijn studie gaan denken en dus moet ik het komende jaar daar genoeg tijd in steken. Was ik voor de vakantie nog bezig met het afstoten van allerlei andere activiteiten, nu is de situatie flink veranderd. Onze studievereniging heeft geen nieuw bestuur kunnen vinden uit de derdejaarsstudenten (wat normaal is). Eerste- of tweedejaars studenten willen we daar (nog) niet hebben, dus het betekent automatisch dat we dit jaar zullen moeten overbruggen met 'oudgedienden' en ik heb me ook als vrijwilliger aangeboden. Kortom betekent het dat ik het komende jaar een vereniging moet besturen en daarnaast zo veel mogelijk moet studeren. Het zal voor mij een heel zwaar, maar vooral uitdagend jaar worden, waarbij ik het modereren helaas vaak zal moeten laten schieten. ;(

Kortom: wederom aangeboden, wegens succes, z.g.a.n. LM-status, af te halen bij MT

En nu dit toch een beetje op een formeel afscheid begint te lijken: ik ga mijn modpet niet weggooien en ik ga hem af en toe zeker nog opzetten, maar jullie zullen me zeker wel stukken minder zien. Ik heb van TMF, het modereren en van de gebruikers ontzettend veel geleerd en vaak ontzettend veel plezier gehad. Daarvoor wil ik eenieder hartelijk bedanken! :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Thor ook LMEXIT? :/

* botoo is iig blij dat je niet met een spuit in je arm ergens in een steeg ligt ;)
je maakt toch wel een gaatje vrij voor de meeting op de HCC?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!

Istie eindelijk weer terug, gaat ie weer. :{

* KeX is eigenlijk best bedroefd. Nu moe ik mijn modgeneratiegenoot gaan missen in de strijd. Ik ben uiteraard wel blij met je teken van leven. Daarnaast wens ik je veel succes dit jaar en hoop ik dat TMF een soort hideout wordt waarmee je uit je drukke leven kan vluchten en in een fantasievolle omgeving kunt relaxen door reacties op hun juiste score te zetten. ;)

Saluut, /me en hopelijk tot snel (bijv. irl@meeting zodat ik diet pet op je deksel kan secondelijmen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Dan hebben we dus nog een vrijwilliger nodig, op dit moment (mocht dit ook inderdaad tot de uiteindelijke beslissing behoren) hebben we:

Jaymz -> JimmyPop
Mecallie -> basz2000
Korenwolf -> .....

Natuurlijk moeten we er wel rekening mee houden dat dit slechts mogelijkheden zijn, zoals Jaymz in de eerste post aangeeft:
laten we eerst es kijken hoeveel plaatsen er vrij komen, ons dan afvragen hoeveel aanvulling nodig is eer we het (concreet) over de aanvulling hebben
Ik hoor mensen hierboven mij al feliciteren, wat ik maar beschouw als een compliment in de zin van dat men het goedkeurt maar hou er wel rekening mee dat er nog een beslissingen zijn gevallen, alles is nog onder voorbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik gelooof dat JAVA-doctor er wel oren naar heeft, hij komt alleen niet op dit Forum (totnutoe) en doet zijn modwerk in alle stilte, zie Lief Modje: een evaluatie.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik mod nog maar een paar maanden, als dit gebrek aan ervaring geen bezwaar is wil ik het ook wel eens als LM proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Hmmm, de volgorde is niet correct.

LM is dan wel een tijdelijke status, maar of het überhaupt een doorgeefstatus is, is wmb eigenlijk de vraag. Zeker als het de groep is die het fundament voor de PM moeten gaan vormen. Niets tegen de mogelijke nieuwelingen persoonlijk, maar deze procedure staat me niet aan. Ik heb een aantal van deze personen hier al regelmatig gezien en heb best vertrouwen in ze. Maar eik. ging het me bij de acute invoering van de LM al te makkelijk.

Overigens vind ik het prima dat enthousiastelingen zich hier kandidaat stellen. Ik ben blij dat er enthousiasme voor modvacatures bestaan. (geloof me, ik juich van binnen). Maar voordat er überhaupt met plaatsen geschoven gaat worden wil ik eerst gezien hebben of dit eigenlijk mogelijk is, of er in de T.Net crew mogelijk een veto is tegen bepaalde personen en of er in de huidige LM groep voldoende draagvlak is.

Ik wil echt niet verzanden in lastige, tijdsvertragende procedures, maar dit gaat voor mijn gevoel echt niet op de goede manier.

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 20-09-2002 10:28 . Reden: +komma ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kalm, kalm, ik ben lang nog niet echt weg, maar als je zo'n reactie moet typen ga je dat allemaal voor je uit schuiven en ondertussen kun je ook geen korte reacties typen. HCC-meeting (op zaterdag) moet zeker lukken. :)

Ontopic, ik ben het (weer eens) met je eens, Kex, als je zegt dat de LM-status niet zomaar doorgegeven kan worden. Ten eerste slaat dat natuurlijk nergens op: hoewel je natuurlijk niet teveel LM's wil, is de status niet iets wat geld kost of zo en kunnen we er zoveel maken als we zelf zouden willen. In principe zou je de status dus niet hoeven 'doorgeven'.
Ten tweede: het is nu natuurlijk wel zo dat blijkt dat mensen minder tijd hebben om die extra modrechten echt te gebruiken en het is dan zeker onterecht dat zij met die privileges rondlopen. Maar dan moet het natuurlijk niet zo zijn dat de 'first in line', degene die het langste wacht op TMF, die status meteen krijgt. Die persoon moet daarvoor geschikt zijn en m.i. moet daar eigenlijk een redelijk snelle standaardprocedure voor zijn.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ach, GiLeX heeft een discussie @ T.net Crewforum opgestart zo meld hij ons, betreffende enkele vraagjes die hier nu de revue passeren. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen iig :)

Daarnaast heb ik geen flauw idee wie de uiteindelijke namelijst invult en doorgeeft. De vorige keer ging idd erg snel en vlotjes, maar volgens mij heeft Femme toen vrij rigoreus een "opsomming van namen" LM gemaakt :)

En wat mijzelf betreft; dat je me niet hoort zeggen dat ik het niet met de namen eens ben houdt niet in dat ik het er wel mee eens ben (voorzover ik hier uberhaupt iets over te zeggen heb :P)

En ik ben in deze geen voorstander van het first comes, first gets principe (of welke variant daarop dan ook :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
En ik ben in deze geen voorstander van het first comes, first gets principe (of welke variant daarop dan ook )
En dat ben ik volkomen met je eens, echter, ik heb niet het gevoel dat er veel mensen uberhaupt wel LM willen WORDEN, zodoende hoeven dergelijke "regeltjes" niet eens bedacht te worden. Daarbij lijkt het mij handig een limiet te stellen en hier het liefst onder te gaan zitten. (Zeg b.v 20 en neem als streef getal 16).
Beste lijkt mij gewoon een tabelletje bij te gaan houden van wie LM is, wie deze status inleverd, en wie hem over zou willen nemen, zo heb je een mooi overzicht van de gang van zaken, mocht blijken dat het aantal nieuwelingen de inleveringen overtreft moet je beslissen, gaan er een paar niet in, en zo nee, wie (dit lijkt mij aan de huidige LM's om te beslissen) of je neemt gewoon een grotere groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Zo, en dan nu een kleine reactie van mijn kant met wat onderbouwing voor mijn eerdere post in deze draad. Ik bood mij aan voor het "LM-schap" omdat ik er op dit moment de tijd voor heb en ik zal er voorlopig nog wel de tijd voor hebben. Nog een reden waarom ik het graag zou willen is omdat ik het nu vaak meemaak dat ik in een draad kom dat behoorlijk scheef staat, ik probeer zo goed als mogelijk te modden maar ik stuit altijd op het probleem dat ik een reactie maar één keer kan modden, en dit vind ik altijd jammer omdat ik graag zie dat een reactie meteen goed staat.

Ik vind van mezelf dat ik aardig kan modden, het blijft natuurlijk een gevoelsmatig iets maar het is ook een kwestie van logisch denken, mocht ik er niet uitkomen dan vraag ik het wel, want samen sta je sterk. Ik zou met deze extra 'rechten' iets meer kunnen doen voor de FP dan wat ik nu kan.

Ik ben wel van mening dat het door meerdere mensen goedgekeurd moet worden omdat niet iedereen geschikt is. Al is het met de LM-rechten zo dat iedereen met wat modgevoel en wat gezond verstand het wel zou kunnen doen. In ieder geval moet het –net zoals Jaymz, KexDaFlex, Thor-korenwolf en JimmyPop al hebben gezegd- niet zo zijn dat diegene die het eerst komt voor deze rechten dat deze die dan ook moeten krijgen, er mag wel wat overleg aan vooraf gaan, wat nu dus ook het geval is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien moeten wij eens niet kijken naar de mensen die LM status hebben en of deze wel genoeg modden, maar we moeten eens kijken naar wat er allemaal gemeld wordt in /16. Niet iedereen heeft tijd om elk draadje tot in de details en zo precies mogelijk te modden, want meestal mod je een paar draadjes en, als het nodig mocht zijn, mod je ook enkele reacties die op enkele punten te hoog/laag staat zonder dat dit gemeld is in /16. Het ligt ook aan ons (en aan de andere modders die hier eens een topic openen), dat wij niet aangeven welke reacties te hoog staan. De drempel om hier een draadje te beginnennaar aanleiding van zo een reactie moet imo lager worden gelegd, zodat niet alleen maar LM'ers de reactie gaan oplossen maar ook de "lurkers" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Ik heb uit verveling (ben heel vroeg uit school gekomen :P) ff een lijstje gemaakt.

Nu heb ik alleen geen HTML rechten dus kan hem niet zo planten maar het overzicht is er dus misschien kan een der modjes dat ff doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Het enigste inzicht wat wij kunnen hebben is aan de reacties op /16.
Als je het mij vraagt zullen dan ook die reacties gebruikt moeten worden om te kijken of iemand geschikt is voor de functie.
Ook is de evaluatie die nu zo beetje loopt vang belang, hier kunnen we zien of concluderen of er genoeg, teveel of teweinig lm'ers zijn.
Het huidige aantal is aardig random gekozen en het zou nu wel aardig duidelijk moeten zijn of het aantal in de goede richting zit of niet.

Het is niet alleen een hoop tijd die er gevraagt wordt maar ook verantwoordelijkheid.
Iets meer struktuur en duidelijkheid in de "procedure" lijkt mij dan ook wel handig.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
JimmyPop schreef op 20 september 2002 @ 13:14:
Ik heb uit verveling (ben heel vroeg uit school gekomen :P) ff een lijstje gemaakt.

Nu heb ik alleen geen HTML rechten dus kan hem niet zo planten maar het overzicht is er dus misschien kan een der modjes dat ff doen?
[behulpzaam]

Huidig:
1112botoobotoo
22339JaymzJaymz
310449HawksHawks
413129DuneSpice
515928klerkxKexDaFlex
617562MecallieMecallie
718601mr_amr_a
819600Bas RaaymanRenegade
921066korenwolfThor-Korenwolf
1023859spookSpook
1124421SundeadSundead
1226636wauskewauske
1330208RM -rfRM -rf
1431364Robin VreulsRobin Vreuls
1535599Netman 768Netman 867

Inleverend:
12339JaymzJaymz
217562MecallieMecallie
321066korenwolfThor-Korenwolf

[/behulpzaam]

Userid's + rest van de tabellen doe ik zo nog ff als ik tijd heb :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Rennie, ik zit inmiddels bijna een jaar bij dit clubje... EN NOG SCHRIJF JE MEN NAAM VERKEERD! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
JimmyPop schreef op 20 september 2002 @ 13:14:

Vreemd lijstje, ik zie alleen dit maar: ÐÏࡱá

Verder is de aanstelling van de LM's heel erg uit de losse pols gegaan, met het idee dat het toch maar erg tijdelijk was. Waarschijnlijk is er daarom ook nooit bij nagedacht hoe vervanging geregeld moest worden. Laat de crew het maar gewoon bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Netman867 schreef op 20 september 2002 @ 15:16:
Rennie, ik zit inmiddels bijna een jaar bij dit clubje... EN NOG SCHRIJF JE MEN NAAM VERKEERD! :P
Nettie, dit lijstje is een directe c&p uit het lijstje van je kameraad Jimmy.... :X :+ ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Renegade schreef op 20 september 2002 @ 22:07:
[...]

Nettie, dit lijstje is een directe c&p uit het lijstje van je kameraad Jimmy.... :X :+ ;)
Sorry maareh, het staat er echt goed hoor ;).... Ach ja, moest nettie het maar niet zo verwarrend maken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

JimmyPop schreef op 20 september 2002 @ 22:20:
Sorry maareh, het staat er echt goed hoor ;).... Ach ja, moest nettie het maar niet zo verwarrend maken :P.
Ik zie net dat je mijn nick ook verkeerd hebt gespeld, dit was mij vanmiddag nog niet opgevallen, en zo verwarrend is mijn niet niet dacht ik zo. :)
Ik geloof dat ik voor de meerderheid spreek als ik zeg dat je wel aardig bent hoor, want je hebt tenslotte wel de tijd genomen om die lijst te maken en ook te uppen. :)

Edit:

:{ Moest :) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
bazs2000 schreef op 20 september 2002 @ 22:23:
[...]

Ik zie net dat je mijn nick ook verkeerd hebt gespeld, dit was mij vanmiddag nog niet opgevallen, en zo verwarrend is mijn niet niet dacht ik zo. :{
Ik geloof dat ik voor de meerderheid spreek als ik zeg dat je wel aardig bent hoor, want je hebt tenslotte wel de tijd genomen om die lijst te maken en ook te uppen. :)
Verrek, je hebt gelijk. Ik heb hem gelijk ff bijgewerkt (en idd, Netman klop gewoon :+).

Enneh, kan iemand (misschien hijzelf wel) mij aan de FP nick van MM helpen? Die heb ik nog niet kunnen vinden en dat is natuurlijk wel het essentiele onderdeel van LM schap ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

JimmyPop schreef op 20 september 2002 @ 22:48:
[...]

Verrek, je hebt gelijk. Ik heb hem gelijk ff bijgewerkt (en idd, Netman klop gewoon :+).

Enneh, kan iemand (misschien hijzelf wel) mij aan de FP nick van MM helpen? Die heb ik nog niet kunnen vinden en dat is natuurlijk wel het essentiele onderdeel van LM schap ;).
MM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
TNX Kex, dak daar btw overheengekeken heb :? ;).

Anyhow, fixed......

De lijst.

• Renegade
Maar......

zoals Kex al eerder schreef, en waar ik het ook met hem over heb gehad op #TMF.
Tijdens de introductie van het LM kwam er vrij snel een lijst met potentiele kandidaten. Die lijst werdt eigenlijk stante pede overgenomen door Femme, terwijl er niet echt een concensus was of dit wel de juiste mensen waren, maar ik denk dat de meesten van jullie het wel met me eens zijn dat er gehandeld moest worden, want een bepaald persoon heeft nogal de neiging om dingen vooruit te schuiven als er geen instant oplossing wordt aangeboden O-)

Met de lijst die werd aangedragen had ik niet zo'n problemen an sich, maar nu er overlegd wordt over de mogelijke invulling van de nieuwe posities, is die haast er niet, en heb ik eens rustig zitten denken, ik op #tmf kwam ik erachter dat Kex eigenlijk een beetje in dezelfde richting had zitten denken.

Voorop wil ik stellen dat Ik absoluut geen problemen heb met de mensen die zich melden, maar
het wekt misschien wel verwachtingen voor de toekomst. In principe is dit de basis groep voor de PM, en het bezwaar wat ik eigenlijk heb is het volgende: "we kennen ze nog niet goed genoeg" :)

We wisten van de LM groep zelfs nog niet genoeg om te beoordelen of ze de verantwoording aankonden. Achteraf bleek dat gelukkig wel het geval te zijn, maar ook daar had men tijd nodig om dat te laten blijken.
Met de invoer van deze nieuwe mensen echter, is het zo dat we ze wel eens hier hebben gezien, maar echt systematische bezoekers van TMF zijn het niet geweest.. Jimmy reageert bijvoorbeeld wat meer sinds een week of 2, maar dat hoeft voor mij nog niet meteen een reden te zijn om hem in de doorstroomrol LM-->PM te plaatsen, waarbij dit overigens niets persoonlijks is tegen Jimmy zelf :*

Zoals Kex heel mooi verwoorde: "Niet dat elke LM exact hetzelfde moet modden, maar een bepaalde consensus is toch wel belangrijk en die kan er niet zijn zonder dat je weet hoe iemand ergens tegen aankijkt"

Weer eens een ouderwets modexamen of iets dergelijks zou ik persoonlijk wel leuk vinden. Op die manier leer je van elkaar hoe mensen tegen dingen aankijken, en leer je soms dingen van een andere kant te bekijken. Ik wil hier overigens niets verplicht stellen of iets dergelijks, maar dit is gewoon wat ik ervan denk. Ik gun het de nieuwe jongens van harte, maar ik wil modgewijs bij jullie eigenlijk nog even de kat uit de boom kijken :P :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Netman768
We wisten van de LM groep zelfs nog niet genoeg om te beoordelen of ze de verantwoording aankonden. Achteraf bleek dat gelukkig wel het geval te zijn, maar ook daar had men tijd nodig om dat te laten blijken.
Met de invoer van deze nieuwe mensen echter, is het zo dat we ze wel eens hier hebben gezien, maar echt systematische bezoekers van TMF zijn het niet geweest.. Jimmy reageert bijvoorbeeld wat meer sinds een week of 2, maar dat hoeft voor mij nog niet meteen een reden te zijn om hem in de doorstroomrol LM-->PM te plaatsen, waarbij dit overigens niets persoonlijks is tegen Jimmy zelf :*
Maar niet alle LM's hoeven toch PM te worden?

Mijn idee, mochten we idd de 'kandidaten' nog niet goed genoeg kennen, is dat we het bepalen van de rechten (wat wij trouwens niet gaan doen maar Femme of Wouter) nog even uitstellen. Is het een idee een proefperiode van 2 weken in te voeren en aan het eind Anton heel lief te vragen of we de statjes weer in een mooie tabel mogen krijgen?

Het argument 'we kennen ze nog niet goed genoeg' is IMO niet echt zwaartellend, in de top-25 stonden mensen waar ik nog nooit van had gehoord. Wat we willen weten is of ze de verantwoordelijkheid aankunnen, en daar kan ik in het geval van Jimmy garant voor staan. Anderen kan ik helaas niet zo 123 beoordelen, maar dat moet met de hele groep toch wel kunnen? :)

• KeX

KeX

Netman867 schreef op 21 september 2002 @ 10:10:
[...]
Maar niet alle LM's hoeven toch PM te worden?
Nee, maar je gaat eik. met je LM-schap wel een intentieverklaring aan.
Mijn idee, mochten we idd de 'kandidaten' nog niet goed genoeg kennen, is dat we het bepalen van de rechten (wat wij trouwens niet gaan doen maar Femme of Wouter) nog even uitstellen.
dat sowieso, we bepalen niets, maar we zijn voor de heren Ads wel een voelspriet. Ze vragen eik aan ons advies voor de nije LM's en vullen dat aan met hun eigen id-en.
Is het een idee een proefperiode van 2 weken in te voeren en aan het eind Anton heel lief te vragen of we de statjes weer in een mooie tabel mogen krijgen?
Niet nuttig IMO. Kwantiteit zegt me geen drol. (nofi of course). Eerst de mate van kwaliteit inschatten en dan kijken of het ook noig veel kan, maar wel in die volgorde. Zo heb ik ook tegen de huidige LM groep aangekeken.
Het argument 'we kennen ze nog niet goed genoeg' is IMO niet echt zwaartellend, in de top-25 stonden mensen waar ik nog nooit van had gehoord. Wat we willen weten is of ze de verantwoordelijkheid aankunnen, en daar kan ik in het geval van Jimmy garant voor staan. Anderen kan ik helaas niet zo 123 beoordelen, maar dat moet met de hele groep toch wel kunnen? :)
Nee, maar dat ze erin staan zegt ook alleen dat ze veel modden en meer niet. Zie ^^
...
Ook ik heb wel redelijk vertrouwen in /me , maar dat schept wel een precedent als je alleen daar op oordeelt. Ik heb bij niemand van de nieuwelingen eik een echt bezwaar, maar dat is niet het punt. Er moet voor elke nieuwe LM genoeg draagvlak met betrekking tot zijn/haar modinzicht bij de groep bestaan. Je kunt niet echt een proefperiode doen omdat je niet goed kunt zien hoe iemand met zijn LM modpunten omgaat. Daarom is het beter vooraf omzichtig handelen. En dan nog ligt het moeilijk. Wat mij betreft wachten we gewoon even een week of twee, gooien de pseudo status aspirant er tegen aan, wachten op een officiële reactie van T.Net kant en zetten we weer koers voor een goed gemodde fp.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Het is idd geen 'carriere' traject waarbij de LM automagisch doorstroomt naar PM, dus daar hoeven we geen rekening mee te houden ivm aanwas van nieuwe LM'ers.

Dat 'we' een aantal prospects niet goed kennen is natuurlijk wel van belang, niet zozeer dat dat 'kennen' nodig is, maar het is wel van belang om te weten hoe de prospects modden, en dat word zichtbaar dmv de draadjes hier op /16.
Kort gezegd is het zinvol voor de prospect om regelmatig zijn mening/visie te delen met de andere TMF bewoners, dan word vanzelf duidelijk of er een gemeenschappelijke modspirit aanwezig is :)

Verder is * botoo van mening dat er wel degelijk extra modkracht nodig is om de aanwas van onzinreacties op de FP aan banden te leggen.
Dus ik zie graag dat het actieve LM team aangevuld word.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Randal Peelen
Je kunt niet echt een proefperiode doen omdat je niet goed kunt zien hoe iemand met zijn LM modpunten omgaat
En wat nou als je eeens een paar keer een draadje "open" laat voor diegene waar je inzicht in wil krijgen? Stel er komt morgen een draadje waar de naam AMD in voorkomt, een draad waar dus gegarandeerd veel reacties komen. Dan kun je toch zeggen "zo, ik doe nix, laat dat JimP, Bazs en MM maar doen" met z'n 3'en kun je over praktisch het hele beoordelings vlak komen en los van de "buitenstaanders" die dan hebben gemodereerd heb je dan een prima beeld van wat de 3 er samen van vinden.
Dit is natuurlijk ook niet helemaal een goede betrouwbare manier gezien je nooit uit kunt sluiten dat iemand om ons heen ook modereerd maar een echt goede oplossing is er volgens mij toch niet zo 1, 2, 3.

• KeX

KeX

* KeX ziet ook graag dat de groep aangevuld wordt, maar met een week of twee tussenpauze en wat goede open reactiediscussies en bijvoorbeeld het voorstel van * KeX komen we een heel eind.

We komen er wel uit met zijn allen, daar maak ik me helemaal geen zorgen over. En we hebben echt wel tijd voordat er een reactie uit de T.Net komt om aan beeldvroming te doen.

* KeX zou zeggen, barst maar los met dat modden. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 21-09-2002 11:01 . Reden: typo :+ ]

Verwijderd

botoo schreef op 19 september 2002 @ 23:17:
HOLD YOUR HORSES . . .

Dat * botoo het een goed idee vind dat er met LM pasjes geschoven word, betekend nog niet dat het MT het daar ook mee eens is
* denkt dat die ook wel wat willen 'meepraten' . . .
:>

Ik denk dat je bij de redactie (ook op oppergoden genoemd) moet zijn, die staan hier dichter op dan het MT, en kunnen snel de juiste mensen vinden die statussen kunnen veranderen.

testcase of wouter bv.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
't is in dit licht jammer dat de 'moderatie discussies' die hier vroeger vaker plaatsvonden wat minder regelmatig voorkomen. Dat zijn Dé threads bij uitstek om 'iemands inzicht in het modereren' aan het licht te brengen.

Ja, dit is een hint ;)

• Renegade
Kryptisch joh... :+ :o

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Mja, ik bennut een beetje aan het kwijtraken hè :+

• Randal Peelen
Hoor ik een hint? :P.

Ik vind het een prima plan om vaker een topic te openen, maar zullen we het dan bij een topic per draad houden? Per reactie een draad wordt wel wat vol want ik kan je zo 10'tallen reacties geven die verkeerd staan en overzicht verliezen is ook nix.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Mja, ik zou zeggen: "Duik de histroy van TMF es in" (een (half) jaartje terug ofzo) dan zie je exact wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Hier is nog een aanbiedende LM :)

Mijn naam op de frontpage is SvMp, hier ben ik dus svdmeer, dat eerst even voor de duidelijkheid.
Toen de litemods er kwamen, via het bewuste litemod-lijst topic, viel ik het buiten de boot. Ik beargumenteerde toendertijd waarom ik litemod wilde worden, ik werd door enkelen voor gedragen, maar Femme vond dat er genoeg waren. Helaas pindakaas dus. Ik hoop dat ik het nu beter tref...
Btw het gaat om dit topic: UltratmpMods

Uiteraard is dat ik de eerste keer buiten de boot ben gevallen geen legitiem argument om mij nu die status wel te geven, dus hier een aantal argumenten:
- Ik wil onterechte flames en trolls keihard gaan aanpakken, een van mijn speerpunten zal ik maar zeggen. Ik ben regelmatig gefrustreerd over de onterechte flames/trolls, spui soms mijn gal hierover ook wel eens. Het aanpakken van onterechte flames en trolls doe ik nu ook al, maar als LM kun je er toch wat meer aan doen als een gewone user.
- Ik weet vrij veel van open source en vrije software, waar bijvoorbeeld Linux onder valt. Vaak bespeur ik in open source topics dat er veel replies zijn van mensen die blijk geven er weinig van af te weten, maar toch hoge scores hebben. Het is imho toch wel belangrijk voor bepaalde topics dat de mods ook kennis hebben van het onderwerp. Ik erger me geregeld aan open source topics, kom er regelmatig ff eentje modden, maar ook hier geldt dat ik als gewone user veel minder kan als LM, en wel wat meer mogelijkheden zou willen :)
- Mijn karma is behoorlijk hoog, ik sta nu op de 14e plaats. Het zegt weinig over mod-capaciteiten, maar het geeft wel aan dat ik heel wat zinvolle dingen heb gepost en dat ik niet bepaald een newbie meer ben op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Ik schreef in de door jou genoemde draad o.a. KexDaFlex in "UltratmpMods" :
...Al denk ik dat iemand als * SvMp/svdmeer een goede aanvulling zal zijn. ...
Goed dat je nu alsnog van de partij wil zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Toen de litemods er kwamen, via het bewuste litemod-lijst topic, viel ik het buiten de boot.
LM = Lief Modje, geen litemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Resumé Overflakkee!

Voor zover ik het nu kan overzien hebben de volgende mensen, in willekeurige volgorde, wel oren naar een LM-job:Misschien dat deze lijst gedropt kan worden bij de verantwoordelijke statusuitdelers zodat ook zij even kunnen broeden (wie of wat) en dat, indien ze überhaupt willen aanpassen, er over een week vanaf nu besloten wordt wie er zo'n zoepertolle LM worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

JimmyPop schreef op 21 september 2002 @ 23:20:
Hoor ik een hint? :P.

Ik vind het een prima plan om vaker een topic te openen, maar zullen we het dan bij een topic per draad houden? Per reactie een draad wordt wel wat vol want ik kan je zo 10'tallen reacties geven die verkeerd staan en overzicht verliezen is ook nix.
Elke scheve draad nieuw topic? mij best :P
JimmyPop schreef op 21 september 2002 @ 10:38:
[...]

En wat nou als je eeens een paar keer een draadje "open" laat voor diegene waar je inzicht in wil krijgen? Stel er komt morgen een draadje waar de naam AMD in voorkomt, een draad waar dus gegarandeerd veel reacties komen. Dan kun je toch zeggen "zo, ik doe nix, laat dat JimP, Bazs en MM maar doen" met z'n 3'en kun je over praktisch het hele beoordelings vlak komen en los van de "buitenstaanders" die dan hebben gemodereerd heb je dan een prima beeld van wat de 3 er samen van vinden.
Dit is natuurlijk ook niet helemaal een goede betrouwbare manier gezien je nooit uit kunt sluiten dat iemand om ons heen ook modereerd maar een echt goede oplossing is er volgens mij toch niet zo 1, 2, 3.
Het is opzich wel een idee, hoewel ik me niet voor kan stellen dat iemand die hier regelmatig komt, op een manier zal modereren dat er meer dan 1 punt verschil zit tussen zijn/haar manier en de 'ideale situatie'. Er is duidelijk verschil tussen een 0 en +2, of +2 en +4. Voor een eventuele actie kunnen we beter een draad van een dag of 2 oud nemen, omdat daar niet meer actief gemod wordt door normale users.

Wat we natuurlijk ook kunnen doen is het profile van een random iemand nemen, en daar een aantal mensen zinnige en minder zinnige reacties op laten geven >:) en ons dan de boel laten modden ;) just kiddin

[ Voor 0% gewijzigd door MM op 22-09-2002 13:58 . Reden: nietje teveel ]

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
KexDaFlex schreef op 22 september 2002 @ 12:25:
Resumé Overflakkee!

Voor zover ik het nu kan overzien hebben de volgende mensen, in willekeurige volgorde, wel oren naar een LM-job:Misschien dat deze lijst gedropt kan worden bij de verantwoordelijke statusuitdelers zodat ook zij even kunnen broeden (wie of wat) en dat, indien ze überhaupt willen aanpassen, er over een week vanaf nu besloten wordt wie er zo'n zoepertolle LM worden.
Voor zover ik het mee heb gekregen weet ik van JAVA-Docter alleen dat hij-het-misschien wel zou willen volgens Spice. Verder heb ik hier bericht nog bevestiging over gehoord, misschien kunnen we het best contact met hem opzoeken alvorens hem op het lijstje te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

JimmyPop schreef op 22 september 2002 @ 14:16:
[...]

Voor zover ik het mee heb gekregen weet ik van JAVA-Docter alleen dat hij-het-misschien wel zou willen volgens Spice. Verder heb ik hier bericht nog bevestiging over gehoord, misschien kunnen we het best contact met hem opzoeken alvorens hem op het lijstje te zetten?
Ik zie dit meer als een lijstje met namen die gevallen zijn. Als iemand niet geïnteresseerd is dan valt hij er toch sowieso uit.

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 22-09-2002 15:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex schreef op 22 september 2002 @ 12:25 een fraai lijstje:
Misschien dat deze lijst gedropt kan worden bij de verantwoordelijke statusuitdelers zodat ook zij even kunnen broeden . . .
Wie zorgt voor dat droppen?
* botoo

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Ik denk dat we JAVA-Docter ff moeten schoppen, want van de rest is het wel duidelijk dat de wil/interesse er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Afgezien van het feit of JAVA-Docter mogelijk een goede moderator zal kunnen zijn (ik geloof het oordeel van Spice hierin volledig), vraag ik me wel af of JAVA wel als teamspeler kan/wil fungeren, ik zie weinig reactie van hem.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Ik zal hem aktiveren, en hem op dit draadje wijzen :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Spice schreef op 22 september 2002 @ 14:57:
Ik zal hem aktiveren, en hem op dit draadje wijzen :)
Tja, maar als je hem iedere keer erop moet wijzen dat hier iets is lijkt me ook niet echt een werkbare situatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Nee, idd maar daar valt natuurlijk iets in te veranderen, gewoon vragen OF hij het wel wilt en als hij dan "ja"zegt moet je hem erop wijzen dat hij dan wel aanwezig moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Tja, maar als je hem iedere keer erop moet wijzen dat hier iets is lijkt me ook niet echt een werkbare situatie
Nou, hij is degene die mij ooit op Tweakers.net en TMF heeft geintroduceerd. Ik wist niet dat ie zoveel modde maar dat doet ie dus in 'stilte'. Ik heb hem van LM verteld en het hem voorgelegd dat er eventuele vacatures zijn en of hij misschien belangstelling heeft. Hij wilde erover nadenken. Er valt nogal wat materiaal door te lezen en als hij het doet (en mag) dan wil hij het serieus doen. Het heeft te maken met andere factoren zoals tijd (JAVA-dr is namelijk met afstuderen bezig en heeft binnenkort meer tijd dan nu). Omdat hij niet hier communiceert wil niks zeggen over zijn mentaliteit en/of zin in LM-schap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Maar dan zal hij hier toch zelf ff langs moeten hoppen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Laatst online: 04-10 23:08
JimmyPop schreef op 22 september 2002 @ 17:53:
Maar dan zal hij hier toch zelf ff langs moeten hoppen :P.
Nou, dan laat ik ff wat van me horen. Spice had me gewezen op dit draadje Lief Modje: een evaluatie.. Ik stond daar tot mijn verassing op plaats 18. Mijn modgeschiedenis komt dus niet zomaar 'uit de lucht vallen' en vloeit voor uit het feit dat ik een hekel heb aan scheefgemodde draadjes >:) Ik lees vrijwel elk artikel van de FP (incl. reacties), al ongeveer zolang als Tweakers.net bestaat en heb d'r dus al een flinke bak aan ervaring mee. De TMF FAQ en /16 zijn mij dus ook bekend. Ik mod ook n.a.v. /16 maar laat nooit een reactie achter, ik dacht altijd, da's meer iets voor LM's ;)

Spice vroeg me of ik eventueel Liev Modje wilde worden en ik zei dat ik in principe geen nee daartegen zou zeggen. Ik zie in deze draad dat er behoorlijk wat anderen zijn die zich ook beschikbaar stellen. En da's heel mooi, want 't is geweldig als je zo'n grote site als Tweakers nog steeds met een stapeltje fanatieke vrijwilligers in de hand kunt houden. In ieder geval, als er zich al genoeg beschikbaar hebben gesteld, drop mij dan maar. Ik loop nooit vooraan qua dit soort dingen :Y) Mocht er nog wel iemand nodig zijn, dan neem ik mijn 'verantwoordelijkheid' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
JAVA-Doctor schreef op 22 september 2002 @ 21:48:
[...]

Nou, dan laat ik ff wat van me horen. Spice had me gewezen op dit draadje Lief Modje: een evaluatie.. Ik stond daar tot mijn verassing op plaats 18. Mijn modgeschiedenis komt dus niet zomaar 'uit de lucht vallen' en vloeit voor uit het feit dat ik een hekel heb aan scheefgemodde draadjes >:) Ik lees vrijwel elk artikel van de FP (incl. reacties), al ongeveer zolang als Tweakers.net bestaat en heb d'r dus al een flinke bak aan ervaring mee. De TMF FAQ en /16 zijn mij dus ook bekend. Ik mod ook n.a.v. /16 maar laat nooit een reactie achter, ik dacht altijd, da's meer iets voor LM's ;)

Spice vroeg me of ik eventueel Liev Modje wilde worden en ik zei dat ik in principe geen nee daartegen zou zeggen. Ik zie in deze draad dat er behoorlijk wat anderen zijn die zich ook beschikbaar stellen. En da's heel mooi, want 't is geweldig als je zo'n grote site als Tweakers nog steeds met een stapeltje fanatieke vrijwilligers in de hand kunt houden. In ieder geval, als er zich al genoeg beschikbaar hebben gesteld, drop mij dan maar. Ik loop nooit vooraan qua dit soort dingen :Y) Mocht er nog wel iemand nodig zijn, dan neem ik mijn 'verantwoordelijkheid' :)
Ik begrijp hieruit dat je als LM zijnde wel berichtjes zou gaan droppen? Het lijkt mij als "fanatieke" groep noggal essentieel een goede band en contact te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Mja, JAVA Docter heeft wat dat betreft de 'pech' dattie zich nooit (inhoudelijk) gemengt heeft in de threads @ GoT, aan z'n UserID te zien looptie hier al een tijdje rond enzo dus da's het probleem niet.

'K zou zeggen: Laat je licht es @ TMF schijnen, dat maakt het alleen maar makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
JimmyPop schreef op 22 september 2002 @ 21:54:
[...]

Ik begrijp hieruit dat je als LM zijnde wel berichtjes zou gaan droppen? Het lijkt mij als "fanatieke" groep noggal essentieel een goede band en contact te hebben.
Lijkt mij bij de 'functie' te horen JimmyPop :) Ik zal es kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Even een vraag aan twee LM-kandidaten:
* JAVA-Doctor : denk je dat je wat vaker langs kan komen op TMF? Er moet IMO wel overlegd worden tijdens het modden.
* SvMp : je bent, als ik me niet vergis, nogal een linux-fan. Denk je dat je ook in een Linux-vs-Windows draadje onpartijdig kan blijven?

Ik heb het gevoel dat ik wel een of twee open deuren intrap, maar so be it. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Netman867 schreef op 22 september 2002 @ 22:35:
<knip>
- JD haaft al aangegeven dat hij dat als deel van LM ziet.
- Op basis van diverse FP postings van SvMp verwacht ik dat hij heel goed neutraal kan modden.
Het is ook vaak zo dat indien iemand meer verantwoordelijkheid toegeschoven krijgt dat hij/zij juist kritischer naar zijn/haar acties gaat kijken.

oftewel: * botoo blei :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
- JD haaft al aangegeven dat hij dat als deel van LM ziet.
- Op basis van diverse FP postings van SvMp verwacht ik dat hij heel goed neutraal kan modden.
Het is ook vaak zo dat indien iemand meer verantwoordelijkheid toegeschoven krijgt dat hij/zij juist kritischer naar zijn/haar acties gaat kijken.

oftewel: * botoo blei :)

- Is choed
- Ik hoop het, mocht een LM niet met zen rechten kunnen omgaan isie ze ook zo kwijt. Dat geld dus voor iedereen, nothing personal
- Dan is alles goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Ok, het lijstje is geupdate, alle "vertrekkende" LM's hebben duidelijk aangegeven in te leveren, mocht SeeMann nog een discussie vormen, ik heb het er met hem over gehad ;).

De aanbiedende LM's (6 stuks) zijn ook duidelijk "willing" de taak op zich te nemen bij deze dus de:

LM LIJST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op 22 september 2002 @ 14:28:
[...]

Wie zorgt voor dat droppen?
/me

Ik wil dat wel even fixen, mail me daarvoor maar met de info.

Mijn persoonlijke reden om te stoppen: druk druk druk, als er eventueel echte mod-nood aan de man komt wil ik wel bijspringen, maar met de modpoints die ik nu op een reguliere manier via nieuwsposts zou halen ben ik meer dan zoet.

Ik geef het stokje dus door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Wouter is de draad aan het checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Affirmative.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Netman867 schreef op 22 september 2002 @ 22:35:

* SvMp : je bent, als ik me niet vergis, nogal een linux-fan. Denk je dat je ook in een Linux-vs-Windows draadje onpartijdig kan blijven?

De open deur valt toch wel wat tegen denk ik. Het is namelijk zo dat ik niet een grote fan ben van Linux in het bijzonder en geen standaard Windows-hater.

Ik vind Linux een mooi OS, maar om nou te zeggen dat ik tot de hardcore Linux-fans behoor: Nee. Ik ben echter wel een fanatiek aanhanger van open-source software en de ideeën van de GNU/FSF. Ik vind open-source software een goede zaak, ben verheugd over de voortdurende groei er van, en vind nieuwsberichten hierover op Tweakers.net ook erg belangrijk. Gelukkig komt er tussen alle Windows XP berichtgeving zo nu en dan een open-source bericht tussendoor, maar de plaats waar nog wel het meeste open-source gerelateerde berichten staan, is de meuktracker. Dit heeft tot gevolg dat ik bij zowel het posten als bij het modereren verder kijk als Linux alleen en het open-source gebeuren in een breed perspectief bekijk.

Dit uit zich bij het modden in een vrij kritische kijk op "Linux-rules"-reacties. Concreet voorbeeld: In veel nieuwstopics over een nieuwe versie van een of andere Linux desktop (KDE/Gnome) of groot programma krijg je reacties als "Linux go go...Linux gaat steeds meer rulen 8) ". Dit vind ik echter wat een kortzichtige reactie, aangezien niet elk stukje open source software ook meteen alles met Linux te maken heeft. Het is veel breder, Linux is een open-source project (ik bedoel dan de kernel, het stukje dat daadwerkelijk Linux is), en in tegenstelling tot de veel voorkomende opvatting "Open-source behoort tot Linux" is het in werkelijkheid andersom "Linux behoort tot open-source". Ik heb al heel wat te fanatieke Linux reacties terug gemod, en dat als Linux-liefhebber ;)

Open-source reacties die nogal standaard zijn en steeds terugkomen, pak ik ook aan. Wat je wel eens ziet bij een nieuwe versie van een of ander programma is dat iemand een rij Debian-update-commando's post en vervolgens zegt "Nou met Debian ben ik weer up-to-date :7 ".. die reacties krijgen tot mijn verbazing zelfs punten, vaak informatief, terwijl ze eigenlijk gewoon overbodig zijn in het licht van het nieuwstopic.

Als er nou in zo'n open-source topic een Windows-discussie ontstaat, word ik altijd net iets scherper, want dan is voorzichtigheid van belang. Als iemand gewoon gaat blaten in een open-source topic dat Microsoft wel in kan pakken, dan is de beslissing eenvoudig: Naarbeneden met die handel. Anders wordt het als er een zinvolle discussie onstaat met betrekking tot Windows. Deze discussie moet wel ontopic zijn, en passen bij het nieuwsbericht, anders vind ik dat de start-post van de discussie gewoon off-topic gemod moet worden. In de discussie worden flames en trolls natuurlijk gewoon aangepakt, maar wat ik erg belangrijk vind bij de niet flames/trolls is dat de dingen die genoemd worden ook werkelijk feiten zijn en geen fabeltjes.

In een Windows-topic is het precies andersom: Zodra het onderwerp Linux om te hoek komt kijken, eerst kritisch kijken of het terecht is dat het onderwerp wordt aangehaald, en als de discussie inderdaad ontopic en zinvol is, neutraal modden en kijken naar de feiten.

Ik moet zeggen dat het mij opvalt dat er de laatste tijd niet veel Linux-Windows flamewars zijn, het blijft meestal bij losse flames of trolls.
Wat ik over die losse flames of trolls wil zeggen is dat ik als ik zo'n reactie tegenkom die als troll gemodereerd is, heel goed kijk of die troll wel terecht is, want dat namelijk lang niet zo. Vooral in "verhitte" discussies zoals Linux vs. Windows komen naast terechte flame-/troll-moderaties ook nogal wat onterechte flame-/troll-moderaties voor.

Om nu een antwoord te geven op de gestelde vraag: Ja, ik vind zelf dat ik wel degelijk (en) objectief mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo wilt bij deze graag svdmeer graag un-nomineren als LM. De glazen van m'n bril zijn bijkans versleten na het lezen van een dergelijke bijbeldikke reactie ;)
:D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
botoo schreef op 23 september 2002 @ 20:24:
* botoo wilt bij deze graag svdmeer graag un-nomineren als LM. De glazen van m'n bril zijn bijkans versleten na het lezen van een dergelijke bijbeldikke reactie ;)
:D
En ik heb spontaan een bril nodig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb deze draad door tijdgebrek maar half gevolgd, en geloof ik ook niet gereageerd, maar gelukkig wilden Jimmy, Netman en Seemann een overzichtje bakken van wie er opstapt en wie er bij komt als LM.

Ik vind het jammer om te zien dat een aantal 'grote namen' de fakkel moeten doorgeven, maar ik ben er van overtuigd dat een frisse wind in TMF ook geen kwaad kan :). De volgende veranderingen zijn zojuist doorgevoerd:

Jaymz -> Godlike
Mecallie -> Godlike
korenwolf -> Grootmeester
Sundead -> Tweakotine-addict
SeeMann -> Wannabee-Tweaker

Jimmy Pop -> Lief Modje
basz2000 -> Lief Modje
MM -> Lief Modje
JAVA-Docter -> Lief Modje
svMp -> Lief Modje
Polaris -> Lief Modje

De lijst met LM's ziet er nu als volgt uit:

112 botoo
2549 JAVA-Doctor
7249 Polaris
10449 Hawks
13129 dune
14932 SvMp
15928 klerkx
17958 bazs2000
18422 MM
19600 Bas Raayman
23859 spook
26636 wauske
30208 RM-rf
31364 Robin Vreuls
34116 Jimmy Pop
35599 Netman768

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Jaymz zegt dag (met een brok in z'n keel, dat wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Wouter, bedankt voor het doorvoeren van de veranderingen en heel de groep LM's:

LETS MOD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Kijk eens aan, zonder dat ik het wist ben ik ineens Lief Modje geworden. Dank. (Nu ziet tenminste niemand meer dat ik nog niet Godlike ben... >:) ) Maar goed, ik hoop van nut te zijn voor de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Wouter Tinus schreef op 23 september 2002 @ 20:58:
Ik heb deze draad door tijdgebrek maar half gevolgd, en geloof ik ook niet gereageerd, maar gelukkig wilden Jimmy, Netman en Seemann een overzichtje bakken van wie er opstapt en wie er bij komt als LM.

Ik vind het jammer om te zien dat een aantal 'grote namen' de fakkel moeten doorgeven, maar ik ben er van overtuigd dat een frisse wind in TMF ook geen kwaad kan :). De volgende veranderingen zijn zojuist doorgevoerd:

Jaymz -> Godlike
Mecallie -> Godlike
korenwolf -> Grootmeester
Sundead -> Tweakotine-addict
SeeMann -> Wannabee-Tweaker

Jimmy Pop -> Lief Modje
basz2000 -> Lief Modje
MM -> Lief Modje
JAVA-Docter -> Lief Modje
svMp -> Lief Modje
Polaris -> Lief Modje

De lijst met LM's ziet er nu als volgt uit:

112 botoo
2549 JAVA-Doctor
7249 Polaris
10449 Hawks
13129 dune
14932 SvMp
15928 klerkx
17958 bazs2000
18422 MM
19600 Bas Raayman
23859 spook
26636 wauske
30208 RM-rf
31364 Robin Vreuls
34116 Jimmy Pop
35599 Netman768
Om maar ff +1 behulpzaam uit de hoek te komen ;):

Ik zie op je nieuwe lijstje mr_a verdwijnen, is die ook weg ? (staat niet vermeld) of was je ff aan het prusten? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
En dan voor de laatste keer om even een open deur overzichtelijk in te trappen:

De final lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
Ik zag ineens een bergmodpunten onder m'n naam staan waar ik niet goed van werd >:) Ik dacht, ff checken en ja hoor, Lief Modje :)

Maar zijn we nu met z'n 16'en of 17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

JimmyPop schreef op 23 september 2002 @ 21:21:
Om maar ff +1 behulpzaam uit de hoek te komen ;):

Ik zie op je nieuwe lijstje mr_a verdwijnen, is die ook weg ? (staat niet vermeld) of was je ff aan het prusten? ;).

mr_a had al eerder afscheid genoemen :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
JAVA-Doctor schreef op 23 september 2002 @ 21:31:
Ik zag ineens een bergmodpunten onder m'n naam staan waar ik niet goed van werd >:) Ik dacht, ff checken en ja hoor, Lief Modje :)

16'en dus, mooi toepasselijk voor forum /16.... (kan jet makkelijk onthouden :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik keek net even naar mijn profiel @ T.net en zag ineens dat ik de status "lief modje" heb. :)
Mag ik u allen hartelijk bedanken? Nouja, bij deze dus, bedankt. :*

En dat wij maar veel en goed mogen modden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

JAVA-Doctor schreef op 23 september 2002 @ 21:31:

Ik heb er anders niks bijgekregen :'( ;)

Ik had gelukkig nog zo'n 200 punten van mezelf, alleen die zijn er nu ook allemaal doorheen, maarja wat wil je ook met dit soort reacties: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=605527

ja alle 5 overgewaardeerd zijn van mij :P dit is idd een vrij erg RSI baantje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

m.m schreef op 23 september 2002 @ 21:41:
Ik heb er anders niks bijgekregen :'( ;)
Dat had ik ook, ik begon met 320 punten en een kwartier later had ik er 4100+ :P

Ik begin mijn nieuwe kunstjes al aardig onder de knie te krijgen, ik weet inmiddels al hoe ik het beste een tag kan verandere zonder aan de score zelf te komen, heerlijk is dat nu ik een reaktie meerdere malen kan modden. :)

Edit:
En nu nog leren hoe ik een post kan maken zonder typfoutjes en ik ben helemaal de man. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Alle nieuwe LM'ers: welkom en gefeliciteerd en dat jullie allen rechtvaardig en veelvuldig mogen modden.
Alle oude LM'ers bedankt voor hun inzet en bewezen diensten!
Suk6 met jullie andere bezigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
ja alle 5 overgewaardeerd zijn van mij dit is idd een vrij erg RSI baantje
Hallo! Dit is volgens mij dus echt niet de bedoeling. We moeten als LM's niet machtsgeil worden jongens, het is niet de bedoeling dat wij in ons eentje over het lot van een reactie gaan beschikken, er moet echt overleg komen.

Als je b.v een reactie ziet op +3, en je denkt "die mot op -1" (extreem voorbeeld, maar het kan natuurlijk) moet het EERST hier gemeld worden, we zijn een groep en moeten overleggen, niet ieder voor zich de volle macht pakken, dat is niet democratisch en daarbij niet fair tegenover andere modders. Door meermaals te modden krijgen anderen nauwelijks de kans nog te modereren (hoogstens een +0.47 oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Welkom freshmen ;)
hou je een beetje in, probeer ook eens te slapen, die punten krijg je toch niet op :P

Afzwaaiers;
bedankt, en niet weglopen he?
(* botoo in het bloed blijft toch nog wel lang kriebelen)
hoop ik
})

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Heren LM's welkom :) moge de modforce met u zijn.

Botoo: die kriebels raak je nooit kwijt ;)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

JimmyPop schreef op 23 september 2002 @ 22:07:
[...]

Hallo! Dit is volgens mij dus echt niet de bedoeling. We moeten als LM's niet machtsgeil worden jongens, het is niet de bedoeling dat wij in ons eentje over het lot van een reactie gaan beschikken, er moet echt overleg komen.

Als je b.v een reactie ziet op +3, en je denkt "die mot op -1" (extreem voorbeeld, maar het kan natuurlijk) moet het EERST hier gemeld worden, we zijn een groep en moeten overleggen, niet ieder voor zich de volle macht pakken, dat is niet democratisch en daarbij niet fair tegenover andere modders. Door meermaals te modden krijgen anderen nauwelijks de kans nog te modereren (hoogstens een +0.47 oid).
Ja hoor baas :P zie mijn reply in het rechten en plichten topic voor een serieus antwoord

Als ik twijfel, of iemand anders zou erover kunnen twijfelen, zou ik niet zoiets doen, maar je moet niet vergeten dat ik ook al 3 moderaties nodig had om 'em van de 4 af te krijgen (naar de 3 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Een beetje laat ... maar toch ..
Welkom allemaal :) de nieuwe lm'ers en de nieuwe "gewone" modjes :)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
tot mijn grote spijt heb ik moeten concluderen dat mijn toegenome werkdruk, verbouwing van m'n huis en enige sporen van een sociaal leven een dusdanige invloed hebben op het modden dat ik denk dat het beter is dat iemand anders de zorg overneemt van de door mij zeer geliefde lm tool.

Hierbij stel ik dus mijn lm tool beschikbaar voor een nieuwe antusiaste modder

[ Voor 14% gewijzigd door spook op 02-12-2002 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Het beschikbaar stellen is denk ik niet zozeer aan de orde momenteel maar bedankt voor je moderatie-toewijding en ik hoop dat we je nog wel als normale modder mogen blijven begroeten? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1 2 Laatste