FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Ohh maar jullie zijn nog niet van me af hoor, ik blijf gewoon modden, en hoop langzamer hand weer wat meer hier te verschijnen.
Zo makkelijk komen jullie niet van mij af hoor
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Verwijderd
Ten eerste: Alle nieuwe lieve modjes gefeliciteerd en veel suc6,spook schreef op 02 december 2002 @ 13:40:
Ohh maar jullie zijn nog niet van me af hoor, ik blijf gewoon modden, en hoop langzamer hand weer wat meer hier te verschijnen.
dat jullie ook maar gezellig mee meetings gaan organiseren
Spook had ik gemist op de vorige meeting, denk dat we daarom ook niet uit geweest zijn na het eten. (beaves en hawks hadden wel zin
Spookschip gaat donderdag in première, heeft het daar misschien iets mee te maken? 
Nee serieus, bedankt voor je inzet, en veel sterkte als "wannabee-tweaker"
.
Nee serieus, bedankt voor je inzet, en veel sterkte als "wannabee-tweaker"
Professioneel Hyves-weigeraar
Spookschip?
als in: 'de boot in?"
nee toch? of wel?
spook! licht eens een tipje van de sociale sluier op?
als in: 'de boot in?"
nee toch? of wel?
spook! licht eens een tipje van de sociale sluier op?
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
spookschip ?? waar is mijn familie nou weer mee bezig?
Botoo: * spook heeft ontdekt dat er achter de voordeur nog meer mensen wonen als pitza bezorgers en cd verkopers
(tot zover een heel klein tipje opgelicht)
Botoo: * spook heeft ontdekt dat er achter de voordeur nog meer mensen wonen als pitza bezorgers en cd verkopers
[ Voor 10% gewijzigd door spook op 03-12-2002 10:47 . Reden: een hoop fouten in een klein stukje ]
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.