Mag ik nou eens weten wat het probleem is met de scores??
In 3dmark2001 kom je toch ook geen geforce 4 tegen in de top??
Dus ga je vergelijken met je eigen videokaart.
Dit kan je met 3dmark03 toch ook doen??
Kleermaker blijf bij uw leest

Ik vind het logisch dat een r9500 hoger scoort dan een gfti4600
Die ti4600 kan de laatste test toch niet draaien??
Das dus een minpunt van de geforce op dit moment en terecht mindere score.
We zitten niet meer in het jaar 2000 en het zal mij niet verbazen dat het er op korte termijn op neer komt dat je met een radeon 9500 meer opties hebt dan met een ti4600
Ik vind het juist heel goed wat hier gebeurt, als ik een videokaart koop kijk ik altijd naar de 3dmarkscore.
Nu zie ik dus dat radeon aan top staat en koop je dus een radeon waar je waarschijnlijk langer plezier van hebt dan van een geforce.
En het is allemaal tijdelijk, de GFFX scoort wel hoger dan een radeon9700
En was het met 3dmark2001 ook niet zo dat de geforce 2 de nature test niet kon draaien en daar dus een aanzienlijk aantal punten laat liggen??
Ik vind het gewoon een terechte score als je naar de toekomst kijkt.
Zodra er een spel uitkomt wat directx9 gebaseert is zal je zien dat die score van 3dmark03 zo gek nog niet is, de ti4600 zal in dat spel aanzienlijk minder presteren dan een r9500.
Zou dus zeggen, hou je bij je eigen appels en vergelijk niet met die heerlijke sappigge peren

En ja, ik heb een R9700, gekocht op basis van 3dmark2001

En daarvoor had ik een geforce 3 en heb ik ook niet vergeleken met gf4/r8500/9500/9700, maar gewoon geprobeerd de snelste te zijn met een geforce 3 (wat me wel gelukt is combi T-bird+GF3)
Vind het wel erg lame van Nvidia om nou zo'n reactie te geven, net of ze aangevallen worden, raken in paniek als ze wat minder presteren.
Vreemd als je bedenkt dat de geforcefx de radeon 9700 achter zich laat in 3dmark03
Zullen ze bij release van de fx wel de benchmark prijzen???
Nou ja nog 2 uurtjes downen, ben vanmorgen om 12 uur begonnen en dan lekker benchen.