Ik cs nu ook weer eens
, het is weer fun 
Ik zit meestal op server: Remon <RAF> ofzo
Ik zit meestal op server: Remon <RAF> ofzo
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
12-2 ben je geen beginner, dus wat doe je nog op die serverVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 21:46:
whahaha
ben net verbannen van UK2 Beginners only!
ik had 12 - 2![]()
zag ik opeens *unauthorised kills oid*
Verwijderd
Ik speel nagenoeg alleen wars, en dan wel gewoon met HLguard cvarschecker aan. Als ik al op publics speel zitten er altijd wel mensen bij als jij die niet geloven dat ik overal kijkIk speel alleen op servers met cheating death, zat net op demon weer te ruzien met 2 vermeende cheaters die zogenaamd overal keken jaja....
ik speel vaak op de fratello servers, gewoon een hoog niveau en ik weet dat die gasten niet cheaten. Ik word op public's zonder cheat protectie gewoon zo vaak gepakt door van die kijk mannetjes die hun crosshair altijd precies op de goed plek hebben. iemand die goed kijkt heeft heel veel kanten om in de gaten te houden en er is altijd een mindere kant, toevallig kiest dit soort mensen altijd de "goed" kantVerwijderd schreef op 07 June 2003 @ 02:07:
[...]
Ik speel nagenoeg alleen wars, en dan wel gewoon met HLguard cvarschecker aan. Als ik al op publics speel zitten er altijd wel mensen bij als jij die niet geloven dat ik overal kijken met cheating death spelen doe ik al helemaal niet tenzij et 2on2 tegen Duitsers is. CD moet je ECHT om de 5 minuten updaten
Verwijderd
Ken ook zat clans die we op internet met gemak inmaken en dan op LAN opeens een flinke dobber aan hebben. Er zit dus een verschil tussen lan/internet en wat jij nu aangeeft zegt dus niets. De een speelt gewoon prettiger op inet dan op lan, heeft nix met cheats te maken.ik speel vaak op de fratello servers, gewoon een hoog niveau en ik weet dat die gasten niet cheaten. Ik word op public's zonder cheat protectie gewoon zo vaak gepakt door van die kijk mannetjes die hun crosshair altijd precies op de goed plek hebben. iemand die goed kijkt heeft heel veel kanten om in de gaten te houden en er is altijd een mindere kant, toevallig kiest dit soort mensen altijd de "goed" kant leuk is ook altijd dat ik op lan party's altijd bovenaan sta met zowat elk spel, tegen lui die mij op internet afmaken. dan hebben ze geen zin meer of het ligt ergens anders aan.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 02:34 ]
Verwijderd
ach man iedereen doet zo paniekerig dat het voor goede spelers niet meer leuk is om te pubben....Ik wordt ffs in wars nog achter elkaar beschuldigd van cheaten. Die hele mentaliteit begint het een beetje te verpesten, alleen op de servers waar ik admin ben houden ze zich gedeisd na een vriendelijk verzoek via admin_tsay.KaMiKaZe schreef op 07 juni 2003 @ 01:19:
Ik speel alleen op servers met cheating death, zat net op demon weer te ruzien met 2 vermeende cheaters die zogenaamd overal keken jaja....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 07:22 ]
Verwijderd
ik ben wel degelijk een beginner (nog geen echte goede scores op gewone publics (af en toe net 2:1 maar meestal 1:1) en ik knal ze daar allemaal afstefijn schreef op 07 June 2003 @ 01:31:
[...]
12-2 ben je geen beginner, dus wat doe je nog op die server
Verwijderd
Wat is je cs-nickname dan?Ik altijd maar 1 ding: Geluid. Een goede koptelefoon met een goede headphone maakt een wallhack compleet overbodig. Ik kan als mensne geluid maken ze tot op een grote afstand vrij goed plaatsen. En dan is het cheat0r wanneer je er 1 strak om een hoek dwars door zn herses knalt. Maak dan geen geluid n00b....
Verwijderd
Verwijderd
"de goede instellingen". Klinkt al weer lekker dubieusa3d wordt geblocked door WWCL, maar probeer maar eens een audigy met de goede instellingen en headphones. Werkt bijna net zo goed
Verwijderd
ehm daarmee bedoel ik dus mn versterker op direct zetten zodat tie verder niets beinvloedt, in de surroundmixer de boel op headphones zetten en de trebble een klein beetje omhoog zetten vindt ik prettig spelen.Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 14:05:
[...]
"de goede instellingen". Klinkt al weer lekker dubieus![]()
WWCl blockt a3d niet echt goed btw, enige wat echt fatsoenlijk werkt is HLguard cvarschecker zoals ik al eerder zei.
Verwijderd
En je speelt nog wat wars of public only?ehm daarmee bedoel ik dus mn versterker op direct zetten zodat tie verder niets beinvloedt, in de surroundmixer de boel op headphones zetten en de trebble een klein beetje omhoog zetten vindt ik prettig spelen.
Verwijderd
En jullie zijn ook nog beetje active @ clanbase? Kunnen we wel keer pcwtje doen anders.sure speel ik wars #tda.nl maar niet zoveel meer sinds mn examens ik werk teveel....
Gogogo Salutemsalutem schreef op 02 June 2003 @ 09:00:
Waarom komen al die liete mannetjes nou es nooit op Strikerz ???
Tha place 2 be 4 tha real tweaker !!
En dan kan je mij ook es kapot schieten ! Wat wil men nog meer
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
[ Voor 43% gewijzigd door Stefke op 10-06-2003 13:01 ]
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Waar kun je t krijgen dan?Jap schreef op 10 June 2003 @ 13:08:
Het is best speelbaar, sommige hebben problemen om het draaiend te krijgen, maar ik heb zelf zelden problemen gehad, en het speeld lekker
[ Voor 40% gewijzigd door salutem op 10-06-2003 14:46 ]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
ik heb het niet over luisteren. Ik heb het over puur campenVerwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 07:21:
[...]
ach man iedereen doet zo paniekerig dat het voor goede spelers niet meer leuk is om te pubben....Ik wordt ffs in wars nog achter elkaar beschuldigd van cheaten. Die hele mentaliteit begint het een beetje te verpesten, alleen op de servers waar ik admin ben houden ze zich gedeisd na een vriendelijk verzoek via admin_tsay.
Ik altijd maar 1 ding: Geluid. Een goede koptelefoon met een goede headphone maakt een wallhack compleet overbodig. Ik kan als mensne geluid maken ze tot op een grote afstand vrij goed plaatsen. En dan is het cheat0r wanneer je er 1 strak om een hoek dwars door zn herses knalt. Maak dan geen geluid n00b....
Ow ja, pcw 2-2 tegen illu: wordt uitgemaakt voor interper, lolwwcl op een server roelt!
moet je steam downloaden... waar?? ff googlen ik zou het zo niet weten
in de beginpost staan alle relevante linksJap schreef op 10 June 2003 @ 15:47:
[...]
moet je steam downloaden... waar?? ff googlen ik zou het zo niet weten
(mischien filemirrors)
SteamInstall.exe heet ie
Verwijderd
ff een vraagje, is et nie irritant als je vaak csst(1.6 beta) dan moet je toch 3 uur downloaden?Jap schreef op 10 juni 2003 @ 12:12:
jaja het is eindelijk zo ver!! na een hele tijd heeft Steam eindelijk weer een update uitgevoerd en hoe!! ik had als 1 van de eerste de update binnen, gelijk gaan gamen natuurlijk, dus hier zijn de pics:
nieuwe menu interface IN achtergrond
http://stuff.japje.nl/steam/new-background.jpg
De Create server:
http://stuff.japje.nl/steam/create-server.jpg
De 2e tab voor settings:
http://stuff.japje.nl/steam/create-server-game1.jpg
http://stuff.japje.nl/steam/create-server-game2.jpg
En eindelijk standaard bots:
http://stuff.japje.nl/steam/create-server-bots.jpg
Player select:
http://stuff.japje.nl/steam/player-select.jpg
The Score Screen:
http://stuff.japje.nl/steam/score.jpg
De nieuwe knife
http://stuff.japje.nl/steam/knife.jpg
Koop menu:
http://stuff.japje.nl/steam/buy.jpg
Eindelijk kun je zien hoever iets ingame aan het dlen is:
http://stuff.japje.nl/steam/ingame-downloading.jpg
Choose team:
http://stuff.japje.nl/steam/choose-team.jpg
Motd
http://stuff.japje.nl/steam/motd.jpg
Mist en regen!:
http://stuff.japje.nl/steam/foggy.jpg
en dit analize (geen id wat het is):
http://stuff.japje.nl/steam/analize-this.jpg
Ondertussen is er zelfs een 2e update voor steam geweest naar platform 10, nu zijn veel errors met betrekking tot JIT (debug stuff) weg
En wat ik zelf ontzettend cool () vond is dat Cs-nation mijn screens heeft gebruikt voor hun news:
http://csnation.counter-strike.net/comments.php?id=6153
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 17:12:
[...]
ff een vraagje, is et nie irritant als je vaak csst(1.6 beta) dan moet je toch 3 uur downloaden?
Verwijderd
Jongen geloof me, toen ik een half jaar terug nog geen adsl had en enkel op LAN speelde had ik zelf ook A3D en een config van 3mbik snap het niet, ik zie hierboven weer A3D en interp cheats... ik bedoel, als je gewoon goed bent merk je het verschil niet. Ik speel met gasten die interp normaal hebben staan, geen A3D, en die pakt zen MP5, komt in aztec door de dubbele deuren als T en ragt 5 man headshot dood. Dat doet hij dus ELKE KEER... die gast speelt gewoon ziek veel. Als hij tegen mensen speelt met A3D en interp op whatever, maakt hij ze nog dik in. A3D is een voordeel ja, maar niet matchbeslissend volgens mij, en interp is alleen handig als je sniped imho
Ter land, ter zee en in de kroeg
10100111001
Verwijderd
10100111001
nee ik denk niet dat het altijd zo was of tenminste mischien bij jou wel maar bij mij is het echt klik en tegelijkertijd boem zo'n beetje :-/ maar als er 20-30ms tussen zit kan je niet echt goed spelenexecutor schreef op 11 June 2003 @ 14:21:
Ik ben nu achter het volgende probleem.
als ik de muisknop indruk schiet ie in het spel 20-30ms later(gokje,schatting). eerst had ik het niet door maar nu wel. Ik irriteer me er op zich niet zo aan, maar het moet gewoon klik boem zijn en niet dat je eerst een klikje hoort en vlak daarna het schot. Ik meen dat ik het bij mijn vorige computer niet had(tb800@1000 met een GF1DDR). Nu: tjek sig.
Ik heb al andere muis geprobeerd maar daar blijtk het ook mee te zijn. Ik heb een dualboot dus heb het ook in winME geprobeerd, daar is het probleem ook. Mouseware haalt ook niet echt veel uit. Lijkt erop dat de chipset gewoon traag is(en dat met een nforce2).
Of misschien dat het altijd al zo was, is maar dat ik het nu pas na 2 jaar merk.(iegenlijk niet want normaal speelde ik veel ractiever en had ikveel meer headshot, maar nu klopt die timing gewoon niet met schieten en beweging, dan schiet je zo naast
).
iemand misschien oplossing?
10100111001
Ja precies. Maar goed ik ben er al achter wat het is. het is het geluid wat later komtDark Lord schreef op 24 juni 2003 @ 18:09:
[...]
nee ik denk niet dat het altijd zo was of tenminste mischien bij jou wel maar bij mij is het echt klik en tegelijkertijd boem zo'n beetje :-/ maar als er 20-30ms tussen zit kan je niet echt goed spelentenminste dan klik mannetje rent weg boem naast geschoten
The first casualty in war is always the truth...
oh dan valt het nog wel meeexecutor schreef op 24 juni 2003 @ 20:12:
[...]
Ja precies. Maar goed ik ben er al achter wat het is. het is het geluid wat later komt. Vraag me niet waarom, heb wel de laatste drivers van creative.
Maar goed hij schiet dus wel gelijk, alleen dat geluid komt wat later.
sry geen id
[ Voor 14% gewijzigd door Dark Lord op 25-06-2003 12:45 ]
10100111001
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
interp is iets dat in cs gebouwt is om 'af te stellen op je ping' zoals de makers dat zeiden. Het is gewoon een cmd die als je hem goed zet je je vijand 'eerder' laat zien dan hij 'jou' ziet. Net of hij ping 100 heeft en jij ping 10 ofzo. Daar komt het op neer dacht ik (ben geen pro cs-er
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
[ Voor 90% gewijzigd door OutSIdeR op 28-06-2003 16:18 ]
[google=Counter Strike 1.6]
The devil is in the details.
Kun je interp zelf instellen, of valt dat onder cheaten?CommanderKeen schreef op 28 June 2003 @ 15:33:
neey interp is de correctie voor de lag
hoe lager, hoe verder van het model je af kan schieten, en je toch het model raakt
En dat wordt dus gezien als een cheat, is in 1.6 ook gelockt op 0.1T7D_Sneezy schreef op 28 juni 2003 @ 20:00:
je kan het zelf instellen,
ex_interp *waarde*
standaar is het 0.1 , en als je dan wat voordeel wilt hebben moet je hem zetten naar 0.05
nee het word niet gezien als een cheat, maar als een voordeelbAdmuTs schreef op 28 juni 2003 @ 20:06:
[...]
En dat wordt dus gezien als een cheat, is in 1.6 ook gelockt op 0.1
bron?T7D_Sneezy schreef op 30 June 2003 @ 19:07:
de echte pro's spelen ook met 0.05 hoor
das onzin, die echte pro's tweaken hun config tot het uiterste, zo spelen ze ook met 0.05, heb ff geen bron, heb jij dan een bron waarin staat dat het niet zo is?unfor schreef op 30 June 2003 @ 19:12:
[...]
bron?![]()
de echte "pro's" (zoals jij dat wilt noemen) spelen default.
Klopt met cpl is gloof ik ook 0.05 en al die officiele lans (wcg enzo) maar dat word dus in 1.6 allemaal 0.1 en vanwege teveel gezeik word het met al die officiele lans ook 0.1T7D_Sneezy schreef op 30 juni 2003 @ 19:14:
[...]
das onzin, die echte pro's tweaken hun config tot het uiterste, zo spelen ze ook met 0.05, heb ff geen bron, heb jij dan een bron waarin staat dat het niet zo is?
Verwijderd
Verwijderd
Jah lijkt me ook wel leuk om es te doen.Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 21:56:
ey of welke servers cs-en jullie ik wel weleens met GoT gasten fraggen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 23:29 ]
Verwijderd
het gaat gewoon om het idee dat je nog iemand neerknalt terwijl die buiten berijk is. maakt in principe niks uit hoeveel de afwijkt. het is inderdaad zoals je het had gezegt een voordeel, maar het is gewoon opzettelijk valsspelen in mijn ogen. het hele idee dat je iemand dood schiet door achter hem te schieten slaat ook gewoon nergens op. het verwoest de game-play alleen maar, gewoon niet doen dus.T7D_Sneezy schreef op 30 June 2003 @ 21:25:
dat filmpje is dus _GEEN_ goed bewijsmateriaal, de afwijking is toch echt groter dan 5 MS, het kan liggen aan lag/loss/choke en zelfs aan welk type connectie je gebruikt.
Verwijderd
ik zit vaak op Ukwar Pro 62.190.108.157.27025Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 21:56:
Das echt onzin, echte pro's spelen gewoon CPL met wat eigen persoonlijke aanpassingen. Ze hebben echt geen config's van 1mb die op en top getweaked zijn, download er maar eens wat van SK op schroet.com. Zo bijzonder zijn die niet.T7D_Sneezy schreef op 30 June 2003 @ 19:14:
[...]
das onzin, die echte pro's tweaken hun config tot het uiterste, zo spelen ze ook met 0.05, heb ff geen bron, heb jij dan een bron waarin staat dat het niet zo is?
Verwijderd
Probeer strikerz is.Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 21:56:
superB
Verwijderd
Daar vind ik het nou niet echt drukVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 03:16:
[...]
Probeer strikerz is.
Voor servers ----> www.strikerz.net
Dit is opgezet en word beheerd door tweakers. Hun clantag is ook [GoT].
Verder zvdk en waar het verder druk is.
Verwijderd
Er werd mij ook niet gevraagd naar welke servers het druk was maar waar ik (o.a.) speel. En die servers zitten wel vol als ik aant spelen ben, en das niet s'ochtends.Daar vind ik het nou niet echt drukEr is nu gewoon helemaal niemand.
kom dan niet met dit filmpje op de proppen, want dat kan ook gebeuren zonder interpVerwijderd schreef op 30 June 2003 @ 23:33:
[...]
het gaat gewoon om het idee dat je nog iemand neerknalt terwijl die buiten berijk is. maakt in principe niks uit hoeveel de afwijkt. het is inderdaad zoals je het had gezegt een voordeel, maar het is gewoon opzettelijk valsspelen in mijn ogen. het hele idee dat je iemand dood schiet door achter hem te schieten slaat ook gewoon nergens op. het verwoest de game-play alleen maar, gewoon niet doen dus.
Weet jij er veel vanaf dan? Na 3jaar CS weet ik er toch wel redelijk wat vanaf ja..Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 12:49:
ik lees het alweer hier zitten de pro kenners van de top van de CS wereld...
superB
Je blaat allemaal wel heel leuk, maar de echte pro's spelen op bijvoorbeeld CPL niet met ex_interp 0.05 en alle andere waarden tot het uiterste ingesteld, iedereen speelt daar met dezelfde waarden op gelijke systemen zodat niemand een "voordeel" heeft zoals jij dat noemt.T7D_Sneezy schreef op 01 July 2003 @ 11:08:
[...]
kom dan niet met dit filmpje op de proppen, want dat kan ook gebeuren zonder interp
hoe jij kan zien of de afwijking groter is dan 5 ms is me een raadsel, maar ik kan alleen dat soort schoten maken op lan als ik me ex_interp op debiel lage waarden zet en aan me systeem kan het niet liggen, heb namelijk precies hetzelfde als het opkomend ESWC tournooi gebruikt. Je hebt gelijk, het is geen cheat, maar het wordt gezien als een ernstig oneerlijk vooroordeel en dat maakt het in mijn ogen stom om te gebruiken.dat filmpje is dus _GEEN_ goed bewijsmateriaal, de afwijking is toch echt groter dan 5 MS, het kan liggen aan lag/loss/choke en zelfs aan welk type connectie je gebruikt.
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 15:50 ]
10100111001
ex_interp ranged van 0.01 tot 0.1Dark Lord schreef op 01 juli 2003 @ 16:02:
ik speel altijd op ex_interp 2.0 dat vind ik wel lekker spelen
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 16:14 ]
en hoever mag je daar mee gaan dan? want je kunt het daarmee ook zo instellen dat iemand met alles op ze max je nauwelijks kan raken.Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 16:14:
En een aantal tweaks voor het fps/lag/choke/loss/hoejehetwiltnoemen
Tja blijft een discussie punt... De 1 heeft nou eenmaal een betere pc de ander en de ander heeft nou eenmaal een betere verbinding.... Hoever mag je gaan zodat je fps beter wordt? Gewoon smoke helemaal uitzetten? Dan heb je ook voordeel bij smoke's.. Tja ga zo maar door.buzz schreef op 01 juli 2003 @ 16:29:
[...]
en hoever mag je daar mee gaan dan? want je kunt het daarmee ook zo instellen dat iemand met alles op ze max je nauwelijks kan raken.
superB
Er zijn genoeg WWCL/hlguard servers waar je gewoon kan interpen. Na de WWCL check, in console gewoon je WWCL waarde weer aanpassen.. eitje.. Maar goed ik weet niet of ik dit moet posten eigenlijk. Als jullie denken van niet zeg het dan ff dan pleur ik er ff een edit overheenunfor schreef op 01 July 2003 @ 21:40:
speel gewoon op wwcl/hlguard servers met cvar-check, geen gezeik over interp noeps.
superB
oh toch welbuzz schreef op 01 juli 2003 @ 16:06:
[...]
ex_interp ranged van 0.01 tot 0.1
dus eigenlijk klets je een btje uit je nek
10100111001
Verwijderd
das bs, bij wwcl krijg je zon block msg en bij hlguard krijg je niks maar er gebeurt ook niks..bl!kje schreef op 02 juli 2003 @ 11:03:
[...]
Er zijn genoeg WWCL/hlguard servers waar je gewoon kan interpen. Na de WWCL check, in console gewoon je WWCL waarde weer aanpassen.. eitje.. Maar goed ik weet niet of ik dit moet posten eigenlijk. Als jullie denken van niet zeg het dan ff dan pleur ik er ff een edit overheen
[ Voor 92% gewijzigd door CU2morO op 07-07-2003 01:20 ]
Sterker nog, in 1.6 is die volgens mij gewoon gelockt op 0.1 en niet tussen 0.05 en 0.1 in verband met al dat gezeik eroverCU2morO schreef op 02 July 2003 @ 13:27:
[...]
in 1.6 is dit gelokt tussen 0.1 en 0.05
niet dat je lager dan 0.05 kan gebruiken, zelfs met ADSL advanced schokken de models als je het lager zet. (op lans speel ik wel eens met 0.01, maar dan moet de lan kwaliteit wel goed zijn)
Verwijderd
Lol, je doet het nu echt voorkomen alsof interp er is om lag te compenseren. "alleen als het lan goed is zet ik interp op 0.01"in 1.6 is dit gelokt tussen 0.1 en 0.05
niet dat je lager dan 0.05 kan gebruiken, zelfs met ADSL advanced schokken de models als je het lager zet. (op lans speel ik wel eens met 0.01, maar dan moet de lan kwaliteit wel goed zijn)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq