[PC] Het CS topic - deel I

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.505 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
bAdmuTs schreef op 02 July 2003 @ 13:37:
[...]

Sterker nog, in 1.6 is die volgens mij gewoon gelockt op 0.1 en niet tussen 0.05 en 0.1 in verband met al dat gezeik erover :S, speel allemaal gewoon standaard zijn we meteen klaar met dat gezeik :D
net nog gecheckt :|
mischien in de final dat het 0.1 locked is. maar met steam tussen 0.1 en 0.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
-- onterechte flame O+ --

[ Voor 98% gewijzigd door CU2morO op 07-07-2003 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
CU2morO schreef op 02 July 2003 @ 13:24:
mijn eerste ervaring is dat het gewoon zwaar kut is. Steam speelt voor geen meter. Steam == Kut, dat als eerste. je kan gewoon niet connecten 1 op de 2x. dan afsluiten en weer opnieuw steamen. Kwa game is het ook niets beter geworden. de wapennummers zijn veranderd, dus iedereen die geen buyscript heeft kan alles weer lekker opnieuw uit ze kop leren. De namen van de wapes zijn die van CS retail. (bulpup? wtf flikker op man). De ingame text is ook een ramp. op een resolutie van 1280x960 is het scorebord bijna onleesbaar klein geworden, de text die mensen tiepen is niet meer omlijnt door en zwart lijntje zoals nu, en op lichte achtergronden (zeker dust) is het onleesbaar. Vervolgens is er nog de console... deze komt als een venster ipv uit het plafond rollen wat op zich wel mooi is, maar zodra je 1 letter tiep, gaat de console weg, waarna je hem weer te voorschijn moet halen om de volgende letter te tiepen. het enige voordeel aan 1.6 is denk ik de menu's die nu op dezelfde resolutie draaien als het spel zelf. (ook schijnt de bug met alt-tab -> geluid weg gefixt te zijn, maar ik heb hier zoiezo nooit last van ivm A3D.
hmm dat klinkt niet echt goed :( ik hoop dat in de final het allemaal wel goed is

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht... of je leert lezen. hoe lager je interp insteld, hoe meer snelheid (throughput/packetspeed) er nodig is.
als er meer van dat soort zielige jankerds als jij waren die allemaal als grote jongens tegen gamer.nl gingen klagen, was het er ECHT wel uitgehaald/officieel geblokt op iedere server (VAC kan dat, maar doet het niet)
ik kwam laatst op een server daar werd je geforced om met WASD te spelen, mocht je geen custom models en sounds hebben, geen buyscripts, enz... had jouw server kunnen zijn
Nee had de server van elke CS NL clan van niveau kunnen zijn. Elke normale Clanbase war wordt immers met HLguard Cvar checker gespeeld. Daarmee sluiten ze sneue noeps als jij die een dikke CFG+ sound hax nodig hebben namelijk buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 10:30
CU2morO schreef op 02 July 2003 @ 13:27:
[...]

in 1.6 is dit gelokt tussen 0.1 en 0.05
niet dat je lager dan 0.05 kan gebruiken, zelfs met ADSL advanced schokken de models als je het lager zet. (op lans speel ik wel eens met 0.01, maar dan moet de lan kwaliteit wel goed zijn)
omg, ex_intep 0.01 :|. Vond 0.05 al extreem. Houdt dat in dat de hitbox 2cm achter het mannetje is ipv 1 cm? Dan verfuck je het complete aimen. Speel je keer op wwcl / hlguard vcar checker server schiet je gelijk geen drol raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, ex_intep 0.01 . Vond 0.05 al extreem. Houdt dat in dat de hitbox 2cm achter het mannetje is ipv 1 cm? Dan verfuck je het complete aimen. Speel je keer op wwcl / hlguard vcar checker server
Lol inderdaad, 0.01 is NOG erger
schiet je gelijk geen drol raak.
Waarom denk je dat ie Uberhaupt dat soort dingen nodig heeft? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 13:51
Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 13:55:
[...]

Nee had de server van elke CS NL clan van niveau kunnen zijn. Elke normale Clanbase war wordt immers met HLguard Cvar checker gespeeld. Daarmee sluiten ze sneue noeps als jij die een dikke CFG+ sound hax nodig hebben namelijk buiten.
En welke stoere clan zit jij in dan? Want iemand die zo blij over noeps en naabs aan het huppelen is zit vast in een topteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 13:51
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 14:43:

[...]

Waarom denk je dat ie Uberhaupt dat soort dingen nodig heeft? :*)
Het ligt eraan wat je gewent bent, ik kan niet met 0.05 spelen, alleen maar met 0.1, en veel mensen hebben dit omgekeerd wegens overmatig interp gebruik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
totdat ik het hier las wist ik eigenlijk geeneens wat het was :D dus ik heb altijd met het standaard gespeeld en maak toch redelijk vaak headshots ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 09:24

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik heb het eens geprobeerd op 0.05 -> ik raak geen hol meer :D.

Een lagere waarde zoals 0.08 bevalt me wel goed, ik denk dat ik het daar maar op houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
buzz schreef op 02 July 2003 @ 16:16:
[...]

En welke stoere clan zit jij in dan? Want iemand die zo blij over noeps en naabs aan het huppelen is zit vast in een topteam.
\/ \/ \/ O-) echt stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:10

inXs

known as inXs

Topicstarter
unfor schreef op 02 juli 2003 @ 16:33:
[...]

\/ \/ \/ O-) echt stoer.
Ik weet ut wel te vertellen ja :P Naja ik speel altijd @ 0.1 kheb wel eens 0.05 geprobeerd, maar dan knal ik dus niets raak terwijl ik in mijn beeld wel raak :P maar goed, das interp...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 23-09 08:35
Ik krijg alleen maar timeouts met Steam...heb alles laten updaten, maar hij wil niet connecten met games. Een eigen server lukt wel, alleen wat moeizaam, en tijdens het spelen raakte ik blijkbaar de verbinding met Steam kwijt oid en kapt ie. So much for offline gamen.

Gelukkig is de oude CS1.5 config nog intact :) kan ik steam effe laten staan kijkne hoe het gaat

edit: Steam crashed telkens bij het opstarten

[ Voor 57% gewijzigd door Stefke op 06-07-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan er normaal spelen met cs 1.6 ?
wie heeft er geen time outs en validating game resourses en dit soort shit met steam 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
btw, ik kan de ingame menus niet lezen (buymenu bijv.) Iemand een idee hoe dat komt? Ik draai opengl

Mijn zelfgemaakte buyscript werkt niet meer :( , dat werkte met onscreen menus

[ Voor 30% gewijzigd door Stefke op 06-07-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stt
#stt.nl

5e @ CBNL
2e @ CBBE

Tis NL subtop en daar worden alle wars dus gespeeld met Hlguard Cvar checker. Dat betekent dat config hacks als interp en cl_bob gewoon geblocked worden zoals het _hoort_

Ook is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van je A3D met 3mb Configs, net zoals ook wallhack en spiked models geblocked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 16:21
Lol dan ken je vast rlxd ok wel van #cs.gather.nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol dan ken je vast rlxd ok wel van #cs.gather.nl
Ja rlxd heeft gehad bij ons, btje middelmatige speler waar ik niet echt mee op kon schieten. Was ook vrij snel weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Degenen die het probleem hebben dat sommige server je config files resetten adv WWCL en Windows NT/2000/XPPro hebben kunnen dat makkelijk omzeilen.
In het Security tab bij File properties gooi je alle users eruit behalve jezelf bij het knopje "Advanced..."
Vervolgens geef je jezelf enkel Read rechten en het attribuut nog eens op Read Only zetten ^^

Nu kan die server nog lang proberen je config aan te passen. Uit ervaring met sommige Belgische servers (Belgacom) merktte ik dat enkel op Read Only zetten totaal niet hielp |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Degenen die het probleem hebben dat sommige server je config files resetten adv WWCL en Windows NT/2000/XPPro hebben kunnen dat makkelijk omzeilen.
In het Security tab bij File properties gooi je alle users eruit behalve jezelf bij het knopje "Advanced..."
Vervolgens geef je jezelf enkel Read rechten en het attribuut nog eens op Read Only zetten ^^
Het aanpassen van je cfg op een wwcl server is geen "probleem". Het feit dat er WWCL/hlguard op die server staat spreekt al voor zichzelf, de mensen die er spelen willen blijkbaar NIET dat jij je dikke 3mb config te voorschijn haalt. Leuk dat jij dan een maniertje hebt om toch een andere cfg te gebruiken als de rest :?

Is hetzelfde als: Het is een probleem dat je met CD niet meer kunt cheaten,
ik heb echter een manier gevonden om op een cheating death server TOCH te wallhacken, kijk mij eens trots zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zie vaak mensen bij Dust map tegen muur aanschieten (bij de tunnel), gaan die kogels er nog doorheen ook? :D

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt er vanaf welk stuk je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Christiano007 schreef op 07 July 2003 @ 15:35:
Ik zie vaak mensen bij Dust map tegen muur aanschieten (bij de tunnel), gaan die kogels er nog doorheen ook? :D
als je aan het einde van de tunnel bedoelt ....... das RECOIL .... en dat doet gekke dingen met je kogels :+ die mensen die AIMEN dus niet die SPRAYEN er gewoon maar op los ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Is er iemand die een oplossing weet voor ingame schermtekst die niet zichtbaar is? Ik kan de menus niet lezen (geen letters), het scorebord en ook de ingame messages niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hmm.. dat interp klinkt echt uberlame :r
Sorry voor de users, maar als je iemand nét niet heb gefraqqed, dan moet je niet dmv een tweakje in je cfg nog ff om het hoekje kunnen schieten.. Damn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
stefijn schreef op 07 July 2003 @ 18:31:
Is er iemand die een oplossing weet voor ingame schermtekst die niet zichtbaar is? Ik kan de menus niet lezen (geen letters), het scorebord en ook de ingame messages niet
jij hebt het over 1.6, en als je enigzins geinformeerd was over de beta's van was je op deze website geweest: www.steampowered.com/forums
dit is een algemeen probleem en word zo snel mogelijk gefixed door valve.
lees in het vervolg even op bovenstaande link rond voor problemen met 1.6 beta, oplossing is daar meestal te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
lol, de update komt toevallig net via Steam binnen :) wat dat betreft werkt dat wel aardig. Nu werkt het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 15:23:
[...]

Het aanpassen van je cfg op een wwcl server is geen "probleem". Het feit dat er WWCL/hlguard op die server staat spreekt al voor zichzelf, de mensen die er spelen willen blijkbaar NIET dat jij je dikke 3mb config te voorschijn haalt. Leuk dat jij dan een maniertje hebt om toch een andere cfg te gebruiken als de rest :?

Is hetzelfde als: Het is een probleem dat je met CD niet meer kunt cheaten,
ik heb echter een manier gevonden om op een cheating death server TOCH te wallhacken, kijk mij eens trots zijn!
Wat is er nu mis mee? Mijn config is vrij standaard, behalve de toetsen die ik gebruik om te bewegen, duck, jump, reload en drop. Ik gebruik de pijltjestoesten, ctrl, kp_ins, enter, backspace...

Als het nu ook al verboden is om met die toetsen te spelen stel ik mij toch vragen hoor. Ik zorg er gewoon voor dat ik met mijn keys kan spelen en niet met de opgelegde ZQSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er nu mis mee? Mijn config is vrij standaard, behalve de toetsen die ik gebruik om te bewegen, duck, jump, reload en drop. Ik gebruik de pijltjestoesten, ctrl, kp_ins, enter, backspace...

Als het nu ook al verboden is om met die toetsen te spelen stel ik mij toch vragen hoor. Ik zorg er gewoon voor dat ik met mijn keys kan spelen en niet met de opgelegde ZQSD
Wie heeft het dan ook over controls? Ik in ieder geval niet. Iedereen kan de controls instellen die ie zelf wil en ik ken geen enkele server waar dit niet het geval is. Misschien moet je eens opzoeken wat WWCL/Hlguard cvar checker precies doet, zou je een hoop duidelijkheid verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
sjaakies, kan iemand mij vertellen hoe ik een internet game maak met 1.6 ??? het wordt nl een lan game :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
CommanderKeen schreef op 10 juli 2003 @ 12:28:
sjaakies, kan iemand mij vertellen hoe ik een internet game maak met 1.6 ??? het wordt nl een lan game :S
Meu verklaar je nader? Ik snap het niet geheel meer :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
huhu
:(

als ik een internet game maak met steam cs, dan ziet mijn "buddy" in dat friends, als hij kijkt in welke svr ik zit, een local ip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CommanderKeen schreef op 10 juli 2003 @ 15:27:
huhu
:(

als ik een internet game maak met steam cs, dan ziet mijn "buddy" in dat friends, als hij kijkt in welke svr ik zit, een local ip
Ik denk dat je dan die poorten naar je comp/server moet forwarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
en sv_lan 0 in console, als dat al niet zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
Anders dedicated server opstarten en die zelf joinen :)

[ Voor 89% gewijzigd door RAJH op 10-07-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39

Christiano007

Ich bin der champion

Gratis Counter-Strike 1.6 en Half-Life met Steam beta

Gepost door Joran Polak - zaterdag 12 juli 2003 - Bron: Shacknews
Valve heeft de beta van de Steam client online gezet. Steam is het nieuwe breedband platform van Valve voor het leveren van software en digitale content. Met de pas verschenen beta kun je gratis Counter-Strike 1.6 en Half-Life uitproberen. Om te kunnen spelen moet je wel verbonden zijn met het Internet, iets wat vooral op LAN-party's een probleem kan gaan opleveren, aangezien iedere Steam client eerst via het Internet moet worden aangemeld.
WHAT IS STEAM?
Steam is Valve's new way of getting games into your hands ASAP. Games like Half-Life, Counter-Strike, and Counter-Strike Condition Zero are all being made available through Steam.

Steam games are automatically kept up-to-date with the latest content and revisions. Steam also includes an instant-message client which even works while you're in-game.

De Steam client en bijbehorende informatie kun je vinden op deze pagina

Bron gamers.nl

Is 1.6 nu officieel uit of is het nogsteeds een beta?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Steam is volgens mij niet meer beta, en 1.6 is volgens mij nog steeds beta |:( :S

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 12 July 2003 @ 18:11:
Steam is volgens mij niet meer beta, en 1.6 is volgens mij nog steeds beta |:( :S
steam is een uitgever van beta's (zie berichtje ;) ) er staat nl om de mensen de beta's van games zoals CS asap (zo snel mogelijk 8)7 ) in hun handen te werpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 18:31
Ik heb een probleem met Cheating Death

Ik speel sinds lange tijd weer eens CS, dus install het geheel met V1.5 en gooi daarna de nieuwste versie van CD er op.

Vervolgens krijg ik bij 90% van de servers de volgende melding:
Connection to VAC secure server has been aborted. Please read the Cheating Death manual.

In de install folder gekeken op mijn PC.
en op de site van CD, maar kan nergens iets vinden dat op een manual of uitleg lijkt!

Vreemde is dat ik bijvoorbeeld op 1 XS4all server wel kan spelen, maar de andere niet?

Wie weet wat de oplossing is?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 14:02
down ff de nieuwe CD :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 18:31
Salutem,
Lees mijn text nog eens!
Stinger_Ventura schreef op 26 July 2003 @ 20:49:

..........gooi daarna de nieuwste versie van CD er op.
Natuurlijk al gedaan.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 23-09 17:28
ik heb steam , maar als ik inlog geeft hij een error dat ik niet verbonden ben met het internet of hij kan niet connecten met steam network , was bij beta 1 ook , want daarom ben ik ermee gekapt (rot steam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Stinger_Ventura schreef op 26 July 2003 @ 20:49:
Ik heb een probleem met Cheating Death

Ik speel sinds lange tijd weer eens CS, dus install het geheel met V1.5 en gooi daarna de nieuwste versie van CD er op.

Vervolgens krijg ik bij 90% van de servers de volgende melding:
Connection to VAC secure server has been aborted. Please read the Cheating Death manual.

In de install folder gekeken op mijn PC.
en op de site van CD, maar kan nergens iets vinden dat op een manual of uitleg lijkt!

Vreemde is dat ik bijvoorbeeld op 1 XS4all server wel kan spelen, maar de andere niet?

Wie weet wat de oplossing is?
Je kan met Cheating-Death aan, niet op servers spelen waar VAC/VSM aan staat,
dus je moet CD uitzetten om daar te kunnen spelen, het is; of CD of VAC,
allebei tegelijk kan nog niet op servers, ze zijn er mee bezig om het samen te laten gaan,
maar dat kan nog wel een tijd duren voordat het zover is ;)

Als je HLSW hebt, dan kun je de server bekijken
en zien of ze vsm (VAC dus) of cheating-death draaien, ook kan je dan instellen
in hlsw dat CD automatisch start als je connect naar een CD server
en het CD niet activeerd als er geen CD gedraait word op die server...

Daarnaast is hlsw ook een erg handig speeltje om je vrienden te laten zoeken,
eenmaal die toegevoegt op de website en ze worden automatisch gezocht
als zij ook hlsw aan hebben staan...
Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegt zo, succes ermee :)

[ Voor 9% gewijzigd door RoadKill21 op 28-07-2003 11:01 . Reden: overzicht is handig :p ]

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dat ex_interp filmpje al es gezien?

Voor de mensen die ex_interp niet snappen of zelf gebruiken

http://www.konzernhalle.de/download/exinterp.avi

Met dank aan www.counter-strike.nl :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Omg.. ja dat heb ik gezien.. héél triest :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 18:08:
Heeft iemand dat ex_interp filmpje al es gezien?

Voor de mensen die ex_interp niet snappen of zelf gebruiken

http://www.konzernhalle.de/download/exinterp.avi

Met dank aan www.counter-strike.nl :p
En dan snap ik het nog steeds niet, ik weet dat het een soort van compensatie voor lag is maar wat doet het dan precies en is het goed of slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

thacow schreef op 28 juli 2003 @ 20:30:
[...]

En dan snap ik het nog steeds niet, ik weet dat het een soort van compensatie voor lag is maar wat doet het dan precies en is het goed of slecht?
Als mensen al weg zijn kan je ze nogsteeds raken (kijk plaatje maar).

Paint skills:

EX_INTERP 0.05
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/int05.jpg

EX_INTERP 0.1
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/int10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Zeker paint skills :7

Dat stukje had ik al wel begrepen opzich, maar als je het op 0.05 zet raak je dus mensen die al een stukje weg zijn. Maar geld die instelling dan ook voor jou?
In principe zou het een soort cheat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
thacow schreef op 29 July 2003 @ 00:18:
Zeker paint skills :7

Dat stukje had ik al wel begrepen opzich, maar als je het op 0.05 zet raak je dus mensen die al een stukje weg zijn. Maar geld die instelling dan ook voor jou?
In principe zou het een soort cheat zijn.
Is (vind ik) het ook, het is volgens mij juist erin gezet om de hoeveelheid lag die sommige mensen hebben een beetje te compenseren maar er word gewoon teveel misbruik van gemaakt :(

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 29-07-2003 00:38 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 21-08 15:00
Het gebruik van ex_interp is gewoon erg lame ik ben blij dat er tooltjes zijn die dit blokkeren, maar dan krijg je weer van die lamers die een actie uitvoeren zodat wwcl of hlguard hem niet kan veranderen (ik zal hier niet neerschrijven hoe dat kan)

ik speel gewoon op default config (met een bind om te lopen zonder shift in te houden)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Helmet schreef op 29 July 2003 @ 00:48:
Het gebruik van ex_interp is gewoon erg lame ik ben blij dat er tooltjes zijn die dit blokkeren, maar dan krijg je weer van die lamers die een actie uitvoeren zodat wwcl of hlguard hem niet kan veranderen (ik zal hier niet neerschrijven hoe dat kan)

ik speel gewoon op default config (met een bind om te lopen zonder shift in te houden)
zon bind zuigt :9 komt er ineens iemand aan rennen jij wilt weg sringen maar dat gaan niet zo leker omdat j lopen nog aanstaat BOEM dood :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn config is ook standaar buiten wat rates, maar das puur voor je verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Zijn er hier mensen die buy scripts gebruiken ??
bijna iedereen uit me clan heeft ze (ik dus niet).

en ik vind ze ook zwaar onhandig in 3 sec kan ik ook B82,B43,B13,B86,B84 indrukken dus ik zie het voordeel er niet echt van in iemand hier een ander idee over?

Verder gebruik ik niet echt een std. config heb heel veel texture dingen anders staan maar neits dat niet mag :)

[ Voor 19% gewijzigd door Tjaps op 29-07-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeehm, skins enzo mogen ook niet tijdens wars hoor? :p (als je dat bedoelde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

The Doctor schreef op 29 juli 2003 @ 16:24:
Zijn er hier mensen die buy scripts gebruiken ??
bijna iedereen uit me clan heeft ze (ik dus niet).

en ik vind ze ook zwaar onhandig in 3 sec kan ik ook B82,B43,B13,B86,B84 indrukken dus ik zie het voordeel er niet echt van in iemand hier een ander idee over?

Verder gebruik ik niet echt een std. config heb heel veel texture dingen anders staan maar neits dat niet mag :)
ik hoef alleen maar 1 en dan 2 of 3 te drukken en dan heb ik armor en een AK/M4A1 of DE met ammo en shit

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 18:18:
Eeehm, skins enzo mogen ook niet tijdens wars hoor? :p (als je dat bedoelde)
nee ik heb geen skins :)

Maar dingen als:

gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_lightholes "0"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
gl_picmip "1"
gl_spriteblend "0"
gl_playermip "9999"
gl_cull "1"
gl_palette_tex "0"
gl_keeptjunctions "0"

Beetje overdone config dus :9
TheEvilCuber schreef op 29 July 2003 @ 18:23:
[...]

ik hoef alleen maar 1 en dan 2 of 3 te drukken en dan heb ik armor en een AK/M4A1 of DE met ammo en shit
en het voordeel dat je ervan hebt is ??

Freezetime hoort 6 te zijn in wars en ik ben echt wel na 3sec klaar met kopen dus dan wacht ik nog 3sec jij kan lekker 4 sec wachten ofzow :+

[ Voor 50% gewijzigd door Tjaps op 29-07-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

The Doctor schreef op 29 July 2003 @ 18:37:
[...]
en het voordeel dat je ervan hebt is ??

Freezetime hoort 6 te zijn in wars en ik ben echt wel na 3sec klaar met kopen dus dan wacht ik nog 3sec jij kan lekker 4 sec wachten ofzow :+
Ik kan al die nummers niet onthouden dus ik heb gewoon overal een knop voor ;)
en als ik met de hand moet kopen (klikken) ben ik pas klaar als ik dood ben :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent lui dus :p na eenpaar keer lukt dat wel hoor, ik gebruik ook GEEN buyscript

heb er ooit een gehad dat hielp allen om niet te vergeten een defkit te halen, kocht ik meteen defkit + colt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

Tja. Ik ben toch voorstander van gelijke configs ten alle tijden. Maw, speel het spel gewoon met de standaard config op de controle na. Niet iedereen heeft buigzame vingers. Dat gekloot met de overige variabelen is leuk hoor, maar als er voordeel uit behaald kan worden heeft dat wat mij betreft niets met skills te maken. Ik vind het dan behoorlijk triest.

Dat filmpje zegt genoeg lijkt me. Je sprayed her en der en met weinig geluk raak je ze ook nog. Vooral als ze niet stil staan 8)7

Wat steam betreft. Leuk initiatief, maar het is vrij buggy lijkt het. Start soms wel, soms niet. Verder geeft het bij monitor niet aan hoeveel hij nog moet downloaden. Nu doet tie hier Game Counter-Strike met 319 kb/s en Half Life 2 movies met 637 kb/s. Beetje veel lijkt me voor een 3mbit verbinding. En geen idee hoe lang ik nog moet wachten :(

[ Voor 43% gewijzigd door Eijkb op 05-08-2003 21:48 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Eijkb schreef op 05 August 2003 @ 21:45:
Dat gekloot met de overige variabelen is leuk hoor, maar als er voordeel uit behaald kan worden heeft dat wat mij betreft niets met skills te maken. Ik vind het dan behoorlijk triest.
je kan toch wel gewoon wat aan de graphics doen (geen picmip ofzow maar gewoon de kwaliteit).

Dingen als interp en scripts (behave buy) zijn idd gewoon zwaar lam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me broertje's TNT2 trekt die regen van de nieuwe aztec echt niet :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 22:16:
me broertje's TNT2 trekt die regen van de nieuwe aztec echt niet :P
Daar zij die graphic aanpassingen echt top voor :)

op me oude pc liep cs ook verot (40/50fps) maar andat die config wat getweaked was liep t soepeltjes op 80fps en sinsdien neit zoveel meer aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er eigenlijk al iets over gelekt over CS 2 (mod van HL 2)?
Want dat wordt gewoon DE BOM.
Dat 1.6 lijkt maar ook nooit uit te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.6 komt eind augustus uit d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eijkb schreef op 05 augustus 2003 @ 21:45:
Wat steam betreft. Leuk initiatief, maar het is vrij buggy lijkt het. Start soms wel, soms niet. Verder geeft het bij monitor niet aan hoeveel hij nog moet downloaden. Nu doet tie hier Game Counter-Strike met 319 kb/s en Half Life 2 movies met 637 kb/s. Beetje veel lijkt me voor een 3mbit verbinding. En geen idee hoe lang ik nog moet wachten :(
uiteraard is het buggy, tis nog beta, en die getallen zijn kilobit per seconde , niet kilobyte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Primeur?

Ik speel altijd in een Dust only pub, genaamd Gameconcept...
Ze hebben ook nog andere servers, en eentje daarvan hebben ze laatst getest/gemod naar 42 spelers, wat ik zelf nog nooit eerder heb gezien :) ....

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/42%20Players%20@%20Aztec.jpg

Link naar topic op het forum daar:
http://www.gameconcept.us/index.php?showtopic=286

Hij is nog niet speelbaar gemaakt, het is volgens mij ook eerst gewoon een test, maar misschien dat er in de toekomst ook nog echt wat mee gebeurd :) (extra fragvoer :D )

www.gameconcept.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ah wat fout :D dust(1) only servers, bestaan die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer dan 32 man kan de engine helemaal niet aan toch ?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

unfor schreef op 08 augustus 2003 @ 20:47:
Zeker dat die bestaan, er zijn namelijk steeds meer spelers(ook skilled players jah)die gewoon echt alleen fun fraggen enzo :) , lekkere rush servers zijn er ook nog genoeg :D (aka 1:30 total time, 10 sec bomb>> zoek maar eens naar "Dust 32 Madness")....

En blijkbaar kan de engine het toch aan, het gaat allemaal via AMX mod, dus weet nie in hoeverre die de boel aanpast enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

unfor schreef op 08 August 2003 @ 20:47:
dust servers zijn best cool als je ff zin hebt om een beetje te funnen vooral als ze gemod zijn en roundtime lekker laag staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mja, ik speel zelf nog veel op de ZVDK Dust1 only servers en die van Darkseed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) dan liever een server met dust2 azzie dust inferno cycle

onee ben admin op cs.nl pub :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 20:26:
:) dan liever een server met dust2 azzie dust inferno cycle

onee ben admin op cs.nl pub :p
ach ja iedereen zijn eigen smaak he ;)

zijn er hier veel mensen die clans hebben van inxs weet ik het maar verder zal iedereen hier wel een andere naam gebruiken dan in cs.

Ik iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dust niet leuk meer. Dust2 ook niet, wat een rotmap is dat. Ik speel vooral aztec, inferno, assault, soms office, awp bycastor is leuk.

Ik speel met zelfde naam, vooral nexus en zvdk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 23:53:
Ik vind dust niet leuk meer. Dust2 ook niet, wat een rotmap is dat. Ik speel vooral aztec, inferno, assault, soms office, awp bycastor is leuk.

Ik speel met zelfde naam, vooral nexus en zvdk. :)
Heb je ook een clan ??
Heb namenlijk het id dat er niet zoveel mensen een clan hebben hier.

*The Doctor heet Prox of PrphT en zit in #E-fect* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
zijn zeker wel mensen met clans hier :)

stt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

unfor schreef op 16 August 2003 @ 01:00:

stt
Liet0r :P

EDIT:

Word weinig gepost hier :(
niet veel mensen die csen ofzow (kan ik me niet voorstellen).

[ Voor 22% gewijzigd door Tjaps op 16-08-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
wrom zou je hier posten als je cs kan spelen :) en tis vakantietijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
#revelation.nl groeten vanuit Rome :P
http://rv.lynxpolis.nl

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een ideej hoe je veel mensen op een cs server krijgt ? :/ kameraad van me heeft er 1 opgezet (20mbits, 800mhz, 512 ddr) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het ip hier posten, en veel spammen ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 23-09 11:39
unfor schreef op 16 August 2003 @ 01:00:

stt
;) eej unfor, mischien niet zo liet als stt-gaming.nl

www.team-adf.nl #team-adf

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 19 August 2003 @ 19:06:
Het ip hier posten, en veel spammen ;)
heheh dat mag toch nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ff een kickje :)

Gister is de es-innovations league van start gegaan en ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die het volgen. En zo ja, wat vinden jullie er van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
boring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 23-09 16:21
ik heb wel clan B)

site: www.euro-sports.net
irc: euro.sports @ quakenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 13:09

aKra

Intentionally left blank.

Hmmm... Counter-Strike... :)

Ik speel vooral de_dust2 en de_aztec, andere maps is meer beetje rondrennen met een MP5/COLT/AK :P

CS is ondertussen niet meer serieus, allemaal van die gozertjes die het spel kopen en direct de hele scene gaan lopen ownen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
aKra schreef op 26 August 2003 @ 11:15:
CS is ondertussen niet meer serieus, allemaal van die gozertjes die het spel kopen en direct de hele scene gaan lopen ownen ;)
Cs is alleen maar serieuzer aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 13:09

aKra

Vind ik absoluut niet.

Meer kleuters etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
CS1.6 is ook makkelijker geworden. Ik dacht eerst dat je weer met burst moest schieten enz., maar flink maaien met die M4A1 levert meer kills op. Er hoeft er maar eentje in het hoofd te zijn en je vijand is dood. Beetje rond maaien levert ook vaak wel wat kills op en dat vind ik jammer. Echt goed kunnen schieten is geen must meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Peertje schreef op 26 August 2003 @ 00:50:
Ff een kickje :)

Gister is de es-innovations league van start gegaan en ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die het volgen. En zo ja, wat vinden jullie er van? :)
Jaaa ikkus :P

Nice game tegen No-Good hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wel leuk cupje ;) alleen wat weinig clans imho, er zijn nog wel wat meer clans die op dat niveau kunnen (of iets lager) :) tijd voor een 1ste divisie :o

oh /me is btw stt|unex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Nice onderbouwing :)
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 17:54:
is wel leuk cupje ;) alleen wat weinig clans imho, er zijn nog wel wat meer clans die op dat niveau kunnen (of iets lager) :) tijd voor een 1ste divisie :o

oh /me is btw stt|unex
Ik denk juist niet dat er nog meer clans zijn die op dit niveau kunnen spelen en er professioneel genoeg voor zijn. Mischien 1 of 2. En het aantal clans wat nu mee doet, 9, is juist wel mooi want dan duurt een seizoen niet zo lang en spelen de clans sneller weer tegen elkaar.

Maar een 1ste divies is geen gek gek idee en daar is ook zeker aan gedacht. Alleen is nu pas het test seizoen bezig dus er gaat nog wel het 1 en ander veranderen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op 26 August 2003 @ 21:16:
[...]

Nice onderbouwing :)

[...]

Ik denk juist niet dat er nog meer clans zijn die op dit niveau kunnen spelen en er professioneel genoeg voor zijn. Mischien 1 of 2. En het aantal clans wat nu mee doet, 9, is juist wel mooi want dan duurt een seizoen niet zo lang en spelen de clans sneller weer tegen elkaar.

Maar een 1ste divies is geen gek gek idee en daar is ook zeker aan gedacht. Alleen is nu pas het test seizoen bezig dus er gaat nog wel het 1 en ander veranderen B)
zoals? :) geen rr's in de 4de ronde ? 8)7 ;)

Verwijderd

idd 1ste divisie zou wel leuk zijn ja, gewoon top 20 cb.nl ofoz :)

btw moi clan

www.thegiftedones.nl nog niet hoog geranked komt wel :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 15:53 ]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Is het mogelijk om mappen uit cs 1.5 in 1.6 beta te gebruiken?

March of the Eagles

Verwijderd

hm als je zelf server draait wel neem ik aan :)

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
jaja, maar in 1.5 moest je nieuwe mappen in de map "maps" zetten op je hdd, bij 1.6 is er enkel een file van 400mb

March of the Eagles

Verwijderd

ja, ik denk dat je dan moet w88 op de offi, denk niet dat het lukt met steam.

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Steam map: steamapps->je loginnaam map -> tada cstrike map.
Ik ben momenteel weer clanloos, dus als iemand iets weet :p

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste