Het word btw nu al errug rustig op de "clansite"
*kickjuh*
*kickjuh*
superB
Jaaaaa ik ook, heb wel weer zin in iets vernieuwends.. Vooral op grafisch gebied dan.. En die single player lijkt me ook wel wat om eerlijk te zijn!Boboga schreef op 27 maart 2003 @ 15:19:
klinkt veelbelovendIk ben echt zwaar benieuwd naar CZ nu. En al helemaal naar de graphics als ik het zo lees
superB
Verwijderd
Maar New World Order is niet van de makers van CS, in principe zou dit dus gewoon de normale gameplay van cs moeten worden met evetueel wat aanpassingen en wat grafische tirelantijntjesVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 12:11:
Eerst zien dan geloven...ze d88 dat NWO (New World Order) de CS killer zou worden maar helaas...
Een opgekrikte engine ja, ofwel de béta versie van de HL2 engine..Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 16:13:
Begrijp ik nou uit dat interview dat CZ nog steeds de HL engine gebruikt?
superB
Verwijderd
Verwijderd
Mja kheb hetzelfde probleem hoor, op m'n eigen pc klinkt ie goed maar bij anderen schijn ik een beetje hol te klinken.Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:20:
ff een vraagje tussen door..
Ik heb een headset gekocht maar ik heb dus gehoord dat als ik praat dat ik happer / sec. wegval. Ik heb de headset getest dmv voicetweak.exe in de half-life map. En de mic deed het gewoon goed. Ik hoorde mezelf zonder dat ik dus happer. Waar kan dit aan liggen?
Ik heb een kabelaansluiting bij chello, en het spelen gaat verder gewoon zonder lag.
Een opgekrikte versie van de Half-Life engine vind ik nou niet bepaald de béta van de HL2 engine hoor, zo zeg jij het wel.bl!kje schreef op 04 April 2003 @ 20:35:
[...]
Een opgekrikte engine ja, ofwel de béta versie van de HL2 engine..
The devil is in the details.
superB
Verwijderd
Dan moet je toch wat beter oplettenVerwijderd schreef op 08 April 2003 @ 09:57:
iedereen heeft het over hl2 maar wie zegt dat die in ontwikkeling is?? Want er is nog NOOIT iets officieels aangekondigd over hl2 maar iedereen doet net of die bijna af is ofzo
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
Volgens mij kwam CZ pas in augustus of iets dergelijks. CZ maakt mij niet zo uit, maar ik zou toch wel eens CS 1.6 uit willen proberen, want wat vernieuwing zou wel mooi zijn. En ik heb geen zin om die beta te gaan spelen dus daarmee hoef je niet aan te komenVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 09:52:
CZ laat wel erg lang op zich w8en.
Maarjah maakt opzich niets uit als CS het gewoon doet
Verwijderd
Wanneer komt CS 1.6 dan uit?? (final)MaRc0 schreef op 29 April 2003 @ 10:05:
[...]
Volgens mij kwam CZ pas in augustus of iets dergelijks. CZ maakt mij niet zo uit, maar ik zou toch wel eens CS 1.6 uit willen proberen, want wat vernieuwing zou wel mooi zijn. En ik heb geen zin om die beta te gaan spelen dus daarmee hoef je niet aan te komen
Wisten we het maar.... alhoewel denk ik dat ze met CS 1.6 wel iets tever doorschieten met aanpassingen, het ergste vind ik nog dat je niet op het scoreboard ziet wie en hoeveel er al dood zijn. Erg irritant natuurlijk, nooit meer een leuke knifeactie ofzo, je weet simpelweg gewoon niet hoeveel er dood zijn bij het andere team.
SerieusNovah schreef op 06 May 2003 @ 21:56:
[...]
Wisten we het maar.... alhoewel denk ik dat ze met CS 1.6 wel iets tever doorschieten met aanpassingen, het ergste vind ik nog dat je niet op het scoreboard ziet wie en hoeveel er al dood zijn. Erg irritant natuurlijk, nooit meer een leuke knifeactie ofzo, je weet simpelweg gewoon niet hoeveel er dood zijn bij het andere team.
Ik heb een radeon 8500.. LE flashed naar retail, verder niets gedaan.. Ik heb cataclyst 3.0, 3.1, 3.2 geprobeerd en in heb ze alledrie op winXP pro gebrobeerd en op win2k pro. Hier mijn probleem dus, ik heb dikke fps drops in CS... Dus ik heb constant 100, dan op de meest random momenten hoppa 20.. Voor 3 secs en dan weer 100... Dit heb ik ook tegen bots, dus geen lag...
verder:
p4 1.8 Ghz
512mb rambus ram
40gb 7200 rpm maxtor hd
intel ac97 onboard sound
dx 9
win 2k pro nu
Ik heb bijna alle instellingen @ openGL en D3D wel veranderd in de tabbladen.... en elke keer geprobeerd.. Er veranderd niets..
Dus hier mijn vraag, wie heeft dit nog meer? En is het dan met alle cataclyst drivers? En welke andere drivers raden jullie mij dan aan die dit probleem kunnen verhelpen...
Ik heb het dus niet met andere spellen eigenlijk, die werken perfect! Of iemand misschien instellingen voor de CS config? Ik heb ati_npatch al op 0 staan!
[ Voor 87% gewijzigd door inXs op 06-05-2003 22:14 ]
superB
Ooh ik had het verkeerd gelezen. Maar dan nog vind ik het jammer dat je dan niet kan zien wie dood is. Zo krijg je dan ook zeker weten klachten van dat je aan het praten bent, omdat de ander leeft, terwijl ie dood is...bl!kje schreef op 06 mei 2003 @ 22:13:
Kan wel, maar score krijg je ook dmv bom planten (is 2 ptn ofzow) etc etc
en dit nog ff:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 06-05-2003 22:28 ]
Mja nu gaat een team er wel voor om de bom te planten en/of hossies te reddenMaRc0 schreef op 06 May 2003 @ 22:27:
[...]
Ooh ik had het verkeerd gelezen. Maar dan nog vind ik het jammer dat je dan niet kan zien wie dood is. Zo krijg je dan ook zeker weten klachten van dat je aan het praten bent, omdat de ander leeft, terwijl ie dood is...
En dat je punten krijgt door bom planten is ook matig, want als je nu 50-10 staat is het goed, maar het kan ook zijn dat je gewoon 25 keer bom hebt geplant en niemand hebt neergeschoten...
Het gewoon laten zien dat iemand dood is én een amper systeem maken met de hoeveelheid punten per persoon zou dan een stuk leuker/beter zijn.
superB
Daar heb je gelijk in, maar toch weet ik zeker dat vrijwel iedereen een score die afgeleid is van het aantal kills leuker vind dan een score die afgeleid is van al je acties. Aangezien je zo veel beter kan laten zien wat je allemaal kan en dat je ook meer kan dan alleen maar een bom planten of een hossies aanspreken.bl!kje schreef op 06 mei 2003 @ 22:36:
[...]
Mja nu gaat een team er wel voor om de bom te planten en/of hossies te redden
Ja dat zal ook zeker zo zijn, ik vind een normale score ook beter en leuker.. Maar misschien is het gewoon een kwestie van winnen.. Ik let zelf eigenlijk wel op scores, maar je merkt wel goed wanneer iemand echt goed is, ook al heeft ie een flut score.MaRc0 schreef op 06 May 2003 @ 22:38:
[...]
Daar heb je gelijk in, maar toch weet ik zeker dat vrijwel iedereen een score die afgeleid is van het aantal kills leuker vind dan een score die afgeleid is van al je acties. Aangezien je zo veel beter kan laten zien wat je allemaal kan en dat je ook meer kan dan alleen maar een bom planten of een hossies aanspreken.
superB
superB
Dit soort commentaar heb ik bij elke update van HL/TFC/CS gehoord die uitkwam, maar alle mensen, op enkele uitzonderingen na, spelen het allemaal nog steeds, dus zo erg is het nou ook weer nietquakerix schreef op 06 May 2003 @ 22:46:
ik hep maar 1 ding te zeggen, 1.6 is k*t.
Wat ik er k*t aan vind?
-> steam = langzaam, VEELS te langzaam... leuke GUI ofz0, maar langzaam dus.
-> de nieuwe wapens = te nieuwbie vriendelijk, niet goed getweaked, te sterk, te goedkoop
-> het schild = gewoon debiel, niet realistisch.. Je zit nu rondjes om elkaar te rennen
1.5 is qua gameplay gewoon een soort van FINAL version.. maar neej, naar mijn mening @#*(@ ze het allemaal op dit momentERG jammer van zo'n goeie game.
Counter-Strike is stuk 'makkelijker' geworden voor de nieuwbies met die nieuwe wapens.
90% van de CS top in nederland vindt 1.6 maar niets.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 13% gewijzigd door NLoldebroek op 07-05-2003 13:47 ]
[ Voor 6% gewijzigd door CommanderKeen op 07-05-2003 14:13 ]
Echt veelste laag, probeer maares rate op 25000, updaterate en cmdrate op 101 \o/ en als je dan gaat laggen, steeds lager proberen. Rate zo laten.
dunno
Life goes as it goes.
superB
STUFU hl2
LolOxin schreef op 08 May 2003 @ 11:07:
Dat logo bovenaan in de intro
Daar heeft de clan waar ik inzit rechten op om als logo te gebruiken kewl he
#me-clan
Mental Endurance
Site
Hoogste Notering CB: 3e NL 5on5
superB
cpl = wwclbl!kje schreef op 08 mei 2003 @ 09:46:
Je kan het beste (in mijn ogen dan) gewoon een WWCL config nemen.. Dan staat het meeste wel goed.
3e nais... dus soon vs rX ofzo...Oxin schreef op 08 mei 2003 @ 11:07:
Dat logo bovenaan in de intro
Daar heeft de clan waar ik inzit rechten op om als logo te gebruiken kewl he
#me-clan
Mental Endurance
Site
Hoogste Notering CB: 3e NL 5on5
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
wwcl, is de online versie ervan.. Dus niet met LAN instellingen.. (of zit ik nu echt verkeerd?)
superB
superB
[ Voor 8% gewijzigd door CommanderKeen op 08-05-2003 22:11 ]
superB
Verwijderd
Heb je dan wel de goede voor je? Ons kanaal is: #xtC.nl je hebt ook nog een #xtc.cs kanaal, dat is namelijk een andere clanVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 10:01:
lolis hier een CS meeting ofzo
cK ik ken jou ook!
en ik ken de clan xTC ook..moeten we nog keer tegen warren..
mijn nickname is Dilop....clan XF en nu bc als orga..
Heb ook keer tegen def gespeeld...tegen psn enzo..
Maar genoeg geblaat....niemand vond de nieuwe versie beter..maar iedereen speelt ze...duz niet zeuren en gewoon accepteren
superB
[ Voor 28% gewijzigd door CommanderKeen op 09-05-2003 11:01 ]
superB
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Tjaps op 30-05-2003 01:53 ]
Prox ken ik wel, van GC? ALs dat zo is dan ben jij ook redelijk cool jaThe Doctor schreef op 30 May 2003 @ 01:52:
Woei allemaal mensen waar ik ook weleens mee heb gespeeld
die inxs is wel cool en dilop ook weleens gezien dacht ik.
verder beetje onboeiend topic mischien moeten we iets van een GoT 1 on 1 compo gaan doen ofzow ??
Nick= Prox of Partypooper
[ Voor 20% gewijzigd door inXs op 30-05-2003 19:05 ]
superB
bl!kje schreef op 30 May 2003 @ 19:04:
[...]
Of bij dust2, rush als CT door mid met colt.. En dan flinke sproei en dan 4 T's door hun hoofd maaienDat geeft echt een lekker gevoel
Ter land, ter zee en in de kroeg
www.gamecity.nl : Overall laag level en redelijk veel beginners.Christiano007 schreef op 30 May 2003 @ 21:14:
Ja welke servers zijn hot hier?
[ Voor 20% gewijzigd door Tjaps op 31-05-2003 00:02 ]
Verwijderd
Lol, precies de zelfde situatieRedruM schreef op 30 May 2003 @ 18:47:
[afbeelding]
Sterk verhaal maar ik rende als T uit de poort bij aztec met m'n deagle..schoot een paar keer naar de overkant om dekking te zoeken.. toen zag ik dat ik opeens 2 deagle headies had.. me r teh l337 luckor
Kijk daar heb je dus nisk aan je leert er nikks vanChristiano007 schreef op 31 May 2003 @ 23:56:
1 tegen 1 lijkt me wel wat.
[ Voor 36% gewijzigd door sarlo op 01-06-2003 00:48 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Tjaps op 01-06-2003 02:38 ]
Mja er reageren genoeg mensen hier dusThe Doctor schreef op 01 June 2003 @ 02:15:
Boeiend dat je er nix van leert bij 1 on 1 komt het juist alleen aan op je skill.
En ik denk niet dat 2 on 2 binnen got gaat lukkan aangezien er niet zoveel peeps zijn.
low-skill op die nexus servers zegheb er ff snel gespeeld maar van zoiets heb ik al snel genoeg word liever dik ingamaakt dan dat ik iedereen kill
superB
??? nooit last van speel er ook niet zo vaak maar volgensmij staat FF daar off hoor.bl!kje schreef op 01 juni 2003 @ 14:04:
Nouw zwaar van de kaart, opzich wel grappig maar een heeeeeleeeeeee zooi team killers.. omfg wat irritant zeg...
Ik dank u zeer voor deze nuttige bijdrage aan dit topic .
Nouw zwaar van de kaart, opzich wel grappig maar een heeeeeleeeeeee zooi team killers.. omfg wat irritant zeg...
Dh1 is ff on.The Doctor schreef op 01 juni 2003 @ 15:11:
[...]
??? nooit last van speel er ook niet zo vaak maar volgensmij staat FF daar off hoor.
Sorry, moest ik ff kwijt.[...]
Ik dank u zeer voor deze nuttige bijdrage aan dit topic .
[ Voor 11% gewijzigd door SCIxX op 01-06-2003 15:39 ]
Ow dan ben ik echt goed, gewoon telkens de ff on servers gepaktSCIxX schreef op 01 June 2003 @ 15:37:
[...]
[...]
Dh1 is ff on.
Dh2 is ff off.
Dh3 is ff off.
Dh6 is ff off.
Dh7 is ff on.
Dh9 is ff off.
Als je dus helemaal geen teamkillers meer wil zien moet je ff switchen van servers, als je toch op de FF on servers wilt blijven spelen moet je de TKers reporten op irc of het forum.
[...]
Sorry, moest ik ff kwijt.
superB
[ Voor 100% gewijzigd door SCIxX op 21-04-2011 21:11 ]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
salutem schreef op 02 juni 2003 @ 09:00:
Waarom komen al die liete mannetjes nou es nooit op Strikerz ???
Tha place 2 be 4 tha real tweaker !!
En dan kan je mij ook es kapot schieten ! Wat wil men nog meer
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Kzal dr nu eens naartoe gaan.Nieroth schreef op 02 juni 2003 @ 09:12:
Kom ook is spelen op 62.212.73.121:27015
Counter-strike.nl server, altijd vol en altijd gezellig
Dat doe ik al 3 jaarsalutem schreef op 02 June 2003 @ 09:00:
Verwijderd
Ik ben daar gebanned, anders zat ik daar wel vaaksalutem schreef op 02 juni 2003 @ 09:00:
[ Voor 4% gewijzigd door RedruM op 03-06-2003 21:05 ]
voor een redenlijk oude videokaart kan je beter ook wat oudere drivers gebruiken dus denk dat het met die van jou wel snor zit.RedruM schreef op 03 June 2003 @ 21:03:
Welke detonators gebruikt men hier voor CS eigenlijk?
Ik gebruik 6.13.10.3180 @ GF2 Ti
Kan ik deze blijven gebruiken of zijn er al betere?
Dat statshoeren valt de laatste tijd wel mee, en ik speel echt alleen maar vooor de fun dus rushe en maaieBooth schreef op 03 June 2003 @ 16:48:
[...]
Ik ben daar gebanned, anders zat ik daar wel vaak
Mjah, kan me nu niet echt veel meer schelen, beetje statshoeren daar enzow.
Verwijderd
Op strikerz kom ik weinig maar tis wel fun meestalsalutem schreef op 04 June 2003 @ 09:19:
[...]
Dat statshoeren valt de laatste tijd wel mee, en ik speel echt alleen maar vooor de fun dus rushe en maaie
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
k ken hetVerwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 21:46:
whahaha
ben net verbannen van UK2 Beginners only!
ik had 12 - 2![]()
zag ik opeens *unauthorised kills oid*
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq