[PC] Het CS topic - deel I

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.505 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Het word btw nu al errug rustig op de "clansite"

*kickjuh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:03

inXs

known as inXs

Topicstarter
Hier btw het laatste nieuws over CZ:

Computer and Video Games heeft Erik Johnson van Valve Software geinterviewed over Counter-Strike: Condition Zero.

Hier een klein stukje uit het interview:

"Wat kun je ons vertellen over Condition Zero's multiplayer kant? Hoe zal die anders zijn, in verhouding tot de Counter-Strike mod?

Johnson: Mensen die Condition Zero kopen voor Counter-Strike multiplayer;
zullen hogere resolutie speler en wapen modellen krijgen, allerlei mooier uitziende dingen. En ze zullen natuurlijk ook mee kunnen spelen met de miljoenen mensen die al via Counter-Strike spelen. Dus wat de multiplayer betreft, is het niet echt veel meer dan een "high-definition pack" een verbetering voor multiplayer Counter-Strike."

Voor het volledige interview vertaald, zie volledig verhaal.

"INTERVIEW: ZERO HOUR APPROACHES" gedaan door Stuart Bishop van Computer & Video Games
(Interview: het laatste uur nadert)

Valve Software brengt ons de first person shooter Condition Zero,
het singleplayer spel wat zich afspeelt in het Counter-Strike universum.

15:29 Als alles goed gaat, dan zou Counter-Strike: Condition Zero snel af moeten zijn. Het spel is geplanned voor een lente release en zowel Ritual Entertainment,
die het ontwikkelings proces heeft overgenomen van Gearbox Software, en Valve Software schijnen erg zeker van hun zaak te zijn dat deze titel dit keer de "deadline te halen. We kregen het voor elkaar om met Valve Software's Erik Johnson te praten over dit spel en hoe het er op het moment mee voor staat.

Zou je ons een kort overzicht kunnen geven van Condition Zero?

Erik Johnson: Het is een gesloten singleplayer ervaring in het Counter-Strike universum. Het spel is opgedeeld in ruwweg 20 missies, elke missie bevat drie of vier levels. We proberen ons vooral te richten op een heleboel filmachtige gebeurtenissen, hetgeen waar we bekent om staan met het maken van singleplayer first-person shooters. Dit spel zal ongeveer eenzelfde soort ervaring geven als Half-Life of Opposing Force, behalve dan dat het zich dus afspeelt in het Counter-Strike universum.

Welke veranderingen werden geimplementeerd toen Ritual de ontwikkeling op zich nam voor Condition Zero toen ze het overnamen van Gearbox?

Johnson: Zonder al teveel erop in te gaan; wat Ritual eigenlijk gedaan heeft is het uitzoeken van wat voor soort type gameplay we kunnen maken, zodat de gebruikers Condition Zero heel erg leuk kunnen gaan vinden.

Het antwoord op die vraag is het soort dingen maken waar we nu al mee bezig zijn, een op een verhaal gebaseerd spel maken. Counter-Strike is erg cool en zo en alle wapens zullen erg bekent aanvoelen bij de gebruikers, maar we wilde ook een echt verhaal maken. Dus daar komt het ongeveer op neer waar Ritual mee bezig is.

Zijn er missies in het spel gebonden aan het vertellen van het verhaal of staat het los daarvan?

Johnson: De missies zijn grotendeels van elkaar losstaande verhalen. Er is ook enige connectie tussen de verhaallijnen. Maar het is meer een beetje rond hollen met verschillende karakturen. Operaties worden uitgevoerd op verschillende lokaties op de wereld. We proberen de speler het gevoel te geven, dat 'ie steeds moet rondreizen naar een ander stuk van de wereld. Een paar missies spelen zich af in Zuid-Amerika, een paar in Hong Kong - Allerlei plaatsen dus.

Hoeveel aandacht is er besteedt aan de nieuwe speler modellen?

Johnson: Er is een nieuwe terrorist, een militair, en er is ook de nieuwe Specnaz voor de counter-terroristen. Er is zelfs een hele missie die over deze Specnaz gaat. We hebben geprobeerd om de grafische stijl vrijwel gelijk te houden maar tegelijkertijd ook geprobeerd het allemaal er beter uit te laten zien. Het is zo ontzettend belangrijk om de Counter-Strike spelers te kunnen herkennen
en onderscheid te zien, wie ze zijn.

Wat kun je ons vertellen over Condition Zero's multiplayer kant?
Hoe zal die anders zijn, in verhouding tot de Counter-Strike mod?

Johnson: Mensen die Condition Zero kopen voor Counter-Strike multiplayer;
zullen hogere resolutie speler en wapen modellen krijgen, allerlei mooier uitziende dingen. En ze zullen natuurlijk ook mee kunnen spelen met de miljoenen mensen die al via Counter-Strike spelen.

Dus wat de multiplayer betreft, is het niet echt veel meer dan een "high-definition pack" een verbetering voor multiplayer Counter-Strike.

We zullen ook een aantal nieuwe dingen toevoegen aan de multiplayer.
Zo zul je het rel schild kunnen gebruiken wanneer je een pistool draagt, en tegelijkertijd schoten afweren.

Overduidelijk zal het rel schild de taktieken gaan veranderen die gebruikt worden in CS...?

Johnson: Ja, we hebben al flink wat gespeelt om het te testen en we zijn er echt tevreden over. Het verbeterd echt de wil om samen te werken.

Hoever zijn jullie nu in de ontwikkeling van het spel?

Johnson: We zijn nu bijna in de beta fase. Het beste aan de Half-Life engine is dat die echt volwassen is geworden. Dus het is nu echt alleen nog maar de gameplay op te bouwen. Aangezien we de gameplay nu in de vingers beginnen te krijgen begint het nu echt snel te gaan met de ontwikkeling en het afmaken van het spel.
We hebben ook een aantal verbeteringen en nieuwe functies toegevoegd aan de Half-Life engine. Zoals een aantal mooie effecten en meer detail, dat soort dingen.

En de Xbox versie van Counter-Strike gaat er ook aankomen...?

Johnson: Ja, er zal ook een Xbox versie van Counter-Strike komen.

En dat zal dan Condition Zero worden?

Johnson: Ja dat klopt.

Hoe zal die verschillen aan die van de PC versie?

Johnson: Nou, om eerlijk te zijn hebben we het er nog even niet over.

We nemen aan dat er plannen zijn om ook een update voor de Counter-Strike mod te releasen die het dan allemaal samentrekt met Condition Zero's multiplayer gedeelte?

Johnson: Er zal een Half-Life update komen samen met een Counter-Strike mod update, die dan weer tesamen met het in de winkels liggen van Condition Zero zal komen. Dit betekent dat iedereen dezelfde multiplayer ervaring zal krijgen wanneer Condition Zero uit is.

Zal Counter-Strike updates blijven ontvangen na de release van Condition Zero?

Johnson: Onze gebruikers hoeveelheid is nog steeds aan het groeien, wat dus betekent dat de klanten tevreden zijn. Zolang de klanten tevreden blijven, zullen we toevoegingen voor het spel blijven maken.

Hoe zeker zijn jullie van je zaak dat Condition Zero echt de Q2 2003 (tweede kwartaal 2003), de release zal halen?

Johnson: Ik zou wel kunnen zeggen dat dat zou goed als zeker is.
We zijn nu bezig met het maken van het soort gameplay
waarmee we echt in zee kunnen gaan en het kunnen releasen binnenkort.

Zijn jullie er zeker van dat Condition Zero aan de hoge verwachtingen zal voldoen? Het ziet er een beetje verouderd uit kwa beelden. Denk je dat dit aan de populariteit zal onderdoen?

Johnson:
We proberen niet de strijd om de beste beelden te maken te winnen,
we proberen de beste en meest sterke gameplay te maken, daar gaat het ons om.
Counter-Strike is niet indrukwekkend om de grafische kant, maar het is de meest populaire online first-person shooter, om de leuke gameplay. Om die reden zullen de meeste mensen toch echt het spel kopen, voor de goede gameplay.

bron: http://www.counterstrike-center.tk/

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

klinkt veelbelovend :D Ik ben echt zwaar benieuwd naar CZ nu. En al helemaal naar de graphics als ik het zo lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Boboga schreef op 27 maart 2003 @ 15:19:
klinkt veelbelovend :D Ik ben echt zwaar benieuwd naar CZ nu. En al helemaal naar de graphics als ik het zo lees :)
Jaaaaa ik ook, heb wel weer zin in iets vernieuwends.. Vooral op grafisch gebied dan.. En die single player lijkt me ook wel wat om eerlijk te zijn!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een nieuw commando voor de manschappen in iraq he... /forgivetk

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zien dan geloven...ze d88 dat NWO (New World Order) de CS killer zou worden maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 12:11:
Eerst zien dan geloven...ze d88 dat NWO (New World Order) de CS killer zou worden maar helaas...
Maar New World Order is niet van de makers van CS, in principe zou dit dus gewoon de normale gameplay van cs moeten worden met evetueel wat aanpassingen en wat grafische tirelantijntjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik nou uit dat interview dat CZ nog steeds de HL engine gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 16:13:
Begrijp ik nou uit dat interview dat CZ nog steeds de HL engine gebruikt?
Een opgekrikte engine ja, ofwel de béta versie van de HL2 engine..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga CZ niet kopen denk ik.
Singleplayer doe ik toch niet. En multiplayer is alleen wat mooier... Daar ga ik geen 50 euro voor betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje tussen door..
Ik heb een headset gekocht maar ik heb dus gehoord dat als ik praat dat ik happer / sec. wegval. Ik heb de headset getest dmv voicetweak.exe in de half-life map. En de mic deed het gewoon goed. Ik hoorde mezelf zonder dat ik dus happer. Waar kan dit aan liggen?
Ik heb een kabelaansluiting bij chello, en het spelen gaat verder gewoon zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:41

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:20:
ff een vraagje tussen door..
Ik heb een headset gekocht maar ik heb dus gehoord dat als ik praat dat ik happer / sec. wegval. Ik heb de headset getest dmv voicetweak.exe in de half-life map. En de mic deed het gewoon goed. Ik hoorde mezelf zonder dat ik dus happer. Waar kan dit aan liggen?
Ik heb een kabelaansluiting bij chello, en het spelen gaat verder gewoon zonder lag.
Mja kheb hetzelfde probleem hoor, op m'n eigen pc klinkt ie goed maar bij anderen schijn ik een beetje hol te klinken. :{
Geen idee waar dat eigenlijk aan ligt, iig niet de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
bl!kje schreef op 04 April 2003 @ 20:35:
[...]

Een opgekrikte engine ja, ofwel de béta versie van de HL2 engine..
Een opgekrikte versie van de Half-Life engine vind ik nou niet bepaald de béta van de HL2 engine hoor, zo zeg jij het wel.
CZ zal gewoon van de oude HL engine gebruik maken, niet van de HL2 engine en ook niet van de béta HL2 engine oid. Het is zelfs niet eens bekend op wat voor engine Half-Life 2 zal worden gemaakt. Grafisch zal CZ niet bepaald baanbrekend zijn ten opzichte van de huidige CS versies, maar dat was ook niet de bedoeling, ze willen alleen maar de multiplayer ervaring naar het singleplayer gebeuren omtoveren :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Nee oké ik overdreef een beetje met die béta engine zal ik maar zeggen.. Maar ik had ergens gelezen dat deze opgekrikte versie de basis zal gaan leggen voor de HL2 engine.. Maar ik kan het ***************** nergens vinden.. :) Dus ik weet het ook niet verder... Ik heb wel zin in CZ trouwens.. Want volgens mij gaat die opgekrikte engine er wel voor zorgen dat wallhacks enzow bijna onmogelijk worden dus er valt minder aan te veranderen.. Naja let's hope so ..

Effe een ander vraagje, heeft iemand hier voor mij de perfecte CS instellingen voor een ADSL 712/256 verbinding? Dus CL_update rate etc etc... Je kent ut wel.. en dan vooral wanneer je op pubs speelt, dus dat er veel spelers zijn en meestal een beetje lag.. Dus dat ik er het minste last van heb.. Op privé servers is mijn ping echt perfect, maar op pubs heb ik soms als het druk is het gevoel alsof mijn ping de slechtste is van allemaal (kan natuulijk ook gewoon illusie zijn).. Dus mijn dank zal groot zijn!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen heeft het over hl2 maar wie zegt dat die in ontwikkeling is?? Want er is nog NOOIT iets officieels aangekondigd over hl2 maar iedereen doet net of die bijna af is ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 09:57:
iedereen heeft het over hl2 maar wie zegt dat die in ontwikkeling is?? Want er is nog NOOIT iets officieels aangekondigd over hl2 maar iedereen doet net of die bijna af is ofzo :/
Dan moet je toch wat beter opletten ;) Er was zelfs laatst een topic over Half-Life 2 dat die misschien Nvidia exclusive wordt. En ze zijn nog niet zó gek om een vervolg op zo'n succesvolle game niet te gaan maken. Maar ik ben het met je eens dat niet iedereen moet doen alsof ie al bijna in de winkel ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ja maar ook dát was een en al speculatie door een bekende website,
dus niets is nog echt zeker daarover. Neem het volgende niet te serieus :p
Ik had net zo goed kunnen zeggen: ja ik denk dat cs2 misschien in de komende 2 jaar gereleased zou kunnen worden, dan weet je net zoveel?

Euh ik heb een postje gedaan in het forum op TwG :)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is het zo rustig?

tis een van de meeeeeeest gespeelde spellen hoor :)

en op de clansite is het ook rustig

kom op mensen hou deze topic druk (we willen wel naar deel 2 etc gaan toch? :> )

maar ok, ik werd voor het laatst voor cheater uitgemaakt door een eikel

hij dacht dat ik zat te cheaten omdat ik hem toevallig door de deur een headie maakte met hem als slachtoffer.

hij direct schelden van "you goddamned mother******, son of a ***** cheater"

en hij maar niet geloven dat ik geluk had :|

}) wat zijn de mensen de laatste tijd zo snel op hun teentjes getrapt })

i'll blast your head off.

maar nog enige updates van 1.6? releasedate opgeschoven? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.6 is toch allang uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de beta van 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CZ laat wel erg lang op zich w8en.

Maarjah maakt opzich niets uit als CS het gewoon doet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 09:52:
CZ laat wel erg lang op zich w8en.

Maarjah maakt opzich niets uit als CS het gewoon doet :9
Volgens mij kwam CZ pas in augustus of iets dergelijks. CZ maakt mij niet zo uit, maar ik zou toch wel eens CS 1.6 uit willen proberen, want wat vernieuwing zou wel mooi zijn. En ik heb geen zin om die beta te gaan spelen dus daarmee hoef je niet aan te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enig wat ze aan CS voor mij hoeven te veranderen is de engine en betere anti-cheats voor de rest is het gewoon niet te verbeteren op een paar kleine bugjes na maarjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
MaRc0 schreef op 29 April 2003 @ 10:05:
[...]

Volgens mij kwam CZ pas in augustus of iets dergelijks. CZ maakt mij niet zo uit, maar ik zou toch wel eens CS 1.6 uit willen proberen, want wat vernieuwing zou wel mooi zijn. En ik heb geen zin om die beta te gaan spelen dus daarmee hoef je niet aan te komen ;)
Wanneer komt CS 1.6 dan uit?? (final)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
SC4RF4C3 schreef op 29 April 2003 @ 17:59:
[...]

Wanneer komt CS 1.6 dan uit?? (final)
Wisten we het maar.... alhoewel denk ik dat ze met CS 1.6 wel iets tever doorschieten met aanpassingen, het ergste vind ik nog dat je niet op het scoreboard ziet wie en hoeveel er al dood zijn. Erg irritant natuurlijk, nooit meer een leuke knifeactie ofzo, je weet simpelweg gewoon niet hoeveel er dood zijn bij het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Novah schreef op 06 May 2003 @ 21:56:
[...]
Wisten we het maar.... alhoewel denk ik dat ze met CS 1.6 wel iets tever doorschieten met aanpassingen, het ergste vind ik nog dat je niet op het scoreboard ziet wie en hoeveel er al dood zijn. Erg irritant natuurlijk, nooit meer een leuke knifeactie ofzo, je weet simpelweg gewoon niet hoeveel er dood zijn bij het andere team.
Serieus :? Dat zou ik wel erg jammer/matig vinden als je dat scoreboard niet meer hebt. Zo kan je dus ook nooit meer de scores van een ander zien? Hoe wou je dan beoordelen of iemand goed gaat of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Kan wel, maar score krijg je ook dmv bom planten (is 2 ptn ofzow) etc etc :)

en dit nog ff:
Ik heb een radeon 8500.. LE flashed naar retail, verder niets gedaan.. Ik heb cataclyst 3.0, 3.1, 3.2 geprobeerd en in heb ze alledrie op winXP pro gebrobeerd en op win2k pro. Hier mijn probleem dus, ik heb dikke fps drops in CS... Dus ik heb constant 100, dan op de meest random momenten hoppa 20.. Voor 3 secs en dan weer 100... Dit heb ik ook tegen bots, dus geen lag...

verder:

p4 1.8 Ghz
512mb rambus ram
40gb 7200 rpm maxtor hd
intel ac97 onboard sound
dx 9
win 2k pro nu

Ik heb bijna alle instellingen @ openGL en D3D wel veranderd in de tabbladen.... en elke keer geprobeerd.. Er veranderd niets..

Dus hier mijn vraag, wie heeft dit nog meer? En is het dan met alle cataclyst drivers? En welke andere drivers raden jullie mij dan aan die dit probleem kunnen verhelpen...

Ik heb het dus niet met andere spellen eigenlijk, die werken perfect! Of iemand misschien instellingen voor de CS config? Ik heb ati_npatch al op 0 staan!

[ Voor 87% gewijzigd door inXs op 06-05-2003 22:14 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
bl!kje schreef op 06 mei 2003 @ 22:13:
Kan wel, maar score krijg je ook dmv bom planten (is 2 ptn ofzow) etc etc :)

en dit nog ff:

[...]
Ooh ik had het verkeerd gelezen. Maar dan nog vind ik het jammer dat je dan niet kan zien wie dood is. Zo krijg je dan ook zeker weten klachten van dat je aan het praten bent, omdat de ander leeft, terwijl ie dood is...
En dat je punten krijgt door bom planten is ook matig, want als je nu 50-10 staat is het goed, maar het kan ook zijn dat je gewoon 25 keer bom hebt geplant en niemand hebt neergeschoten...
Het gewoon laten zien dat iemand dood is én een amper systeem maken met de hoeveelheid punten per persoon zou dan een stuk leuker/beter zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 06-05-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
MaRc0 schreef op 06 May 2003 @ 22:27:
[...]
Ooh ik had het verkeerd gelezen. Maar dan nog vind ik het jammer dat je dan niet kan zien wie dood is. Zo krijg je dan ook zeker weten klachten van dat je aan het praten bent, omdat de ander leeft, terwijl ie dood is...
En dat je punten krijgt door bom planten is ook matig, want als je nu 50-10 staat is het goed, maar het kan ook zijn dat je gewoon 25 keer bom hebt geplant en niemand hebt neergeschoten...
Het gewoon laten zien dat iemand dood is én een amper systeem maken met de hoeveelheid punten per persoon zou dan een stuk leuker/beter zijn.
Mja nu gaat een team er wel voor om de bom te planten en/of hossies te redden :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
bl!kje schreef op 06 mei 2003 @ 22:36:
[...]

Mja nu gaat een team er wel voor om de bom te planten en/of hossies te redden :)
Daar heb je gelijk in, maar toch weet ik zeker dat vrijwel iedereen een score die afgeleid is van het aantal kills leuker vind dan een score die afgeleid is van al je acties. Aangezien je zo veel beter kan laten zien wat je allemaal kan en dat je ook meer kan dan alleen maar een bom planten of een hossies aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
MaRc0 schreef op 06 May 2003 @ 22:38:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar toch weet ik zeker dat vrijwel iedereen een score die afgeleid is van het aantal kills leuker vind dan een score die afgeleid is van al je acties. Aangezien je zo veel beter kan laten zien wat je allemaal kan en dat je ook meer kan dan alleen maar een bom planten of een hossies aanspreken.
Ja dat zal ook zeker zo zijn, ik vind een normale score ook beter en leuker.. Maar misschien is het gewoon een kwestie van winnen.. Ik let zelf eigenlijk wel op scores, maar je merkt wel goed wanneer iemand echt goed is, ook al heeft ie een flut score.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
ik hep maar 1 ding te zeggen, 1.6 is k*t.

Wat ik er k*t aan vind?
-> steam = langzaam, VEELS te langzaam... leuke GUI ofz0, maar langzaam dus.
-> de nieuwe wapens = te nieuwbie vriendelijk, niet goed getweaked, te sterk, te goedkoop
-> het schild = gewoon debiel, niet realistisch.. Je zit nu rondjes om elkaar te rennen :(

1.5 is qua gameplay gewoon een soort van FINAL version.. maar neej, naar mijn mening @#*(@ ze het allemaal op dit moment :( ERG jammer van zo'n goeie game.

Counter-Strike is stuk 'makkelijker' geworden voor de nieuwbies met die nieuwe wapens.

90% van de CS top in nederland vindt 1.6 maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Het is ook een beta en CS wordt alleen maar moeilijker juist.. in 1.3 en daarvoor waren lopende spray springende ala matrix stijl hsjes veel makkelijker....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quakerix schreef op 06 May 2003 @ 22:46:
ik hep maar 1 ding te zeggen, 1.6 is k*t.

Wat ik er k*t aan vind?
-> steam = langzaam, VEELS te langzaam... leuke GUI ofz0, maar langzaam dus.
-> de nieuwe wapens = te nieuwbie vriendelijk, niet goed getweaked, te sterk, te goedkoop
-> het schild = gewoon debiel, niet realistisch.. Je zit nu rondjes om elkaar te rennen :(

1.5 is qua gameplay gewoon een soort van FINAL version.. maar neej, naar mijn mening @#*(@ ze het allemaal op dit moment :( ERG jammer van zo'n goeie game.

Counter-Strike is stuk 'makkelijker' geworden voor de nieuwbies met die nieuwe wapens.

90% van de CS top in nederland vindt 1.6 maar niets.
Dit soort commentaar heb ik bij elke update van HL/TFC/CS gehoord die uitkwam, maar alle mensen, op enkele uitzonderingen na, spelen het allemaal nog steeds, dus zo erg is het nou ook weer niet

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 09:25
* Brik wilt terug naar 1.1 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
weet iemand nog meer van die commando's als
- rate (standaard 2000)
- cl_updaterate (standaard 20)

ik heb nu
- rate 8000
- cl_updaterate 20

(dit is voor een betere ping)

[ Voor 13% gewijzigd door NLoldebroek op 07-05-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
ok ff dit misverstand uit de weg ruimen
kaat 17, deze dingen kunnen inderdaad je ping beinvloeden...
alleen aan een liete ping heb je TOTAAL NIX
als ik wil kan ik ping 8 krijgen oid (rate op 2 en cl_cmdrate op 1 enz enz)
jammere is datje dan nix meer raak schiet
echt nix :)
als iedereen nou gewoon lekker met cpl config speelt ( #cpl op Q net, staat link in de topic) , zou een stuk schelen

om je ping hoef je je echt geen zorgen te maken, zolang hij onder de 100 blijft is het perfect, denk eerder aan je chokes (of nog erger, loss)
heb je chokes of losses, haal dan je cl_cmdrate omlaag, of je cl_updaterate

kzal even laten zien dat ping weinig uitmaakt voor je prestaties
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~eijk0623/w037.jpg
zoals je ziet heb ik hier een van de "hogere pings" maar erg veel nadeel heb ik er niet van.
(soz moest m ff gebruiken :P )
deze screen is btw al van een tijdje geleden, speel nu geen cs meer... :+
eerst ff examens halen, dan gaak weer beginnen, clannetje zoeken enzo O+
btw, cs'ers, er is meer onder de zon dan alleen cs :)
tfc is ook een k3wle mod, net als svencoop, maar ook hl dm is niet verkeerd :D
ik speelde een week geleden (toen ik nog cs enzo had) ook meer andere mods dan cs, eigelijk alleen cs als ik ging warren of ff mix oid

probeer ze eens zouk zeggen (tfc zit bijv al standaard bij hl)

[ Voor 6% gewijzigd door CommanderKeen op 07-05-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
kaat17 schreef op 07 May 2003 @ 13:42:
ik heb nu
- rate 8000
- cl_updaterate 20
Echt veelste laag, probeer maares rate op 25000, updaterate en cmdrate op 101 \o/ en als je dan gaat laggen, steeds lager proberen. Rate zo laten.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
de rate is toch ingesteld dat die niet boven de 9999 kan,
dat had ik ergens vandaan maar weet niet meer waar, maar ik zal het ook proberen thanke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 08:02

t3q

Say yes to teq

ligt ook maar aan de server. ;)

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
kzal nog ff dit zeggn dewds
dit zijn de connectie settings voor cpl
//ADDED February 2002
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
cl_lc 1
cl_lw 1
rate 25000
---
maar wat de meeste mensen vergeten, is dat CPL voor lan is, en eigelijk niet voor internet. alleen met een adsl verbinding of een stabiele (!) kabel verbinding kan je deze settings zo laten, anders moet je beginnen met de 1e 2

rate kan je eventueel verlagen als je cs'ed met isdn oid of zwakke kabel, dat heeft te maken met de grootte van de pakketjes

zozo wat weet ik er toch weer veel van af ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Je kan het beste (in mijn ogen dan) gewoon een WWCL config nemen.. Dan staat het meeste wel goed.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

Dat logo bovenaan in de intro :>
Daar heeft de clan waar ik inzit rechten op om als logo te gebruiken kewl he :)
#me-clan
Mental Endurance
Site
Hoogste Notering CB: 3e NL 5on5

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Oxin schreef op 08 May 2003 @ 11:07:
#me-clan
Mental Endurance
Site
Lol :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
bl!kje schreef op 08 mei 2003 @ 09:46:
Je kan het beste (in mijn ogen dan) gewoon een WWCL config nemen.. Dan staat het meeste wel goed.
cpl = wwcl

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Oxin schreef op 08 mei 2003 @ 11:07:
#me-clan
Mental Endurance
Site
3e nais... dus soon vs rX ofzo...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
wwcl, is de online versie ervan.. Dus niet met LAN instellingen.. (of zit ik nu echt verkeerd?)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
wwcl laat inderdaad wat settings vallen van cpl zoals de boven genoemde cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101

je kan iemand nl niet verplichten om lan settings op zijn 56k te draaien :)

btw ik ken me-clan niet ? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
ik ken de me-clan ook niet.... en ik speel ook al 3 jaar..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 16:21
Ik heb
cl_updaterate 60
cl_cmdrate 60
rate 25000

0 loss 0 choke :D
Ik heb nu wel een clan die binne kort onder andere naam op clanbasekomt vanwege een conflict :/ (andere clan had geen wonids)

irc is btw combat-evolved irc channel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
volgens mij heb ik jouw idd welles zien spelen, en ook welles tegen gewart ;)

> bl!kje

[ Voor 8% gewijzigd door CommanderKeen op 08-05-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ja xtC heeft wel eens tegen definitly gespeeld, dus dat zou goed kunnen.. Hier zijn mijn evt nicks:

inXs
#xtC.nl // inXs
roekoe the pigeon
sux deluxe
i are teh sexyh
bling bling big pimpin'
HetDappereBroodRoostertje

:) hoezo creatief :P Maar mijn echte nick is dus inXs... Ik heb ook in team eXpire gezeten en ook tegen definitly gespeeld volgens mij en in die oude clan van insjah.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :P is hier een CS meeting ofzo :P
cK ik ken jou ook!
en ik ken de clan xTC ook..moeten we nog keer tegen warren..
mijn nickname is Dilop....clan XF en nu bc als orga..
Heb ook keer tegen def gespeeld...tegen psn enzo..
Maar genoeg geblaat....niemand vond de nieuwe versie beter..maar iedereen speelt ze...duz niet zeuren en gewoon accepteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 10:01:
lol :P is hier een CS meeting ofzo :P
cK ik ken jou ook!
en ik ken de clan xTC ook..moeten we nog keer tegen warren..
mijn nickname is Dilop....clan XF en nu bc als orga..
Heb ook keer tegen def gespeeld...tegen psn enzo..
Maar genoeg geblaat....niemand vond de nieuwe versie beter..maar iedereen speelt ze...duz niet zeuren en gewoon accepteren :P
Heb je dan wel de goede voor je? Ons kanaal is: #xtC.nl je hebt ook nog een #xtc.cs kanaal, dat is namelijk een andere clan :P Mja ik speel elke versie gewoon, vind ze allemaal even leuk.. Mensen blijven toch wel zeuren, maar na een maand hoor je niemand meer.. En anders stop je toch gewoon?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
ahhhhhhhh mark joh :D :P

powerr oeoe

w8 ik kom ff op irc B)

[ Voor 28% gewijzigd door CommanderKeen op 09-05-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
skopjuhh, volgens cs.nl was 1.6 in mei/juni aangekondigd.. Nou ben benieuwd eigenlijk :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben sinds een paar dagen ook weer een beetje aan het cs'en :)
ik hoop dat 1.6 begin juni ergens uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Woei allemaal mensen waar ik ook weleens mee heb gespeeld :)

die inxs is wel cool en dilop ook weleens gezien dacht ik.
verder beetje onboeiend topic mischien moeten we iets van een GoT 1 on 1 compo gaan doen ofzow ??

Nick= Prox of Partypooper

[ Voor 3% gewijzigd door Tjaps op 30-05-2003 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/p.smid/iegle.jpg

Sterk verhaal maar ik rende als T uit de poort bij aztec met m'n deagle..schoot een paar keer naar de overkant om dekking te zoeken.. toen zag ik dat ik opeens 2 deagle headies had.. me r teh l337 luckor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
The Doctor schreef op 30 May 2003 @ 01:52:
Woei allemaal mensen waar ik ook weleens mee heb gespeeld :)

die inxs is wel cool en dilop ook weleens gezien dacht ik.
verder beetje onboeiend topic mischien moeten we iets van een GoT 1 on 1 compo gaan doen ofzow ??

Nick= Prox of Partypooper
Prox ken ik wel, van GC? ALs dat zo is dan ben jij ook redelijk cool ja :P Ow ff een tipje voor de wat beginnende spelers, als je een beetje war ervaring wilt dan moet je met: #cs.gather.fr meedoen.. Dus een franse gather, ik kwam erachter dat die gasten veel slechter spelen dan de NL gather.. En als je een beetje fatsoenlijke gather wilt dan moet je na 22uur ongeveer de NL gather gaan doen: #cs.gather.nl .. Een GoT toernooi is wel een OK plan denk ik :) Ik ben zelf de laatste tijd weer iets meer gaan spelen, khad weinig tijd maar wordt al weer meer gelukkig :) Mja 1.6 ik zie wel, ik vind elke versie gewoon leuk blijf toch wel spelen.

edit: Redrum, dat soort luck is echt vet :) Vooral als je dat bij van die scheldende pubertjes hebt.. Dan lig ik altijd helemaal dubbel... Zo heb ik ook nog een aantal heeele sterke acties de afgelopen jaren gehad.. Een triple kill met een awm.. @ azzie, ze liepen de brug over, ik BAM hoppa 3 door (waren al wel wat HE's aan vooraf gegaan) Of bij dust2, rush als CT door mid met colt.. En dan flinke sproei en dan 4 T's door hun hoofd maaien :) Dat geeft echt een lekker gevoel :P

[ Voor 20% gewijzigd door inXs op 30-05-2003 19:05 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Welke servers worden hier het meest bespeeld?
Ik speel zelf vaak op Darkseed, omdat ik op Strikerz ben gebanned :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
bl!kje schreef op 30 May 2003 @ 19:04:
[...]
Of bij dust2, rush als CT door mid met colt.. En dan flinke sproei en dan 4 T's door hun hoofd maaien :) Dat geeft echt een lekker gevoel :P
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/p.smid/juh.jpg

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Ja welke servers zijn hot hier?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

@ inXs:

Ja ik ben de Prox van GC.
Ik ga zeker eens met een FR gather meedoen :P

NL is gewoon leuk en goed level :)
FR word dan vet ownen :P

en ja de verandering naar 1.6 weer neit of het snel went heb tot nu toe alleen 1.5 gespeeld dus geen verandering gehad.
Christiano007 schreef op 30 May 2003 @ 21:14:
Ja welke servers zijn hot hier?
www.gamecity.nl : Overall laag level en redelijk veel beginners.
www.zvdk.nl : Leuk, level ligt hoger.

Gaming clan Public's (meestal goed level en erg leuk om te spelen geen gelame enzo):

pub1.team-illusion.com :: ft. clan Kaizen | 129.125.103.216:27015 (ben ik vaak te vinden)
[NL] Shadows Clan Server | 217.21.144.10:27015
[NL] #jeMoeder 's Dust2 & Aztec | 217.67.230.240:27015

Meer kan je wel vinden in mirc kanalen of via www.gametiger.net

Nog een leuk filmpje van ikus in me oude clan: *KLIK*

[ Voor 20% gewijzigd door Tjaps op 31-05-2003 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 30 May 2003 @ 18:47:
[afbeelding]

Sterk verhaal maar ik rende als T uit de poort bij aztec met m'n deagle..schoot een paar keer naar de overkant om dekking te zoeken.. toen zag ik dat ik opeens 2 deagle headies had.. me r teh l337 luckor 8)7
Lol, precies de zelfde situatie
Ik ren door de poort met m'n deagle, zie 3 CT"s. Schiet wat in het rond als wanhoopspoging en gelijk 3 headies :P
(let niet op me naam overigens O-))

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4all.nl/de_aztec0001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Zijn er meer mensen die interesse hebben in een 1 on 1 GoT compo of een ander soortige compo ???

T verbaast me dat t zo dood is hier er zijn toch bet veel mensen die csen ???

naja laat iig ff weten wat je van een compo vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

1 tegen 1 lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Kijk daar heb je dus nisk aan je leert er nikks van ;)
Ga dan gewoon 2on2 dan kan je nog beetje tacs maken etc :D

Ik d8 ik ga ook even cs-en :)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=135869

Dit was btw op nexus1 (waar ik admin ben)
www.crew-nexus.net :)

[ Voor 36% gewijzigd door sarlo op 01-06-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Boeiend dat je er nix van leert bij 1 on 1 komt het juist alleen aan op je skill.
En ik denk niet dat 2 on 2 binnen got gaat lukkan aangezien er niet zoveel peeps zijn.

low-skill op die nexus servers zeg :) heb er ff snel gespeeld maar van zoiets heb ik al snel genoeg word liever dik ingamaakt dan dat ik iedereen kill

[ Voor 32% gewijzigd door Tjaps op 01-06-2003 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
The Doctor schreef op 01 June 2003 @ 02:15:
Boeiend dat je er nix van leert bij 1 on 1 komt het juist alleen aan op je skill.
En ik denk niet dat 2 on 2 binnen got gaat lukkan aangezien er niet zoveel peeps zijn.

low-skill op die nexus servers zeg :) heb er ff snel gespeeld maar van zoiets heb ik al snel genoeg word liever dik ingamaakt dan dat ik iedereen kill
Mja er reageren genoeg mensen hier dus >:) er zullen er heus wle meer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Nouw zwaar van de kaart, opzich wel grappig maar een heeeeeleeeeeee zooi team killers.. omfg wat irritant zeg...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 12:13
Ik ben het lietst. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

bl!kje schreef op 01 juni 2003 @ 14:04:
Nouw zwaar van de kaart, opzich wel grappig maar een heeeeeleeeeeee zooi team killers.. omfg wat irritant zeg...
??? nooit last van speel er ook niet zo vaak maar volgensmij staat FF daar off hoor.
Ik dank u zeer voor deze nuttige bijdrage aan dit topic . |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
The Doctor schreef op 01 juni 2003 @ 15:11:
[...]

??? nooit last van speel er ook niet zo vaak maar volgensmij staat FF daar off hoor.
Dh1 is ff on.
Dh2 is ff off.
Dh3 is ff off.
Dh6 is ff off.
Dh7 is ff on.
Dh9 is ff off.

Als je dus helemaal geen teamkillers meer wil zien moet je ff switchen van servers, als je toch op de FF on servers wilt blijven spelen moet je de TKers reporten op irc of het forum.
[...]

Ik dank u zeer voor deze nuttige bijdrage aan dit topic . |:(
Sorry, moest ik ff kwijt. O-)

[ Voor 11% gewijzigd door SCIxX op 01-06-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
SCIxX schreef op 01 June 2003 @ 15:37:
[...]

[...]

Dh1 is ff on.
Dh2 is ff off.
Dh3 is ff off.
Dh6 is ff off.
Dh7 is ff on.
Dh9 is ff off.

Als je dus helemaal geen teamkillers meer wil zien moet je ff switchen van servers, als je toch op de FF on servers wilt blijven spelen moet je de TKers reporten op irc of het forum.

[...]

Sorry, moest ik ff kwijt. O-)
Ow dan ben ik echt goed, gewoon telkens de ff on servers gepakt :) Maar dat zal wel aan de map cycle liggen dan :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
,

[ Voor 100% gewijzigd door SCIxX op 21-04-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 18-09 14:02
Waarom komen al die liete mannetjes nou es nooit op Strikerz ???

Tha place 2 be 4 tha real tweaker !! :)

En dan kan je mij ook es kapot schieten ! Wat wil men nog meer :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
Kom ook is spelen op 62.212.73.121:27015 :)
Counter-strike.nl server, altijd vol en altijd gezellig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
salutem schreef op 02 juni 2003 @ 09:00:

:X ik zeg niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol unfor, niet een grote mond opzetten he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
nee unfor is gewoon liet net zoals ik :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nieroth schreef op 02 juni 2003 @ 09:12:
Kom ook is spelen op 62.212.73.121:27015 :)
Counter-strike.nl server, altijd vol en altijd gezellig ;)
Kzal dr nu eens naartoe gaan.

nog een vraagje, ik zuig in het killen en word zelf natuurlijk bijna elke battle gekilled, hoe kan ik een ander nou gewoon goed neer schieten zonder dat ik 100 keer op hem mik maar hem toch op 1 of andere manier steeds mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Leer aimen lol.

Ik zou ook wel een 1 on 1 cup willen. Ik ben nou niet zo uber l33t maar speel nu toch wel een jaartje of 2. Zou ik wel cool vinden :D Alleen ik moet wel overdag spelen en ik kan alleen op woensdag, donderdag en vrijdag, dus als dat mogelijk is, doe ik wel mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
salutem schreef op 02 June 2003 @ 09:00:

Dat doe ik al 3 jaar :/

[GtM] RS 003 [NL] is me nick, en iedereen die daar op strikerz.net speelt kent me ( forum nick = RS 003 [NL] )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang er maar geen stats op de server is...

Dat trekt van die statshoeren nerds aan, die alleen de hele dag spelen om te kijken wie het hoogtst staat, niks doen aan teamplay, winteamjoiners, en af en toe mischien een scriptje (cheat) installen om je stats omhoog te krikken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Kan iemand ff iets up gooien (poll of simpele site) waar je kan inschrijven voor een 1 on 1 cup of iig ff peilen of er intresse is ?

ik heb iig wel servers tot mijn beschikking ( iig nog een maand of 2 )

Heb er 3:

81.23.234.178:27015
81.23.234.130:31337 (niet altijd up)
81.23.253.121:27015 (alleen als hij niet nodig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Nu online
Ik kan niet echt goed scripten :p Maar ik doe iig wel mee , maar zoals ik al zij: ik kan alleen op woensdag, donderdag en vrijdag in de middag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

salutem schreef op 02 juni 2003 @ 09:00:

Ik ben daar gebanned, anders zat ik daar wel vaak :)
Mjah, kan me nu niet echt veel meer schelen, beetje statshoeren daar enzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Nu online
Ik kom nooit op strikerz :D Ik zit meestal op ZVDK of Dutchwar etc.. meestal gewoon random met vrienden die de server uitzoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha weer een CS topic, kmoet nog gaan maar houd het topic zeker in het oog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Welke detonators gebruikt men hier voor CS eigenlijk?
Ik gebruik 6.13.10.3180 @ GF2 Ti
Kan ik deze blijven gebruiken of zijn er al betere?

[ Voor 4% gewijzigd door RedruM op 03-06-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

RedruM schreef op 03 June 2003 @ 21:03:
Welke detonators gebruikt men hier voor CS eigenlijk?
Ik gebruik 6.13.10.3180 @ GF2 Ti
Kan ik deze blijven gebruiken of zijn er al betere?
voor een redenlijk oude videokaart kan je beter ook wat oudere drivers gebruiken dus denk dat het met die van jou wel snor zit.

en ja mat welke kaart draai je nou geen 100fps op 800x600x16 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Booth schreef op 03 June 2003 @ 16:48:
[...]

Ik ben daar gebanned, anders zat ik daar wel vaak :)
Mjah, kan me nu niet echt veel meer schelen, beetje statshoeren daar enzow.
Dat statshoeren valt de laatste tijd wel mee, en ik speel echt alleen maar vooor de fun dus rushe en maaie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salutem schreef op 04 June 2003 @ 09:19:
[...]

Dat statshoeren valt de laatste tijd wel mee, en ik speel echt alleen maar vooor de fun dus rushe en maaie :P
Op strikerz kom ik weinig maar tis wel fun meestal :) gewoon kamikaze acties daar uithalen rulez :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Idd de meeste die hards die daar spelen zijn vergroeid met hun loop knop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

public zuigen en strikerz al helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel ook vaak op ZVDK en Nexus onder de nick:Seth

Maar vind de laatste tijd de verbinding daar echt gaar veel choke en loss etc.

En de communitie ZVDk zelf heft ook zijn problemen jammergenoeg.

Ga eens kijken of die gamecity servers goed zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahaha

ben net verbannen van UK2 Beginners only!

ik had 12 - 2 :D

zag ik opeens *unauthorised kills oid*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Gamecity servers zijn best fijn, mooi snel en er zijn er 8 :)

Wel veel n00bs trouwens (goed voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 21:46:
whahaha

ben net verbannen van UK2 Beginners only!

ik had 12 - 2 :D

zag ik opeens *unauthorised kills oid*
k ken het :P

9 vs 9

knal ze allemaal af, banned :)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste