[PC] Het CS topic - deel I

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.505 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Zijn er hier ook nog mensen die cs spelen op de servers van quicknet/multikabel? (http://games.quicknet.nl) Ik heb het hele topic doorgelezen maar helemaal niks daarover gezien. Ik speel zelf laatste tijd wat minder op quicknet maar xs4all en verschillende clan servers kom ik ook nog wel eens. Mijn cs nick is dus [UNOX]KnakWorst(zie ondertitel 8)7)
edit:
Ben btw ook wel in voor die GoT competitie :))

[ Voor 9% gewijzigd door Boboga op 13-03-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

Persoonlijk speel ik vrijwel altijd op de FOX servers (en alle servers die hun verhuren (Getro, oLc, ect). Daarnaast Elite, Vulcanus en de servers van Skynet en andere belgische providers. Allen goede servers en weinig cheaters. Probeer ze eens en doe de groeten aan alle [Wijzeman.nl] spelers, mocht je ze tegenkomen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

noem eens een paar ip adressen/sites? Anders kan ik ze moeilijk de groeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:41

Remi

Moo!

Eijkb schreef op 13 March 2003 @ 15:28:
Persoonlijk speel ik vrijwel altijd op de FOX servers (en alle servers die hun verhuren (Getro, oLc, ect). Daarnaast Elite, Vulcanus en de servers van Skynet en andere belgische providers. Allen goede servers en weinig cheaters. Probeer ze eens en doe de groeten aan alle [Wijzeman.nl] spelers, mocht je ze tegenkomen.
Hey wij moeten nog steeds een FF regelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Boboga schreef op 13 March 2003 @ 15:21:
Zijn er hier ook nog mensen die cs spelen op de servers van quicknet/multikabel? (http://games.quicknet.nl) Ik heb het hele topic doorgelezen maar helemaal niks daarover gezien. Ik speel zelf laatste tijd wat minder op quicknet maar xs4all en verschillende clan servers kom ik ook nog wel eens. Mijn cs nick is dus [UNOX]KnakWorst(zie ondertitel 8)7)
edit:
Ben btw ook wel in voor die GoT competitie :))
GoT Competitie :9~

Dat zou tof zijn moet je er wel een 1 on 1 of 2 on 2 van maken grote teams zijn denk ik moelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das best wel een kewl idee.

ik ben zelf gisteren sinds een hele lange tijd weer begonnen met cs.
dus ik ben best wel weer terug op n00b niveau :| . (voornamelijk aim enzo. tactics zitten er nog wel een beetje in.)

ut zal nog wel ff duren voordat ik weer helemaal in gespeeld ben. maar opzich wil ik wel mee doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Ik heb jammer genoeg erg weinig tijd maar ik wil me best doen om er tijd voor vrij te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001

m0nk

16-09-2003 15.15

ik speel veel op de rentOne public servers aangezien ik daar admin ben..
De laatste tijd speel ik steeds minder, zeker nadat me clannetje "freakin" dood is gegaan..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

*subtiel kickje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
m0nk schreef op 14 March 2003 @ 10:27:
ik speel veel op de rentOne public servers aangezien ik daar admin ben..
De laatste tijd speel ik steeds minder, zeker nadat me clannetje "freakin" dood is gegaan..
Ik dacht al dat ik je daar ooit gezien had :)

En over die competitie, is opzich wel geinig. Moet je ff kijken of er niet iets te regelen valt met de GoT cs-clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

GoT cs clan.. nooit gezien/over gehoord.. had stiekum al wel een beetje "gehoopt" dat die er was maar me hoop was een beetje over toen ik een GoT clan tegen kwam "Girls on Top" oid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 09:13

inXs

known as inXs

Topicstarter
ik zie wel eens op GC: [GatheringOfTweakers]Shunt spelen eigenlijk.. Ik weet niet in hoeverre dat ook echt een clan is eigenlijk. Ik was niet van plan om überhaubt in een GoT clan te gaan helaas. Ik heb al een clan en heb er eigenlijk al te weinig tijd voor ben ik bang..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja mijn cs nick is : Drunk AnGeL
en ik speel opt moment voornamelijk op de SKnD clan server.

*schopje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

* Jumpiefox speelt ook wel een beetje cs :) ben nog een n00b maar ja :P
Btw een got tournament lijkt me wel wat :D

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

zouden de mensen die melden op welke servers ze spelen er ook bij willen vermelden wat de ip's zijn? Speelt zo moeilijk anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wil ik wel doen maar dat gaat een beetje lastig aangezien ik nu op mn werk zit. :(

edit: maar als met the all seeing eye connect vind je um zo. staat tussen de nl 1.5 servers.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

rentOne heeft een 2tal pubs:

server.rentone.nl:27015
server2.rentone.nl:27015

www.gametiger.nl kan je ook zoeken!

Mijn clannetje heeft ook public servers:

145.94.77.53:27015
145.94.77.53:27017

hf

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Laatst online: 03-07 14:17
Zijn hier nog mensen die een goede 1.6 server weten?? 1 zegmaar zonder lag! al die server hebben een ping van 150 of hoger.. had 1st een goede een zweedse ofzo maar zodra er daar meer dan 10 man in komen is het over met de pret...

Hoe gaat dat trouwens als 1.6 final is en CZ uit is want dan gaat alles via steam... en op een LAN party heb je niet altijd internet bij de hand komt er ook nog een mogelijkheid om zegmaar offline te spelen... hier kan ik namenlijk totaal nix over terug vinden op internet... volgens mij is er bij steam ook nog wat onduidelijkheid over ofzo...

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Als je CZ koopt dan zit er een single player bij, als je de freeware versie download dan kan je alleen online en mis je ook een aantal features van het spel. Je kan met CS 1.6 en CZ op dezelfde servers spelen. Via LAN kan je ook gewoon spelen, met steam is dit ook mogelijk, ligt eraan hoe je het instelt.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
bl!kje schreef op 18 maart 2003 @ 14:37:
Als je CZ koopt dan zit er een single player bij, als je de freeware versie download dan kan je alleen online en mis je ook een aantal features van het spel. Je kan met CS 1.6 en CZ op dezelfde servers spelen. Via LAN kan je ook gewoon spelen, met steam is dit ook mogelijk, ligt eraan hoe je het instelt.
jah ke zover was ik ook maar het is strax dus niet mogelijk om met 1.6/CZ op een LAN zonder internet te spelen (met dank aan die gore steam)

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Ik had laatst ergens begrepen dat dat wel kon ofzow.. dat steam alleen zo werkt als ie nu werkt omdat het een beta is? don't shoot me if i'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
Boboga schreef op 19 maart 2003 @ 10:36:
Ik had laatst ergens begrepen dat dat wel kon ofzow.. dat steam alleen zo werkt als ie nu werkt omdat het een beta is? don't shoot me if i'm wrong :)
ow ke dan is het beter.. het zou wel gaar zijn als steam zo bleef als het nu is...

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

Remi schreef op 13 March 2003 @ 21:15:
[...]
Hey wij moeten nog steeds een FF regelen. ;)
Ah, Remi. Jij ook hier. Idd, de laatste post op jullie forum mbt FF is van mij. Er wordt gevraagd om een datum... Onze clan is inmiddels weer compleet ([Wijzeman] Cellie) kan z´n arm weer gebruiken. Overigens speel ik persoonlijk tegenwoordig meer Generals dan CS, dus hopelijk lijden de skillz(??) daar niet onder :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boboga schreef op 18 maart 2003 @ 08:40:
GoT cs clan.. nooit gezien/over gehoord.. had stiekum al wel een beetje "gehoopt" dat die er was maar me hoop was een beetje over toen ik een GoT clan tegen kwam "Girls on Top" oid 8)7
Er was ooit een [GoT] cs clan, die ownden toendertijd best de pan uit (mja toen was ik nog een newbieboy) http://www.strikerz.net was de site en gaming community volgens mij. Beetje dood sinds een half jaar...

Edit: linkje naar [GoT] clan: http://www.strikerz.net/clans/got.cs/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

We kunnen wel weer een GoT clan oprichten anders? :) Maar wel uitkijken dat ie niet te snel op "non-actief" komt of VEEL te vol word :/

[ Voor 29% gewijzigd door Boboga op 19-03-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Ik ben opzich ook wel voor een GoT clan, als je dat een beetje goed organiseerd net als de army of GoT (battlefield 1942) is het opzich wel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en gaat die dan ook toegankelijk worden voor de niet n00b maar wel wat minder skilled players zoals ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 15:45:
en gaat die dan ook toegankelijk worden voor de niet n00b maar wel wat minder skilled players zoals ik
Ik vraag me af hoeveel mensen die hier komen echt skilled zijn eigenlijk :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 15:45:
Je kunt gewoon twee war teams maken, een voor de wat mindere goden. Waar ik zelf ook onder val trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl!kje schreef op 19 March 2003 @ 15:50:
[...]

Ik vraag me af hoeveel mensen die hier komen echt skilled zijn eigenlijk :)
Onze #team-query Rove natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 16:13:
[...]

Onze #team-query Rove natuurlijk :D
Waarom verwachte ik dit soort reply's ? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat cs betrefd ben ik dus echt geen n00b. maaar wat ik eigenlijk bedoel is het volgende. ik ben vlak voor cs-1.3 gestopt met het spelen van cs. (voornamelijk vanwegen alle cheaters). sinds dien heb ik eigenlijk alleen nog maar Q3-ctf en Q3RA3 gespeeld

nu ben ik sinds een paar dagen weer begonnen met cs. ik ben dus nu een heleboel skill kwijt. en ut zal dus nog wel ff duren voordat ik dat weer helemaal terug heb.

maar als er een paar gotters vanavond tijd hebben wil ik wel ff een potje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

k ben ook wel voor een GoT clan lijkt me erg leuk maar het moet zoals bobga niet te vol worden ofzo hmm wie meldt zich en neemt het initiatief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 16:21
Ik speel ondertussen okal een tijdje :P
Miss ken iemand me bLaCk--OuT^ of player^c0ma :)

Ik zwerf gewoon beetje rond op nl servers :P oja en op brodusbanlag servers (zweedse) aangezien dat d servers van SK| zijn :D laatst met Potti gespeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Ik wil in 1e instantie wel het initiatief nemen maar moet dan ff verder kijken hoe het dan gaat lopen..
edit:
oopz

[ Voor 50% gewijzigd door Boboga op 20-03-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Boboga schreef op 19 March 2003 @ 18:54:
Hier stond ooit iets
[/edit]
Is wel leuk natuurlijk maar er is al een got-clan die die zelfde clan tag gebruikt en die ook van gathering of tweakers is. Waarvan members als sniper nog gewoon actief zijn en de tag gebruiken. Das wel een probleem natuurlijk want ik denk niet dat zij op zeg maar 20 wannabee members zitten te wachten. Mischien eerst ff een intersse pol houden en ff mailen met de bestaande clan ofzo. Niet meteen website's gaan bouwen. En ik wil ook wel initatief nemer zijn wat dat betreft.

Poll: Zou jij in de GoT cs clan willen?
Ja
Nee
Bananen zijn bijna altijd krom

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=7071&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Ik heb natuurlijk zelf ja gestemd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Freek op 20-03-2003 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Wie is Rove? Naja ik speel zelf 3 jaar cs nu, sinds béta 5.1 geloof ik.. Alleen ik heb s'avonds al zo weinig tijd... Ik zit dan ook in een clan (zie sig) die het op dit moment erg goed doet btw, maar waarbij ik helaas redelijk inactive ben vanwege tijdgebrek...

Pas heb ik wel met een clanm8 2on2 van PieCrew gewonnen (18 - 6 ) 2on2 van PimpsUnited gewonnen en 2on2 van restyled gewonnen... En 5on5 gaat het ook perfect op dit moment.! En als ik tijd heb speel ik met mijn clan mee, dus ik weet niet of ik in een GoT clan wil/kan enzow..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Nou zie ik wel dat er een aantal mensen hebben gestemd maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als je je keuze even een beetje onderbouwd. Ook die ene die op bananen zijn krom heeft gestemd natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
thacow schreef op 20 March 2003 @ 09:18:
Nou zie ik wel dat er een aantal mensen hebben gestemd maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als je je keuze even een beetje onderbouwd. Ook die ene die op bananen zijn krom heeft gestemd natuurlijk ;)
Had je er niet een misschien optie in kunnen bakken?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
bl!kje schreef op 20 March 2003 @ 09:22:
[...]

Had je er niet een misschien optie in kunnen bakken?
Nee, want ik zou totaal niet weten hoe het moet ;)
Ze moeten maar gewoon ff een nieuwe reply posten. Kan iemand zicht trouwens herinneren op welk web portal die site draaide boboga had gemaakt?

edit:

Ik zit er weer veel te snel te lezen. Ik denk dat als je twijfelt je maar gewoon ff moet replyen

[ Voor 14% gewijzigd door Freek op 20-03-2003 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

ik heb die site downgegooid omdat ik (te laat zag/niet goed gezocht op cb) dat er al een [GoT] clan was [GoT.CS] oid :) en die hebben in januari/februari 2003 nog een nieuw member aangenomen. Dus misschien kunnen we die clan weer leven inblazen. (btw check je mail es thacow? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 18-09 14:02
Dudejes als je tegen GOT wil spelen ga dan gewoon naar stikerz dan kan ik je aarz ook ff owne want er zijn de laatste tijd te weinig noeps en alleen maar stathoertjes op strikerz dus eeehh aub vers bloed plszz

[-ADF-] Salutem over & out.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Natuurlijk heb ik daar zin in ;)

Als jij me ff de naam van dat portal geeft wat je ervoor hebt gebruikt ben ik tevreden. Ik heb niet zo'n zin om de bestaande GoT clan te joinen omdat die al zo lang bezig zijn. Ik denk dat we beter zelf iets kunnen starten en dan gewoon andere tags enzo bedenken.

edit:

Hardstikke leuk hoor salutem, maar ik voel er niet zo veel voor om in men aars geownd te worden B) als je het topic had doorgelezen gaat het er ons niet om om tegen got clan te spelen maar om zelf een nieuwe (2de?) clan op te starten

[ Voor 32% gewijzigd door Freek op 20-03-2003 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 18-09 14:02
Ja ok maar dan noem je em tog nie got of wel dan !! :P

Ik bedoel maar wees es origineel maak er HTN van !

Hardisk Throwing Nerds oid :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
salutem schreef op 20 March 2003 @ 09:44:

>:) das wel een goeie,

Maar nee we moeten natuurlijk niet dezelfde naam en tag gebruiken maar het is wel leuk als iedereen een beetje weet dat dit tweakers zijn.

edit:

bl!kje ben eens braaf want anders is er zometeen geen CS topic meer ben ik bang.

[ Voor 11% gewijzigd door Freek op 20-03-2003 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
salutem schreef op 20 March 2003 @ 09:44:

Tsskk mijn aarsje ownen, pffrrtttrtererereppperppeppfpffptprtrrrttteeppfpffffppepttprprrrprprrpepptttttt

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Die site draaide op Ldu.. Land Down Under. Voor een werkende versie van een andere clan die nog niet echt operationeel is(clan dan :P) http://fury.unox.nl.nu. Je kan je er rustig registreren ik ben daar nml zelf admin >:) Dus kijk maar ff of je het wat vind en commentaar.. mail me maar/post maar @ dat forum plz. Niet hier anders gaat t ben ik bang te veel offtopic :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een GoT CS server of zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

keuze JA!! :P lijkt me wel leuk om met got dudes te knallen enzo ^^ en ben toch clanloos (leees: level1 noob :P bijna een normal player!)
dus geen level 3 noob! ofSow ^^ denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik wil ook wel in zo'n GoT-clan.
Een tijdje terug waren er ook een aantal dagen waarop een aantal mensen van GoT hier afspraken en dan een avondje ging CS-en, dat was echt zwaar gezellig :P . Verder ben ik ook niet echt goed, maar op een rag-map zoals fy_iceworld wil ik nog wel eens redelijk goed gaan :P

Ik hou het topic in de gaten

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Moet ik ff een tijdelijke site (van dat LDU/phpnuke) opzetten of een ander laten doen of zeggen jullie van wacht maar lekker af hoe dat gaat lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Boboga schreef op 20 maart 2003 @ 22:54:
Moet ik ff een tijdelijke site (van dat LDU/phpnuke) opzetten of een ander laten doen of zeggen jullie van wacht maar lekker af hoe dat gaat lopen?
Ik denk dat dat wel een goed idee is, gewoon waar eventuele leden zich kunnen inschrijven en dat we kunnen uit denken hoe we de boel gaan aanpakken.
Ik wil je wel helpen want ik heb wel wat ervaring met php-nuke. Mail maar ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook meedoen, met een magere 2:1 :P af en toe wel is 1:3 maar wel wat vaker 2:1 of 5:1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 07:50:
ik wil ook meedoen, met een magere 2:1 :P af en toe wel is 1:3 maar wel wat vaker 2:1 of 5:1 :P
booyahhh, het maakt dus echt niet uit of je über noob bent, noob, slecht, goed leet etc etc bent hoor.. Het is een spel en een spel speel je om lol te hebben.. En mensen die daar niet tegen kunnen spelen maar niet.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.. Alsof het uitmaakt dat wanneer je met een fun clan of wat dan ook de ene keer dik verliest en dan weer wint.. Als het een leuke war was dan maakt het toch niet uit? Iedereen moet het leren en dat gebeurd alleen maar door het te spelen... 2.5 jaar geleden was ik ook noob :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

* Boboga fully agrees met bl!kje.
Desnoods kan je meedere afdelingen maken in de clan met tags die op elkaar lijken bijv [blaat.1] (hoogste niveau) tot [blaat.5] (laagste niveau)

offtopic:
Gamer---NL--- je site heeft een databeest error :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Boboga schreef op 21 maart 2003 @ 09:13:
Desnoods kan je meedere afdelingen maken in de clan met tags die op elkaar lijken bijv [blaat.1] (hoogste niveau) tot [blaat.5] (laagste niveau)

offtopic:
Opzich wel goed plan :) Maar ik weet niet of het zo makkelijk uit te voeren is.. Want dan krijg je denk ik die discussie wie er in team1 zit en wie in team2 etc etc... Maar voor de mensen die minder goed zijn is het wel goed om met betere mensen in 1 team te spelen in een war. Dat zijn van die dingen waar je gewoon veel van leert. Maar dat zijn denk ik dingen van latere zorg, als er een clan van de grond komt maakt het in het begin nog niet echt uit denk ik hoe en wat..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Ja maar dan kan je weer onderling wars gaan houden. Maar idd eerst ff kijken hoe de boel van de grond komt :) (site word geupload trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boboga schreef op 21 March 2003 @ 09:22:
Ja maar dan kan je weer onderling wars gaan houden. Maar idd eerst ff kijken hoe de boel van de grond komt :) (site word geupload trouwens)
wijze uitspraak :P

ik meld mij bij dezen dan maar aan. (frag/death 1/1)
en is er al een irc kanaaltje om te idelen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 09:42:
[...]

wijze uitspraak :P

ik meld mij bij dezen dan maar aan. (frag/death 1/1)
en is er al een irc kanaaltje om te idelen ???
Weet ik niet, maar ik ben wel voor een kanaal op kweeknet, aangezien daar de meeste CS'ers wel zitten en aangezien ik niet @ irc.tweakers.net zit :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boboga schreef op 21 March 2003 @ 09:13:

offtopic:
offtopic:
beschuldig Bleet maar, hij onderhoudt de site ;)

maar ik wil wel meedoen, maar wat word nu de tag?

en keb een idee :) TLF Tweakers live forever :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

url van site: http://got.unox.nl.nu forum word nog overgezet naar phpbb en verder word er nog wat admin werk verricht maar registreren moet goed gaan volgens mij :)

kweeknet ben ik ook wel voor trouwens jah :)

edit:
Zit nu @ work dus kan weinig doen met irc.. kan jij dat ff fixen bl!kje?

[ Voor 31% gewijzigd door Boboga op 21-03-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Boboga schreef op 21 March 2003 @ 10:53:
url van site: http://got.unox.nl.nu forum word nog overgezet naar phpbb en verder word er nog wat admin werk verricht maar registreren moet goed gaan volgens mij :)

kweeknet ben ik ook wel voor trouwens jah :)

edit:
Zit nu @ work dus kan weinig doen met irc.. kan jij dat ff fixen bl!kje?
Toevallig zit ik ook @ stage :P Naja ben rond half 2 thuis, dan zal ik ff een kanaal aanmaken en hier posten.. :) (op irc ben ik inXs btw)

edit: ik heb me geregistreerd @ GoT site btw!

[ Voor 5% gewijzigd door inXs op 21-03-2003 11:18 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op welk kanaal? anders fix ik dat even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 11:22:
op welk kanaal? anders fix ik dat even ;)
Ik weet dus niet welk kanaal vrij is :P

bijvoorbeeld:

#got
#got.cs
#got.nl
#got.clan
#got.pwnz

Naja daarom leek het me makkelijk om even te kijken als ik thuis was, maar ga je gang en kijk welke vrij zijn ofzow :) Verzin wat leuks..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik ze dan allemaal registreren? :P

extra:

hij is geregd: GoT cs clan irc kanaal

en voor de gewone:

server: irc.tweakers.net
channel: #got-cs

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 11:35:
zal ik ze dan allemaal registreren? :P
Als je zin hebt >:) Nah kies een leuke die leeg is.. Gooi jezelf in dat kanaal, w8 op 3 andere mensen en vraag L aan na (1uur, 2uur? wat is ut tegenwoordig?) een tijdje!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondertussen is ie geregd :)

JONGENS!! AANVALLEN!! (mijn nick is Gamer---NL--- op irc :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
is ][got.clan][ geen goeie naam? of ][12][ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 11:40:
ondertussen is ie geregd :)

JONGENS!! AANVALLEN!! (mijn nick is Gamer---NL--- op irc :P )
Wat is het kanaal nou? :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Hmmh niet op irc.tweakers.net.. maar op irc.quakenet.org plz

btw.. site+forums zijn up http://got.unox.nl.nu

[ Voor 12% gewijzigd door Boboga op 21-03-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owh leuk... got cs irc kanaal

maar euhm... boboga. dan open je toch 2 x mirc? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Oooooow hij heeft @ tweakers irc gedaan, moest @ kweeknet idd :) en ik tjek site ffkes.....

Is er btw al meer bekend wanneer 1.6 nou officieel uitkomt eigenlijk?

edit: olé olé olé ik is eerste forum poster @ forums!!! wieee!!

[ Voor 18% gewijzigd door inXs op 21-03-2003 11:51 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

ik heb er normaal gesproken 1 open staan met meerdere servers.. 4 om prcies te zijn. 5 vinnik beetje veel worden. En daar komt bij dat de meeste gamers+clans op quakenet zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keb een klein prob jongens: ik doe /msg chanserv register help (k onthoudt het nooit :P )

reageert hij niet :?

hoe moet het dan bij quakenet?

GoT cs channel :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 11:51:
keb een klein prob jongens: ik doe /msg chanserv register help (k onthoudt het nooit :P )

reageert hij niet :?

hoe moet het dan bij quakenet?

GoT cs channel :P
Ik maak anders wel @ kweeknet een channel aan.... :) Als ik thuis ben that is.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik stem ook voor kweeknet

en ik ben inmd ook al ge regged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k, maar de naam is dus #got-cs @ irc.quakenet.org :P

het kan niet vreemder bij quakenet.org: ikkuh wil naam reggen, DOET HIJ HET NIET!!!! /msg nickserv help = geen reactie
/msg nickserv register help = geen reactie
etc...
etc...

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 11:57:

het kan niet vreemder bij quakenet.org: ikkuh wil naam reggen, DOET HIJ HET NIET!!!! /msg nickserv help = geen reactie
etc...
etc...
bij kweeknet kan je ook geen naam reggen aapie!

Bij kweeknet moet je een L aanvragen :P Goh nog nooit @ kweeknet gezeten zeker? :) Zoals ik al zei, als ik thuis ben kom ik je wel te hulp..

[ Voor 4% gewijzigd door inXs op 21-03-2003 12:02 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k alvast bedankt :)

ik begin het al te begrijpen :) quakenet is stom :P j/k

nee maar ik vraag wel effe (als ik de chan kan vinden) een botje aan (L)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 12:04:
k alvast bedankt :)

ik begin het al te begrijpen :) quakenet is stom :P j/k

nee maar ik vraag wel effe (als ik de chan kan vinden) een botje aan (L)
Daarvoor moet je eerst zoveel uur met zoveel man in dat kanaal idlen.. :) En je moet al een bepaalde "status" hebben @ kweeknet om een L te mogen aanvragen cq krijgen..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
ik ben RoVe, als je zolang speelt mag je toch wel op de hoogte zijn van de clans in NL hoor :) Leuk idee trouwens, maar een clan met meerdere squads gaat toch nooit werken, tenzij je natuurlijk puur voor de fun speelt, dan zou het opzich wel kunnen denk ik.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
RoVe schreef op 21 March 2003 @ 12:33:
[...]

ik ben RoVe, als je zolang speelt mag je toch wel op de hoogte zijn van de clans in NL hoor :) Leuk idee trouwens, maar een clan met meerdere squads gaat toch nooit werken, tenzij je natuurlijk puur voor de fun speelt, dan zou het opzich wel kunnen denk ik.
Ik heb me nooit echt verdiept in spelers in clans :P ik ken zat clans, ook tegen zat clans gespeeld.. Maar ik speel gewoon en ik zie wel wie ik op mijn pad tegenkom :D Maar goed er zijn ook genoeg mensen die mij niet kennen, terwijl ik al 3 jaar cs doe bijna..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 13:51
bl!kje schreef op 21 maart 2003 @ 11:49:
Oooooow hij heeft @ tweakers irc gedaan, moest @ kweeknet idd :) en ik tjek site ffkes.....

Is er btw al meer bekend wanneer 1.6 nou officieel uitkomt eigenlijk?

edit: olé olé olé ik is eerste forum poster @ forums!!! wieee!!
CS 1.6 wordt gereleased in Q2 2003, dat kan dus over 2 weken zijn of over 3 maand, ik dnek persoonlijk het laatste. Idee is dat dan condition zero gold gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Woej zo te zien gaat het dus nu echt van de grond komen :P
Ik ga me ff aanmelden op de site! :)

done

[ Voor 8% gewijzigd door ZiegoM op 21-03-2003 20:44 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 11:57:

etc...
etc...
/msg Q hello

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 21-09 08:02

t3q

Say yes to teq

hehe een got clan wel lache

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Ik wil ook wel eens mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Clan [GoT] als eigenaars van Strikerz.net bestaat nog steeds, dus zorg wel dat je een andere tag neemt :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Weet niet of het mag hier maar je kan natuurlijk ook altijd bij mijn clanneke langskomen.

www.wavemasterz.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik ben natuurlijk ook van de partij :)

hmmja dat is idd wel jammer dat er al een got bestaat maar ach we zijn zo creatief hiero :P

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Zoals het er nu naar uitziet word de tag TwG wat staat voor Tweakers with Guns. Voor meer info kan je kijken op de website: http://got.unox.nl.nu ofcurz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS Condition Zero nou Counterstrike 1.6 of nie?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja alleen met singleplayer, CZ kan op 1.6 servers en andersom

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 12:56:
IS Condition Zero nou Counterstrike 1.6 of nie?:?
Nee dus (dus ook aan Gamer--nl, nee dus :P ) 1.6 is de update van CS 1.5 naar 1.6 .. CZ is een nieuwe versie van CS (soort deel 2)... Je kan idd 1.6 en CZ op dezelfde servers spelen, maar ze zijn niet hetzelfde...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein vraag weet ook niet waar ik um anders moet stellen, iemand een idee om meer mensen op een public server te krijgen ? Er wordt al "gebeat" naar alle master servers... max 16 spelers met 10 mbits connectie in engeland.

tnx in advance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draai populaire maps en zorg dat veel mensen het IP in hun lijstje hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

het klinkt heel stom.. maar het leek bij mij wel te helpen om poort 27015(tenminste... de poort waarop de server draait) dicht te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die mapcycle zouden we idd wel kenne aanpassen nog niet eens zo snel aangedacht lets try, thnx :)

Boboga wat bedoel je prcs ? Op een andere port de server laten draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 07:05:
ja die mapcycle zouden we idd wel kenne aanpassen nog niet eens zo snel aangedacht lets try, thnx :)

Boboga wat bedoel je prcs ? Op een andere port de server laten draaien ?
Post je IP ook hier even dan :) Ik zal dan wel eens een kijkje nemen en wat peeps meesleuren!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Das ook een idee natuurlijk maar ik weet niet of dat onder spam valt..(en anders post je m op de "clan" site in het forum van je favo servers ;))
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste