Ok =) Suit yourself =P Btw als je 'bang' bent dat het iets vern**kt, don't worry, het enige dat het veranderd is ipv de hostnames van de servers, de ip-adressen ervan neer te zetten. Het doet verder niets met je cs ofzo, maar ok. Als je wilt wachten moet je het zelf weten =) =P
Peertje, heeft je clan een irc channel =P Maar ok, dat communiceren, coördineren, etc. etc., doen jullie dat ook echt tijdens een pcw? Dus oefenen jullie ook echt als je een friendly war hebt, als je die überhaupt wel eens hebt? Of is het serieuse werk alleen aan offi's besteed? Wij spelen overigens alleen pcw's, omdat de tegenstander wel eens gaat zeuren tijdens een offi, als wij weer eens niet serieus bezig zijn. Dan vinden zij het niet leuk. Zal wel aan ons liggen =P
Over bewondering van timing etc. Zit wel wat in. Ik vind het soms wel knap wat sommige van die mannetjes voor een oog-hand coördinatie hebben. Heel precies mikken in een fractie van een seconde ofzo, maar dat is ook iets wat ik eigenlijk helemaal niet wíl kunnen. Zal wel aan mij liggen... Héél soms, als ik in een "ik ben 1338 wannabe dus nu ga ik proberen te kunnen csen"-bui ben kijk ik wel eens een demo. Maar ja. Dan zie je zo'n zgn. goede gast spelen, en dan denk ik bij mezelf: hee, dat lijkt me helemaal niet leuk. Laten we dat eens niet gaan doen! Dus mjah, doei demo =)
En om nog even verder te gaan op:
Scores boeien mij niks

Natuurlijk heb ik er alleen in publics last van, maar ik vind het zooooo irritant als mensen telkens gaan retry-en als ze 0-2 staan. Zit er eerst 16 man in de server, heb jij een lekkere ronde bijv. als ct (wat niet vaak voorkomt bij mij =P), zit je de volgende ronde met 8 man bij ct en nog maar 1 bij t, omdat de rest allemaal aan het reconnecten is
Nogmaals, overdrijven mag =) Of dan persoon A persoon B uitschelden omdat persoon A zgn. is geblokt, terwijl hij helemaal vrij stond, met niemand in zijn buurt... Maar dat hij dus door het geblok van persoon B een death erbij heeft waardoor zijn "hele score verneukt is"

Serieus, imho hadden ze dat hele score gebeuren gewoon
niet in cs moeten stoppen. Dan zou team-score ook wat belangrijker worden... Maar ok, dan krijg je weer van die WTJ-ers die sommigen zo immens schijnen te haten...
offtopic:
Disclaimer: ja dit stukje was n beetje vaag geschreven, kan er niets aan doen, ben een beetje vaag

OK, terug naar jouw post. Basis =) Ongeveer hetzelfde verhaal hier =) 5 personen, waarvan ik eentje vóór cs kende (zeg maar beste vriend). Samen met hem heb ik 3 andere mensen in onze clan ontmoet, en nu kunnen we denk ik wel zeggen dat we aardig goed bevriend zijn met die anderen uit onze clan. Op zich is een 'vriendenkringetje' vormen toch wel een soort 'verzekering' dat je clan wat langer dan een gewone door blijft gaan, om t zo maar even te zeggen. Veel clans zie je de ene dag komen, en de volgende week bestaan ze niet meer, vaak door ruzie. Als je elkaar kent lijkt mij ook, zoals je al zei, dat je meer van elkaar kunt hebben. Als een willekeurig persoon die ik niet irl zie zegt dat ik een eikel ben (voorstelbaar =)) trek ik me er toch meer van aan dan wanneer iemand die ik ken dat zegt, omdat ik weet dat ze het niet menen
meestal omdat we dan een week daarna weer afspreken =P Op zich wel leuk, dat je via een spelletje als het ware nieuwe vrienden kunt maken. Gelukkig heb ik ook irl niet echt moeite daarmee maar ik kan me best voorstellen dat een spelletje voor veel mensen toch een soort 'uitkomst' is, een makkelijke manier om nieuwe mensen te leren kennen. Maar daar gaat het nu niet om.
Toch zit ik te wachten op antwoorden van meer personen, op de vragen die hier een heel eind boven (=P) staan. Dus, post =P
offtopic:
Is 't nou serieu
se of serieu
ze