[PC] Het CS topic - deel I

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.409 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Wow, nu al?!? :P Dat 'spel' is toch allang uit (correct me if im wrong..)? Heeft het goede graphics en gameplay?

Screens zien er wel :9 uit!!

;) :D

Ik ben gsiter ook weer eens gaan spelen, roelt nog steeds! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ik heb nooit gepost dat ik own, zal ik ook nooit zeggen, is namelijk niet aan mij om daarover te oordelen maar aan andere mensen.

Wat je verder allemaal zegt zijn persoonlijke aanvallen op mij als persoon, boeit voorderest nix, zolang ik (en de rest van de mensen die wel weten waar ze het over hebben) weten dat je echt zo hard uit je nek lult dat zelfs bush zich bedreigd gaat voelen.

Je ontkent niet dat je gepakt ben op wallhack.

Je ontkent niet dat je niet in SoD en o8s hebt gezeten toen ze ook echt wat voorstelden.

En je zegt nergens in welke supergeweldige buitenlandse clan (moet wel een buitelandse zijn want de nederlandse zuigen toch?)

ofwel, het gaat er niet zo om dat ik zeg dat ik own, of goed ben(wat jij wel een keer of 20 per post doet) maar dat je gewoon onwijs hard uit je nek lult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Hé jongens, kan dit nou niet ergens anders voortgezet worden...
of desnoods een beetje minder treiterig en meer ontopic
:?
Ik hoor niemand meer over server plugins, metamod en adminmod, AMX, server mod e.d.
Wie heeft een voorkeur voor welke en waarom?
Ikzelf het liefste AMX, handiger in omgang en heeft leuke functies.
Ook ben ik benieuwd naar of er veel mensen zijn die ooit de nightvision goggles koopt/gebruikt, ikzelf bijna nooit namelijk ondanks sommige donkere maps,
misschien is dit wel omdat veel mensen hun contrast en brightness heel hoog zetten,
wat denken jullie hierover...
Vergeet ook niet de aanpassingen die gedaan zijn/worden aan de_piranesi.
Url: http://csnation.counter-strike.net/comments.php?id=5652
Gemaakt door: Fingers - iikkak@valvesoftware.com

Ook zouden er wel wat screens van de nieuwe de_inferno en info erover bij mogen.
Kijk daarvoor maar in het CS 1.6 topic op GoT.^
Ik was nog de_nuke vergeten te noemen, die krijgt een andere lucht achtergrond,
donkerder, dan het lichtblauwe wat het eerst was.

[ Voor 3% gewijzigd door RoadKill21 op 12-02-2003 22:32 ]

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 12:31

bAdmuTs

mAzE

Ik koop nooit night goggles, heb ik gloof ik 1 keer gekocht in 2 jaar tijd en dat was om uit te proberen. Heb die 2 wieltjes onder me monitor op ze lichtst gezet en in half-life staat et ook op ze lichtst, zie practisch alles (zelfs in de sewers met lichten uit, is alleen irri dat de rest de lichten altijd aan willen omdat zij anders niks zien :X). Ik zie dat btw niet als cheaten

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

je doet weer hetzelfde, je valt in herhaling.

Ik zeg alleen dat we je eens gepakt hebben op wallhacken, je had het erna nog lang en breed toegegeven ook trouwens (jij EN je broertje Quarke als ik me niet vergis).

je blijft hetzelfde doen, hard uit je nek lullen en zeggen dat je ruled.

PS. Heb het nog even nagevraagd bij de mensen die toendertijd ook in o8s en SoD zaten, ze zullen als het goed is hier ook nog een post neerzetten. Cheatlogs posten is vrij onmogelijk, dat weet jijzelf ook heel goed omdat het al een tijd geleden is, dat soort dingen gaan verloren. Maar gelukkig hebben (nouja sommigen van ons) hersenen om terug op te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 21:16

inXs

known as inXs

Topicstarter
bAdmuTs schreef op 12 February 2003 @ 22:33:
Ik koop nooit night goggles, heb ik gloof ik 1 keer gekocht in 2 jaar tijd en dat was om uit te proberen. Heb die 2 wieltjes onder me monitor op ze lichtst gezet en in half-life staat et ook op ze lichtst, zie practisch alles (zelfs in de sewers met lichten uit, is alleen irri dat de rest de lichten altijd aan willen omdat zij anders niks zien :X). Ik zie dat btw niet als cheaten
in wars kocht ik ze nogal, want dan kon (kan nog steeds?) je niet geflashed worden :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
bAdmuTs schreef op 12 February 2003 @ 22:36:
lama, allemaal weer ontopic mensen ;)

hmm, als je niet geflasht kan worden ga ik dat voor de gein is tryen :D
sinds 1.2 (umm of ging ie nou van 1.1 naar 1.3 ? lang geleden 8)7 ) heb ik dat niet gepropeerd.. dus nightgoogles aan en flash jezelf ofzo :D

[ Voor 9% gewijzigd door inXs op 12-02-2003 22:43 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

bl!kje schreef op 12 februari 2003 @ 22:39:
[...]

sinds 1.2 (umm of ging ie nou van 1.1 naar 1.3 ? lang geleden 8)7 ) heb ik dat niet gepropeerd.. dus nightgoogles aan en flash jezelf ofzo :D
Hmm, werkt niet meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Hmm dat wist ik nog niet blikje, misschien dat ik hem dan vaker zal gaan gebruiken als dat zo is, zal dat inderdaad eens uitproberen.
wat betreft contrast en brightness:
ik vind het er foei lelijk eruit zien als je dat hoog zet,
vandaar dat ik meestal monitor op zn hoogst zet en de rest standaard laat.

Aan de offtopic posters, als jullie zo doorgaan dan komt er snel een slotje op dit topic, zet jullie "conversatie" buiten dit topic voort a.u.b..

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
RoadKill21 schreef op 12 February 2003 @ 22:48:
Hmm dat wist ik nog niet blikje, misschien dat ik hem dan vaker zal gaan gebruiken als dat zo is, zal dat inderdaad eens uitproberen.
wat betreft contrast en brightness:
ik vind het er foei lelijk eruit zien als je dat hoog zet,
vandaar dat ik meestal monitor op zn hoogst zet en de rest standaard laat.

Aan de offtopic posters, als jullie zo doorgaan dan komt er snel een slotje op dit topic, zet jullie "conversatie" buiten dit topic voort a.u.b..
Naja batmuts heeft het al getest en het werkt dus niet meer.. Ik heb het ook al een tijdje niet geprobeerd om eerlijk te zijn.. Was wel een vrij grote bug :) Maar wel altijd errug handig...

tip aan de off-topic posters: I R C (verpest dit topic aub niet.... )

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74986

Nog ffe een vraag, Die ene gast met dat TFT scherm zei ook al dat het soms erg donker was in cs, Is daar ook een fix voor mijn 2e bak heeft nogal een donkere monitor in games een oude 20inc trinitron, Is er ook een tooltje voor of een console command om de brightness hoger tezetten :) (Kaart is btw een TNT2 pci )
:)

BTW ik speel al een aardig tijdje cs, maar niet meer online vaak alleen op me eigen lan. Op internet werd ik vaak uitgemaakt voor cheater terweil ik absoluut niet cheat ik heb alleen wat andere skins en een buy scriptje. Maar kennelijk zijn er nog mensen die denken dat je onmogelijk beweegt en schatten het inschatten op geluid verkeert in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Powerstrip kan je de gamma enz. mee verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:10

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zucht, moet ik nou echt mensen naar bed toe schoppen?

Voor de mensen die reply's missen... bad luck

[ Voor 35% gewijzigd door IceStorm op 12-02-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Ach ik heb soms ook wel eens mijn goede dagen, en dan zitter er inderdaad mensen bij die af en toe eens op de servers komen die zeggen dat je cheat :( . Gelukkig is het zo dat als je er regelmatig speelt dat de andere server "meubels" je wel een beetje kennen en je dus ook gruwelijk slecht zien spelen :) . Ik geef er ook niet zoveel om wat andere denken, zolang ik zelf maar weet dat ik niet cheat.

Ik ga ook niet moord en brand schreeuwen als er iemand cheat. Ik record wel gewoon een demo'tje en stuur die ff naar de admins. Ben trouwens wel een keer boos geworden op een Lan.

Ik speelde redelijk goed, komen er een paar van die mannen naar mijn plaats toegelopen omdat ze dachten dat ik aan het cheaten was :X . Gingen we even later een filmpje kijken bij iemand anders zijn pc, kon ik bij hun op de monitor kijken. Speelden ze met een soort van GL hack :/

edit:

* Freek speelt meestal op de xs4all en vuurwerk servers :)

edit 2: Ik bedoelde natuurlijk de vuurwerk servers 7(8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Freek op 12-02-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
[b]thacow schreef op 12 februari 2003 @ 23:22:

* inXs speelt meestal op de xs4all en zeestrike servers :)
Wat zijn die zeestrike servers nou eigenlijk? Nooit van gehoord :)

owehh ennehh icestorm, ik was je al voor :P [rml][ SG&D] kan admin wat ruzie posts verwijderen?[/rml] maar tank joew

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
De vuurwerk servers, zijn redelijke snelle servers waar clanmod op draait.
Ik vind ze wel fijn iig, ze hebben ook een server (2 geloof ik) waar al die leipe mappen als iceworld en poolday op draaien :D .

Voor meer info en ip's kijk je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69764

bl!kje schreef op 12 februari 2003 @ 19:15:
Mwa eigenlijk alleen op NL servers... Niet dat ik niet anders wil ofzow, maar ik heb geen zin om engelse te zoeken.. Als je een paar leuke weet kan je ze dan posten?
Servers van Fragworld
www.fragworld.co.uk
Hier ben ik namelijk ook admin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Anoniem: 69764 schreef op 12 February 2003 @ 23:37:
[...]

Servers van Fragworld
www.fragworld.co.uk
Hier ben ik namelijk ook admin :+
SPAM >:)

* Freek komt een keer kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:58
Vuurwerk is inderdaad wel geinig om op te spelen... Een van de weinige servers waar ik nog wel eens kom (huisje, boompje, beestje :P) =)

Maar ok, ik ging eigenlijk posten omdat ik een vraag heb.
Waarom loopt iedereen in godsnaam achter al die zgn. grote clans aan? Ik bedoel: ga naar een irc channel van een willekeurige clanbase top5 clan, en er zitten 150 man ofzo in. Ook snap ik niet wat mensen interessant vinden aan de uitkomsten van wars tussen 2 zgn. topclans :? Het zal vast wel aan mij liggen hoor, maar persoonlijk boeien al die topclans mij geen ene f00k =/ Het gaat toch om je eigen spel, jouw fun, en eventueel jouw clan? Of ben ik de enige die zo denkt?

Nog een vraag: als jij een clan hebt en een war speelt: waar speel je dan voor? Mijn doel tijdens een war, als we die bij uitzondering hebben, is zoveel mogelijk fun hebben. Geld trouwens voor mijn hele clan. Rush naar T-spawn met de_dust met z'n vijfen is wel leuk, als voorbeeld :P

Lijkt me wel leuk om even te kijken hoe de gemiddelde GoT-er die in dit topic een kijkje neemt hierover denkt... Dus reageer :P

offtopic:
Huisje is trouwens subtiele spam, niet te hard aanpakken :P Nog meer offtopic: WTF heeft iedereen toch met 1337, 1337 sux 7(8)7

[ Voor 9% gewijzigd door eXtReMeBiE op 12-02-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

De topclans boeien mij ook niet veel maar ik vind het altijd wel interresant om te zien hoe tha masters spelen en tegen ze spelen om beter te worden, hoop ik dan maar :)

Ik heb pas 1 keer een war gedaan voor een andere clan en ik speelde dus inprincipe mee omdat ze 1 man te weinig hadden, het gaat mij om de fun die ik eraan beleef en de adreline die af en toe/vaak door je lichaam suist :D en winnen is natuurlijk ook leuk/belangrijk (anders speel je geen war lijkt me)

Ik speel cs hoofdzakelijk omdat ik eraan verslaafd ben en vanwege de hoge fun factor

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Mwa ik speel wars om te winnen eigenlijk :) Als ik fun wil in een war regel ik wel een pcw (oefenpotteke) ... Mja ik ben redelijk verslaafd aan cs (maar het komt niet boven alles)..

En tja wat er is met die top clans, je moet je toch ergens aan optrekken.... Das met elke "sport" zo ... Voetbal ofzo, slechtere clubs kijken ook naar betere clubs, om te kijken wat ze zelf beter kunnen doen..

Kijk en een war voor fun, ik vind heb bijvoorbeeld geweldig als je een war ingaat met een winkans van 10% en dat je er dan alsnog een overwinning uitsleept, puur door tactisch spel.. Kijk dan heb ik een leuke war gehad... (zoals laatst tegen restyled :P )

superB

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Nog ff iets, weet iemand hoe lang 1.6 nog béta is? Ik kan nergens vinden hoe ver ze in de testfase zijn eigenlijk.... Ik ben wel benieuwd eigenlijk :)

superB

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09-2022
1.6 brengt 2 nieuwe wapens, kan goed uitpakken als ik een clanm8 van me erover hoor. Dus we zien wel :)

[ Voor 77% gewijzigd door KALN op 13-02-2003 15:24 ]

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eXtReMeBiE schreef op 12 February 2003 @ 23:49:
Vuurwerk is inderdaad wel geinig om op te spelen... Een van de weinige servers waar ik nog wel eens kom (huisje, boompje, beestje :P) =)

Waarom loopt iedereen in godsnaam achter al die zgn. grote clans aan?
Ik zelf loop niet achter ze aan maar zit wel in de kanalen van topclans die ik wat beter ken. Maar dat komt omdat ik vaak zat tegen ze speel dus dan leer je ze wel kennen.

Laatst bijvoorbeeld de war illu - re-flex... zat met 2 vrienden op teamspeak en ik heb soms echt lopen juichen alsof het een wk finale was van voetbal. maarjah... ben ook een echte illu fan :+ En niet omdat ik ze zo 1337 vind of wete ik veel wat maar gewoon omdat ik er een aantal irl ken.

Maar om ff terug te komen op de vraag waarom ze er achter aan lopen... Tjah mensen zien ze als hun helden, tis echt te vergelijken met prof voetbal. Ik had dat vroeger ook en nog steeds wel dat ik tegen bepaalde mensen echt op kijk.
Nog een vraag: als jij een clan hebt en een war speelt: waar speel je dan voor?
Winnen en de beste worden :+ Al lutk dat waarschijnlijk toch niet maar onze clan is best serieus en doen er alles aan om zo goed mogenlijk te worden. Als ik fun wil speel ik 2on2's en 3on3's.

• eXtReMeBiE
5on5 geen fun? Ik dacht juist, hoe meer zielen, hoe meer vreugd =) Daarom speel ik ook sowieso geen 2on2/3on3 omdat 't te snel saai word... Als 2 man van beide teams dood zijn duurt t soms echt uren voordat de 2 overgebleven mannetjes elkaar vinden (bij 3on3 dan). En als je dan echt voor de fun speelt, hoe speel je dan? Af en toe een rush ertegenaan gooien ofzo met mp3 op de achtergrond? Of leuk met para rondlopen? Of <vul in>?

En het vergelijken met top-voetbalclubs... Het zal wel aan mij liggen dan. Ook voetbal (etc) vind ik nix aan om naar te kijken, ik let er dan ook zeg maar 0,0 op wat er gebeurd met al die clubjes =)

Trouwens, ik heb ook wel eens in zo'n serieuse clan gezeten, maar ik snap niet wat daar leuk aan is? Ik bedoel, je verneukt een war per ongeluk, en iedereen is gelijk pissed. Niet echt bepaald een leuke sfeer vond ik. Maar ok, dat waren dan ook wel van die personen die koste wat kost de allerbeste wilden worden en gingen flippen als ze doodgingen (lees: keyboard gaat zich onveilig voelen bij hun in de buurt :)). Ik weet niet hoe t bij jou zit maar ok. Dat is mijn ervaring met een serieuse clan.

Maar hebben jullie (personen in zo'n serieuse clan) na afloop ook echt iets van: dit was leuk, aardige clan, ook al hebben we verloren met 24-0 [/overdrijf], maakt niet uit, het waren leuke spelers, fun gehad, etc? Of denk je meer van: omfg verloren, hoe kan dat nou, we ownen die noobs toch dik en blablabla?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 09:37
boehoe :( ik kan niet connecten met servertjes :( stink WON is down ;(

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-05 07:38
dat heb ik nu net ook :?

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

ik kan ook nie connecten met cs :p

Liggen de WON servers down ofzo :?
Wie heeft die nog meer?

[ Voor 50% gewijzigd door eghie op 13-02-2003 18:36 ]

• NLoldebroek
Samen niet connecten naar cs :9

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

kaat17 schreef op 13 februari 2003 @ 18:27:
Samen niet connecten naar cs :9
Kaat17 geen onzin plaatsen :P
ga anders maar naar het fok forum ;)
maar we gaan nu maar ff cs op darkseed probere, maybe dat ie het daar wel doet

• NLoldebroek
eghie schreef op 13 februari 2003 @ 18:30:
[...]

Kaat17 geen onzin plaatsen :P
ga anders maar naar het fok forum ;)
maar we gaan nu maar ff cs op darkseed probere, maybe dat ie het daar wel doet
Geen onzin plaatsen alstublieft :P
ja is goed ff naar darkseed

• eXtReMeBiE
Mja won loopt te flippen, er is een fix beschikbaar...
Klik hier als je de fix wilt hebben. Unzip 'm in je half-life\valve directory (staat ook in de readme). Na unzippen zou je probleem gefixed moeten zijn.

Ik heb 'm hiervandaan gehaald. (note: die site is nu down wegens bandwith tekort :P)

[ Voor 34% gewijzigd door eXtReMeBiE op 13-02-2003 18:53 ]

• Peertje
  • Niet online
eXtReMeBiE schreef op 13 February 2003 @ 16:41:
5on5 geen fun? Ik dacht juist, hoe meer zielen, hoe meer vreugd =) Daarom speel ik ook sowieso geen 2on2/3on3 omdat 't te snel saai word... Als 2 man van beide teams dood zijn duurt t soms echt uren voordat de 2 overgebleven mannetjes elkaar vinden (bij 3on3 dan).
Natuurlijk is 5on5 ook fun maar toch is het anders. Ik ga bij 5on5 geen leuke dingen proberen en probeer ik gewoon zo goed mogenlijk te spelen en vooral te communiceren met het team zodat alles vlekkenloos loopt. Tis gewoon zeg maar meer iets als werk een 5on5 waarbij ik goed moet presteren maar dat vind ik ook leuk. Maar dat heeft denk ik veel te maken met hoe je naar CS kijkt. Ik zie het niet meer als gewoon een spelletje wat ik doe als ik me verveel. Ik zie het meer als een soort sport waarbij ik nu bij een semi-prof club zit inclusief sponsoren waarvoor ik goed moet presteren.

En dat je lang met 3on3 moet wachten als er nog maar 2 over zijn is echt pure onzin. Ik weet vrijwel altijd waar die gene is of ik krijg het door van een teammate die al dood is (en dus weet waar ie zelf is dood gegaan door die laatste man) via Teamspeak, zo'n praat programma.
En als je dan echt voor de fun speelt, hoe speel je dan? Af en toe een rush ertegenaan gooien ofzo met mp3 op de achtergrond? Of leuk met para rondlopen? Of <vul in>?
Mjah dat doe ik gewoon altijd met een vriend die echt belachelijk goed is vind ik :o En dan is het gewoon eigenlijk alleen rushen en proberen in 1 keer HS's te maken. Als dat een beetje lutk heb ik het wel naar m'n zin :) En para ook wel eens... als je daar gewoon telkens 2 kogels mee schiet, schiet ie enorm gericht over lange afstand en kan je makkelijk HS's maken.
En het vergelijken met top-voetbalclubs... Het zal wel aan mij liggen dan. Ook voetbal (etc) vind ik nix aan om naar te kijken, ik let er dan ook zeg maar 0,0 op wat er gebeurd met al die clubjes =)
Tjah het is net wat je leuk vind. Ik kan bevoorbeeld echt tijden naar demo's kijken en kijken hoe andere spelers spelen, reageren in bepaalde situaties, hoe ze elkaar dekking geven, hoe ze aanvallen, hoe ze verdedigen enz enz. Ik vind het zelfs leuker als voetbal om naar te kijken omdat je bij CS veel sneller kunt zien hoe de taktieken in elkaar zitten en hoe ze toegepast worden.
Trouwens, ik heb ook wel eens in zo'n serieuse clan gezeten, maar ik snap niet wat daar leuk aan is? Ik bedoel, je verneukt een war per ongeluk, en iedereen is gelijk pissed. Niet echt bepaald een leuke sfeer vond ik. Maar ok, dat waren dan ook wel van die personen die koste wat kost de allerbeste wilden worden en gingen flippen als ze doodgingen (lees: keyboard gaat zich onveilig voelen bij hun in de buurt :)). Ik weet niet hoe t bij jou zit maar ok. Dat is mijn ervaring met een serieuse clan.
Mjah zo zijn wij niet. We willen natuurlijk wel winnen, maar we spelen zat wars die we gewoon niet kunnen winnen en dat van te voren ook al weten. En we blijven natuurlijk altijd redelijk. Daarom komt gescheld op elkaar niet echt veel voor bij een fout aangezien iedereen ze wel maakt. Alleen is het vervelend als iemand gewoon niet luisterd maar missen kan iedereen overkomen.

En wat bij ons wel zo is dat de basis bestaat uit 2 vrienden en ik... Daarnaast is nog iemand die echt ene vriend is geworden van ons via cs. We zijn al vaak zat bij elkaar thuis geweest en gaan met z'n allen uit enz. Dat scheelt ook een hoop want zo krijg je stukke minder ruzie binnen de clan en kan je ook meer kritiek verdragen.

En flippen als ik dood ga heb ik ook wel eens maarjah... daar hoeft niemand anders onder te lijden en daar val ik ook niemand mee lastig :P
Maar hebben jullie (personen in zo'n serieuse clan) na afloop ook echt iets van: dit was leuk, aardige clan, ook al hebben we verloren met 24-0 [/overdrijf], maakt niet uit, het waren leuke spelers, fun gehad, etc? Of denk je meer van: omfg verloren, hoe kan dat nou, we ownen die noobs toch dik en blablabla?
Het eerste. Scores boeien mij totaal niks. Ik kijk naar hoe het samenspel ging en hoe ik zelf speelde. Vaak heb ik alleen maar bewondering voor de tegenstander om hun timing en perfect lopende aanvallen. Dan kan het best mooi zijn om door zo iets georganiseerd te worden overlopen ;)

maar het is dus ook vaak zat dat we dik winnen maar niemand echt blij er mee is. We zijn zeg maar tevreden als alles goed liep, iedereen wist telkens wat ie moest doen en er is goed met elkaar gepraat tijdens de war.

Maar dit heeft enorm veel te maken met hoe professioneel een clan zich opsteld. Als je iedereen gaat lopen afzeiken als je verliest en van alles en nog wat de schuld gaat geven ben je niet goed bezig en zul je naar mijn mening ook nooit goed worden.

Anoniem: 20627

eXtReMeBiE schreef op 13 February 2003 @ 18:47:
Mja won loopt te flippen, er is een fix beschikbaar...
Klik hier als je de fix wilt hebben. Unzip 'm in je half-life\valve directory (staat ook in de readme). Na unzippen zou je probleem gefixed moeten zijn.

Ik heb 'm hiervandaan gehaald. (note: die site is nu down wegens bandwith tekort :P)
Ik wacht wel tot ze het weer doen.. :)

• eXtReMeBiE
Ok =) Suit yourself =P Btw als je 'bang' bent dat het iets vern**kt, don't worry, het enige dat het veranderd is ipv de hostnames van de servers, de ip-adressen ervan neer te zetten. Het doet verder niets met je cs ofzo, maar ok. Als je wilt wachten moet je het zelf weten =) =P

Peertje, heeft je clan een irc channel =P Maar ok, dat communiceren, coördineren, etc. etc., doen jullie dat ook echt tijdens een pcw? Dus oefenen jullie ook echt als je een friendly war hebt, als je die überhaupt wel eens hebt? Of is het serieuse werk alleen aan offi's besteed? Wij spelen overigens alleen pcw's, omdat de tegenstander wel eens gaat zeuren tijdens een offi, als wij weer eens niet serieus bezig zijn. Dan vinden zij het niet leuk. Zal wel aan ons liggen =P

Over bewondering van timing etc. Zit wel wat in. Ik vind het soms wel knap wat sommige van die mannetjes voor een oog-hand coördinatie hebben. Heel precies mikken in een fractie van een seconde ofzo, maar dat is ook iets wat ik eigenlijk helemaal niet wíl kunnen. Zal wel aan mij liggen... Héél soms, als ik in een "ik ben 1338 wannabe dus nu ga ik proberen te kunnen csen"-bui ben kijk ik wel eens een demo. Maar ja. Dan zie je zo'n zgn. goede gast spelen, en dan denk ik bij mezelf: hee, dat lijkt me helemaal niet leuk. Laten we dat eens niet gaan doen! Dus mjah, doei demo =)

En om nog even verder te gaan op:
Scores boeien mij niks
_/-\o_
Natuurlijk heb ik er alleen in publics last van, maar ik vind het zooooo irritant als mensen telkens gaan retry-en als ze 0-2 staan. Zit er eerst 16 man in de server, heb jij een lekkere ronde bijv. als ct (wat niet vaak voorkomt bij mij =P), zit je de volgende ronde met 8 man bij ct en nog maar 1 bij t, omdat de rest allemaal aan het reconnecten is |:( Nogmaals, overdrijven mag =) Of dan persoon A persoon B uitschelden omdat persoon A zgn. is geblokt, terwijl hij helemaal vrij stond, met niemand in zijn buurt... Maar dat hij dus door het geblok van persoon B een death erbij heeft waardoor zijn "hele score verneukt is" |:( Serieus, imho hadden ze dat hele score gebeuren gewoon niet in cs moeten stoppen. Dan zou team-score ook wat belangrijker worden... Maar ok, dan krijg je weer van die WTJ-ers die sommigen zo immens schijnen te haten...
offtopic:
Disclaimer: ja dit stukje was n beetje vaag geschreven, kan er niets aan doen, ben een beetje vaag :P

OK, terug naar jouw post. Basis =) Ongeveer hetzelfde verhaal hier =) 5 personen, waarvan ik eentje vóór cs kende (zeg maar beste vriend). Samen met hem heb ik 3 andere mensen in onze clan ontmoet, en nu kunnen we denk ik wel zeggen dat we aardig goed bevriend zijn met die anderen uit onze clan. Op zich is een 'vriendenkringetje' vormen toch wel een soort 'verzekering' dat je clan wat langer dan een gewone door blijft gaan, om t zo maar even te zeggen. Veel clans zie je de ene dag komen, en de volgende week bestaan ze niet meer, vaak door ruzie. Als je elkaar kent lijkt mij ook, zoals je al zei, dat je meer van elkaar kunt hebben. Als een willekeurig persoon die ik niet irl zie zegt dat ik een eikel ben (voorstelbaar =)) trek ik me er toch meer van aan dan wanneer iemand die ik ken dat zegt, omdat ik weet dat ze het niet menen meestal omdat we dan een week daarna weer afspreken =P Op zich wel leuk, dat je via een spelletje als het ware nieuwe vrienden kunt maken. Gelukkig heb ik ook irl niet echt moeite daarmee maar ik kan me best voorstellen dat een spelletje voor veel mensen toch een soort 'uitkomst' is, een makkelijke manier om nieuwe mensen te leren kennen. Maar daar gaat het nu niet om.

Toch zit ik te wachten op antwoorden van meer personen, op de vragen die hier een heel eind boven (=P) staan. Dus, post =P

offtopic:
Is 't nou serieuse of serieuze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
(serieuze is ut) En als dat score systeem er niet was geweest, waren er ook veel minder cs spelers geweest... Naja het kan mij niet zoveel boeien wat mijn score is, maar wel hoe ik speel... Als ik telkens dood ga, omdat ik een scheve actie maak dan tja dan kan ik behoorlijk balen.. Maar als ik dood ga, omdat die andere gast gewoon goed mikt of van achter komt.. Tja helaas...

Ik vind het altijd zo mooi als er van die ventjes zijn die knal ik dan van achter neer en dan gaan ze lopen zeiken dat ik lame ben, omdat ik ze van achter neer haal :P wat moet ik dan doen wachten tot ze omgedraait zijn? whahaha dat zal ik nooit begrijpen.. Net zoals dat jat gebeuren.... Voer je een dikke rush uit met je team, iedereen loopt op dat andere team te raggen, knal je er een stel neer van dat andere team, loopt iedereen te zeiken dat je een n00b bent omdat je jat... Wat moet ik dan? Ow hij is bijna dood, nu knal ik niet meer want anders jat ik hem... Of hey een ventje, hij mikt op mij, maar mijn team maat mikt op dat ventje, ahh die krijgt hem vast dood, als ik het doe dan jat ik hem dus dat doe ik maar niet.. :D

Ja 5on5 spelen we om te winnen (2on2 ook dus) .. We gebruiken ook teamspeak en we zijn geen clan die elkaar afzeikt in wars (het is een clan van 6 vrienden en daar ben ik later bijgekomen, ik woon ook heel ergens anders en ken ze van CS.. Maar het zijn echt coole gasten) Maar met teamspeak is het echt lachen, als je dan een paar keer mist iedereen lekker blèren "scheeeleee aaaap" en dat soort dingen :P Kan er wel mee lachen ;)

Wij hebben in iedergeval irc, is een must voor een clan.. Daar bespreken we tactieken, posities, plekken vanwaar je het beste kan schieten etc etc... Een pcw gebruiken wij om tactieken uit te proberen, de extremen op te zoeken van wat wel en niet gaat lukken in een war.. We geven in wars ook in principe iedereen elke keer de zelfde positie (je went aan die plek) dat werkt ook errug goed..

Tja over dat hand ook coördinatie, ik speel nu 2.5 jaar en dat is iets wat vanzelf komt en is juist wel goed als het lukt.. Dus ik snap niet waarom je dat niet wilt kunnen? Het is op de eerste plaats een kwestie van je geweer altijd op de goede hoogte houden en ook goed van te voren mikken... Dus als er dan iemand in je beeld komt moet je gewoon goed timen en hij is dood...

Demo's vind ik zelf ook erg handig, taktieken overnemen, plekken vanwaar je moet schieten (posities) op welke manier je iemand het beste kan dekken (ik heb het meeste btw wel onder de knie) .. Wat ik ook erg belangrijk vind, is wanneer gooi je een fb of he en hoe en waarheen.. Als je die goed gebruikt, kan het je een hoop kills opleveren (zowel fb als he).. Sommige spelers gooien gewoon ergens een he heen, terwijl ze niet eens weten of er iemand is... Dus gooi een he als je wel weet dat er iemand is... fb's zijn ook zeer handig, gooi ze ook naar plekken waar vijanden zijn... En wat ik altijd zo apart vind, is dat noobs gooien een fb een ruimte in en gaan er vervolgens niet achteraan, maar lopen terug of blijven op hun plek... Wat is dan het nut van een fb :?

Dat ruzie maken, of schelden in clans is meestal in een wannabee 1337 clan, dus van die 15 jarige (no offence sorry) puberkes in een clan, die er eigenlijk niets van kunnen, nooit van tactieken gehoord die denken dat ze alle wars kunnen winnen... Maar dat gaat natuurlijk nooit lukken, maar zichzelf de schuld geven ho maar.. Dat moeten ze dan weer op andere af reageren....

En tenslotte nog ff over WTJ'ers, ik vind ze vrij irritant... Dan doe je al moeite om een beetje te winnen, omdat het andere team mijn team gewoon compleet nakt... En dan komt er een speler online en dan denk je eindelijk.. Gaat ie in het winnende team zitten.. Sjeeees, dat kan ik vrij irritant vinden.. Als je er dan wat van zegt, krijg je meestal te horen: [i]su n00b[/b]

Naja tot zover mijn preek op deze vroege morgen :D

edit:
tssk heb ik jullie afgeschrikt op deze vroege morgen met deze lap tekst? :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Heren, kunnen jullie misschien wat IP adressen geven van de servers waar jullie vaak op spelen?
Gezien ik er een jaar uit ben geweesd en de vroegere servers vrij leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Anoniem: 36087 schreef op 14 February 2003 @ 09:27:
Heren, kunnen jullie misschien wat IP adressen geven van de servers waar jullie vaak op spelen?
Gezien ik er een jaar uit ben geweesd en de vroegere servers vrij leeg zijn.
http://www.gametiger.net en dan zoeken op bijvoorbeeld:

gamecity
wanadoo
demon
xs4all
zenith
darkseed
UK2
gamepoint
jolt

ip's zat :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 11:06
Ik ben ok bestcs addicted :P
Ik zelf speel nu 6 maanden en bbegin nu beetje op touren te komen >:)
Maar ik heb eigenlijk nog best wel moeite met echt precies te bursten :/
Aja dat komt nog wel :P

Btw Dann van Re-flex komt in het zelfde internet cafe als ik [zie de cybe in tilburg]
Laatst heb ik nog met hem n nog wa gasten die ik ken [dann ken ik niet al te goed].
Maar ik moet zeggen die gast is über goed met een aug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
In een internetcafé lijkt me echt vaag spelen.. Maarja bursten, AK is 2 kogels per burst colt 3 :) aug is vet lekker wapen, lekkerder dan colt in ieder geval.. Ik zoom btw nooit met die wapens, vind ik zo irritant..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17772

eXtReMeBiE schreef op 12 februari 2003 @ 23:49:
Waarom loopt iedereen in godsnaam achter al die zgn. grote clans aan? Ik bedoel: ga naar een irc channel van een willekeurige clanbase top5 clan, en er zitten 150 man ofzo in. Ook snap ik niet wat mensen interessant vinden aan de uitkomsten van wars tussen 2 zgn. topclans :? Het zal vast wel aan mij liggen hoor, maar persoonlijk boeien al die topclans mij geen ene f00k =/ Het gaat toch om je eigen spel, jouw fun, en eventueel jouw clan? Of ben ik de enige die zo denkt?
zelfde redenen waarom er mensen zijn die voetbal volgen en wedstrijden kijken en scores bijhouden..?

zoveel verschil is er niet hoor tussen bv. voetbal, CS of schaken, tuurlijk het vereist allemaal andere soorten vaardigheden, maar het blijft gewoon een sport die je kunt beoefenen en ook kunt volgen (de topspelers enzo)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
bl!kje schreef op 14 February 2003 @ 08:31:
En wat ik altijd zo apart vind, is dat noobs gooien een fb een ruimte in en gaan er vervolgens niet achteraan, maar lopen terug of blijven op hun plek... Wat is dan het nut van een fb :?
Zorgen dat mensen niet rushen,
Mensen "bang" maken,
Suggereren dat je ergens bent en gaat komen...

Zijn maar een paar voorbeelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Komen er nog demo's van peepz :? :), zo ja mag ik dan de demo's gebruiken om een filmpje te gaan maken (tenminste, word me 1ste dus ik ga een poging wagen :D)

[ Voor 66% gewijzigd door bAdmuTs op 14-02-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74986

bl!kje schreef op 14 February 2003 @ 08:31:
(serieuze is ut)

Dat ruzie maken, of schelden in clans is meestal in een wannabee 1337 clan, dus van die 15 jarige (no offence sorry) puberkes in een clan, die er eigenlijk niets van kunnen, nooit van tactieken gehoord die denken dat ze alle wars kunnen winnen... Maar dat gaat natuurlijk nooit lukken, maar zichzelf de schuld geven ho maar.. Dat moeten ze dan weer op andere af reageren....
Eregister was ik 14 en nu is ineens 15 tejong 8)7 Ik kan je verzekeren dat er genoeg mensen zijn die serieus spelen die nog jonger dan mij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 08:13
Je kan denk ik beter CSTiger.de gebruiken, daar kan je gelijk mee zoeken en hoef je eigenlijk niks in te stellen, je hoeft alleen maar op server te klikken :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
bAdmuTs schreef op 14 februari 2003 @ 17:13:
Komen er nog demo's van peepz :? :), zo ja mag ik dan de demo's gebruiken om een filmpje te gaan maken (tenminste, word me 1ste dus ik ga een poging wagen :D)
Ik hoop dat je veel hdd ruimte hebt want ik had een filmpje van 5 minuten gemaakt en die naam iets van easy 60 gig in bmp plaatjes in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Peertje schreef op 14 februari 2003 @ 14:58:
[...]

Zorgen dat mensen niet rushen,
Mensen "bang" maken,
Suggereren dat je ergens bent en gaat komen...

Zijn maar een paar voorbeelden :+
Ermm ja in een war ja, maar je merkt wel wanneer het zo bedoeld is en wanneer het niet zo bedoeld is....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
huh ik kon vanmorgen wel op cs en nu krijg ik geeen WON
bij jullie ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
MuSeLive schreef op 15 February 2003 @ 16:11:
huh ik kon vanmorgen wel op cs en nu krijg ik geeen WON
bij jullie ook ?
WON authentification fout? Dan is dit de oplossing: [rml][ CS] nieuwe ip voor de master/auth server[/rml] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Thx 8)7
En als dat score systeem er niet was geweest, waren er ook veel minder cs spelers geweest...
Mja maar denk aan al die mannetjes die alleen op score letten, die zouden waarschijnlijk weg zijn gebleven, en ik neem aan dat er toch een hele hoop mensen zouden spelen vanwege de 'leukheid' van het spel ook al zou de scorelijst weg zijn. Of denk je van niet? Tell meh =)
Ik vind het altijd zo mooi als er van die ventjes zijn die knal ik dan van achter neer en dan gaan ze lopen zeiken dat ik lame ben, omdat ik ze van achter neer haal :P wat moet ik dan doen wachten tot ze omgedraait zijn?
Tuurlijk :P Mja ik heb er nooit last van. Als iemand zoiets tegen iemand zegt mag ie gelijk weg als ik t zie =)
Wij hebben in iedergeval irc, is een must voor een clan.. Daar bespreken we tactieken, posities, plekken vanwaar je het beste kan schieten etc etc... Een pcw gebruiken wij om tactieken uit te proberen, de extremen op te zoeken van wat wel en niet gaat lukken in een war.. We geven in wars ook in principe iedereen elke keer de zelfde positie (je went aan die plek) dat werkt ook errug goed..
Wij hebben het zo geregeld: bij een war, 10 minuten voor aanvang in een even snel verzonnen channel zijn, zeggen waar je t liefste staat en dan spelen maar =) Complete chaos op gegeven moment want iedereen schijnt te vergeten wat zijn positie nou ook al weer was =)
Tja over dat hand ook coördinatie, ik speel nu 2.5 jaar en dat is iets wat vanzelf komt en is juist wel goed als het lukt.. Dus ik snap niet waarom je dat niet wilt kunnen?
Omdat veel mensen, voor zover ik weet, gewoon zo ongelofelijk veel tijd kwijt zijn, en dat alleen om n beetje aanzien te krijgen van mensen die ze niet kennen (lijkt mij, kan ook aan mij liggen)

Maar ik moet nu heel erg hard uit, ik ga vanav of morgen wel ff dit berichtje afmaken... =)
Wat ik ook erg belangrijk vind, is wanneer gooi je een fb of he en hoe en waarheen.. Als je die goed gebruikt, kan het je een hoop kills opleveren (zowel fb als he).. Sommige spelers gooien gewoon ergens een he heen, terwijl ze niet eens weten of er iemand is... Dus gooi een he als je wel weet dat er iemand is... fb's zijn ook zeer handig, gooi ze ook naar plekken waar vijanden zijn... En wat ik altijd zo apart vind, is dat noobs gooien een fb een ruimte in en gaan er vervolgens niet achteraan, maar lopen terug of blijven op hun plek... Wat is dan het nut van een fb
Zoals al gezegd, het afschrikken. Laten we als voorbeeld dust nemen. Als CT zijnde weet je van te voren al waar de Ts zullen komen, dus gooi je maar een he/fb, misschien dat je toch wat raakt. En zo niet, weet je eigenlijk bijna zeker dat ze even zullen inhouden als ze uberhaupt een rush van plan waren. Ok beetje simpel voorbeeld, maar daar gaat het nu niet om.
Dat ruzie maken, of schelden in clans is meestal in een wannabee 1337 clan, dus van die 15 jarige (no offence sorry) puberkes in een clan
Mja, 15 jarige... Zeg maar, er zijn zat mensen van 14/15 die gewoon serieus spelen zoals waarschijnlijk jij en ik doen: niet om de 2 seconden iemand voor cheater uitmaken, en gewoon normaal spelen. Daarentegen zie ik ook weer zat mensen van boven de 16 die zich gewoon echt als een klein kind gedragen op de servers. Maar ja, volgens mij is de verhouding irritante mensen <16 / >16 toch wel een beetje geneigd om naar <16 te gaan hangen. Maar toch, imo had je dat '15 jarige puberkes in een clan' beter weg kunnen laten, dan zou ik je compleet gelijk (moeten) geven. Maar ja, als je over 'wannabee 1337' praat krijg ik wel zon gevoel van: ben jij dan wel 1337. Overigens vind ik dat hele 1337 gebeuren een beetje lame. Zeg gewoon 'goed' =P
En tenslotte nog ff over WTJ'ers, ik vind ze vrij irritant... Dan doe je al moeite om een beetje te winnen, omdat het andere team mijn team gewoon compleet nakt... En dan komt er een speler online en dan denk je eindelijk.. Gaat ie in het winnende team zitten.. Sjeeees, dat kan ik vrij irritant vinden..
Daar stoor ik me compleet niet aan. Op de server waar ik bijna altijd speel kan je niet kiezen in welk team je gaat zitten maar word je automatisch in t slechtste team geplaatst... Wel heel erg irritant overigens, wil je CT zijn omdat je dat gewoon leuker vind, word je in T geplaatst. Maar ok.

Even kijken of er nog een bericht waardig is om op te reageren =P
gamecity
wanadoo
demon
xs4all
zenith
darkseed
UK2
gamepoint
jolt

ip's zat :P
NeverStrike! =P
Ok en dat was het, denk ik =)

[ Voor 42% gewijzigd door eXtReMeBiE op 16-02-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57996

Ik hoop dat dit de goede plek is om te posten want ik heb een probleem met counter-strike dedicated server
nadat ik metamod heb geinstaleerd en 2 plugins (hlgaurd en clanmod)
en een map ging laden bleef die allemaal vraagtekens onder elkaar geven :(
ik heb
• hlds 3110
• cs mod 1.5
• metamod 1.15
• clanmod-1_81_12-bins.zip wat nou het versie nummer is :S
• hlg_1_36_beta-en.zip

edit:
ik kan nog wel op de server spelen :) maar nauwelijks commands intyppen

SORRY!, ik heb het al opgelost door adminmod te installeren :P

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 57996 op 16-02-2003 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
eXtReMeBiE schreef op 15 February 2003 @ 21:25:
[...]

-tekst

[...]
Omdat veel mensen, voor zover ik weet, gewoon zo ongelofelijk veel tijd kwijt zijn, en dat alleen om n beetje aanzien te krijgen van mensen die ze niet kennen (lijkt mij, kan ook aan mij liggen)

Maar ik moet nu heel erg hard uit, ik ga vanav of morgen wel ff dit berichtje afmaken... =)
Ik ben weer eens te hard uitgegaan geloof ik 8)7 maar ach hoort er dan ook weer bij :P Naja in het begin speelde ik cs misschien 4 uurtjes per week.. Toen na een half jaar kregen we kabel (casema ping 700+ iets wat nu beter is d8 ik) Dus op de drukke tijden spelen ging niet echt goed, dus dan maar bots :) Ik heb toen een jaar denk ik 14uur in de week gespeeld... Afgelopen jaar ADSL en ik speel denk ik op zondag 4uurtjes ofzow (tja stage dus geen huiswerk, meestal mountainbiken dan eten thuis en dan cs :D ) En tja doordeweeks, moet ik na mijn stage 2 avonden werken, dus dan geen cs, dan ook nog een vriendin tja dus dan blijven er nog iets van 2 avonden over ofzow.. Soms 1, dus ik denk nu 8uur cs in de week ofzow.. Dus toch niet zoveel? Sommige kunnen het na een half jaar al en dat zijn de mensen die heeeeel veeeeeel spelen :P

En over de laatste post, met die vraag.. Tuurlijk kan je het hier posten, daar is het topic ook een beetje voor :) Laten we het zo breed mogelijk houden op cs gebied.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Hehe, ik speel hooguit 2 uur per week =P Iedere keer 10 minuten, en dan komt er weer iets tussen =)
Alleen als ik me verveel. Vroeger (1 jaar tot 3 maanden terug) speelde ik wel dagelijks 2 uur ofzo, maar cs begint me een beetje te vervelen. Eigenlijk begint ieder spel me een beetje te vervelen. Maar ok. Overigens vind ik die beta van 1.6 echt veel leuker dan 1.5. De FAMAS kicks serieuze ass, galil wat minder. Vind ik dan.

Maar ok nog zo'n vraag: wat vinden jullie leuk aan het spelen op publics? Zelf heb ik het gevoel dat er eigenlijk niets leuks aan is, maar dat je t zelf maar leuk voor jezelf moet gaan maken. Dus gewoon voluit mp3 aan en rushen maar =P Soms kan dat nog best wel effectief zijn... Meestal niet, maar t is wel grappig als je dan nog iemand raakt ook =P Maar ok, nu heb ik toch vrije tijd dus ik ga ff csen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
eXtReMeBiE schreef op 16 February 2003 @ 13:02:
Maar ok nog zo'n vraag: wat vinden jullie leuk aan het spelen op publics?
Niks :+

Daarom heb ik het al weken niet meer gedaan. Enige momemnten dat ik wel eens op public wil spelen is om 4 uur 's nachts omdat er dan meestal geen wars te vinden zijn. En dan wel met een vriend samen want anders is er echt geen ruk aan..

En wat ik dan doe... tjah.. of alleen maar serieus spelen zodat de server binnen 5 minuten leeg is want mensen vinden het niet leuk om te verliezen :P Dus dat vaak niet. Meestal gewoon beetje kloten, ik train op mijn para skills 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ik vind pubs altijd wel geinig eigenlijk.. Beetje scout oefenen, dual baretta :) Ow btw kent iemand de clan: weakest link ? ze heten zo: nick is the weakest link... Gister een war tegen gehad, die gasten zijn best goed btw... We waren opzich wel aan het verliezen (CT verloren met 9 - 3 ) toen terror, het stond toen 4 - 4 ... En toen ineens begon die server te laggen.. Iedereen ping 1400 :( Naja we hebben toen maar deze score ingevuld.. Een grote winkans was er toch niet meer...

Gister btw wel lekker cs gedaan, planet is ook weer als herboren.. Ping 19 - 25 @ NL servers ... Zoals het hoort dus :) En toch jammer dat ik gister weer van een clan server gebanned ben, met verdenking tot cheaten... Was ook een beetje mijn schuld :P Zo'n admin: volgens mij cheat jij! Ik volmondig: ja ik cheat met ogc, wallhack bla bla.... Maar hij geloofde het ook nog :'( Ach servers zat nog...

En wat peertje zegt is idd altijd wel jammer.. Lekker volle server, gelijke teams.. Kom je erin, jou team wint dik en je bent lekker aan het fraggen.. Dan is binnen een seconde die server leeg, omdat ze het niet kunnen winnen.....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Gisteren voor het eerst sinds heel lang weer eens cs gespeeld, vuurwerk servers zijn vrij relaxt, speelde daar als [B$C] Mountain Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Public servers vind ik eigenlijk altijd wel leuk. Zo kan je je meten met andere mensen en als je dan 9 van de 10 keer beter bent dan de andere mensen dan is het best leuk :P
En je kan in publics natuurlijk lekker oefenen met wapens enzo, maar ik speel het meer voor de lol in publics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Pubs is wel leuk om met een vriend ofzow lekker te gaan sjotgunnen... beetje aanhannessen.... Of quake stijl met awm (quake had je geen crosshair, awm zonder zoom ook niet) ... Is best lachen, alleen rot want als je mensen raakt met die awm ben je een cheater, want tja je hebt geen crosshair, dus raken kan dan ook niet..

FF vraagje btw, als ik demo's zoek staat er bij view type heel vaak POV, wat houdt dat in?

[ Voor 13% gewijzigd door inXs op 17-02-2003 09:56 . Reden: toevoeging ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
bl!kje schreef op 17 February 2003 @ 08:57:
Pubs is wel leuk om met een vriend ofzow lekker te gaan sjotgunnen... beetje aanhannessen.... Of quake stijl met awm (quake had je geen crosshair, awm zonder zoom ook niet) ... Is best lachen, alleen rot want als je mensen raakt met die awm ben je een cheater, want tja je hebt geen crosshair, dus raken kan dan ook niet..

FF vraagje btw, als ik demo's zoek staat er bij view type heel vaak POV, wat houdt dat in?
POV = Point of view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
ik heb een probleem met de won autenicatie, deze duurt super lang (zo'n 1 minuut...) wat normaal 10 seconden MAX duurde, duurt nu 1 minuut....

Hoe kan ik dit herstellen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
RAJH schreef op 17 February 2003 @ 14:59:
[...]

POV = Point of view
okz dank u, ik zag het ineens bij clanbase staan.. Ik haal namelijk nooit zo vaak demo's van clanbase....

Maarehh voor de admins onder ons hier, hoe streng zijn jullie? Qua schelden, lamen, campen.. Jullie beleid is? En uiteraard voor de niet admins, hoe zou het moeten gaan volgens jullie?

Ik vind bijvoorbeeld bij schelden (zoals hèt K woord) 1 keer waarschuwing, dan doorgaan meteen ban... week ban, of perm ban... campen = waarschuwen en dan kicken... winning team joinen = eerst waarschuwen en als ie dan niet uit zichzelf naar het andere team gaat dan schop je hem er maar heen... als ie dan weer terug komt dan zou ik hem kicken... Cheaters = ban das duidelijk....
FragNeck schreef op 17 February 2003 @ 15:13:
ik heb een probleem met de won autenicatie, deze duurt super lang (zo'n 1 minuut...) wat normaal 10 seconden MAX duurde, duurt nu 1 minuut....

Hoe kan ik dit herstellen?
Doe even wat in dit topic staat: [rml][ CS] nieuwe ip voor de master/auth server[/rml] misschien werkt het... Maar is het niet gewoon laad tijd? Dus misschien heb je te weinig RAM ofzow.. Of weet je zeker dat het de authentication is?

[ Voor 25% gewijzigd door inXs op 17-02-2003 15:20 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
bl!kje schreef op 17 February 2003 @ 15:15:
[...]

okz dank u, ik zag het ineens bij clanbase staan.. Ik haal namelijk nooit zo vaak demo's van clanbase....

Maarehh voor de admins onder ons hier, hoe streng zijn jullie? Qua schelden, lamen, campen.. Jullie beleid is? En uiteraard voor de niet admins, hoe zou het moeten gaan volgens jullie?

Ik vind bijvoorbeeld bij schelden (zoals hèt K woord) 1 keer waarschuwing, dan doorgaan meteen ban... week ban, of perm ban... campen = waarschuwen en dan kicken... winning team joinen = eerst waarschuwen en als ie dan niet uit zichzelf naar het andere team gaat dan schop je hem er maar heen... als ie dan weer terug komt dan zou ik hem kicken... Cheaters = ban das duidelijk....

[...]

Doe even wat in dit topic staat: [rml][ CS] nieuwe ip voor de master/auth server[/rml] misschien werkt het... Maar is het niet gewoon laad tijd? Dus misschien heb je te weinig RAM ofzow.. Of weet je zeker dat het de authentication is?
1024MB RAM...

Ja, het is de authenicatie

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
bl!kje schreef op 17 februari 2003 @ 15:15:
[...]
Lamen, 1 waarschuwing en dan mogen ze weg... Ban voor een hele lange tijd of gewoon perm... Campen hetzelfde geval... Eerst slappen/slayen, als ik ze dan nog eens zie campen krijgen ze perm ban. Waar ik moet adminnen staat in de regels: niet campen. Als ze daar gewoon niet naar luisteren kunnen ze vertrekken voor mijn part. Zat mensen die wél leuk willen spelen.

Schelden maakt me wat minder uit. Ik vond het altijd wel leuk om admin_gag te doen (kunnen ze niet meer typen) maar helaas is de 'big boss' van serverplugin veranderd en op AMX-mod overgestapt, en heeft ie geen _gag plugin kunnen vinden ervoor. Nu waarschuw ik ze vaak. En nog eens. Dan ga ik slayen. Dan ban, als ze nog niet luisteren... Lamers hoef ik niet te zien dus die mogen meteen vertrekken. Ik heb zo'n hekel aan mensen die iemand een lucker noemen, maar dat terzijde.

WTJ's zie ik eigenlijk bijna nooit omdat AMX daar een leuk (maar vaak irritant) antwoord op heeft: je kunt niet zelf kiezen welk team je wilt... :/
Peertje schreef op 16 February 2003 @ 13:57:
En wat ik dan doe... tjah.. of alleen maar serieus spelen zodat de server binnen 5 minuten leeg is want mensen vinden het niet leuk om te verliezen :P
Ik wel =P

[ Voor 13% gewijzigd door eXtReMeBiE op 17-02-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
FragNeck schreef op 17 February 2003 @ 15:21:
[...]

1024MB RAM...

Ja, het is de authenicatie
Heb je die oplossing al geprobeerd dan? Ik hoop voor je dat het werkt...

en eXtreme dude, kijk zulke admins als jou moeten er meer zijn :*)

(van welke serv0ires btw? )

[ Voor 5% gewijzigd door inXs op 17-02-2003 15:52 . Reden: aanpassing ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35292

ik heb steam 2.0 geinstalleerd samen met alle dingen die ik nodig had om de cs versie 1.6 beta te spelen.

tot nu toe geen probleem oke ik click een server van 1.6 aan die niet vol is of wat dan ook maar dan geeft hij de melding "this game is unavailable please try again at another time"

wat houd dit in en wat kan ik er aan doen want wanneer ik ook wil joinen hij zegt het altijd bij elke server vol of niet vol??? hoe komt dit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Op het moment speel ik alleen gathers want publics zuigen nu vind ik :(
Btw heeft iemand een ip van een server waar je alleen hs kan geven.
DUs alle hitboxen zijn uit behalve die van het oofd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
blikje: 130.89.160.58:27015 =) (huisje) Maar ik durf bijna te wedden (ooh =)) dat je het daar in ieder geval de eerste keer spelen niet leuk vind... 26 players en extra health voor de 1e 5 frags =P (bovendien wil je mij niet tegenkomen als ik chagrijnig ben want dan kan ik nog wel eens extra veel bans uitdelen =/)

gfo, ik heb ze niet uit geprobeerd maar misschien heb je wat aan deze servers?

Over gathers gesproken: soms vind ik dat wel leuk, maar vaak bevalt de sfeer tijdens zo'n war me niet echt... beetje irritant als je team op je gaat schelden omdat jij hun frags jat |:(

Boez: heb je al geprobeerd Steam te verwijderen, de dir te deleten en steam opnieuw te installen?

[ Voor 19% gewijzigd door eXtReMeBiE op 17-02-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61986

jongens, er is speciaal door mij :P een kanaal geopend op IRC

server: irc.tweakers.net Kanaal: #[PC]Counter-Strike

have phun ennuh is de CS 1.6 niet uitgesteld?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
eXtReMeBiE schreef op 17 februari 2003 @ 21:06:
blikje: 130.89.160.58:27015 =) (huisje) Maar ik durf bijna te wedden (ooh =)) dat je het daar in ieder geval de eerste keer spelen niet leuk vind... 26 players en extra health voor de 1e 5 frags =P (bovendien wil je mij niet tegenkomen als ik chagrijnig ben want dan kan ik nog wel eens extra veel bans uitdelen =/)

gfo, ik heb ze niet uit geprobeerd maar misschien heb je wat aan deze servers?

Over gathers gesproken: soms vind ik dat wel leuk, maar vaak bevalt de sfeer tijdens zo'n war me niet echt... beetje irritant als je team op je gaat schelden omdat jij hun frags jat |:(

Boez: heb je al geprobeerd Steam te verwijderen, de dir te deleten en steam opnieuw te installen?
26 spelers..... ik vind 14 spelers al veel.. en die servers ken ik wel ja.. dan is de meest leete dude niet meer dood te krijgen.. Maar 26 spelers, weet je hoe vette chaos en non skill server het dan wordt? Maarja ik zal wel eens een poging wagen :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
* Freek Speelt meestal ook op de vuurwerk servers met als nick ThAcOw :X

[ Voor 4% gewijzigd door Freek op 18-02-2003 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Chaos pwnz >:) Daarom speel ik er ook 90% van de tijd dat ik cs speel... Eigenlijk is het nauwelijks meer CS te noemen maar gewoon Quake met CS wapens =)

Gamer--NL--, de beta is er wel zoals al 10000 keer gezegd =P Voor cs 1.6 (final) is volgens mij nog nooit een releasedate gegeven, dus lijkt me onwaarschijnlijk dat er dan uberhaupt uitstel mogelijk zou zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Nee er is idd nog nooit een release datum gegeven.. Maar ik zal vanaaf ff kijken of ik tijd heb om cs in die chaos te spelen :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
btw ik zie net dat er een nieuwe anti-cheat tool is die wel schijnt te werken: htp://www.cheaterlog.de :) (bron: http://www.counter-strike.nl)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

32 mans servers vind ik altijd zo c00l elke ronde veel ventje's neerknallen, en de onmacht die je dan cree-erd bij die n00bs die zien dat je niet cheat maar gewoon veel beter bent daar doe ik het voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41237

kan iemand hier ff een aantal goede servers noemen waar vrijwel altijd een admin is die cheaters kan kicken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
ik vind gamecity wel ok: http://www.gamecity.nl je moet vooral ook gebruik maken van IRC: http://www.mirc.com dan heb je zo een admin....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
FF een vraagje ik heb al heel lang zelf een buyscript, ff in het kort het gaat dus zo: bind "F2" "buy;menuselect 8; menuselect 4" Naja en dan voor elk wapen andere getallen uiteraard.. Maar nu blijft ie in het weapons/armor etc menu hangen.. Hij sluit het dus niet.. Weet iemand wat ik moet toevoegen aan deze regel om het menu te sluiten?

En ik wil dus met dit script verder gaan, ik hou niet zo van al die gemaakte scriptjes..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47107

speel op vuurwerk. FU2 clanserver en NLFUNserver me nick is mwee zoals hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
bl!kje schreef op 10 March 2003 @ 11:04:
FF een vraagje ik heb al heel lang zelf een buyscript, ff in het kort het gaat dus zo: bind "F2" "buy;menuselect 8; menuselect 4" Naja en dan voor elk wapen andere getallen uiteraard.. Maar nu blijft ie in het weapons/armor etc menu hangen.. Hij sluit het dus niet.. Weet iemand wat ik moet toevoegen aan deze regel om het menu te sluiten?

En ik wil dus met dit script verder gaan, ik hou niet zo van al die gemaakte scriptjes..
Als ik die bind zo gebruik als jij hem gebruikt doet ie het gewoon :)

Ik had soms wel met een gedownde buy-script dat ie terwijl ik geld zat had eerst handgun en armor en he's ging kopen en pas als laatste een colt waar ik dan dus geen geld meer voor had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ja kopen werkt allemaal perfect, alleen hij sluit het buy menu niet automatisch af.... Zeer irritant is dat als je ff op 2 drukt dan bijvoorbeeld om je pistool te pakken en tot de conclusie komt dat je een AK dubbel gekocht hebt...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45379

wat een patstopic... ik zuig en ik ben er trots op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Anoniem: 45379 schreef op 10 March 2003 @ 13:58:
wat een patstopic... ik zuig en ik ben er trots op... :)
Mwa valt toch ook wel weer mee? Okz soms misschien een beetje, maar overdrijven is ook een kunst :P Speel jij ook wel eens @ GC btw?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29609

Ff wat over config tweaken, wat hebben jullie er allemaal voor geweldige dingen mee gedaan :)
Ik heb bijvoorbeeld bij wsad (loop knoppen) steeds adjust crosshair er achter geplakt zodat ik steeds een andere kleur crosshair krijg, ik weet niet of ik er nou beter van mik ofzo maarja het ziet er wel wel leuk uit ;)
En automatisch stopsound zodat je die irritante krekels in aztec niet meer hoort (wel het onweer ofcourse, das handig)
mja, voor de rest veel standaar dingetjes zoals multibinds en ofcourse een buyscript :)

Ik ben op het moment weer bezig met van allemaal kleine dingetjes te veranderen, ik speel met sens 15, ik wil wil graag een stuk lager zodat ik veel preciezer kan richten.
r_drawviewmodel aan/uit, heb een hele tijd met uit gespeeld maar het heeft gewoon zn voordelen en nadelen...heb je 1 dan kan je vaak ook al wat met de punt van je awm/scout richten maar heb je 0 dan heb je meer zicht zodat je misschien eerder iemand ziet.

En wat ik vandeweek in zo'n cs movie zag, dat je bij prodigy dat stuk met al die kisten long range daar buiten, dat die achtergrond gewoon wit was ipv de standaardachtergrond, zodat je dus veel beter alles ziet (gaat misschien wat ver...)

Ik speel de laatste tijd wel veel op www.rentone.nl servers, bijna iedereen van onze clan #csg.nl speelt er ook vaak, en er zijn zat admins dus dat zit ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75337

ZE MOETEN EENS WAT DOEN AAN DIE KUTCHEATERS.... ZE BLIJVEN MAAR KOMEN!!

ZE MOETEN BETERE ANTI-CHEATS MAKEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:41
bl!kje schreef op 10 March 2003 @ 11:04:

dit er nog achter plakken
code:
1
; wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10"

dus bijv:

bind "F2" "buy; menuselect 3; menuselect 1; buy; menuselect 6; buy; menuselect 8; menuselect 2; wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10"

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Anoniem: 75337 schreef op 11 March 2003 @ 08:48:
ZE MOETEN EENS WAT DOEN AAN DIE KUTCHEATERS.... ZE BLIJVEN MAAR KOMEN!!

ZE MOETEN BETERE ANTI-CHEATS MAKEN!!!
Lolz dit kan je ook normaal brengen hoor, iedereen is wel bekend met dit probleem. Dit zijn van die reacties waardoor topics gesloten worden, niet meer doen aub :)

En turismo, ik dat wat jij hebt geprobeerd geloof ik.. Maar ik zal het nog een keer problemen, misschien had ik een wait te weinig ofzo.. Thnx alvast..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Wordt die config file eigenlijk telkens herschreven als je het spel sluit? ik had 2 keer adjust_crosshair toegevoegd zodat ie mooi blauw is maar nu (na 1 keer spelen) zijn die commando's weer weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28596

Anoniem: 29609 schreef op 10 March 2003 @ 14:39:

Ik speel de laatste tijd wel veel op www.rentone.nl servers, bijna iedereen van onze clan #csg.nl speelt er ook vaak, en er zijn zat admins dus dat zit ook wel goed.
Hej die site ken ik :P

eh verder over de servers, mja goed, sinds ze verhuist zijn heb zelfs ik met m'n brakke @home nog vaak onder de 20 ping...
het zijn dan ook ongeveer de enige servers waar ik op speel, dus ik heb weinig vergelijkingsmateriaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28596

thacow schreef op 12 March 2003 @ 11:11:
Wordt die config file eigenlijk telkens herschreven als je het spel sluit? ik had 2 keer adjust_crosshair toegevoegd zodat ie mooi blauw is maar nu (na 1 keer spelen) zijn die commando's weer weg :X
config file read only maken :P klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 16-05 08:40

Remi

Moo!

Tja men zegt dat ik een strenge admin ben maar ik vind van niet. De regels zijn heel duidelijk en mensen met een beetje verstand weten ook wel dat ze niet aso moeten gaan vloeken of schelden. Die mensen krijgen gewoon een waarschuwing dat ze daarmee moeten stoppen en meestal luisteren ze daar ook naar. Maar het ligt er ook aan of ik in de stemming ben om ze te waarschuwen, admin_gag name 5 is dan ook heel doeltreffend.
Willen ze niet luisteren na een waarschuwing dan ga ik over tot andere middelen, temp ban, kick gag of lekker klieren met de admin. admin_execclient name unbindall ;)

D'r word weinig gecampt op de servers waar ik admin ben dus hier hoef ik eigenlijk ook nooit wat tegen te doen. En als d'r toch een gast is die op z'n spawn blijft zitten achter een kistje dan is het een kwestie van waarschuwen of via psay de vijand informeren zodat ze hem kunnen afslachten. ;)

Cheaters zijn een simpel verhaal, you cheat and i ban is mijn motto.

Ik ben wel benieuwd of andere admins ook vaak in aanraking komen met het "Ja m'n broertje heeft cheats op pc geinstalleerd en dat wist ik niet" of het bekende "Iemand heeft mijn cd-key gejat en daarme gecheat please unban me" verhaal.
Ik ben nu bijna 2 jaar admin en ik kan niet eens meer tellen hoeveel mensen met zo'n verhaal aan kwamen zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mkeej..ik ga vanavond denk ik wel even op de Elite server gamen :) me nick is CK | SnuK speel het spel nu al 2 en half jaar. Clans nooit echt zo boeiend gevonden clan waar ik nu in zit is ook niet zo goed maar wel gezellig. We staan momenteel 90ste :)

Doe het spel meer voor de fun, ik heb meestal ook te weinig tijd om met wars mee te doen ivm stage en werk :/

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 73631 op 12-03-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Anoniem: 73631 schreef op 12 March 2003 @ 12:22:
Mkeej..ik ga vanavond denk ik wel even op de Elite server gamen :) me nick is CK | SnuK speel het spel nu al 2 en half jaar. Clans nooit echt zo boeiend gevonden clan waar ik nu in zit is ook niet zo goed maar wel gezellig. We staan momenteel 90ste :)

Doe het spel meer voor de fun, ik heb meestal ook te weinig tijd om met wars mee te doen ivm stage en werk :/
Ik vind jullie nogal verwarrend met Clan Kaizen :) Maar persoonlijk ff over adminschap (ben er dan zelf geen btw, ken er zat)

Ik vind schelden (vooral met ziektes) gewoon waarschuwing, dan ban .. geen gezeur.. Campen/lamen etc waarschuwing, ban.. Moeten ze maar niet zo eigenwijs doen.. 1X waarschuwen moet toch zat zijn? Als ze daar niet normaal mee om kunnen gaan zou ik die gasten niet eens op mijn server willen hebben spelen, vandaar dus geen temp ban... Cheaters uiteraard bannen op ip (admin_ipban) en uiteraard op wonID...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 16-05 08:40

Remi

Moo!

Ben ik het helemaal met je eens, mensen met een gezond verstand weten dat ze zich moeten gedragen. Weten ze dat niet dan wijs ik hun er op en als ze het er niet mee eens zijn dan zouten ze maar op. :)

Er zijn zat spelers die zich wel kunnen gedragen dus ik zal er echt niet mee zitten als ik een gast moet bannen. Voor hem tien anderen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Remi op 12-03-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Anoniem: 73631 schreef op 12 March 2003 @ 12:22:

Ik ook, als ik je zie dan zeg ik wel gedag :)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik was er gister kwam, er was toen ook iemand van Elite weet ni meer wie het was. Kon maar heel ff blijven, had ervoor pcw gehad en erna moesten we nog een keer pcw.

Zit echt iets fout in onze clan met communicatie ik zou wa moeten zijn maarjah niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29609

Wat wel irritant is aan sommige admins.
Wanneer je als ct alleen over bent tegen een aantal terrors en dat je dan blijft campen bij de bom, dat ze dan gelijk beginnen te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

smrgeastrol heeft idd wel geleik op heel veel servers gaan ze zeuren als je alleen (of met 2 over bent en je campt de bom.

In een war doe je dat toch ook met je clan das de makkelijkste manier om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dan zijn dat maar n00bservers ofzow.

Ik bedoel die T zorgt ergewoon voor dat ze winnen door de bom te bewaken, doet i in mijn ogen nix fout is gewoon slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Ja t is gewoon triest.
je ziet trouwens maar heel soms een admin die je dan slapt.
maar mensen gaan wel altijd zitten zeiken en dat is zwaar iritant.
op gamecity gebeurt dat bijv. heel erg veel en er word ook vrij snel geroepen als je iemand een beetje onmogenlijk killed dat je cheat of dat het neit kan enzow.
echt veel n44bjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
The Doctor schreef op 13 March 2003 @ 13:25:
Ja t is gewoon triest.
je ziet trouwens maar heel soms een admin die je dan slapt.
maar mensen gaan wel altijd zitten zeiken en dat is zwaar iritant.
op gamecity gebeurt dat bijv. heel erg veel en er word ook vrij snel geroepen als je iemand een beetje onmogenlijk killed dat je cheat of dat het neit kan enzow.
echt veel n44bjes.
Lol ik vind GC nog altijd 1 van de minste noob servers (publics dan) ... Ik ben al vaak van publics gebanned (demon, wanadoo, xs4all) omdat ze dachten dat ik cheatte.. Op GC tenminste niet..

superB

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste