[C&C] Generals - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.008 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
is er nog iemand die wil speluh!?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

evilpin0 schreef op 12 February 2003 @ 11:10:
Nee, we sluiten je uit, jij hebt de illi versie :+

Bij FRS Nieuwegein hebben ze hem ook! Gisteren zeiden ze nog dat ze hem donderdag pas verkochten! Vandaag gewoon meegekregen gelukkig :9

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
PromWarMachine schreef op 12 februari 2003 @ 11:54:
[...]

Nee, we sluiten je uit, jij hebt de illi versie :+

Bij FRS Nieuwegein hebben ze hem ook! Gisteren zeiden ze nog dat ze hem donderdag pas verkochten! Vandaag gewoon meegekregen gelukkig :9
ik nog niet helemaal overtuigt van de houdbaarheid... ik ga geen game kopen die ik paar dagen speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je een fan bent van RA2 en Yuri's Revenge, dan is deze game zeker als nieuwste aanschaf aan te raden!

(PS: was je nog geen fan, dan wordt je dat nu wel :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12693

Anoniem: 39119 schreef op 12 February 2003 @ 09:46:
[KyroII]

Doet hij het helemaal niet met die kaart of?
Nope, zonder register tweak start de game niet door. Met een register tweak wel, maar dan is het beeld nog niet goed. Ik tweak nog ff verder...
Gelukkig ga ik toch upgraden binnen kort :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

evilpin0 schreef op 12 February 2003 @ 12:03:
[...]

ik nog niet helemaal overtuigt van de houdbaarheid... ik ga geen game kopen die ik paar dagen speel
mja, je vind 'm wel erg leuk, dat zou al doorslaggevend moeten zijn ;)

Maar slechts weinigen weet nog hoe de multiplayer er online uit ziet, dat wil ik zo gaan proeven, maar ik heb een slecht voorgevoel....

Toen ik in die winkel aan kwam, had de verkoper al een doosje liggen op de balie, mét CD er in... hij zei: "ik wilde hem al weer gaan opruimen".

Volgens mij heeft iemand die vanmorgen gehaald en vanmiddag meteen weer teruggebracht, wat wil zeggen dat mijn serial al in use is :/ Misschien stel ik me aan, maar goed, de tijd zal het leren ... 75% installing :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 05-05 21:53
Wat een flutreplays zeg. Je kunt niets. Niet sneller (bv 2speed of 4 speed), je kunt niets aan klikken om te kijken hoever iets bescahdigd is, hoeveel damage ze doen en nog veel meer wat bijvoorbeeld wel in warcraft 3 of starcraft (nog steeds DE #1 rts imho) kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
evilpin0 schreef op 12 februari 2003 @ 11:10:

Afspraakjes kun je maken in #generals, niet in SGD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
OcNewB schreef op 12 February 2003 @ 12:21:
.... je kunt niets aan klikken om te kijken hoever iets bescahdigd is....
Dat kan wel ;)

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

M@NIC schreef op 12 February 2003 @ 12:24:

[...]

Afspraakje kun je maken in #generals, niet in SGD :)
In het Warcraft3 topic mag dat anders wel :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

KreKkeR schreef op 12 februari 2003 @ 05:06:
[...]

[...]

Onzin, je hebt ook speciale 'gebouw-clean' units die chemische troep in gebouwen spuiten. Of je kan met de USA een Chinook heli gebruiken om manschappen te droppen in de gebouwen. Zitten er zoals in jouw voorbeeld mannetjes met rocket launchers in zo'n gebouw zal het meestal wel je heli kosten, maar de mannetjes zijn in ieder geval uit het gebouw. Wel een erg inefficiente methode imo. De speciale 'gebouw-cleaners' zijn 't koelst :)
Ja, maar wij hadden het over games tegen de computer. Ik heb het aantal als USA keer tegen de computer (Brutal, China) gespeeld en de door ons beschreven strategie werkt dan (op bepaalde maps) altijd. Tegen menselijke spelers is het idd een heel ander verhaal.

[ Voor 5% gewijzigd door j-w op 12-02-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-04 20:15
Anoniem: 58145 schreef op 12 February 2003 @ 12:31:
[...]

In het Warcraft3 topic mag dat anders wel :? :D

Nou dan zal ik daar ook ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58754

OcNewB schreef op 12 February 2003 @ 12:21:
Wat een flutreplays zeg. Je kunt niets. Niet sneller (bv 2speed of 4 speed), je kunt niets aan klikken om te kijken hoever iets bescahdigd is, hoeveel damage ze doen en nog veel meer wat bijvoorbeeld wel in warcraft 3 of starcraft (nog steeds DE #1 rts imho) kan.
Idd ;), replay vind ik erg sucky, iets meer mogelijkheden had wel gekunt.. vooral iets sneller of langzamer had wel gekunt. Waarom ze niet wat meer info over de units geven snap ik echt niet.. ish geen zak aan om nu naar die replay te kijke >.<;;

Voor de rest vind ik deze game wel ijzersterk, vooral de multiplayer is heel lang houdbaar denk ik, de SP is tog niet zoals we verwacht hadden van de RA lijn... geen sterk verhaal en geen 'real time' ingame filmpjes met echte acteurs enzo. De missies in de SP vind ik ook niet echt samenhangend met elkaar.
Hopelijk komt er snel een patch met wat fixes want het spel kunnen ze nog wel meer uitbalanceren, sommige units zijn echt gewoon te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76817

wel een leuk spel al zeg ik het zelf,

ik heb hem helaas nog nie kunnen spelen want mijn bak kan het nie aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je in Multiplayer ook heroes en dat soort dingen?

Ik heb helemaal geen idee van wat ik van Generals kan verwachten eigenlijk... Is het echt klassiek C&Clike of zitten er vernieuwende elementen in? Ik wil het wel kopen maar alleen als het echt de moeite waard is :D. Branden doe ik sowiezo niet trouwens, wees niet bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
de mulptyplayer draait dit spele helemaal om....en die is naar mening redleijk goed...geen wc3 maar toch erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vraag
Ik wil deze game gaan Lannen

Zit zelf achter een XP2000+@XP2150+ 512 DDR cas2, Gf3 ti200@ti500
denk niet dat dat echt een probleem wordt

Andere systeem =
Cel 1,2 Ghz 256 cache, 256 Mb sdram, Gf1 sdr 32 mb
Hier vrees ik voor. Gaat het hier nog een beetje op draaien?

En past nou niet de systeemeisen want daar heb ik geen meuk aan, ik wil een speelindruk. Wie draait er met ongeveer deze conf en welke res. en draait het ?

MvG,

Viper®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

***Multiplayer Online***

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~walle186/GoT/welkom.jpg
Welkomsscherm Generals Online

Je kan custom games doen, deze zijn nu nog wat zeldzaam, omdat er nog maar 34 mensen online zijn :X Deze resultaten worden wél bijgehouden in je 'profile', in tegenstelling tot bijvoorbeeld een game als WarCraft III

Je kan wel degelijk quick match doen met meer spelers dan 1v1!
Je kan zelfs instellen hoeveel discs iemand maximaal mag hebben en wat z'n ping moet zijn. Of de games dan zeldzaam worden waardoor je geen games meer kan vinden of ontzettend lang moet wachten zal de praktijk uit moeten wijzen.

Hier een screenshot van de MP Quick Match Setup, deze stel je eenmalig in, als je steeds dit wilt spelen, hoef je het dus niet steeds te veranderen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~walle186/GoT/MPGen.jpg
Setup QuickMatch

'k Moet alleen nog uitzoeken hoe ik dan die ladder aan de praat krijg :z

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~walle186/GoT/stats.jpg
Wij tweakers zijn statsgeil, dus bij deze 8)

[ Voor 15% gewijzigd door PromWarMachine op 12-02-2003 13:19 . Reden: Extra screenshots ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ziet er leuk uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viper_74 schreef op 12 February 2003 @ 12:59:
Vraag

Andere systeem =

En past nou niet de systeemeisen want daar heb ik geen meuk aan, ik wil een speelindruk. Wie draait er met ongeveer deze conf en welke res. en draait het ?

MvG,

Viper®
Tja ik heb gehoord dat ik met me Athlon1200 en Radeon8500 niet gemakkelijk de 1024x768 kan halen. Als je dan na gaat dat een R200 stukken sneller is dan een Geforce SDR, en die SDR maar 32 MB heeft, denk ik dat het wel moeilijk gaat worden. Het zou op zich moeten kunnen (idd de systeemeisen daar zit je wel boven) maar verwacht geen geweldige resultaten of zoiets. Ik denk 640x480 aan laag detail (maar dat is mijn inschatting, kan niet uit ervaring spreken). Speelbaar zal het iig wel zijn en uiteindelijk is het toch de gameplay die telt - zeker op een LAN, niet waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ziet er zeker goed uit promwarm :9~

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:37
Anoniem: 42423 schreef op 12 februari 2003 @ 02:08:
Dit is wat ik krijg (zie boven de rode lijn):

[afbeelding]

Hoe ermm los ik dit op ...
Ik heb nu bij een multiplayer game dat na 2 min alles ontploft, en als ik dan de replay bekijk zie ik dat ook staan, erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Phantom schreef op 12 February 2003 @ 13:42:
[...]

Ik heb nu bij een multiplayer game dat na 2 min alles ontploft, en als ik dan de replay bekijk zie ik dat ook staan, erg vaag.
Dat is dus in dit topic al een aantal keer voorbij gekomen.

Je zal dan toch een goede key moeten hebben
of een legale versie aanschaffen :P

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Anoniem: 58145 schreef op 12 February 2003 @ 13:18:
[...]

Tja ik heb gehoord dat ik met me Athlon1200 en Radeon8500 niet gemakkelijk de 1024x768 kan halen.
Ik draai met een Tb 1.2 Gb en en GF4 4400 op 1024x768 heel behoorlijk! heb de scherminstellingen custom ingesteld. geen 3d schaduwen, maar wel de particle ratio (de balk onderaan) hoog ingesteld. In deze game geen FSAA o.i.d. aanstaan, maar de explosies en detaillering blijven zeer overtuigend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als er staat bij het chatten tijdens een game (multiplayer dus, de computer zal niet veel terug zeggen als je tegen 'm loopt te lullen :P) staat er voor de chatbalk:

"Everyone views" - Is dat soms including enemies? 8)7

Lijkt me wel heel debiel, maar je weet 't nooit, bij Renegade kan je met F2 ook chatten en dan ziet ook iedereen het B)
Jaja, ik weet dat dat anders is, maar toch twijfel ik een beetje :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 58145 schreef op 12 februari 2003 @ 12:42:
Heb je in Multiplayer ook heroes en dat soort dingen?

Ik heb helemaal geen idee van wat ik van Generals kan verwachten eigenlijk... Is het echt klassiek C&Clike of zitten er vernieuwende elementen in? Ik wil het wel kopen maar alleen als het echt de moeite waard is :D. Branden doe ik sowiezo niet trouwens, wees niet bang ;)
Check mijn 3 screenshots! :P

Het is het echt waard hoor, je er zit wel een element in dat ik vergelijkbaar vind met het Hero effect van WarCraft III....

Hoe meer units/buildings je killed, hoe betere upgrades/units je krijgt. Alleen heet het hier General ranking en in WarCraft III is het een unit (hero dus) :)

Het effect vind ik hetzelfde. Daarmee hebben ze toch echt wel veel van Blizzard afgekeken.

1. Het experience --> betere upgrades effect
2. Save replay
3. Icoontjes, hoe hoger je ranking/stats hoe mooiere icoontjes in chat

Zo zijn er nog wel wat kleinigheidjes. Allemaal beetje afgekeken vind ik, maar hoe dan ook, toch een erg leuke game :)

offtopic:
Grmbl, quote ipv edit :O

[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 12-02-2003 14:31 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Ik heb hem nu ook gehaald, was met mijn broer in eindhoven eerst zijn we bij de Bart Smit geweest in Eindhoven omdat die op de weg lag en ik haast had. Dus daar gekocht toen verder gelopen naar mijn andere broer (werkt beveiliging VD) we moesten ff wachten want hij was ergens mee bezig dus mijn broer kijkt in het hoesje want het is zo'n crappy EA hoesje en ziet maar 1 cd.
Wij heel het hoesje overhoop gehaald maar geen tweede cd, dus meteen terug en die mensen daar meteen van:"Nee hoort maar 1 disc bij hebben we zo al een boel verkocht gisteren en vandaag". Aangezien ik toch een goed 30-40 minuten van EHV afwoon toch maar ff bij de FRS binnen gelopen en gevraag hoeveel discs er bij Generals zitten. FRS antwoord met 2 dus wij terug en zeggen van dat er 2 discs in moeten.
Hun hadden dus geen tweede disc dus ik wilde mijn geld terug, deden ze niet kon alleen ruilen. Nou Road to Rome en Spiderman meegenomen in de ruil met tegenzin en daarna doorgelopen naar de Dixons en daar Generals gekocht.

Toen wilden mijn broer toch nog ff terug naar BS om te laten zien dat er dus 2 discs in moeten en geld terugvragen. (ik kan dat niet ben nogal gouw geneigd om mijn mond te houden :)) Uiteindelijk die Spiderman teruggeruild tegen geld en BS dus vlug er achteraan om te kijken waar het probleem zit. (road to rome wilde ik eigenlijk toch wel hebben :))

Dus lang verhaal kort: Bart Smit Eindhoven iedereen die hem daar gehaald heeft meteen terug om je 2de disc te eisen of je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

is wel heel erg |:( dat ze maar 1 cd erbij geven....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 14:25

evaarties

Powerball @ 12.582

Helemaal slecht dat je losse cd's krijgt.. dat betekent dus dat de hoesjes zijn opengeweest en je serial gejat kan zijn,.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

offtopic:
Ey Pin0, ik kan je niet via mail ofzo bereiken, maar hoe speel jij nou online?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 12-02-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Jah, en ook heel belachelijk dat ze je geen refund willen geven :/

Ik bedoel, is toch hun fout? (of eventueel die van EA, maar dan moeten zij het daar maar weer mee regelen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Viper_74 schreef op 12 February 2003 @ 12:59:
Vraag

Andere systeem =

MvG,

Viper®
Ik denk niet dat je het red, en dan voornamelijk met je video kaart, om even wat neer te zetten, 2 maten van me spelen het op 800x600 en 1024x768 op custom zeer low detail met de volgende configuraties

800x600
Duron 600@950
512 MB ram
Geforce 2 GTS 64mb

1024x748
TB900
512MB
Geforce2 MX 400 64mb

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Ik zit nu vast in de laatste levels van GLA en china op hard mode. Wat frustrerend is dit zeg. Steeds die superweapons. Heb ik een heel leger tanks bij elkaar, gooien ze een nuke en bats, alles weg.
Ging ik net met GLA in de aanval met mijn tanks, moorde de hele USA basis uit, komen die chinezen mijn basis sneaky aanvallen en ben ik hulpeloos. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 42423 schreef op 12 February 2003 @ 14:51:
offtopic:
Ey Pin0, ik kan je niet via mail ofzo bereiken, maar hoe speel jij nou online?
irc: tweakers.net #generals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:52
PromWarMachine schreef op 12 February 2003 @ 14:30:
[...]

Het effect vind ik hetzelfde. Daarmee hebben ze toch echt wel veel van Blizzard afgekeken.

1. Het experience --> betere upgrades effect
2. Save replay
3. Icoontjes, hoe hoger je ranking/stats hoe mooiere icoontjes in chat

Zo zijn er nog wel wat kleinigheidjes. Allemaal beetje afgekeken vind ik, maar hoe dan ook, toch een erg leuke game :)
wie weet hadden ze dit er voor wc3 ook al inzitten? en dat van die chat icoontjes was vroeger ook al je medaille werd steeds mooier als je rank hoger werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Tja, ik ben toch niet diegene die op de Gf1 speelt :P

Maar ik ben uhm nu aan het branden. Heb hem daarstraks gedownt met 15 Mbit/s :D

Als het echt zo vet is als Red Alert en de uitbreidingen toen was ga ik uhm wel kopen.
Hoe zit het nou met de serials? die van de Key-Gen die rondgaat zijn niet te gebruiken op het inet neem ik aan.
Kopen is de enige oplossing? Was ik toch al van plan, een echte game koop je vind ik

Houd mensen op de hoogte over de speelbaarheid op mijn Cel gf1 systeempje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39520

Generals is installing yeah yeah. Heb hem net van de deurmat gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21
Jezus, wat debiel. Als je online speelt moet je perse als resolutie 800x600 instellen :/. Hallo mensen, we leven toch niet meer in het jaar 0? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

wa is jullie nickname? (generals online) iek ben JumpieFox

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Hmm, ik kan nog steeds niet online spelen :(

(Generals) Could not connect to other players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kunnen mensen die een apart doosj ehebben deze mischien inscannen? ben wel beniuwd hoe die eruitzien namelijk, heb vandaag 2x wat ik denk de USA box gekocht namelijk (1x voor een kennis) maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe de GLA en china box eruitzien ( ik heb een blauw doosje met erop een silhouette van een hoofd en alle USA units op de voorkant, dezelfde die al eerder in dit topic gepost is

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Is er geen demo beschikbaar van Generals ? Ik wil graag weten hoe hij is en doet voordati k het koop. 50 piek vind ik nogal veel :(

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

... ik kan ook nie connecten vaag. mischien aan het updaten ofzo?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hielko schreef op 12 februari 2003 @ 17:33:
Jezus, wat debiel. Als je online speelt moet je perse als resolutie 800x600 instellen :/. Hallo mensen, we leven toch niet meer in het jaar 0? :(
Relax :/

Ik moest ook even slikken, maar dit is alleen bij QuickMatch!

Als je het beredeneerd is het helemaal zo gek nog niet. Als je meer overview zou hebben op een sterker systeem met een hogere resolutie, dan zou het dus uitmaken of je veel of weinig geld in je systeem gestoken hebt. Iedereen een eerlijke kans dus.

Als ik de vergelijking nogmaals met Warcraft mag maken, daar maakt het gelukkig niet uit op welke resolutie je speelt, maar een grotere overview zul je nooit krijgen, al draai je op 2048x1536.
Dit heeft EA niet gedaan, maar zij lossen het op een andere manier op. Zo gek vind ik het eigenlijk nog niet.
Chello200 schreef op 12 February 2003 @ 17:46:
Is er geen demo beschikbaar van Generals ? Ik wil graag weten hoe hij is en doet voordati k het koop. 50 piek vind ik nogal veel :(
Dan heb ik nieuws voor je, hij is 50 euro :+

Nee, er is geen demo - nog niet. Maar hij is wel de moeite waard :)

[ Voor 18% gewijzigd door PromWarMachine op 12-02-2003 17:52 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Hielko schreef op 12 februari 2003 @ 17:33:
Dat is omdat je dan geen voordeel hebt van je resolutie. Bij Red Alert etc. was het ook al zo, stel de eene speelt in 1600x1200 de ander in 800x600, tja in 1600 heb je vaak veel meer overzicht etc.

Tis ook niet mijn keuze maar toch

Heb uhm net geïnstalleerd op me AMD XP2000+ (zie sig) en het loopt perfect
1600x1200 alles hoogste alles aan Behalve 3d en 2d shadows. Dat zuigt gewoon zoveel als ik dat uit zet draait het verder goed. Speel liever op 1600 zonder shadows dan 1024 half vloeiend met.

Ik ga zo ff checku hoe die het doet op me Gf1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 19:20

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Viper_74 schreef op 12 February 2003 @ 17:50:
[...]

Dat is omdat je dan geen voordeel hebt van je resolutie. Bij Red Alert etc. was het ook al zo, stel de eene speelt in 1600x1200 de ander in 800x600, tja in 1600 heb je vaak veel meer overzicht etc.

Tis ook niet mijn keuze maar toch

Heb uhm net geïnstalleerd op me AMD XP2000+ (zie sig) en het loopt perfect
1600x1200 alles hoogste alles aan Behalve 3d en 2d shadows. Dat zuigt gewoon zoveel als ik dat uit zet draait het verder goed. Speel liever op 1600 zonder shadows dan 1024 half vloeiend met.

Ik ga zo ff checku hoe die het doet op me Gf1 :D
Eigenlijk zou diegene die een game create dat als optie in moeten kunnen stellen :) Maarja, misschien nog in een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09-05 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba heeft em ook gehaald :)

Vanmorgen vroeg bij de FRS.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Koetjeboe schreef op 12 februari 2003 @ 17:52:
[...]

Eigenlijk zou diegene die een game create dat als optie in moeten kunnen stellen :) Maarja, misschien nog in een patch?
Kan dat niet dan? Ow

Wat ook makkelijk zou zijn is dat iedereen z'n res. instelt maar hij pakt dan minimaal die van de laagste speler. Heeft iedereen 1024 of hoger speel je in 1024.
Heb je allemaal kneuzjes met geen vrindin en een dikke pc en allemaal 1600x1200...tja dan wordt het die reso.

Ik start nu C&C Op me Cel1,2... ff checkuh

edit:

Zo, je merkt toch wel gelijk dat het spel veel gebruik maakt van de ondersteuning van de nieuwe videokaart eigenschappen zoals T&L etc.
Op me Gf1 draait ie op 1024 / 800 even snel (lees: belabberd) met echt alllllles uit
alles uit gezet, alles op z'n laagste alles naar links gesleept.
En het is te doen, maar super gaat het niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 12-02-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

PromWarMachine schreef op 12 February 2003 @ 17:50:
[...]

Als je het beredeneerd is het helemaal zo gek nog niet. Als je meer overview zou hebben op een sterker systeem met een hogere resolutie, dan zou het dus uitmaken of je veel of weinig geld in je systeem gestoken hebt. Iedereen een eerlijke kans dus.

Als ik de vergelijking nogmaals met Warcraft mag maken, daar maakt het gelukkig niet uit op welke resolutie je speelt, maar een grotere overview zul je nooit krijgen, al draai je op 2048x1536.
Dit heeft EA niet gedaan, maar zij lossen het op een andere manier op. Zo gek vind ik het eigenlijk nog niet.
Ik dacht toch echt dat de resolutie bij Generals ook niks uitmaakt voor het overzicht. In de Red Alert games is het inderdaad wel het geval maar bij Generals :?

Of ik heb niet goed opgelet bij het switchen van resolutie, kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog meer mensen die Generals niet kunnen registreren ? Nederland staat namelijk niet tussen de lijst van landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ik had net al een paar keer gevraagt maar ik vraag het nog een keer.... kunnen we mishien een ccg touney houden met alle mensen van got? lekker gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 14:39

Upke dupke

Oompa Loompa

Goed, ik heb hem nu ook! Ik ga er nog geen oordeel over vellen sinds dat ik alleen missie 1 GLA en tutorial gespeeld heb.

Een ding wel, het zal wel aan mijn PC liggen, maar de briefing filmpjes (met de kaart) schokken. Misschien dat het na een restart opgelost is. Anders, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
Waarom kan ik na de 2de USA missie niet verder? hij zegt alleen play again, en ik kan niet naar de volgende missie. Weet iemand hoe dat zit?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Je moet dan op exit drukken volgens mij, anders heb je denk ik de tutorial gespeeld....

BTW: Grote ernstige opmerking, waar zijn de SHADERS, en waar is het BUMP MAPPED water? Dat water was juist een van de vetste dingen, maar nu is het gewoon een texture met wat golfjes er in. (ik zag een filetje met de naam shaders staan in de CnC:G dir, waar zijn ze dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

hmm kan ineens geen verbinding maken met generals online..
als ik naar mulitplayer ga zegtie:"kan geen verbinding maken met de generals servers controleer je internetverbinding.. (in het engels dan ;)) maar ik heb gewoon verbinding en vanmorgen kon ik nog wel spelen...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Upke dupke schreef op 12 February 2003 @ 19:12:
Je moet dan op exit drukken volgens mij, anders heb je denk ik de tutorial gespeeld....

BTW: Grote ernstige opmerking, waar zijn de SHADERS, en waar is het BUMP MAPPED water? Dat water was juist een van de vetste dingen, maar nu is het gewoon een texture met wat golfjes er in. (ik zag een filetje met de naam shaders staan in de CnC:G dir, waar zijn ze dan?)
Als ik op exit druk komt hij in het hoofdscherm dan moet ik weer vooraan beginnen. Terwijl ik van missie 1 naar missie 2 wel gewoon door kon gaan..?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Hey , ik heb sinds gisteren generals ook in huis , heb gisteren ook offline ff wat gespeeld en wilde vandaag online gamen netjes accountje gemaakt en gepatched maar als ik een server probeer te joinen (maakt niet uit welke) krijg ik iedere x te zien dat ik (of hun ?) een andere versie gebruiken , iemand een idee hoe dit op te lossen (voor ik de vragen krijg heb je hem orgineel , ja nartuurlijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Wazig. Net paar potjes gespeeld, sluit ik af kom ik terug in me Windows XP, achtergrond helemaal blauw, muis in het midden van het scherm en me systeem zit helemaal vast. Nix reageert meer, geen numlock, ctrl+alt+del niet.
Dit had ik ook vaak met CS gehad. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-05 11:42
ik probeer online te spelen maar als ik probeer te connecten krijg ik de foutmelding "invalid email address" :?

ik heb net mn login en pass naar dat email adres laten sturen (die had ik nog van dune 2000 :p) en dat werkte gewoon...

is er iemand hier die wel gewoon online kan spelen?

en ja ik heb de LEGALE - net gekocht- versie :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm misschien in de illegale beta geprobeert je te registreren ?? kan zijn dat ze dan je e-mailadres geblockt hebben.....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
KeeZ schreef op 12 February 2003 @ 20:33:
hmm misschien in de illegale beta geprobeert je te registreren ?? kan zijn dat ze dan je e-mailadres geblockt hebben.....
nope nooit ingevult...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21
PromWarMachine schreef op 12 februari 2003 @ 17:50:
[...]

Alsof dit de manier is om online spelen eerlijk te laten verlopen? Hoe warcraft III het regelt met een vaste resolutie vind ik eerlijk gezegd ook maar niks, maar dit is echt helemaal niks. 800x600 gebruikte ik met m'n voodoo 2 vijf jaar geleden....

En eerlijk krijg je het toch nooit, als ik een betere muis koop, een snellere processor, meer geheugen, een grotere monitor: allemaal voordelen!

Het zou net zoiets zijn om te zeggen, we zetten de framerate vast op 5 FPS. Op die manier hebben de mensen met een GeForce4 geen voordeel boven de GeForce1 bezitters :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09-05 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij mij zegt ie ook: Cannot connect to Generals Server. Please check Internet Connection. Legaal gekocht.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Anoniem: 56410 schreef op 12 February 2003 @ 19:54:
Hey , ik heb sinds gisteren generals ook in huis , heb gisteren ook offline ff wat gespeeld en wilde vandaag online gamen netjes accountje gemaakt en gepatched maar als ik een server probeer te joinen (maakt niet uit welke) krijg ik iedere x te zien dat ik (of hun ?) een andere versie gebruiken , iemand een idee hoe dit op te lossen (voor ik de vragen krijg heb je hem orgineel , ja nartuurlijk )
denk dat dat komt omdat je een patch heb geinstalleerd :P
ik heb dus echt geen patch ofzo gezien!

de automatische patcher download niks..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
is er iemand die op dit moment wel kan connecten?
ik krijg OF cant connect, OF invalid email adres..

damn, ik heb hem net gekocht ik wil spelen! :(
ik zit zonder firewal/proxy oid hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In 3D RTS spellen krijg je helemaal geen extra overzicht; of je nu in 800x600 speelt of in 1180x1024 maakt voor het overzicht geen bal uit.

Volgens mij zit dat zo:

In een 2D spel worden de pixels, als je van 1024x768 naar 800x600 schakelt, groter gemaakt om het beeld vol te krijgen. Zo wordt alles hoekiger en minder mooi en is het ook zo dat een unit die uit 4 pixels bestaat :+ er groter uitziet naarmate de resolutie kleiner wordt (dezelfde pixels worden immers steeds groter).

In een 3D spel blijven diezelfde pixels, als je van 1024x768 naar 800x600 schakelt even groot alleen er worden minder pixels gebruikt. Hierdoor ziet het er minder scherp uit als in 1024x768 maar units en dergelijke blijven even groot omdat de pixels dezelfde maat hebben.

Tenminste, zo heb ik het altijd 'geleerd' :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 12-02-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
The_Cook schreef op 12 februari 2003 @ 14:12:
[...]

Ik draai met een Tb 1.2 Gb en en GF4 4400 op 1024x768 heel behoorlijk! heb de scherminstellingen custom ingesteld. geen 3d schaduwen, maar wel de particle ratio (de balk onderaan) hoog ingesteld. In deze game geen FSAA o.i.d. aanstaan, maar de explosies en detaillering blijven zeer overtuigend!
Hoe heb je dat custom ingesteld als ik vragen mag? Kan nergens iets vinden over shadows etc.
;(

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik heb net een nieuwe username aangemaakt, maar dat helpt ook niks..nog steeds invalid email :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

FireFoz schreef op 12 February 2003 @ 21:00:
ik heb net een nieuwe username aangemaakt, maar dat helpt ook niks..nog steeds invalid email :?
Gebruik eens een ander e-mail adres :+

Maar er zijn heel veel mensen die problemen ondervinden met connecten, ook als ik daar in de lobby zit, zijn er zat mensen die klagen over connect-probs enzo. Sucks.... :|

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ok dit is lijp, ik klikte net op "CREATE ACCOUNT" en toen kwam ik er dus wel in :?
als ik nu op login klikt lukt het wel gewoon....vaaaaaaaaaaaaaag

naja, het ziet er dus naar uit dat het nu wel werk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

@Generals forum gepost al ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
help.. ik kom gewoon niet verder dan de 2de USA missie, en bij de eerste GLA missie onploft alles en ben ik dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 09:37
Oproep:
Wil iemand die Win2k Pro/server heeft en een hogere upload als 128kbit plz een VPN opzetten???

kunnen we weer spelen :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71746

Anoniem: 42423 schreef op 12 February 2003 @ 01:33:
Is het jullie ook overkomen, dat ie bij replays ineens naar je desktop springt en het enigste dat je kunt doen is end program doen? Kheb 2 keer geprobeerd die 2 tegen 2 te bekijken van Lighteye (ofzo) (was rood en teammember groen) tegen donker en lichtblauw geloof ik.

Bij de 2e keer kijken sprong ie zelfs al in een eerder stadium naar mijn desktop dan de eerste keer kijken.
Same problem here. Level 4 USA springt ie opeens naar de desktop en alles hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

2 minpunten aan deze game tot nu toe:

1.Kan geen multiplayer spelen. (can't connect, ik heb de legale)
2.Waar is dat prachtige bumpmapped water gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71498

Occy74 schreef op 12 February 2003 @ 20:59:
[...]
Hoe heb je dat custom ingesteld als ik vragen mag? Kan nergens iets vinden over shadows etc.
;(
Je kan kiezen tussen low, medium, high en custom. Gewoon beter kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-05 14:14
Verdorie, dus het klopt echt dat je een 64 MB videokaart moet hebben. Verdorie :'(

Tijd voor een andere vidoekaart dan maar (nu een matrox g400 max).... Wat voor kaart zouden jullie zeggen dat, voor deze spellen, een goeie is ??
-gelijk maar 128 mb?
-ATI
-nVidea

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Ati Radeon 9500 (PRO) , top kaart voor prijs geforce 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 21:23

Glorificationer426

come we hero rush yes?

de beste keus is nu denk ik radeon 9500 kwa prijs/kwaliteit :)

Maandag ga ik generals kopen, heb eerst theorie examen nl dus lijkt me niet verstandig als ik t voor die tijd koop :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ koopt m vrijdag

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71746

Iemand het programma EAsy System Info al eens gedraaid? Zit in het menu van C&C. Kreeg meteen een blue screen onder Windows XP SP1. :( Inderdaad easy system info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 10-05 23:31
Misschien dat ik het over het hoofd zie in de faq, maar hoe is het in godsnaam mogelijk om te chatten tijdens multiplayer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Access schreef op 12 februari 2003 @ 22:47:
Misschien dat ik het over het hoofd zie in de faq, maar hoe is het in godsnaam mogelijk om te chatten tijdens multiplayer ?
Druk op enter, type je text en druk weer op enter B)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-05 09:37
enter en backspace??

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Access schreef op 12 February 2003 @ 22:47:
Al eens enter geprobeerd :x (zou ik maar eens doen als ik jou was :+).

[edit]
2 slow :(

[ Voor 5% gewijzigd door Alphega op 12-02-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 10-05 23:31
Hmm, nee, eigenlijk niet eens aan gedacht dat het zo simpel iets zou zijn :D. Ik denk weer veel te moeilijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 11-05 16:07

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 71746 schreef op 12 February 2003 @ 22:30:
Iemand het programma EAsy System Info al eens gedraaid? Zit in het menu van C&C. Kreeg meteen een blue screen onder Windows XP SP1. :( Inderdaad easy system info :)
Jep, werkt bij mij gewoon, heb alleen geen SP1. Hij zegt dat mijn sys snel genoeg is maar alles op ze hoogst 1024x768 gaat nou niet echt bepaald vloeiend :X

[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 12-02-2003 22:59 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Het beste gebouw uit de hele game? :P De supply zone van USA. Zat zo tegen 35000 aan te kijken met 3 vliegvelden vol bombers, de kaart vol met tanks en uit verveling de vijand langzaam laten sterven >:) Le grande final, 3 chinooks vol met snipers en uitladen, en in een klap alle 12 bombers, de daisy cutter, de 3 A10's en 26 comanches loslaten >:) beat that suckers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Even iets tussendoor :)
Wie vindt nou ook die GLA zo lijken op de Orcs van Warhammer 40.000 ?

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10o
  • Laatst online: 08-06-2023

10o

Turbo Charged

Waarom explodeerd de boel na 30secs. ????

errug vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
bij GLA eerste missie?
heb ik ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 21:23

Glorificationer426

come we hero rush yes?

cdkey :)

ohnee, dat was na 1 sec al :/

[ Voor 70% gewijzigd door Glorificationer426 op 12-02-2003 23:47 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• SanderTje!
  • Niet online
10o schreef op 12 februari 2003 @ 23:31:
Waarom explodeerd de boel na 30secs. ????

errug vaag.
Heb je een beta of andere versie voor deze geïnstalleerd gehad van Generals?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Ik weet niet of er meer mensen hetzelfde probleem hebben maar ik kan mijn versie van Generals niet online registreren (Electronic Registration)omdat Nederland niet in de lijst voorkomt en kies ik een ander land dan is de postcode weer niet goed.

Ik heb een mailtje naar EA gestuurd en als ik daar antwoord van heb zal ik het ook ff posten hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 39520 op 13-02-2003 00:46 ]

Holland?
Netherlands?
The Netherlands?

Geen van die alle? Lijkt me niet dat ze NL buiten die lijst gelaten hebben, zou wel heel amateuristisch zijn van een bedrijf als EA toch :?

Ps. I'm not calling you a liar ;)

Anoniem: 61303

Anoniem: 58145 schreef op 12 februari 2003 @ 13:18:
[...]

Tja ik heb gehoord dat ik met me Athlon200 en Radeon8500 niet gemakkelijk de 1024x768 kan halen. Als je dan na gaat dat een R200 stukken sneller is dan een Geforce SDR, en die SDR maar 32 MB heeft, denk ik dat het wel moeilijk gaat worden. Het zou op zich moeten kunnen (idd de systeemeisen daar zit je wel boven) maar verwacht geen geweldige resultaten of zoiets. Ik denk 640x480 aan laag detail (maar dat is mijn inschatting, kan niet uit ervaring spreken). Speelbaar zal het iig wel zijn en uiteindelijk is het toch de gameplay die telt - zeker op een LAN, niet waar? :)
IK heb een xp 2000 10 * 180 ati radeon 300@300 8500 512 ddr.

En hij draait prima hoor op een resolutie van 1280 * 1024 alles high verder

Anoniem: 58145 schreef op 13 February 2003 @ 00:54:
Holland?
Netherlands?
The Netherlands?

Geen van die alle? Lijkt me niet dat ze NL buiten die lijst gelaten hebben, zou wel heel amateuristisch zijn van een bedrijf als EA toch :?

Ps. I'm not calling you a liar ;)
De lijst in mijn "Electronic Registration " :

- United Kingdom
- France
- Germany
- Spain
- Finland
- Sweden
- Norway
- Denmark

Maar geen holland.

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-05 14:14
Anoniem: 61303 schreef op 13 februari 2003 @ 01:00:
[...]

IK heb een xp 2000 10 * 180 ati radeon 300@300 8500 512 ddr.

En hij draait prima hoor op een resolutie van 1280 * 1024 alles high verder
Uhhh, dus jij hebt 32MB op je kaartje?? (dat zit er toch op?)

Anoniem: 61303

TheRebell schreef op 13 February 2003 @ 01:18:
[...]

Uhhh, dus jij hebt 32MB op je kaartje?? (dat zit er toch op?)
Ja ik heb de rest er afgesloopt.

Had nl nog wat systeem geheugen nodig. 8)7 8)7 8)7
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.