Traden kan op zich wel, als je maar uit 't zelfde land komt als je voorganger.
Maargoed, ik trade niet..
(echt!)
Maargoed, ik trade niet..

Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door zeekoe op 16-12-2003 16:05 ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Beetje late reply. Mjah ik weet het gob, ik moet toch iets he?Lort Gob schreef op 20 oktober 2003 @ 10:04:
[...]
Hey KeesrIk zag laatst een fototje van je...Je bent wel gegroeid sinds ik gestopt ben met spelen zeg!
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
[ Voor 69% gewijzigd door Bergen op 16-12-2003 17:27 . Reden: op de BF dus ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Bergen op 04-02-2004 11:43 ]
Verwijderd
[ Voor 142% gewijzigd door Bergen op 30-03-2004 00:58 ]
[ Voor 3% gewijzigd door shuogg op 05-02-2004 09:42 ]
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Bergen op 09-02-2004 15:08 ]
who cares about happiness? Je grabbed jezelf zo omhoog en dan hersteld het zich wel, heb maar heel kort ff op 20epa gezeten. Ben nu 3100 akkers en ga net weer beginnen aan elite pump, dit keer naar 18 epa omdat ik niet zo snel m'n size zal vergroten op deze acreage.Bergen schreef op 09 februari 2004 @ 15:03:
20+ epa? Lekker voor je happiness dan!Ik ben net door de 500K-grens gegaan, met dik 15 epa. Nw: 210 gc/acre.
Pffft je schept maar lekker op. Ik hoef me niet te verantwoorden naar jou, zeker niet als je zo'n houding gaat opzetten. Ik denk echt niet zoals jij dat ik de grootste utopia speler ooit ben, maar om nou te zeggen dat ik sucky ben....Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 14:46:
Smoesjes Shuoggals jij die Kabouter ofzo bent van NED dan ben je volgens mij alleen maar goed in spammen en een sucky Utopia speler.
Verwijderd
elites per acreVerwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 21:21:
wat verstaan jullie trouwens onder epa?
dpa/opa/wpa/tpa ken ik allemaal wel maar ik kan zo niet bedenken wat jullie met epa bedoelen
[ Voor 24% gewijzigd door Bergen op 21-02-2004 02:03 ]
Verwijderd
Damn you! Netjes kingdom, derde van de wereld!Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 23:10:
Ik speel ook op de Battlefields: Dumbledores Army 11:50.. In utopia heet ik Havana maar die naam was hier al in gebruik, laaaang geleden.
[ Voor 6% gewijzigd door Bergen op 24-02-2004 00:24 ]
Hey Havje! Jij hier?Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 23:10:
Ik speel ook op de Battlefields: Dumbledores Army 11:50.. In utopia heet ik Havana maar die naam was hier al in gebruik, laaaang geleden.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Mighty op 22-03-2004 17:07 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
1. JR is rond age 17 gestopt als ik me niet vergis (weet exacte age niet meer, wel dat hij gekapt was)Confusion schreef op 22 maart 2004 @ 17:30:
Jack Remeau speelde voorzover ik weet in ieder geval rond age 13/14 nog, toen ik ermee kapte. Nederlanders waren altijd flink oververtegenwoordigd in de hogere regionen
Verwijderd
hehe, dag mighty one..Mighty schreef op 22 maart 2004 @ 17:06:
Hehehe..grappig om dit te lezen....ik ben na Age 5 gestopt met spelen geloof ik..gelukkig wel de 5e plaats behaald...met me province in NW..maar het is het echt niet waard om zo hoog te staan. Het ICQ'en is dan al een dagtaak....vanwege het politieke spelletje... Zijn er nog tweakers van het begin? Jack Remenau? Van de Corma's?
Verwijderd
niks tegen orcs heVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 13:16:
Hostile of war boeit natuurlijk niet. Alleen in hostile doen we altijd fireballs zodat zin peasants doodgaan.
geen peasants-->geen geld-->geen leger/thieves
Dan kun je eenmaal in war flink doorrammen met je attackers. En je runes gebruik je natuurlijk voor land lust. ALs je eenmaal 2000 acres bent is iedere land lust (bij gelijkwaardig target) goed voor ong. 25 acres per keer. En dat schiet dus idd lekker op.
Jammer dat hij heel moeilijk is en dus alleen is weggelegd voor supermages (Elf/Faery WPA 5+).
Als je attacker bent kun je gewoon een easy target uitzoeken (orc vaak) en dan lekker fireballen. Zeker deze age ik een opmars van orcs verwachten, die kun je dan mooi als melkkoe voor je happyness gebruiken.
Halfling te sterk m'n reet, meestal doen ze in wars gewoon T/M's niks omdat Attackers gevaarlijker zijn.Pellaagarion schreef op 23 maart 2004 @ 13:57:
[...]
ben al 14 ages dwarf geweest en tussen door elf en halfling. als Halfling ben je trouwens er bijna onverslaanbaar. afgelopen age heeft er niemand geprobeerd mij aan te vallen. en alle mystic spells lukte ook niet op mij en als ze lukte dan was hij meteen al zijn wizzards kwijt door mijn thiefs. Halfling is gewoon te sterk alleen je kunt er geen war mee winnen (ik had aan het einde dus een NW van 1,6 miljoen)
dan heb jij nog nooit in een goed kingdom gezeten met sterke mage's en thiefs. ze zijn echt hard nodig hoorshuogg schreef op 23 maart 2004 @ 14:32:
[...]
Halfling te sterk m'n reet, meestal doen ze in wars gewoon T/M's niks omdat Attackers gevaarlijker zijn.
Verwijderd
Nog nooit in een goed kingdom, nee I'm surePellaagarion schreef op 23 maart 2004 @ 14:55:
[...]
dan heb jij nog nooit in een goed kingdom gezeten met sterke mage's en thiefs. ze zijn echt hard nodig hoor
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
dit viel bij mij wel mee. als een attacker een aanval wilde doen op mij dan moesten ze bijna wel een all out hebben want ik had genoeg defense. en met 5 thieves per akker en 20 % thieve dens kom je echt overal doorheen hoor. en dan nightstriken vinden attackers meestal niet leuk (moet je wel Roque zijn). niemand had mij vorige age durven aan te vallen(kwam misschien ook omdat we goede attacker hadden die meteen konden terug bashenVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 17:58:
Tja je hebt gewoon een paat T/M's nodig die dapper genoeg zijn om echt OPS te doen, bij thieves is dit nog wel eens een probleem (niet bij iedereen dus).
En wat halflings betreft:
Deze age kunnen ze in het begin lekker doorstomen naar 1000 acres of wat want die elites kosten geen klap en ook thieves zijn niet al te duur. Het op lange ermijn wel een probleem want na 4 weken hebben de meeste attackers hun WT's TPA en WPA op orde (als ze verstandig zijn) en dan sta je als halfling vrij kansloos tegenover een undead, helemaal als je kleiner bent dan hij.
Verwijderd
1
2
3
| Rank Kingdom Island Net Worth ------------------------------------------------ 1 Dantes DemoNIc Line Vienna (#47) 518,477 gc |
[ Voor 48% gewijzigd door Bergen op 25-03-2004 01:38 ]
Verwijderd
Hoe heet je kingdom normaal?Bergen schreef op 25 maart 2004 @ 01:32:
Ons kingdom is bijna de hele dag al #1 van de wereld... We beginnen goed.
code:Ik ben Geryon (19:47) btw.
1 2 3 Rank Kingdom Island Net Worth ------------------------------------------------ 1 Dantes DemoNIc Line Vienna (#47) 518,477 gc
[edit]
LOL en ik ben de most powerful province o/t island.![]()
* Bergen is feeling evil.
[ Voor 101% gewijzigd door Bergen op 25-03-2004 23:13 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Bergen op 26-03-2004 00:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ah is CGG daar niet monarch? Leuk oud fashioned kd, maar de laatste ages gaat het niet zo goedBergen schreef op 25 maart 2004 @ 22:46:
DDL, Darwin's Dark Legions.
Verwijderd
Verwijderd
Uiteraard! In een 16M-kingdom op de BF en ik ben king van een 2.4M kingdom op Genesis.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 15:47:
Zijn er nog mensen die in deze age spelen?
Verwijderd
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Hehe, volgende keer zal ik een nieuw topic openenKaaswagen schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:48:
offtopic: Wat een MEGA kick zeg holy
Bier, Whiskey en Metal!!
"Mekker, blaat"
Ik reken totaal niet meer in dpa/opa, alleen in dpnw en opnw. Je gains zijn immers gebaseerd op je networth, niet meer op land. Hoe meer networth je hebt, hoe meer defense je dus nodig hebt. 0,35 dpnw is een gezonde defense.djidee schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:20:
... Dat doet pijn in je centjes, voedsel, je dpa/opa/wpa enzo, maar dat overleven we wel, alleen aanvallen is er nu niet meer bij ( 50 dpa met elites thuis ^^ ( 35 opa over))
[ Voor 3% gewijzigd door Bergen op 13-03-2006 18:56 ]
Verwijderd
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
It's better to have loved and lost, then to have never loved at all
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq