25K daily is netjes bij zo weinig akkers... tenminste, ik neem aan dat je nog niet zoveel hebt bij 1900 units.
taadaaaaaaaaaaaaaaa ik ben lekker attack bevalt me wel
Your forces arrive at BefunkyBecool (1:3), and battle begins quickly...
Our army has emerged victorious on the battlefield!
Your army has taken 189 new acres! 47 buildings survived and can be refitted to fit our needs. Taking full control of your new land will take 12 days. Your new land will be available on July 15th, YR2. 6 peasants also settled on your new lands.
We lost 394 Axemen and 81 Berserkers in this battle. 346 of our Axemen have been trained into Berserkers. Our forces will be again available on July 15th, YR2.
We killed about 980 enemy troops.
Your forces arrive at BefunkyBecool (1:3), and battle begins quickly...
Our army has emerged victorious on the battlefield!
Your army has taken 189 new acres! 47 buildings survived and can be refitted to fit our needs. Taking full control of your new land will take 12 days. Your new land will be available on July 15th, YR2. 6 peasants also settled on your new lands.
We lost 394 Axemen and 81 Berserkers in this battle. 346 of our Axemen have been trained into Berserkers. Our forces will be again available on July 15th, YR2.
We killed about 980 enemy troops.
ik ben op WoL pas 1400 akkers ofzo maar ben niet zo actief meer aan het spelen, 1 login per dag ofzo. Account is overigens ongeveer weekje of 2 oud.........
Hmm heb nu 16k aan bevolking, helft is military, en 70 akkers wel 140 banken :):) Gaat best aardig zit nu op 34k income per uur
hoi,
ik zou graag Utopia leren kennen ,helaas kan ik enkel een acc regelen op Genesis
eneuh welke race /personality zijn aan te raden?
ik zou graag Utopia leren kennen ,helaas kan ik enkel een acc regelen op Genesis

eneuh welke race /personality zijn aan te raden?
heb ook een account op genesis, leuk genoeg en zeker om het spel te leren, gaat niet zo hard dus dat is wel handig, kijk maar op de utopia fora's naar handleidingen voor verschillende rassen en kies je ras, ze hebben allemaal hun voor en nadelen.
Verwijderd
Nog een Utopia speler hierzo
Ik speel op de battlefields als Human/Warrior 
3 warwins op dit moment dus komt goed
Mijn kingdom is zwaar in gevecht... er zijn op dit moment al 2 dragons die door hun land en ook 2 door ons land! Als het goed is gaan we vandaan nog eentje loslaten....
Verwijderd
??? n00b! Meerdere Dragons heeft geen zin! Het effect van 1 Dragon is hetzelfde als van 3
Sorry ik speel net een paar dagen.... volgens mij zit ik een een n00b kingdom. Maar ff op nieuw reggen...
Dit is mijn eerste age als Elf T/M (normaal dwarf attacker), en ik moet zeggen dat het goed bevalt. Vooral in oorlog is het leuk spelen. Met 3.7 TPA (raw) is het leuk stelen 
Alleen jammer dat het oow niet zo leuk is. Beetje paradise casten enzo..
Alleen jammer dat het oow niet zo leuk is. Beetje paradise casten enzo..
[ Voor 7% gewijzigd door cheiron op 30-09-2003 11:43 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Hmm oke, misschien komt het omdat ik al 17 ages Utopia speel, maar 3.7 TPA raw is tegen een andere goeie T/M bijlange na niet genoeg. Normaal speel ik attacker, maar ging op Genesis als Faery Rogue toch maar thief spelen
Beetje jammer alleen was dat ik aan 6 TPA raw, 60% science en Clear Sight casten nog niet genoeg had om een andere T/M tegen te houden
Watchtowers doen toch wonderen 
trouwens, met 3.7 TPA kom je er bij een attacker met 1 TPA en 15% Watchtowers nog nauwelijks doorheen
Beetje jammer alleen was dat ik aan 6 TPA raw, 60% science en Clear Sight casten nog niet genoeg had om een andere T/M tegen te houden
trouwens, met 3.7 TPA kom je er bij een attacker met 1 TPA en 15% Watchtowers nog nauwelijks doorheen
Verwijderd
LoL ok, hoop dat je op WoL speeltBeZaX schreef op 30 September 2003 @ 10:35:
Sorry ik speel net een paar dagen.... volgens mij zit ik een een n00b kingdom. Maar ff op nieuw reggen...
17 ages spelen en dan nog niet weten dat science geen modifier is voor thief defense, alleen offenseVerwijderd schreef op 30 September 2003 @ 13:38:
Hmm oke, misschien komt het omdat ik al 17 ages Utopia speel, maar 3.7 TPA raw is tegen een andere goeie T/M bijlange na niet genoeg. Normaal speel ik attacker, maar ging op Genesis als Faery Rogue toch maar thief spelen![]()
Beetje jammer alleen was dat ik aan 6 TPA raw, 60% science en Clear Sight casten nog niet genoeg had om een andere T/M tegen te houdenWatchtowers doen toch wonderen
op wol ben ik undead king,2 warwins nu,verder nog nie zo groot omdat ze achter mij aanzaten
80k nw nu.
op genesis ben ik human,flink sterk,iedere dag aanvallen op me,maar nog niemand doorheengekomen
lost acres in combat=0
2 tpa,2wpa 400k nw en per dag 1.5 mil gc
gaat lekker iig
dit spel is al veels te lang een veels te grote verslaving
op genesis ben ik human,flink sterk,iedere dag aanvallen op me,maar nog niemand doorheengekomen
gaat lekker iig

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
*Hides in n00bcorner*shuogg schreef op 30 September 2003 @ 13:53:
[...]
17 ages spelen en dan nog niet weten dat science geen modifier is voor thief defense, alleen offense

Sorry dat ik het vraag, maar WTF is tpa wpa ed?? Want ik weet het echt niet meer??
Ga best lekker, net weekje ofzo bezig en nu al 70k networth

Weet alleen niet of ik sterk genoeg ben om aan te vallen
Ben avain, merchant. Heb 1100 drakes, elite. En 1800 Griffins... Kan iemand mij zeggen of dit goed of slecht is, speel pas een week.
Ga best lekker, net weekje ofzo bezig en nu al 70k networth
Weet alleen niet of ik sterk genoeg ben om aan te vallen
Ben avain, merchant. Heb 1100 drakes, elite. En 1800 Griffins... Kan iemand mij zeggen of dit goed of slecht is, speel pas een week.
WPA = Wizards per acre
TPA = Thieves per acre
OPA = Offense per acre
DPA = Defense per acre
NPA = Networth per acre
Of die 1100 drakes en 1800 griffins genoeg is is moeilijk te zeggen. Het gaat erom hoeveel land je hebt. 1800 drakes op 400 acres is wel ok, maar 1800 drakes op 1000 akkers is natuurlijk veel te weinig.
Het gaat om het aantal defensive points per acre (DPA). 1 drake geeft 4 defensive puntjes. 1800 drakes = dus 7200 def pts. Deel dat door het aantal acres en je weet je aantal DPA. Eigenlijk hoor je het andersom te berekenen: stel dat je 400 acres hebt en je wilt 15 DPA, dan heb je dus 400 * 15 = 6000 def pts nodig, oftewel 1500 drakes.
Ik houd ongeveer dit aan:
250 acres: 15 dpa
500 acres: 30 dpa
1000 acres: 40 dpa
Je elites geven je natuurlijk ook wel wat defense, maar als je aanvalt zijn die niet thuis, dus die reken ik even niet mee.
TPA = Thieves per acre
OPA = Offense per acre
DPA = Defense per acre
NPA = Networth per acre
Of die 1100 drakes en 1800 griffins genoeg is is moeilijk te zeggen. Het gaat erom hoeveel land je hebt. 1800 drakes op 400 acres is wel ok, maar 1800 drakes op 1000 akkers is natuurlijk veel te weinig.
Het gaat om het aantal defensive points per acre (DPA). 1 drake geeft 4 defensive puntjes. 1800 drakes = dus 7200 def pts. Deel dat door het aantal acres en je weet je aantal DPA. Eigenlijk hoor je het andersom te berekenen: stel dat je 400 acres hebt en je wilt 15 DPA, dan heb je dus 400 * 15 = 6000 def pts nodig, oftewel 1500 drakes.
Ik houd ongeveer dit aan:
250 acres: 15 dpa
500 acres: 30 dpa
1000 acres: 40 dpa
Je elites geven je natuurlijk ook wel wat defense, maar als je aanvalt zijn die niet thuis, dus die reken ik even niet mee.
en terecht, ik speel gewoon 4 ages korter en ik heb er meer verstand van. Triest is het
Verwijderd
Ja wist het wel van lang geleden toen ik ooit nog T/M speelde 
Speel je wel een beetje in een goed kd of niet??
Speel je wel een beetje in een goed kd of niet??
* Bergen iig wel 
3 miljoen, 3 war wins, extern warforum, IRC-kanaal, lekker actief altijd.
Daarbij wil ik ook wel zitten...GerbenW schreef op 30 September 2003 @ 23:15:
* BeZaX iig wel
ja,mijn genesis is ook wel fijn,zijn nu 4,4 mil NW ,iedereen actief enzo...en dat op genesis 
wol is mijn kd ook erg actief
erg fijn,vandaar ook 2 warwins nu
wol is mijn kd ook erg actief
Verwijderd
Haha, een Utopia topic in GoT
magoed,
zijn er hier ook mensen die in nederlandse alliancies zitten?
ik zelf denk dan meteen aan NED waar ik zelf ook in zit
Joinen kan altijd als je maar nederlands spreekt
. Bezoek de site of contact me gewoon op MSN 
Ik speel zelf al ages Utopia en het bevalt me er prima, 'k heb een eigen KD (ben dus king) en dat gaat redelijk
magoed,
zijn er hier ook mensen die in nederlandse alliancies zitten?
ik zelf denk dan meteen aan NED waar ik zelf ook in zit
Ik speel zelf al ages Utopia en het bevalt me er prima, 'k heb een eigen KD (ben dus king) en dat gaat redelijk
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 12:08 ]
ik zit ook al een aantal ages bij ned 
en omg..rank 1
jou zie ik wel regelmatig voorbij komen in de generale zooi op ned
en omg..rank 1
Ook voor defense.shuogg schreef op 30 September 2003 @ 13:53:
[...]
17 ages spelen en dan nog niet weten dat science geen modifier is voor thief defense, alleen offense
Dat geldt ook voor Channeling en War.
Probeer het maar eens
Slave of Thieves
Speel ook op BF, Humble Dwarf. Heb altijd T/M Elf gespeeld, maar sinds 2 ages terug Dwarf, chronisch tekort aan attackers toen der tijd in ons kingdom... Mijn kingdom heeft evenzo al 3 war wins (en nu al zo'n 5 peaceblocks in totaal... druft zelfs niemand meer op BFVerwijderd schreef op 29 September 2003 @ 23:47:
Nog een Utopia speler hierzoIk speel op de battlefields als Human/Warrior

Speel al aardig wat ronden mee, vanaf de tijd dat de Dutch Alliance er zelfs nog was... moet zo'n 8 ages terug zijn oid... geen idee meer

[ Voor 10% gewijzigd door Preatorium op 02-10-2003 12:17 ]
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
DDL (Darwin's Dark Legions) is de officiele naam van ons kingdom, al sinds age 2. Klein dus, maar blijkbaar bekend genoeg om gelist te worden in 1:24 (op de BF):

Verwijderd
Ik zou er bij aan kunnen sluiten met m'n 1300 akkers, alleen ben ik samen met een kameraad van me de enigste in het KD die fatsoenlijk groeit.
Verwijderd
[afbeelding] van mijn kd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 15:13 . Reden: foute link ]
De afbeelding is echter zoek...
Werkt nog niet bij mij...
Cool kingdom, niet de mijne
[ Voor 23% gewijzigd door Preatorium op 02-10-2003 15:17 ]
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Hehe eindelijk nw boven de 100k
gaat best netjes, nu alleen m'n oorlogsmachine opzetten, heb nu 7000 griffins en daar komen binnen 48 uur nog eens zo'n 7000 harpies bij
Daily income: 55.004
Tja dat haal ik dus bij lange na niet. Ik zit rond de 850 acres en heb ongeveer 25K income.
Your forces arrive at The Depths of Chaos (3:45), and battle begins quickly...
A tough battle took place, but we have managed a victory!
Your army has taken 139 new acres! 10 buildings survived and can be refitted to fit our needs. Taking full control of your new land will take 12 days. Your new land will be available on April 20th, YR10. 6 peasants also settled on your new lands.
We lost 27 Soldiers, 418 Swordsmen, 10 Knights, and 724 War Horses in this battle. 66 of our Swordsmen have been trained into Knights. Our forces will be again available on April 20th, YR10.
We killed about 140 enemy troops. We also imprisoned 139 additional troops in our Dungeons.
kleine aanval,we zijn ermee in oorlog,maar die gast probeerd me maar te thieven,lukt em alleen nie,maar me news is altijd zo lang
en daarna viel ie mij aan,suicide,die mislukte,dus maar ff terug gepakt,allen ben ik 380k en hij 320k
A tough battle took place, but we have managed a victory!
Your army has taken 139 new acres! 10 buildings survived and can be refitted to fit our needs. Taking full control of your new land will take 12 days. Your new land will be available on April 20th, YR10. 6 peasants also settled on your new lands.
We lost 27 Soldiers, 418 Swordsmen, 10 Knights, and 724 War Horses in this battle. 66 of our Swordsmen have been trained into Knights. Our forces will be again available on April 20th, YR10.
We killed about 140 enemy troops. We also imprisoned 139 additional troops in our Dungeons.
kleine aanval,we zijn ermee in oorlog,maar die gast probeerd me maar te thieven,lukt em alleen nie,maar me news is altijd zo lang

Anyways
Soldiers: 1 (62% estimated draft rate)
Warriors: 9,447 (37,788 offense points)
Axethrowers: 24,088 (96,352 defense points)
Ogres: 8,933 (71,464 offense / 8,933 def.)
War-Horses: 9,084 (up to 9,084 additional offense)
Prisoners: 0
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
ROFL wat een geil kingdom
hey een kiwi
Btw, kingdomplaatjes worden in PNG veel kleiner en beter dan in JPEG. PNG heeft geen kwaliteitsverlies enzo... (zie boven bij mijn post bijvoorbeeld, dat plaatje is nog geen 15 kB)
[ Voor 27% gewijzigd door Bergen op 03-10-2003 16:35 ]
n00bs jullie hebben je laten farmen voor meer dan 2k akkersKeesr schreef op 03 October 2003 @ 15:53:
[afbeelding]
Anyways
Soldiers: 1 (62% estimated draft rate)
Warriors: 9,447 (37,788 offense points)
Axethrowers: 24,088 (96,352 defense points)
Ogres: 8,933 (71,464 offense / 8,933 def.)
War-Horses: 9,084 (up to 9,084 additional offense)
Prisoners: 0
en dat is nou het kd dat ik heb gebouwd,

Stikt van de Nederlanders in Utopia, helft van mijn KD.
* MSalters 's KD gebruikt MSN
maar voor de rest net Gerben's KD alleen iets groter
en BF.
Vorige periode #1 op eiland. \o/
* MSalters 's KD gebruikt MSN
Vorige periode #1 op eiland. \o/
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Ik zit altijd bij een shitload aan Zweden in 't kingdom.
Btw, dat plaatje wat ik postte was niet mijn kingdom, ik toonde even aan dat DDL bekend genoeg was om gelist te worden in dat kd. (elke prov heeft een team/alliantie in de naam) Dit is ons kingdom:

N00bs die toch dood moeten zijn trouwens ideaal om ff vlug een fakewar op te zetten zeg!
Btw, dat plaatje wat ik postte was niet mijn kingdom, ik toonde even aan dat DDL bekend genoeg was om gelist te worden in dat kd. (elke prov heeft een team/alliantie in de naam) Dit is ons kingdom:

N00bs die toch dood moeten zijn trouwens ideaal om ff vlug een fakewar op te zetten zeg!
[ Voor 14% gewijzigd door Bergen op 03-10-2003 20:08 ]
Da's meer
dan
, n00bs killen uit principe. /me's KD doet dat pas als ze niet luisteren
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
True... maar als een complete nieuweling binnen 10 minuten al opduikt in 't IRC-kanaal noem ik hem al geen n00b meer.
late reply, maar n00b!!!!!!!!!IDtenT schreef op 01 oktober 2003 @ 21:34:
[...]
Ook voor defense.
Dat geldt ook voor Channeling en War.
Probeer het maar eens.
qua channeling heb je gelijk
Maar war heeft mehul weer netjes terugveranderd naar wat het voor age 12 oid was........
Gewoon weer defensive
Verwijderd
Nee is offense en defense geworden.
Kijk maar in je Angel, daar moet je het voor zowel off. als def. invullen
Kijk maar in je Angel, daar moet je het voor zowel off. als def. invullen
ja duh offensive en defensive........
pffffft waar zie je me voor aan
pffffft waar zie je me voor aan
Verwijderd
/me is king in een KD dat me een beetje waardeloos is.
Ik zit er met een kameraad/buurjongen in, en we zijn het zat, niemand groeit alleen wij
wij zijn 1400+ akkers de rest zit onder de 900
Wij gaan dus het KD lekker naar de klote werken, wij naar 2500+ akkers en de rest moet maar dood gaan of defecten
Ik zit er met een kameraad/buurjongen in, en we zijn het zat, niemand groeit alleen wij
Wij gaan dus het KD lekker naar de klote werken, wij naar 2500+ akkers en de rest moet maar dood gaan of defecten
Verwijderd
sociaal hoor Rikjan 
Wij hebben gisteren ff sociaal gedaan tegen MYTH. Eén van hun kingdoms gedeclared terwijl ze aan het pumpen waren
Wij hebben gisteren ff sociaal gedaan tegen MYTH. Eén van hun kingdoms gedeclared terwijl ze aan het pumpen waren
Mja, een pumpstop kan eigenlijk niet als je een flink groot kd bent. Langleve in-line pumpen.
lol jij en Michael zijn weer evil bezig hoorVerwijderd schreef op 06 October 2003 @ 09:58:
/me is king in een KD dat me een beetje waardeloos is.
Verwijderd
Kaboutertje er worden hier geen namen genoemd.....
Magoed jij bent ook niet voor niets uit NED gekicked
Hoe zit het eigenlijk met die bonussen, wat moet je doen om die gratis acres te krijgen!? Heb wel ergens me emailadres ingevuld, maar komt dat vanzelf...of moet je echt wat kopen...
Verwijderd
Voor gratis acres wel
Wie wil er trouwens een lesje honor verliezen hebben? Ben net een uur voor het einde van de war 2 door suiciders geattacked, 300 acres weg en 800 honor
Wie wil er trouwens een lesje honor verliezen hebben? Ben net een uur voor het einde van de war 2 door suiciders geattacked, 300 acres weg en 800 honor
ahum? gekicked? weggegaanVerwijderd schreef op 07 October 2003 @ 12:09:
[...]
Kaboutertje er worden hier geen namen genoemd.....
Magoed jij bent ook niet voor niets uit NED gekicked
heeft kas dat weer gezegd ofzo?
Verwijderd
Je kon het niet hebben dat er 1k postjes van je account waren gehaald vanwege SPAM, whouhahahaashuogg schreef op 08 October 2003 @ 09:38:
[...]
ahum? gekicked? weggegaan
heeft kas dat weer gezegd ofzo?
magoed, dat betekend ook mooi dat je niet naar het NED feest komt
neen, kas had dat gedaan omdat ik hem temp gebanned had van #utopia.nlVerwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 11:58:
[...]
Je kon het niet hebben dat er 1k postjes van je account waren gehaald vanwege SPAM, whouhahahaa
magoed, dat betekend ook mooi dat je niet naar het NED feest komt
Vanaf deze (of vorige, wat was 't nou..) age kun je geen gratis acres meer krijgen, alleen gratis income.MaZe schreef op 07 October 2003 @ 16:03:
Hoe zit het eigenlijk met die bonussen, wat moet je doen om die gratis acres te krijgen!? Heb wel ergens me emailadres ingevuld, maar komt dat vanzelf...of moet je echt wat kopen...
Ik heb op een gegeven moment mijn draftrate bereikt, en krijg ik geen soldiers meer
Alleen maar gc's...Wat kan je doen om weer een flinke hoeveelheid soldaten te krijgen!?
Draft verhogen? (in 't military schermpje)
[ Voor 48% gewijzigd door Bergen op 08-10-2003 14:58 ]
Staat al op 60% en wil dat graag zo houden...GerbenW schreef op 08 October 2003 @ 14:57:
Draft verhogen? (in 't military schermpje)
Dat betekent dus dat 60% van je bevolking in 't leger zit. (Dieven vallen ook onder 't leger.) Als je meer soldaten wilt hebben, zul je toch je draftrate moeten verhogen. Maarja, boven 65% uitkomen is slecht voor je happiness, dan gaan je ants klagen. 
Als je aan 60% niet genoeg hebt moet je je misschien eens afvragen of je je leger niet anders moet inrichten. Welk ras ben je?
Als je aan 60% niet genoeg hebt moet je je misschien eens afvragen of je je leger niet anders moet inrichten. Welk ras ben je?
Ik speel als undead, maar ik vraag em eigenlijk af waarom ik na een tijdje geen soldiers meer krijg...is het handing om de draftrate terug te brengen naar bijv 50/55% en daarna wee rnaare boven? Hebben jullie dit probleem niet!?GerbenW schreef op 08 oktober 2003 @ 22:52:
Dat betekent dus dat 60% van je bevolking in 't leger zit. (Dieven vallen ook onder 't leger.) Als je meer soldaten wilt hebben, zul je toch je draftrate moeten verhogen. Maarja, boven 65% uitkomen is slecht voor je happiness, dan gaan je ants klagen.
Zorgen dat je meer population kan hebben in je kd. Dwz je sciences opschroeven (de housing iig), bebouwen van je lege acres, en als je echt wilt, wat housing (meer pezzies).. Meer population = meer soldiersMaZe schreef op 08 October 2003 @ 14:36:
Ik heb op een gegeven moment mijn draftrate bereikt, en krijg ik geen soldiers meerAlleen maar gc's...Wat kan je doen om weer een flinke hoeveelheid soldaten te krijgen!?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee, dat is toch normaal? Zie hier:MaZe schreef op 09 October 2003 @ 11:28:
[...]
Ik speel als undead, maar ik vraag em eigenlijk af waarom ik na een tijdje geen soldiers meer krijg...is het handing om de draftrate terug te brengen naar bijv 50/55% en daarna wee rnaare boven? Hebben jullie dit probleem niet!?

ph34r my Paint Shop Pro skillz
Stel dat je population op 10.000 staat, dat betekent dus dat je in totaal 10.000 bewoners hebt. Dat klopt, want als je 't optelt kom je op 4500 burgers + 500 tovenaars + 5000 legerunits = 10.000. 50% van die 10.000, 5000 lui dus, zitten in het leger. Dat klopt want je draft staat ook op 50%. Als je je draft nu verhoogt naar 60%, dan worden er dus 1000 burgers (peasants) getraind als soldaat. De aantallen zijn dan dus:
Population: 10,000
Peasants: 3,500 (35.0%)
Wizards: 500 (5.0%)
Military: 6,000 (60.0%)
En tja, jij wilde dat 60% in 't leger zat dus als ze klaar zijn dan krijg je inderdaad geen soldaten meer binnen. Als je de draft dan verlaagt naar 50% is het niet zo dat ze weer uit het leger gaan ofzo, en als je hem daarna weer terugzet naar 60% gebeurt er dus ook niets, want je zat al op 60%.
Als je toch meer soldaten bij dezelfde draftrate wilt hebben zul je dus, zoals cheiron zegt, zorgen dat je population groter wordt. Als je population naar 11,000 groeit groeit je military bij een draftrate van 60% dus ook naar 6,600.
Mocht je je trouwens afvragen waarom je income zo laag is als je je draft hebt verhoogd: draften is best duur. Kijk maar in 't councilscherm bij Draft Costs, net boven de Net Change. Als je geen soldaten binnen krijgt heb je dus ook geen Draft Costs.
[ Voor 20% gewijzigd door Bergen op 09-10-2003 15:10 ]
Heej, ik heb nog een age of wat bij DDL gespeeld; onder andere de age dat we tweede van de wereld (of de battlefields, can't remember) werdenGerbenW schreef op 02 October 2003 @ 13:26:
DDL (Darwin's Dark Legions) is de officiele naam van ons kingdom, al sinds age 2. Klein dus, maar blijkbaar bekend genoeg om gelist te worden in 1:24 (op de BF):
[ Voor 6% gewijzigd door Confusion op 15-10-2003 18:11 ]
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Glorat en Truskar zijn beiden gestopt voor zover ik weet...Nog voordat ik stopte, en da's ook al weer anderhalf jaar geleden. 
Als iemand nog ex-Mothers Advice mensen spreekt, doe ze de groeten
Als iemand nog ex-Mothers Advice mensen spreekt, doe ze de groeten
zal Hades, Gorash en Protje wel ff groeten doen
Glorat speelt nog steeds! Hij is ook nog steeds dag en nacht te vinden op IRC..
Truskar komt me wel bekend voor, volgens mij is die wel een keertje op visite geweest op 't kanaal. Maargoed, die ken ik verder niet, ik zit nog maar ongeveer 2 ages bij DDL. Meer mensen die er al langer rondlopen zijn CGG, Tysim, Gurkan en Elisabeth, die ken je misschien ook wel... Adrian misschien ook maar die is afgelopen ronde weggegaan wegens tijdgebrek geloof ik.
We zijn nu niet supergroot meer... afgelopen ronde zijn we nog even 20e van de wereld geweest maar nu zijn we wat kleiner... 4e van 't eiland.
[edit]
Begint me iets te dagen.. volgens mij hebben ze wel es verteld dat er eerder een 'Dutchie' in 't kd zat.
We zijn nu niet supergroot meer... afgelopen ronde zijn we nog even 20e van de wereld geweest maar nu zijn we wat kleiner... 4e van 't eiland.

[edit]
Begint me iets te dagen.. volgens mij hebben ze wel es verteld dat er eerder een 'Dutchie' in 't kd zat.
[ Voor 103% gewijzigd door Bergen op 18-10-2003 05:46 ]
DDL rules wel imho 
Zit bij Gorash , Protje, LekkerNL in het kingdom. En nog vele anderen
Mothers Adivice ruled! Beste kingdom ever :d
Zit bij Gorash , Protje, LekkerNL in het kingdom. En nog vele anderen
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
In Paradox dusKeesr schreef op 18 October 2003 @ 16:41:
DDL rules wel imho
Zit bij Gorash , Protje, LekkerNL in het kingdom. En nog vele anderen![]()
ja paradoxn00bs 
niet dat mijn kd fantastisch is, maar wel beter
niet dat mijn kd fantastisch is, maar wel beter
ik heb t toch 1.5 jaar geleden ofzo 'n paar Ages gespeeld was wel dikke fun, met m'n kingdom of "thieves" in de top terecht gekomen enzo 
Daarna was me acc foetsjie, en zo dus ook m'n leuke kingdom .... wich sucked...
Misschien weer es opnieuw proberen?
Daarna was me acc foetsjie, en zo dus ook m'n leuke kingdom .... wich sucked...
Misschien weer es opnieuw proberen?
ga je gang, er is alleen ietsjes meer gecheat. Dwz vrijwel iedereen is getrade of gescript
Hey KeesrKeesr schreef op 18 October 2003 @ 16:41:
DDL rules wel imho
Zit bij Gorash , Protje, LekkerNL in het kingdom. En nog vele anderen![]()
Verwijderd
Is de waarheid Kabbie
En wat vind iedereen van de changes voor de nieuwe Genesis age??
Ik vind ze echt zwaar zuigen!
ff zien, speel geen genesis. Maar geeft wel weer aan wat mehul van plan is met de enigszins leuke servers 
mmmmmmmh

ok seriously, voeren ze dat ook in op BF/WoL dan ben ik weg. Dit zijn wel de slechtste changes ooit......(1) Science costs will likely be increased massively (10 or 20 times the current price) to eliminate science buying as a viable method of generating science. Instead, science will probably be a function of buildings. That is, certain buildings will have science-generation as a benefit. For example, owning Homes will likely increase Housing science. Libraries would still function more or less as-is. Science Decay would probably also be eliminated in this scenario. This makes investment a truly long-term process and does not allow all players to specialize in all areas.
(2) Elite values will likely change throughout the age. At the beginning of the age, elites will likely all have a flat value, such as 3/3. Each day, the elite will proportionally towards their current values - maybe reaching them in a 6 or 7 week period. After that, they may continue growing/falling at those same rates. This changes the dynamics of training/buying elites and the relative importance of these things throughout the age.
mmmmmmmh
Verwijderd
Inderdaad, heb genesis accountje gestart als Orc/Shep, zijn je elites aan het begin 3/3! wtf heb je daaraan....
daar heb je aan dat in het begin specs nodig zijn ipv elites.
ff omhoogschoppen.
Jullie weten vast allemaal wel van de deletion wave van vanavond. Bij jullie nog wat mensen dood (of zelf gedelete)
Ben zelf iig wel gedelete samen met nog paar anderen in m'n kd
http://forum.prophanix.net/uploads/post-7-1070315718.jpg
Jullie weten vast allemaal wel van de deletion wave van vanavond. Bij jullie nog wat mensen dood (of zelf gedelete)
Ben zelf iig wel gedelete samen met nog paar anderen in m'n kd
http://forum.prophanix.net/uploads/post-7-1070315718.jpg
Jaaahhhooor, het hele kd bijna dood!
Nouja zulke praktijken zijn wel vaker voorgekomen op zich..
Bij ons 2 dooien.
Bij ons 2 dooien.
Valt erg mee. Mja mijn kd was dan ook vrijwel volledig scripted en iedereen was NL
helemaal noppes in mijn kd
iedereen zit er nog
Zo moeilijk is dat niet hoor, t50~100 hier en geen deletions (maar ook geen scripters).
Nouja, als niemand in je kd cheat valt er weinig te vrezen, toch? Dan is er helemaal geen sprake van mazzel.shuogg schreef op 02 december 2003 @ 17:32:
mazzelaar.
blegh wil je in de echte top blijven moet je wel traden. Wil je er in komen zul je moeten scripten.