"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Heb ik het verkeerd onthouden of heeft iemand die link nog voor mij?
THX!
dan moet je nog iets harder proberen, volgens de search is er wel iets over de SNES gezegd... suc6Ares schreef op 08 maart 2003 @ 17:46:
Ik meen dat ik in een van de vorige topics een link naar een SNES emulator gezien heb, uiteraard kan ik die nu niet meer terugvinden in al die posts (heb het wel geprobeerd),
Heb ik het verkeerd onthouden of heeft iemand die link nog voor mij?
THX!
waar kan je die kopen dan??Brimme schreef op 08 maart 2003 @ 20:20:
Ik ken een aantal mensen die al een 128 mb stick hebebn in hun P800 een ms duo magicgate (de witten) en die werkt prima. de blauwe moet inderdaad nog uitkomen
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
na goed zoeken, heb ik hem toch kunnen verwijderen
[ Voor 10% gewijzigd door reuzekind op 08-03-2003 22:43 ]
De portable radio past ook op de P800!
Koop er dan meteen bij, kan ik lekker radio luisteren onderweg.
American Express vraagbaak
Kan het te maken hebben met het feit dat het abonnement pas vandaag afgesloten is? En ook D* Extended dus?
Ik heb hier ook mee lopen stoeien. Verschrikkelijk was dat. Vrij simpel. Haal je WAP profiel WEG! Deze heb je niet nodig.DeGodefroi schreef op 08 March 2003 @ 16:11:
heeft iemand de instellingen voor de internet gateway van KPN?
Want ik kan alleen wappen en niet via GPRS mijn mail binnenhalen. Toch kennelijk een speciale instelling nodig.
Je GPRS instellingen zijn anders dan de SE Configurator aangeeft:
Control Panel > Connections > WAP accounts
Hier je bestaande WAP account verwijderen.
Control Panel > Connections > Internet Accounts
Hier je bestaande GPRS account verwijderen.
Nieuwe aanmaken:
account name 'whatever'
connection type : gprs
[advanced]
> server
username & password zijn NIET required, dus dit laten we uit staan. Ook 'Address' vullen we niet in.
> Log in
Get IP address automatically moet aan staan
Get DNS address automatically moet aan staan
> Proxy
Deze moet UIT staan
> Other
Enable PPP extensions : Deze moet AAN staan!
Authentication : Normal
> QoS
Header compression : UIT
Precedence : subscribed
Delay : subscribed
Reliability : class 3
Peak rate : subscribed
Mean rate : subscribed
click 'done' en klaar ben je!
succes.
oh.. en by the way.. KPN GPRS is sssnelllll ... echt waar. ik haal hier +/- 5 Kb/s dus da's vrij netjes
[ Voor 8% gewijzigd door mph_rbi op 09-03-2003 01:39 ]
dus ...
Verwijderd
Het is normaal dat je niet kan internetten via het wap profiel met de opera browser. Dit komt omdat de opera browser alleen gebruik kan maken van de http stack, en niet van de wap stack. De opera browser kan dus niet de wap stack uitlezen. De interne browser kan het allebij. Hierbij wordt waarschijnlijk bij D* onderscheid in gemaakt en het hangt af van welk profiel je gebruikt om in te loggen (wap of internet apn)reuzekind schreef op 09 maart 2003 @ 00:02:
Hmm, ik krijg Dutchtone Extended maar niet aan de praat, via de ingebouwde browser kan ik gewoon html pagina's openen via het Wap profiel, alleen het gprs profiel werkt niet, en als ik met de opera browser ga internetten, zie ik wel de wereldbol, maar ontvangt en verstuurt hij geen data. Noch met het Gprs-Gprs profiel nog met het Wap-Gprs profiel. Wat kan ik hier aan doen?
Kan het te maken hebben met het feit dat het abonnement pas vandaag afgesloten is? En ook D* Extended dus?
De reden waarom je internet profiel niet werkt is omdat je waarschijnlijk niet alles goed hebt ingevuld. het belangrijkste is dat er bij adres 'internet' staat. En misschien dat er bij wap account -> wap verbinding gebruiken, een vinkje verkeerd staat
aanvulling, gevonden op de opera site;Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 10:32:
[...]
Het is normaal dat je niet kan internetten via het wap profiel met de opera browser. Dit komt omdat de opera browser alleen gebruik kan maken van de http stack, en niet van de wap stack. De opera browser kan dus niet de wap stack uitlezen. De interne browser kan het allebij. Hierbij wordt waarschijnlijk bij D* onderscheid in gemaakt en het hangt af van welk profiel je gebruikt om in te loggen (wap of internet apn)
De reden waarom je internet profiel niet werkt is omdat je waarschijnlijk niet alles goed hebt ingevuld. het belangrijkste is dat er bij adres 'internet' staat. En misschien dat er bij wap account -> wap verbinding gebruiken, een vinkje verkeerd staat
NOTE: We recommend installing the browser on the D: drive (memorystick) to leave phone memory available for browsing and other applications.
If you do not have the PC Suite, transfer the file to your phone using Infrared or Bluetooth, then open it in the messaging application. The SIS file can be deleted from the inbox after installation. For network settings, do not use the same access point as the built in WAP-browser. Opera will not work if connected to a WAP-gateway. Instead, set up an access point directly to the internet. The settings should be identical to what the email client on the P800 will use, please contact your service provider if you have any problems. We recommend a GPRS or HSCSD connection for web browsing.
Ik heb hem gister bij sony besteld om te kijken of het wat is maar het schijnt dat je hem niet als volledige headset kan gebruiken.Je kan dus niet Mp3 er mee luisteren. als dit waar is vind ik dit wel een behoorlijke fout van Se.Stinger_Ventura schreef op 08 March 2003 @ 21:47:
Yes!
De portable radio past ook op de P800!
Koop er dan meteen bij, kan ik lekker radio luisteren onderweg.
edit [off-topic] fuck joe brim
[ Voor 22% gewijzigd door jeehaa op 09-03-2003 11:32 ]
Dat zou vaag zijn, want op de onderkant van de P800 staat zo'n headset hoorntje afgebeeld?!Brimme schreef op 09 maart 2003 @ 11:25:
[...]
Ik heb hem gister bij sony besteld om te kijken of het wat is maar het schijnt dat je hem niet als volledige headset kan gebruiken.Je kan dus niet Mp3 er mee luisteren. als dit waar is vind ik dit wel een behoorlijke fout van Se.
Welke heb je besteld? want op de site van Ericsson staat de HPR-08 voor de oude ericssons.
En de HPR-20, die ook op de P800 kan.
Maar op www.koopjessite.nl staat de HPR-10 voor €49 en dat die op de T68i past !? Maar deze staat niet op de Ericsson site?
Wat ga je er voor betalen bij de weg?
American Express vraagbaak
Is dit echt of zou een lol broek met foto soep aan de gang zijn geweest? Ik zie er namelijk nix over op de SonyEricsson site.
Hier een afbeelding met zo lijkt het, het virtuele toetsenbord (wat zou betekenen dat ze de GUI hebben aangepast).

Klik hier voor meer foto's
[ Voor 18% gewijzigd door Cyzor op 09-03-2003 18:02 ]

Weet ik niet. De P800 is geen massatelefoon als de Nokia 3310. Ik denk dat het uitgeven van de Mineral Gray cover al een behoorlijke verre stap is voor SE, maar noodzakelijk voor de gebruikers in de States.Cyzor schreef op 09 March 2003 @ 19:17:
Oww sorry ik had ze nog nooit gezien. Maar er zullen denk ik toch wel meer frontjes voor de P800 verschijnen. Orgineel of niet.
je kan hem wel als headset gebruiken maar je kan hem niet gebruiken om je mp3tjes die op je P800 staan te beluisteren. dus moet je steeds 2 koptelefoons meezeulen.
Ik heb hem besteld bij Sony zelf via me werk. kreeg gister de nieuwe catalogus binnen voor dealers en daar stond hij in. ik heb metteen ook een leuk laser lampje besteld dat je er onder kan klikken en dan heb je een laser pointer.
er is zeker geen on-line catalogus voor dealers? ik zou er nl ook best even een kijkje in willen nemen.Brimme schreef op 09 March 2003 @ 20:34:
@Stinger_Ventura
je kan hem wel als headset gebruiken maar je kan hem niet gebruiken om je mp3tjes die op je P800 staan te beluisteren. dus moet je steeds 2 koptelefoons meezeulen.
Ik heb hem besteld bij Sony zelf via me werk. kreeg gister de nieuwe catalogus binnen voor dealers en daar stond hij in. ik heb metteen ook een leuk laser lampje besteld dat je er onder kan klikken en dan heb je een laser pointer.
Maar er staat niet zoveel bijzonders in behalve de laser pointer blue torch en de hpr-20 voor de rest zijn het de standaard bluetooth headsets zoals de hbh30 en 60
hehe, ik heb net de P800 gekocht. Van mij mag 't nog wel 2 jaartjes duren voordat de P900 uitkomt
Verwijderd
Verwijderd
Waarom hoor ik niks over de Smartphone van Orange die toch echt wel meer te bieden heeft dan de P800?
zie voor Smartphone http://www.microsoft.com/mobile/smartphone/
ik heb het toestel al zien liggen in de D* shops en ik denk dat dit zeker een concurrent wordt voor de P800, wellicht nog beter...
Wat vinden jullie? Kortom, Smartphone of P800? Graag een onderbouwing!
Smartphone by Orange
Processor Type: TI OMAP 710
Processor Speed: 132 MHz
Memory: 16MB RAM and 32MB Flash ROM
Display
Type: Reflective TFT
Number of Colors: 65,000
Resolution: 176 x 220
System Unit
Dimensions: L:11.5cm x W:4.6cm x D:2.2cm
Weight: 127g
Volume: 102 cc
Expansion Options
Built-in Expansions:
- Integrated Multimedia and SD memory card slot with SDIO Support*
- Infrared
Optional:
- Digital camera
Battery Life: Type: Lithium Ion
Life:
Talk time: 2.5 hours
Standby time: 100 hours
Synchronization Options
Included in Box:
Infrared
USB cradle with cable
Other features
GSM/GPRS Triple Band 900/1800/1900 MHz
T9® Predictive text
MMS client
RS-232 connectivity**
http://my-symbian.com/uiq/compare.phpVerwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 09:41:
lees met veel interesse dit topic over de P800.
Waarom hoor ik niks over de Smartphone van Orange die toch echt wel meer te bieden heeft dan de P800?
einde discussie
zie hier:
Orange SPV Smartphone
Kijk naar de t68, die is nu ruim een jaar geleden geïntroduceerd, volgend kwartaal wordt de t610, die als opvolger gezien wordt, geïntroduceerd. Dus dat zal iets van een verdubbelingsfactor (of hoe heet dat ook alweer bij processors?) van 17 maanden hebben. Min de vertraging van de p800 zal de opvolger er wel binnen een jaar zijn
[ Voor 8% gewijzigd door 6killer op 10-03-2003 13:02 ]
Verwijderd
http://www.infosyncworld.com/news/n/3201.html
EN
http://www.infosyncworld.com/show.php?id=3201&page=2
Verwijderd
The triple-band GSM/GPRS T610 sports a 65,536 colour screen as well as an integrated digital camera and Bluetooth connectivity. The user can share pictures between the phone, a PC and other consumer devices - either locally over Bluetooth or cable, or across the mobile phone networks with MMS or e-mail.
Sony Ericsson T610
The T610 is also the first Sony Ericsson product equipped with QuickShare; a new application providing image sharing capabilities. With QuickShare, the highest priority is on making imaging applications very easy to use for consumers. A new user interface with 12 animated icons and rich colours, which also are supposed to further add to the ease-of-use philosophy of QuickShare, has also been implemented in the T610.
Hotlinks in the menus give direct access to services and functions such as downloadable games. The T610 supports the Java and Mophun (C++) platforms for downloadable games, and also offers the possibility of playing games with other people via Bluetooth wireless technology. According to Sony Ericsson, excellent graphics, polyphonic sound, force feedback and a joystick further adds to a great mobile gaming experience.
The T610 also features the Music DJ melody composer, for creating MIDI songs which can be used as ringtones. This application lets the user select pre-recorded musical loops to compose a song, in much the same way as modern artists create music through more advanced systems. With Music DJ, Sony Ericsson hopes to make it easy and fun to create and edit polyphonic ring signals using “blocks” containing ready-mixed drums, bass- lines and melodies.
For the first time, also a Phone Flash accessory will be available for the T610 camera phone, enabling pictures to be taken in dimly lit environments. Used together with the T610, the Phone Flash accessory makes it possible to take good pictures even in poorly lit surroundings, such as a nightclub or bar.
The T610 has a listed standby time up to 13 days (315 hours) and talk time up to 14 hours. It measures 102 x 44 x 19 mm, weighs 95 g and will be available for purchase sometime during Q2 2003.
A GSM 850/1800/1900 model named T616 will be launched for the US market in Q2 2003.
Additional hi-res photos of the Sony Ericsson T610 are available on the following pages.
Verwijderd
http://www.infosyncworld.com/news/n/3170.html
oerlelijk toestel trouwens...(eigen mening)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 13:59 ]
Zou je dit soort posts in dit topic willen plaatsen? Thnx
Nieuwe telefoons van SonyEricsson aangekondigd
Verwijderd
hij heeft iig leuke class (valt onder class 1)Ginz schreef op 08 March 2003 @ 16:44:
[...]
Niets
Deze is goed....
MSI PC2PC Bluetooth Transceiving Key - USB (MS-6967)

Denk dat ik die maar koop
Verwijderd
Ze zijn er mee bezig de beta komt met een paar dagen uit.Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 16:59:
weet er iemand of de infrared remote voor de P800 nog ergens te krijgen is of kan iemand die mij mailen. Lijkt me wel ff lachen om gewoon ergens de tv te switchen als je langsloopt
Verwijderd
Kijk op deze site.Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 16:59:
weet er iemand of de infrared remote voor de P800 nog ergens te krijgen is of kan iemand die mij mailen. Lijkt me wel ff lachen om gewoon ergens de tv te switchen als je langsloopt
http://www.psiloc.com/nokia/eng/irremote7/index.html
Verwijderd
maar kan iemand mij uitleggen hoe ik kan spoelen in MP3'tjes die ik in mn telefoon heb staan?
ik kan alleen maar afspelen en herhalen, maar een spoelfunctie heb ik niet kunnen vinden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
heel eventjes een beetje offtopic:
ik las op tweakers het volgende!
"Nog even over het in pak komen: Dit wordt mijn 3e jaar CeBIT en het eerste jaar was ik in normale kleding. Als ik dan iets vroeg aan 1 van de standhouders reageerden ze amper, je kreeg iig geen bevredigend antwoord van die mensen. Vorig jaar ben ik in pak gegaan met mijn visitekaartjes op zak en bij iedere stand waar ik kwam werd ik normaal behandeld en al mijn vragen werden beantwoord. Een zeer prettige ervaring vorig jaar. Jammer dat het zo werkt, maar zo erg is het ook niet om een dagje in pak te lopen."
Weet iemand of dit daadwerkelijk zo is, dat je het beste in pak kan komen? ik ga namelijk dit jaar waarschijnlijk voor het eerst...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 23:25 ]
Dat klopt wel redelijk.Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 23:24:
Ja het is in Hannover idd!
"Nog even over het in pak komen: Dit wordt mijn 3e jaar CeBIT en het eerste jaar was ik in normale kleding. Als ik dan iets vroeg aan 1 van de standhouders reageerden ze amper, je kreeg iig geen bevredigend antwoord van die mensen. Vorig jaar ben ik in pak gegaan met mijn visitekaartjes op zak en bij iedere stand waar ik kwam werd ik normaal behandeld en al mijn vragen werden beantwoord. Een zeer prettige ervaring vorig jaar. Jammer dat het zo werkt, maar zo erg is het ook niet om een dagje in pak te lopen."
Weet iemand of dit daadwerkelijk zo is, dat je het beste in pak kan komen? ik ga namelijk dit jaar waarschijnlijk voor het eerst...
Btw, voor mensen die overwegen de msi BT dongle te kopen: Doen! Ook al is de BT class van de p800 maar class 2/3 het is altijd een mooie uitkomst voor andere apparaten die ook van bt gebruik kunnen maken.
De dongle is lkkr in gebruik, makkelijk te installen en makkelijk te onderhouden.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
ik zit me namelijk wezenloos te zoeken. Is leuk zo emulator maar zonder spelletjes erg nutteloos.
Verwijderd
Ik draai windows xp pro gebruik de laatste driver en mijn bluetoothsw op p800 is cxc12529 r2c
Does anyone have a clue?
Verwijderd
zoeken op kazaa ???pang schreef op 11 maart 2003 @ 08:26:
heeft iemand al spelletjes van de goboy voor p800 kunnen vinden?
ik zit me namelijk wezenloos te zoeken. Is leuk zo emulator maar zonder spelletjes erg nutteloos.
Effe een kort vraagje en verhaaltje...
Ik wacht op de P800 al een tijdje, elke keer word ik naar huis gestuurd, telkens is de P800 niet op voorraad in de winkels (Debitel, Phonehouse, T for Telecom, A&E Telecom, Belcompany, etc)
Ik heb vandaag nog SE NL gemaild om ze te vragen waarom ze nou hun klanten laten wachten... Ik wacht al heel lang... ok er zijn mensen die al wat langer wachten maar het wachten moet afgelopen zijn, vind ik !
Iemand die de P800 in de buurt van ENSCHEDE heeft ??? !!! Almelo, Hengelo, etc misschien?
Ik wil het graag in de buurt kopen zodat ik meteen terug kan gaan als er iets gebeurt enzv, want wil de toestel graag in de shop verzekeren...
Ik heb hem een paar weken geleden bij debitel in almelo gekocht als je geluk hebt hebben ze er nog nog, anders hebben ze er bij phone house in almelo waarschijnlijk nog wel een.-SWEET-HEART- schreef op 11 March 2003 @ 11:00:
Hallo allemaal,
Ik wacht op de P800 al een tijdje, elke keer word ik naar huis gestuurd, telkens is de P800 niet op voorraad in de winkels (Debitel, Phonehouse, T for Telecom, A&E Telecom, Belcompany, etc)
Ik heb vandaag nog SE NL gemaild om ze te vragen waarom ze nou hun klanten laten wachten... Ik wacht al heel lang... ok er zijn mensen die al wat langer wachten maar het wachten moet afgelopen zijn, vind ik !
Iemand die de P800 in de buurt van ENSCHEDE heeft ??? !!! Almelo, Hengelo, etc misschien?
Ik wil het graag in de buurt kopen zodat ik meteen terug kan gaan als er iets gebeurt enzv, want wil de toestel graag in de shop verzekeren...
Ik zat net te kijken op GSMWeb.nl, daar kost ie wat goedkoper dan de gemiddeld prijs, denken jullie dat ze de P800 op voorraad hebben, en hoe zit het met service ?
uhm, ja het werkt echt zo. ik loop voor mij werk in pak, en merk duidelijk dat ik bijna overal meer service en aandacht krijg omdat ik toevallig in pak loop.Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 23:24:
Ja het is in Hannover idd!
dus in pak krijg je meer gedaan
heb Debitel in Almelo gebeld en ze hebben me verteld dat ze er genoeg op voorraad hebben en in kombinatie met een abonement van Debitel 200 (€32.50 p/m) kost de P800 maar €199.
@Danielson and the rest,
kan iemand me misschien vertellen hoe de service daar is, en waarom de P800 eigenlijk zo goedkoop is in kombinatie met een abonement en hoe zit dat met GPRS?
Debitel 200 is toch eigenlijk vodafone? Wat is het verschil tussen Debitel en de andere providers?
[ Voor 9% gewijzigd door EN-IS op 11-03-2003 11:42 . Reden: X ]
gisteren kreeg ik via bluetooth wat zooi opgestuurd en daar heb ik verder niet meer naar gekeken. 's avonds heb ik nog wat foto's (laten) gemaakt/maken.
batt raakte op dus ik zette m uit en ging naar huis, sluit m aan aan lader, zet m aan, prima...
kom ik een paar uur later trug, icoontje berichtbox vol... dus ik denk dan gooi ik er wat af.... "geheugen is vol". dus ik weer: JAAAHAA dan gooi ik er toch wat af. p800: JAMMAAR HET GEHEUGEN IS VOOOOL.... zucht... ik zet mijn phone uit en weer aan....
gaat niet aan,
nog eens proberen,
gaat weer niet aan, en zo gaat het nu al de hele dag. als ik m aanzet kom ik in het overzicht: 1 tel aan, 2 flightmode 3 uit. dus ik kies 1, toets pincode en ik krijg splashscreen SE p800. maar dan gebeurt er niets meer. als je het scherm aanraakt hoor je wel getik maar het scherm blijft staan op SE p800
tip voor andere gebruikers: zorg dat je minimaal 1 mb vrij hebt op je C schijf anders verneuk je je phone. of je back upped m iedere dag een keer en je gaat het lekker toch doen waardoor je je tel mag laten flashen... bij SE zelf................... DIEPE ZUCHT.....
De service is goed genoeg, waarom de p800 daar zo goedkoop is-SWEET-HEART- schreef op 11 March 2003 @ 11:25:
Yeah... ben mi blij, eindelijk... !!!
heb Debitel in Almelo gebeld en ze hebben me verteld dat ze er genoeg op voorraad hebben en in kombinatie met een abonement van Debitel 200 (€32.50 p/m) kost de P800 maar €199.
@Danielson and the rest,
kan iemand me misschien vertellen hoe de service daar is, en waarom de P800 eigenlijk zo goedkoop is in kombinatie met een abonement en hoe zit dat met GPRS?
Debitel 200 is toch eigenlijk vodafone? Wat is het verschil tussen Debitel en de andere providers?
[ Voor 22% gewijzigd door Danielson op 11-03-2003 14:38 ]
ik ken het sweetheart, net als vele andere hier, winkels krijgen er maar 1 tot 2 tegelijk binnen lijkt het wel. Tot overmaar van ramp heeft de belcompany nu ook kortingen gekort, ik ben nu gewoon 150 € duurder uit voor een p800 met abbo, het-SWEET-HEART- schreef op 11 March 2003 @ 11:00:
Hallo allemaal,
zit nit mee en ik dnek dat ik nu maar ga voor een t610 en wacht op de opvolger van e p800. tegen de tijd dat ik dat ding heb is e opvolger er alweer
Vreemd hoor, want ik heb een keer de telefoon helemaal vol gepropt, en het enige wat ik hiervan merkte wat dat hij regelmatig begon te klagen dat er onvoldoende geheugen was. Ik had nog maar iets van 50kB vrij.jeehaa schreef op 11 maart 2003 @ 11:56:
[knip] Geheugen vol [/knip]
De telefoon zelf werkte gewoon zonder problemen.
Verwijderd
Heeft temaken met watie op zijn sim heeft of nietFlint123 schreef op 11 maart 2003 @ 15:17:
[...]
Vreemd hoor, want ik heb een keer de telefoon helemaal vol gepropt, en het enige wat ik hiervan merkte wat dat hij regelmatig begon te klagen dat er onvoldoende geheugen was. Ik had nog maar iets van 50kB vrij.
De telefoon zelf werkte gewoon zonder problemen.
had ik in het begin ook, 10 sms'jes en me bericht geheugen zat vol.
Na alles verplaatst te hebben naar me telefoon werktie prima.
Probeer ff met een andere sim, misschien dat dat wel werk...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 15:26 . Reden: suggestie ge-add ]
Maar is het dan niet zo dat je de afstand als volgt moet berekenen;MaDLiVe schreef op 10 March 2003 @ 23:30:
[...]
Dat klopt wel redelijk.
Btw, voor mensen die overwegen de msi BT dongle te kopen: Doen! Ook al is de BT class van de p800 maar class 2/3 het is altijd een mooie uitkomst voor andere apparaten die ook van bt gebruik kunnen maken.
De dongle is lkkr in gebruik, makkelijk te installen en makkelijk te onderhouden.
MSI BT dongle is Class 1 = 100m
SonyEricsson P800 is Class2/3 =1/10m
is dus ongeveer een bereik van 101/110 meter van de dongle af? of zie ik het nu verkeerd, en moet je van de korste afstand uitgaan?
Btw die getallen heb ik uit dit schema geplukt

[ Voor 9% gewijzigd door reuzekind op 11-03-2003 18:15 . Reden: Schema toegevoegd ]
Verwijderd
Verwijderd
Dit doe ik ook! Alleen met met oudere tekenfilms. zoals M.A.S.K, Thundercats, Duck tales enz. Alleen ik heb ze allemaal al omgezet naar het juiste formaat dus het is alleen nog maar copieren naar mijn memory stick.Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 18:18:
yoh, the simpsons op de tel!!! iedere nacht een nieuwe aflevering dldn s'ochtends omzetten met mpegable en in de bus 'lekker'
The simpsons kijken phat
phat
phat. Ook de trailers zijn super vet
'tis te hopen dat die vics player ook een beetje snel kan omzetten, dan kan ik fullscreen alles bekijken.
http://www.packetvideo.com/tools/authordownload.asp
enne op kazaa niet echt. er zijn geloof ik wel al heel veel goboy spellen voor de 7650 maar weet niet of het daar op werkt
1 vd fouten is dat hij afz. cc en bcc niet kan vinden
Verwijderd
Ik had em bijna !!! SO CLOSE !!! Maar ik heb em vandaag niet kunnen kopen omdat IK ben AFGEWEZEN voor hun netwerk of hoe je dat ook mag noemen.!.Danielson schreef op 11 maart 2003 @ 11:56:
[...]
De service is goed genoeg, waarom de p800 daar zo goedkoop isik heb geen flauw id. GPRS verwachten ze eind april en dat debitel 210 is op het vodafone netwerk ja. Wat het verschil is weet ik ook niet maar het bevalt me verder prima.

Ik ben zo fucking pissig, ik ga het morgen weer proberen, op de naam van iemand anders... maar de service was goed bij Debitel, erg hulpzaam en dhr. Huijsman houdt de p800 2 dagen apart voor me... Dus ik heb nog twee kansen... maar ik wil gewoon niet wachten... !!!
Moet ik daarvoor naar ben bellen om een GRPS abo af te sluiten ?
Want ik heb nu de instellingen van T-Mobile laten sturen via zon auto install berichtje.. maar als ik dan wil internet, krijg ik zon leuk wereld bolletje in beeld, vraagt ie welke verbinding ik wil (BenWAP GRPS of T-MobileMMS) en dan kies ik dus voor BenWAP GPRS (toch ?) en dan blijft wereldbolletje staan maar gebeurt er NIETS! als ik dan me verbinding sluit.. dan krijg ik een info scherm van hoeveel kb je heb verzonden en na 5 minuten is dat dan 0,2 kb verzonden en 0 kb ontvangen. Zelfde met dat andere account dus.
Vind dit zeer jammer
[OFFTOPIC]Scrummie schreef op 12 March 2003 @ 00:26:
Hm.. ik heb problemen met GPRS..
Want ik heb nu de instellingen van T-Mobile laten sturen via zon auto install berichtje.. maar als ik dan wil internet, krijg ik zon leuk wereld bolletje in beeld, vraagt ie welke verbinding ik wil (BenWAP GRPS of T-MobileMMS) en dan kies ik dus voor BenWAP GPRS (toch ?) en dan blijft wereldbolletje staan maar gebeurt er NIETS! als ik dan me verbinding sluit.. dan krijg ik een info scherm van hoeveel kb je heb verzonden en na 5 minuten is dat dan 0,2 kb verzonden en 0 kb ontvangen. Zelfde met dat andere account dus.
Vind dit zeer jammer
Groeten van Goestin
[OFFTOPIC]
Zijn allemaal relaxte lui daar-SWEET-HEART- schreef op 11 March 2003 @ 23:04:
[...]
Ik had em bijna !!! SO CLOSE !!! Maar ik heb em vandaag niet kunnen kopen omdat IK ben AFGEWEZEN voor hun netwerk of hoe je dat ook mag noemen.!.![]()
![]()
Ik ben zo fucking pissig, ik ga het morgen weer proberen, op de naam van iemand anders... maar de service was goed bij Debitel, erg hulpzaam en dhr. Huijsman houdt de p800 2 dagen apart voor me... Dus ik heb nog twee kansen... maar ik wil gewoon niet wachten... !!!
HahahaaDanielson schreef op 12 maart 2003 @ 08:51:
[...]
Zijn allemaal relaxte lui daarze hebben zelf ook allemaal een P800
En wat grappig was, ze weten er NIETS van, echt niets... simpele dingen zoals dat er een opera browser is weten ze ook niet, dat je gratis kunt internetten via de pc weten ze ook niet... |o|
Klopt ja ze hebben echt de ballen verstand van de P800-SWEET-HEART- schreef op 12 March 2003 @ 09:52:
[...]
Hahahaa, Dat viel mij ook al op, allemaal heel grof met de P800, allemaal verzekerd... Maar het was ongeloofliijk om de P800 lice te zien
![]()
En wat grappig was, ze weten er NIETS van, echt niets... simpele dingen zoals dat er een opera browser is weten ze ook niet, dat je gratis kunt internetten via de pc weten ze ook niet... |o|
Toen ik over het comprimeren van MP4's begon snapte hij er helemaal niets meer van-SWEET-HEART- schreef op 12 March 2003 @ 10:08:
... jah... en die ene gast had een film willen versturen naar de P800... Hij is een dag of twee bezig geweest om een .mp4 filmpje te vinden, en dan ook een filmpje dat nergens op slaat van 28sec... Maar geluid en dergelijke was super, boven mijn verwachtingen... ik had em veel en veel groter verwacht...
Toen ik bij Ben GPRS had heb ik ook zo'n GPRS-actief aboo'tje afgesloten, ik moest m'n apn toen aanpassen en een half uur wachten, dan telefoon aan/uit...Scrummie schreef op 12 maart 2003 @ 00:26:
Hm.. ik heb problemen met GPRS..
Vind dit zeer jammer
Misschien dat het 1 van deze 2 dingen is geweest?
Bel ze anders nog ff op, werkte bij mij toen ook niet meteen (verkeerde APN

Op hun site staat: "Beta test is now closed. Public version will be available within 2 weeks." Maar ik wil dat progie graag hebben
Verwijderd
Ik zou hem ook graag nu willen hebben.Danielson schreef op 12 maart 2003 @ 11:25:
Heeft iemand toevallig de beta versie van Infrared Remote Control for SE P800.
Op hun site staat: "Beta test is now closed. Public version will be available within 2 weeks." Maar ik wil dat progie graag hebbenzou iemand me mischien de beta kunnen mailen op bijl0621@planet.nl ?
Als ik em vandaag of morgen koop, dan zweer ik hierbij IK STOP MET ROKEN ! (rook al 4 jaar)
Mogen we ook wallpapers/screensavers/ringtones posten... of kost dat teveel ruimte, ik bedoel ik heb erg veel screensavers voor de P800 die wil ik graag posten, tot nu toe zijn ze niet op een openbare website(s)/forum(s) gepost... dan maar weer sharen...

Screensaver van NUX:

Meer linux:

Wie wil er meer ???
Hierbij geef ik aan dat ik niet de eigenaar/creator ben van de hierboven geposte images, alle rechten voorbehouden, [Eigen Creaties, Copyright (c) D-Style.tk]
Diezelfde week nog naar Rotterdam overal uitverkocht maar wel achter gekomen dattie me bij Belcompany 550 € ging kosten mooi zou je zeggen, nou tot nu toe heeft geen Belcompany m gehad waar ik geweest ben of naartoe gebeld heb en tot overmaat van ramp is die korting ook weg en issie alweer 100 € duurder
En nu vandaag ligt er een boete wegens handelen ism met een geslotenverklaring in den haag á 57 € waar ik me nix van kan herinneren plus er komt nog een flits boete aan uit rdam á 28 € dus ik heb het id dat als ik m nu koop dat ik nog een model met gebreken krijg
beetje off-topic ik weet, maar als je al zolang op dat ding wacht en echt alles zit tegen, dan word ook ik het een keer zat hehe
[ Voor 1% gewijzigd door intoxicated op 12-03-2003 16:30 ]
Maar begin het wachten ook erg zat te worden, al meer dan een maand en dat terwijl ik drie maanden geleden heb gezegt dat ik hem zou nemen als ze hem hadden.
Ik sta wel eerste op de lijst, maar ze hebben er nog niet 1 binnen gehad, gelukkig heb ik sinds deze week een laptop van de zaak, dus daar kan ik weer wat tijd mee doden, niks helpt als een nieuw speeltje.
Mailen naar spam@barneveld.org met P800 in subject, filter ik hem er wel uit.
hey, ik ben 'm ook al heel vaak misgelopen.. dus je bent niet alleen.6killer schreef op 12 March 2003 @ 16:28:
stoppen met roken? haha Mijn frustraties worden nu ook wel naar een toppunt verheven hoor, eerst al een keer naar Den Haag gegaan want daar kon ik m incl abbo voor 599 € ophalen, dus niet! hadden die [...] er een extra korting van 100 eur bijgedaan die alleen voor Live toestellen gold![]()
Diezelfde week nog naar Rotterdam overal uitverkocht maar wel achter gekomen dattie me bij Belcompany 550 € ging kosten mooi zou je zeggen, nou tot nu toe heeft geen Belcompany m gehad waar ik geweest ben of naartoe gebeld heb en tot overmaat van ramp is die korting ook weg en issie alweer 100 € duurder![]()
![]()
En nu vandaag ligt er een boete wegens handelen ism met een geslotenverklaring in den haag á 57 € waar ik me nix van kan herinneren plus er komt nog een flits boete aan uit rdam á 28 € dus ik heb het id dat als ik m nu koop dat ik nog een model met gebreken krijg![]()
![]()
beetje off-topic ik weet, maar als je al zolang op dat ding wacht en echt alles zit tegen, dan word ook ik het een keer zat hehe
en ook ik heb een "uitstaande post" bij het rijk staan van ong 200 á 300 euro
ik haaaaaaat boetes...
maar de p800 komt wel. ik probeer het weer in april. dan heb ik een nieuwe pc en kan ik ook daar goed mee kopellen.
Effe de handleiding doorlezen, moet weten hoe dat zit met opladen > Nu of eerst aanzetten en pas later ?
Groetjes en veel succes allemaal, voor de mensen in almelo en omgeving, er ligt nog een bij debitel en 1 bij t for teleceom...
Veel plezier ermee-SWEET-HEART- schreef op 12 March 2003 @ 18:32:
[b] IK HEB EM !!! HAHAHAAA... IK HEB DE DOOS NIET EENS GEOPENT... ZIT HIER TE POSTEN !!! |O| ~~!!! HAHAHA
Effe de handleiding doorlezen, moet weten hoe dat zit met opladen > Nu of eerst aanzetten en pas later ?
Groetjes en veel succes allemaal, voor de mensen in almelo en omgeving, er ligt nog een bij debitel en 1 bij t for teleceom...
Ik ben vanaf vanmiddag zeker weten gestopt, nu alleen nog effe pak 50 kauwgum kopen
Dank je wel danielson, dat zal ik wel zeker hebben de komende dagen... !
Hehehe, groeten terug !
sta nog steeds op de wachtlijst bij debitel
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Verwijderd
Je moet naar een service point om je firmware te upgraden. Maar je moet voordat je gaat ff bellen om een afspraak te maken zodat de shop de tijd heeft om de nieuwste firmware te downloaden en om tijd vrij te maken om de phone te upgraden.Orfuis schreef op 12 March 2003 @ 19:29:
Wat me nog steeds niet duidelijk is, kan je je firmware zelf upgrade of moet je daarvoor naar een servicepoint?
offtopic:
sta nog steeds op de wachtlijst bij debitel
Het upgraden duurt namelijk 1 uur. (115 kps en firmware G met audiopatch) En niet elk service point kan die tijd zomaar ff vrij maken of je hebt de kans dat er andere voor je zijn die ook bezig zijn om hun firmware te upgraden.
Nee, en het is niet eens zeker dat deze er ook echt bij komt, ik twijfel er namelijk ernstig aan.reuzekind schreef op 12 maart 2003 @ 20:12:
En zit met die nieuwe firmware upgrade ook UIC 2.1 erbij?
Dit topic is gesloten.