Regelmatig (1x per 2 dagen) heb ik het probleem dat mijn P800 de melding geeft dat er geen SIM kaart geplaatst is terwijl deze er gewoon inzit, na een reboot werkt alles wel weer maar ik vind het erg vervelend. zijn er meer mensen die hier last van hebben?
JARedHead schreef op 02 March 2003 @ 21:50:
FF klein vraagje voor de tweakers welke een P800 met een Debitel abo hebben genomen (je weet wel.. die aanbieding voor €199).
Is de P800 simlock vrij?
Verwijderd
Beste Rikgoodhart,
Ik heb weer geprobeerd om de instellingen te laten mailen, dit wil om een of andere vage reden niet meer aankomen.....
Kan jij me jouw instellingen evt. mailen ofzo? (timbole0@hotmail.com)
of hier neerzetten....
Misschien voelt iemand anders zich geroepen... Het gaat om Vodafone gprs instellingen......
thnx!
Ik heb weer geprobeerd om de instellingen te laten mailen, dit wil om een of andere vage reden niet meer aankomen.....
Kan jij me jouw instellingen evt. mailen ofzo? (timbole0@hotmail.com)
of hier neerzetten....
Misschien voelt iemand anders zich geroepen... Het gaat om Vodafone gprs instellingen......
thnx!
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 08:38:
De bluetooth verbinding met mijn P800 wil niet echt!!!!!!!!
Heeft iemand daar info over????????????
Ja, hier kan men wat mee
Ik neem aan dat je niet verwacht dat je op deze manier ook daadwerkelijk geholpen wordt he

Ooit werd er gezegd dat ook Debitel GPRS ging aanbieden..
Zijn er mensen die er al meer over weten?
offtopic:
Jaja, ik heb de P800 eindelijk!
Verwijderd
Om even op mijn vorige posts terug te komen over het gprs en....
Dit werkt inmiddels
Nu zou ik alleen willen weten hoe ik plaatjes op kan slaan die ik op internetsites tegenkom... Ik kan niets vinden waar dit gerealiseerd kan worden..
never mind heb het al gevonden!
Dit werkt inmiddels
Nu zou ik alleen willen weten hoe ik plaatjes op kan slaan die ik op internetsites tegenkom... Ik kan niets vinden waar dit gerealiseerd kan worden..
never mind heb het al gevonden!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 13:17 ]
Ik heb ook effe met de trail mpegable x4 geprobeerd wat MP4 te maken met verschillende instellingen. Nou hij vreet alle instelingen (zie hier onder * ), alleen wordt het hem soms veel te zwaar om het vloeiend af te spelen.
lijkt net out of sync maar de clips spelen wel juist af op PC maar niet op de P800 alsof hij moete heeft om de frames op tijd weer te geven dus schokkerig daardoor out of sync met lichte instelling is het wat vloeiender maar niet geschikt voor music clips ivm de lage audio kwaliteit 32bit/ 8bit 11025hz
* fps 6,2 12,5 15,0
* audio van zwaar tot licht 32 64 96 128 kb 8/16bit
* verschillende sample rates 11/22/44
* half en kwart mpeg1 formaat /2 /4
iig happert het geluid niet, alleen het beeld.
ik heb dus 9 verschillende versies van 'n DVD single rip van het liedje something stupid in Mp4
Ik weet alleen niet meer welke instellingen bij welke file horen.
enige nadeel van X4 is dat je het orginele mpg resolutie formaat alleen kan delen door /1 of /2 of /4 daarnaast met wat cropping
/4 is te klein en /2 gebruikt niet de max reso wat ie aankan.
/1 is natuurlijk veel te groot.
Dus voor meer test moet ik dus 'n mpeg file resizen naar een of twee tussen maat
lijkt net out of sync maar de clips spelen wel juist af op PC maar niet op de P800 alsof hij moete heeft om de frames op tijd weer te geven dus schokkerig daardoor out of sync met lichte instelling is het wat vloeiender maar niet geschikt voor music clips ivm de lage audio kwaliteit 32bit/ 8bit 11025hz
* fps 6,2 12,5 15,0
* audio van zwaar tot licht 32 64 96 128 kb 8/16bit
* verschillende sample rates 11/22/44
* half en kwart mpeg1 formaat /2 /4
iig happert het geluid niet, alleen het beeld.
ik heb dus 9 verschillende versies van 'n DVD single rip van het liedje something stupid in Mp4
Ik weet alleen niet meer welke instellingen bij welke file horen.
enige nadeel van X4 is dat je het orginele mpg resolutie formaat alleen kan delen door /1 of /2 of /4 daarnaast met wat cropping
/4 is te klein en /2 gebruikt niet de max reso wat ie aankan.
/1 is natuurlijk veel te groot.
Dus voor meer test moet ik dus 'n mpeg file resizen naar een of twee tussen maat
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
als ff terug leest dat zie precies wanneer debitel GPRS aanbiedt.Haso2000 schreef op 03 maart 2003 @ 12:48:
Ooit werd er gezegd dat ook Debitel GPRS ging aanbieden..
offtopic:
IN JUNI DUS!!
Hm..
Zojuist gelezen dat er MISSCHIEN (misschien omdat ik niet weet of het echt waar is.. maar mail is onderweg naar SE) firmware upgrade begin april komt. (KUT DATUM!)
Wat er allemaal in zit.. Nou.. volgens het persbericht (waar ik zo ff url van zal posten) zal UIQ 2.1 erin zitten.. EN een zeer verbeterde camera.. That's all i know for know..
-------------
Oke.. URL naar artikel:
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6355&sid=1
Vertaald staat er dit (in het engels):
Soon there will be better software for P800
In the beginning of April there will be an option to upgrade the software for the P800. The upgrade will also increase the quality of pictures taken with the built in camera.
Another thing that will be improved in the new software is Bluetooth. Earlier there were problems connecting Bluetooth accessories.
UIQ is the name of the software that works together with SymbianOS. Recently there was a new version of UIQ released, and P800 users will be able to get this version in their phones. Sony Ericsson has started tests with the new UIQ. Our sources say the software will be released to the users in the beginning of April.
It has also been mentioned that the users might be able to upgrade the phones themselves by downloading a software upgrade from internet.
---------
Ik vind dat laatste stukje vooral verontrustend.. firmware is niet te upgraden via internet voor zover ik weet
Zojuist gelezen dat er MISSCHIEN (misschien omdat ik niet weet of het echt waar is.. maar mail is onderweg naar SE) firmware upgrade begin april komt. (KUT DATUM!)
Wat er allemaal in zit.. Nou.. volgens het persbericht (waar ik zo ff url van zal posten) zal UIQ 2.1 erin zitten.. EN een zeer verbeterde camera.. That's all i know for know..
-------------
Oke.. URL naar artikel:
In the beginning of April there will be an option to upgrade the software for the P800. The upgrade will also increase the quality of pictures taken with the built in camera.
Another thing that will be improved in the new software is Bluetooth. Earlier there were problems connecting Bluetooth accessories.
UIQ is the name of the software that works together with SymbianOS. Recently there was a new version of UIQ released, and P800 users will be able to get this version in their phones. Sony Ericsson has started tests with the new UIQ. Our sources say the software will be released to the users in the beginning of April.
It has also been mentioned that the users might be able to upgrade the phones themselves by downloading a software upgrade from internet.
---------
Ik vind dat laatste stukje vooral verontrustend.. firmware is niet te upgraden via internet voor zover ik weet

[ Voor 62% gewijzigd door Scrummie op 03-03-2003 19:58 ]
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Het is waar, en het is mogelijk om een firmware upgrade + de upgrade die hierboven wordt beschreven te upgraden...Scrummie schreef op 03 maart 2003 @ 19:55:
Hm..
-------------
---------
Je download een progrie en de firmware upgrade, sluit je P800 met je pc via bleutooth, irda, usb en dan upgraden...
Hmm.. Hoe weet jij dat het waar is ?-SWEET-HEART- schreef op 03 March 2003 @ 20:28:
[...]
Het is waar, en het is mogelijk om een firmware upgrade + de upgrade die hierboven wordt beschreven te upgraden...
Je download een progrie en de firmware upgrade, sluit je P800 met je pc via bleutooth, irda, usb en dan upgraden...
En dan.. vraagje: Wat is irda ?
Verwijderd
6killer je bent een held hij doet het !!!!
even een vraagje kan ik ook me blue tooth headset gebruiken om me dan naar mp3 te luisteren dat zou wel fijn zijn namelijk
even een vraagje kan ik ook me blue tooth headset gebruiken om me dan naar mp3 te luisteren dat zou wel fijn zijn namelijk
IrDA = Infrared Data Association of terwijl een infrarood verbinding.Scrummie schreef op 03 maart 2003 @ 20:48:
[...]
Hmm.. Hoe weet jij dat het waar is ?
En dan.. vraagje: Wat is irda ?
Ooow.. hm.. ik hoop alsnog dat het echt zo is.. uiq 2.1 ziet er zooo machtig uitCyzor schreef op 03 March 2003 @ 21:44:
[...]
IrDA = Infrared Data Association of terwijl een infrarood verbinding.
De geruchtenmachine draait, maar oeoeoeh... hier wordt een mens blij van...
Wat dit gerucht zou kunnen bevestigen is het volgende. Ik op een ander forum gelezen dat iemand een mailtje had gestuurd naar de eShops in UK, waarop geantwoord werd dat (de P800 is officieel nog niet gereleased in de UK): 'de P800's die uitkwamen waren uitgerust met een verbeterde camerafunctie met onder andere nightvision en zoom.'
Laat dit alsjeblieft waar zijn...
Wat dit gerucht zou kunnen bevestigen is het volgende. Ik op een ander forum gelezen dat iemand een mailtje had gestuurd naar de eShops in UK, waarop geantwoord werd dat (de P800 is officieel nog niet gereleased in de UK): 'de P800's die uitkwamen waren uitgerust met een verbeterde camerafunctie met onder andere nightvision en zoom.'
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 21:30:
6killer je bent een held hij doet het !!!!
nightvision? Nou het zou wel heeel erg cool zijn, maar is dit een andere ingebouwde camera? of is dit iets wat met een firmware upgrade ook werkt? anders wacht ik wel op de nieuwere versieswace schreef op 03 March 2003 @ 22:46:
De geruchtenmachine draait, maar oeoeoeh... hier wordt een mens blij van...![]()
Er wordt nu alleen gesproken over een softwarematige upgrade. Het kan me serieus niet voorstellen dat ze nu met hardware changes komen aanzetten; ik verwacht dat SE dan met heel veel boze P800 gebruikers te maken krijgt...
http://www.irda.org/Cyzor schreef op 03 March 2003 @ 21:44:
[...]
IrDA = Infrared Data Association of terwijl een infrarood verbinding.
Welcome to the INFRARED DATA ASSOCIATION® (IrDA®)
The Trade Association for Defining Infrared Standards
Echte nightvision zal er wel niet op komen (nachtkijkers vrij prijzig6killer schreef op 03 March 2003 @ 23:00:
[...]
Ik geloof niet dat je mp3s kan luisteren heeft met hardwarematig iets te maken van je headset, je zou het kunnen proberen maar denk niet dat het werkend te krijgen is
[...]
nightvision? Nou het zou wel heeel erg cool zijn, maar is dit een andere ingebouwde camera? of is dit iets wat met een firmware upgrade ook werkt? anders wacht ik wel op de nieuwere versies
Eens kijken wat er morgen in mijn postvakje zitMijne heren,
Er gaat op dit moment op verschillende fora het gerucht dat er een nieuwe firmware versie voor de Sony Ericsson P800 zal verschijnen, betreffende het nieuwe Symbian platform UIQ 2.1.
Aangezien deze geruchten zeer hardnekkig zijn, en deels bevestigd worden door eShops in de UK, door het serieze mobil.se, en anderen zou ik graag van Nederlandse zijde vernemen of we dit bericht serieus kunnen nemen.
Komt er vanaf april een nieuwe firmware versie die de nieuwe Symbian UIQ heeft? Wordt de camera ook daadwerkelijk (softwarematig?) verbeterd?
Ik zou graag van u vernemen of deze geruchten waar zijn, of dat u er iets meer over kunt vertellen.
Met vriendelijke groeten en bedankt voor uw tijd
Hmm, waarschijnlijk heb ik dan iets te snel doorgebladerd. Thnx!Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 18:26:
[...]
als ff terug leest dat zie precies wanneer debitel GPRS aanbiedt.
IN JUNI DUS!!
Even iets anders:
zijn er ook mensen die last hebben van de touchscreen wat niet/slecht werkt nadat ze die hebben schoongemaakt met een doekje TERWIJL de telefoon aan stond?
Ik had 'm even schoongemaakt omdat er veel stof op zat en sindsdien doet mn touchscreen het slecht. (Touchscreen kalibreren of opnieuw starten verhelpt het probleem tijdelijk: nadat ik het een tijdje niet hebt gebruikt en daarna wil gebruiken dan werkt m'n touchscreen erg slecht).
Verwijderd
Hmm,
nou hopen dat voor dit dingetje er P800 software op de markt komt
http://www.expansys.com/p...code=CRUXIIBTGPS&asource=
nou hopen dat voor dit dingetje er P800 software op de markt komt
http://www.expansys.com/p...code=CRUXIIBTGPS&asource=
Verwijderd
Ik heb gemailed met KPN mbt een 'onafhankelijk' GPRS abonnement,
ze hebben een actie genaamt "Internet Everywhere" dit gaat normaal dmv een gprs-pcmcia/gprs-telefoon -> pda/laptop combi
Maar aangezien de P800 een gprs-telefoon & pda in 1 is lijkt me dit ook mogelijk.
Voornamelijk bedoelt voor providers die nog geen GPRS aanbieden (zoals bijv, debitel)
voor mensen die geinteresseerd zijn in 't hele verhaal (mbt dat pcmcia kaartje) kun je dat hier lezen: http://www.xs4all.nl/diensten/gprs/gprskaart.html
of op de KPN website: http://www.kpn.com/br2/ng...ID=25404&site=0&channel=0
-----------[update]----------------------------------------------------
Helaas:
[mail]
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het is niet mogelijk om gebruik te maken van GPRS van KPN Mobile wanneer u een andere provider heeft.
[/mail]
plan gaat niet door
ze hebben een actie genaamt "Internet Everywhere" dit gaat normaal dmv een gprs-pcmcia/gprs-telefoon -> pda/laptop combi
Maar aangezien de P800 een gprs-telefoon & pda in 1 is lijkt me dit ook mogelijk.
Voornamelijk bedoelt voor providers die nog geen GPRS aanbieden (zoals bijv, debitel)
voor mensen die geinteresseerd zijn in 't hele verhaal (mbt dat pcmcia kaartje) kun je dat hier lezen: http://www.xs4all.nl/diensten/gprs/gprskaart.html
of op de KPN website: http://www.kpn.com/br2/ng...ID=25404&site=0&channel=0
-----------[update]----------------------------------------------------
Helaas:
[mail]
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het is niet mogelijk om gebruik te maken van GPRS van KPN Mobile wanneer u een andere provider heeft.
[/mail]
plan gaat niet door

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 15:43 . Reden: update ]
Wil deze telefoon denk ik toch wel mischien aan gaan schaffen...
Ik vroeg me alleen af waar je dat pennetje opbergt. Gaat dat net zo als bij de iPAQ ergens in het apparaat of moet je dat pennetje los meenemen?
edit / off topic:
Klopt het dan de frontpage van t-net een beetje vaag doet? Ik zie bijvoorbeeld geen menu!
Ik vroeg me alleen af waar je dat pennetje opbergt. Gaat dat net zo als bij de iPAQ ergens in het apparaat of moet je dat pennetje los meenemen?
edit / off topic:
Klopt het dan de frontpage van t-net een beetje vaag doet? Ik zie bijvoorbeeld geen menu!
[ Voor 23% gewijzigd door Cyzor op 04-03-2003 19:35 ]
Pennetje druk je aan de zijkant van de foon.. zit goed vast dus en is zeer makkelijk om te gebruikenCyzor schreef op 04 maart 2003 @ 19:31:
Wil deze telefoon denk ik toch wel mischien aan gaan schaffen...
edit / off topic:
Verder wacht ik nog steeds op het bericht dat SE inderdaad die upgrade gaat doen.. IK WIL IETS VAN EEN BEVESTIGING !
Je bent niet de enige...Scrummie schreef op 04 March 2003 @ 19:50:
Verder wacht ik nog steeds op het bericht dat SE inderdaad die upgrade gaat doen.. IK WIL IETS VAN EEN BEVESTIGING !
Ooooowww Sonyericsson wat doen jullie me aan :'( :9~ :D
nou weet ik het echt niet meer, de specs zijn
65k kleuren, bluetooth groot scherm, camera (zal wel niet echt goed zijn maar ok) en net zo groot als de t68 alleen 10g zwaarder. Ik weet het niet meer....
nou weet ik het echt niet meer, de specs zijn
65k kleuren, bluetooth groot scherm, camera (zal wel niet echt goed zijn maar ok) en net zo groot als de t68 alleen 10g zwaarder. Ik weet het niet meer....
Verwijderd
Nog meer informatie kan je vinden op www.uiq.com en kijk dan bij features.Scrummie schreef op 03 maart 2003 @ 19:55:
Hm..
-------------
Oke.. URL naar artikel:
---------
hij is zóóóóóóóó mooi6killer schreef op 04 maart 2003 @ 20:23:
Ooooowww Sonyericsson wat doen jullie me aan :'( :9~ :D
nou weet ik het echt niet meer, de specs zijn![]()
![]()

/me Fear-factoR kijkt en leest, ho maar 2MB mem
ik w8 toch nog maar ff op m'n P800
Is die T610 ook een PDA en zo als de P800?
ok, niemand heeft dus last van een touchscreen wat minder goed werkt na het verschonen van het beeld terwijl het toestel gewoon aan staat...
Nog een vraagje, maar dan niet over het toestel zelf:
wat is eigenlijk het verschil tussen de Bluetooth™ Headset HBH-30 en de Bluetooth™ Headset HBH-60?
Ze kunnen, voor zover ik weet, allebei precies hetzelfde en hebben ook een range van max. 10 meter...
wat is eigenlijk het verschil tussen de Bluetooth™ Headset HBH-30 en de Bluetooth™ Headset HBH-60?
Ze kunnen, voor zover ik weet, allebei precies hetzelfde en hebben ook een range van max. 10 meter...
Verwijderd
Opvolger, niet direct anders... beter model..Haso2000 schreef op 05 maart 2003 @ 00:21:
ok, niemand heeft dus last van een touchscreen wat minder goed werkt na het verschonen van het beeld terwijl het toestel gewoon aan staat...
Verwijderd
jammer dat er in de 310 geen geintergreërde camera zit dan was het wel een kanshebber geweest maar zelfs ik zie er op de carnavalsavond als dit nog geen concurentie in hoor
*offtopic
Het was wel gezellig hoor met carnaval maarik had mijn tel niet bij beetje zonde om een phone van 800 pleuros mee te nemen
*offtopic
Het was wel gezellig hoor met carnaval maarik had mijn tel niet bij beetje zonde om een phone van 800 pleuros mee te nemen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 01:53 ]
Verwijderd
Ik zit met een onwijs lullig probleem. Mijn telefoon start niet meer door.
Ik zie wel het opstart logo, die kleuren die in die bol gaan. Ik hoor het opstart geluidje en vervolgens blijft i staan op het wachtscherm dat ernaa komt. En er is geen beweging in te krijgen. Hij staat nu al een halve dag zo.
Misschien dat het te maken heeft met mijn browser die een helenacht heeft aan gestaan met internet verbinding. Het laatste dat ik vanochtend kon zien is dat ik gister 2 mb aan download en 200 kb aan upload had met mijn gprs verbinding. En toen kreeg ik een schermpje zoals jullie wel vaker gehad hebben, dat je tien seconden je uit/aan knop moet ingedrukt houden.
Maar vervolgens startte hij niet meer door.....
Iemand ook al zo'n probleem gehad of iemand een andere oplossing. ik heb de accu en de simkaart enzo er allemaal al uit en ingestopt ook zit er net boven het accu vak een klein gaatje. Daar heb ik ook al in zitten peuren met een paperclip.
Gelukkig had ik wel een backup van alle gegevens.
Ik zie wel het opstart logo, die kleuren die in die bol gaan. Ik hoor het opstart geluidje en vervolgens blijft i staan op het wachtscherm dat ernaa komt. En er is geen beweging in te krijgen. Hij staat nu al een halve dag zo.
Misschien dat het te maken heeft met mijn browser die een helenacht heeft aan gestaan met internet verbinding. Het laatste dat ik vanochtend kon zien is dat ik gister 2 mb aan download en 200 kb aan upload had met mijn gprs verbinding. En toen kreeg ik een schermpje zoals jullie wel vaker gehad hebben, dat je tien seconden je uit/aan knop moet ingedrukt houden.
Iemand ook al zo'n probleem gehad of iemand een andere oplossing. ik heb de accu en de simkaart enzo er allemaal al uit en ingestopt ook zit er net boven het accu vak een klein gaatje. Daar heb ik ook al in zitten peuren met een paperclip.
Verwijderd
Damn sh!t, is ff een service point opzoeken. op de se site..wace schreef op 05 maart 2003 @ 10:40:
Dat klinkt als een firmware update...
heej die service point locater doet het niet bij mij, weet iemand in de buurt van capelle aan den ijssel of delft of den haag er 1 te zitten? Op google kank ook nix vinden.
Verwijderd
Yep,Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 10:13:
Ik zit met een onwijs lullig probleem. Mijn telefoon start niet meer door.
<knip>
Helemaal hetzelfde. Heb hem uiteindelijk terug naar de dealer gebracht en kreeg een nieuw toestel mee. Met opnieuw twee weken dealergarantie
Blij als een kind met zo'n live-dealer! (MediaMarkt A'dam Arena)
Verwijderd
Den Haag:Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 10:44:
[...]
Damn sh!t, is ff een service point opzoeken. op de se site..
heej die service point locater doet het niet bij mij, weet iemand in de buurt van capelle aan den ijssel of delft of den haag er 1 te zitten? Op google kank ook nix vinden.
GSMShop.nl
Wagenstraat 54
2512 AX
tel: 070-3455333
Ik wil zo graag een P800 werkend zien voordat ik em koop. Ben net in Amsterdam bij 5 telecom toko's geweest en geen 1 had een P800.
Alleen T for Telecom een dummy, dus ik weet iig hoe die nou precies eruit ziet
En je krijgt allemaal tegenstrijdige antwoorden op de vraag, wanneer is hij te koop/leverbaar?
Ja over 2 weken, zeer binnenkort, volgende week, nog een paar weken. En dit zei een BelCompany medewerkster tegen me: Nee helaas gister is net de laatste weg gegaan, ik zal kijken of ze te bestellen zijn. Nee ze zijn nog niet leverbaar dus ik kan ze niet bestellen. Huh
en gister had je er nog eentje verkocht??? lekker vaag dus
En je krijgt allemaal tegenstrijdige antwoorden op de vraag, wanneer is hij te koop/leverbaar?
Ja over 2 weken, zeer binnenkort, volgende week, nog een paar weken. En dit zei een BelCompany medewerkster tegen me: Nee helaas gister is net de laatste weg gegaan, ik zal kijken of ze te bestellen zijn. Nee ze zijn nog niet leverbaar dus ik kan ze niet bestellen. Huh
Verwijderd
Wat je het beste kunt doen is je bij elke toko op de wachtlijst te gaan staan of gewoon ff al de BC in de omgeving afbellen of ze er nog een hebben liggen.
Verwijderd
Wist je dat...
• Je, je jogdail kan indrukken, op en neer en heen en weer kan bewegen (5 richtingen dus).
• Je Gridlock hier kan downloaden: http://my-symbian.com/UIQ...ions.php?fldAuto=64&faq=3
• Een fullscreen image viewer hier kan downloaden: http://my-symbian.com/UIQ...ions.php?fldAuto=43&faq=4
• Een gratis screen capture progje hier kan vinden: http://www.yipton.demon.co.uk/content.html#SCap-P800 (en meer spul ook Doom enzo..)
• Je een VNC viewer hier kan downloaden: http://my-symbian.com/UIQ...ions.php?faq=6&fldAuto=36
• Een webcam viewer hier te downloaden is: http://my-symbian.com/UIQ...ions.php?faq=6&fldAuto=29
• Je, je jogdail kan indrukken, op en neer en heen en weer kan bewegen (5 richtingen dus).
• Je Gridlock hier kan downloaden: http://my-symbian.com/UIQ...ions.php?fldAuto=64&faq=3
• Een fullscreen image viewer hier kan downloaden: http://my-symbian.com/UIQ...ions.php?fldAuto=43&faq=4
• Een gratis screen capture progje hier kan vinden: http://www.yipton.demon.co.uk/content.html#SCap-P800 (en meer spul ook Doom enzo..)
• Je een VNC viewer hier kan downloaden: http://my-symbian.com/UIQ...ions.php?faq=6&fldAuto=36
• Een webcam viewer hier te downloaden is: http://my-symbian.com/UIQ...ions.php?faq=6&fldAuto=29
Verwijderd
Je kent helemaal niemand met een P800 ?C00KW4US schreef op 05 maart 2003 @ 14:09:
Ik wil zo graag een P800 werkend zien voordat ik em koop.
hmm..
en geen tweakert die bij je in de buurt woont (en zijn(/haar?) huis uit kan/wil)?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 16:01 . Reden: leerquoten.nl ]
Nope, ken op dit moment niemand die deze telefoon heeft, jammer genoeg.Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 15:46:
[...]
en geen tweakert die bij je in de buurt woont (en zijn huis uit kan/wil)?
Verwijderd
Met Welke firmware was dat.. ?Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 12:16:
[...]
Yep,
Helemaal hetzelfde. Heb hem uiteindelijk terug naar de dealer gebracht en kreeg een nieuw toestel mee.
<knip>
Toch apart, vind je niet?Geachte Heer/Mevrouw,
Dank u om het SonyEricsson Customer Care Center te contacteren.
Betreffende Uw case willen wij U graag informeren dat
De update is momenteel beschikbaar.
Neemt u met een service point contact op voor deze update.
Met vriendelijke groeten
SonyEricsson Customer Care Center
Aarzel niet om ons te contacteren als U nog verdere vragen mocht hebben. U kan ook altijd een bezoek brengen op onze website www.sonyericsson.com/nl Ons Customer Care Center kan U bereiken via email, mailto:questions.nl@support.sonyericsson.com of per telefoon op het nummer: 0900/8998318
Verwijderd
Iemand al een programmatje zodat je achtergrondjes kan gebruiken. Ook als je klepje eraf/open is ?
Zeg maar full screen ipv het witte achtergrondje wat je nu hebt bij je applicaties en dergelijke.....
Of misschien zelfs themes, net zoals bij de t68i?
Zeg maar full screen ipv het witte achtergrondje wat je nu hebt bij je applicaties en dergelijke.....
Of misschien zelfs themes, net zoals bij de t68i?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 17:26 ]
Is het trouwens niet mogelijk dat je p800 automatisch verbinding maakt met je pc via bluetooth? zodra hij dan bv binnen het bereik van de pc komt dat hij dan automatisch verbinding heeft via de phone connection link? Ik moet nu steeds nog die Bluetooth Serial Port starten voordat hij verbinding heeft! Dit kun je toch vast wel instellen dat hij elke minuut bv zoekt naar mijn telefoon en als hij hem heeft gevonden dat hij dan automatisch verbinding maakt?
Ik werk zelf bij BC op de nieuwendijk in A'dam.C00KW4US schreef op 05 March 2003 @ 14:09:
Ik wil zo graag een P800 werkend zien voordat ik em koop. Ben net in Amsterdam bij 5 telecom toko's geweest en geen 1 had een P800.
Ja over 2 weken, zeer binnenkort, volgende week, nog een paar weken. En dit zei een BelCompany medewerkster tegen me: Nee helaas gister is net de laatste weg gegaan, ik zal kijken of ze te bestellen zijn. Nee ze zijn nog niet leverbaar dus ik kan ze niet bestellen. Huhen gister had je er nog eentje verkocht??? lekker vaag dus
Kom ff langs dan kun je hem bewonderen (k'heb em zelf ook al aangeschaft)
Als het goed is krijg ik er deze week 1 binnen, en kan ik deze voor je vast houden :
Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.
Oke dan!erwinversteeg schreef op 05 March 2003 @ 17:38:
[...]
Ik werk zelf bij BC op de nieuwendijk in A'dam.
Kom ff langs dan kun je hem bewonderen (k'heb em zelf ook al aangeschaft)
Als het goed is krijg ik er deze week 1 binnen, en kan ik deze voor je vast houden :![]()
Ga ik morgen ff bij je langs in de winkel!
Vraag ff naar Erwin (ik dus).C00KW4US schreef op 05 March 2003 @ 17:56:
[...]
Oke dan!![]()
Ga ik morgen ff bij je langs in de winkel!
Ja oke is goed, ben er rond het middag uur denk ik.
Hoe hebben jullie je P800 gekocht. Met of zonder abo & simlock?
Verwijderd
Ze zijn er (nog) niet met simlock (afaik)Cyzor schreef op 05 March 2003 @ 19:37:
Hoe hebben jullie je P800 gekocht. Met of zonder abo & simlock?
Ik heb 'm bij GSMPlaza.nl gekocht met een debitel abbo
Verwijderd
Deze cappies heb ik net genomen met het eerder geposte screen cap tooltje:
Gesloten klepje:

Fullscreen viewer:

Camera stream is ook cap-able:

ssh sessie met putty: (1/3)

ssh sessie met putty: (2/3)

ssh sessie met putty: (3/3)
Gesloten klepje:

Fullscreen viewer:

Camera stream is ook cap-able:

ssh sessie met putty: (1/3)

ssh sessie met putty: (2/3)

ssh sessie met putty: (3/3)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 20:58 . Reden: cap's toegevoegd ]
Ik heb hem met een T mobile abbo gekocht, bij Dixons
Heb hem zonder abbo gekocht bij de Phonehouse BC incl. een verzekering
Ik heb hem met Vodafone abbo gekocht bij BC
Verwijderd
Volgens de S/// helpdesk was het alleen mogelijk om in spijkenisse of in amsterdam mijn telefoon terplaatse te helpen. Dus ik ga zo meteen ff naar spijkenisse.Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 12:20:
[...]
Den Haag:
GSMShop.nl
Wagenstraat 54
2512 AX
tel: 070-3455333
Als iemand dit ook overkomt:
Service Center Sony Ericsson (uitgebreid service point, met phoneflash mogelijkheid)
STA
Bohrweg 1
Spijkenisse
0181 618444
Nog even een vraagje. Als ik ed P800 zou nemen met een T-mobile abbo kan ik dan ook gewoon onbeperkt wappen via gprs zoals bij dutchtone?
Ik zie dat ze gewoon gprs ondersteuen bij elk abonnement. Wil zelf een T-mobile 300 abbo denk ik. M'n contract met vodafone loopt per 31 april af
Ik zie dat ze gewoon gprs ondersteuen bij elk abonnement. Wil zelf een T-mobile 300 abbo denk ik. M'n contract met vodafone loopt per 31 april af
Ik denk niet dat je met dat abbo (binnen de belminuten) kunt wappen via gprs
Volgens mij moet je een apart gprs abbo afsluiten, dit varieert in kosten van gratis, met een hoge mb prijs 30EURO!!! tot 15EURO per maand met een mb prijs van 1 EURO (=gprs intensief)
Ze gaan wel de gprs kosten verlagen trouwens binnen een paar maanden, zag ik op webwereld
...... "In Duitsland, waar de verlaging het eerst wordt doorgevoerd, zullen de prijzen worden verlaagd met zo'n 70 procent. De rest van Europa volgt later met een kortingen die niet meer zullen zijn dan 50 procent. Exacte prijzen worden op de technologiebeurs CeBit bekend gemaakt."..........
Ik ben benieuwd, zou wel prettig zijn als je alles binnen je bundel kunt doen net zoals bij dutchtone
Ze gaan wel de gprs kosten verlagen trouwens binnen een paar maanden, zag ik op webwereld
...... "In Duitsland, waar de verlaging het eerst wordt doorgevoerd, zullen de prijzen worden verlaagd met zo'n 70 procent. De rest van Europa volgt later met een kortingen die niet meer zullen zijn dan 50 procent. Exacte prijzen worden op de technologiebeurs CeBit bekend gemaakt."..........
Ik ben benieuwd, zou wel prettig zijn als je alles binnen je bundel kunt doen net zoals bij dutchtone
aangenomen dat iedereen de T.net frontpage gezien heeft, in de review staat één interessante opmerking
Dit probleem is bij iedereen bekend, en hier is dus de verklaring. Beetje vreemd, hopelijk wordt hier in de toekomst nog iets aan gedaan.One thing that we noticed was the slow speed of transfer with the USB and upon further investigation we found out that instead of actually using USB, the unit emulates a serial port over the USB thus dropping transfer speeds to serial level which is a lot lower than USB.
[ Voor 1% gewijzigd door Fear-factoR op 06-03-2003 14:51 . Reden: typo ]
Sorry, ik was net ff in een gesprek met een medewerker.C00KW4US schreef op 06 maart 2003 @ 12:26:
[...]
Ja ik heb em gezien hoor, mooie tel/pda! Alleen ik werd geholpen door je collega die jouw P800 had. Leuke idols mp3's btw
Ik begreep dat je erg tevreden was.
Moet ik er nog een voor je vasthouden
Verwijderd
Jaja,
Het grote P800 uptime contest kan beginnen!
Uptime tooltje:
http://my-symbian.com/uiq/download/search.php?name=Uptime
Het grote P800 uptime contest kan beginnen!
Uptime tooltje:
http://my-symbian.com/uiq/download/search.php?name=Uptime

ohw my.. EscummVM voor P800 is heilig zeg.. ik heb hier Day of the Tentacle en Indiana Jones 4 - Fate of Atlantis draaien op de P800. Helaas nog zonder geluid ..
zie http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=1401
zie http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=1401
dus ...
Verwijderd
Bij www.wannahaves.nl hebben ze hem ook al.
p.s.
Ik wacht op twee dingen .
De 128mb duo en de nieuwe UIQ .
I hate waiting for things.
p.s.
Ik wacht op twee dingen .
De 128mb duo en de nieuwe UIQ .
I hate waiting for things.
Verwijderd
Fotos gemaakt door de p800.
Kijk bij http://sep800.mine.nu
Ga dan naar Pic(cams) en dan naar Holland.
Daar zie je allemaal foto´s staan die ik gemaakt hebt.
Kijk bij http://sep800.mine.nu
Ga dan naar Pic(cams) en dan naar Holland.
Daar zie je allemaal foto´s staan die ik gemaakt hebt.
Verwijderd
Gisteren besloten dat ik toch maar een Apple Powerbook ga kopen in plaats van een tablet pc. Alleen erg jammer dat mijn telefoon nog niet kan syncen met een Apple. iSync support is er nog niet voor de P800, tot die tijd dus nog maar even geen geld uitgeven.
Dus ik wacht op de 128mb duo en isync support, maar ik heb hem wel alvast gekocht ;-)
Dus ik wacht op de 128mb duo en isync support, maar ik heb hem wel alvast gekocht ;-)
Verwijderd
- I'm in met de uptime contest maar moet dan nog wel ff scap dldn
- Ik heb mijn tel gekocht met een d* 40
- Dynom wat is dat pictogrammetje naast de klok bij jou?
- Ik heb mijn tel gekocht met een d* 40
- Dynom wat is dat pictogrammetje naast de klok bij jou?
Verwijderd
sorry wat vergeten; Kunnen jullie wel die filmpjes bij http://sep800.mine.nu/ dldn want mij lukt het niet. Kan zijn dat het net te traag is. kun je trouwens je foto's daar ook naartoe uldn?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 11:27 ]
Verwijderd
Sony Ericsson heeft laatst in een persconferentie bekend gemaakt dat er een Mineral Gray versie van de P800 komt.. de geruchten zijn dus waar!

Hier ook nog even een linkje naar een filmpje van de beide kleuren:
http://www.p800.it/P800%20con%20scocca%20grigia.WMV
Ik ben iig blij met mijn P800 in "Electric Blue" ik vind dat persoonlijk de mooiste kleur!

Ik ben iig blij met mijn P800 in "Electric Blue" ik vind dat persoonlijk de mooiste kleur!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 13:07 ]
Ik vind dat Mineral Grey maar 'n saaie kleur, maar het is wel goed dat je keuze krijgt.
Kan dus ook zijn dat er in de loop van de tijd ook nog meer kleuren komen
Hopelijk zit daar iets beters tussen
Kan dus ook zijn dat er in de loop van de tijd ook nog meer kleuren komen
gisteren vodafone gebeld; dame wist mij te melden dat ie over 1 á 2 weken bij de citypoints ligt... vandaag gebeld; gozer weet mij te vertellen dat het minimaal nog een maand duurt voordat ie uit de testfase komt.
ik weet het ook niet meer

het vreemde is dat ik het kleur verschil niet echt groot vind.Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 13:04:
Sony Ericsson heeft laatst in een persconferentie bekend gemaakt dat er een Mineral Gray versie van de P800 komt.. de geruchten zijn dus waar!![]()
[afbeelding]
op de site van SE zijn ook plaatjes (van compressie hebben ze nog nooit gehoord) te vinden van de "grijze" versie, daar staan Chineze tekens op.
Dat zou dus betekenen dat het de P802 is, ik vraag mij af of de P802 alleen in "mineral grey" geleverd wordt en de P800 alleen in "electric blue"
[ Voor 4% gewijzigd door Fear-factoR op 07-03-2003 13:53 . Reden: xtra ]
Tussen de 10 en 30 MB voor 'n stel foto's
Zijn persfoto's dus dan moet het altijd perfect uitzien.
Ik heb ff 1 zo'n plaatje gedownload, die heeft 'n resolutie van 4156 bij 5011

[ Voor 35% gewijzigd door Flint op 07-03-2003 14:18 ]
Ja, dat kijkt zeer relaxt op een beeld van 800x600; lekker scrollenFlint123 schreef op 07 March 2003 @ 14:04:
Tussen de 10 en 30 MB voor 'n stel foto's![]()
Daar de mineral grey pics nog niet gepost zijn doe ik hier maar een poging.

Ik vind zelf de blauwe mooier.

Ik vind zelf de blauwe mooier.
Verwijderd
Beetje dom dat ze de kleur van de UIQ niet aangepast hebben in de Mineral Grey versie. Lijkt nergens na nu
Weet iemand waar ik een 64 of 128mb ms duo kaartje kan kopen tegen een behoorlijke prijs ? zijn ze al in Nederland te koop ?
ff topic doornemen zal je zien dat ze nog niet te krijgen zijnBrimme schreef op 07 March 2003 @ 18:39:
Weet iemand waar ik een 64 of 128mb ms duo kaartje kan kopen tegen een behoorlijke prijs ? zijn ze al in Nederland te koop ?
Ze zijn wel al te krijgen zowel de 64 als de 128 mb alleen in nederland heel zeldzaam. Ik kan ze wel via internet bestellen maar dat kost me 20euro aan verzendkosten
Zoals waar 128mb?Brimme schreef op 07 March 2003 @ 21:08:
Ze zijn wel al te krijgen zowel de 64 als de 128 mb alleen in nederland heel zeldzaam. Ik kan ze wel via internet bestellen maar dat kost me 20euro aan verzendkosten
Verwijderd
ja idd, die 128 MB DUO is never nooit niet ergens te krijgen hoor! want als dat zo is, betaal ik die 20 euro verzendkosten ook wel ff erbij, geen probleem!
Verwijderd
ik wacht nog wel ff want nu heb ik een extra reden om met 'tha p800' te spelen
Zijn dat trouwens de echte mineral grey photo's want wat ik me kan herinneren van de T68 was het wat lichter. Ook in de laatste Bond movie wasie na mijn weten een tikkie lichter. Kzal eens kijken wat ik kan vinden.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 23:08 ]
Verwijderd

SONY Memory Stick Duo
16MB
64MB (Coming on Mar. 2003)
128MB (Coming on Apr. 2003)
Price
16MB, US$35
64MB, US$70
128MB, US$120
http://shop.brando.com.hk/memorystickduo.php en de link
Misschien brengt dit wat licht in de duisternis
offtopic:
* offtopic: maar hopen dat het lukt mijn eerst foto en link en ook nog offtopic
* offtopic: maar hopen dat het lukt mijn eerst foto en link en ook nog offtopic
Volgens de site van Expansys verkopen zijn de 64mb variant van de Memory Stick duo voor de somma van;
Our Price: $96.30
Availability: Estimated 3 Days, 30-40 In Stock UK
Goed nieuws, naar ik dacht
(alleen weer overdreven duur
)
Our Price: $96.30
Availability: Estimated 3 Days, 30-40 In Stock UK
Goed nieuws, naar ik dacht

[ Voor 7% gewijzigd door reuzekind op 08-03-2003 00:35 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
http://www.synchrotech.com/products/memory-stick_01.html
PCM-SMS-128 offer expires 03/31/2003
128MB Memory Stick $ 66,-
Moet alleen uit Amerika komen
Als je 't laat verschepen naar Europa normale levering (niet een snelle) komt er $ 29,- bij
Ik weet niet hoe 't zit met invoer kosten.. maar dan zou je $95.00 kwijt zijn voor 128 MB
Iemand interesse om een inkoop actie te organiseren ?

Als je 't laat verschepen naar Europa normale levering (niet een snelle) komt er $ 29,- bij
Ik weet niet hoe 't zit met invoer kosten.. maar dan zou je $95.00 kwijt zijn voor 128 MB
Een inkoopactie zou ideaal zijn 69$ is idd niet duurVerwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 12:03:
http://www.synchrotech.com/products/memory-stick_01.html
Verwijderd
Er staat alleen nergens bij dat het een Memorystick DUO is!? lijkt me lullig als je een normale 128 mb MS opgestuurd krijgt!
Bevat de cradle (syncstation) nu ook bluetooth? Of moet je het apart op je computer hebben om hem via bluetooth een verbinding te laten maken met je computer?
Je moet een bluetooth adapter voor je pc hebben voor verbinding met je computer. De cradle bevat geen bluetooth
Verwijderd
Is zo, maar is de kleinere variant dan duurder dan de 'grote' versie ?Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 14:23:
Er staat alleen nergens bij dat het een Memorystick DUO is!? lijkt me lullig als je een normale 128 mb MS opgestuurd krijgt!
Ooohh, dan had ik dat helemaal verkeerd begrepen!Monalisa schreef op 08 maart 2003 @ 16:04:
Je moet een bluetooth adapter voor je pc hebben voor verbinding met je computer. De cradle bevat geen bluetooth
En wat is het verschil tussen een Bluetooth adapter en Bluetooth dongle?
Ik heb hem nu ook uiteindelijk de P800!!!
[ Voor 11% gewijzigd door reuzekind op 08-03-2003 16:12 ]
heeft iemand de instellingen voor de internet gateway van KPN?
Want ik kan alleen wappen en niet via GPRS mijn mail binnenhalen. Toch kennelijk een speciale instelling nodig.
Alvast veel dank!
Want ik kan alleen wappen en niet via GPRS mijn mail binnenhalen. Toch kennelijk een speciale instelling nodig.
Alvast veel dank!
Verwijderd
Voor zover ik weet wel ja......Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 16:07:
[...]
Is zo, maar is de kleinere variant dan duurder dan de 'grote' versie ?
Dit topic is gesloten.