Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.537 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Mocht iemand nog willen weten hoe het uitziet als je via Opera op de P800 gaat surfen:
http://www.pbase.com/flint/screenshot

Heb wat screenshots gemaakt van: tweakers, yahoo mail en m'n homepage.
(je kunt via yahoo mail gewoon e-mail versturen, werkt prima)

Iemand die ff kan bevestigen dat ik idd via de PC verbinding heb ge-internet? GPRS wereldbol is nooit in beeld geweest.
't aantal KB's via Opera is namelijk aanzienlijk, en da's niet zo leuk als je naar de GPRS kosten gaat kijken :(

[ Voor 4% gewijzigd door Flint op 23-02-2003 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Over die verzekeringen: ik zit voor 6,50 per maand bij GSM-Plaza/SureOnline verzekerd. Uit de voorwaarden:
Verzekerde heeft recht op vergoeding van de kosten van reparatie en/ of vervanging van de verzekerde mobiele telefoon, indien bij normaal gebruik volgens de gebruiksaanwij-zing, plotseling en onvoorzien fabricage- en/ of materiaalfouten optreden, met inachtneming van het bepaalde in Artikel 6.7, alsmede enig plotseling van buiten op het apparaat inwerkend geweld of onheil inclusief diefstal;
Vermissing is alleen niet gedekt indien:
6.1 indien de beschadiging en/ of diefstal van het verzekerd object het gevolg is van:
- de verzekerde te verwijten onvoldoende zorg voor het verzekerd object
- het verzuim om in situaties waarin naar algemene begrippen en/ of ervaringsregels rekening is te houden met een verhoogde kans op schade of diefstal, voldoende maatregelen te treffen ter voorkoming daarvan;
6.16 voor schade ontstaan door verlies, zoekraken, vermissing en verduistering. Hieronder wordt onder meer verstaan het laten liggen/ vergeten van het verzekerd object en/ of het niet weten waar het verzekerd object is gebleven;
6.17 voor schade veroorzaakt door diefstal uit ruimtes, panden of gebouwen zonder zichtbare en aantoonbare sporen van braak;
6.18 indien het verzekerd object onbeheerd werd achtergelaten en/ of geen sprake was van direct toezicht op en/ of controle over het verzekerd object door de verzekerde;
Zakkenrollerij is dus wel gedekt als je 'm niet openlijk in je buitenste jaszak droeg in een uitgaanscentrum, en 'laten liggen' is logischerwijs niet gedekt. Tevens zijn huiselijke ongelukjes (plotseling inwerkend onheil) gedekt.

En ze maken er ook nog geen probleem van als je de telefoon al hebt voordat je de verzekering afsluit, en de waarde maakt niet uit voor de premie (max. 1500 euro).

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan ga ik deze afsluiten :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IRC op je p800, http://www.infosync.no/news/2002/n/3010.html

:7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik mis eigenlijk m'n i-menu (imode) toch wel. De routeplanners, telefoongids, nieuws, ga zo maar door waren toch zeer handig. Weet iemand een (gprs-bundel vriendelijke) portal á la i-menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,
De P800 bevalt me uitermate goed...het enige wat ik echter mis is avantgo voor de p800. Zoek ik niet goed genoeg of is het er nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een website waar je Emame roms kunt downloaden voor de P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Flint123 schreef op 23 February 2003 @ 02:07:
Mocht iemand nog willen weten hoe het uitziet als je via Opera op de P800 gaat surfen:
Screenshots zien er wel mooi uit. Wist niet dat je zo goed kon internetten met een telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wace schreef op 23 February 2003 @ 17:15:
Ik mis eigenlijk m'n i-menu (imode) toch wel. De routeplanners, telefoongids, nieuws, ga zo maar door waren toch zeer handig. Weet iemand een (gprs-bundel vriendelijke) portal á la i-menu?
Kon de ingebouwde browser niet ook i-mode pagina's aan? Dan is het een kwestie van achterhalen wat de locatie is en dan kan je hem vanuit de P800 ook gewoon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moeilijk zou het zijn om software te schrijven die in de bg draait die automatisch bepaalde applicaties sluit na x minuten idletime? Of heeft iemand wat pointers voor me naar programming resources voor de P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Flint123 schreef op 23 February 2003 @ 02:07:

Heb wat screenshots gemaakt van: tweakers, yahoo mail en m'n homepage.
(je kunt via yahoo mail gewoon e-mail versturen, werkt prima)

Iemand die ff kan bevestigen dat ik idd via de PC verbinding heb ge-internet? GPRS wereldbol is nooit in beeld geweest.
't aantal KB's via Opera is namelijk aanzienlijk, en da's niet zo leuk als je naar de GPRS kosten gaat kijken :(
ik snap alleen die horizontale scrollbars niet echt, die zouden toch verdwijnen met opera :? (of is dat in te stellen)

ik zie in je screenshots een bluetooth icoon staan, en als je de verbinding inderdaad via bluetooth hebt opgezet dan moet dat kloppen.
Ik neem aan dat je adsl/kabel hebt om thuis te internetten.
Dan kan je via het status scherm van je local area connetion zien of er packets verzonden of ontvangen worden, als je bezig bent met surfen op je P800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2023
Jippie, eindelijk naar 3 weken wachten op goedkeuring van Vodafone (er was iets mis gegaan met de administratie :( ) kon ik vanmiddag mijn phone ophalen.
Jezus, wat een hoop functie's ik ben een week bezig om alles uit te vissen.

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Fear-factoR schreef op 24 February 2003 @ 11:54:
[...]

ik snap alleen die horizontale scrollbars niet echt, die zouden toch verdwijnen met opera :? (of is dat in te stellen)

ik zie in je screenshots een bluetooth icoon staan, en als je de verbinding inderdaad via bluetooth hebt opgezet dan moet dat kloppen.
Ik neem aan dat je adsl/kabel hebt om thuis te internetten.
Dan kan je via het status scherm van je local area connetion zien of er packets verzonden of ontvangen worden, als je bezig bent met surfen op je P800.
Die scrollbars zie je alleen bij Tweakers...waarom weet ik ook niet.
Je kunt er ook voor kiezen om de pagina "normaal" te laden. Dan krijg je pas scrollbars :D
Maar dan zie je wel alles ;)

Uhmm, ik heb bluetooth alleen maar aan voor 'n leuke blauwe ledje >:)
Ik hoop dat ie in de gaten heeft dat er i-net via de usb te krijgen is... anders heb ik 'n probleem... (1MB via GPRS ofzo...)
Zolang ik geen wereldbol in beeld zie moet alles toch o.k. zijn hoop ik?
Ik heb nooit 'n GPRS pop-up gezien, tenzij Opera dat lekker op de achtergrond doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:35

Martijn02

/* No Comment */

Had je hem in de cradle staan? Dan kan je via die weg internetten via je computer's aansluiting. BT alleen aan vanwege het blauwe ledje vind ik wel een beetje ziek hoor, en het slurpt je batterij leeg...

Verder over internetten niets dan goeds, BT werkt bij mij overal in huis en ook in de tuin, dus van de zomer lekker met een biertje in de tuin, en intussen beetje ICQ-en en MSNnen. Het ook het origionele ICQ-geluidje gedownload en in MyBuddies gezet waardoor er een levensecht "Uh-Oh" uit mijn telefoon komt. Echt kicken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Is er al iemand die zijn p800 bij debitel heeft gekocht? Ik heb hem bestelt met een aanbieding dat ik hem voor 200 euro heb :) maar ze zouden me bellen als hij er was :) maar ze schieten niet echt op :( is er al iemand die hem met deze aanbieding heeft gekregen?
Ik hoop dat ze ze wel krijgen want bijna geen een winkel heeft hem meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Owkee, da's mooi.
Waarom is dat ziek? ;) Het ziet gewoon kewl uit en ook zónder BT op traceerbaar moet ik hem dagelijks opladen, dus daar is geen verschil in.

Hoe zit 't met het data verkeer bij ICQ?
Als je met niemand chat is er dan toch regelmatig data verkeer? (controlles of je nog online bent e.d.)
Hoeveel data verkeer heb je dan?

Ik kan me niet voorstellen dat ICQ-en op je mobiel lekker aantrekkelijk qua prijs?
Via BT is het natuurlijk wel leuk, jammer dat het maar zo'n 10 meter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand dit al had gezien, maar op www.expansys.com
( http://www.expansys.com/p...e=MSDUO-64MB&asource=P800 ) is de 64 MB MemoryStick DUO op voorraad voor €114.89!! >:) hmmn.. ik zit er erg over te denken om deze te bestellen, of wachten op de 128MB versie.. moeilijk, moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:27:
Ik weet niet of iemand dit al had gezien, maar op www.expansys.com
( http://www.expansys.com/p...e=MSDUO-64MB&asource=P800 ) is de 64 MB MemoryStick DUO op voorraad voor €114.89!! >:) hmmn.. ik zit er erg over te denken om deze te bestellen, of wachten op de 128MB versie.. moeilijk, moeilijk..
in 1 van mijn vorige posts is te lezen dat er in april (nog een dikke maand) de 128 mb's uitkomen (voor $120,-)...

Dus ff 1 maand volhouden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Op die site van Expansys verkopen ze ook van die touchscreen protectors.

Heeft iemand ervaring met die dingen?
Hoe maak je die vast op het scherm? Hecht dat van zelf aan het scherm, en kun je die zo vaak ervan afhalen als je wilt?
Blijven ze wel goed zitten, of laten ze ook weer gemakkelijk vanzelf los?

Edit: Ik zie dat er rondom het scherm nog ruimte is om zo'n protector onder het plastic vast te klemmen. Maken ze die screenprotector groter dan het touchscreen zelf?

[ Voor 22% gewijzigd door Flint op 25-02-2003 14:59 . Reden: stukje toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:57
sommige zijn groter, ander zijn dat niet. het schijnt dat degenen die groter zijn beter passen. omdat ze dus geklemd zijn en niet zo afhanklijk zijn van het 'plakken'.
weet alleen niet of die van brando groter dan het scherm zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Martijn02 schreef op 25 February 2003 @ 11:35:
Verder over internetten niets dan goeds, BT werkt bij mij overal in huis en ook in de tuin, dus van de zomer lekker met een biertje in de tuin, en intussen beetje ICQ-en en MSNnen. Het ook het origionele ICQ-geluidje gedownload en in MyBuddies gezet waardoor er een levensecht "Uh-Oh" uit mijn telefoon komt. Echt kicken... :)
Welke dongle heb jij dan? Mijn MSI komt niet verder dan een paar meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wace schreef op 25 February 2003 @ 19:11:
[...]

Dat ligt aan de P800. Er zijn momenteel nog wat problemen met de bluetooth range. Bij een volgende firmware zou dit probleem opgelost moeten zijn. Sterker nog het probleem zou al opgelost moeten zijn in een R1F firmware... deze laat het bleutooth signaal sterker overkomen.. met een headset is het ook niet relaxed om te bellen.. ik had een HBH-30 (gejat sinds eergister of zo uit de auto grrr) en die ging ook maar 1 tot 2 meter.. en men hoorde mij praten alsof ik een aqarium 't schoonmaken was onderwater.... eeuh was quote van mn opa ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
wace schreef op 25 February 2003 @ 19:11:
[...]

Ik heb ook die MSI maar dan helaas nog samen met een T68i (ik hoop toch zo dat morgen mijn P800 binnen komt :9 ) maar ik kom ook makkelijk het hele huis door zelfs nog achter in de tuin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik heb dus ook z'n P800 maar heb dus ook gelezen dat je via Bluetooth via de PC op internet kan.
Maar hoe stel je dat in?
Heb gezocht maar dan vind ie alleen trheads deel 1,2,3 alleen niet de spot waar dat staat, als het er staat.
heb btw 'n Thrust BT USB dongle

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
martijn02, hoe internet je via je cradle? met een gprs account of een inbel account. Wat stel je in als server en wat als dns? Ik verdrink in de onbekende fouten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:03
SuperG schreef op 26 February 2003 @ 07:47:
Ik heb dus ook z'n P800 maar heb dus ook gelezen dat je via Bluetooth via de PC op internet kan.
Maar hoe stel je dat in?
Heb gezocht maar dan vind ie alleen trheads deel 1,2,3 alleen niet de spot waar dat staat, als het er staat.
heb btw 'n Thrust BT USB dongle
Heb ik ook - je hoeft (met opera) niets in te stellen. gewoon BT serial port aanzetten. ALs die connectie er is dan gaat tie automatisch, maar dta kan ook zijn omdat ik geen WAP/GPRS ingesteld heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
cryofist schreef op 26 februari 2003 @ 11:45:
martijn02, hoe internet je via je cradle? met een gprs account of een inbel account. Wat stel je in als server en wat als dns? Ik verdrink in de onbekende fouten ;p
Ik hoefde alleen Opera te installeren. voor de rest nix configureren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Maar uh,....
Zit er nou ook wifi op de P800?
Kmoet effe iets hebben met wifi EN Bluetooth
Of is er een mogelijkheid om er wifi bij te krijgen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb net vics geinstalleerd maar ik krijg die clips niet op mijn P800 gecopieërd weet iemand hoe dat wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Nee, hij heeft geen WiFi, alleen Bluetooth dus.
Of je dat kan toevoegen weet ik niet. Volgens mij is het nu iig nog niet te krijgen.

Edit:
Je kunt de filmpjes in de documten map zetten.
Je opent ze vervolgens met Qfileman.

[ Voor 28% gewijzigd door Flint op 26-02-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke heb ik gedaan en ik heb het geprobeerd maar nu speeltie ze niet af dus dat schiet ook niet op, toch bedankt want ze staan er inmiddels wel op nu alleen nog het afspelen weet iemand hoe dat gaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebooten en nog eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

DAn zal ik er maar es ook Opera op zetten bij mij wilt ie het GPRS net op. wat blijkbaar ook nog werkt ook.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Ik heb hem :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Jullie horen morgen wel weer van me ik ga nu even spelen :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
veel plezier Danielson.

opera over usb werkt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:08
Dr0pSHoT schreef op 26 februari 2003 @ 15:56:
Maar uh,....
Zit er nou ook wifi op de P800?
Kmoet effe iets hebben met wifi EN Bluetooth
Of is er een mogelijkheid om er wifi bij te krijgen ofzo
neem een ipaq 5450, of wacht nog ff tot er meer indie serie uitkomen (een met gprs) of die xda van o2 weet niet hoedie heet

edit:

die heeft helmaal geen BT :X geen xda dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door 6killer op 26-02-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
weet iemand al precieser wanneer Debitel met GPRS komt?

Want die aanbieding die ze hebben is wel erg interessant.. €199,00 met 2 jarig debitel 210 abonnement.

Heb vandaag een Debitel folder binnen gekregen waar zelf een pagina grote advertentie voor de P800 instaat. Dus kan best dat Debitel een grote partij P800's heeft ingekocht.

Ik heb nu Dutchtone, jammer eigenlijk dat de abonnementen om te verlengen altijd minder zijn, want daardoor raken ze nu een abonnement kwijt. Zou best bij Dutchtone willen blijven ivm Dutchtone Extend. Volgens mij is dat op dit moment het beste GPRS optie, daar het binnen je bel bundel valt.

Dus als iemand nog een P800 bij een Debitel regio Haaglanden weet... let me know.

Of is er op dit moment nog een beter P800\abo combi te krijgen?

Ik had eigenlijk wel grote acties van T-Mobile verwacht.. maar tot nu toe nog niet veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je nog wat geduld hebt dan komt T mobile ook wel met acties, maar het gaat nu eerst ff om de naam bekend te maken daarna komen de telefoon acties.

Als je dan nog meer geduld hebt kun je wachten op Orange want die komen ook met mooie acties en heb je ook extended en alles in je bundel dus aan jou de keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHead schreef op 26 February 2003 @ 20:44:
...
Ik heb nu Dutchtone, jammer eigenlijk dat de abonnementen om te verlengen altijd minder zijn, want daardoor raken ze nu een abonnement kwijt. Zou best bij Dutchtone willen blijven ivm Dutchtone Extend. Volgens mij is dat op dit moment het beste GPRS optie, daar het binnen je bel bundel valt.
....
Zeker weten.. nu al 20 mb in de eerste maand. En voor 6 euro is dat niet duur(voor 6 euro -> onbeperkt wap, gek genoeg kun je via d*E ook html, jpg enzo downloaden).

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 21:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
T mobile heeft een aktie via dixons
EUR 279 met een 2jarig Tmobile300 pakket (= 35EUR per maand) + een gratis sms pakket voor een jaar geloof ik, staat ook op de site bij telefonie onderaan de pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
cryofist schreef op 26 februari 2003 @ 19:23:
veel plezier Danielson.

opera over usb werkt super
Echt wel ik hoefde niets in te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
RedHead schreef op 26 February 2003 @ 20:44:

Want die aanbieding die ze hebben is wel erg interessant.. €199,00 met 2 jarig debitel 210 abonnement.

Heb vandaag een Debitel folder binnen gekregen waar zelf een pagina grote advertentie voor de P800 instaat. Dus kan best dat Debitel een grote partij P800's heeft ingekocht.

Dus als iemand nog een P800 bij een Debitel regio Haaglanden weet... let me know.

Of is er op dit moment nog een beter P800\abo combi te krijgen?

Ik had eigenlijk wel grote acties van T-Mobile verwacht.. maar tot nu toe nog niet veel?
Debitel verwacht eind april met GPRS te komen, en die aanbieding van 199 daar heb ik hem ook mee gekocht, als je het wilt doen zou ik maar snel gaan reseveren in almelo hadden ze er 2 met deze aanbieding ik heb hem samen met een vriend gekocht daar zijn ze dus al weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchtone verwacht het in het tweede kwartaal maar ik heb net Extended aangevraagd en heb nu ook meteen gprs ontvangs. Is het trouwens goed dat ik extended instellen als wap account heb want een andere staat er bij mij niet. Dat zelfde heb ik ook als ik gebruik maak van bijvoorbeeld opera of het gewone internet op de P800 kan dat kloppen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 22:18:
Dutchtone verwacht het in het tweede kwartaal maar ik heb net Extended aangevraagd en heb nu ook meteen gprs ontvangs. Is het trouwens goed dat ik extended instellen als wap account heb want een andere staat er bij mij niet. Dat zelfde heb ik ook als ik gebruik maak van bijvoorbeeld opera of het gewone internet op de P800 kan dat kloppen??
Ik kan alleen gebruik maken van de ingeboude browser, als ik de opera browser wil gebruiken dan kost het $$. In je gprs instellingen staat adres. Daar staat nu als het goed is 'wap'. Als je er 'internet' van maakt dan kun je wel via de opera browser surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan al via Opera het net op maar ik weet niet of dat ik via extended zit of via wap en dat vind ik toch wel fijn om even zeker te weten dat ik via extended zit want anders gaat het natuurlijk nog meer knaken kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand trouwens of er nog ergens meer vics filetjes te vinden zijn ipv van de drie die erbij zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 22:54:
ik kan al via Opera het net op maar ik weet niet of dat ik via extended zit of via wap en dat vind ik toch wel fijn om even zeker te weten dat ik via extended zit want anders gaat het natuurlijk nog meer knaken kosten
Zolang er geen 'internet' staat in gprs instelling dan kost het nix extra.
zodra je connect via gprs zie je een wereld bol, anders niet.

en voor meer fimpjes ff zoeken www.videocoding.com : http://www.videocoding.com/pocketpc/demo.html

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

RedHead schreef op 26 februari 2003 @ 20:44:

[knip....]

Ik heb nog geen bevestiging kunnen krijgen van Tell-Me medewerkers, maar

koen in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee"

[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 27-02-2003 00:11 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

cryofist schreef op 26 February 2003 @ 11:45:
Ik heb een Epox dongle... en ik ben nog niet echt buiten geweest, maar een verdieping hieronder in de huiskamer (Zit wil een betonnen vloer tussen) doet hij het prima in ieder geval.

Ik heb helemaal niks ingesteld voor internet via BT of craddle. dat werkt bij mij allemaal vanzelf al... (alleen niet met de standaard-browser) Verder heb ik wel een GRPS-account in de telefoon staan, maar die doet het nog niet, en ook een Inbel account, maar die gebruikt hij dan ook niet...

Dus wat ik doe... BT op telefoon op discoverable... Create serial port naar de telefoon... Dan vindt de Mrouter software de telefoon en zie ik zo'n P800 icoontje in me taskbar... Nou dan werkt het gewoon... Ook met putty, myBuddies, en TipicMe.

• Haso2000
offtopic:
Vanochtend op m'n werk deed m'n gsm het niet meer (in de zin van 'geen ontvangst'). Dus ik in de middag naar huis bellen: ja hoor! een pakketje! (had nummerbehoud aangevraagd, vandaar mn simkaart het niet meer deed)
Kom ik om half 7 thuis: hebben ze alleen een nieuwe simkaart toegestuurd!!
"De Sony Ericsson P800 wordt zo spoedig mogelijk verstuurd..."

#$%^&* :(

[ Voor 24% gewijzigd door Haso2000 op 27-02-2003 00:30 ]

Verwijderd

misschien stel ik echt domme vragen maar ik wil het toch graag weten, als je met het internetprogie op de p800 naar een www.blablabla.nl gaat moet je dan bij betalen??

• DarkChylde
Ginz schreef op 27 februari 2003 @ 00:10:
[...]

Ik heb nog geen bevestiging kunnen krijgen van Tell-Me medewerkers, maar

koen in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee"
ik heb net het krantje van tell me in de bus.. en ze hebben een 2-jarig (!) t-mobile 1200!!!! en dan kost de p800 nog 99 euro...

dus jammer :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 10:05:
misschien stel ik echt domme vragen maar ik wil het toch graag weten, als je met het internetprogie op de p800 naar een www.blablabla.nl gaat moet je dan bij betalen??
Je hebt D*E . Dus dan is het gratis(binnen die 6 euro). Ik heb eerst aan de lijn gehangen met d*. Maar ze zeiden. WAP = 6 euro. INTERNET = 0.003 Euro per kb(als je al die 'gratis' 2 mb hebt verbruikt).

DUS. als je www.weetikveel.nl opzoekt via WAP.( check mijn instellingen een paar posts hierboven.) Dan kan dat onbeperkt voor die 6 euro.

:9 happy surfing :D

• Danielson
  • Nu online
DarkChylde schreef op 27 February 2003 @ 10:36:
[...]

ik heb net het krantje van tell me in de bus.. en ze hebben een 2-jarig (!) t-mobile 1200!!!! en dan kost de p800 nog 99 euro...

dus jammer :(
Met het zelfde abbonement bij Dixons is hij 164 euro :P dan heb je verdomme een abbo van 120 euro in de maand :o ik heb hem voor 199 met een 2 jarig abbo van 32,50 in de maand :)

Verwijderd

aha is goed heel erg bedankt now i will surf happy

• SG

SG

Ik heb dus internetten via de Bluetooth verbinding geprobeerd en dat lukte met die Opera browser.
Heb ook meteen de Vics player uitgeprobeerd door naar de demo site te gaan en dat werkte ook alleen de lage streams.
interngeheugen 'n beetje vol denk ik.

• 6killer
Nou ik begion het zat te worden ik kijk niet eens meer op 100 meer of minder ik wil dat ding nu een keer gewoon hebben gvd overal waar ik kom of heen bel komt die volgende week :(

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik ken het gevoel 6killer, ik zit er nu ook al een paar weken op te wachten, m'n oude toestel had waterschade opgelopen, gelukkig dekte mijn verzekering dat, maar nu maar wachten tot de BC een p800 binnenkrijgt :'(

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Hm.. waarom kon ik bij de Phonehouse gewoon een P800 ophalen dan ? :)
Geluk hou ik het dan maar op.. kost wel wat, maar jah :)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje,

Ik kan geen verbinding maken via mijn serial port (bluetooth).

Ik krijg een melding :
"The Bluetooth Serial Connection Failed: The Remote Device Closed The Connection. "

Ik gebruik een MSI usb adapter met msi bluetooth software 1.2.2.15 en een
se-p800.

Iemand enig idee, ik wil gewoon via bluetooth kunnen synchroniseren, surfen en dergelijke.....

mvg.

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Heb je bluetooth op je telefoon op 'discoverable' staan? (anders doet hij het bij mij ook niet) en heb je je telefoon en computer gepaird?
offtopic:
Oh, en die groetjes mag je weglaten hoor... mag niet eens volgens de faq..

[ Voor 3% gewijzigd door Martijn02 op 28-02-2003 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat op discoverable, is ook gepaired.... Het icoontje van de p800 is mooi groen in mijn bluetooth neighborhood.....

beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Scrummie schreef op 27 February 2003 @ 23:23:
Hm.. waarom kon ik bij de Phonehouse gewoon een P800 ophalen dan ? :)
Geluk hou ik het dan maar op.. kost wel wat, maar jah :)
* DarkChylde slapt Scrummie

ik had ze nog gebeld en de komende week/ 2 weken hadden ze ze niet... zei de verkopen... dusssssss, ik wacht nog 3 weekkies. ga binnenkort op wintersport en koop er na de wintersport wel een :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haat wachten eerst twee maanden wachten op de p800.
En nou een maand wachten op de 128 mb duo.

Wachten is niet leuk.
GGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 09:47:
Staat op discoverable, is ook gepaired.... Het icoontje van de p800 is mooi groen in mijn bluetooth neighborhood.....

beetje jammer
Ik heb precies hetzelfde maar bij mij geeft hij daarna wel aan dat hij verbonden is op com 3 of 4. Het je bij je Phone Connection Link alles wel goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Welk programma gebruiken jullie trouwens om films te comprimeren? mpegableX4live werkt bij mij klote films haperen en zo :S Er zijn toch nog wel meer programma's om films te comprimeren voor de P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Danielson schreef op 28 February 2003 @ 14:39:
Welk programma gebruiken jullie trouwens om films te comprimeren? mpegableX4live werkt bij mij klote films haperen en zo :S Er zijn toch nog wel meer programma's om films te comprimeren voor de P800?
dat haperen kan ook aan de firmware liggen, bij de laatste versie worden buffer problemen met de Mstick DUO opgelost (aangenomen dat je die filmpjes vanaf je Mstick speelt), waardoor filmpjes wel goed lopen.
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 11:59:
Ik haat wachten eerst twee maanden wachten op de p800.
En nou een maand wachten op de 128 mb duo.
Wachten is niet leuk.
GGGGGGGGG
twee maanden... ik w8 al /me 7 maanden, da's pas w88 :)

[ Voor 26% gewijzigd door Fear-factoR op 28-02-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
Fear-factoR schreef op 28 februari 2003 @ 15:06:

[...]
maar jij hebt hem al ;) (toch?)

ik kan 'm vanmiddag eindelijk ophalen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Fear-factoR schreef op 28 February 2003 @ 15:06:
[...]

dat haperen kan ook aan de firmware liggen, bij de laatste versie worden buffer problemen met de Mstick DUO opgelost (aangenomen dat je die filmpjes vanaf je Mstick speelt), waardoor filmpjes wel goed lopen.
Ze haperen op de pc ook dus het ligt niet aan de telefoon.
Is er geen ander programma die het ook kan? vast wel toch :S

[ Voor 8% gewijzigd door Danielson op 28-02-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Haso2000 schreef op 28 February 2003 @ 15:55:

maar jij hebt hem al ;) (toch?)
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Fear-factoR schreef op 28 februari 2003 @ 15:06:

Oké nu ik: Ik wist in eind April 2002 al dat de P800 mijn volgende telefoon zou worden.
Ik had `m eindelijk pas op 6 Februari.

Dat is meer dan 9 maanden

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu naast een sierra emulator ook een LucasArts emulator uit. Escummvm,
Deze laat je spellen spelen zoals: the day of the tentacle, indiana jones en sam and max hit the road :
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ringo004/sammax.jpg

dit is de link naar de download van het forum van my-symbian:

http://my-symbian.com/forum/download.php?id=198

en het draadje zelf:
http://my-symbian.com/for...=0&postorder=asc&start=90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
RedHead schreef op 26 februari 2003 @ 20:44:

Ik kan je uit betrouwbare bron >:) vertellen dat debitel bezig is met GPRS. Eerst zal dit beschikbaar komen op het KPN netwerk en in later ook voor Vodafone.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ginz schreef op 28 February 2003 @ 19:25:
[...]

Oké nu ik: Ik wist in eind April 2002 al dat de P800 mijn volgende telefoon zou worden.
Ik had `m eindelijk pas op 6 Februari.

Dat is meer dan 9 maanden
LOL als we dan toch gaan opscheppen, ik ken iemand die een jaar heeft moeten wachten op de P800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

offtopic:
off-topic, maar wel grappig...
Ik had het al een weekje liggen, in m'n verloren uurtjes heb ik een overzichtje
gemaakt van de top-posters in dit lang lopende topic. (wat je allemaal niet doet uit
verveling)

Ondergetekende moet met het schaamrood op zijn wangen zien dat hij bovenaan de lijst staat. :D
T/m Deel 3 pagina 19 in totaal 246 user's die gepost hebben, en er is één onder ons die weet dat ie eigenlijk wat hoger gescoord heeft. ;)

[table bordercolor=#aa00bb width=260 height=40 border=1 cellpadding=2

bordercolor=#f4g5cc]
[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1] [/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]De top 10[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1] [/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1] [/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]dl1[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]dl2[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]dl3 t/m pg 19[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]totaal[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]1[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Fear-factoR[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]142[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]159[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]31[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]332[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]2[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]webwatcher[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]102[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]86[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]8[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]196[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]3[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Ginz[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]34[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]73[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]23[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]130[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]4[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]wace[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]48[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]57[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]10[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]115[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]5[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]newsradio[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]22[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]108[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]6[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]DarkChylde[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]60[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]16[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]18[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]94[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]7[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]gadg[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]1[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]28[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]36[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]65[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]8[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Flint123[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]28[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]56[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]9[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Dr0pSHoT[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]19[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]32[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]2[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]53[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]10[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Martijn02[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]21[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]24[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]2[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]47[/td] [/tr][/table]

het volledige overzicht is hier te vinden,
als excel bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Fear-factoR schreef op 28 February 2003 @ 23:02:
offtopic:
off-topic, maar wel grappig...
Ik had het al een weekje liggen, in m'n verloren uurtjes heb ik een overzichtje
gemaakt van de top-posters in dit lang lopende topic. (wat je allemaal niet doet uit
verveling)

Ondergetekende moet met het schaamrood op zijn wangen zien dat hij bovenaan de lijst staat. :D
T/m Deel 3 pagina 19 in totaal 246 user's die gepost hebben, en er is één onder ons die weet dat ie eigenlijk wat hoger gescoord heeft. ;)

[table bordercolor=#aa00bb width=260 height=40 border=1 cellpadding=2

bordercolor=#f4g5cc]

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]De top 10[/td] [/tr]

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]dl1[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]dl2[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]dl3 t/m pg 19[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]totaal[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]1[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Fear-factoR[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]142[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]159[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]31[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]332[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]2[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]webwatcher[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]102[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]8[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]196[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]3[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Ginz[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]34[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]73[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]23[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]130[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]4[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]wace[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]48[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]57[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]115[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]5[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]newsradio[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]22[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]108[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]6[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]DarkChylde[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]60[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]16[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]94[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]7[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]gadg[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]1[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]28[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]36[/td] [td align=right

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]65[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]8[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Flint123[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]28[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]56[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]9[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Dr0pSHoT[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]19[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]32[/td] [td

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]53[/td] [/tr]

[tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]10[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]Martijn02[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]21[/td] [td

align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]24[/td] [td

valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1]47[/td] [/tr][/table]

het volledige overzicht is hier te vinden,
als excel bestand
cool :), link werkt wel maar zie geen sheet (of ben ik weer scheel 8)7 ) kan ik eens even kijken hoeveelste ik sta :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

6killer schreef op 28 February 2003 @ 23:07:
[...]

cool :), link werkt wel maar zie geen sheet (of ben ik weer scheel 8)7 ) kan ik eens even kijken hoeveelste ik sta :9
woeps link verneukt... |:(
hier dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Representing the Netherlands... Feaeareaeaear-factoR!!! ;)

Maar goed... Een vierde plek... ( :*) :*) :*) :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
Lachen,

zijn er geen Melkert-banen voor je? ;)

Kun je in het sheetje ook niet opnemen wanneer mensen 'm gekocht hebben? Dan kunnen we bijhouden hoe de verspreiding in NL is. Ik kocht de mijne op 4 feb 03. Ik kreeg 'm trouwens later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren bij GSMPlaza me P800 opgehaald.
Ik was toevallig in Almere en kon het zo ophalen, echte super service. ze hebben meteen het een en ander uitgelegd

/me like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:20
Prijs van de P800 is niet echt aan het dalen, en ik zit te balen!

Had eigenlijk wel verwacht dat na de eerste hausse er wel zo'n 50 a 75 euro vanaf zou gaan.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Stinger_Ventura schreef op 01 March 2003 @ 11:32:
Prijs van de P800 is niet echt aan het dalen, en ik zit te balen!

Had eigenlijk wel verwacht dat na de eerste hausse er wel zo'n 50 a 75 euro vanaf zou gaan.
dat is ook logisch, kijk maar rond, die telefoon is bijna niet te krijgen, pas als elke winkel ze op voorraad heeft dan zal het denk ong een maandje 6 weken duren voordat de acties scherper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net uit de Debitel shop in Den Bosch.
Daar hadden ze hem gewoon op voorraad , 1 april kan ik hem ophalen , Joeppie!!

chill_will is blij , het is echt een mooi apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Wie heeft GPRS via T-mobile al aan de praat gekregen?
Mij lukt 't niet :( Ik krijg geen dataverkeer.

Ik zag gisteren weer iemand heel gelukkig worden bij de BC. Ze hadden dr weer eentje binnen en die jongen kwam 'm net ophalen toen ik in de winkel was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 28 February 2003 @ 19:40:
[...]

Ik kan je uit betrouwbare bron >:) vertellen dat debitel bezig is met GPRS. Eerst zal dit beschikbaar komen op het KPN netwerk en in later ook voor Vodafone.
Ik heb laatst naar Debitel gebelt en ze zeidden dat GPRS uit komt in Juni!!!

Had ik al verteld dat ik wachten haat. GGGGGGG

Waarom niet alles in een keer.

verkoper: Ok dus u wilt de p800 hebben?
Ik : ja graag.
verkoper : Nou gelukkig hebben we ze op voorraad.
verkoper : Anders nog iets?
Ik : Ja ik zou graag ook een 128 mb module er bij willen hebben.
Ik : Oja en een GPRS account.
verkoper : En wilt u pinnen?
Ik : Ja.
verkoper : U heeft betaalt en nog een prettige dag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik : Ja ik zou graag ook een 128 mb module er bij willen hebben.
Dus jij wilt zeggen dat je er ook al een 128mb memorystick duo bij hebt???
ik dacht dat die dingen pas in april kwamen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me sterk, vooral omdat Sony ze nog niet eens gereleased heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 17:55:
[...]

Dus jij wilt zeggen dat je er ook al een 128mb memorystick duo bij hebt???
ik dacht dat die dingen pas in april kwamen. O-)
Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 18:33:
Lijkt me sterk, vooral omdat Sony ze nog niet eens gereleased heeft :D
lees zn verhaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 01 maart 2003 @ 18:50:
[...]

[...]

lees zn verhaal :o
Hellaas komt de 128 mb duo in april uit. :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bluetooth verbinding met mijn P800 wil niet echt!!!!!!!!
Heeft iemand daar info over????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 08:38:
De bluetooth verbinding met mijn P800 wil niet echt!!!!!!!!
Heeft iemand daar info over????????????
wat bedoel je met wil niet echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

En waar mee wil het niet echt lukken

PC
BT headset
BT carkit
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elviver schreef op 22 February 2003 @ 02:29:
GPS-module, progje waarmee je op je PC je begin en eindpunt uit kan stippelen, en ik heb écht alles wat ik maar kan wensen van zo'n 'telefoon' :P
http://www.psiloc.com/nokia/eng/minigps7/index.html

ff wachten nog.. ff wachten.... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een p800 en krijg geen connectie met me blue tooth headset hbh -15 wie weet hoe dat kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zouden een aantal redenen kunnen zijn:
- heb je ze wel gepaird? (aan elkaar voorgesteld?)
- staat bt op je tel wel aan?
- Is je headset wel P800 compatible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 13:06:
ik heb een p800 en krijg geen connectie met me blue tooth headset hbh -15 wie weet hoe dat kan ?
zet op je p800 BT aan, zet je HBH-15 uit, zet hem weer aan en terwijl je dat doet hou je dat knopje 10 sec ingedrukt, hij geeft een pieptoon en het rode ledje gaat flikkeren, nu moet je p800 je headset vindnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 01:23:
[...]

Hellaas komt de 128 mb duo in april uit. :'( ;(
ag das nog een maand wachten, je hebt al een paar maanden op je p800 moeten wachten net als vele anderen hier (ik dus ook) en op een paar na hebben we m nog steeds niet... dus dat wachten op extra geheugen zal wel mee vallen denk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 6killer op 02-03-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik kom via vodafone gprs het internet niet op. Ik heb via sonyericcson een berichtje laten sms en. Maar hiermee werkt het niet.

Ik krijg het volgende

als ik linksonderin de status van mijn verbindin opvraag staat er :
Netwerk : Vodafone
GPRS: Aangesloten
(aanmelden mislukt)

Als ik probeer te browsen via de ingebouwde browser, komt er voor 3a4 seconden een wereldbolletje in mijn taakbalk.

Als ik probeer te browsen via de Opera browser krijg lukt het ook niet,

Via de cradle kan ik wel internetten....

Nu heb ik gewoon de instellingen van SE gebruikt en toegevoegd. Kan iemand me helpen hoe ik dit precies in moet stellen?

Ik heb een Internet en een WAP Account, misschien gaat hier iets mis.

HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Dat probleem heb ik nou precies het zelfde gehad!. ik ben toen op een gegeven moment naar de sonyericsson site geweest, en daar kun je de instellingen naar je toe laten mailen. dat heb ik dus van alles gedaan... WAP, GPRS en MMS. in totaal dus 3 smsjes gekregen van sonyericsson. toen alles gerunt en het WAP werkte toen via inbellen. dat was natuurlijk niet de bedoeling. vervolgens heb ik mijn internet account ( die erbij gekomen is door dat smsje ) gewijzigd naar: GPRS account in plaats van inbellen. de rest heb ik alles hetzelfde gelaten. ojah..heb net pas mijn WAP account verwijderd van vizavi want die heb ik niet nodig. wel je MMS wapaccount laten staan! en oja, je hebt uiteindelijk gewoon 2 internet accounts: GPRS voor je internet en een GPRS voor je MMS. vervolgens heb je dus nog 1 WAP account voor MMS. dat is alles..als je er niet uit komt...ehm...laat maar ff weten :9
tjow! en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
FF klein vraagje voor de tweakers welke een P800 met een Debitel abo hebben genomen (je weet wel.. die aanbieding voor €199).

Is de P800 simlock vrij?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.