Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.539 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 22:20:
[...]

Ik heb hem wel verzekerd maar ze verzekeren hem niet tegen zakkenrollen.

Gewoon weg omdat het te vaak gebeurd.
Vallen ook niet, eigen schuld is dat.

Lees de voorwaarden van je verzekering maar eens heel goed, dan is die eigenlijk alleen verzekerd tegen gebreken van de fabrikant, en dan krijg je een leentoestel dat ook het goedkoopste van het goedkoopste is.

Verzekering is oplichting.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Stinger_Ventura schreef op 17 February 2003 @ 22:53:
[...]

Vallen ook niet, eigen schuld is dat.

Lees de voorwaarden van je verzekering maar eens heel goed, dan is die eigenlijk alleen verzekerd tegen gebreken van de fabrikant, en dan krijg je een leentoestel dat ook het goedkoopste van het goedkoopste is.

Verzekering is oplichting.
HOHO....

Daar ben ik het absoluut niet mee eens, er zijn verschillende verzekeringsmaatschapijen, en dus ook verschillende voorwaarden.

Ik ben zelf verzekerd bij HFS, een verzekering van T for Telecom.
En dat is na mijn mening een topverzekering i.t.t die van Dixons en Belcompany.

Ik heb de voorwaarde goed gelezen en:

- Als je het toestel nog kan overhandiggen aan de maatschappij wordt je toestel altijd gerepareerd of vervangen voor een nieuw. (maak niet uit wat er gebeurd is)
- Als je het toestel niet meer kan overhandiggen, maar is hij van jou afgenomen onder bedreiging, icm geweld of is hij uit een afgesloten ruimte gehaald waar braak zichtbaar is zal er altijd uitgekeerd worden!
- Verzekerd tegen € 225.00 misbruik met je abonnement.
- Zelfs zakkenrollerij is gedekt, mits ik een daderprofiel :? kan geven van degene die mij gerold heeft.

En aangezien ik de duurdere heb van € 7.95 p/m krijg ik binnen 48 een geheel nieuwe bij schade van een koerier.

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 17-02-2003 23:16 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik mag die van mij op de grond kapot gooien, zolang ik maar zeg dat het "per ongeluk" ging.
Heb wel 'n eigenrisico van ik meen 23 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 15:19
Ginz schreef op 17 februari 2003 @ 23:14:
[...]

HOHO....

Daar ben ik het absoluut niet mee eens, er zijn verschillende verzekeringsmaatschapijen, en dus ook verschillende voorwaarden.

Ik ben zelf verzekerd bij HFS, een verzekering van T for Telecom.
En dat is na mijn mening een topverzekering i.t.t die van Dixons en Belcompany.

Ik heb de voorwaarde goed gelezen en:

- Als je het toestel nog kan overhandiggen aan de maatschappij wordt je toestel altijd gerepareerd of vervangen voor een nieuw. (maak niet uit wat er gebeurd is)
- Als je het toestel niet meer kan overhandiggen, maar is hij van jou afgenomen onder bedreiging, icm geweld of is hij uit een afgesloten ruimte gehaald waar braak zichtbaar is zal er altijd uitgekeerd worden!
- Verzekerd tegen € 225.00 misbruik met je abonnement.
- Zelfs zakkenrollerij is gedekt, mits ik een daderprofiel :? kan geven van degene die mij gerold heeft.

En aangezien ik de duurdere heb van € 7.95 p/m krijg ik binnen 48 een geheel nieuwe bij schade van een koerier.
Mag je voor mij die polisvoorwaarde scannen. Want ik ben benieuwd

Kennis van me had een middelmatig qua prijs verzekering afgesloten bij Belcompany.
Toen zijn V3680 kapot ging, claimde ze waterschade. Terwijl dat ding nooit water had gezien ( bezweet gezicht hooguit !)
Toen is dat ding 1.5 maand weg geweest, en kreeg die een Ericsson GA628 mee.
Toen ging die weer kapot, en toen wilde ze hem niet meer repareren.
En dat voor 12.50 gulden per maand.

Alles was uitgesloten, behalve diefstal uit huis enz ( waar braak zichtbaar is ) Maar dat is ook gedekt op je inboedel verzekering!
Zakkerollen niet
Vallen is eigen gebrek ( uitgesloten in elke verzekering ! )

Dus ik zie niet wat er wel verzekerd is.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Stinger_Ventura schreef op 17 February 2003 @ 23:35:
[...]

Mag je voor mij die polisvoorwaarde scannen. Want ik ben benieuwd

Kennis van me had een middelmatig qua prijs verzekering afgesloten bij Belcompany.
Toen zijn V3680 kapot ging, claimde ze waterschade. Terwijl dat ding nooit water had gezien ( bezweet gezicht hooguit !)
Toen is dat ding 1.5 maand weg geweest, en kreeg die een Ericsson GA628 mee.
Toen ging die weer kapot, en toen wilde ze hem niet meer repareren.
En dat voor 12.50 gulden per maand.

Alles was uitgesloten, behalve diefstal uit huis enz ( waar braak zichtbaar is ) Maar dat is ook gedekt op je inboedel verzekering!
Zakkerollen niet
Vallen is eigen gebrek ( uitgesloten in elke verzekering ! )

Dus ik zie niet wat er wel verzekerd is.
Ik zal als ik weer eens bij mijn ouders thuis ben, mijn voorwaarde gaan scannen (heb zelf geen scanner)
Dan zal ik ook een topic gaan openen waar we verschillende verzekeringen kunnen gaan bekijken, en onze ervaringen daar in posten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ik kan geen plaatjes toevoegen. |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
[quote]Ginz schreef op 17 February 2003 @ 19:24:
Als jij zeg dat je prefereer dat 1Kb = 1024b, dan is het dus wel een display van 65K (percies 65.536)
[/quote]
als je terugzeurt, moet je het wel goed doen! :+

65536 / 1024 = ?

psies. 64. 64k kleuren dus. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 3 dagen om mijn verzekering bij de Phonehouse te annuleren. Kost me 10 euro per maand, maar dan heb ik dezelfde dekking als Ginz volgens mij. Het enige dat niet gedekt is, is als ik hem zelf ergens laat liggen. Een vriend van me beweerde dat ook dat in zijn verzekering gedekt is, maar dat vind ik erg moeilijk te geloven.

Wie was er ook alweer bezig met een overzicht van verzekeringen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een verzekering bij de Phonehouse en heb ook gelezen dat je gedekt ben bij diefstal en schade (zie http://www.phonehouse.nl/...erservices-PhoneInsurance )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:57
ik had gebeld met een winkel van phonehouse en de verkoper vertelde mij dat zakkenrollen ook gedekt is. dus het lijkt erop dat je je schatje het best bij ph kan verzekeren. weet alleen niet of dat ook kan als je je toestel daar niet gekocht hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik nog geen antwoorden op mijn vragen heb over de P800, hier nog een keertje:
1) Kan je op de een of andere manier ook MP3 bestanden als ringtones gebruiken?
2) Waar pas ik het volume van de ringtone van SMS berichten aan?
3) Zou het mogelijk zijn om SWF (Flash) files onder Symbian te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Dat is wel een erg stoer apparaatje. Jammer alleen dat het Sony is, want dan krijg je allemaal rommel software erbij met copyright regeltjes erin enzo. Of zouden ze daar nu intussen een beetje vanaf aan het stappen zijn? Een van de redenen voor mij om de P800 te kopen, was de geintegreerde mp3 walkman. Maar een T600 gecombineerd met dit dingetje ... hmm, ik geloof dat ik hem nog t/m donderdag terug kan brengen bij Phonehouse! Nah, toch maar niet doen he ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 09:59:
Aangezien ik nog geen antwoorden op mijn vragen heb over de P800, hier nog een keertje:
1) Kan je op de een of andere manier ook MP3 bestanden als ringtones gebruiken?
2) Waar pas ik het volume van de ringtone van SMS berichten aan?
3) Zou het mogelijk zijn om SWF (Flash) files onder Symbian te draaien?
1) Nee, voor zover ik weet niet. Ik heb het in ieder geval nog niet kunnen vinden.
2) Geen idee.
3) Die vraag is al beantwoord. Nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 10:24:
[...]
Damn. Wachten dus, totdat iemand Zookeeper port naar Symbian. Hmm, een goede Puzzle Bobble clone zou ook niet slecht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:13:
Waarom is het zo moeilijk om een nieuwe p800 kwijt te raken?
Misschien is je prijs te hoog en kopen mensen dan liever een nieuwe? Veel mensen verlengen en/of sluiten een nieuw abbo af, en dan is de prijs toch een stuk lager en weet je zeker dat er niets mee aan de hand is.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:24:
[...]
waarom zou dat niet kunnen dan? er kan toch allerlei software voor gemaakt worden, dus waarom geen flash player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
okay, het kan nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja psies. in theorie kan het wel. er is alleen nog geen player voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Haso2000 schreef op 17 februari 2003 @ 16:00:
Voor diegene die nog een jaartje willen wachten met het aanschaffen van een nieuw mobieltje:

Press Release SE
Meer info

B)
Jammer dat ie maar java midp 1.0 ondersteunt en niet de nieuwe 2.0 specificatie :|

Verder is zo'n klapmechanisme best praktisch, heb nu 2 jaar plezier gehad van m'n v3690 en ik vond het klapmechanisme best fijn :) Kan me wel voorstellen dat je het niet mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik vroeg mij af :

Als ik de duo memory stick gebruik, steekt dit ding dan niet uit aan de zijkant van de telefoon?

En zoniet, hoe zit het dan met de memorystick duo? Hoe werkt dit, zitten ze achter elkaar? Boven elkaar?

thnx

Timj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
http://gadget.brando.com.hk/polley_usbc.php
hmm, die usb chargercable lijkt me nu wel realistisch. het is dus alleen een charger die gebruik maakt van de stroom op je usb. en geen data verbinding.. zie link

de duo stick past er helemaal in naar mijn weten. hij wordt zelfs afgedekt door de stylus (hey mijn snowboard is ook een stylus :D)..
de duo stick is een kleinere variant van de gewone.

de magic gate tech is voor extra compresie op audio. die wordt niet ondersteund door de p800. je kan ze wel gebruiken om data op te slaan. dwz er kunnen gewoon mp3 op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 11:55:
Mensen,

Ik vroeg mij af :

Als ik de duo memory stick gebruik, steekt dit ding dan niet uit aan de zijkant van de telefoon?

En zoniet, hoe zit het dan met de memorystick duo? Hoe werkt dit, zitten ze achter elkaar? Boven elkaar?

thnx

Timj
Uhmm.. je vraag is niet helemaal duidelijk. De memorystick duo voor de telefoon steek natuurlijk niet uit. Die duo modellen zijn kleiner dan de normale.
De meegeleverde converter maakt van een duo model 'n gewone (grotere) memorystick. Dan kun je de duo dus ook in andere produkten gebruiken.

Je kunt die converter dus niet in de telefoon stoppen, dat pas niet.

Edit: DarkChylde was me voor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Flint op 18-02-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
http://www.sonystyle.com/...Name=acc_MemoryStickMedia
hmm, het prijsverschil tussen magic gate en gewone sticks is 20$. (allebei niet duo).
scheelt toch best veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de settings voor Ben MMS kan ze wel otvangen maar niet openen en verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here: Ben MMS stuurt alleen instellingen voor GPRS, maar ik neem aan dat je ook MMS via WAP kan versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

kan iemand mij een link geven naar de Vicsplayer? Hij staat niet meer op Symbian forum, zoals je hiervoor hebt kunnen lezen...

Maar er waren mensen die hem al gedownload hadden, kunnen zij hem ter beschikking stellen?

thnx!

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Bij mij werkt Ben MMS via de settings van de T68i, die kun je gewoon laten toesturen op ben-online.
Je krijgt dan in de map autom. install 'n berichtje wat je moet openen.

Grappig is als je aan Ben vraagt hoe je de P800 aan de praat krijg via Ben MMS, dan krijg je als antwoord dat dat nog helemaal niet kan :D

Edit:
Timj, als je 'm vanavond nog niet hebt mail ik 'm je wel, ik zit nu op m'n werk ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Flint op 18-02-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 15:40:kan iemand mij een link geven naar de Vicsplayer? Hij staat niet meer op Symbian forum, zoals je hiervoor hebt kunnen lezen...
Die software is ongeautoriseerd beschikbaar gemaakt aan de wereld. De leverancier wil niet dat die software al bij eindgebruikers is. Ik heb hem, het is stoer om te zien maar het crasht - dus ik zie het nut niet zo :)
DarkChylde schreef op 18 februari 2003 @ 12:22:de magic gate tech is voor extra compresie op audio. die wordt niet ondersteund door de p800. je kan ze wel gebruiken om data op te slaan. dwz er kunnen gewoon mp3 op...
Wat is nou precies het verschil tussen gewone en magic gate memory sticks? Weet je een document of kan je het in een paar zinnen uitleggen?

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 15:32

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Is het ook mogelijk om het operator logo te veranderen?
ik ben NL KPN een beetje zat eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Magic gate doet de informatie volgens mij versleutelen om de copyright te beschermen, meer doet het d8 ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Nou, die vics player is nu illegaal, ga dus geen links posten of whatsoever.. ben ook niet van plan hem via andere mogelijkheden te verspreiden. Wat je kan doen.. is goed zoeken ;)

Anyway.. Ik heb gehoord dat er een Snes Emulator aan zit te komen.. Dat zou helemaal te cool zijn volgens mij :) Nog 4/5 dagen.. dan kan ik alles gaan uitproberen.. ik heb zo'n zin :(.
Voor veel software kan je trouwens bij dat my-symbian forum terecht, die hebben echt nuttige topics en veel downloads..

Vraagje nog.. Is het echt de moeite waard om de P800 als Audio speler voor in de trein te gebruiken ? Dwz. qua geluidskwaliteit enzo ? Ik hoorde dat het max 128kbit is.. dat zou jammer zijn namelijk..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op 18 February 2003 @ 16:33:
Vraagje nog.. Is het echt de moeite waard om de P800 als Audio speler voor in de trein te gebruiken ? Dwz. qua geluidskwaliteit enzo ? Ik hoorde dat het max 128kbit is.. dat zou jammer zijn namelijk..
Ik gebruik hem zelf ook elke dag in de trein en luister o.a. muziek en dat gaat prima! geluidskwaliteit is goed en ik heb ook al mp3tjes van 192kbps erop gehad dus dat is ook geen probleem! De enige beperking die je hebt is die 16MB! Ze moeten echt eens opschieten met die DUO's! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
over magic gate [quote]
From what I've read, the MagicGate technology "checks out" a file when you transfer it from your PC. YOu can only check out the file three times at once before having to check a copy back in. In this way, piracy is limited(?). Also, You've gotta have a MS that support MagicGate in order to transfer audio files in ATRAC3 format (using the NX included software, anyway). Last, the rumor is that the new 256MB Memory Sticks won't be supported by the NX unless they have MagicGate (I think I'm remembering that right...something to do with movies, I imagine).
[/qoute]

van een ander forum. magic gate bevat dus extra beveiligingen...
en de nieuwe atrac van sony accepteerd alleen macig gate.
maar is niet interresant voor de p800. (heb verder geen onderzoek gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister die goboy emulator er op gezet maar ik snap het niet helemaal. waar kun je die games halen die je er op zou moeten kunnen spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op 18 February 2003 @ 16:33:Vraagje nog.. Is het echt de moeite waard om de P800 als Audio speler voor in de trein te gebruiken ? Dwz. qua geluidskwaliteit enzo ? Ik hoorde dat het max 128kbit is.. dat zou jammer zijn namelijk..
Doe ik dagelijks. Gaat vervelen, die paar tracks die je nu kwijt kan ;) Maar de geluidskwaliteit is best okay. Dat files van >128kbps ook konden, wist ik niet. Misschien dat het dan wat minder schel klinkt. Ik mis veel hoge tonen. En dat terwijl bass over het algemeen meer een probleem is bij portable audio :-)
DarkChylde schreef op 18 februari 2003 @ 16:44:From what I've read, the MagicGate technology "checks out" a file when you transfer it from your PC. YOu can only check out the file three times at once before having to check a copy back in. In this way, piracy is limited(?). Also, You've gotta have a MS that support MagicGate in order to transfer audio files in ATRAC3 format.
Dus je krijgt onwijs gare software om files op je mg memorystick te zetten? Of begrijp ik het nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Hm.. Dan ga ik er toch maar eens over denken om mijn MD speler te verkopen.. of zou dit een dom idee zijn ? (Wacht sowieso tot die 128 stickjes dr zijn ;)) Njah.. zien we dan wel weer ffies.. kga hem eerst vrijdag/zaterdag ff grondig testen en dan ook ECHT grondig.. wil hem totaal naar me wensen zetten qua instellingen en software.. moet lukken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 17:17:
[...]

Doe ik dagelijks. Gaat vervelen, die paar tracks die je nu kwijt kan ;) Maar de geluidskwaliteit is best okay. Dat files van >128kbps ook konden, wist ik niet. Misschien dat het dan wat minder schel klinkt. Ik mis veel hoge tonen. En dat terwijl bass over het algemeen meer een probleem is bij portable audio :-)

[...]

Dus je krijgt onwijs gare software om files op je mg memorystick te zetten? Of begrijp ik het nou verkeerd?
MG is een toevoeging op de normale MS, voor de beveiliging van muziek(atrac3). Maar niet van andere bestanden. Je kunt gewoon je MG in je fototoestel van sony gebruiken. Maar omdat normale Mem stick dus geen beveiliging hebben, kun je daar dus die muziek files van kopieren. En dat wil sony dus niet.

Maar foto's mp3 video's kun je gewoon erop zetten. Er zijn dus 2 beveiligingen.
1) restrictie van de host (slikt alleen maar MG)
2) restrictie van de MG voor atrac3 bestanden

De p800 heeft hier dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 18 February 2003 @ 15:46:
Bij mij werkt Ben MMS via de settings van de T68i, die kun je gewoon laten toesturen op ben-online.
Je krijgt dan in de map autom. install 'n berichtje wat je moet openen.

Grappig is als je aan Ben vraagt hoe je de P800 aan de praat krijg via Ben MMS, dan krijg je als antwoord dat dat nog helemaal niet kan :D

Edit:
Timj, als je 'm vanavond nog niet hebt mail ik 'm je wel, ik zit nu op m'n werk ;)
Heb wel 10 keer gedaan werkt niet
kan ze niet verzenden ik krijg ze wel binnen maar kan het niet openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht* wat is dat een mooie foon, heb even de 3 topics beetje doorlopen :P (jah I know, it wuz alot :D)

Maar denk toch niet dat ie zo geschikt gaat zijn, heb nu een Nokia 3310 en ben op zoek naar iets nieuws. Een kameraad had een PDA en daarmee sprak dit toestel mij onmiddelijk aan :)

Maar 'k haat het gewoon als m'n foon op een paar dagen leeg is... Dan heb ik ook nog een mooie nokia 7650 aanbieding => 200 € (accu zal ook wel vlug leeg zijn)

Heb al via de search wat meer info gezocht maar blijkbaar vinden de meeste deze p 800 beter.

Mja 'k zie nog wel, mss ga'k wel gewoon voor de t68i... heeft niemand iets te koop toevallig? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 10:22:
[...]

Hmm. Dat is wel een erg stoer apparaatje. Jammer alleen dat het Sony is, want dan krijg je allemaal rommel software erbij met copyright regeltjes erin enzo. Of zouden ze daar nu intussen een beetje vanaf aan het stappen zijn? Een van de redenen voor mij om de P800 te kopen, was de geintegreerde mp3 walkman. Maar een T600 gecombineerd met dit dingetje ... hmm, ik geloof dat ik hem nog t/m donderdag terug kan brengen bij Phonehouse! Nah, toch maar niet doen he ... ;)
ehh... het ging om het geheugen niet om het apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 11:55:
Mensen,

Ik vroeg mij af :

thnx

Timj
Het is een blokje van 2 bij 1 cm die helemaal in je telefoon gaat.

Kijk ook bij www.memorystick.com voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 00:35:
Als je terugzeurt, moet je het wel goed doen! :+

65536 / 1024 = ?

psies. 64. 64k kleuren dus. >:)
Uhm....

Tja, daar heb je gelijk in. Het is maar net hoe je het interpreteer.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 21:15:
[...]

Heb wel 10 keer gedaan werkt niet
kan ze niet verzenden ik krijg ze wel binnen maar kan het niet openen
Hmm, wazig.
Krijg je 'n foutmelding?
Ik heb bij mijn ben-online profiel echt gewoon 'n T68i staan :D

Maaruh, je kunt niet verzenden, maar krijgt ze wel binnen? Dan stuur je die dus niet zelf...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:35

Martijn02

/* No Comment */

Whaa check this!

Denk je een telefoon zonder microsoft spul te kopen willen ze het er nog op hebben...

Aan de andere kant is het wel een goeie ontwikkeling als je kijkt naar de apps die beschikbaar zijn. (Dat gaat naar mijn mening erg hard de goeie kant uit op my-symbian staan bijna elke dag weer nieuwe leuke handige apps :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 18 February 2003 @ 22:52:
[...]

Hmm, wazig.
Krijg je 'n foutmelding?
Ik heb bij mijn ben-online profiel echt gewoon 'n T68i staan :D

Maaruh, je kunt niet verzenden, maar krijgt ze wel binnen? Dan stuur je die dus niet zelf...?
Mijn profiel is ook T 68i bij BEN
mijn vrouw heeft t68 heb ook de t68
als ik via tel van mijn vrouw stuur komt binnen op de p800
dan mis ik de bijlagen bv foto
dan doe ik recieve
connecting to mms service
establising network connection
na 4 minuten
no responce
the mms service centre has not replied try again later
geen foto
bij t68 komt hij wel binnen maar in 1 keer compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn02 schreef op 18 February 2003 @ 23:56:
Whaa check this!

Denk je een telefoon zonder microsoft spul te kopen willen ze het er nog op hebben...

Aan de andere kant is het wel een goeie ontwikkeling als je kijkt naar de apps die beschikbaar zijn. (Dat gaat naar mijn mening erg hard de goeie kant uit op my-symbian staan bijna elke dag weer nieuwe leuke handige apps :) )
Als je bedenkt dat het idle process van windows al 16kb groot is, 16kb om NIETS te doen! ... dan wil ik niet weten wat voor omvang die visual basic apps gaan hebben die op de P800 komen. Het lijkt leuk, persoonlijk ben ik een beetje bang dat teveel developers ermee gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* offtopic (is er weer een nieuw forum geopend zonder het mij te vertellen of zo? of is iedereen gewoom te druk met spelen?)

heeft er iemand die vics player nog kunnen vinden? Want volgens mij is het echt wel de moeite waard om het te hebben. Als iemand hem heeft gevonden kan die mij dan het adres mailen?!?!

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.siemens-mobile...,2039,131_1057373,FF.html

Lijkt me ook een leuk telefoontje;

The SX1 will be available throughout Europe and Asia within the first half of 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 22:20:
http://www.siemens-mobile...,2039,131_1057373,FF.html

Lijkt me ook een leuk telefoontje;

The SX1 will be available throughout Europe and Asia within the first half of 2003.
Hum........Siemens SX1

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik zit weer es met 'n wazig probleem.
Heb 'n pop3 mail account aangemaakt.
Het werkt gewoon goed als ie op de syncstation staat, maar zodra ie daar vanaf is werkt het ineens niet meer. Ik krijg de niets zeggende foutmelding: "geen route beschikbaar IPv6"

Maar dat heeft toch helemaal nix met de computer te maken? Hij maakt verbinding via GPRS.

Het versturen van e-mail werkt trouwens wel altijd.

Verwijderd

BEN MMS werkt na 2 dagen kloten |:(

• DarkChylde
ik ga proberen om een p800 te bemachtigen :D
maar zijn de toestellen al opgeladen :?

• Flint
Die van mij was 30%, maar ik vraag me af wat ze dr in de winkel nog mee gedaan hebben. dr stond 'n foto in van achter de balie :/

Ik heb 'm iig eerst helemaal leeg gemaakt, en daarna 12uur in de lader gezet.

• bruk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Flint123 schreef op 19 February 2003 @ 23:11:
...
Maar dat heeft toch helemaal nix met de computer te maken? Hij maakt verbinding via GPRS.

...
Nee, als ie in de cradle staat pakt ie de internet verbinding van je compu, als ie eruit is pakt ie gprs

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 11:10:
BEN MMS werkt na 2 dagen kloten |:(
Wat heb je nu veranderd? Had hetzelfde probleem als jij, ben er nog niet uit...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 15:31:
[...]

Wat heb je nu veranderd? Had hetzelfde probleem als jij, ben er nog niet uit...
bij ben oline t68 kiezen laten sturen
en instellingen instaleren

bij control panel
messaing accounts
mms
wap account instellen op benwapgprs
automatic on (Werkt niet)
andere wijzigingen kanik nu niet herinneren
als het niet werkt laat horen
ga dan dieper op in

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:23
Die van zou vandaag binnenkomen, maar ze hadden hem niet gekregen bij debitel het word nu waarschijnlijk volgende week :(

Verwijderd

DarkChylde schreef op 20 February 2003 @ 12:52:
ik ga proberen om een p800 te bemachtigen :D
maar zijn de toestellen al opgeladen :?
bij mij zattie ook al vol genoug om te kunnen gebruiken meteen. Ik dacht dat iemand hier op het forum er nog een wilde verkopen maar ik weet niet ofdatie al verkocht is je moet ff de laatste +/- 10 pag's :*) doorbladeren dan kom je het vanzelf tegen

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Kan iemand die de nederlandse P800 heeft gekocht misschien het Nederlandse languagepack posten? Ik zit hier namelijk nog steeds in het Engels te werken, en Nederlands zou misschien wel aardig zijn.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

ik kwam net op my-symbian weer een leuk progje tegen, je kan er de snelheid van de P800 proc (ARM) mee meten... http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=2709 :)

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:35

Martijn02

/* No Comment */

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een P800 te gebruiken op een carkit van bijvoorbeeld een T68i? Volgens mij zijn de stekkers wel hetzelfde, maar ik zou graag even zeker willen weten of het werkt.

Ik heb namelijk zo'n MrHandsfree carkit in de auto en ik heb net zo'n voucher gekocht om een nieuwe connector te bestellen. Natuurlijk hebben ze bij MrHandsfree nog geen P800 connector (lijstje) dus nou wilde ik een T68i (of andere) connector gebruiken.

Iemand die me hier uit kan helpen?

/edit:
De Handsfreesets, car-holders en system-cables van SE zijn van hetzelfde typenummer voor de T68i en P800 zie ik net op de SE site

[ Voor 13% gewijzigd door Martijn02 op 20-02-2003 20:23 ]

Verwijderd

Martijn02 schreef op 20 February 2003 @ 20:16:
/edit:
De Handsfreesets, car-holders en system-cables van SE zijn van hetzelfde typenummer voor de T68i en P800 zie ik net op de SE site
Dat zou mooi zijn, ik heb ook zo'n Mr Handsfree dinges. Kan je het hier posten als je het geprobeerd hebt???

• Flint
Fear-factoR schreef op 20 februari 2003 @ 19:32:
ik kwam net op my-symbian weer een leuk progje tegen, je kan er de snelheid van de P800 proc (ARM) mee meten... http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=2709 :)
Leuk, maar daarvoor moet je wel kunnen inloggen...

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

http://dreo.org/p800/putty/index.html

Putty voor de P800 _/-\o_
P800 here i come :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
aaaaah, ik word gek. bel ik van te voren naar het alg. phonehouse nummer om te kijken waar ze nog een p800 hebben... vindt ik er een in amsterdam..
nou ik bellen naar die winkel om 'm vast te laten houden. nemen ze niet op :z
denk toch maar naar de winkel gaan...is ie op:(
en ik had mijzelf beloof om nog een maand te wachten als ik 'm gisteren niet zou vinden |:(
(en itontoday bood zijn p800 aan, maar met een abbo ben ik voordeliger uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op 21 February 2003 @ 10:04:
aaaaah, ik word gek. bel ik van te voren naar het alg. phonehouse nummer om te kijken waar ze nog een p800 hebben... vindt ik er een in amsterdam..
en ik had mijzelf beloof om nog een maand te wachten als ik 'm gisteren niet zou vinden |:(
(van de situatie/frustratie gebruik maken)
Waar woon je? Kom ik hem laten zien, ben je meteen verkocht... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
DarkChylde schreef op 21 February 2003 @ 10:04:
offtopic:
hahaha, balen is dat..

ik heb 'm al een week geleden besteld met een nieuw abbo. Daarbij heb ik ook nummerbehoud aangevraagd.
Dus ik (al) na 2 dagen bellen: "Ja ehhhh, hoe lang duurt het nog" (zoiets ;) )
zij: "Er is iets fout gegaan met het nummerbehoud, maar ik ga er van uit dat het binnen 2 dagen is opgelost"
ik: "Oh, das mooi. Bedankt!"
2 sec stilte... was al van plan om op te hangen
zij: "oh ehhh meneer?"
ik: "ja?"
zij: "We hebben de P800 niet op voorraad, we verwachten dat ie eind volgende week weer binnen is"

@#$%^& :(

[ Voor 6% gewijzigd door Haso2000 op 21-02-2003 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Is het nu wel of niet mogelijk om bv excel of word of acces bestanden te openen en te bewerken op je P800 de een zegt van wel en de ander zegt van niet :S wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Haso2000 schreef op 21 February 2003 @ 12:03:
[...]

offtopic:
hahaha, balen is dat..

ik heb 'm al een week geleden besteld met een nieuw abbo. Daarbij heb ik ook nummerbehoud aangevraagd.
Dus ik (al) na 2 dagen bellen: "Ja ehhhh, hoe lang duurt het nog" (zoiets ;) )
zij: "Er is iets fout gegaan met het nummerbehoud, maar ik ga er van uit dat het binnen 2 dagen is opgelost"
ik: "Oh, das mooi. Bedankt!"
2 sec stilte... was al van plan om op te hangen
zij: "oh ehhh meneer?"
ik: "ja?"
zij: "We hebben de P800 niet op voorraad, we verwachten dat ie eind volgende week weer binnen is"

@#$%^& :(
nou ik ben al verkocht en ik woon in amsterdam. maar ik wil mijn p800 persé bij phonehouse kopen omdat zijn de beste verzekering hebben. en die vindt ik superbelangrijk. ik wil niet weten hoe zuur ik ben als ie gejat wordt. (tenzij jij 'm voor een leuke prijs kwijt wilt o-))

over jatten gesproken.. hoe beveiligen de p800 ownerz hun data..? en waar maken ze allemaal backups van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

over jatten gesproken.. hoe beveiligen de p800 ownerz hun data..? en waar maken ze allemaal backups van
Er zit een cd-tje bij met software en dan kan je diverse dingen back-uppen.

Ik maak meestal een back-up van de agenda en de adressenlijst. Dat gaat trouwens zonder problemen hier icm Windows 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Is trouwens mogelijk door middel van je telefoon met de pc te verbinden dat hij elke morgen om 7 uur automatisch de headlines van bv www.tweakers.net en www.fok.nl te downloaden en dat je ze dan bv een uurtje later in de trein kunt lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ik volg dit topic/de P800 al een tijdje, mijn voorliefde voor pdas denkik :)

Maar ik wou alleen even kwijt dat hij me tegenviel. Ik heb er geen, maar ik heb er met eentje kunnen spelen. Ik vond hem erg dik en ook relatief zwaar. Ook vond ik het klepje nog 'flimpsy'-er dan op de foto's leek.
Ik ben benieuwd naar julie ervaringen met betrekking tot de grootte en het gewicht. Ikzelf heb een Sony NX70v, dus ik ben geen "I want it as small as possible"-tweakert die dit apparaat even komt flamen.
En hoe bevalt dat profielen-per-zendmast gebeuren, dat leek me nou echt een coole/pracitesche feature.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Mark Olthuis schreef op 21 February 2003 @ 13:51:
[...]

Er zit een cd-tje bij met software en dan kan je diverse dingen back-uppen.

Ik maak meestal een back-up van de agenda en de adressenlijst. Dat gaat trouwens zonder problemen hier icm Windows 2000
tnx..

en het beveiligen...?
mijn hele hebben en houden komt in de gsm te staan.. en ik een aantal van dat soort zaken goed, doch makkelijk beveiligd hebben. denk aan persoonlijke document, commentaar bij contact personen..
(ziet het al voor zich.. zet bij een meissje het commentaar dat ze erg geil is.. en krijgt daarna een klap omdat ze het per ongeluk leest B))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Je kunt 'n volledige back-up maken van de telefoon. Volgens mij doet ie dan ook echt alles copieren. Da's dus wel makkelijk.
Zo'n back-up kun je dus bijvoorbeeld elke week doen.

'n back-up van je agenda e.d. kun je doen door 'm te syncroniseren met de pc, dan staat het daar ook op en dan heb je automatisch 'n back-up.

Je kunt de telefoon zichzelf laten "locken" na 'n ingestelde tijd. Dan moet je dus altijd 'n pincode intoetsen. Is 'n beejte omslachtig, maar wel veilig.

Misschien dat er zelfs al software is waarmee je bepaalde delen kunt beveiligen zodat die niet direct toegankelijk zijn, maar die software is niet standaard aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Heeft iemand hem al bij met die actie van debitel gekocht? dat je hem voor 199 euro hebt met een 2 jarig abbonement? Volgens mij heeft nog geen enkele debitel er een op vooraad :( Ik sta als eerste op de lijst alleen waneer ze hem krijgen weten ze niet precies waarschijnlijk volgende week. Zouden alle debitel shops ze tegelijk krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
Danielson schreef op 21 February 2003 @ 15:32:
Heeft iemand hem al bij met die actie van debitel gekocht? dat je hem voor 199 euro hebt met een 2 jarig abbonement? Volgens mij heeft nog geen enkele debitel er een op vooraad :( Ik sta als eerste op de lijst alleen waneer ze hem krijgen weten ze niet precies waarschijnlijk volgende week. Zouden alle debitel shops ze tegelijk krijgen?
Ehm, ik krijg mijn toestel dus ook ergens volgende week... Het kan toeval zijn, maar het kan ook zijn dat een nieuwe lading pas volgende week wordt geleverd aan de verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Haso2000 schreef op 21 February 2003 @ 15:41:
[...]

Ehm, ik krijg mijn toestel dus ook ergens volgende week... Het kan toeval zijn, maar het kan ook zijn dat een nieuwe lading pas volgende week wordt geleverd aan de verkopers.
Heel mischien krijgen ze hem morgen ze krijgen wel een lading telefoons maar of de P800 daar bij zit weten ze nog niet :'( ik ga er vanuit dat hij ergens eind volgende week komt.
Ik heb volgens mij ook gelezen dat debitel een hele grote party had gekocht kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tools
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 07:28

tools

Het is altijd motorweer.

Volgens mijn vriend die bij Tell-Me zit komt de volgende lading in de 10e week. Das dus vanaf 3 maart. Was ik dus niet blij mee, want ik moet dus nog langer wachten. :'(

Maar ik moet toch maar geduld hebben, want mijn motorfiets was ook toe aan een nieuwe achterband, dus ik kan hem deze maand toch niet meer betalen. Aan een P800 heb ik niks als ik langs de snelweg lig. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op 21 February 2003 @ 13:02:
Is het nu wel of niet mogelijk om bv excel of word of acces bestanden te openen en te bewerken op je P800 de een zegt van wel en de ander zegt van niet :S wat is het nou?
nog niet.
oftewel het is standaard niet mogelijk, maar er zal ongetwijfeld nog een programmaatje voor komen die dat mogelijk zal maken.

Wel kan je natuurlijk in het Schrijfblok allemaal handige aantekeningen maken, die je later relaxed op je computer in je word documenten kan verwerken, via een normaal toetsenbord...
Selachii schreef op 21 February 2003 @ 14:07:
Ik volg dit topic/de P800 al een tijdje, mijn voorliefde voor pdas denkik :)

Maar ik wou alleen even kwijt dat hij me tegenviel. Ik heb er geen, maar ik heb er met eentje kunnen spelen. Ik vond hem erg dik en ook relatief zwaar. Ook vond ik het klepje nog 'flimpsy'-er dan op de foto's leek.
Ik ben benieuwd naar julie ervaringen met betrekking tot de grootte en het gewicht. Ikzelf heb een Sony NX70v, dus ik ben geen "I want it as small as possible"-tweakert die dit apparaat even komt flamen.
En hoe bevalt dat profielen-per-zendmast gebeuren, dat leek me nou echt een coole/pracitesche feature.
Ik ben erg tevreden over de afmeting van het toestel, als die kleiner zou worden, word je scherm ook steeds kleiner en das niet echt practisch meer. En als die groter zou zijn past die niet meer in je broek. Dus ik vind dit eigenlijk een prima compromie. Hij zou hooguit wat dunner mogen zijn, maar daar hoor je me ook niet over klagen. En met het gewicht heb ik al helemaal geen problemen.

Ik had ook ergens gelezen over dat profiel per zendmast programma, maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb en zou dus ook niet weten waar ik dit kan vinden. Lijkt me idd erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op 21 February 2003 @ 15:32:
Ik heb hem 2 weken terug mij p800(nederlandse versie) bij debitel opgehaalt.
(debitel in Amstelveen)
Vorige week kwamen er meer.(week 7)
Ik betaalde 500 euro met een 2 jarige abo. (30 euro per maand).

Dus deze week hebben ze waarschijnlijk meer p800-ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 18:09:
[...]

(debitel in Amstelveen)

Hopen dat ik hem deze week krijg :) hem ik in men vakantie mooi wat te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 18:09:
[...]

(debitel in Amstelveen)

Voor diegene die intresse hebben wil ik wel de telefoon nummer doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Dat 'profiel per zendmast' gebeuren is nog niet klaar. De makers van deze site http://www.psiloc.com/index.html werken er nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Aye, ok, ik dacht dat het een standaard feature was...vandaar dat die gast me vreemd aankeek ;D

Erg mooi apparaat, kzou hem graag een tijdje op proef hebben :) Ik vond het pennetje wel wat dun, maar dat went denkik wel.
Ik vind het echt een apparaat wat een nieuw tijdperk sterk inleidt. (spelling sux ;D)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
GPS-module, progje waarmee je op je PC je begin en eindpunt uit kan stippelen, en ik heb écht alles wat ik maar kan wensen van zo'n 'telefoon' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Ik heb hem weg bij een Phonehouse business center. Dat was de laatste winkel welke hem had liggen. Wellicht gaan die toestellen er minder snel uit in Business centers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op 21 February 2003 @ 13:57:
Is trouwens mogelijk door middel van je telefoon met de pc te verbinden dat hij elke morgen om 7 uur automatisch de headlines van bv www.tweakers.net en www.fok.nl te downloaden en dat je ze dan bv een uurtje later in de trein kunt lezen?
Met D*Extended kun je voor 6 euro per maand realtime info downloaden. van tweakers en fok. Gewoon via het Wap profiel. Kost verder nix. extra's het enige nadeel is wel dat je geen eigen ip adres hebt en dat alles via een proxy gaat.
Deze proxy heeft een restrictie van max 2 kb sec. maar in de praktijk zit je op ongeveer 1. En er is bestandsgrootte limiet, zodra de grootte van een bestand is op te vragen en hij is groter dan 300 kb dan heb je pech.

Bijvoorbeeld nu.nl leest wel relaxed en pda.tweakers.net is goed en snel te lezen.

Ik heb al meer dan 10 mb aan data genereerd in 1 week voor die 6 euro. En ik heb nog waarschuwings smsje oid gehad.
Ik lees dus elke dag als ik in de trein zit of als ik op de bus sta te wachten altijd het nieuws of ik luister naar nieuwe midi's of ik lees mijn email. op www.mail2pda.com.

Ik heb geen seconde spijt tot nu toe van d* _/-\o_ en de p800 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 10:24:
[...]

Met D*Extended kun je voor 6 euro per maand realtime info downloaden. van tweakers en fok. Gewoon via het Wap profiel. Kost verder nix. extra's het enige nadeel is wel dat je geen eigen ip adres hebt en dat alles via een proxy gaat.
Deze proxy heeft een restrictie van max 2 kb sec. maar in de praktijk zit je op ongeveer 1. En er is bestandsgrootte limiet, zodra de grootte van een bestand is op te vragen en hij is groter dan 300 kb dan heb je pech.

Bijvoorbeeld nu.nl leest wel relaxed en pda.tweakers.net is goed en snel te lezen.

Ik heb al meer dan 10 mb aan data genereerd in 1 week voor die 6 euro. En ik heb nog waarschuwings smsje oid gehad.
Ik lees dus elke dag als ik in de trein zit of als ik op de bus sta te wachten altijd het nieuws of ik luister naar nieuwe midi's of ik lees mijn email. op www.mail2pda.com.

Ja ok dat snap ik maar ik heb tot begin mei nog geen GPRS en ik wil in de trein wel even wat te lezen hebben 8) Het moet op een of andere manier toch wel mogelijk zijn dat hij sóchtens website's syngroniseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 10:24:
[...]

MRwimlex hoe heb jij Extended ingesteld? want als ik het probeer met de instellingen van de T68i en ik ga naar de wap/color pagina van dutchtone krijg ik eerst het logo van dutchtone en daarna een melding dat dutchtone extended nog niet werkt op "mijn toestel". Of ik krijg een foutmelding met "Fout WAP-gateway: Error 515"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 15:06:
[...]

MRwimlex hoe heb jij Extended ingesteld? want als ik het probeer met de instellingen van de T68i en ik ga naar de wap/color pagina van dutchtone krijg ik eerst het logo van dutchtone en daarna een melding dat dutchtone extended nog niet werkt op "mijn toestel". Of ik krijg een foutmelding met "Fout WAP-gateway: Error 515"
Die wap pagina van D* werkt bij mij ook niet.
Maar dit zijn mijn instellingen.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ringo004/wap_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ringo004/wap_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ringo004/wap_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ringo004/wap_4.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ringo004/wap_5.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ringo004/wap_6.jpg

Je moet dus wel surfen via de ingebouwde browser van de p800. Die van opera werkt (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Ligt het aan mij of zijn die screenshots VEEL en dan ook echt VEEEEEEEL lelijker als wat ik op me foon heb ?

Btw.. UIQ 2.1 heb ik screenshot van gezien.. MOOI :) :) :).. helaas is het nog maar de vraag of we onze p800's straks ook met deze software kunnen uitbreiden, volgens mij moet SE UIQ2.1 dan in nieuwe firmware gooien en dat we zo dan kunnen upgraden via service points ofzow.. weet niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Scrummie schreef op 22 February 2003 @ 18:10:
Ligt het aan mij of zijn die screenshots VEEL en dan ook echt VEEEEEEEL lelijker als wat ik op me foon heb ?
Ligt aan jou :p
Nee, als je goed kijkt zie je dat ze resized zijn, dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Flint123 schreef op 22 februari 2003 @ 19:27:
[...]

Ligt aan jou :p
Nee, als je goed kijkt zie je dat ze resized zijn, dat is alles.
Ow. mja.. nu je het zegt :)

Anywayz..
Hier screenshot van UIQ 2.1 die misschien in nieuwe firmware komt.. (?)

Afbeeldingslocatie: http://www.uiq.com/Symbian/UIQProd.nsf/4d2db8fd61c7e0fdc1256ccf00547365/f18027b35ed2c531c1256ccc005cfbb1/Body/0.ACE6?OpenElement&FieldElemFormat=gif
------------------------------

Dat msn achtige icoontje is je contact list.. Rest spreekt voor zich.. zou cool zijn als je de interface kan themen, interface die er nu is maakt totaal geen gebruik van het o zo mooie kleurenscherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Scrummie schreef op 22 February 2003 @ 19:36:
[...]

Anywayz..

[afbeelding]

Dat msn achtige icoontje is je contact list.. Rest spreekt voor zich.. zou cool zijn als je de interface kan themen, interface die er nu is maakt totaal geen gebruik van het o zo mooie kleurenscherm :)
edit: laat maar

[ Voor 14% gewijzigd door Alfisti op 22-02-2003 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Scrummie schreef op 22 February 2003 @ 19:36:
[...]

Anywayz..

[afbeelding]

Wow, dat ziet errug goed uit :9~ :9~
Het interface kun je nu al 'n beetje themen, andere kleuren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

wace schreef op 20 February 2003 @ 19:00:
Kan iemand die de nederlandse P800 heeft gekocht misschien het Nederlandse languagepack posten? Ik zit hier namelijk nog steeds in het Engels te werken, en Nederlands zou misschien wel aardig zijn.
beetje laat, maar beter laat dan nooit :)

Kan je gewoon downloaden van www.sonyericssonmobile.com/support
ff model P800 ingeven en dan naar drivers, script and patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Alfisti schreef op 22 February 2003 @ 22:55:
[...]

beetje laat, maar beter laat dan nooit :)

Kan je gewoon downloaden van www.sonyericssonmobile.com/support
ff model P800 ingeven en dan naar drivers, script and patches
Ik weet niet waar je daar talen ziet, maar dat 'dutch' is alleen voor de pc suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

wace schreef op 23 February 2003 @ 00:02:
[...]

Ik weet niet waar je daar talen ziet, maar dat 'dutch' is alleen voor de pc suite.
we gaan wel even via ICQ verder anders word het zo'n slowchat hier!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.