Jongens een vraagje, in de handleiding staat dat wanneer voor het eerst gebruik dat je em eerst moet opladen voor minimaal vier uur... Is dat echt zo of maakt dat wat uit? Want ik kan niet meer wachten. ik zit em alleen aan te kijken, hij staat uit al 2 uur, aan het laden...
Dus advies is om de P800 voor minimum 4 uur lang te laden, want als ik nu op het scherm kijk dan zie ik dat de batterij helemaal vol is, dat geeft ie tenminste aan en de netwerk lampje brand...
Tis wel een erge coole/sexy/gave/motherfucking phone...
Tis wel een erge coole/sexy/gave/motherfucking phone...
En de eerste paar keren ook compleet ontladen voordat je hem weer oplaad.
Dat is het beste voor je batterij.
Dat is het beste voor je batterij.
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Ik kan ook nog steeds geen hotmail lezen met met opera. krijg nl steeds die foutmelding na het inloggen.Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 21:21:
Ik snap helemaal niets van dat email op je telefoon maari k zou het ook wel graag hebben. Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen hoe ik mijn hotmail zou kunnen openen of lezen op mijn tel? of heeft iemand misschien een link of een staat het in een ander forum?? alvast bedankt
Wat je wel kan lezen is een pop3 mail. Kan je instellen bij je configuratiescherm tab verbindingen(2e tab) en dan kan je bij berichtenservice account je email instellen zoal bij outlook.
Tevens moet je een account hebben waarmee je het internet op kan. Hetzij inbellen of hetzij gprs
Verwijderd
Dank je, dan weet ik dat iig, kheb wel een acount waaar ik het net mee op kan namelijk extended. Maar nu moet ik nog wel ff een account aanmaken als in outlook. We zullen eens gaan zoeken.pang schreef op 12 March 2003 @ 21:26:
[...]
Ik kan ook nog steeds geen hotmail lezen met met opera. krijg nl steeds die foutmelding na het inloggen.
ok, ik geloof dat ik een probleem heb:
na het invoeren van mn pincode en het te zien krijgen van de Sony-Ericsson P800 startup scherm krijg ik een soort pop-up schermpje te zien met als bericht:
"A virus has been found!"
pop-up schermpje gaat samen met de witte SEP800 weg en ik kom gewoon mn menu in en telefoon werkt gewoon zoals het hoort.
Enige wat ik op mijn telefoon heb gezet is 4 mp3'tjes (mn pc ziet ze niet als virus) en daarmee is mn geheugen al zo goed als vol. Er zitten nog wat plaatjes op die ik van het internet heb gedownload en op mn telefoon heb gezet via de cradle. Voor de rest niks.. geen programma's, filmpjes, spelletjes...
zijn er nog meer mensen die zo'n virus-bericht hebben gekregen?
na het invoeren van mn pincode en het te zien krijgen van de Sony-Ericsson P800 startup scherm krijg ik een soort pop-up schermpje te zien met als bericht:
pop-up schermpje gaat samen met de witte SEP800 weg en ik kom gewoon mn menu in en telefoon werkt gewoon zoals het hoort.
Enige wat ik op mijn telefoon heb gezet is 4 mp3'tjes (mn pc ziet ze niet als virus) en daarmee is mn geheugen al zo goed als vol. Er zitten nog wat plaatjes op die ik van het internet heb gedownload en op mn telefoon heb gezet via de cradle. Voor de rest niks.. geen programma's, filmpjes, spelletjes...
zijn er nog meer mensen die zo'n virus-bericht hebben gekregen?
Verwijderd
Je kan hem toch ook gewoon aanzetten terwijl hij aan het laden is!? gewoon even de kabel onderin en gaan met die banaan!-SWEET-HEART- schreef op 12 March 2003 @ 21:10:
@Orfuis,
Ok thanx guys... dan laat ik em wel effe staan... ga ik effe tv kijken...
Ik heb hem de eerste keer trouwens gewoon een uurtej opgeladen en toen was hij al vol hoor... nog nooit problemen gehad met die batterij.. misschien op lange termijn.. maar dan is hij toch allang weer verkocht!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 22:10 ]
Verwijderd
Zo denk ik er ook over ik kan er nu mee spelen en tegen de tijd dattie versleten is of raakt koop je of een nieuwe batterij of een nieuwe telefoon
komt inderdaad op langere termijn pasVerwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 22:09:
[...]
Je kan hem toch ook gewoon aanzetten terwijl hij aan het laden is!? gewoon even de kabel onderin en gaan met die banaan!
Ik heb hem de eerste keer trouwens gewoon een uurtej opgeladen en toen was hij al vol hoor... nog nooit problemen gehad met die batterij.. misschien op lange termijn.. maar dan is hij toch allang weer verkocht!
Haha... Ehm... Dit is de welkomboodschap die je kunt instellen. Ik ga er vanuit dat het winkelpersoneel/iemand waaraan je hem hebt uitgeleend dit erin heeft gezet... Ik kan me niet voorstellen dat SE anti-virus software op de P800 heeft gezet, en dan nog zou het een verdomd slecht 'virus' zijn. Het is dat het nog geen 1 april is, maar anders...Haso2000 schreef op 12 maart 2003 @ 22:07:
ok, ik geloof dat ik een probleem heb:
Verwijderd
haha als het echt zo is is dat wel een supergoeie grap maar ik moet toegeven dat ik er ook wel ingetrapt zou zijn hoor.
ff iets anders Kprobeerde vandaag te bluejacken maar ik kon echt nergens iemand vinden die bt aan had staan komt dat omdat ik in brabant leef? Tis wel jammer maar we blijven proberen
ff iets anders Kprobeerde vandaag te bluejacken maar ik kon echt nergens iemand vinden die bt aan had staan komt dat omdat ik in brabant leef? Tis wel jammer maar we blijven proberen
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 23:36 . Reden: i fucked up ]
OK DAN...Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 22:34:
das mooi dan,
maar sweetheart, het wordt alleen nog maar leuker hoor!!!![]()
![]()
En nu effe wat ringtones/backgrounds/screensaver/midi/progries/videos/etc opzetten en dan ermee spelen @!!!!
Verwijderd
je geloof met niet he maar ik heb m nu een maand of twee bijna en het is echt super nu ik weet wat ik er mee kan. Ik denk dat ik nog niet de helft weet van watie allemaal kan
voor progies moet je op my-symbian.com zijn.
voor filmpjes kun je bij sep800.mine.nu kijken of p800mp4.myftp.org
plaatjes zou ik lekker zelf maken
lekker wijven zoeken en zeggen dat je je toestel aan het testen bent
voor progies moet je op my-symbian.com zijn.
voor filmpjes kun je bij sep800.mine.nu kijken of p800mp4.myftp.org
plaatjes zou ik lekker zelf maken
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 23:42 ]
owwwwwwwwwwwwwww... op dit moment HAAT ik echt iemand...wace schreef op 12 maart 2003 @ 22:42:
[...]
Haha... Ehm... Dit is de welkomboodschap die je kunt instellen. Ik ga er vanuit dat het winkelpersoneel/iemand waaraan je hem hebt uitgeleend dit erin heeft gezet... Ik kan me niet voorstellen dat SE anti-virus software op de P800 heeft gezet, en dan nog zou het een verdomd slecht 'virus' zijn. Het is dat het nog geen 1 april is, maar anders...
heb voordat ik dit ging lezen de backup terug gezet -> alle agenda punten en alle foto's die ik zelf heb genomen kwijt
edit:
ja, ok... ook mijn fout... vergeten daar weer een backup van te maken
gelukkig had ik een backup gemaakt NADAT ik alle telefoonnummers er in had gezet.
[ Voor 10% gewijzigd door Haso2000 op 13-03-2003 00:20 ]
Q: Is 3rd party software installable on the Orange SmartPhone?Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 09:41:
lees met veel interesse dit topic over de P800.
Waarom hoor ik niks over de Smartphone van Orange die toch echt wel meer te bieden heeft dan de P800?
zie voor Smartphone http://www.microsoft.com/mobile/smartphone/
A: NO, only certified software can be installed. This is a very important drawback.
Kinda says it all....
Ik ben effe in de war... het lukt me niet om een wav file in de external storage te zetten, en te beluisteren... heeft iemand een stappen idee ???
Please... !!!
Please... !!!
had ik ook in het begin moeite mee.Een erg domme vraag:
Waar kan ik in godsnaam de ringtone veranderen ...
maar om standaard beltoon te veranderen selecteer telefoon in het menu(of 3e icon van links) dan zie je de snelkeuze menu. dan tabblad bewerken en voorkeuren kiezen. Dan kom je in een configuratie scherm kies je de eerste zin aan (geluiden en waarsch) dan zie onderoon beltoon die je dan kan veranderen en waar je je tril eveneens kan aanzetten(had ik ook nl moeite mee in het begin)
en om beltoon aan iemand toetevoegen spreekt voor zich hoop ik persoon selecteren en dan bewerken. Dan zie je daar ook beltoon optie(moet geloof ik wel gesaved staan op je toestel ipv sim)
hmm, ja dan kon kloppen in brabant en alle ander provincies die met een b beginnen werk bluetooth niet. dat komt doordat de b van bt al in gebruik isVerwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 22:43:
haha als het echt zo is is dat wel een supergoeie grap maar ik moet toegeven dat ik er ook wel ingetrapt zou zijn hoor.
(ja, kon het niet laten, was te makkelijk
Dr zijn idd weinig mensen die BT aanzetten... het vreet nogal wat van je accu.
Daarnaast zullen er ook nog 'n hoop mensen zijn die niet eens weten hoe 't aangaat
Ik probeer regelmatig in de trein, of op school... nooit iemand die 't aan heeft.
Ik BT alleen met bekende die 't dan tijdelijk ff aanzetten.
De mijne staat iig altijd op traceerbaar.
Daarnaast zullen er ook nog 'n hoop mensen zijn die niet eens weten hoe 't aangaat
Ik probeer regelmatig in de trein, of op school... nooit iemand die 't aan heeft.
Ik BT alleen met bekende die 't dan tijdelijk ff aanzetten.
De mijne staat iig altijd op traceerbaar.
Dank je wel Pang... Ik had het gisternacht gevoncen, maar kon het vanmorgen niet meer vinden, en hoe kun je sms/mms/email waarschuwingen/geluiden veranderen ?pang schreef op 13 March 2003 @ 08:12:
[...]
had ik ook in het begin moeite mee.
maar om standaard beltoon te veranderen selecteer telefoon in het menu(of 3e icon van links) dan zie je de snelkeuze menu. dan tabblad bewerken en voorkeuren kiezen. Dan kom je in een configuratie scherm kies je de eerste zin aan (geluiden en waarsch) dan zie onderoon beltoon die je dan kan veranderen en waar je je tril eveneens kan aanzetten(had ik ook nl moeite mee in het begin)
en om beltoon aan iemand toetevoegen spreekt voor zich hoop ik persoon selecteren en dan bewerken. Dan zie je daar ook beltoon optie(moet geloof ik wel gesaved staan op je toestel ipv sim)
Verder begrijp ik ook niets van de Pc Suite Explorer... Hij werkt wel, maar ik kom niet op de schijven van de P800, ik zie alleen een blanke pagina in explorer, pc suite ver 1.1.1
bedankt PauluzHaso2000 schreef op 13 March 2003 @ 00:18:
[...]
owwwwwwwwwwwwwww... op dit moment HAAT ik echt iemand...
heb voordat ik dit ging lezen de backup terug gezet -> alle agenda punten en alle foto's die ik zelf heb genomen kwijt
edit:
gelukkig had ik een backup gemaakt NADAT ik alle telefoonnummers er in had gezet.
Verwijderd
Trouwens gefeliciteerd met je nieuwe telefoon.
Je zult nog veel lol krijgen. En veel bekijks.
Moet je eens voor de gein op een verjaardag je telefoon op de tafel zetten.
Maar het gaat nog steeds leuker worden , meer programma´s , meer geheugen , nog meer programma´s .
Verwijderd
wist iemand al dat je met dutchtone nu ook GEEN MMSjes kunt versturen. denk je dat je eindelijk iets leuks kunt versturen krijg je een foutmelding jammer hoor
Verwijderd
Mij lukt het ook niet om bestanden van p800 naar pc en andersom te beamen via USB-kabel, kan iemand de exacte instellingen geven van pc en p800?
Op p800 heb ik ingesteld:
baudrate: 460800
pariteit: geen
stopbits: 1
tekenlengte: 8
Doorvoerbest: CTS/RTS
Op pc alles standaard, alleen baudrate op max.
iemand n idee??
Met pc suite (1.1.1) zie ik af en toe mn schijven, probeer ik te kopieren, doet ie niks...
Weet iemand toevallig ook hoe / of het mogelijk is om bij het sturen van een SMS een ontvangstbevestiging te krijgen?? Zag die optie alleen bij MMS staan...
BVD!
Op p800 heb ik ingesteld:
baudrate: 460800
pariteit: geen
stopbits: 1
tekenlengte: 8
Doorvoerbest: CTS/RTS
Op pc alles standaard, alleen baudrate op max.
iemand n idee??
Met pc suite (1.1.1) zie ik af en toe mn schijven, probeer ik te kopieren, doet ie niks...
Weet iemand toevallig ook hoe / of het mogelijk is om bij het sturen van een SMS een ontvangstbevestiging te krijgen?? Zag die optie alleen bij MMS staan...
BVD!
@ prokjokker32, zover ik het weet ondersteunt de p800 geen sms ontvangsbevestigingen...
Gebruik filemanager in plaats van de explorer van PC Suite, want die werkt ook niet bij mij, geen idee waar dat aan ligt, je kunt het vinden op www.my-symbian.com
En guys nog een vraag, ik heb T-Mobil maar het lukt me niet om met de opera browser te gaan internetten, ik heb me toestel wel op t-mobile.nl aangemeld, en de instellingen doorgekregen, maar ik heb keuze uit:
Gprs-Gprs
T-Mobile NL
T-Mobile Gprs
BenWap MMS
En geen een werkt met de opera browser, de interne browser wekt wel maar ik weet niet met welke verbinding
Gebruik filemanager in plaats van de explorer van PC Suite, want die werkt ook niet bij mij, geen idee waar dat aan ligt, je kunt het vinden op www.my-symbian.com
En guys nog een vraag, ik heb T-Mobil maar het lukt me niet om met de opera browser te gaan internetten, ik heb me toestel wel op t-mobile.nl aangemeld, en de instellingen doorgekregen, maar ik heb keuze uit:
Gprs-Gprs
T-Mobile NL
T-Mobile Gprs
BenWap MMS
En geen een werkt met de opera browser, de interne browser wekt wel maar ik weet niet met welke verbinding
Heeft iemand nog meer problemen met zijn accu
die van mij houd het soms maar een halve dag vol
weet iemand waar die aan kan liggen?
Verwijderd
Helaas werkt die file manager hetzelfde als de PC suite; soms wel / soms niet en als ie het doet reeeeeete-traaaaaaaaag........
van p800 naar PC werkt trouwens helemaal niet, das echt minder..
van p800 naar PC werkt trouwens helemaal niet, das echt minder..
De P800 heeft een UIQ-zusje gekregen: de Motorola A920. Details te vinden op http://www.allaboutsymbian.com/
Verwijderd
zozo kan niet zo goed zijn als de P800
maar komt wel in de buurt
deze van mitsubishi is ook super vet http://www.allaboutsymbian.com/newsdisplay2.php?id=9359 maar nog steeds niet zo tof als de P800
Hey danielson, moet je er niet zoveel mee spelen misschien dat dat scheelt.
sorry cute got lazy
maar komt wel in de buurt
deze van mitsubishi is ook super vet http://www.allaboutsymbian.com/newsdisplay2.php?id=9359 maar nog steeds niet zo tof als de P800
Hey danielson, moet je er niet zoveel mee spelen misschien dat dat scheelt.
sorry cute got lazy

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 20:11 ]
Tieleke, ik wil je dringend verzoeken om de [EDIT] knop te gebruiken. Dit is echt niet de bedoeling.
Je posts heb ik maar even samengevat tot 1 post; maar je snapt ook dat ik dat niet nogmaals ga doen enzo.
Zie ook de PM die je met 5 min krijgt
Je posts heb ik maar even samengevat tot 1 post; maar je snapt ook dat ik dat niet nogmaals ga doen enzo.
Zie ook de PM die je met 5 min krijgt
je hebt het dus over Motorola Paragon II, helaas kan ik 'm niet terug vinden op allaboutsymbian...Raka schreef op 13 maart 2003 @ 18:26:
De P800 heeft een UIQ-zusje gekregen: de Motorola A920. Details te vinden op http://www.allaboutsymbian.com/
op de newproducts site van motorola is ie ook niet terug te vinden, ik ben bang dat het net zo'n verhaal is als met de P800... nog hééél lang w88 tot ie uit komt, als ie er ooit komt.
Voor het zelfde geld is het een prototype, net zo als de SE "P900" dus niet bedoeld voor productie.
[ Voor 8% gewijzigd door Fear-factoR op 13-03-2003 22:36 . Reden: foutje dus ]
Helaas niet de Paragon, kijk maar hier. De handleiding en andere interessante dingen op de site van de FCC.
Vandaag deed mijn P80 opeens heel vreemd, hij werd opeens heel traag, en internet werkte niet meer. Dus toen zette ik hem aan en weer uit, en toen bleef hij hangen bij het opstartscherm, en moest ik de uit/aan knop 10sec ingedrukt houden, en ging m;n bleed heel langzaam weg. Toen probeerde ik te bellen, en na het ophangen bleef hij weer hangen. Toen na het opnieuw opstarten had ik maar mijn cache en historie van internet gewist, en toen werkte alles opeens weer, alleen hoorde ik mij zelf dubbel tijdens het bellen, wat kan dit geweest zijn...? En wat kan het betekenen als ik mij zelf dubbel hoor?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
Bij dat dubbel horen kan het zijn dat de tel van de persoon naar wie je belt niet geheel naar behoren functioneerd. Ik had hetzelfde probleem vanochtend, maar het is alleen een beetje irritant voor je. Het cache is volgens mij een (ik heb het ook maar ergens gehoord) een soort van werkgeheugen. Je moet het zien als een blad papier, als het vol is dan kun je niet meer schrijven. Dat is dan wel vlot gebeurd bij jouw want ik heb er na bijna twee maanden nog geen last van gehad. Wel had ik ook last van dat ik mijn tel tien sec uit moest zetten maar dat komt gewoon door een failure doordat je teveel wil in één keer.
Ok dank je, ik hou het in de gaten, anders ga ik terug naar de winkel. Maar kan het misschien eraan liggen dat ik in 5 dagen tijd 8.5 mb heb gedownload, dat daardoor het cache geheugen een beetje vol is geworden?Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 21:43:
Bij dat dubbel horen kan het zijn dat de tel van de persoon naar wie je belt niet geheel naar behoren functioneerd. Ik had hetzelfde probleem vanochtend, maar het is alleen een beetje irritant voor je. Het cache is volgens mij een (ik heb het ook maar ergens gehoord) een soort van werkgeheugen. Je moet het zien als een blad papier, als het vol is dan kun je niet meer schrijven. Dat is dan wel vlot gebeurd bij jouw want ik heb er na bijna twee maanden nog geen last van gehad. Wel had ik ook last van dat ik mijn tel tien sec uit moest zetten maar dat komt gewoon door een failure doordat je teveel wil in één keer.
Verwijderd
dat zal hem idd wezen ja
maar wat dld je dan allemaal?? Bij mij gaatie niet zo vlot hoor misschien ligt dat aan mijn instellingen maar ik heb niet het gevoel dat ik veel dld, kzou ook niet weten wat ik zou moeten dldn hebben jullie misschien tips??
maar wat dld je dan allemaal?? Bij mij gaatie niet zo vlot hoor misschien ligt dat aan mijn instellingen maar ik heb niet het gevoel dat ik veel dld, kzou ook niet weten wat ik zou moeten dldn hebben jullie misschien tips??
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 22:05 ]
Verwijderd
Ik had vandaag ook weer een wazig probleem, als ik hem aan laat staan met een internet vervinding open en weinig ruimte op de c schijf, dan crasht de phone zo erg dat hij opnieuw zijn system settings moet terug zetten enzo(master reset). Dit komt omdat i toch nog dingen download ookal staat de verbinding gewoon open en ik doe nix. Ik had vandaag een aantal foto's gemaakt en die waren dus weg(dat was ook de reden dat de phone vol zat)
Dus een tip laat wel wat ruimte vrij op je c schijf.
En qua downloadtips: Met d*E kun je alles beneden de 300 kb downloaden. Ik heb eergister mijn download snelheid zitten checken met een file van 200 kb. Ik haalde hem in ongeveer 80 sec binnen en daarmee komt de snelheid van d*E op 2.5 kb/s. Ik heb het een stuk of 6 keer gechecked en 6 keer zat ik rond de 2.5
Als je echt bandbreedte wil slurpen. boezoek een online foto album, er is een zip programma en een mod speler beschikbaar voor de p800. Gecombineerd met www.modarchive.com kun je wel wat deuntjes uit je phone toveren EN mb's slurpen.
Dus een tip laat wel wat ruimte vrij op je c schijf.
En qua downloadtips: Met d*E kun je alles beneden de 300 kb downloaden. Ik heb eergister mijn download snelheid zitten checken met een file van 200 kb. Ik haalde hem in ongeveer 80 sec binnen en daarmee komt de snelheid van d*E op 2.5 kb/s. Ik heb het een stuk of 6 keer gechecked en 6 keer zat ik rond de 2.5
Als je echt bandbreedte wil slurpen. boezoek een online foto album, er is een zip programma en een mod speler beschikbaar voor de p800. Gecombineerd met www.modarchive.com kun je wel wat deuntjes uit je phone toveren EN mb's slurpen.
Heeft iemand doom ook aan de praat gekregen, het enige wat ik zie is dat die aan het laden/starten is, en ik kan op resume en op stop duwen.
Zelfde probleem hier, iemand misschien een helder inzicht? DOOM1.WAD van de 1.9 demo staat net als EDoomP800 op de "c-schijf", onder document/DOOM.hmm .. ik heb doom geprobeerd te installeren, doom1.wad erop gezet (doom3.wad zit helemaal niet in Doom Shareware 1.9), maar het doet helemaal niets.. hij blijft laden. Heeft iemand hier ervaringen mee op de p800?
Nog iets: het lijkt erop dat ie de accu niet oplaadt als ie in de USB-cradle hangt, klopt dat? Kan ik dat forceren ofzo?
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat is een besloten groep waarvoor ik me weer moet aanmelden bij Yahoo (die een zwik gegevens willen etc. etc.) en dan nog lidmaatschap voor die groep moet aanvragen ook. Moeite die ik liever niet doe als ik weet dat er hier meerdere mensen rondlopen die hetzelfde probleem hebben gehad, die inmiddels misschien al een oplossing hebben gevonden.
[ Voor 13% gewijzigd door Wouter Tinus op 13-03-2003 23:43 ]
Verwijderd
Okee het is niet helemaal legaal maar bij die groep kun je dus die 3 files downloaden die je nodig hebt om doom te spelen doom1.wad, doom3,wad en edoom.sis. Als ik deze copieer dan werkt het als een trein. het werkte bij mij in 1 keer.
Het probleem ligt misschien aan het feit dat edoom geschreven en getest is op die 2 wad files. en dat andere geen eens werken. Maar de besturing van edoom is ontzettend rot dus ik heb hem er weer heel snel afgeknikkerd.
Het probleem ligt misschien aan het feit dat edoom geschreven en getest is op die 2 wad files. en dat andere geen eens werken. Maar de besturing van edoom is ontzettend rot dus ik heb hem er weer heel snel afgeknikkerd.
Hmm, vreemd dat die helpfunctie zegt dat het met Doom.wad, Doom1.wad en nog twee andere gewoon moet werken. Ga nog wel even op zoek dan
.
Edit: hier zijn de nodige files te vinden:
http://perso.wanadoo.fr/harry.d/lxdoom.html
(ik geloof niet dat het illegaal is, Doom1.wad komt uit de demo en Doom3.wad is gemaakt door iemand anders)
Edit: hier zijn de nodige files te vinden:
http://perso.wanadoo.fr/harry.d/lxdoom.html
(ik geloof niet dat het illegaal is, Doom1.wad komt uit de demo en Doom3.wad is gemaakt door iemand anders)
[ Voor 45% gewijzigd door Wouter Tinus op 14-03-2003 00:24 ]
op zich download ik geen bestanden, maar ik kijk af en toe pr0n onder de lesVerwijderd schreef op 13 March 2003 @ 22:02:
dat zal hem idd wezen ja
Ik had in het begin ook problemen met doom.
Bij mij was 't probleem dat ik alleen die doom1.wad file had. Nadat ik doom3.wad erbij had gezet werkt ie wel.
Zodra je 'm opstart moet ie ook meteen starten zodra je op "play" klikt.
Edit: Hij blijft bij mij hangen nadat ik level 1 heb uitgespeeld.
Ik neem aan dat er meer levels moeten zijn??
Bij mij was 't probleem dat ik alleen die doom1.wad file had. Nadat ik doom3.wad erbij had gezet werkt ie wel.
Zodra je 'm opstart moet ie ook meteen starten zodra je op "play" klikt.
Edit: Hij blijft bij mij hangen nadat ik level 1 heb uitgespeeld.
Ik neem aan dat er meer levels moeten zijn??
[ Voor 25% gewijzigd door Flint op 14-03-2003 09:28 ]
Verwijderd
Ik heb hem besteld via PCRM was € 42,- kwijtGinz schreef op 08 March 2003 @ 16:44:
[...]
Niets
Deze is goed....
MSI PC2PC Bluetooth Transceiving Key - USB (MS-6967)
http://www.pcrm.nl/kontakt/kontakt.htm
Zit alleen in het Gooi trouwens.
Dingetje zelf heeft een bereik van 100 meter (CLASS 1) en werkt super
En ziet er ook nog geil uit (sja.. 't oog wil ook wat toch..
-------[edit]-------------------------------------------
Heb ermee getest trouwens,
zo'n 10 meter door beton lukt met dit dingetje. De tranceiver binnen de P800 kan gewoon niet verder, maar ach meer heb ik ook niet nodig
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 13:35 . Reden: -[edit]-- ]
Verwijderd
FF een vraagje
hoeveel bluetooth apparaten kan je tegelijkertijd aansluiten ik ga namelijk een gps ontvanger kopen voor in de auto. Maar kan ik dan tegelijkertijd mijn bt headset gebruiken?
iemand enig idee?
hoeveel bluetooth apparaten kan je tegelijkertijd aansluiten ik ga namelijk een gps ontvanger kopen voor in de auto. Maar kan ik dan tegelijkertijd mijn bt headset gebruiken?
iemand enig idee?
Verwijderd
Jaaaaa makkelijkVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 14:13:
FF een vraagje
iemand enig idee?
minimaal 10 apparaten
---[edit]--------------------------------------------
Ik las net (dankzij google) dat er 26 apparaten aan elkaar geknoopt konden worden
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 14:28 . Reden: -[edit]-- ]
Verwijderd
das moooi
kunnen ze dan ook tegelijkertijd verzenden of ontvangen? het is dus niet zo dat je met serial ports ofzo werkt ? Waaraan je moet connecten....
kunnen ze dan ook tegelijkertijd verzenden of ontvangen? het is dus niet zo dat je met serial ports ofzo werkt ? Waaraan je moet connecten....
sjoerdo heb je ook nog fotos gemaakt van de t610?
Ik ben van plan ook de P800 te kopen...
Heeft iemand een beetje goede / goedkope winkel waar ik hem eventueel kan kpen? (mag ook inet-winkel zijn).
En heeft iemand een GOEDE site waar een beetje specs staan van deze phone? (ja ik ben lui, ik wil niet heel dit topic doorspitten
)
Heeft iemand een beetje goede / goedkope winkel waar ik hem eventueel kan kpen? (mag ook inet-winkel zijn).
En heeft iemand een GOEDE site waar een beetje specs staan van deze phone? (ja ik ben lui, ik wil niet heel dit topic doorspitten
idd wel een beetje lui, aan het begin van dit topic staat een site waar je alles terug kan vindenTha BasZ schreef op 14 maart 2003 @ 20:03:
Ik ben van plan ook de P800 te kopen...
En heeft iemand een GOEDE site waar een beetje specs staan van deze phone? (ja ik ben lui, ik wil niet heel dit topic doorspitten)
btw... ik heb alle delen van dit topic al meerdere malen doorgespit, zoveel tijd kost het ook weer niet (als echte fan doe je toch wel meer moeite om iets te weten te komen)
Bij debitel hebben ze op dit moment de mooiste aanbieding, bij een 210 abbo krijg je de P800 voor 199 euro.
[ Voor 12% gewijzigd door Fear-factoR op 14-03-2003 20:50 ]
Dan moet je wel snel wezen want deze actie loopt tot morgen!Fear-factoR schreef op 14 March 2003 @ 20:46:
[...]
idd wel een beetje lui, aan het begin van dit topic staat een site waar je alles terug kan vinden![]()
Bij debitel hebben ze op dit moment de mooiste aanbieding, bij een 210 abbo krijg je de P800 voor 199 euro.
Bij welke winkel is dat dan? Bij de debitel store zeker?
Is er ook zoiets met een T-mobile abbo?
Is er ook zoiets met een T-mobile abbo?
idd bij de Debitel store, en met een T-mobile abbo wordt hij een stuk duurder
of je neemt een duurder abbo, dan is de foon weer goedkoperOrfuis schreef op 14 March 2003 @ 20:51:
idd bij de Debitel store, en met een T-mobile abbo wordt hij een stuk duurder
P800 met T-mobile 600 1 jarig voor 287,- Euro
P800 met T-mobile 600 2 jarig voor 186,- Euro
Ik bedoelde een vergelijkbaar abboFear-factoR schreef op 14 maart 2003 @ 20:53:
[...]
of je neemt een duurder abbo, dan is de foon weer goedkoper
P800 met T-mobile 600 1 jarig voor 287,- Euro
P800 met T-mobile 600 2 jarig voor 186,- Euro
T-mobile 600 is een beetje een duur abbo
Verwijderd
YAAAAA
ik heb 'm eindelijk binnuh. Het Ruult echt man
Alleen merkte ik net op dat er een stukje stof in / onder het display zit (kan het dus niet wegvegen)..shiiit
..mot ik nu naar zo'n sony service center en een nieuwe eisen??..
Shao
Alleen merkte ik net op dat er een stukje stof in / onder het display zit (kan het dus niet wegvegen)..shiiit
Shao
Verwijderd
Zou ik zeker doen. Je gaat je er alleen maar aan irriteren na een tijdje. En als je hem wil verkopen scheelt dat ook weer natuurlijk alsie helemaal op en top is.Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 23:00:
YAAAAA![]()
ik heb 'm eindelijk binnuh. Het Ruult echt man
![]()
Alleen merkte ik net op dat er een stukje stof in / onder het display zit (kan het dus niet wegvegen)..shiiit..mot ik nu naar zo'n sony service center en een nieuwe eisen??..
Shao
Verwijderd
.. kan iemand me vertellen waar zo'n Sony center is,..zodat ik mijn 1dag oude
p800 kan inruilen voor een nieuwe,..zonder stof onder de display.
Op de Sony site geeft'ie aan dat mijn huis niet bestaat
..
thanks alvast,
Shao

Op de Sony site geeft'ie aan dat mijn huis niet bestaat

thanks alvast,
Shao
Welke abbo heeft iedereen eigenlijk?
Ik bedoel het is nog een vrij prijzig toestelletje (ook met abbo)...
Ik bedoel het is nog een vrij prijzig toestelletje (ook met abbo)...
Verwijderd
Whoops... vergeet te vertellen waar ik woon...das in Zaandam (net boven Amsterdam)...
Eventueel in de buurt van Gouda (werk daarzo) ..hoe lang gaat het duren voordat ik mijn p800 weer terug heb?
Shao
Eventueel in de buurt van Gouda (werk daarzo) ..hoe lang gaat het duren voordat ik mijn p800 weer terug heb?
Shao
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 00:09 ]
Ik heb in de METRO van vandaag een advertentie van de SE P800 gezien:
SonyEricsson P800 i.c.m T-Mobile 300 2jr. € 199.00
Q: Waar?
A: Weet ik niet (niet opgelet, ik heb `m namelijk al)
SonyEricsson P800 i.c.m T-Mobile 300 2jr. € 199.00
Q: Waar?
A: Weet ik niet (niet opgelet, ik heb `m namelijk al)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Weet er iemand of er ergens vic filetjes te vinden zijn om fullscreen film te kijken?? want ik heb echt alles al af gezocht.
Basz het is idd een prijzig toestelletje maar het is het zeker wel waard. D* dertig isie mooi bij Vivacom in Breda (is ook een internetshop) Ik heb hem zelf bij BC gekocht voor 440 met d* 40 maar dat was twee maanden geleden ongeveer.
Heeft er iemand behoefte aan een uptime rally?? misschien wel ff leuk om te zien hoelang mensen 'tha p800' aan hebben staan.!!
Basz het is idd een prijzig toestelletje maar het is het zeker wel waard. D* dertig isie mooi bij Vivacom in Breda (is ook een internetshop) Ik heb hem zelf bij BC gekocht voor 440 met d* 40 maar dat was twee maanden geleden ongeveer.
Heeft er iemand behoefte aan een uptime rally?? misschien wel ff leuk om te zien hoelang mensen 'tha p800' aan hebben staan.!!
Ik ga even rondvragen bij verschillende winkels... ff info vergaren
waar heb je die info vandaan? In het debitel krantje stond geen datum genoemd!Orfuis schreef op 14 maart 2003 @ 20:47:
[...]
Dan moet je wel snel wezen want deze actie loopt tot morgen!
Is dan ook een lekkere actie.. je kan de phone amper krijgen..
Ik bel in de Regio Den Haag elke week de debitel shops op.. maar niemand heeft ze
Verwijderd
Jazeker:6killer schreef op 14 March 2003 @ 19:58:
sjoerdo heb je ook nog fotos gemaakt van de t610?
Kijk hier voor de complete SE CeBIT 2003 coverage!
[rml]SJOE®DO in "[ nieuwe phone] maar welke??"[/rml]
Op de volgende pagina's staan de overige fabrikanten (Siemens, Samsung en Nokia)
in februari gehaald met een dutchtone 30 1 jaar bij een chinees winkeltje voor 376.
ik ga nl geen reclame maken
ik ga nl geen reclame maken
Ik heb de p800 besteld bij de Debitel shop in A'veen. Daar zijde ze dat ik voor zaterdag (vandaag dus) het abonnement in orde moest maken anders zou de actie niet meer gelden.RedHead schreef op 15 March 2003 @ 00:11:
[...]
waar heb je die info vandaan? In het debitel krantje stond geen datum genoemd!
Is dan ook een lekkere actie.. je kan de phone amper krijgen..
Ik bel in de Regio Den Haag elke week de debitel shops op.. maar niemand heeft ze
Het abonnement heb ik dus al. Alleen is het even wachten op de p800.
Ze verwachten trouwens dat er vandaag of maandag 7 binnen komen dus ik wacht op een telefoontje.
Hoe kan ik via bluetooth berichten sturen naar b.v een Ipaq? Want als ik zoek vind hij hem wel, maar kan ik voor de rest niks doen??
Ik werd net gebeld door debitel Amstelveen ze hebben de P800 weer binnen!
Dus vanmiddag heb ik um eindelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Orfuis op 15-03-2003 11:45 ]
Verwijderd
Er is daar een verkoper daar Edwin die weet echt alles over de p800 en hij heeft er zelf ook een.(een klein dik mannetje)Orfuis schreef op 15 maart 2003 @ 11:44:
Ik werd net gebeld door debitel Amstelveen ze hebben de P800 weer binnen!
Ik was namelijk de eerste in Amstelveen die de p800 officieel kreeg.(bij debitel)
Veel succes met je nieuwe telefoon.
OK.. ik ben ook gebeld door Debitel Leidschendam.. P800 is binnen.
Ik erheen, krijg ik hem nog niet mee ivm nummerbehoud. Als ik een nieuw nummer neem dan krijg ik hem wel gelijk mee. Maar nu moet dat nummerbehoud allemaal nog geregeld worden. Shit.. dinsdag op zijn snelst.. maar waarschijnlijk pas later.

Maar wat anders? Moet ik er nu nog een verzekering bij nemen à € 4,62
Diefstal wordt bijna nooit uitgekeerd.. maar schade wel.
En het schijnt dat als je de P800 één keer laten vallen het scherm kapot is doordat het zo'n groot scherm heeft. Dus toch maar wel een verzekering
En\of zijn er nog andere betere verzekeringen? Kan iemand iets aanraden?
<sorry dat het een beetje off-topic is>
Ik erheen, krijg ik hem nog niet mee ivm nummerbehoud. Als ik een nieuw nummer neem dan krijg ik hem wel gelijk mee. Maar nu moet dat nummerbehoud allemaal nog geregeld worden. Shit.. dinsdag op zijn snelst.. maar waarschijnlijk pas later.
Maar wat anders? Moet ik er nu nog een verzekering bij nemen à € 4,62
Diefstal wordt bijna nooit uitgekeerd.. maar schade wel.
En het schijnt dat als je de P800 één keer laten vallen het scherm kapot is doordat het zo'n groot scherm heeft. Dus toch maar wel een verzekering
En\of zijn er nog andere betere verzekeringen? Kan iemand iets aanraden?
<sorry dat het een beetje off-topic is>
Verwijderd
Ik heb er ook een verzekering op zitten voor 5 euro per maand ongeveer, ik heb het gedaan omdat ik weet dat ik alles wel een keer uit mijn handen laat vallen vroeg of laat. En je kunt hem dan ook met een gerust hart aan mensen geven die er 'even' naar willen kijken.
Zo off-topic is het niet hoor..
Verzekeringen zijn al eerder besproken; je moet even terug zoeken in de pagina's.
Mijn advies: verzekeren!
het is 'maar' 5 (of iets meer) euro in de maand.
Krijgen jullie die p800 ook zo moeilijk van het toetsenbord lok af!?
het lijkt wel alsof die het sterretje niet helemaal lekker pakt?!?!?
Of is dit exemplarisch?
Of is dit exemplarisch?
American Express vraagbaak
Als je gepaird heb kan je bv. plaatjes oversturen, je start 'images' op, je kunt dan in 1 van de menu's 'verzenden als' doen, plaatje wordt dan doorgestuurd. Werkt hetzelfde met andere bestanden, als er verzenden als mogelij is kun je het doorsturen, werkt prima met een Ipaq.reuzekind schreef op 15 March 2003 @ 10:57:
Hoe kan ik via bluetooth berichten sturen naar b.v een Ipaq? Want als ik zoek vind hij hem wel, maar kan ik voor de rest niks doen??
Mijn dank is groot, ik ga het maandag gelijk uitproberenAres schreef op 15 maart 2003 @ 18:20:
[...]
Als je gepaird heb kan je bv. plaatjes oversturen, je start 'images' op, je kunt dan in 1 van de menu's 'verzenden als' doen, plaatje wordt dan doorgestuurd. Werkt hetzelfde met andere bestanden, als er verzenden als mogelij is kun je het doorsturen, werkt prima met een Ipaq.
Geen last van zal wel exemplarisch zijn.Stinger_Ventura schreef op 15 March 2003 @ 16:35:
Of is dit exemplarisch?
Heeft een van jullie ervaring met de Bluetooth headset de BT300 van Jabra ? ik kan hem namelijk krijgev voor 110€. maar vraag me af wat jullie ervaringen ermee zijn en vooral icm een P800
Ik heb net de opera browser geinstalleerd maar deze laat geen enkele pagina zien terwijl hij toch echt verbonden is.
Hebben nog meer mensen hier last van/gehad?
ik gebruik dutchtone
Hebben nog meer mensen hier last van/gehad?
ik gebruik dutchtone
Verwijderd
bij mij ook niet ik gebruik dus voor extended de normale browser en als ik thuis zit gebruik ik de opera, want dan werkt het wel.
ik denk dat jullie slecht verbonden zijn met extended wap gprs binnen extended platform. En jullie willen goedkopen internetten met dat extended wap helaas gaat dat niet op. Je moet echt extended acces gaan instellen. Om echt te internetten moet je de email instellingen invoeren zoals op dutchtone website wanneer je ingelogd ben.
je dient dan bij verbinden met opera dan te kiezen voor internet gprs(als je de instructie precies volgt voor email instellinegen)
je dient dan bij verbinden met opera dan te kiezen voor internet gprs(als je de instructie precies volgt voor email instellinegen)
Ik heb gewoon de standaar d* extended config sms uitgevoerd en verder niks verandert. Internetten gaat goed, maar opera en mijn e-mail kan niet.pang schreef op 16 maart 2003 @ 02:43:
ik denk dat jullie slecht verbonden zijn met extended wap gprs binnen extended platform. En jullie willen goedkopen internetten met dat extended wap helaas gaat dat niet op. Je moet echt extended acces gaan instellen. Om echt te internetten moet je de email instellingen invoeren zoals op dutchtone website wanneer je ingelogd ben.
Dan krijg ik DNS-server niet gevonden heel vaag allemaal.
Ja dat had ik ook 'n beetje, maar ik heb 't toetsenbord dr binnen 'n week afgehaald... nu heb ik nergens last van, en hij wordt er zóveel mooier doorStinger_Ventura schreef op 15 March 2003 @ 16:35:
Of is dit exemplarisch?
hmm ik wil m eik. nogsteeds
maar ik vind m in nederland zo duur
800euro?! come on
in Turkije zag ik m 2 weken geleden voor 700
(ik kan niet mijn abo verlengen ofzo omdat ik een paar maanden geleden mijn abo heb verlengt voor 2 jaar
)
naja we zien wel
800euro?! come on
(ik kan niet mijn abo verlengen ofzo omdat ik een paar maanden geleden mijn abo heb verlengt voor 2 jaar

naja we zien wel
Imperfectionist.
Wannahaves -> € 699,-Ra5a schreef op 16 March 2003 @ 11:19:
800euro?! come on
Das goedkoper dan in turkije
Dit topic is gesloten.