Ik heb net een mail gestuurd naar het HKU waarin ik vraag of er een ruimte beschikbaar is voor onze MX-dag. Hierbij heb ik gezegd dat het ook voor het HKU interessant is, dit omdat studenten die geinteresseerd zijn in het net ietsje meer binnen AS willen, die dag ook kunnen bijwonen. Zodra ik reactie krijg op de mail zal ik deze direct hier posten.
De locatie is in H'sum, 20 minuten van Utrecht Centraal en A'dam. Qua locatie ligt het dus eigenlijk ook perfect, lekker centraal zodat niemand eigenlijk problemen hoeft te hebben met de reistijd (behalve als je PatrickPietens heet en in Groningen woont

)
Wanneer de locatie rond is, moeten we het gaan hebben over hoe we de dag gaan indelen. Wie gaan er spreken, wie gaat het waarover hebben etc. Er moet een duidelijke lijn in de verhalen zitten, en ze moeten goed opgebouwd worden (maar dat laat ik volledig aan de sprekers over, en ik geloof wel dat dit goed komt). Ook is het belangrijk dat de mensen die de dag bijwonen ook zelf aan het werk kunnen gaan na de lezingen, en dat iedereen elkaar kan helpen hierbij.
Wanneer mensen andere ideeen over de dag hebben, of aanvullende ideeen hoor ik het graag. Ik denk iig dat het zeer succesvol gaat worden, en dat iedereen die de bijeenkomst bijwoont aan het einde van de dag echt zoiets heeft van : "Ja, dit was de nuttigste dag uit mijn leven "
En misschien een idee om het een jaarlijks terugkomend iets te worde, of ga ik nu te ver
c ya at the FMX-2003 conference
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 07-03-2003 13:44
]