Toon posts:

[flash 5/mx] W&G Actionscript dag?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 381 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In dit topic : [rml][ Flash] generieke XML parser[/rml] word een en ander geopperd voor een w&g actionscript dag.
Lijkt me leuk om met zijn allen te doen, maar een en ander dient geregeld te worden:

1.Locatie (liefst centraal, of dicht bij mijn huis ;) )
2.inschrijf lijstje
3.wat gaan we bespreken?

Dat is wat ik zover aan vragen heb, laten we hier er over babbelen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 13:37 ]

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

1) niet bij jou thuis, tis echt een pokke-end naar huize B-Top (harderwijk)
2) ik doe wel mee
3) flash mx

misschien moeten we wat regelen met een cursuscentrum, of anders iets met adapter! :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
Huize B-Top lijkt me ook wat klein, ik zie jullie nou al weer aan dat bank tafelje zitten met de 2 laptopjes, verstrengeld in netwerk :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Woa cool idee :)
Ben dan zeker van de partij!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het lijkt me zeker leuk om aanwezig te zijn! En wellicht een optie om bijvoorbeeld te kijken naar componenten te kijken. Of OOP in AS?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 31 January 2003 @ 14:14:
Het lijkt me zeker leuk om aanwezig te zijn! En wellicht een optie om bijvoorbeeld te kijken naar componenten te kijken. Of OOP in AS?
Ik denk dat dat een afhankelijkheid is waar je niet onder uitkomt.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 14:15:
[...]

Ik denk dat dat een afhankelijkheid is waar je niet onder uitkomt.
Ja, maar hoe heb je dat in gedachte:
1. een soort van case, waardoor je dus automatisch uitkomt op OOP en components?
2. algemeen stuk over how to program a Component, eventueel met een voorbeeld wat je al gemaakt heb?

Eerst optie heeft mijn voorkeur, maar ik zou bijvoorbeeld ook een uurtje kunnen luisteren naar jou, waarom je bepaalde dingen op bepaalde manieren hebt aangepakt bij het maken van een component.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Ik snap een beetje basic AS, en heb nog vrijwel geen MX kennis. Lijkt me nuttig om van te voren even aan te geven wat het kennisniveau is dat er van de deelnemers verwacht wordt. Afgezien van het feit dat het erg interessant zou zijn, is het natuurlijk niet leuk als je alleen maar kunt kijken hoe grote goeroe's jullie zijn, zonder zelf iets van die kennis in praktijk te kunnen brengen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook absoluut niet de bedoeling.

Ik denk dat we zowel OOP in 5 en MX kunnen doen, en vanaf daar doorhiken naar een klein componentje....

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 15:35:
Dat is ook absoluut niet de bedoeling.

Ik denk dat we zowel OOP in 5 en MX kunnen doen, en vanaf daar doorhiken naar een klein componentje....

Lijkt me erg intressant, wil ook zeker komen.

Als je geschikte locatie wilt vinden moet je natuurlijk wel ongeveer weten hoeveel mensen er komen. Als er iets van 10 man komt kan ik wel bij m'n baas gaan slijmen of we vergaderruimte hier mogen gebruiken (met beamer enzo)..maar weet eigenlijk niet of dat zo'n goed idee is. (meer dan 10 mensen zou sowieso probleem worden...) Wat Owen zegt over cursuscentrum is natuurlijk een erg goed idee, maar dan moet je wel net een cursuscentrum hebben wat hun ruimte beschikbaar wil stellen... Adapter zou inderdaad ook een idee kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door McVirusS op 31-01-2003 16:30 ]

Verwijderd

an sich een leuk idee, maar wat is de bedoeling nou exact..?!

Een soort van flash cursus voor n00bs (lijkt me niet..)
Een soort van WoW ik ben echt l33t met flash (hoop het niet)
Een soort van Ken der iemand me hier ff meehelpen want het lukt me niet..

Ik heb geen idee wat de bedoeling erachter is, iets bespreken is wel erg algemeen..

Verwijderd

Topicstarter
mabit, ik denk dat de punten die je noemt wel erg negatief is.

Om de doelstelling die IK persoonlijk hiermee heb, en de reden waarom ik hier rondhang zijn simpel:

Mensen die een goede interresse in flash hebben, redelijk tot goed zijn in actionscript dat stapje verder helpen.
Ik denk dat we in de flash wereld nu op een der cruciale punten zijn gekomen: actionscript is dermate geavanceerd geworden dat je niet zomaar wat kan aanklooien.
OOP is een keyword in goed actionscripten, en mensen die hun as peil willen verhogen komen op een gegeven moment vanzelf op het punt aan dat ze er ook aan moeten.

Het is niet onhandig om hierbij een handje geholpen worden. Daarbij kunnen zowel basis concepten alswel praktijk voorbeeldjes helpen. Die zou ik, en ook owen graag willen geven, om jullie, de mensjes die toch hoog in mijn achting staan graag helpen.

Wat dat betreft maak je wel een punt. De mensen moeten wel gemotiveerd zijn om te leren. Domme vragen bestaat niet, maar ik denk dat we realistisch moeten zijn in het startniveau.
Je moet actionscript redelijk kennen.

Ik heb dit niet al te lang geleden ook in denemarken gedaan voor een klein groepje developers. Voor mij ook een erg leerzame en leuke ervaring.
Ik denk dat de gedeelde kennis en creativiteit van de mensen hier in /13 voor mij net zo motiverend en inspirerend zijn om voor mij persoonlijk er een voordeel uit te kunnen halen.

There's your answer.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

amen, plaats en tijd rest dan nog (heeft iedereen een laptop anders moeten we ook computers regelen namelijk...)

Stoer; Marduq

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle heeft geen laptop :/

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

* OzBoz joins als ik kan.. super! En laptop... hmmz.. zal ze op het werk wel lief aankijken of ik de VAIO mag lenen.

Tis tenslotte een soort van bespreking en daar is ie voor :)

[ Voor 25% gewijzigd door OzBoz op 01-02-2003 09:35 ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Ben al een tijdje niet geweest op GOT, daarom dit topic gemist. Ik ben ook zeker geinteresseerd in OOP en componenten binnen flash. Misschien kan ik een locatie regelen; waarschijnlijk is het HKU wel geinyteresseerd in dit soort bijeenkomsten, zij zouden wel hun collegezaal beschikstellen denk ik.

Laptop heb ik ook, een powerbook G4.

Ondanks dat dit topic meer dan 2 week oud is hoop ik toch zeker dat dit door kan gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 12:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht eigenlijk dat er geen echt animo voor was, en als zodoende heb ik het maar laten hangen. als nu mensen dan toch erg enthousiast gaan doen, count me in :)

Verwijderd

Ik denk wanneer ik de collegezaal moet regelen, er toch wel minstens wat mensen zich moeten hebben aangemeld. Het HKU heeft ook behoorlijk wat computers tot zijn beschikking, maar toch is het handig als men hun eigen laptop meeneemt.

Ik zie de bijeenkomst ook niet echt als een lezing, maar meer als een workshop. We beginnen met een lezing van B-Top en Oh,when? en dan gaan we aan de slag. Lekker pielen. Mensen helpen elkaar, en B-Top en Oh,when? geven hierbij hun oplossing wanneer men er niet uitkomt.

Wat kennisniveau betreft, je moet wel wat van AS of een andere programmeertaal afweten, kunnen we niet uitgaan van het kennisniveau waar Branden Hall ook vanuit gaat in zijn boek : "OOP with AS"?

Dus misschien dat we vanaf nu een lijst kunnen maken van mensen die geinteresseerd zijn. Ik mis nog een paar mensen die ook graag zouden willen komen, Seraph etc.

Als er hier behoefte aan is (en dan kijk ik vooral naar B-Top), dan kan ik de bijeenkomst ook op de mailing gooien op het hele HKU, zodat studenten ook kunnen komen!

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 20:45 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

ik ken nog steeds geen action script maar wil t nog steeds leren :) k ken er andere ecma script en kan behoorlijk proggen dus verder hoeft het geen probleem te zijn :)

ik lurk wel lekker mee met dit topic :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me goed plan, patrick.
Ook het mailen vinnik best....nette post trouwens.

Verwijderd

oh,when? schreef op 31 January 2003 @ 13:41:
1) niet bij jou thuis, tis echt een pokke-end naar huize B-Top (harderwijk)
Nee idd. Aardige gozer die B-top maar woont in de middle of f*cking nowhere!! 8)7
Maar ontopic: AS is niet echt mijn ding, maar leuk idee voor de diehard coders onder u. :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 12:49:
[...]

Nee idd. Aardige gozer die B-top maar woont in de middle of f*cking nowhere!! 8)7
Maar ontopic: AS is niet echt mijn ding, maar leuk idee voor de diehard coders onder u. :P
Harderwijk, the middle of nowhere? Nou, ok geef ik je maar weer eens gelijk :)
Misschien is het geen slecht idee als jij ook weer wat verteld BD. Laatste keer viel dat in erg goede aarde.

Verwijderd

Ik heb net een mail gestuurd naar het HKU waarin ik vraag of er een ruimte beschikbaar is voor onze MX-dag. Hierbij heb ik gezegd dat het ook voor het HKU interessant is, dit omdat studenten die geinteresseerd zijn in het net ietsje meer binnen AS willen, die dag ook kunnen bijwonen. Zodra ik reactie krijg op de mail zal ik deze direct hier posten.

De locatie is in H'sum, 20 minuten van Utrecht Centraal en A'dam. Qua locatie ligt het dus eigenlijk ook perfect, lekker centraal zodat niemand eigenlijk problemen hoeft te hebben met de reistijd (behalve als je PatrickPietens heet en in Groningen woont :S)

Wanneer de locatie rond is, moeten we het gaan hebben over hoe we de dag gaan indelen. Wie gaan er spreken, wie gaat het waarover hebben etc. Er moet een duidelijke lijn in de verhalen zitten, en ze moeten goed opgebouwd worden (maar dat laat ik volledig aan de sprekers over, en ik geloof wel dat dit goed komt). Ook is het belangrijk dat de mensen die de dag bijwonen ook zelf aan het werk kunnen gaan na de lezingen, en dat iedereen elkaar kan helpen hierbij.

Wanneer mensen andere ideeen over de dag hebben, of aanvullende ideeen hoor ik het graag. Ik denk iig dat het zeer succesvol gaat worden, en dat iedereen die de bijeenkomst bijwoont aan het einde van de dag echt zoiets heeft van : "Ja, dit was de nuttigste dag uit mijn leven " :D

En misschien een idee om het een jaarlijks terugkomend iets te worde, of ga ik nu te ver ;)
c ya at the FMX-2003 conference :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 13:44 ]

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

i'm in...HKU is toch lekker dicht bij mijn werk dus komt goed uit...en btw... OFFF festival ( www.offf.org ) verkoop is weer begonnen , echt een aanradertje! :)

Verwijderd

Ik zou graag heen willen, maar heb het geld en tijd er neit voor. Als mensen van GOT heengaan zou ik graag foto's/film en een verslag willen zien :D

Verwijderd

eerste reactie HKU :
--------------------------------------
Beste Patrick,

Een leuk initiatief!
Zelf heb ik op dit moment geen goed overzicht. Ik zal jouw voorstel
bespreken met Rene komende week.

We zullen je zo spoedig mogelijk berichten over een eventuele locatie.

Met vriendelijke groet,

Ben Noordman
--------------------------------------

het ziet er dus goed uit, ik zal wanneer m,eer bekend is dit ook hier plaatsne

Verwijderd

Kick, vind het een erg interessant odnerwerp, voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, even weer omhoog trappen. Ik hoop dat de modjes dit niet erg vinden

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 09:34 ]

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Nou, vooruit.. 't is maandag.. nergens zin in, dus ook geen zin om je hiervoor te bannen :+ ;)
Lucky bastard :P

Verwijderd

Topicstarter
Doet die jongen es wat goeds, ga jij hem lopen threatenen :)

Verwijderd

Weer een reactie van het HKU. Deze keer van Rene Lansink, hoofd opleiding DMD:

-----
Hallo Patrick
Klinkt interessant. Wanneer wou je dit houden?
Ga het voorleggen aan Huub.
Groet
Rene
-----

Huub is geloof ik directeur van HKU, of whatever. In ieder geval ziet het er goed uit, dus die ruimte komt er wel, nu nog een paar mensen van Got die het bij willen wonen!

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Wat is dat dan? Een W&G Actionscript dag?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Ik wil hier heel graag bij zijn bijzonder interessant, wie gaat er lezingen doen ?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Hmm toch besta ik hier ook nog wel beetje ;),

ondanks dat ik niet meer erg veel bezig ben met Flash en nog minder met MX lijkt het me toch wel erg leuk om mee te doen, en misschien is het zelfs wel een stimulans voor me om het allemaal weer op te pakken,

ik hou het topic in de gaten, count me in anyway...

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Als het op een doordeweekse dag is (het liefst vrijdag en dan na tienen, anders ben ik nog niet bijgekomen van de donderdag nacht) zou ik best willen. elke doordeweekse dag eigenlijk wel (vrij van werk lukt easy in ruil voor een dag flash nerden en een stukje op intranet zetten)/

Maarja, details patrick ;)

* Yellow|A HKU is easy, station holland spoor, perron af, rechts langs de KRO en je bent bij de HKU, dat lelijke gebouw

|{ brrr }] |

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het handig is om een inschrijf lijstje te maken?

E-Mile:

Tsjaa, ik houd me aanbevolen, als ik voor owen kan spreken denk ik dat hij ook wel meedoet, en ik vraag me af of bdisoke misschien ook wel?

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

een trio? daar ben ik altijd voor in! :D

Verwijderd

Topicstarter
oh,when? schreef op 11 March 2003 @ 00:07:
een trio? daar ben ik altijd voor in! :D
Dat weet ik, ik heb nog steeds pijn van de laatste keer :D

• McVirusS
Yellow|A schreef op 10 March 2003 @ 23:56:
* Yellow|A HKU is easy, station holland spoor, perron af, rechts langs de KRO en je bent bij de HKU, dat lelijke gebouw

Waarom heb ik het idee dat jij Hilversum Sportpark bedoelt? 8)7 ;)

Verwijderd

Vanuit Utrecht:
H'sum sportpark, je gaat de trein uit, je loopt met het spoort mee. Aan het einde van het perron rechtsaf langs het EO gebouw (niet KRO ;)). Vervolgens is het het gebouw met de mooie kleurtjes ;)

vanuit Hilversum/A'dam:
H'sum sportpark, trein uit, loopt tegen de treinrichting in, over het spoor, en dan over het perron aan de andere kant. Zie dan verder bovenstaande omschrijving.

B-Top is op dit moment bezig met een beschrijving (toch :P) voor de studenten en docenten voor het HKU. Deze beschrijving zullen we ook hier zetten op het forum.

Het lijkt mij het beste op het op een doordeweekse dag te plannen, het ligt vooral aan de sprekers wanneer het hun het beste uitkomt. Er staat nog geen datum vast, deze word in overleg met de sprekers en met het HKU geprikt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 08:56 ]

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? heeft misschien wat met OOP en Flashcomm? :)

• McVirusS
oh,when? schreef op 11 March 2003 @ 13:27:
* oh,when? heeft misschien wat met OOP en Flashcomm? :)

Lijkt mij erg intressant :).

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle is ook nog steeds geinteresseerd :)

Verwijderd

Ok, HKU wil weten welke datum we de de bijeenkomst willen houden, zodat zij dit kunnen inplannen in hun rooster voor de collegezaal. Voor de lezingen is deze zaal perfect, maar ik weet niet als we daarna allemaal zelf bezig gaan, of het wel zo geschikte ruimte is. Dus misschien is het handig als we bijvoorbeeld van 12 tot 3 de collegezaal afhuren, en daarna na een lokaal te gaan.

Wanneer mensen zoiets hebben van, nou we kunnen de hele dag wel houden in een lokaal dan kan ik dat ook wel regelen.

Even een beschrijving van de twee ;) :
Collegezaal is als een bioscoopzaal. Mensen zitten in de stoeltjes te luisteren naar de sprekers, deze hebben hier alles tot hun beschikking, waaronder een gigantische beamer :P
De lokaaltjes zijn zoals we die allemaal kennen van de middelbare school ;), met enig verschil dat er een beamertje hangt.

Dus ik moet nu weten van iedereen (vooral de sprekers), welke datum hun het meest schikt, zodat ik dit door kan geven aan het HKU. Verder lijkt me het verstandig als we rond 12h beginnen. Dan hoeft niemand rond 6h 's ochtends uit bed :) Ik denk dat we ons niet de druk hoeven maken over de tijd dat de bijeenkomst zal eindigen, we zien wel wanneer iedereen flauw is van ralph en owen hun verhaal ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen praten over OOP, en applicatie structuur, maybe remoting.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

* Clay is ook geinteresseerd :)

maar 't is erg afhankelijk van dag en tijd. Of eigenlijk boeit het niet zo hard, als ik maar tijdig van tevoren weet wanneer het is :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

..

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 11:09 ]

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

offtopic:
Ik bedoelde ook hilversumsportpark, maar zei holland spoor, dit komt door trauma's uit mijn holland spoor periode .. (het was semi laat :))

Dag boeit mij niet perse (liefst door de week voor juni, maar weekend kan, onder voorbehoud, want het is en blijft weekend).

* Yellow|A wil niet naast McVirusS zitten is een klaslokaal, want McVirusS is een snood persoon ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 11-03-2003 21:53 ]

|{ brrr }] |

• TheMadC
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-03 14:19
Beetje late reactie misschien ... maar als die dag er komt, en m'n baas laat me gaan een middag, dan ben ik van de partij!! Wil ik ook wel wat vertelen over Flash-Remoting, Components OOP of zo.. en wat de HKU betreft.. heb daar 5 jaar rondgelopen, kan het nog wel vinden denk ik ;-)

W∴K∴S∴

Verwijderd

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! Het valt me trouwens op hoeveel mensen van het HKU hier wel niet "rondlopen" :D

Verwijderd

/me zou wel willen :-\

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 04:53 . Reden: maar mr10 zit in australie: vandaar de :-\... als jullie nou live-broadcasten zorg ik dat ik online ben ;-) ]

Verwijderd

Topicstarter
TheMadC schreef op 12 March 2003 @ 21:03:
Beetje late reactie misschien ... maar als die dag er komt, en m'n baas laat me gaan een middag, dan ben ik van de partij!! Wil ik ook wel wat vertelen over Flash-Remoting, Components OOP of zo.. en wat de HKU betreft.. heb daar 5 jaar rondgelopen, kan het nog wel vinden denk ik ;-)
Ja inderdaad, doe jij dat remoting maar :) !!! Koel man! :)

Verwijderd

bij deze de deelnemerslijst tot nu toe:

1. B-Top (spreker)
2. oh,when? (spreker)
3. Pelle
4. BtM909
5. McVirusS
6. XangadiX
7. PatrickPietens
8. BDisOKE
9. Seraph
10. E-Mile
11. Yellow
12. Clay
13. TheMadC
14. mr10
15. GrimaceODespair
16. willem169
17. Collega Clay ;)
18. waxle

Maar welke datum lijken de mensen het beste hier om deze dag te houden, wanneer dit bekend is kan ik de collegezaal op die dag reserveren!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 09:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom nog met een mailtje naar je toe, voor je schoolgenoten.

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:41

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Uhm... Grimace is ook geïnteresseerd. Moet wel uit België komen, toestemming van vriendin krijgen, visum aanvragen voor Nederland, inenten tegen vogelpest enzo... Maar iig: geinteresseerd ;)

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 11:10:
bij deze de deelnemerslijst tot nu toe:

2. oh,when? (lezer)
lezer? wat? moet ik mijn boeken gaan meenemen?? :P

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
I'd like to participate :P

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Maar ik wil graag een datum weten zodat ik alles kan regelen!!! Dus laten we gezamelijk een goede datum prikken! Ik dacht zelf aan een vrijdag, einde van de week, kunnen vaak alle mensen wel. De dag zal rond 12h gaan beginnen en om 5h ongeveer eindigen. Maar dat ligt gewoon aan de dag zelf.
Omdat er nog wat dingen moeten worden voorbereid dacht ik om het over 4 week ongeveer te doen. Dus dit zou 18 april zijn.

• Clay
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Jay! :P * Clay mag het in de baas z'n tijd mee.
En een collega van me wil ook wel graag mee.

Datum maakt mij iig dus niet meer uit :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

* waxle zijn AS-kennis is ietwat verroest; maar desalniettemin ben ik er graag bij :)

NB: PatrikPietens: mr10 zit in Australië dus ik weet niet hoe je hem wil laten spreken ;)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

waxle schreef op 14 March 2003 @ 18:41:
NB: PatrikPietens: mr10 zit in Australië dus ik weet niet hoe je hem wil laten spreken ;)
Nou, lijkt mij een typisch geval van "laten we eens kijken wat FlashCom voor ons kan betekenen" :P

[agendacheckmode]18 april: no meetings planned[/agendacheckmode] :Y)

Mss ook even handig om weten: zijn er nog mensen die van het uiterste zuiden moeten komen, regio Limburg en in het bijzonder Maastricht?

[ Voor 34% gewijzigd door GrimaceODespair op 15-03-2003 00:46 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hmm, ja gaaf dus, maar kan ik dan zo ver mogelijk van 'het gele' en zo dicht mogelijk bij McViruss zitten?

Zijn er mensen vanuit amsterdam? zoja, dan kunnen ze meerijden :)

Stoer; Marduq

Verwijderd

Ik heb net een mail verstuurd waarin ik vraag of ik de collegezaal op 18 april van 12 tot 5 kan reserveren. Ik hoop nog steeds iets te horen van de rest of deze datum geschikt is ... Ook omdat mensen nu al vrij gaan vragen van hun werk terwijl de datum nog niet helemaal vast staat.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

hohohoho...ik weet nog absoluut niet of ik 18 april kan en als ik zo kijk naar mijn planning voor de komende tijd denk ik dat het nog best krap wordt ook....ff geduld aub :)

Verwijderd

Maar er moet wel snel een datum worden geprikt, dus als iedereen wil zeggen wanneer hij kan, zodat we samen tot een datum kunnen komen. Ik heb 18 april gezegd zodat de mensen hierop zouden reageren.

• McVirusS
XangadiX schreef op 15 March 2003 @ 07:54:
hmm, ja gaaf dus, maar kan ik dan zo ver mogelijk van 'het gele' en zo dicht mogelijk bij McViruss zitten?

O+ O+ O+

Moet het perse op een doordeweekse dag? Ik prefereer een zaterdag :P.

• jurriaan
  • Laatst online: 24-06 02:04
als het ergens in het weekend is ben ik ook wel geintereseerd

Wees verantwoordelijk voor je eigen daden

• roytanck
  • Laatst online: 07-07 09:29
Laat ik als topicstarter van de draad die dit allemaal veroorzaakt heeft ook maar eens reageren.

Ik zou het zeker ook interessant vinden om te komen, maar met een verbouwing, een baby op komst en een full-time job zie ik het ff niet gebeuren... jammer! :'(

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Ik hoop dat dit geen stille dood sterft... er reageren maar weinig mensen op de datum...

Verwijderd

Als het aan mij ligt zal dit niet aan een stille dood sterven. Ik ben er druk mee bezig, ik wacht nog op B-top zijn beschrijving voor mijn mede studentjes. Wanneer aan 't einde van de week nog weinig reacties zijn, zal ik de mensen die intresse hebben getoond persoonlijk emailen.

Verwijderd

/me wil ook op de lijst...

kan vast wel vrij krijgen op 18 april...

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

erm PatrickPietens...ik waardeer je enthousiasme, maar je bent toch echt afhankelijk van de planning van Ralph, Corstiaan en moi. Wat dus betekent dat je niet zomaar data kunt gaan roepen op een forum en dan maar afwachten of dat goed gaat....als je nu ff persoonlijk contact met ons opneemt, via email oid, dan regelen we dit even langs het forum en dan kunnen we hier wat concreets neerzetten.

:)

Verwijderd

oh,when? schreef op 17 maart 2003 @ 20:26:
erm PatrickPietens...ik waardeer je enthousiasme, maar je bent toch echt afhankelijk van de planning van Ralph, Corstiaan en moi. Wat dus betekent dat je niet zomaar data kunt gaan roepen op een forum en dan maar afwachten of dat goed gaat....als je nu ff persoonlijk contact met ons opneemt, via email oid, dan regelen we dit even langs het forum en dan kunnen we hier wat concreets neerzetten.

:)
Volgens mij heb ik ook al aangegeven dat ik de datum heb genoemd zodat hierover een discussie ontstaat. Omdat anders deze dag waarschijnlijk aan een stille dood zou sterven. Verder heb ik ook in voorgaande posts aangegeven om iedereen te mailen aan het einde v/d week over een datum. Dus hou je mailbox in de gaten ;)

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 16:08

Puck

EINDBAAS.org

Ik ben een beginnende met AS: ik sta nog op de startlijn zegmaar. Wat ik begrepen heb is het dus echt voor mensen met een goede kennis van AS? Ik zou het erg interesant vinden om ook te komen, al is het alleen om te luisteren en te kijken.

Arrived anxious, left bored

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 09:03:
[...]
Volgens mij heb ik ook al aangegeven dat ik de datum heb genoemd zodat hierover een discussie ontstaat. Omdat anders deze dag waarschijnlijk aan een stille dood zou sterven.
die redenatie volg ik niet helemaal maar goed...ik wacht de mail wel af. B)

Verwijderd

Topicstarter
B-Top is ff erg druk, maar komt vanmiddag met een antwoord op alles :) .... mailtje naar patrick, en post dus :)

Verwijderd

Topicstarter
MAIL! :)

Verwijderd

Thnx, ik heb de mail gekregen, ik zal morgen eentje opstellen en naar iedereen sturen waarin ik om een datum vraag. Ik zal deze eerst naar de sprekers gaan sturen, en daarna naar iedereen die zich heeft aangemeld. Wanneer de datum vast staat zal ik ook de mail die ik van ralph heb gekregen doorsturen naar de academie!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

ik heb nog niets gezien, klopt dat? :)

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Uhm... niet om te flamen of zo, maar als er iets gepland wordt, zou'k het wel liefst minstens een week van tevoren weten. Op het moment weet ik ff helemaal niks, maar ik vertrouw op de nobele inspanningen van B-Top, Patrick e.a. dat er hier binnenkort nog es iets relevants gepost wordt ;)

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Ik heb net een nieuw meeladres, misschien heeft iemand al gemaild, maar dat 't niet aan is gekomen, vanaf heden ben ik te bereiken op jaap(A)vrijdaginarnhem.nl duzzz

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle wil ook nog steeds wel komen eigenlijk

Oh ja, en ik heb een laptop nu :Y), dus dat is voor mij ook geen probleem meer :P

Verwijderd

Topicstarter
Patrick, hoe staat het ervoor?

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 18:42:
Als het aan mij ligt zal dit niet aan een stille dood sterven.
Hmm... correct me if I'm wrong, maar dit stinkt toch wel behoorlijk naar een stille dood...

Alhoewel... nu snap ik het: die W&G dag is allang geweest, en die hebben jullie stiekum zonder mij gehouden, smeerlappen :+

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Ik heb vanochtend een mailtje gekregen :) Nu eens kijken waneer het uitkomt :)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle heeft voorkeur doorgegeven: woensdag, vrijdag of zaterdag, doch niet op 6, 7, 13 en 14 juni :)

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Ook ik heb m'n voorkeur gegeven :) enneeh ik hoop dat 't vlug is want dat wordt namelijk leuk :)

Verwijderd

/me heeft ook een mail gestuurd

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

PatrickPietens schreef op 17 March 2003 @ 18:42:
Als het aan mij ligt zal dit niet aan een stille dood sterven.

etc. etc.

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

:?

Kortom, wat is er aan de hand ?

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

ja ik zat ook al te wachten :(

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

/me had hoop al opgegeven... :'(

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Nog een keer een subtiele schop...

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 gaat (helaas) ook voor de strafschop

Toch raar: iedereen kicked maar raak en toch lijkt het een aflopende zaak :?

[ Voor 36% gewijzigd door BtM909 op 10-06-2003 09:16 ]

Verwijderd

Ik heb van iedereen een mail gehad, maar rpobleem was dat iedereen totaal verschillende data en dagen opgaf. Ik kon hier dus niks mee. Daarnaast zit ik nu mijn toelatingsopdracht voor het MA jaar te maken, dus heb het even druk druk druk. Seraph heeft voorgesteld om mij te helpen, dus als er meerdere mensen zijn (naast B-top, owen etc.) ... Lokatie HKU kan nog altijd doorgaan.

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Still interested! :)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 18:56

alienfruit

the alien you never expected

Lijkt me interessant lekker dicht bij me stage ;)
De HKU in Hillywood is ook nog lekker dicht bij de Edah :D

Verwijderd

Topicstarter
B-Top doet mee natuurlijk.

Verwijderd

ik denk dat het verstandig is om een datum af te spreken welke de sprekers het beste uitkomt. De vakantie periode bied natuurlijk een perfecte tijd hiervoor, al zou ik niet weten of het HKU dan zijn deurtjes open heeft staan voor een stelletje aangeschoten jongeren ;) ... Ik denk dat B-Top, Oh,when etc. zelf moeten overleggen welke dag(en) ze als datum het beste uitkomt, en deze hier posten. Dan regel ik de collegezaal ...

Een tweede mogelijkheid is dat de hele bunch naar Groningen komt waar ik ook een lokatie kan regelen op mijn werk. Het liefste doe ik, en denk ik anderen het lekker centraal in h'sum.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 12:56:
Het liefste doe ik, en denk ik anderen het lekker centraal in h'sum.
Da's helemaal niet centraal voor mij :+

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

HKU lijkt me nog steeds het makkelijkst, en dan gewoon een datum prikken. Kun je dan, mooi. Kun je niet, pech gehad :)

Verwijderd

Pelle schreef op 10 June 2003 @ 13:27:
HKU lijkt me nog steeds het makkelijkst, en dan gewoon een datum prikken. Kun je dan, mooi. Kun je niet, pech gehad :)
Precies, wanneer Owen en Ralph zsm een datum kunnen prikken, en ons leven kunnen redden ;) Dan kan ik dit door gaan sturen naar het HKU en de boel regelen.
Pagina: 1 2 Laatste