Toon posts:

[flash 5/mx] W&G Actionscript dag?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 381 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? heeft misschien wat met OOP en Flashcomm? :)

"You're only as good, as what you did last week."

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
oh,when? schreef op 11 March 2003 @ 13:27:
* oh,when? heeft misschien wat met OOP en Flashcomm? :)

Lijkt mij erg intressant :).

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle is ook nog steeds geinteresseerd :)

Verwijderd

Ok, HKU wil weten welke datum we de de bijeenkomst willen houden, zodat zij dit kunnen inplannen in hun rooster voor de collegezaal. Voor de lezingen is deze zaal perfect, maar ik weet niet als we daarna allemaal zelf bezig gaan, of het wel zo geschikte ruimte is. Dus misschien is het handig als we bijvoorbeeld van 12 tot 3 de collegezaal afhuren, en daarna na een lokaal te gaan.

Wanneer mensen zoiets hebben van, nou we kunnen de hele dag wel houden in een lokaal dan kan ik dat ook wel regelen.

Even een beschrijving van de twee ;) :
Collegezaal is als een bioscoopzaal. Mensen zitten in de stoeltjes te luisteren naar de sprekers, deze hebben hier alles tot hun beschikking, waaronder een gigantische beamer :P
De lokaaltjes zijn zoals we die allemaal kennen van de middelbare school ;), met enig verschil dat er een beamertje hangt.

Dus ik moet nu weten van iedereen (vooral de sprekers), welke datum hun het meest schikt, zodat ik dit door kan geven aan het HKU. Verder lijkt me het verstandig als we rond 12h beginnen. Dan hoeft niemand rond 6h 's ochtends uit bed :) Ik denk dat we ons niet de druk hoeven maken over de tijd dat de bijeenkomst zal eindigen, we zien wel wanneer iedereen flauw is van ralph en owen hun verhaal ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen praten over OOP, en applicatie structuur, maybe remoting.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

* Clay is ook geinteresseerd :)

maar 't is erg afhankelijk van dag en tijd. Of eigenlijk boeit het niet zo hard, als ik maar tijdig van tevoren weet wanneer het is :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

..

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 11:09 ]

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

offtopic:
Ik bedoelde ook hilversumsportpark, maar zei holland spoor, dit komt door trauma's uit mijn holland spoor periode .. (het was semi laat :))

Dag boeit mij niet perse (liefst door de week voor juni, maar weekend kan, onder voorbehoud, want het is en blijft weekend).

* Yellow|A wil niet naast McVirusS zitten is een klaslokaal, want McVirusS is een snood persoon ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 11-03-2003 21:53 ]

|{ brrr }] |

• TheMadC
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-03 14:19
Beetje late reactie misschien ... maar als die dag er komt, en m'n baas laat me gaan een middag, dan ben ik van de partij!! Wil ik ook wel wat vertelen over Flash-Remoting, Components OOP of zo.. en wat de HKU betreft.. heb daar 5 jaar rondgelopen, kan het nog wel vinden denk ik ;-)

W∴K∴S∴

Verwijderd

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! Het valt me trouwens op hoeveel mensen van het HKU hier wel niet "rondlopen" :D

Verwijderd

/me zou wel willen :-\

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 04:53 . Reden: maar mr10 zit in australie: vandaar de :-\... als jullie nou live-broadcasten zorg ik dat ik online ben ;-) ]

Verwijderd

Topicstarter
TheMadC schreef op 12 March 2003 @ 21:03:
Beetje late reactie misschien ... maar als die dag er komt, en m'n baas laat me gaan een middag, dan ben ik van de partij!! Wil ik ook wel wat vertelen over Flash-Remoting, Components OOP of zo.. en wat de HKU betreft.. heb daar 5 jaar rondgelopen, kan het nog wel vinden denk ik ;-)
Ja inderdaad, doe jij dat remoting maar :) !!! Koel man! :)

Verwijderd

bij deze de deelnemerslijst tot nu toe:

1. B-Top (spreker)
2. oh,when? (spreker)
3. Pelle
4. BtM909
5. McVirusS
6. XangadiX
7. PatrickPietens
8. BDisOKE
9. Seraph
10. E-Mile
11. Yellow
12. Clay
13. TheMadC
14. mr10
15. GrimaceODespair
16. willem169
17. Collega Clay ;)
18. waxle

Maar welke datum lijken de mensen het beste hier om deze dag te houden, wanneer dit bekend is kan ik de collegezaal op die dag reserveren!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 09:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom nog met een mailtje naar je toe, voor je schoolgenoten.

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 13:41

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Uhm... Grimace is ook geïnteresseerd. Moet wel uit België komen, toestemming van vriendin krijgen, visum aanvragen voor Nederland, inenten tegen vogelpest enzo... Maar iig: geinteresseerd ;)

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 11:10:
bij deze de deelnemerslijst tot nu toe:

2. oh,when? (lezer)
lezer? wat? moet ik mijn boeken gaan meenemen?? :P

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
I'd like to participate :P

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Maar ik wil graag een datum weten zodat ik alles kan regelen!!! Dus laten we gezamelijk een goede datum prikken! Ik dacht zelf aan een vrijdag, einde van de week, kunnen vaak alle mensen wel. De dag zal rond 12h gaan beginnen en om 5h ongeveer eindigen. Maar dat ligt gewoon aan de dag zelf.
Omdat er nog wat dingen moeten worden voorbereid dacht ik om het over 4 week ongeveer te doen. Dus dit zou 18 april zijn.

• Clay
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Jay! :P * Clay mag het in de baas z'n tijd mee.
En een collega van me wil ook wel graag mee.

Datum maakt mij iig dus niet meer uit :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

* waxle zijn AS-kennis is ietwat verroest; maar desalniettemin ben ik er graag bij :)

NB: PatrikPietens: mr10 zit in Australië dus ik weet niet hoe je hem wil laten spreken ;)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

waxle schreef op 14 March 2003 @ 18:41:
NB: PatrikPietens: mr10 zit in Australië dus ik weet niet hoe je hem wil laten spreken ;)
Nou, lijkt mij een typisch geval van "laten we eens kijken wat FlashCom voor ons kan betekenen" :P

[agendacheckmode]18 april: no meetings planned[/agendacheckmode] :Y)

Mss ook even handig om weten: zijn er nog mensen die van het uiterste zuiden moeten komen, regio Limburg en in het bijzonder Maastricht?

[ Voor 34% gewijzigd door GrimaceODespair op 15-03-2003 00:46 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hmm, ja gaaf dus, maar kan ik dan zo ver mogelijk van 'het gele' en zo dicht mogelijk bij McViruss zitten?

Zijn er mensen vanuit amsterdam? zoja, dan kunnen ze meerijden :)

Stoer; Marduq

Verwijderd

Ik heb net een mail verstuurd waarin ik vraag of ik de collegezaal op 18 april van 12 tot 5 kan reserveren. Ik hoop nog steeds iets te horen van de rest of deze datum geschikt is ... Ook omdat mensen nu al vrij gaan vragen van hun werk terwijl de datum nog niet helemaal vast staat.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

hohohoho...ik weet nog absoluut niet of ik 18 april kan en als ik zo kijk naar mijn planning voor de komende tijd denk ik dat het nog best krap wordt ook....ff geduld aub :)

Verwijderd

Maar er moet wel snel een datum worden geprikt, dus als iedereen wil zeggen wanneer hij kan, zodat we samen tot een datum kunnen komen. Ik heb 18 april gezegd zodat de mensen hierop zouden reageren.

• McVirusS
XangadiX schreef op 15 March 2003 @ 07:54:
hmm, ja gaaf dus, maar kan ik dan zo ver mogelijk van 'het gele' en zo dicht mogelijk bij McViruss zitten?

O+ O+ O+

Moet het perse op een doordeweekse dag? Ik prefereer een zaterdag :P.

• jurriaan
  • Laatst online: 24-06 02:04
als het ergens in het weekend is ben ik ook wel geintereseerd

Wees verantwoordelijk voor je eigen daden

• roytanck
  • Laatst online: 07-07 09:29
Laat ik als topicstarter van de draad die dit allemaal veroorzaakt heeft ook maar eens reageren.

Ik zou het zeker ook interessant vinden om te komen, maar met een verbouwing, een baby op komst en een full-time job zie ik het ff niet gebeuren... jammer! :'(

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Ik hoop dat dit geen stille dood sterft... er reageren maar weinig mensen op de datum...

Verwijderd

Als het aan mij ligt zal dit niet aan een stille dood sterven. Ik ben er druk mee bezig, ik wacht nog op B-top zijn beschrijving voor mijn mede studentjes. Wanneer aan 't einde van de week nog weinig reacties zijn, zal ik de mensen die intresse hebben getoond persoonlijk emailen.

Verwijderd

/me wil ook op de lijst...

kan vast wel vrij krijgen op 18 april...

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

erm PatrickPietens...ik waardeer je enthousiasme, maar je bent toch echt afhankelijk van de planning van Ralph, Corstiaan en moi. Wat dus betekent dat je niet zomaar data kunt gaan roepen op een forum en dan maar afwachten of dat goed gaat....als je nu ff persoonlijk contact met ons opneemt, via email oid, dan regelen we dit even langs het forum en dan kunnen we hier wat concreets neerzetten.

:)

Verwijderd

oh,when? schreef op 17 maart 2003 @ 20:26:
erm PatrickPietens...ik waardeer je enthousiasme, maar je bent toch echt afhankelijk van de planning van Ralph, Corstiaan en moi. Wat dus betekent dat je niet zomaar data kunt gaan roepen op een forum en dan maar afwachten of dat goed gaat....als je nu ff persoonlijk contact met ons opneemt, via email oid, dan regelen we dit even langs het forum en dan kunnen we hier wat concreets neerzetten.

:)
Volgens mij heb ik ook al aangegeven dat ik de datum heb genoemd zodat hierover een discussie ontstaat. Omdat anders deze dag waarschijnlijk aan een stille dood zou sterven. Verder heb ik ook in voorgaande posts aangegeven om iedereen te mailen aan het einde v/d week over een datum. Dus hou je mailbox in de gaten ;)

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 16:08

Puck

EINDBAAS.org

Ik ben een beginnende met AS: ik sta nog op de startlijn zegmaar. Wat ik begrepen heb is het dus echt voor mensen met een goede kennis van AS? Ik zou het erg interesant vinden om ook te komen, al is het alleen om te luisteren en te kijken.

Arrived anxious, left bored

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 09:03:
[...]
Volgens mij heb ik ook al aangegeven dat ik de datum heb genoemd zodat hierover een discussie ontstaat. Omdat anders deze dag waarschijnlijk aan een stille dood zou sterven.
die redenatie volg ik niet helemaal maar goed...ik wacht de mail wel af. B)

Verwijderd

Topicstarter
B-Top is ff erg druk, maar komt vanmiddag met een antwoord op alles :) .... mailtje naar patrick, en post dus :)

Verwijderd

Topicstarter
MAIL! :)

Verwijderd

Thnx, ik heb de mail gekregen, ik zal morgen eentje opstellen en naar iedereen sturen waarin ik om een datum vraag. Ik zal deze eerst naar de sprekers gaan sturen, en daarna naar iedereen die zich heeft aangemeld. Wanneer de datum vast staat zal ik ook de mail die ik van ralph heb gekregen doorsturen naar de academie!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

ik heb nog niets gezien, klopt dat? :)

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Uhm... niet om te flamen of zo, maar als er iets gepland wordt, zou'k het wel liefst minstens een week van tevoren weten. Op het moment weet ik ff helemaal niks, maar ik vertrouw op de nobele inspanningen van B-Top, Patrick e.a. dat er hier binnenkort nog es iets relevants gepost wordt ;)

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Ik heb net een nieuw meeladres, misschien heeft iemand al gemaild, maar dat 't niet aan is gekomen, vanaf heden ben ik te bereiken op jaap(A)vrijdaginarnhem.nl duzzz

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle wil ook nog steeds wel komen eigenlijk

Oh ja, en ik heb een laptop nu :Y), dus dat is voor mij ook geen probleem meer :P

Verwijderd

Topicstarter
Patrick, hoe staat het ervoor?

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 18:42:
Als het aan mij ligt zal dit niet aan een stille dood sterven.
Hmm... correct me if I'm wrong, maar dit stinkt toch wel behoorlijk naar een stille dood...

Alhoewel... nu snap ik het: die W&G dag is allang geweest, en die hebben jullie stiekum zonder mij gehouden, smeerlappen :+

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Ik heb vanochtend een mailtje gekregen :) Nu eens kijken waneer het uitkomt :)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle heeft voorkeur doorgegeven: woensdag, vrijdag of zaterdag, doch niet op 6, 7, 13 en 14 juni :)

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Ook ik heb m'n voorkeur gegeven :) enneeh ik hoop dat 't vlug is want dat wordt namelijk leuk :)

Verwijderd

/me heeft ook een mail gestuurd

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

PatrickPietens schreef op 17 March 2003 @ 18:42:
Als het aan mij ligt zal dit niet aan een stille dood sterven.

etc. etc.

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

:?

Kortom, wat is er aan de hand ?

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

ja ik zat ook al te wachten :(

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

/me had hoop al opgegeven... :'(

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Nog een keer een subtiele schop...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 gaat (helaas) ook voor de strafschop

Toch raar: iedereen kicked maar raak en toch lijkt het een aflopende zaak :?

[ Voor 36% gewijzigd door BtM909 op 10-06-2003 09:16 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ik heb van iedereen een mail gehad, maar rpobleem was dat iedereen totaal verschillende data en dagen opgaf. Ik kon hier dus niks mee. Daarnaast zit ik nu mijn toelatingsopdracht voor het MA jaar te maken, dus heb het even druk druk druk. Seraph heeft voorgesteld om mij te helpen, dus als er meerdere mensen zijn (naast B-top, owen etc.) ... Lokatie HKU kan nog altijd doorgaan.

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Still interested! :)

• alienfruit
  • Laatst online: 15-08 18:56

alienfruit

the alien you never expected

Lijkt me interessant lekker dicht bij me stage ;)
De HKU in Hillywood is ook nog lekker dicht bij de Edah :D

Verwijderd

Topicstarter
B-Top doet mee natuurlijk.

Verwijderd

ik denk dat het verstandig is om een datum af te spreken welke de sprekers het beste uitkomt. De vakantie periode bied natuurlijk een perfecte tijd hiervoor, al zou ik niet weten of het HKU dan zijn deurtjes open heeft staan voor een stelletje aangeschoten jongeren ;) ... Ik denk dat B-Top, Oh,when etc. zelf moeten overleggen welke dag(en) ze als datum het beste uitkomt, en deze hier posten. Dan regel ik de collegezaal ...

Een tweede mogelijkheid is dat de hele bunch naar Groningen komt waar ik ook een lokatie kan regelen op mijn werk. Het liefste doe ik, en denk ik anderen het lekker centraal in h'sum.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 12:56:
Het liefste doe ik, en denk ik anderen het lekker centraal in h'sum.
Da's helemaal niet centraal voor mij :+

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

HKU lijkt me nog steeds het makkelijkst, en dan gewoon een datum prikken. Kun je dan, mooi. Kun je niet, pech gehad :)

Verwijderd

Pelle schreef op 10 June 2003 @ 13:27:
HKU lijkt me nog steeds het makkelijkst, en dan gewoon een datum prikken. Kun je dan, mooi. Kun je niet, pech gehad :)
Precies, wanneer Owen en Ralph zsm een datum kunnen prikken, en ons leven kunnen redden ;) Dan kan ik dit door gaan sturen naar het HKU en de boel regelen.

• alienfruit
  • Laatst online: 15-08 18:56

alienfruit

the alien you never expected

Als het moet kan ik misschien wel een locatie regelen in Eindhoven. Maarja. Dat is toch een tik verder met de trein dan Hilversum/Utrecht. Maarja met de trein maakt het niet zoveel uit meer ;)

Verwijderd

Topicstarter
B-Top doet mee! :)

Verwijderd

Topicstarter
Halverwege Juli btw.

Verwijderd

Deze jonguh heeft een vakantie gepland van 8 t/m 22 juli ... dus misschien na de 22ste .. dat is nog halverwege, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Err...moet ik even kijken, anders in augustus.

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

In de vakantie (juli/augustus) lijkt me niet echt slim eerlijk gezegd.. tenminste, tenzij je genoegen neemt met een lage opkomst :P

Septemer wellicht?

• McVirusS
Pelle doelt op september, waar ik ook wel voor ben. Doe maar 11 september dan moeten jullie cadeautjes voor mij meebrengen :P.

Verwijderd

Topicstarter
Want anders ros je met een 747 in op het hku gebouw?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

B-Top, hou alsjeblieft op... Ik lach zo m'n stoel uit! :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

McVirusS schreef op 10 juni 2003 @ 16:35:
Doe maar 11 september dan moeten jullie cadeautjes voor mij meebrengen :P.
Doe in dat geval maar de 8e.... als we toch hints aan het geven zijn ;)

Verwijderd

I'm in :), ook liever September dan Juli/Augustus (ook nog wat tijd mijn mx kennis beetje niveau te geven ;))...

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

september is een heel goed idee :)

Verwijderd

Ok, het mag duidelijk zijn dat septemeber de maand word dat "onze" dag eindelij kdoor kan gaan. Wanneer hebben we het liefste deze dag, doordeweeks of in het weekend. Mij komt doordeweeks het beste uit, vanwege de reiskosten.

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

ohw, ineens leeft dit topic?
september 8)
en tegen die tijd hoop ik in utrecht te wonen dus voor mij dagtechnisch niet perse een voorkeur

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Jongens, zelfs macromedia & Flashfreaks is ons voor :P
Met gepaste trots kunnen wij jullie meedelen dat FlashFreaks in samenwerking met Macromedia Nederland op dit moment druk bezig is met het organiseren van Flashtival 2003!

Gerenommeerde sprekers vanuit de hele wereld zullen lezingen geven over Flash en Flashgerelateerde zaken. Het evenement zal plaatsvinden op 25 September 2003, in de RAI te Amsterdam.
http://www.flashtival.nl/

Dus, wie gaan daarheen? :P Ze zoeken wel nog sprekers btw.

[ Voor 4% gewijzigd door Puck op 07-07-2003 00:03 ]

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

ralph en ik gaan er ook een praatje houden... :)

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Cool :)

Dan kunnen we die meeting net zo goed met een paar honderd andere mensen houden :P

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

/me = benieuwd waarover praatjes zullen gaan.
Kwestie van te weten of het de moeite is om half Nederland af te reizen :P

Verwijderd

Topicstarter
Is interresant voor de toekomst. GoD, komen dus.

Verwijderd

Cool, ik ga zeker heen die dag!! Alleen moeten Ralph en Owen wel vertellen waar en hoelaat zei hun praatje houden. En misschien zouden ze willen vertellen waar ze het over gaan hebben?

En betekend dit het einde van de GoT flashdag? Wat mij bertreft niet, ik heb er nog steeds zin in, maar door de enorme drukte waarin ik o pdit moment zit geen tijd voorgehad om het verder te organiseren.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Gezien de organisatorische problemen die het opzetten van de W&G dag blijkbaar met zich meebrengt, lijkt het mij verstandig om van die FlashFreakz-dag een surrogaat te maken. Anders zijn we dit waarschijnlijk volgend jaar januari nog aan het regelen.

Moeten we gewoon allemaal een GoT-button opdoen op dat event :P

[ Voor 13% gewijzigd door GrimaceODespair op 07-07-2003 11:00 ]

Verwijderd

Ik ben nog steeds voor hoor om die dag te organiseren. Ik kom over twee weken terug van vakantie, dus dan heb ik weer tijd om ervoor te gaan. Er moeten gewoon duidelijke afspraken gemaakt worden met de sprekers, en dat we dan gewoon een datum prikken. We kunnen niet met iedereen rekning houden qua datum, dusb is het aan de sprekers om te zeggen welke dag voor hun het beste uitkomt. De locatie is al zo goed als geregeld. Het HKU is destijds akkoord gegaan, en wil nog steeds meewerken. Het gaat dus nu puur om de datum.

ennuh ... ik heb geen GoT-button :P

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 11:13 ]

• zakalwe
  • Laatst online: 05-06 06:56
De FlashFreakz dag lijkt mij een beetje te 'officieel', ik zit liever met een tiental mensen te klooien & kletsen onder het genot van een biertje en wat borrelnootjes...(dat kan toch nog op de HKU he?)...

Dus mocht er in september nog een 'FlashHack'-dag voorafgaan aan het FlashFreakz evenement, count me in.

Verwijderd

Dat kan nog steeds op het HKU, de pizza snijder ligt voor bij de receptie, dus we kunnen ook pizza's laten bezorgen :D ...Maar het lijkt mij ook een goed idee om het in september te organiseren nog voor de Flashfreakz dag, natuurlijk als Ralph en Owen nog steeds geintereseerd zijn

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:10:
ennuh ... ik heb geen GoT-button :P
offtopic:
Ik ook niet hoor, zover is GoT me toch nog niet in de kleren gaan zitten :) De gemiddelde die-hard-GoT-ter echter kennende, ging ik ervanuit dat ze wel bestonden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 10:57:
Cool, ik ga zeker heen die dag!! Alleen moeten Ralph en Owen wel vertellen waar en hoelaat zei hun praatje houden. En misschien zouden ze willen vertellen waar ze het over gaan hebben?

En betekend dit het einde van de GoT flashdag? Wat mij bertreft niet, ik heb er nog steeds zin in, maar door de enorme drukte waarin ik o pdit moment zit geen tijd voorgehad om het verder te organiseren.
Helaas mogen owen en ik nog niets verklappen van macromedia.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Als jullie nog niks mogen verklappen, dan kunnen jullie maar beter een primeur hebben :P

Verwijderd

Ennuh, zijn jullie gevraagd door Macromedia of hebben jullie jezelf opgegeven? just curious

Verwijderd

Topicstarter
Err....gevraagd.

Verwijderd

Cool dat ze je hebben gevraagd.

Ik ga sowieso een kijkje nemen op de FlashFreakz dag, ben wel erg benieuwd wat er verteld word, en ga natuurlijk heen als groupie van Ralph en Owen. Voor de mensen die ook heen willen maar niet kunnen, kan ik misschien alles op tape zetten en online zetten. Hetzelfde geld overigens voor onze eigen flash dag.

Ralph, jij bent toch bekend bij Macromedia, kan je misschien zo'n superbrute schoudertas met het Macromedia logo regelen :P :P :P ik ben je eeuwig dankbaar :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 12:01 ]

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Ja die willen we allemaal wel he PatrickPietens :P En een GoT Button :P

Maarre, ik ga waarschijnlijk ook wel heen. Ben (nog) geen die-hard flasher/actionscripter maar ben er steeds mee mee bezig.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

offtopic:
GoT takes over FlashFreakz.... :P

Verwijderd

Misschien kunnen de GoT-mensen die die kant op gaan wat afspreken. Ik kom in mijn eentje die kant op en zou het op prijs stellen wanneer ik daar niet ziels alleen rondloop. Misschien kunnen we dan ook nog een spandoek maken "Zet hem op Ralph en Owen" ;)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ga me straks even aanmelden. Lijkt me lachu om te gaan!

Verwijderd

Zit hier nog leven? Ik dacht namelijk eigelijks meybe toch wel te kunnen 8)

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Tja, laten we eerst het Flashtival afwachten? Mischien daar een meeting voor opstellen? 25 September dus...

Verwijderd

Ik zou het erg leuk vinden wanneer ik enkele mede GoT'er kan ontmoeten op deze dag. De entree is wanneer je voor de 24ste registreert 49 euro. Daarna zal de prijs omhoog gaan. Misschien een idee dat iedereen die zeker weet dat hij heengaat het hier neerzet, zodat we een afsrpaak kunnen maken.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

/me heeft aan mouw van baas getrokken en is geregistreerd

Verwijderd

Shit, ik heb net een nieuw topic over het flashtival geopend ... graag alles over het flashtival daarin, en over fgot flashdag hiero ...
Pagina: 1 2 Laatste