Toon posts:

[flash 5/mx] W&G Actionscript dag?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 381 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 18:56

alienfruit

the alien you never expected

Als het moet kan ik misschien wel een locatie regelen in Eindhoven. Maarja. Dat is toch een tik verder met de trein dan Hilversum/Utrecht. Maarja met de trein maakt het niet zoveel uit meer ;)

Verwijderd

Topicstarter
B-Top doet mee! :)

Verwijderd

Topicstarter
Halverwege Juli btw.

Verwijderd

Deze jonguh heeft een vakantie gepland van 8 t/m 22 juli ... dus misschien na de 22ste .. dat is nog halverwege, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Err...moet ik even kijken, anders in augustus.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pelle

🚴‍♂️

In de vakantie (juli/augustus) lijkt me niet echt slim eerlijk gezegd.. tenminste, tenzij je genoegen neemt met een lage opkomst :P

Septemer wellicht?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Pelle doelt op september, waar ik ook wel voor ben. Doe maar 11 september dan moeten jullie cadeautjes voor mij meebrengen :P.

Verwijderd

Topicstarter
Want anders ros je met een 747 in op het hku gebouw?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

B-Top, hou alsjeblieft op... Ik lach zo m'n stoel uit! :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 13:41

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

McVirusS schreef op 10 juni 2003 @ 16:35:
Doe maar 11 september dan moeten jullie cadeautjes voor mij meebrengen :P.
Doe in dat geval maar de 8e.... als we toch hints aan het geven zijn ;)

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Verwijderd

I'm in :), ook liever September dan Juli/Augustus (ook nog wat tijd mijn mx kennis beetje niveau te geven ;))...

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

september is een heel goed idee :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Ok, het mag duidelijk zijn dat septemeber de maand word dat "onze" dag eindelij kdoor kan gaan. Wanneer hebben we het liefste deze dag, doordeweeks of in het weekend. Mij komt doordeweeks het beste uit, vanwege de reiskosten.

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

ohw, ineens leeft dit topic?
september 8)
en tegen die tijd hoop ik in utrecht te wonen dus voor mij dagtechnisch niet perse een voorkeur

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 16:08

Puck

EINDBAAS.org

Jongens, zelfs macromedia & Flashfreaks is ons voor :P
Met gepaste trots kunnen wij jullie meedelen dat FlashFreaks in samenwerking met Macromedia Nederland op dit moment druk bezig is met het organiseren van Flashtival 2003!

Gerenommeerde sprekers vanuit de hele wereld zullen lezingen geven over Flash en Flashgerelateerde zaken. Het evenement zal plaatsvinden op 25 September 2003, in de RAI te Amsterdam.
http://www.flashtival.nl/

Dus, wie gaan daarheen? :P Ze zoeken wel nog sprekers btw.

[ Voor 4% gewijzigd door Puck op 07-07-2003 00:03 ]

Arrived anxious, left bored

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

ralph en ik gaan er ook een praatje houden... :)

"You're only as good, as what you did last week."

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Cool :)

Dan kunnen we die meeting net zo goed met een paar honderd andere mensen houden :P

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

/me = benieuwd waarover praatjes zullen gaan.
Kwestie van te weten of het de moeite is om half Nederland af te reizen :P

Verwijderd

Topicstarter
Is interresant voor de toekomst. GoD, komen dus.

Verwijderd

Cool, ik ga zeker heen die dag!! Alleen moeten Ralph en Owen wel vertellen waar en hoelaat zei hun praatje houden. En misschien zouden ze willen vertellen waar ze het over gaan hebben?

En betekend dit het einde van de GoT flashdag? Wat mij bertreft niet, ik heb er nog steeds zin in, maar door de enorme drukte waarin ik o pdit moment zit geen tijd voorgehad om het verder te organiseren.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Gezien de organisatorische problemen die het opzetten van de W&G dag blijkbaar met zich meebrengt, lijkt het mij verstandig om van die FlashFreakz-dag een surrogaat te maken. Anders zijn we dit waarschijnlijk volgend jaar januari nog aan het regelen.

Moeten we gewoon allemaal een GoT-button opdoen op dat event :P

[ Voor 13% gewijzigd door GrimaceODespair op 07-07-2003 11:00 ]

Verwijderd

Ik ben nog steeds voor hoor om die dag te organiseren. Ik kom over twee weken terug van vakantie, dus dan heb ik weer tijd om ervoor te gaan. Er moeten gewoon duidelijke afspraken gemaakt worden met de sprekers, en dat we dan gewoon een datum prikken. We kunnen niet met iedereen rekning houden qua datum, dusb is het aan de sprekers om te zeggen welke dag voor hun het beste uitkomt. De locatie is al zo goed als geregeld. Het HKU is destijds akkoord gegaan, en wil nog steeds meewerken. Het gaat dus nu puur om de datum.

ennuh ... ik heb geen GoT-button :P

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 11:13 ]

• zakalwe
  • Laatst online: 05-06 06:56
De FlashFreakz dag lijkt mij een beetje te 'officieel', ik zit liever met een tiental mensen te klooien & kletsen onder het genot van een biertje en wat borrelnootjes...(dat kan toch nog op de HKU he?)...

Dus mocht er in september nog een 'FlashHack'-dag voorafgaan aan het FlashFreakz evenement, count me in.

Verwijderd

Dat kan nog steeds op het HKU, de pizza snijder ligt voor bij de receptie, dus we kunnen ook pizza's laten bezorgen :D ...Maar het lijkt mij ook een goed idee om het in september te organiseren nog voor de Flashfreakz dag, natuurlijk als Ralph en Owen nog steeds geintereseerd zijn

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:10:
ennuh ... ik heb geen GoT-button :P
offtopic:
Ik ook niet hoor, zover is GoT me toch nog niet in de kleren gaan zitten :) De gemiddelde die-hard-GoT-ter echter kennende, ging ik ervanuit dat ze wel bestonden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 10:57:
Cool, ik ga zeker heen die dag!! Alleen moeten Ralph en Owen wel vertellen waar en hoelaat zei hun praatje houden. En misschien zouden ze willen vertellen waar ze het over gaan hebben?

En betekend dit het einde van de GoT flashdag? Wat mij bertreft niet, ik heb er nog steeds zin in, maar door de enorme drukte waarin ik o pdit moment zit geen tijd voorgehad om het verder te organiseren.
Helaas mogen owen en ik nog niets verklappen van macromedia.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

Als jullie nog niks mogen verklappen, dan kunnen jullie maar beter een primeur hebben :P

Verwijderd

Ennuh, zijn jullie gevraagd door Macromedia of hebben jullie jezelf opgegeven? just curious

Verwijderd

Topicstarter
Err....gevraagd.

Verwijderd

Cool dat ze je hebben gevraagd.

Ik ga sowieso een kijkje nemen op de FlashFreakz dag, ben wel erg benieuwd wat er verteld word, en ga natuurlijk heen als groupie van Ralph en Owen. Voor de mensen die ook heen willen maar niet kunnen, kan ik misschien alles op tape zetten en online zetten. Hetzelfde geld overigens voor onze eigen flash dag.

Ralph, jij bent toch bekend bij Macromedia, kan je misschien zo'n superbrute schoudertas met het Macromedia logo regelen :P :P :P ik ben je eeuwig dankbaar :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 12:01 ]

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Ja die willen we allemaal wel he PatrickPietens :P En een GoT Button :P

Maarre, ik ga waarschijnlijk ook wel heen. Ben (nog) geen die-hard flasher/actionscripter maar ben er steeds mee mee bezig.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

offtopic:
GoT takes over FlashFreakz.... :P

Verwijderd

Misschien kunnen de GoT-mensen die die kant op gaan wat afspreken. Ik kom in mijn eentje die kant op en zou het op prijs stellen wanneer ik daar niet ziels alleen rondloop. Misschien kunnen we dan ook nog een spandoek maken "Zet hem op Ralph en Owen" ;)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ga me straks even aanmelden. Lijkt me lachu om te gaan!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Zit hier nog leven? Ik dacht namelijk eigelijks meybe toch wel te kunnen 8)

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Tja, laten we eerst het Flashtival afwachten? Mischien daar een meeting voor opstellen? 25 September dus...

Verwijderd

Ik zou het erg leuk vinden wanneer ik enkele mede GoT'er kan ontmoeten op deze dag. De entree is wanneer je voor de 24ste registreert 49 euro. Daarna zal de prijs omhoog gaan. Misschien een idee dat iedereen die zeker weet dat hij heengaat het hier neerzet, zodat we een afsrpaak kunnen maken.

• GrimaceODespair

GrimaceODespair

/me heeft aan mouw van baas getrokken en is geregistreerd

Verwijderd

Shit, ik heb net een nieuw topic over het flashtival geopend ... graag alles over het flashtival daarin, en over fgot flashdag hiero ...
Pagina: 1 2 Laatste