Ik heb een vraag over de samsung s300m.Ik heb hier al over gepost,maar niet echt reacties gehad(helaas)zie topic
samsung s300m
Ik heb dus problemen met de datakabel icm met deze telefoon.
f kort een samenvatting:
Ik zat afgelopen zondag op een verjaardag,en daar hadden we het over gsm e.d. .Nu werd mij gezegd dat er bij de s300 een datakabel moest zitten.Ik s'avonds gekeken op
www.samsung.nl en verdomd,er stond daar dat er in de verpakking een datakabel bij moest zitten.
De volgende dag ben ik naar de winkel terug gegaan,en daar werd mij verteld dat ik de s300m had,en dat daar geen datakabel bij geleverd werd.
Ik was het daar dus echt niet mee eens,er staat op de samsung site niets over een s300m,alleen de s300.
Nu had deze winkel een brief gefaxt gekregen van het hoofdkantoor waarin stond dat wanneer men deze telefoon had genomen(de s300m) en men erachter was gekomen dat er een datakabel bij moest zitten,de klant 20 euro refund kon krijgen.
Ik was het daar niet mee eens,ik wilde de datakabel hebben.Dit verhaal was voor mij een principe kwestie geworden.Na een paar telefoontjes kon ik dus de datakabel ophalen.
Ik was dus hier zeer blij mee,ik heb de verkoopster nog een compliment gegeven voor de afhandeling hiervan.
s'Avonds ben ik dus gaan zoeken naar de software om de telefoon werkend te krijgen(ik had er geen cd-rom bij gekregen,wat ook niet echt een probleem is).
Op de samsung site de software gevonden,gelijk geupdate naar de laatste versie en f de manual ged/l.Ik heb toen de software geinstalleerd volgens de manual,telefoon erin gedaan,en wat gebeurde er,juist,helemaal niets.Weer het hele riedeltje herhaald,en nog steeds niets.
Nu is mijn vraag het volgende:wie heeft er hier op tweakers een samsung s300m en een datakabel die bij deze telefoon hoort??Ik zou graag het typenummer van die datakabel willen hebben,want ik krijg het vermoeden dat ik de verkeerde heb.
Mocht ik nou dezelfde versie hebben,dan moet het ergens anders aan liggen,maar wat is echt een ?Wie kan mij hier dan even bij helpen.
p.s. Ik heb gezocht via google en hier op tweakers,maar nergens staat er iets over een s300m.
bij voorbaat dank!