Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
SAMSUNG S300

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthis/bigpic/sss300.gif

General
Network GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Introduced 2003
Size
Size Dimensions 80 x 40 x 23 mm,
Weight 77 g
display
Display Type UFB-LCD, 65K color graphic
Size 128 x 128 pixels
- Second external STN display 256 colors
- Four way navigation keys
- Dynamic font size
optional
Optional Ringtones
Vibration In phone
Languages
- EMS
- MMS receive only
- Nokia compatible melodies
- Polyphonic sounds
- Own Melody creation
- Ring groups
memory
Memory Numbers in phone
Dialed calls 10
Received calls 10
Missed calls 10
- Message templates
features
Features SMS Send/Receive
Clock Yes
Alarm Yes
Data GPRS
Infrared port Yes
Games 2 - Honey Ball, Hamper + Java
Colors
- Java Embedded
- WAP 1.2
- T9
- Voice commands and dial
- Voice memo
- Calendar
- To do list
- Speed dial
- Menu shortcuts
- World clock

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/samsung_s300_3_nahled.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/samsung_novinky_2003_6.jpg

Ik zag vandaag deze opvolger van de Samsung S100 in Duitsland al in de winkels liggen. Errug mooi weer, zo niet mooier dan de Samsung S100. Goedkoopste prijs die ik heb gezien was €468,-. Iemand idee over leverbaarheid in Nederland?

De verschillen met de "oude" Samsung S100 zijn volgens mij: tweede externe display nu ook in kleur, LCD display in plaats van STN en de mogelijkheid MMS te ontvangen!

graag reacties, ervaringen (indien die er al zijn) en misschien eventuele aanbiedingen... alles welkom!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 18:09
Ik heb zelf de S100 en zo te zien is dit de perfecte phone voor mijn vriendin.
Een tft scherm zal de standbytijd niet goed doen zeker?
looks:
http://www.threegmobile.net/itutelecomasia2002/index5.html

[ Voor 21% gewijzigd door procyon op 31-01-2003 11:38 . Reden: linkje toegevoegd ]

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
Weet iemand of ben hem toevallig al aanbied met een 2jarig ben extra abbo? in een ander topic las ik dat de belcompany hem al aanbied maar ik heb hem nog nergens in een winkel zien liggen. als hij er al ruil ik mijn S100 meteen in. ding is al 4 keer stuk gegaan

[ Voor 23% gewijzigd door Mirage op 22-02-2003 01:30 ]

https://www.afrikareisopmaat.nl

Verwijderd

Is inderdaad wel een mooi toestel, lekker klein, erg licht. Mooi scherm. Goed ding.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:51

JT

VETAK y0

- MMS receive only
:?
Fijn dan...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Valt weinig te verzenden he zonder camera erin.

Spraak kan via telefoon, Tekst via sms, alleen voor foto's heb je mms echt nodig, dus zonder camera heeft het niet zoveel nut.

• JT
  • Laatst online: 15:51

JT

VETAK y0

Valt genoeg te verzenden zonder camera; ook zelf geuploade plaatjes kunnen en tekstberichten van meer dan 1000 karakters.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op de afbeelding in de eerste posting in deze topic geeft het externe schermpje lichtblauw licht. Welke kleur licht geeft het externe schermpje bij jullie?! Bij mij oranje met aan de bovenkant een beetje lichtblauw, klopt dit?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:28
Wie heeft er naast mij ook een S300, wil graag weten waar ik java midlets vandaan kan halen. Die geschikt zijn voor de S300, voor de T100 is wel veel te krijgen maar dat zoek ik niet.

*Ervaring: Naast dat het een bruut foontjes is krijg je er veel extra's bij! 2 baterijen, oortelefoontje en datakabel! Het kleuren schermpje is om te :9~

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hem ook en kon geen midlets vinden. Nou ja vind ik niet zo erg heb hem meer voor de looks omdat ik hem toch gratis kreeg bij mijn abo :).
Heb alleen wel wat minpuntjes ;)
- beeld is rot te lezen in de zon
- berichten blijven niet bewaard per ongeluk de verkeerde knop en heel je smsje is weer weg (was niet zo bij mijn nokia)
-beeldschermpje voor valt snel uit en is dan een vrij "nutteloze" spiegel.

Maar ja het is maar een mobieltje ;) het bellen ermee gaat goed

• Miki
StephaN schreef op 09 March 2003 @ 23:24:
Ik heb hem ook en kon geen midlets vinden. Nou ja vind ik niet zo erg heb hem meer voor de looks omdat ik hem toch gratis kreeg bij mijn abo :).
Heb alleen wel wat minpuntjes ;)
- beeld is rot te lezen in de zon
- berichten blijven niet bewaard per ongeluk de verkeerde knop en heel je smsje is weer weg (was niet zo bij mijn nokia)
-beeldschermpje voor valt snel uit en is dan een vrij "nutteloze" spiegel.

Maar ja het is maar een mobieltje ;) het bellen ermee gaat goed
Je schermpje kan je instellen, ff de gebruiksaanwijzing lezen. Hij kan op lang en kort worden ingesteld. Kort = 10 seconden aan en Lang = 20 seconden aan.

• StephaN900
  • Niet online
Ja, maar dan gaat hij toch nog steeds uit, dat is bij de t100 niet zo daar bleef hij de hele tijd aan.

• StephaN900
  • Niet online
Voor de rest 1 van de mooiere telefoons :) en heb er nog niemand anders mee gezien ;)

• Miki
StephaN schreef op 10 maart 2003 @ 18:41:
Ja, maar dan gaat hij toch nog steeds uit, dat is bij de t100 niet zo daar bleef hij de hele tijd aan.
Je moet ff de handleiding lezen, pagina 83. Daarmee kun je de verlichting instellen per aantal minuten/seconden die jij wilt.
Daarnaast heb je al de java-games gevonden onder amusement->downloads->java
Daar vind je de games m p-man (pac man) en 1 of ander bowling game. Beide zeer cool!

• StephaN900
  • Niet online
Hey bedankt he! Het werkt ;) vergeet dat minpuntje van die nutteloze spiegel maar ;)

Verwijderd

Hoi,

Ik ben de gelukkige eigenaar van een Samsung S300, alleen ik kom wat irritante dingen tegen waarvan ik niet weet of die op te lossen zijn. Aangezien ik hem pas heb kan het zijn dat ik over wat dingen heen kijk.

- Ik kan de comma niet vinden bij het typen van een SMS bericht.
- Ik krijg met de T9 mode alleen maar HOOFDLETTERS en geen normale zinnen.
- Methode om Java toe te voegen? Alleen via WAP?

Ik hoop dat iemand antwoord heeft op me vragen, bedankt! _/-\o_

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 18:58:
Hoi,

Ik ben de gelukkige eigenaar van een Samsung S300, alleen ik kom wat irritante dingen tegen waarvan ik niet weet of die op te lossen zijn. Aangezien ik hem pas heb kan het zijn dat ik over wat dingen heen kijk.

- Ik kan de comma niet vinden bij het typen van een SMS bericht.
- Ik krijg met de T9 mode alleen maar HOOFDLETTERS en geen normale zinnen.
- Methode om Java toe te voegen? Alleen via WAP?

Ik hoop dat iemand antwoord heeft op me vragen, bedankt! _/-\o_
Hoofdletters kan je veranderen in kleine letters door * in te drukken ;)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Verwijderd

Ur da man! ;)

Nu dat van de comma's en Java nog.. ;)

• reuzekind
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 21:16:
Ur da man! ;)

Met comma's kan ik je misschien ook nog helpen, het is al weer een tijdje geleden, maar als het hetzelfde werkt als met de S100, moet je door de 0 een paar keer in te drukken (in kleine letter mode of Hoofdlettermode ) de comma te voorschijn kunnen toveren. ;)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
hoe zwaar is de s300 nou echt?
ik zie op sommige sites 65gr en op andere weer 70gr en hier staat 77gr.
hoeveel is ie nou echt? of is dat met een zwaardere accu ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door johnny.xxx op 16-03-2003 21:26 ]

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:34
70 gram ik heb hem net gekocht :D
Superding!

• johnny.xxx
El_BingO schreef op 16 maart 2003 @ 21:31:
70 gram ik heb hem net gekocht :D
Superding!
kan je wat foto's posten in vergelijk met iets anders, een aansteker ofzo.
ik zou graag weten hoe groot dat dingetje is.
dan komt er begin volgende maand ook eentje in mijn jaszak te zitten :)

• Miki
Hier staat een mooie review over deze foon. Zoals je ook kan zien is deze foon werkelijk super klein. Ik denk dat ie net ff kleiner is dat een gewone aansteker (rook niet :)). Over het gewicht: je krijgt bij deze foon (en andere samsung modellen) 2 baterijen. Een slanke-> lichtere baterij en een standaard baterij -> die net ff wat zwaarder is dan de slanke batterij. Vandaar dat sommige sites andere gewichten opgeven.

http://www.mobile-review.com/review/samsung-s300-en.shtml

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 16-03-2003 21:44 ]

• johnny.xxx
ja maar ik wil het graag kunnen vergelijken met iets wat hier voor me neus ligt :)

• Miki
johnny.xxx schreef op 16 March 2003 @ 21:52:
ja maar ik wil het graag kunnen vergelijken met iets wat hier voor me neus ligt :)
Misschien helpt dit: http://mobile.burn.com/review.jsp?Page=9&Id=246

Ergens beneden zie je een vergelijk met een T68, hopen dat je daar wat aan hebt.

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 18:09
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 21:16:
Ur da man! ;)

gast dat gaat zo:
druk de 1 in en dan de 0 en daar heb je je comma :+
Gaat bij de s100 ook zo

• StephaN900
  • Niet online
Ik heb nog een s300 die ik wil ruilen tegen een nokia 7250 iemand interesse?

• Miki
StephaN schreef op 17 March 2003 @ 15:57:
Ik heb nog een s300 die ik wil ruilen tegen een nokia 7250 iemand interesse?
Omdat dit een ervaringen topic is, zou ik graag willen weten waarom ie nu geruild moet worden tegen een 7250. Daarnaast hebben de meeste telecom winkels 2 wekenomruil garantie voorals het toestel je niet bevalt.... of is ie :X

• StephaN900
  • Niet online
ok vandaag langs de belcompany geweest kon het niet ruilen omdat er een miniscuul krasje zat. Ze moeten ze namelijk gewoon weer doorverkopen..
Hij beviel mij niet omdat:
A) ik de knoppen te klein vind
B) het scherm erg moeilijk te lezen is in het zonlicht
Voor de rest een mooi toestel en zo, maar ja als ik zou moeten kiezen zou ik voor de 7250 gaan zo'n camera is wel heel leuk toch?
Ik zal wel even een klacht sturen naar belcompany wie weet

Verwijderd

grote tip: andere belcompany proberen

• StephaN900
  • Niet online
garantie vervalt na vandaag, heb dus een mailtje gestuurd naar belcompany neem aan dat dat wel goedkomt.

Zullen ondertussen wel meer krassen opkomen, neem ik aan...

[ Voor 24% gewijzigd door StephaN900 op 18-03-2003 17:41 ]

• Miki
Yes heb wat leuks gevonden! Veel mensen klagen dat de kleine display op het flapje uitgaat en dan alleen als spiegeltje werkt. Als je de volumeknop aan de zijkant die zilvergrijze scroll-knop even wat langer indrukt (circa 2 sec.) dan springt ie aan en kun je de tijd aflezen :>

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Miki schreef op 22 March 2003 @ 13:58:
Yes heb wat leuks gevonden! Veel mensen klagen dat de kleine display op het flapje uitgaat en dan alleen als spiegeltje werkt. Als je de volumeknop aan de zijkant die zilvergrijze scroll-knop even wat langer indrukt (circa 2 sec.) dan springt ie aan en kun je de tijd aflezen :>
Goh ! ... dat zullen veel mensen idd nog niet weten.

Maar ja misschien zijn er echt mensen die het niet weten

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Miki
renzo4000 schreef op 22 March 2003 @ 15:17:
[...]

Goh ! ... dat zullen veel mensen idd nog niet weten.

Maar ja misschien zijn er echt mensen die het niet weten
Sjee... kom met iets nuttigs wat misschien sommige nog niet wisten zoals ik en dan meteen dit als stank voor dank! Kom dan zelf ook met nuttige info of dingetjes dan andere mensen afbranden :(

• renzo4000
  • Nu online
Tjeezzzz ... ik vind dat je nu erg overdrijft ... En volgens mij staat dit ook in de handleiding van de S300. Het komt nogal vaak voor dat men de handleiding niet leest en bij het minste en geringste begint te schreeuwen dat iets niet werkt of niet weet hoe het werkt. Mocht het niet in de handleiding staan dan is er altijd Internet waar je praktisch alle antwoorden op je vragen kan vinden. But hey ! who am I !?

En "Miki" als je vindt dat ik je afgebrand heb .. sorry dan, dat was niet men intentie.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• StephaN900
  • Niet online
Hey ik kan dus geen spellen downloaden en zo omdat ik geen gprs heb bij dutchtone zeiden ze bij de dutchtone winkel omdat het nog niet kan met deze mobiel. Nu heb ik een vraag weet iemand een goede site voor logo's ringtones?

• El_BingO
Wat is jullie ervaring met de dunne batterij van de S300? Hoe lang gaat ie mee bij jullie?

Verwijderd

Ik werk voor een mobiele content provider en we hebben daar dus alle telefoons liggen. Ik test dus regelmatig telefoons en heb meestal een van de nieuwste telefoon in mijn zak zitten. Bij de laatste lading deze S300 eruit gevist vanwege het mega mooie geluid van de meeste samsung telefoons.
Nu wil ik ook via IR en sony clie wat smsjes versturen maar iedere keer na 30 seconden moet ik opnieuw de IR aanzetten op de telefoon.
Is er misschien een manier om deze langer / permanent aan te zetten. Standby tijd die laag wordt boeit niet ik moet hem toch iedere dag opladen ivm gesprekstijd per dag van 4-7 uur.

Het enige nadeel ten opzichte van de S100 vind ik dat de hele telefoon wat smaller geworden is. Maar verder een verrekt leuk toestelletje

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 17:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ok hier een vraag die wel langsgekomen is maar niet beantwoord. Heeft iemand software om java games te installeren ? met EasyGPRS kan het niet, en via WAP is ff geen optie. (nogal onzin als je op internet bergen met files heb gedownload). Kan nu niks installeren.. ;(

ma ma ma ma ma macron one

• El_BingO
Als ik de wap browser gebruik die standaard op de foon zit, en ik ga bv. naar het adres wap.tweakers.nl, dan geeft ie een interne fout en hij verbreekt de verbinding dan weer.

Hoe kan dit?

Verwijderd

Nog andere mensen last van vervelend stof onder het schermpje aan de buitenkant. Zwaar K gewoon. Ik denk er hard over om deze hier op de zaak om te ruilen voor de S100 maar dan weer geen IR of GPRS.....

• StephaN900
  • Niet online
Ik heb er nog geen stof onder zitten (anderhalf maand oud)

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:41

Animal_X

Rodin

Ik heb een week geleden een 7250 gehaald, zat heel erg te twijfelen tussen de 7250 en de S300. De 7250 is echt een gaaf apparaatje! Maar vandaag heb ik ff met de S300 van een kennis van me zitten spelen (had hem nog niet eerder werkend in handen gehad) en dit is toch ook een heel gaaf toestelletje... Mischien dat ik m'n 7250 wel weer verkoop en een S300 haal...

edit:
Vergeet dit hierboven maar! :) Die 7250 bevalt me de komende maanden zeker nog wel! Maar zodra de Siemens SL55 _/-\o_ uit is ga ik die halen, want die is toch nog wel een stukje gaver dan de S300.

[ Voor 49% gewijzigd door Animal_X op 10-04-2003 17:43 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 15:11

siemenz

Koetje

nou stephan.. sla je slag...

btw.. waarom wil je je 7250 ruilen dan tegen die s300?? nadelen ondervonden?
ik heb zelf de 7210 en die vind ik echt perfect... alleen heb ik ook last van zonlicht..

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

siemenz schreef op 10 April 2003 @ 16:44:
... alleen heb ik ook last van zonlicht..
Welke zonnebril voor 2003

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• StephaN900
  • Niet online
Ah ik zeg nu mijn dutchtone abo op dus kan een nieuwe mb kopen weet alleen nog niet welke zo'n camera lijkt me gewoon wel "handig":D

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[zeikmodus]
Jammer dat dit topic alleen over ervaringen gaat :) Zie nu al een paar x dezelfde vraag staan(niet alleen door mij gesteld) maar niemand die reageert ;(
Leuk dat je je Nokia 7250 verkoop of een dutchtone abbo neem maar tis niet zo nuttig :/
[/zeikmodus]

Herhaal..

Manier om java midlets te installeren zonder WAP? Bijgeleverde software kan het niet..
Ik heb me de pleuris gezocht maar software is er niet voor en op GoT staat ook amper wat over de S300...

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2003 08:43 ]

• El_BingO
MaxBurn schreef op 14 april 2003 @ 08:43:
Manier om java midlets te installeren zonder WAP? Bijgeleverde software kan het niet..
Ik heb me de pleuris gezocht maar software is er niet voor en op GoT staat ook amper wat over de S300...
Volgens mij kan het niet anders, dan via WAP of GPRS. Het zou mooi zijn om het via de datakabel te doen, maar ik kan ook niet vinden met welke software dat zou kunnnen.

Btw, ik heb volgens mij een bugje gevonden in de software van de telefoon. Als je iemand belt terwijl de telefoon in de stille modus staat, dan is het geluid erg zacht. Als je dan de stille modus uit zet, en uit de laatst gebelde lijst opnieuw belt, dan is de luidspreker nog steeds erg zacht. Toets je het nummer opnieuw in, dan is de geluidssterkte normaal...
Meer mensen hier last van? :?

Verwijderd

Ik heb er nog niet veel mee gebeld, wel heel veel mee gewapt want dat moet voor me werk maar nog neit dat soort problemen tegengekomen.

Nog maar een vraag dan, ik wil die achtergrond veranderen en had daarvoor volgens de specs een animated gifs van 128 x 128 voor gemaakt.... maar werken ho maar. Content type uknown..... iemand die mij hier iets verder mee ken helpen?

Verwijderd

El_BingO schreef op 15 April 2003 @ 09:26:
[...]

Volgens mij kan het niet anders, dan via WAP of GPRS. Het zou mooi zijn om het via de datakabel te doen, maar ik kan ook niet vinden met welke software dat zou kunnnen.

Btw, ik heb volgens mij een bugje gevonden in de software van de telefoon. Als je iemand belt terwijl de telefoon in de stille modus staat, dan is het geluid erg zacht. Als je dan de stille modus uit zet, en uit de laatst gebelde lijst opnieuw belt, dan is de luidspreker nog steeds erg zacht. Toets je het nummer opnieuw in, dan is de geluidssterkte normaal...
Meer mensen hier last van? :?
Klopt had ik ook . Maar als je gebeld word is het wel goed te verstaan .Ben het toestel wezen ruilen bij de winkel ( voorste display lag ook al los in de doos met het uitpakken ) en mijn nieuwe toestel lijkt er geen last van te hebben tot nu toe.

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:29

ini

Life is what you make of it

Prima toestel, heb er veel plezier van.

Je kan op internet ook zat pagina's vinden met gratis beltonen die je met de datakabel in de telefoon te zetten zijn.

Heb ook een programmaatje gevonden om de trilfunctie in de belmelodien te zetten(in de meeste zit er nl geen tril.....) Dit wel alleen voor de zelf bijgeplaatste melodiën.

Testspecialist

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ini schreef op 15 April 2003 @ 13:45:
Heb ook een programmaatje gevonden om de trilfunctie in de belmelodien te zetten(in de meeste zit er nl geen tril.....) Dit wel alleen voor de zelf bijgeplaatste melodiën.
ja alleen geen java, met EasyGPRS kan je alles behalve java zooi installeren, en dat is echt jammer.. Nokia heeft t vaak standaard ook niet in hun software maar de userbase is vele malen groter dus is er software van derde partijen, bij samsung niet.

• StephaN900
  • Niet online
ja klopt heel irri wil er graag wat spellen op zetten en kan niet omdat ik geen gprs heb

• megter
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Op de Samsung Fun site kan je spelletjes e.d. downloaden. Ook kan dit, zoals jullie weten, op midlet.org. Dit heb ik dus gedaan, paar spelletjes geïnstalleerd en later weer verwijdert. Probleem is nu dat ik er geen spelletjes meer op krijg, ook niet degene die ik al een keer had geïnstalleerd. Telkens krijg ik de foutmelding: Fout bij installeren. Op de wap site van Samsung Fun (wap.samsungmobile.com) staat dat je de DNS-instellingen handmatig moet instellen. Dit heb ik gedaan maar het werkt nog steeds niet.

Zijn er nog meer mensen die java applicaties geïnstalleerd hebben en waar het nu niet meer bij lukt?

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Weet iemand hoe ik die "Regio 058" (ja zit in leeuwarden ja :)) uit m'n scherm kan krijgen? Ik heb operator logo uit staan.... :?

[ Voor 9% gewijzigd door Animal_X op 30-04-2003 13:00 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

cel bericht bij instellingen(bij Nokia tenminste) uitzetten. bespaar je ook beetje batterij! :)

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ja, weet ik. Maar deze instelling kan in bij de S300 niet vinden....

zit deze optie er wel in dan? (heb de manual al doorgespit!)

• Animal_X

Animal_X

Rodin

*schopje*

Niemand die weet hoe die "Regio xxx" weg kan krijgen?

Verwijderd

Animal_X schreef op 01 May 2003 @ 13:34:
*schopje*

Niemand die weet hoe die "Regio xxx" weg kan krijgen?
Op m'n s100:

berichten / info-berichten / kanalen / allemaal uitzetten

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Super! het werkt! :) (moest hem er wel ff voor uit zetten en weer aan doen)

Nu kan ik eindelijk ook de ogen van buffy zien :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 13:21:
[...]

Klopt had ik ook . Maar als je gebeld word is het wel goed te verstaan .Ben het toestel wezen ruilen bij de winkel ( voorste display lag ook al los in de doos met het uitpakken ) en mijn nieuwe toestel lijkt er geen last van te hebben tot nu toe.
Nou laat maar , deze heeft het dus ook . Ik baal hier stevig van daar ik hem bijna altijd op stil heb staan .

• S1W
  • Laatst online: 26-11 08:57

S1W

Heb sinds vandaag ook zo'n ding met een Orange abbo, weet iemand van jullie of Orange Share een beetje lekker werkt met dit toestel?

Verwijderd

Groot probleem vandaag bijgekregen... :'( OPEENS! bleef mijn S300 hangen.. Na opnieuw uit en aan te zetten zijn al mijn plaatjes en beltonen weg!!! Grootste probleem is nu dat ik nu niet meer plaatjes en beltonen kan uploaden naar mijn phone!!! zelfs niet met kabel!! :'( iemand dit ook gehad? Eventuele oplossingen?

• StephaN900
  • Niet online
orange share werkt volgens mij nog niet met deze foon, maar ja ik heb 30euro per maand en die heb ik nodig om te bellen niet nog 6 euro eraf om spelletjes te spelen en zo :)

Verwijderd

StephaN schreef op 13 mei 2003 @ 13:54:
orange share werkt volgens mij nog niet met deze foon, maar ja ik heb 30euro per maand en die heb ik nodig om te bellen niet nog 6 euro eraf om spelletjes te spelen en zo :)
Share werkt wel hoor... De S300 er sinds kort bijgekomen. :)

• S1W
  • Laatst online: 26-11 08:57

S1W

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 22:24:
Groot probleem vandaag bijgekregen... :'( OPEENS! bleef mijn S300 hangen.. Na opnieuw uit en aan te zetten zijn al mijn plaatjes en beltonen weg!!! Grootste probleem is nu dat ik nu niet meer plaatjes en beltonen kan uploaden naar mijn phone!!! zelfs niet met kabel!! :'( iemand dit ook gehad? Eventuele oplossingen?
Ehm... Terug naar de winkel? Of heb je er iets raars meegedaan?

Verwijderd

Heb niks raars mee gedaan... Helemaal niks mee gedaan.. was naar winkel geweest vandaag ik ga hem wel weer terugsturen naar samsung 8)7 kost me weer 2 weken :|

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aangezien ik geen andere topics over de Samsung s300 heb gevonden post ik dit hier maar eens. Ik heb namelijk een aanbieding gezien bij T for Telecom en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan denken. Op internet heb ik deze telefoon in combinatie met 150 belminuten nog niet kunnen vinden. Ik zit dan dus ook nu te twijfelen of ik de aanbieding moet nemen of dat ik beter kan wachten op de Juni acties van eventuele on-line gsm shops.

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 19:15

xdc

ben sinds vandaag ook eigenaar van een s300 , weet iemand al hoe je dat voorste display altijd aan kunt laten staan ?
Blz 83 in boekje is niet de oplossing volgens mij , werkt niet bij mij.

Kan je ook andere soort display kiezen voor de voorste ??

slimmehotspot.nl

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Ik heb mijn s300 nu 2 maanden en ik kan nou niet echt zeggen dat ik tevreden ben. Het uiterlijk, scherm en geluid is super,maar er zijn wat dingen die mij irriteren. Met wat meer aandacht was dit een geweldige telefoon geweest. Ik zal een paar dingen opnoemen:

- smsjes alleen 1 voor 1 te verwijderen. (aangesloten op pc geloof ik dat je er meerdere kunt wissen, maar dat heb ik niet geprobeerd en vind ik ook omslachtig)
- je kunt wel verschillende nummers aan 1 naam toevoegen, maar bij bellen via laatsgekozen nummers is dan niet te zien met welk nummer deze persoon jou gebeld heeft
- scherm aan de buitenkant is niet constant aan. Is ook geen optie om dit aan te zetten.
- geen optie om nummers/namen naar SIM te kopieren en andersom
- maar 1 item per kalanderdag op te slaan
- standaard alleen hoofdletters in sms. Moet elke keer gewijzigd worden. Het is maar 1 knopje maar toch..
- geen woorden toe te voegen aan T9-woordenboek (imo een heel erg groot nadeel)
- ontvangstbevestiging moet verwijderd worden (hoeft niet bij mijn vorige telefoon de t68i)

Niet alles zal voor iedereen even belangrijk zijn en ik zal vast niet alles opgenoemd hebben, maar voor mij zijn dit redenen om over te stappen om de t610. Mocht iemand dan ook interesse hebben in een s300... ;)

• xdc

xdc

kunnen die gasten bij samsung niet een software update maken ?
zijn toch allemaal software matige problemen lijkt me

xdc heeft er ook maar snel een mini-antenne opgezet
gekocht bij de local-simlockvrij-boer. Euro 7,50

[ Voor 32% gewijzigd door xdc op 04-06-2003 14:15 ]

slimmehotspot.nl

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
tjempjun schreef op 04 juni 2003 @ 11:39:
Mocht iemand dan ook interesse hebben in een s300... ;)
ligt eraan hoeveel je ervoor vraagt

edit

- smsjes alleen 1 voor 1 te verwijderen. (aangesloten op pc geloof ik dat je er meerdere kunt wissen, maar dat heb ik niet geprobeerd en vind ik ook omslachtig)
maakt mij niet uit......
- je kunt wel verschillende nummers aan 1 naam toevoegen, maar bij bellen via laatsgekozen nummers is dan niet te zien met welk nummer deze persoon jou gebeld heeft
maakt niet uit, als je maar kan zien wie er gebeld heeft ;)
- scherm aan de buitenkant is niet constant aan. Is ook geen optie om dit aan te zetten.
maakt mij eignelijk ook niet zoveel uit.........je kan hem aanzetten, das genoeg
hmm......opzich wel jammer, niet noodzakelijk
- maar 1 item per kalanderdag op te slaan
een drukker leven heb ik toch niet ;)
- standaard alleen hoofdletters in sms. Moet elke keer gewijzigd worden. Het is maar 1 knopje maar toch..
kleine moeite
- geen woorden toe te voegen aan T9-woordenboek (imo een heel erg groot nadeel)
dit is opzich wel jammer, maar ach :P
- ontvangstbevestiging moet verwijderd worden (hoeft niet bij mijn vorige telefoon de t68i)
heb ik toch uitstaan

hoelang gaat de batterij eigenlijk mee?

[ Voor 79% gewijzigd door Matsie op 04-06-2003 19:39 ]

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Bij mij ging de batterij bij redelijk gebruik ongeveer 3 dagen mee.

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ligt dat wel aan de telefoon? kan dat niet gewoon met je abbo/provider te maken hebben?

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
batterij gaat idd zo'n 3 dagen mee. En nee kopieren van SIM ligt niet aan het abbo/provider, want in een andere telefoon (t68i en t610) werkt het wel.

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
tjempjun schreef op 05 June 2003 @ 08:01:
batterij gaat idd zo'n 3 dagen mee. En nee kopieren van SIM ligt niet aan het abbo/provider, want in een andere telefoon (t68i en t610) werkt het wel.
ligt idd niet aan je provider nee
de batt gaat 3 dagen mee, is dat als je er veel/intensief gebruik van maakt of ligt ie dan 3 dagen stil te liggen?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• xdc

xdc

trouwens die 1 item per kalender dag klopt niet , ik kan wel degelijk meer items per dag opslaan!

slimmehotspot.nl

• StephaN900
  • Niet online
ach ja zoals ik eerder al zei het gaat om de looks he ;) wat kan de rest mij nou schelen...

Verwijderd

megter schreef op 29 April 2003 @ 17:00[/message]:[/b]
Op de Samsung Fun site kan je spelletjes e.d. downloaden. Ook kan dit, zoals jullie weten, op midlet.org. Dit heb ik dus gedaan, paar spelletjes geïnstalleerd en later weer verwijdert. Probleem is nu dat ik er geen spelletjes meer op krijg, ook niet degene die ik al een keer had geïnstalleerd. Telkens krijg ik de foutmelding: Fout bij installeren. Op de wap site van Samsung Fun (wap.samsungmobile.com) staat dat je de DNS-instellingen handmatig moet instellen. Dit heb ik gedaan maar het werkt nog steeds niet.

Zijn er nog meer mensen die java applicaties geïnstalleerd hebben en waar het nu niet meer bij lukt?[/quote]

Ja dat heb ik dus ook. Laat ik het anders vertellen: ik tot op heden nog geen enkele java midlet kunnen instaleren! (ook niet die van samsung site)Het downloaden gaat goed, maar daarna altijd fout bij instaleren. Dit kan waarschijnlijk wel liggen aan het feit dat ik misschien in "de verkenning" van mijn toestel aan de dns instellingen heb lopen kloten. Ze staan iig nu op automatisch. Maar ik heb dus niet handmatige instellingen kunnen terug vinden. Kan dus iemand mij vertellen wat deze handmatige instellingen zijn van de DNS in de S300?

bvb dank

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Even wat omhoog trappen. Wat ik niet kan terugvinden is of je nou WEL of GEEN MMS kan ontvangen.. het is best een dure phone..en er zijn meerdere telefoons met deze opties en veel meer voor hetzelfde geldt, alleen minder mooie beltonen en display

kan je heir ook je eigen polyfonische ringtones mee maken / converten of iets dergeleijks?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Gitaarwerk schreef op 10 juni 2003 @ 11:44:
Even wat omhoog trappen. Wat ik niet kan terugvinden is of je nou WEL of GEEN MMS kan ontvangen.. het is best een dure phone..en er zijn meerdere telefoons met deze opties en veel meer voor hetzelfde geldt, alleen minder mooie beltonen en display

kan je heir ook je eigen polyfonische ringtones mee maken / converten of iets dergeleijks?
Door JT - Saturday 22 February 2003 11:39

--------------------------------------------------------------------------------
- MMS receive only

--------------------------------------------------------------------------------

Fijn dan...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

@Gitaarwerk
Er is een programma waarmee je poly beltonen kan componeren. Hoe dit programma heet weet ik niet meer.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

@ beide :) dankjewel

tja.. over die mms, ikkon het op de site zelf niet echt vinden.. en dat "Optional" bevalt me nooit echt :D hahah

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Voor mensen die nog twijfelen om deze telefoon te kopen:
Zelf heb ik de S300 2 maanden in bezit gehad (geruild tegen Orange SPV zonder bijbetaling :D) en ik was er al op uitgekeken. Zoals al eerder in het topic gezegd heeft dit toestel een prachtig kleurenscherm en mooie ringtones, maar de functies van het toestel zijn niet overweldigend. Ook kwam er steeds meer speling op het klepje te zitten, wat me absoluut niet beviel. Verder had ik af en toe vastlopers bij Java spelletjes.
Conclusie: in deze prijsklasse zijn er leukere telefoons verkrijgbaar.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik zie dat
http://www.2call.nl/

een hele mooie prijs voor de s300 heeft : 2 jarig orange : 30
0 euro..

is deze een beetje betrouwbaar?

[ Voor 14% gewijzigd door gitaarwerk op 10-06-2003 20:29 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:43

Nitai

Live the life you love.

2call is uiterst betrouwbaar en snel. Heb daar m'n 7210 vandaan.
Ze zijn wel wat langzaam met nieuwe telefoons moet ik zegge...duurt altijd een week voordat hun site geupdate is....(en ja, ik kijk elke week, omdat ik een nieuwe phone moet....of het wordt de T610 of de SL55 of S300...ik ben er nog niet uit...)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
megter schreef op 10 June 2003 @ 11:54:
@Gitaarwerk
Er is een programma waarmee je poly beltonen kan componeren. Hoe dit programma heet weet ik niet meer.
zo'n progje heb ik vroger ook gehad
weet alleen niet meer precies hoe het heette
iets van
mid2poly
midpoly

iets in die richting

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Aangezien ik van plan ben de s300 deze of volgende week te kopen heb ik zo veel mogelijk info gezocht op internet. Toch heb ik echter nog 1 vraagje.

In een review bij fokzine las ik dat iedere keer dat je het klepje opent er een polyfoon geluidje klinkt. Is dit waar?
(denk persoonlijk van niet, er stonden namelijk meer fouten in de review)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
kan je uit zetten
het staat standaard wel aan.

"If u do something do it with style, or do it at all."

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Je kan zelfs uit twee verschillende geluidjes (+geen geluid) kiezen als je het klepje open/dicht doet.

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Ik zag vandaag een aanbieding: Debitel, de Samsung S300 voor maar 3,- (ja drie) bij een 150 abbo van debitel. das wel erg cheap, en goed netwerk...

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• Boy
  • Laatst online: 19:21

Boy

www.byoscoop.nl

Pretorian_ schreef op 15 June 2003 @ 20:32:
Ik zag vandaag een aanbieding: Debitel, de Samsung S300 voor maar 3,- (ja drie) bij een 150 abbo van debitel. das wel erg cheap, en goed netwerk...
Dat zal dan wel een 2 jarig abo zijn geweest he? Ik heb hetzelfde abo (Debitel op Vodafone) voor 1 jaar en hij kostte me toch 200 euro...kweet het, het is veel geld, maar ik was er verliefd op geworden O+

Ik ben er nog steeds tevreden mee, tot nu toe had ik altijd gratis gsms's (3310 toendertijd, die heb ik 2 jaar gehad tot nu toe) en ik wilde es wat betalen voor eentje die je niet zo snel tegen komt...niet iedereen geeft ut geld uit aan zo'n ding...krijg wel leuke reacties...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Verwijderd

Ik wou ook deze phone gaan halen maar ben nogal huiverig omdat ik telkens hoor dat het scherm slecht te lezen is in de zon. Aangezien ik de phone nogal veel buiten nodig heb is dat voor mij best wel een minpunt, de rest van de minpunten interesseren me niet zo eigenlijk. Nou vroeg ik mij af, hoe slecht is het nou te lezen ? Is het zo dat als je het scherm zeg 50 cm voor je hebt in de zon je het absoluut niet kan lezen of dat je het scherm een beetje heen en weer moet draaien om de goede hoek te vinden en het dan kan lezen ?

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Je moet de goede hoek hebben en zorgen dat jij (of iets of iemand anders) het zonlicht gedeeltelijk tegenhoudt. Dan is het te lezen.

Verwijderd

megter schreef op 23 June 2003 @ 16:32:
Je moet de goede hoek hebben en zorgen dat jij (of iets of iemand anders) het zonlicht gedeeltelijk tegenhoudt. Dan is het te lezen.
Aha, dus niet in direct zonlicht, maar als je het in je eigen schaduw houdt dan is het wel te lezen.. hmmm ik denk er nog ff over na. Bedankt voor de info

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

wat zijn jullie wap/gprs instellingen voor de s300? (met je provider vermeld uiteraard ;) )

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Verwijderd

Stelling: De Samsung S300 is een wijfentelefoon

Viel me op dat veel meiden deze phone hebben.. :/

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

@Roobje: Veel wijVen hebben inderdaad deze telefoon, maar dat maakt het nog geen wijventelefoon. Zoals al eerder gezegd is de S300 gewoon een telefoon voor de fun en looks, en meestal interesseert vrouwen dat meer dan de gadgets die erop zitten.

@Pretorian_: GPRS instellingen van Orange zijn letterlijk op site te vinden (moet je wel klant zijn uiteraard). Je moet alleen opletten dat je bij de GPRS instellingen (*#9998*java#) bij APN internet invult, de rest van de velden kunnen leegblijven.

[ Voor 3% gewijzigd door megter op 24-06-2003 08:50 ]

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

thanx, en als ik vragen mag: waar is dat voor dat apn?

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Pagina: 1 2 3 Laatste