Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

dank u

ennuh bij orange staat bij APN: wap
dat zou je moeten invullen, maar ik zal het ff proberen wat je zei.

edit: ok volgenden probleem. je kunt bij APN bij de s300 geen * of # typen.
dus helaas gaat het niet werken.

[ Voor 124% gewijzigd door Pretorian_ op 24-06-2003 17:30 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Als je wap invult krijg je problemen bij het downloaden bij java spelletjes (volgens mij althans), maar je kan het altijd proberen

edit: de APN waar ik het over had moet je invullen bij je gprs instellingen, die staan niet in het standaardmenu, daar moet je wel wap invullen.
Het menu waar ik het over heb, krijg je door *#9998*java# in te toetsen in het basisscherm.

[ Voor 49% gewijzigd door megter op 24-06-2003 17:33 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

wat leip. zijn er nog meer van die verborgen menu's?

en trouwens: wat moet ik daar nou invullen dan? (sorry maar ik zal wel gek zijn) moet ik dan bij die APN bij gprs instellingen dat *#9998*java# invullen?
dat kan daar namelijk ook niet, want een * of een # kun je niet typen

[ Voor 16% gewijzigd door Pretorian_ op 25-06-2003 14:47 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd

leuke site voor echte gratis polyfonische ringtones en wat programma's:

http://www.polyringtone.nl

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

@Pretorian_:
Stap 1: Ga naar het basisscherm
Stap 2: Type *#9998*5282#
Stap 3: Kies GPRS instellingen (de onderste van de 2)
Stap 4: Vul bij APN internet in.
Nu moet je, als je de gprs instellingen van de orange site hebt overgenomen, kunnen gprs'en en java applicaties kunnen downloaden

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ok dank je wel.
maar wat ik nu nog niet kan is een site als http://mobile.msn.com bereiken.
kun jij dat wel megter? ik krijg namelijk nog steeds 'interne fout'.

[nog een leuke link http://mmm.samsung.nl/<je providernaam> bijvoorbeeld /dutchtone]

[ Voor 25% gewijzigd door Pretorian_ op 25-06-2003 17:33 ]

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Ik kan dat wel, want ik heb inmiddels een SPV :-). Je kan alleen maar wap-pagina's bezoeken, dus daarom krijg je waarschijnlijk een interne fout.

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik vrees het. maar toch raar vind ik aangezien mensen met andere soortgelijk toestellen het wel kunnen.
iemand die het wel kan met een s300? please let me know

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

probleempje: als ik op wap.samsungmobile.com zit en ik wil een spelletje downloaden, moet je eerst inloggen. ik kan hier niet switchen van grote naar kleine letters!
weet iemand hoe het moet? op * drukken helpt niet.

edit: het was de I knop |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Pretorian_ op 26-06-2003 18:36 ]

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:41

Animal_X

Rodin

Daar heb je een speciaal java webbrowsertje voor nodig. Deze is wel op internet te vinden. Is overgens niet gratis, maar het kan wel

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ja webviewer, dat ken ik.
nog een andere vraag: ik kan niet inloggen op de samsung fun club, als ik daar heen wap.
ik toets toch echt alles goed in.

Verwijderd

met trost deze gekocht, geweldige telefoon, klein, helder en goed. zelf via typhone.nl gekocht icm 02 500 met bijbetaling 276

betaal tel: 276,-
betaal ab. 150,- (jaar)
verzend 9,50

tot = 435,50 - 15 euro korting van o2 = 420,50

dat zijn dan de minimale jaarkosten deel je dat door 12/420,50= 35 euro afgerond

per maand dus 500 belminuten / 35 eur = 0.07 euro cent afgerond

misschien voor een ander een kromme manier van rekenen, maar ik vond het geen slechte koopje. ook zit er nog gratis aansluitkosten bij en ook is het GPRS abbo gratis. alleen rekent o2 1,50 per mb.

das beter dan live of imode :)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

haha..
lekker o2
vind het klote abbo's

is alleen handig naar andere o2 en vaste toestellen,..de rest wordt dus gewoon berekent op je kosten dus he! ;)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om die irritante provider info, de tijd en datum van je basisscherm te laten verdwijnen, zodat ik mijn lieve vriendinnetje wél goed kan bekijken en dus geen BEN-NL voor haar gezicht heb staan...

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ja, dat kan zeker! Ik weet alleen niet meer waar het precies staat. volgens mij moest je bij info berichten alles uitzetten ofzo...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 12:26:
Weet iemand of het mogelijk is om die irritante provider info, de tijd en datum van je basisscherm te laten verdwijnen, zodat ik mijn lieve vriendinnetje wél goed kan bekijken en dus geen BEN-NL voor haar gezicht heb staan...
Bij het kiezen van je achtergrond kun je de info uitzetten...

• Animal_X

Animal_X

Rodin

idd, en als er dan nog iets staat als Regio XXX kan je dat bij de volgende menu optie uitzetten:
berichten / info-berichten / kanalen / allemaal uitzetten

Verwijderd

thnx

• Chillz
  • Laatst online: 13:54
Okay, heb ik goed begrepen dat er bij de S300 een datakabel zit?

mooi, die wilde ik voor mijn A300 (toen) en R620 (nu) eigenlijk ook wel hebben, maar Origi.Samsung kabel is €100 los... vond ik dan weer te veel...

is leuk en aardig, maar kan iemand mij dan vertellen wat ik ermee kan?
iets als polyfone ringtones uploaden, spellen uploaden dat soort dingen, is dat mogelijk??
en polyfone ringtones maken? ga ik dat ook zelf kunnen als ik morgen een S300 haal? (en dan natuurlijk wel 40 polyfoon en niet 16)

en nou niet reageren van: met een SPV gaat dat allemaal ook en veel makkelijker, als ik dat had willen weten had ik wel een SPV topic geopend

Leeg - Sinds 20180907

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:21

Boy

www.byoscoop.nl

Is er al iemand geweest die een java spelletje via wap of andere manier heeft kunnen downloaden/installeren op z'n s300!?!?! frustrerend zeg, koop je zo'n ding, en ik heb nog niet 1 spelletje kunnen downloaden. Naar samsung gemaild, maar daar krijg je een bagger antwoord van 'er kunnen met 2 spelletjes' of zoiets. Ik dacht misschien kunnen maar 2 spellen tegenlijk, dus ik probeer pacman of bowling te verwijderen, maar dat laat de s300 niet toe. Ik krijg iedere keer 'fout bij installeren' als ik nb. bij de site van samsung zelf een spel probeer te downloaden?!???

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Staan je instellingen goed? Als je Orange hebt, moet je de DNS settings ook instellen. Deze staan op de wap-site van samsung fun club.

Verwijderd

Ik had nog wat info gevonden, het schijnt dat je de firmware van de S300 kan laten upgraden zodat het ook MMS kan versturen itt alleen ontvangen.

Bron: http://www.mobile-review....h=June&day=19&language=en
Samsung has added the feature of sending and reception of MMS messages in such models, as Samsung S300/S200. It is curious, that the supplies of S200, which will begin in July, already contain this function; the company calls it Picture Messaging. For S300 which is in sale for some months will be available the update as new firmware, you can update it in after-sales service. We'll remind, that MMS realization by Samsung allows the creation of only one slide containing only one object (picture, photo or melody). We see such realization in phones from Nokia.
Het rare is dat ik bij enkele reviews heb gelezen dat het firmware niet upgradeble is ? Misschien dat ze in die service-centers het wel kunnen, het zou iig wel een nadeel van de S300 wegnemen :)

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@chilzz: je kan met de software en de datakabel beltonen en plaatjes in je telefoon zetten. je kunt je namenlijst beheren, agenda beheren, smsjes verwijderen en dat soort dingen.
ik vind het geweldig want je kunt alle plaatjes (128x97) of beltonen makkelijk er in zetten. en met wat converter progjes kun je al je midi files en wavjes converteren tot beltoon.
m.a.w : ja je kunt meteen aan de slag.

@boy: ik had het eerst ook. ik heb toen orange share geactiveerd en de instellingen van de orange site overgenomen en via *#9998*5282# in het gprs menu de APN op ŽinternetŽ gezet en het werkt prima. via http://www.chris.tp/wap/ heb ik toen wat gedownload en via de samsung site kan het ook prima. wat wel vreemd is is dat ze niet allemaal werken. meer mensen met dat probleem?

@megter: waar staan die dns instellingen dan? ik kan het niet vinden namelijk! :?

[ Voor 8% gewijzigd door Pretorian_ op 28-06-2003 12:37 ]

Verwijderd

Vinden jullie dit een goede deal ?

Samsung S300 + T-Mobile 150 (1 jaar) voor 205,- + 26,50 aansluitkosten. Het abbo is 22,50 per maand. Dit is van sitel.nl trouwens..

Verwijderd

Ik koop em volgende maand :D:D 370 euro simlockvrij ;)

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

lijkt me wel een aardige deal roobje. kijk ook eens in de spits en de metro, goeie aanbiedingen soms. of bijvoorbeeld telecom.nu of www.2call.nl

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Pretorian_ schreef op 28 juni 2003 @ 12:27:
@chilzz: je kan met de software en de datakabel beltonen en plaatjes in je telefoon zetten. je kunt je namenlijst beheren, agenda beheren, smsjes verwijderen en dat soort dingen.
ik vind het geweldig want je kunt alle plaatjes (128x97) of beltonen makkelijk er in zetten. en met wat converter progjes kun je al je midi files en wavjes converteren tot beltoon.
m.a.w : ja je kunt meteen aan de slag.

@boy: ik had het eerst ook. ik heb toen orange share geactiveerd en de instellingen van de orange site overgenomen en via *#9998*5282# in het gprs menu de APN op ŽinternetŽ gezet en het werkt prima. via http://www.chris.tp/wap/ heb ik toen wat gedownload en via de samsung site kan het ook prima. wat wel vreemd is is dat ze niet allemaal werken. meer mensen met dat probleem?

@megter: waar staan die dns instellingen dan? ik kan het niet vinden namelijk! :?
op chris.tp/wap kom ik niet op. Ik heb ook geen GPRS, maar aleen WAP. Op de samsungsite kom ik nu ook niet meer als ik dit heb ingesteld...Ik krijg als ik spellen probeer te downloaden een foutmelding 'fout bij installeren' ...

[ Voor 4% gewijzigd door Boy op 29-06-2003 23:44 ]

• Chillz
Kan iemand mij uitleggen hoe ik voor de S300 (dus 40-polyfoon) een ringtone maak (van MP3, Wave of Midi... of alledrie) en met welke programma's ik dat ga doen?

want ik zit nu zo'n beetje te zoeken of ik het ergens vind, maar ik heb ondertussen 100'en links naar 10'tallen programma's, en ik weet van niets of het wat is...

(kan pas vanavond thuis weer downloaden, dus misschien dat ik dan in de tussentijd al richting de goede werkwijze en links ben gestuurd...)

Leeg - Sinds 20180907

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

DNS-instellingen staan in menu Amusement, downloads.

Verwijderd

Ik heb sinds kort de samsung s-300 en bevalt goed, maar toch heb ik een vraagje. Ik gebruik veel de agenda functie maar voor zo ver ik kan vinden kan ik niet gewoon 2 afspraken op 1 dag invoegen :S dan moet ik helemaal moeilijk gaan doen met de andere afspraak naar een andere tijd op dezelfde dag kopieren en dan de afspraak wijzigen! Kan ik niet gewoon een andere afspraak makkelijk invoegen?

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 23:07:
Ik heb sinds kort de samsung s-300 en bevalt goed, maar toch heb ik een vraagje. Ik gebruik veel de agenda functie maar voor zo ver ik kan vinden kan ik niet gewoon 2 afspraken op 1 dag invoegen :S dan moet ik helemaal moeilijk gaan doen met de andere afspraak naar een andere tijd op dezelfde dag kopieren en dan de afspraak wijzigen! Kan ik niet gewoon een andere afspraak makkelijk invoegen?
Vreemd genoeg is het alleen mogelijk een kopie te maken naar dezelfde datum en dan de tekst en tijd te wijzigen. Ik snap ut ook niet...waarom niet gewoon een 'nieuwe afspraak' optie of zo he.

Ik word nog steeds gek van het 'fout bij installeren' melding wanneer ik een spel wil installeren op m'n s300. Ik heb me kapotgewapt maar het heeft niets opgeleverd...*zucht*

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik snap je ergernis maar ik weet het zo ook niet. heb je wel *#9998*5282# gedaan? en welke instellingen heb je bij je wapbrowser ingesteld??
(elke s300 heeft gprs voor zover ik weet.)

nog enkele leuke plaatjes :
Afbeeldingslocatie: http://www.aioworld.com/samsung/s300/clear1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.aioworld.com/samsung/s300/clear2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.aioworld.com/samsung/s300/clear3.JPG

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Pretorian_ schreef op 01 July 2003 @ 13:31:
ik snap je ergernis maar ik weet het zo ook niet. heb je wel *#9998*5282# gedaan? en welke instellingen heb je bij je wapbrowser ingesteld??
(elke s300 heeft gprs voor zover ik weet.)

nog enkele leuke plaatjes :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan ik dan gewoon GPRS-en met dat ding, ookal heb ik geen GPRS abo? Is dat dan net al wap dat ik het achteraf op m'n rekening krijg? Volgens mij niet, toch?

Mijn wapinstellingen:

Ik heb het vodafone profiel aanstaan. Beveiliging staat op 'niet veilig', bij het IP adres staat dus een ipadres, maar dat zal wel van mijn gsm zijn ? Drager staat op 'data', gebruikersnaam is 'vodafone', wachtwoord is ******* :p inbelnr is +31654544544 en soort netwerk staat op ISDN. Bij *#9998*5282# staat op dit moment niets. Bij apn had ik es internet gezet, maar volgens mij hielp dat niet. Kan jij hier iets uit opmaken wat er misschien anders zou moeten staan? Alvast heel erg bedankt voor je moeite...

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Boy schreef op 01 July 2003 @ 23:53:
[...]

kan ik dan gewoon GPRS-en met dat ding, ookal heb ik geen GPRS abo? Is dat dan net al wap dat ik het achteraf op m'n rekening krijg? Volgens mij niet, toch?

Mijn wapinstellingen:

Ik heb het vodafone profiel aanstaan. Beveiliging staat op 'niet veilig', bij het IP adres staat dus een ipadres, maar dat zal wel van mijn gsm zijn ? Drager staat op 'data', gebruikersnaam is 'vodafone', wachtwoord is ******* :p inbelnr is +31654544544 en soort netwerk staat op ISDN. Bij *#9998*5282# staat op dit moment niets. Bij apn had ik es internet gezet, maar volgens mij hielp dat niet. Kan jij hier iets uit opmaken wat er misschien anders zou moeten staan? Alvast heel erg bedankt voor je moeite...
edit:

erg coole pics trouwens, zijn die hoesjes zo te koop?

[edit2]
Klikte 'quote' ipv 'edit', sorry
[/edit2]

[ Voor 6% gewijzigd door Boy op 01-07-2003 23:55 ]

• Chillz
Waarom lukt het me niet/ is het niet mogelijk om zelf zulke goede ringtones op de S300 te zetten als die je betaald kan halen...???

die betaalde klinken allemaal een stuk beter als de shit die ik er via EasyGPRS op krijg.

Hoe? waarom? :( :(

Leeg - Sinds 20180907

• NOFEAR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 10:05
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 04:37:
Ik koop em volgende maand :D:D 370 euro simlockvrij ;)
Mag ik vragen waar je hem koopt?? :)

• NOFEAR
Kun je in een s300 ook gewoon prepaid kaartje stoppen, bijv vodafone ? en werken die functies zoals wap dan ook?

• DeMoN
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

NOFEAR schreef op 02 July 2003 @ 10:49:
Kun je in een s300 ook gewoon prepaid kaartje stoppen, bijv vodafone ? en werken die functies zoals wap dan ook?
Ja, volgens mij wel.. :) Ik heb gehoord dat je hem nu al kan kopen voor 299 EUR. Zonder abbo dus.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• NOFEAR
DeMoN schreef op 02 July 2003 @ 11:04:
[...]

Ja, volgens mij wel.. :) Ik heb gehoord dat je hem nu al kan kopen voor 299 EUR. Zonder abbo dus.
Meen je :P :P :P weet je ook waar???

edit: Is hij dan ook zonder sim-lock...?

[ Voor 9% gewijzigd door NOFEAR op 02-07-2003 11:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 13:38:
Vinden jullie dit een goede deal ?

Samsung S300 + T-Mobile 150 (1 jaar) voor 205,- + 26,50 aansluitkosten. Het abbo is 22,50 per maand. Dit is van sitel.nl trouwens..
via 2call.nl nu 100 euro bijbetalen dat maakt totale jaarkosten gobaal ,,,

400 / 12 = 33 pm / 150 = 0.22 (2call.nl)

daarboven op komt GPRS

het standaardtarief daarvoor is € 30,- per MB. ook kan je kiezen uit T-Mobile GPRS Actief, waarbij je € 5,- maandelijkse kosten betaald en € 5,- per MB, of T-Mobile GPRS Intensief, met € 15,- maandelijkse kosten en € 1,- per MB.

de reden dat ik dus zelf (lees mn andere posting terug) voor een o2 500 heb gekozen is dat er geen abbo is voor gprs en 02 enkel 1,50 per mb vraagt. o2 is daarom de goedkoopste

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 02:38:
[...]

via 2call.nl nu 100 euro bijbetalen dat maakt totale jaarkosten gobaal ,,,

400 / 12 = 33 pm / 150 = 0.22 (2call.nl)

daarboven op komt GPRS

het standaardtarief daarvoor is € 30,- per MB. ook kan je kiezen uit T-Mobile GPRS Actief, waarbij je € 5,- maandelijkse kosten betaald en € 5,- per MB, of T-Mobile GPRS Intensief, met € 15,- maandelijkse kosten en € 1,- per MB.

de reden dat ik dus zelf (lees mn andere posting terug) voor een o2 500 heb gekozen is dat er geen abbo is voor gprs en 02 enkel 1,50 per mb vraagt. o2 is daarom de goedkoopste
GPRS boeit me niet, maar damn ik had niet gezien dat hij bij 2call 100 euro goedkoper was. Heb nu het contract al op de post gedaan..

De tarieven van T-Mobile zijn overigens gewijzigd, het is nu 15 euro per mb. :/

edit: Ik heb mijn order nog kunnen annuleren :) Ik ga hem nu bij 2call bestellen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 07:50 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

NOFEAR schreef op 02 July 2003 @ 11:05:
[...]

Meen je :P :P :P weet je ook waar???

edit: Is hij dan ook zonder sim-lock...?
Zonder SIM-lock weet ik niet.

Ik hoorde het van een collega, die las het op uit een folder... en ik zit hier in Delft, daar woon ik ook.

Ik heb zelf de S300 eergisteren gekocht.

2 jaar abbo.
35,- EUR per maand.
5,- EUR SMS Bundel (40 SMS'jes p/m)
Telefoon 0,- EUR
300 MIN. T-MOBILE

Contact verlenging.. van 150 naar 300 gegaan. Had hiervoor de A300 :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 13:53
Hey gasten,

ik ben ook in het bezit van een s300. Nu heb ik een aantal vragen.
Ik heb ook die datakabel bij die s300 gehad, maar is deze nu aantesluiten op een a800? ik krijg het namelijk niet werkend.
En mijn volgende vraag. Bij de a800 kan je als een bericht leest, met de rechtersnel toets meteen naar het volgende bericht gaan. Is dit met de s300 ook mogelijk??? ik weet wel dat je die sneltoetsen in kan stellen, maar daar kan je volgens mij niets voor je menu berichten instellen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Killing_Calu schreef op 03 July 2003 @ 10:54:
Hey gasten,

ik ben ook in het bezit van een s300. Nu heb ik een aantal vragen.
Ik heb ook die datakabel bij die s300 gehad, maar is deze nu aantesluiten op een a800? ik krijg het namelijk niet werkend.
En mijn volgende vraag. Bij de a800 kan je als een bericht leest, met de rechtersnel toets meteen naar het volgende bericht gaan. Is dit met de s300 ook mogelijk??? ik weet wel dat je die sneltoetsen in kan stellen, maar daar kan je volgens mij niets voor je menu berichten instellen.
Volgens mij kan dit niet nee.. maar ach, ik begrijp niet wat daar erg aan is.. je zit zo in het volgende bericht.

Wat me opvalt is dat deze telefoon niet echt langzaam is ofzo.. als hij eenmaal aanstaat en alles heeft ingeladen gaat het lekker vlot *D

Wat misschien irri kan zijn is als je idd al de A800 gewend bent, dat het ff anders is met de S300 als je niet direct naar het volgende bericht kan scrollen ja... maar goed.

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

je moet wel de goede software erbij hebben uiteraard.
http://nl.samsungmobile.com staat wat er verkrijgbaar is.

@boy: welke abbo heb je dan? dat ip nummer is NIET je telefoon. samsung heeft er standaard 5 profiles ingezet. had ik ook.
gprs-en moet gewoon kunnen in principe.

@chilzz: lijkt me duidelijk, wat je erin zet is natuurlijk bedoeld om over je boxen af te spelen en niet via je telefoon. wat wel werkt met de s300 is wav-jes van bijvoorbeeld tv-shows of wat je maar wilt, erin zetten. ik heb bijvoorbeeld de opa van de simpsons erin staan nu: "OH bitch bitch bitch!"

[ Voor 38% gewijzigd door Pretorian_ op 03-07-2003 13:27 ]

• Chillz
Pretorian_ schreef op 03 July 2003 @ 13:24:
@chilzz: lijkt me duidelijk, wat je erin zet is natuurlijk bedoeld om over je boxen af te spelen en niet via je telefoon. wat wel werkt met de s300 is wav-jes van bijvoorbeeld tv-shows of wat je maar wilt, erin zetten. ik heb bijvoorbeeld de opa van de simpsons erin staan nu: "OH bitch bitch bitch!"
Nee, maar ik heb ook nog een Samsung N620 en nu dus ook S300
en sommige ringtones klinken behoorlijk super goed...

maar dat zijn alleen degenen waarvoor je moet betalen via de een of andere polyfone ringtone aanbieder...

Ik vraag me gewoon af waarom ik dat niet kan...!?
als zo'n aanbieder dat kan en als ze gemaakt kunnen worden...
dan moet er een manier zijn dat ik ze zo kan maken en dat ik ze zo in mijn telefoon kan zetten toch???

(Puur theoretisch natuurlijk ;) want anders ga ik denk ik tegen de regels in... maar als het voor ringtone makers en aanbieders toch mogelijk is, dan moet het voor mij ook kunnen... dus ik zeg niet dat ik het wil doen, maar STEL dat ik het ZOU willen... hoe dan?)

Leeg - Sinds 20180907

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Mjah, slim zijn... >:) Ik heb een wav to mmf converter gedownload.. en ik kan mijn mp3 omzetten naar wav.. dit allemaal maakt niet echt veel uit want ik heb een illegale site plat geleeched en heb nu 2045 gratis ringtones... hehe :D

Maar goed, ik weet niet of het legaal is om te posten maar zoek gewoon naar een wav to mmf converter. Die ringtones van de S300 zijn namelijk mmf files.
Als je dat eenmaal hebt kan je gewoon heel je MP3 lijst converten... niks betalen ;)

• Chillz
ik heb een "wav to mmf" converter... de enige die ik kon vinden...
alleen dat ding stelt echt niets voor... ik heb het idee dat het voor geen meter werkt...

hij zet ook alleen maar standaard Wav's om, maar die zijn weer groot... maak ik ze kleiner door ander type Wav, herkent hij ze niet :(

En dan komt er nog eens bij dat EasyGPRS de gemaakte Mmf's dan niet wil aannemen, omdat ze (denk ik) te groot zijn voor m...

dus het enige wat ik erop krijg echt zijn van die domme synthesizer dingetjes... Midi... jek! :r

Moet het trouwens via EasyGPRS? of zijn er ook andere prog's om een S300 via datakabel te bedienen?
kan ik anders ook een (grote) mmf op een (zelf te maken) wap-site gooien en m daarvanaf wappen?

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

is het beeldscherm van de S300 niet TE klein? :)

Verwijderd

Ik heb een S300 besteld icm met een Tmobile 150 abb (1 jaar) voor 100 euro bij 2call.nl . Nu staat er ineens 200 euro :? Gelukkig staat op mijn contract 100 euro :9 Zou het een foutje zijn geweest ? Bijna alle andere sites zitten boven de 200 euro voor deze combinatie..

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

over die beltonen: met psmplayer kun je toch heel wat converteren. je kunt natuurlijk niet een hele mp3 in je telefoon zetten, dat kan ie vast niet aan.
wat ik wel al heb gedaan is dit: een mp3 cutter downen (zdnet.nl heeft er wel wat) en daarmee bijvoorbeeld het refrein uit je mp3 knippen en dat converteren. dat werkte bij mij.

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

`
Pretorian_ schreef op 03 July 2003 @ 13:24:
je moet wel de goede software erbij hebben uiteraard.
http://nl.samsungmobile.com staat wat er verkrijgbaar is.

@boy: welke abbo heb je dan? dat ip nummer is NIET je telefoon. samsung heeft er standaard 5 profiles ingezet. had ik ook.
gprs-en moet gewoon kunnen in principe.

Ik heb een Vodafone abo, gewoon met 150 belminuten. GPRS heb ik geselecteerd bij het profiel en bij het java menu onder APN heb ik Internet gezet. Nu zegt hij 'geen reactie van netwerk'. Moet ik iets van naam en wachtwoord instellen bij dat geheime java menu?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Pretorian_ schreef op 04 July 2003 @ 15:28:
over die beltonen: met psmplayer kun je toch heel wat converteren. je kunt natuurlijk niet een hele mp3 in je telefoon zetten, dat kan ie vast niet aan.
wat ik wel al heb gedaan is dit: een mp3 cutter downen (zdnet.nl heeft er wel wat) en daarmee bijvoorbeeld het refrein uit je mp3 knippen en dat converteren. dat werkte bij mij.
Er werd gevraagd of het scherm niet wat klein was.. Nee, echt niet. Duidelijk en zeer mooi zat :9~

Btw, een heel MP3 nummer kan wel hoor :) :)

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

voor zover in weet hoef je nergens een gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen, bel vodafone anders eens. die zullen het wel weten.

en een heel mp3 nummer?? kun je dan nog wel afbeeldingen of andere beltonen erin zetten? of is ie dan in 1 keer vol?

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de S300, maar ik krijg de bijgeleverde software cd niet geïnstalleerd op m'n pc. Alles volgens het boekje gedaan maar bij "Wizard Harware toevoegen" kom ik niet verder ( zie boekje Easygprs blz 7t/m 9). Ik heb niet de keuze om uit verschillende seriële poorten te kiezen, veld is blanco (blz9). Samsung gebeld, hun hebben me verteld om de software te downloaden die te verkijgen is op samsung.com van de windows xp-versie. Maar tevergeefs, wie kan mij helpen?

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 01:03:
Ik heb sinds een paar dagen de S300, maar ik krijg de bijgeleverde software cd niet geïnstalleerd op m'n pc. Alles volgens het boekje gedaan maar bij "Wizard Harware toevoegen" kom ik niet verder ( zie boekje Easygprs blz 7t/m 9). Ik heb niet de keuze om uit verschillende seriële poorten te kiezen, veld is blanco (blz9). Samsung gebeld, hun hebben me verteld om de software te downloaden die te verkijgen is op samsung.com van de windows xp-versie. Maar tevergeefs, wie kan mij helpen?
je bedoelt dat je wel de windows administator rechten hebt om dus uberhaubs software te installeren, maar vastloopt op

Afbeeldingslocatie: http://help.safepages.com/setup/winxp/location.jpg

daar liep ik tegenaan. klik gewoon cancel, op pag 7 tm 9 saan idd de poort opties. i

kabel aan de pc?
ik neem aan dat je wel de kabel kan bevestigen aan je computer ?? zoniet heb je niet eens een seriele poort op de pc zitten (lijkt me stug trouwens) of is bezet (trek dan stekker die er tijdelijk uit; note meestal zitten er 4 compoorts op een pc heb je slechts 1 compoort (LOL) waar een seriele muis aan vast zit zul je verder moeten met de window sneltoetsen of extra poorten/usb muis kopen via je lokale pcboer)

nu je compoort verhaal:
ga via Start >> Instellingen(settings) naar configuratiesherm Dubbelklik hier op Systeem (system). selecteer het tabblad Apparaatbeheer, klik vervolgens op Eigenschappen. Hier staan de IRQ en Compoort indelingen.

de verschillende apparaten die gebruik maken van een compoort mogen niet met elkaar in conflict op het niveau van IRQ's (Interrupt ReQuests). De standaard IRQ verdeling van de compoorten is als volgt:

Compoort IRQ
1 4
2 3
3 4
4 3

Om IRQ-conflicten te voorkomen kan je dus niet tegelijkertijd gebruik maken van een apparaat op compoort 1 en die van compoort 3. Hetzelfde geldt voor de combinatie van compoort 2 en compoort 4

geen vermelding maar wel de samsung kabel aan de pc ?
via Start >> Instellingen(settings) naar configuratiesherm Dubbelklik hier op hardware en voeg via die weg compoorten toe.

hoop dat dit helpt

Verwijderd

Hey BBSTREAMS, jij bent echt master. Bedankt het is me eindelijk gelukt. Het is dan maar goed dat ik het niet naar de dealer hebt opgestuurd, op advies van Samsung.......

Verwijderd

Voor degene die last hebben van nagenoeg geen geluid uit de hoorn bij de stil / tril functie , heb ik zelf ook kijk eens wat er na 2 maanden in m`n mailbox lag :

sukje van mail ---

Onlangs heeft u contact met ons gehad over uw SGH-S300 met een audio
probleem. We willen dit probleem graag voor u oplossen door het toestel te
gaan ruilen tegen een nieuwe. U zult op korte termijn van Samsung een brief
ontvangen. We verzoeken u het toestel zonder accessoires, (accu, lader, doos
etc) maar met de brief die u ontvangt te sturen naar: (let wel dat u naast
de brief die u van ons krijgt een schrijven meestuurdt waar uw adres op
staat).

Einde stukkie ----

Duurt even maar vind het een nette service . ;)

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

cker wel netjes. dat doen ze bij nokia echt niet.

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

ja samsung heeft best wel een goede service, alleen beetje zonde dat ze niet veel toevertrouwen aan de gebruikers zelf. zo moet voor bv een firmware update (wat het bovenstaande audio probleem oplost) het toestel worden opgestuurd. beetje onzin want via het datakabel kun je dit ook zelf updaten . voor microsoft windows gebruikers geen enkel punt dat updaten, maar bij een mobiel vervalt dan je garantie :? , daarom zit er waarschijnlijk ook een rubberblokje tussen de datakabel switch

http://webhome.idirect.com/~deank/
http://www.howardforums.c...isplay.php?s=&forumid=156

BTW laatste versie is s30xxwD1, druk om te weten welke versie je nu gebruikt:
*#9999#

maar goed als samsung je een nieuwe stuurt. why all the trouble :)

voor wie nog ringtones zoekt van hoge kwaliteit:
http://www.polymobiletone.com/new.php

[B]
UPDATE:

flashen kan gevaarlijk zijn voor je telefoon. en ook verdwijnen er standaard instellingen en voorkeuren. schrijf dus deze instellingen zoals wap/sms/sevicenummers/wap favorieten ect. op papier. lees bovendien goed de instructies door. flash ook niet als je huidige frimware bv s30bv..... is. alleen frimware dat begint met s30xx is niet provider specifiek aangepast. als daar 2 andere letters staan gebruik je dus een telefoon die door je verkoper (dus de telecom provider) speciaal is afgestemd en ingesteld.

[ Voor 29% gewijzigd door bbstreams op 25-07-2003 14:05 ]

Verwijderd

Ahh ik heb s30xxwC3. Vraag me af wat er anders is, ik kom trouwens nog wel wat bugs in de software tegen zeg. Als ik de telefoon op "Trillen+melodie" zet, dan trilt hij alleen maar ? Zelfde als alleen trillen dus. En bij "alleen licht" blijft het geluid gewoon aan.

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ik heb nu een stuk of 20 topics gelezen over de S300, en zit toch nog met een aantal vraagjes. Ik weet dat de meningen ook verschillen, maar er zijn nu ook genoeg mensen die de telefoon al een tijd hebben, dus misschien dat er door het "slijten" al meer nadelen zijn gekomen. (hij is nog steeds aardig prijzig, dus ik vind het nog wel de moeite om dit bericht te posten).

Hier een aantal nadelen die ik heb gehoord:

- Batterijen zijn zeer zwak. (in vergelijking met andere telefoons die nu op de markt zijn dus).
- Software die niet compatible is met andere merken (telefoonboekinvoer Nokia werkt niet)
- Slechte "bereikbaarheid" telefoonboek
- Software lang niet altijd stabiel
- Er kan gemakkelijk stof onder het buitendisplay komen
- Het buitendisplay blijft niet altijd aan
- Scherm is slecht leesbaar
- Toestel is erg klein, toetsen zijn heel lastig te bedienen.
- De enige grote knop gooit je het internet op, hetgeen heel vervelend en duur is
- Het klepje is niet superstabiel, relatief snel een kapot toestel, gaat ook naarmate je het vaker gebruikt "losser" zitten
- Het toestel "belt" niet lekker door de hoek tussen de 2 onderdelen.

Ik hoop dat jullie me evengoed opheldering kunnen geven. (ik weet dat er al een paar dingen besproken zijn, maar ik vraag ze nog maar een keer want misschien is jullie mening wel veranderd).

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 17:46

SgtStrider

Fractal Switchover!

bbstreams schreef op 12 July 2003 @ 02:02:
ja samsung heeft best wel een goede service, alleen beetje zonde dat ze niet veel toevertrouwen aan de gebruikers zelf. zo moet voor bv een firmware update (wat het bovenstaande audio probleem oplost) het toestel worden opgestuurd. beetje onzin want via het datakabel kun je dit ook zelf updaten . voor microsoft windows gebruikers geen enkel punt dat updaten, maar bij een mobiel vervalt dan je garantie :? , daarom zit er waarschijnlijk ook een rubberblokje tussen de datakabel switch
Helaas moet ik je hier teleurstellen.

Als medewerker van KPN Repair & Logistics heb ik ongeveer 3 jaar lang aan deze telefoons gezeten, en natuurlijk gerepareerd. Als de klant zelf de software update, is er vanzelfsprekend geen garantie meer te verlenen. De software die de repair-bedrijven krijgen, komt direct van de fabrikant af, en is altijd nieuwer dan wat je op internet ziet. Vandaar dat het ook weinig zin heeft om een datakabel aan te schaffen ivm software-updates. Wel handig natuurlijk met telefoonboek enz, maar dat is weer wat anders.

Even ontopic : De software van de S300 is helaas niet gelijk aan oudere samsungs als de A800, waardoor ze veel functies missen, en een hoop dingen zijn vergeten.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

-ViRaX- schreef op 17 July 2003 @ 19:49:
Ik heb nu een stuk of 20 topics gelezen over de S300, en zit toch nog met een aantal vraagjes. Ik weet dat de meningen ook verschillen, maar er zijn nu ook genoeg mensen die de telefoon al een tijd hebben, dus misschien dat er door het "slijten" al meer nadelen zijn gekomen. (hij is nog steeds aardig prijzig, dus ik vind het nog wel de moeite om dit bericht te posten).

Hier een aantal nadelen die ik heb gehoord:

- Batterijen zijn zeer zwak. (in vergelijking met andere telefoons die nu op de markt zijn dus).
- Software die niet compatible is met andere merken (telefoonboekinvoer Nokia werkt niet)
- Slechte "bereikbaarheid" telefoonboek
- Software lang niet altijd stabiel
- Er kan gemakkelijk stof onder het buitendisplay komen
- Het buitendisplay blijft niet altijd aan
- Scherm is slecht leesbaar
- Toestel is erg klein, toetsen zijn heel lastig te bedienen.
- De enige grote knop gooit je het internet op, hetgeen heel vervelend en duur is
- Het klepje is niet superstabiel, relatief snel een kapot toestel, gaat ook naarmate je het vaker gebruikt "losser" zitten
- Het toestel "belt" niet lekker door de hoek tussen de 2 onderdelen.

Ik hoop dat jullie me evengoed opheldering kunnen geven. (ik weet dat er al een paar dingen besproken zijn, maar ik vraag ze nog maar een keer want misschien is jullie mening wel veranderd).
Batterijen: je krijgt 2 batt standaard, een gewone en een slimline die bijelkaar voor genoeg stroom zorgen. bovendien is de meegeleverde oplader klein en lichtgewicht.

software: omdat samsung standaard een datakabel meeleverd, kun je als je handig hebt deze zelf flashen (gaat ongeveer hetzelfde als bv een computer bios frimware flash) of ander ff langs de dealer die kan dit ook voor je doen. hiermee werk je dergelijke software fouten bij. (lees hierover in mn vorige posting). daarnaast zit er voor de pc een cdrombij waar software opstaat om je telboek bij tewerken en te veranderen.ook heeft samsung nu easysync om outlook en agenda bij te werken. deze staat niet op de cdrom. http://www.samsunghandphones.com/easysync.htm

toestel; ja hij is klein, ik kocht hem omdat ie alles bied wat ik zoek in een telefoon en hij zo in mn zak verdwijnt. ook in gewicht en formaat merk ik dat. de vorige was 99gram en vergeleken bij deze voelt de oude nu als een baksteen aan. zodra je hem openvouwt is het display groot en duidelijk genoeg. door de 65k kleurensherm is hij superscherp.

klepje: zit degelijk vast en kan net als elke andere telefoon met gemak je gebruik weerstaan. en ter vergelijking zijn de toetsen bv niet kleiner dan bv een siemens m35i.

tja wappen is duur. ik heb een o2 abonnement waar gprs standaard is, dus bij wap via gprs bel je niet in en betaal je alleen de datakosten. bij o2 zijn die trouwens het laagst; 1,50 per mb.

bellen: dat ben ik met je eens hij belt niet superlekker, dat is ff wennen. omdat samsung er standaard een fraaie oordopje bij doet maakt dat voor mij veel goed.

elke telefoon heeft zo zn gebreken, maar als je deze koopt krijg je standaard al veel extra erbij, de (losse verkoop) prijs die dit toestel dan redelijk maakt is denk ik tot 250 - 300 euro. daarboven kun je betere krijgen met opties zoals een cam.

hoop dat dit je helpt

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

[b][message=18318088,noline]SgtStrider schreef op 17 July 2003 @ 20:00

Helaas moet ik je hier teleurstellen.

Als medewerker van KPN Repair & Logistics heb ik ongeveer 3 jaar lang aan deze telefoons gezeten, en natuurlijk gerepareerd. Als de klant zelf de software update, is er vanzelfsprekend geen garantie meer te verlenen. De software die de repair-bedrijven krijgen, komt direct van de fabrikant af, en is altijd nieuwer dan wat je op internet ziet. Vandaar dat het ook weinig zin heeft om een datakabel aan te schaffen ivm software-updates. Wel handig natuurlijk met telefoonboek enz, maar dat is weer wat anders.

Even ontopic : De software van de S300 is helaas niet gelijk aan oudere samsungs als de A800, waardoor ze veel functies missen, en een hoop dingen zijn vergeten.
datakabel komt standaard met een nieuwe samsung telefoon.

ja je moet wel goed weten wat je doet bij flashen hoewel eenvoudig uit te voeren, kan bv de verkeerde frimware nummer je tel stuk gaan. heb ik een keergehad met een computer bios flashen. gelijk mn hele moederbord naar de kl###. gelukkig heb ik die kunnen ruilen.

jullie willen het ook niet dat mensen zelf flashen omdat deze frimware vaak door de provider wordt geplaats en aangepast. als je daar een nieuwere overheen gooit van de samsung zelf zijn al die instellingen soms weer weg.

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 22:55:
Ahh ik heb s30xxwC3. Vraag me af wat er anders is, ik kom trouwens nog wel wat bugs in de software tegen zeg. Als ik de telefoon op "Trillen+melodie" zet, dan trilt hij alleen maar ? Zelfde als alleen trillen dus. En bij "alleen licht" blijft het geluid gewoon aan.
dat trillen kan ook de .mmf liggen (bestand die het geluidjemaakt; soort midi dus) deze kan worden ingesteld voor alleen muziek icm evt. trillen)

lees http://webhome.idirect.com/~deank/psmplayer.htm hoe je eigenringtones kunt maken en aanpassen icm met leds en trillen

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

wie van jullie gebruikt orange share met de s300?

Verwijderd

Misschien een ontzettende n00b-vraag hoor, maar een vriend zei me dat je alleen
nieuwe poly's naar je S300 kan sturen als je een GPRS / WAP-abo hebt afgesloten.
Is dit zo? :?

Wat ik ook niet begrijp is dat in de EasyGPRS handleiding wordt gebabbeld
over IrDA (infrarood-poort), maar dat heb toch niemand op zijn computer zitten?
Ja, je laptop misschien. Is dat noodzakelijk voor het uploaden van poly's
naar je s300?

EasyGPRS handleiding

Er staat verderop in de handleiding toch duidelijk dat er via de Com-poort
gecommuniceerd wordt, en dat lijkt mij met de data-kabel die je bij je foon
krijgt. Wat heeft dat hele infrarood-gebeuren er dan mee te maken? :?

Ik zie zeker iets over het hoofd... Wie schept licht in de duisternis?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 11:55 ]

• blaaat945
  • Laatst online: 23:21

blaaat945

..?

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 10:26:
Misschien een ontzettende n00b-vraag hoor, maar een vriend zei me dat je alleen
nieuwe poly's naar je S300 kan sturen als je een GPRS / WAP-abo hebt afgesloten.
Is dit zo? :?

Wat ik ook niet begrijp is dat in de EasyGPRS handleiding wordt gebabbeld
over IrDA (infrarood-poort), maar dat heb toch niemand op zijn computer zitten?
Ja, je laptop misschien. Is dat noodzakelijk voor het uploaden van poly's
naar je s300?

EasyGPRS handleiding

Er staat verderop in de handleiding toch duidelijk dat er via de Com-poort
gecommuniceerd wordt, en dat lijkt mij met de data-kabel die je bij je foon
krijgt. Wat heeft dat hele infrarood-gebeuren er dan mee te maken? :?

Ik zie zeker iets over het hoofd... Wie schept licht in de duisternis?
Volgens mij kun je afbeeldingen + ringtones via je computer versturen, alleen midlets kun je alleen maar downloaden hier heb je dus een gprs/wap voor nodig

Verder kun je met de infra-rood en de datakabel precies hetzelfde het enige verschil is dat je met de één een draadje tussen je pc en gsm hebt :+

......

Verwijderd

wat is de S500 eigenlijk? Een verkleinde versie van de S300?

• bl33d
  • Laatst online: 24-11 19:26

bl33d

I love the smell of Napalm..

Kan je van de S300 ook de background veranderen op het externe display?

Zoals die bv. op de doos staat weergegeven.

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik heb een s308 gekocht in china firmware versie s1.6h-CHN s38ZCWB8 maar hij wilt niet met mijn computer verbinden via easygprs, misschien dat het aan de kabel ligt want ik kan wel een verkeerde te hebben gekregen als dat wat uitmaakt want die kabel werk foutloos met mijn t100

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Kan ik met dit ding nou GPRS-en zonder GPRS-abo? Ik heb een vodafone abo...
Weet iemand daar de instellingen toevallig van? Want ik heb nog een spelletjes kunnen downloaden via WAP en verwacht dat het via gprs wel gaat?

• El_BingO
Kan je nu wel of niet firmware flashen met de standaard bijgeleverde datakabel?
Zo ja, is het veilig? Heeft iemand hier het al geprobeerd?
Zo nee, wat heb je er voor nodig?

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01 17:34
Boy schreef op 25 augustus 2003 @ 21:03:
Kan ik met dit ding nou GPRS-en zonder GPRS-abo? Ik heb een vodafone abo...
Weet iemand daar de instellingen toevallig van? Want ik heb nog een spelletjes kunnen downloaden via WAP en verwacht dat het via gprs wel gaat?
Even een kleine kick, maar ik zit dus exact met hetzelfde probleem.... als ik de standaard instellingen gebruik dan krijg ik: geen reactie van netwerk, en met wap midlets downloaden van de samsung site betekent heel de tijd traaaag downloaden, en geld weggooien dus, en dan bij de install ontdekken dat het allemaal verkeerd gaat... :(
Als iemand mij (en ons) kan helpen met die settings, dan graag!

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 14:38
Hey ik heb hem dus net binnen alleen met infrarood krijg ik wel een verbinding maar geen foto's op het toestel de Laptop zegt dat de Verzending is mislukt door een actieve blokade :S

Windows XP btw

• Carnivorous1
magic45 schreef op 30 August 2003 @ 17:07:
Hey ik heb hem dus net binnen alleen met infrarood krijg ik wel een verbinding maar geen foto's op het toestel de Laptop zegt dat de Verzending is mislukt door een actieve blokade :S

Windows XP btw
Je moet ook wel de bijgeleverde software gebruiken om de foto die je wilt uploaden eerst om te zetten naar een formaat dat de s300 slikt. EasyGPRS doet dat gewoon voor je...

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Is het iemand al gelukt om een grote game erop te krijgen. Ik heb namelijk wel Worms maar via Orange GPRS krijg ik dat de link te groot is als ik wil downloaden. En via de PC is nog niemand gelukt. Weet iemand een oplossing hiervoor?

http://specs.tweak.to/11052

• Carnivorous1
Carnivorous1 schreef op 30 augustus 2003 @ 16:06:
[...]

Even een kleine kick, maar ik zit dus exact met hetzelfde probleem.... als ik de standaard instellingen gebruik dan krijg ik: geen reactie van netwerk, en met wap midlets downloaden van de samsung site betekent heel de tijd traaaag downloaden, en geld weggooien dus, en dan bij de install ontdekken dat het allemaal verkeerd gaat... :(
Als iemand mij (en ons) kan helpen met die settings, dan graag!
Nou, nog maar even een kickje dan, vodafone/s300 eigenaren verenigt u!

• Carnivorous1
Kick nummer zoveel, kom op dames en heren help ons uit de brand!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Ja, ik wil ook es een javaspel willen spelen buiten het bowlen en pacman

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Via http://midlet.org/wap/ kan je voor je samsung wel games downloaden dat is geen probleem op zich. Alleen grote spellen lukt op de een of andere manier niet, ik heb al Samsung nederland gebeld maar ja... het antwoord blijft me nog schuldig.

http://specs.tweak.to/11052

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Hej

Ik heb nog een vraagje volgens is die nog niet gesteld want ik moest al die 8 paginas lezen met reacties etc duzz misschien niet egt goed opgelet/gezien maaree.. me vraag:
Hoe is de telefoonboek bereikbaar bij s300 ( heb me phone sinds vandaag pas) alleen via namen > zoek > ( niet zoals bij nokia alleen down/up scrollen??

Thnx

Signature

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11 10:35
Zo ik ben ook effe op zoek geweest naar SMAF en MIDI ensow. Ik heb hier een paar leuke link's voor jullie veel plezier d'r mee. Hier kun je veel midi's vinden: http://richard.student.ut...php3?directory=midi%2Fnew
En hier een site over het smaf gebeure: http://smaf-yamaha.com/

[ Voor 4% gewijzigd door apollovenlo op 05-09-2003 01:58 ]

• Carnivorous1
Maar goed, bij deze dus nogmaals, voor de... wat is het.... 8e keer....? Weet iemand hoe ik de gprs instellingen voor vodafone goed krijg op de samsung S300?

• apollovenlo
Ik heb de instellingen voor vodafone gewoon in al een door samsung ? aangemaakt profiel staan. ik denk ook wel dat ze werken. ik weet het niet en kan het ook niet probeeren omdat ik zelf een T-Mobile abbo heb. ik kan de instellingen natuurlijk wel voor je posten. maare staan ze niet op de vodafone site? bij T-Mobile wel en ze werken dus ?? maar ik hoor het wel alss ik je de instellingen effe door moet geeve of contact effe via msn.

• Carnivorous1
Mjah ik heb dus ook standaard al die settings in de foon staan, voor vodafone, alleen als ik die gebruik, dan geeft ie dus geen reactie van netwerk, tenzij ik gewoon "normaal" wap. Ik wil iever een verbinding over gprs eigenlijk, dan kan ik tenminste games downloaden etc.
Ennieweez, ik heb je toegevoegd op msn, dus ik spreek je waarschijnlijk nog wel.

• apollovenlo
Ik ben hier dus net een beetje aan het k*tte met easy gprs. Nu wil ik graag een screen saver uploaden maar als ik naar de editer optie ga dan kan ik dr maar een jpeg of whatevver in laden. in het programma staan in de dir een paar voorbeeld screen savers. Ook is er een optie om de delay in te stellen maar die blijft gewoon grijs. Hoe kan dit ?? kan ik gewoon geen screensavers maken voor de s300 ?? ik wor dr een klein beetje nie goe van :P

• Carnivorous1
dat gaat inderdaad niet lukken. Ik heb het geprobeerd met hetzelfde progje, maar dan met de c100 van een vriend, en met die aan de infraroodpoort ging het wel, alleen de s300 pakt die bestandjes niet.... je kan dus alleen losse plaatjes op de s300 zetten. Wel beetje logisch, want wat heb je aan een bewegende achtergrond als je klepje steeds dichtzit?

• apollovenlo
Ja oke daar heb je wel gelijk in. maar ik d8 dat het wel zou kunnen omdat er in de telefoon ook gewoon bewegende screen saver staan die ook in easy gprs staan maja helaas dan maar

ZO ZO na een hele tijd zoekken op internet kwam ik er dus achter dat je wel gewoon animated gif's kan uploaden naar de s300. en die werken dan ook als screensaver. ik heb een mooi forum gevonden met veel gifjes en ringtones. kijk maar wat je dr aan hebt hier de url: http://www.howardforums.c...5&perpage=15&pagenumber=1 :P

[ Voor 53% gewijzigd door apollovenlo op 07-09-2003 23:03 ]

Verwijderd

Mooie spul allemaal he

Verwijderd

Heb dit toestel nu een paar weken en heb al heel wat bemaild met Telfort.

Bij hun pakket zit GEEN datakabel, terwijl de Samsung site zegt dat die er wel inzit.
Nu blijkt Samsung 2 verschillende pakketten te hebben (niet van de site maar van medewerker vernomen). Blijkbaar heb ik degene zonder kabel.

Mooi klote want Telfort zegt dat het niet hun probleem is. Ik vind van wel gezien ze niet zeggen wat er bijgeleverd wordt. Dan ga ik uit van de site van de leverancier en daar staat toch echt op dat er een datakabel bijzit.

Heel vervelend allemaal, ik ga zo maar nog een keer bellen met Telfort

Verwijderd

Klopt, men verkocht de S300 versie (met datakabel en alleen MMS ontvangen)
bijna iedere provider verkoopt nu de S300M, zonder datakabel en nu
ook met MMS versturen.

Kan je duidelijk aan de doos zien overigens...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 15:42 ]

Verwijderd

Oke, ik heb de M versie...

Ik heb trouwens een keer bij iemand anders gezien dat er speciale codes zijn om extra info uit je phone te halen. Hij kon bijvoorbeeld de temperartuur opvragen met die code. En de trilfunctie eenmalig over laten gaan. Je hebt er niet veel aan, maar wil het wel weten :P

Iemand een idee?

• apollovenlo
Ja aleen werkt die mms nog niet (bij tmobile) teminste, deze telefoon zit nog in de proef fase btw ik heb um al zeker 2 weken ik denk dat ik een van de eerste was :P

heeft iemmand dit al met tmobile werkende ?? zo ja hoe ??

[ Voor 16% gewijzigd door apollovenlo op 10-09-2003 17:32 ]

• Solarsparc
  • Laatst online: 27-11 22:32
De S300 ondersteunt wel screensavers, maar alleen in animated gif formaat. Je bent wel aan een aantal restricties verbonden, hij slikt bijvoorbeeld alleen 256-kleuren gifs met standaardpalet, en ik geloof dat het maximum aantal frames 32 is ofzo. Een beetje jammer dat ie alleen gifs slikt, heb je een scherm met 64000 kleuren, kun je er maar 256 gebruiken :|

• El_BingO
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 16:13:
Oke, ik heb de M versie...

Ik heb trouwens een keer bij iemand anders gezien dat er speciale codes zijn om extra info uit je phone te halen. Hij kon bijvoorbeeld de temperartuur opvragen met die code. En de trilfunctie eenmalig over laten gaan. Je hebt er niet veel aan, maar wil het wel weten :P

Iemand een idee?
*#9998*228#

Verwijderd

Solarsparc schreef op 10 September 2003 @ 17:38:
De S300 ondersteunt wel screensavers, maar alleen in animated gif formaat. Je bent wel aan een aantal restricties verbonden, hij slikt bijvoorbeeld alleen 256-kleuren gifs met standaardpalet, en ik geloof dat het maximum aantal frames 32 is ofzo. Een beetje jammer dat ie alleen gifs slikt, heb je een scherm met 64000 kleuren, kun je er maar 256 gebruiken :|
Is dat echt zo, of is dat alleen bij animatie gif bestanden?
Pagina: 1 2 3 Laatste