Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
s500 heeft wel maar 1 kleurenscherm, buitenkant is 1 kleur.
Is de s500 ook TRIband???
want anders zie ik de toegevoegde waarde van de s500 nog niet helemaal in het geheel...
is het gewoon een T100 maar dan iets smaller ofzo??
Leeg - Sinds 20180907
S500 heeft alleen binnenin kleur, maar is dat een probleem??Chillz schreef op 26 september 2003 @ 11:23:
dat is wel fijn, als dat scherm van de s500 wel normaal te zien zou zijn als je buiten in het zonnetje loopt... dat wil bij mn s300 nog niet helemaal...
s500 heeft wel maar 1 kleurenscherm, buitenkant is 1 kleur.
Is de s500 ook TRIband???
want anders zie ik de toegevoegde waarde van de s500 nog niet helemaal in het geheel...
is het gewoon een T100 maar dan iets smaller ofzo??
S500 is dual band, maar hoevaak kom je in Amerika?
ik vind de vorm van de S500 wat mooier, een stuk minder vrouwelijk dan dat ronde van de S300....
als je je gsm niet gebruikt als gameboy en niet teveel wil betalen voor een stijlvol ding, zou ik dus echt wel de S500 nemen ipv de S300...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb dus problemen met de datakabel icm met deze telefoon.
f kort een samenvatting:
Ik zat afgelopen zondag op een verjaardag,en daar hadden we het over gsm e.d. .Nu werd mij gezegd dat er bij de s300 een datakabel moest zitten.Ik s'avonds gekeken op www.samsung.nl en verdomd,er stond daar dat er in de verpakking een datakabel bij moest zitten.
De volgende dag ben ik naar de winkel terug gegaan,en daar werd mij verteld dat ik de s300m had,en dat daar geen datakabel bij geleverd werd.
Ik was het daar dus echt niet mee eens,er staat op de samsung site niets over een s300m,alleen de s300.
Nu had deze winkel een brief gefaxt gekregen van het hoofdkantoor waarin stond dat wanneer men deze telefoon had genomen(de s300m) en men erachter was gekomen dat er een datakabel bij moest zitten,de klant 20 euro refund kon krijgen.
Ik was het daar niet mee eens,ik wilde de datakabel hebben.Dit verhaal was voor mij een principe kwestie geworden.Na een paar telefoontjes kon ik dus de datakabel ophalen.
Ik was dus hier zeer blij mee,ik heb de verkoopster nog een compliment gegeven voor de afhandeling hiervan.
s'Avonds ben ik dus gaan zoeken naar de software om de telefoon werkend te krijgen(ik had er geen cd-rom bij gekregen,wat ook niet echt een probleem is).
Op de samsung site de software gevonden,gelijk geupdate naar de laatste versie en f de manual ged/l.Ik heb toen de software geinstalleerd volgens de manual,telefoon erin gedaan,en wat gebeurde er,juist,helemaal niets.Weer het hele riedeltje herhaald,en nog steeds niets.
Nu is mijn vraag het volgende:wie heeft er hier op tweakers een samsung s300m en een datakabel die bij deze telefoon hoort??Ik zou graag het typenummer van die datakabel willen hebben,want ik krijg het vermoeden dat ik de verkeerde heb.
Mocht ik nou dezelfde versie hebben,dan moet het ergens anders aan liggen,maar wat is echt een ?Wie kan mij hier dan even bij helpen.
p.s. Ik heb gezocht via google en hier op tweakers,maar nergens staat er iets over een s300m.
bij voorbaat dank!
Verwijderd
Met een IrDa poort werkt het allemaal net zo goed.
Bevalt prima hier.
Hoi ik zou graag willen weten welke winkel dit was ik heb namelijk ook een s300m en dan zou ik ook graag een datakabel willen hebben.Corona schreef op 26 september 2003 @ 16:35:
...
De volgende dag ben ik naar de winkel terug gegaan,en daar werd mij verteld dat ik de s300m had,en dat daar geen datakabel bij geleverd werd.
...
Nu had deze winkel een brief gefaxt gekregen van het hoofdkantoor waarin stond dat wanneer men deze telefoon had genomen(de s300m) en men erachter was gekomen dat er een datakabel bij moest zitten,de klant 20 euro refund kon krijgen.
...
Ik ben er heel netjes mee omgegaan de 3 maanden dat ik hem heb.. MAAR HIJ GAAT NIET MEER AAN
Ook niet met andere batterij een ook niet met mijn oplader erin
Wat is dit nou
Iemand dit ook gehad?
(Samsung SGH S300)
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dat wil ik best wel doen,maar nu nog niet.Ik wil eerst weten of ik uberhaupt wel de goede heb gekregen.Ik krijg dat ding met geen mogelijkheid aan de praatfly schreef op 27 september 2003 @ 17:58:
[...]
Hoi ik zou graag willen weten welke winkel dit was ik heb namelijk ook een s300m en dan zou ik ook graag een datakabel willen hebben.
Ik zit al een paar dagen te hopen dat iemand mij kan vertellen wel typenr de datakabel van een s300m is.
Zijn er mischien speciale bluetooth dingen die je op de samsung S300 kunt aansluiten zodat je daarop ook bluetooth hebt, of kan het op een andere manier ?
Of niet ... ?
Denk het nietUn-X-PecteD schreef op 27 oktober 2003 @ 14:00:
Het is mischien een ontieglijk domme vraag, maar ik ben noob op dit gebied:
Zijn er mischien speciale bluetooth dingen die je op de samsung S300 kunt aansluiten zodat je daarop ook bluetooth hebt, of kan het op een andere manier ?
Of niet ... ?
zover ik weet kan je niet zelf even Bluetooth toevoegen... zo werkt het niet
maar misschien een leuke phone-mod voor de die-hard tweakers
Leeg - Sinds 20180907
Gister weer opgehaald bij T for Telecom in Delft.DeMoN schreef op 27 september 2003 @ 18:03:
WTF IK PAK NU NET MIJN TELEFOON EN HIJ STAAT UIT!!
Ik ben er heel netjes mee omgegaan de 3 maanden dat ik hem heb.. MAAR HIJ GAAT NIET MEER AAN
Ook niet met andere batterij een ook niet met mijn oplader erin
Wat is dit nouEcht klote ik hem mijn telefoon echt hard nodig!! fuuuckkkkk!
Iemand dit ook gehad?
(Samsung SGH S300)
Die had em opgestuurd naar Samsung en die heeft em kostenloos gerepareerd. Fabrieksgarantie dus.
Ik ben weer blij
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Kijk hier maar evenVerwijderd schreef op 01 november 2003 @ 12:12:
waar vind ik eigenlijk software om ringtones via de kabel te uploaden?
Verwijderd
Hij licht naast me op het bureau en opeens gaan alle kleuren van de lampjes aan.
Ook regelmatig wil hij het buitenschermpje niet uitzetten waardoor ik binnen een uur of twee door mijn batterij heen zit. Erg onbetrouwbaar toestel.
Erg jammer, ik schakel over op een nokia.
Dan is er met de jouwe toch iets flink mis...Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 11:46:
Ik baal van deze telefoon ik heb hem van de zaak maar een keer of 5 per dag reboot de telefoon gewoon spontaan. Ook al doet ie helemaal niets.
Hij licht naast me op het bureau en opeens gaan alle kleuren van de lampjes aan.
Ook regelmatig wil hij het buitenschermpje niet uitzetten waardoor ik binnen een uur of twee door mijn batterij heen zit. Erg onbetrouwbaar toestel.
Erg jammer, ik schakel over op een nokia.
Ik zou m 'gewoon' even gaan ruilen voor eentje die het wel doet
heb met de mijne nog nooit problemen gehad
en die staat dag en nacht aan (ik zet m hooguit 1x in de 3 weken uit, als het niet minder is)
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Ook heb ik zo het vermoeden dat mijn accu steeds sneller leeg raakt, ik heb het dan over de dikkere batterij. Ik wacht altijd keurig tot hij bijna leeg is of helemaal en laad hem dan weer op.
Zijn er mensen die ook deze problemen herkennen?
had voor mn S300 al 3 andere Samsungs,
waarvan 2 met IR... en voor allebei (en ook voor de S300) heb ik nog niets kunnen vinden waarmee het echt werkt... (werkt helemaal niet eigenlijk)
misschien iemand anders die het WEL weet...?
Leeg - Sinds 20180907
Nou, ik heb m'n s300 es bij m'n notebook voor de IR verbinding gelegd en dat ging perfect, meteen vond hij het ingebouwde modem van de s300 en ik maakte effe snel een internetverbinding aan van dat DirectInternet van KPN.Chillz schreef op 22 november 2003 @ 00:47:
Goede vraag...
had voor mn S300 al 3 andere Samsungs,
waarvan 2 met IR... en voor allebei (en ook voor de S300) heb ik nog niets kunnen vinden waarmee het echt werkt... (werkt helemaal niet eigenlijk)
misschien iemand anders die het WEL weet...?
Toen ben ik snel weer teruggegaan naar het wireless LAN, aangezien ik kabel heb
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Ik ben ook net in het bezit van een Samsung S300.
Maar nu het volgende.
Ik heb via het progje EasyGPRS een paar afbeeldingen naar de telefoon verzonden via infrarood. Maar hoe kan ik nou weten hoeveel afbeeldingen ik er totaal in kwijt kan. Geef ie een melding als ie vol zit of wist ie gewoon besstaande afbeeldingen (zoals mijn vorige nokia).
Dit geld trouwens ook voor de ringtones.
En nog iets, hoe kan ik die afbeeldingen die ik verstuurd het weer wissen uit me telefoon??
Iemand ervaring mee??
Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door NeonRacer op 17-01-2004 13:57 ]
amusement->downloads moet gaan
en dan kijken in geluiden of afbeeldingen... Daar zie je dan die files en als je naar een file gaat kan je onder opties ze wissen
Mij vraag is; heeft de Samsung S300 ook een woordenboek functie bij het sms'en zoals Nokia dat altijd zo makkelijk heeft? Ook een Samsung A800 schijnt het te hebben maar ik kan het niet vinden
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik neem T9, dat je zeg maar H tikt en dat er op je scherm HOI verschijnt?
Dat heeft de S300 gewoon.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
een van de weinige nadelen aan samsung vind ik (ook de korte levensduur van de accu)
Leeg - Sinds 20180907
Ik weet niet wat je eisen zijn. Maar de S300 vind ik echt mooi toetstel lekker klein en oogt mooi. Maar zoals de meeste Samsung telefoons, heeft de S300 slechte communicatie middelen, denk aan Bluetooth en een Infrarood die niet overal werk.courvoisier schreef op 18 januari 2004 @ 23:44:
Heb hem vandaag besteld dus binnenkort ook mijn ervaring hierwat ik tot nu toe zie en hoor is veelbelovend.
En de functies zijn ook niet zo uitgebreid.
Als het goed is komt hij vandaag of morgen binnen, had wat probleempjes met formulieren.O.D.Smolik schreef op 19 januari 2004 @ 17:35:
[...]
Ik weet niet wat je eisen zijn. Maar de S300 vind ik echt mooi toetstel lekker klein en oogt mooi. Maar zoals de meeste Samsung telefoons, heeft de S300 slechte communicatie middelen, denk aan Bluetooth en een Infrarood die niet overal werk.
En de functies zijn ook niet zo uitgebreid.
hoe kan jij via easygprs afbeeldingen verzenden? ik kan alleen maar smsjes, agenda, telefoonlijst en oproeplijst veranderen/toevoegen....NeonRacer schreef op 16 januari 2004 @ 22:26:
Mensen,
Ik ben ook net in het bezit van een Samsung S300.
Maar nu het volgende.
Ik heb via het progje EasyGPRS een paar afbeeldingen naar de telefoon verzonden via infrarood. Maar hoe kan ik nou weten hoeveel afbeeldingen ik er totaal in kwijt kan. Geef ie een melding als ie vol zit of wist ie gewoon besstaande afbeeldingen (zoals mijn vorige nokia).
Dit geld trouwens ook voor de ringtones.
En nog iets, hoe kan ik die afbeeldingen die ik verstuurd het weer wissen uit me telefoon??
Iemand ervaring mee??
Alvast bedankt!
onder "Extra" in de menubalk vind je de knoppen voor bijvoorbeeld melodie of afbeelding versturen met EasyGPRSbdu schreef op 07 februari 2004 @ 21:21:
hoe kan jij via easygprs afbeeldingen verzenden? ik kan alleen maar smsjes, agenda, telefoonlijst en oproeplijst veranderen/toevoegen....
Leeg - Sinds 20180907
?
telefoon is 7 maanden oud en de (standaard)batterij gaat nog maar 2 dagen mee (en dan bel ik weinig en speel ook weinig spelletjes)
je kan geen java-aps via de datakabel installeren.
maar verder is ie wel mooi klein, mooi scherm en mooie ringtones.
dat sync met outlook kan wel.
volgens mij staan in die topic wel links naar website die het hebben.
iets met s300handphone ofzo dacht ik. daar heb ik het eens gezien.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
thnx helemaal overheen gelezen.Pretorian_ schreef op 12 maart 2004 @ 16:45:
ik ga over 3 maand lekker over op de spv e200.
dat sync met outlook kan wel.
volgens mij staan in die topic wel links naar website die het hebben.
iets met s300handphone ofzo dacht ik. daar heb ik het eens gezien.
easysync werkt lekker snel en soepel
geen ervaring met flashen van m'n dingFlipFlink schreef op 17 maart 2004 @ 18:37:
ben nu bezig met mijn telefoon aan het flashen met een J1 firmware en dadelijk nog een funbox dump derop zetten, iemand anders nog ervaringen gehad met een s300 flashen?
maar ga jij me even uitleggen wat je met deze firmware en "funbox dump" kan doen met je S300?
Leeg - Sinds 20180907
nou undertussen ben ik klaar met het flashen maar ben nu nog niet van plan om die funbox (je downloads zoals spellen, achtergrond en beltonen) dump derin te zetten omdat er bij die firmware al heel veel spellen derbij zaten.Chillz schreef op 17 maart 2004 @ 18:42:
[...]
geen ervaring met flashen van m'n ding
maar ga jij me even uitleggen wat je met deze firmware en "funbox dump" kan doen met je S300?
om op jou vraag terug te komen met nieuwe firmware heeft je telefoon minder last van bugs en dergelijke van die oude software en als je handig derin bent kan je ook de firmware zelf veranderen zoals bijvoorbeeld de plaatje van je externe scherm veranderen waarvan ik laatst nog een topic erover zag. en verder over die funbox dumps is, zoals je dernet al hebt kunnen lezen, gewoon al die downloads bij elkaar en in je eigen telefoon flashen. ik wil wel paar sites noemen over dit hele flashen enzo maar ikweet niet of het wel mag
Verwijderd
Ik heb sinds kort de samsung s300, ben er heel blij mee! Heb alleen een vraagje: wij hebben thuis de MA-620 infrarood kabel die het met een e700 hier in huis heel goed doet, maar ik kan op de site van MobileAction de software niet vinden voor de s300, terwijl mij in de winkel verteld is dat de s300 het met deze infraroodkabel wel zou moeten doen... Weet iemand waar ik de software kan vinden?
Alvast heel erg bedankt!
Heb jij EasyGPRS niet standaard bij je S-300 gekregen??Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:51:
Weet iemand waar ik de software kan vinden?
Alvast heel erg bedankt!
* Chillz heeft de S-300 al een tijdje,
van toen er nog gewoon standaard een datakabel
met een mooi cdtje met EasyGRPS
ook te vinden op S300 software Samsung.com
Leeg - Sinds 20180907
ik heb ook nog iets raars met mn email bij Orange World.
als ik met Outlook 2003 van mn PC een mailtje stuur kan ik hem wel lezen via Orange world.
doe ik dit echter met Hotmail dan ontvang ik het wel, maar kan ik het bericht zelf niet lezen, anders gezegd: hij geeft het bericht niet weer.
weet iemand hoe dat kan? en weet iemand een oplossing?
[ Voor 84% gewijzigd door Pretorian_ op 30-03-2004 23:48 ]
Verwijderd
waar vind je die sites dan ?ini schreef op 15 april 2003 @ 13:45:
Prima toestel, heb er veel plezier van.
Je kan op internet ook zat pagina's vinden met gratis beltonen die je met de datakabel in de telefoon te zetten zijn.
Heb ook een programmaatje gevonden om de trilfunctie in de belmelodien te zetten(in de meeste zit er nl geen tril.....) Dit wel alleen voor de zelf bijgeplaatste melodiën.
bij menu 4>7>5 moet je uit kiezenVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 16:41:
ik heb een samsung S300M , en heb nu via EasyGPRS afbeeldingen afgehaald en wil ze nu als achtergrond instellen,is het niet mogelijk om dan mijn provider tekst : PROXIMUS + datum en tijd te verwijderen van het hoofdscherm ? zodat de afbeelding mooi duidelijk is ?
alvast bedankt!
Verwijderd
maar die afbeeldingen die ik dus via Easy GPRS heb afgehaald en dus bij downloads staan in de map Amusement, kan ik die doorsturen naar andere telefoons,want dit lukt me dus niet. weet iemand hoe dit moet ?
ik zou dit echt graag weten!
bedankt!
xxx
Voor zover ik weet gaat het met mijn versie niet (S300, dus zonder M)Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 20:38:
bedankt! het is gelukt !
maar die afbeeldingen die ik dus via Easy GPRS heb afgehaald en dus bij downloads staan in de map Amusement, kan ik die doorsturen naar andere telefoons,want dit lukt me dus niet. weet iemand hoe dit moet ?
ik zou dit echt graag weten!
bedankt!
xxx
Als de S300M ook MMS ofzo heeft (wat ik niet zeker weet dus, maar dat was toch het verschil tussenbeiden
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
En in mijn gsm zijn de instellingen ook correct! Maar ik kan niet eens die afbeeldingen selecteren! Misschien gaat het gewoon niet,kan ook zijn,maar moest het kunnen dan is er toch iets mis denk ik!
Enige raad iemand met een S300 M of iemand die er gewoon veel vanaf weet ?
Alvast bedankt !
Verwijderd
nu kan ik eindelijk MMS'jes sturen !!
dan is het makkelijk als je het gelijk ff uitlegt hier,Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 16:36:
alvast bedankt,maar het is me zelf al gelukt na heel lang te zoeken
nu kan ik eindelijk MMS'jes sturen !!
voor de volgende die met het probleem komt te zitten
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Nu heb ik ook nog 10 mini antennes over voor de Samsung S300 met de afmeting van iets kleiner dan 3mm. Als je belangstelling hebt kan je me pm'en of liever nog mailen.
De prijs is 7 euro en is inclusief verzendkosten:)
Hier de foto...

Sorry voor de slechte kwaliteit, is gemaakt met de Moto V525 net;)
Ik vind het een super antenne, lekker klein...
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 21:53 ]
Verwijderd
Je moet zorgen dat je afbeeldingen die je upload via infrarood GIF bestandjes zijn,en dan staan ze wel bij je afbeeldingen om ze te selecteren om door te sturen!
Meer is het eigenlijk niet ! gewoon van JPG een GIF maken vooralleer je ze upload en dan geen problemen
En natuurlijk moet je ze de juiste grootte maken, niet meer als 128 x 96 als ik me niet vergis !
Als er nog vragen zijn just ask
Verwijderd
wat is flashen ? en wat kan je hiermee doen ? heb er vaak mensen over zien schrijven maar weet begot niet wat het isFlipFlink schreef op 17 maart 2004 @ 18:37:
ben nu bezig met mijn telefoon aan het flashen met een J1 firmware en dadelijk nog een funbox dump derop zetten, iemand anders nog ervaringen gehad met een s300 flashen?
Verwijderd
Doe mij maar zo'n mini antenneVerwijderd schreef op 05 april 2004 @ 21:52:
Zoals jullie misschien weten heb ik een inkoopactie gehouden voor mini antennes voor de Motorola V525/V600.
Nu heb ik ook nog 10 mini antennes over voor de Samsung S300 met de afmeting van iets kleiner dan 3mm. Als je belangstelling hebt kan je me pm'en of liever nog mailen.
flashen is het updaten van je firmware.Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:21:
[...]
wat is flashen ? en wat kan je hiermee doen ? heb er vaak mensen over zien schrijven maar weet begot niet wat het is
wat is firmware? de software waar je telefoon op draait.
definitie: Door de fabriek geïnstalleerde besturingssoftware in een apparaat als een GSM of printer. Ook de software in de ROM-chips van een pc is firmware.
doe er mij maar 1Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 21:52:
Verwijderd
Nou, als iemand het weet, ontzettend bedankt!!
Groetjes
Ik haal ze zelf wel eens via Wap binnenVerwijderd schreef op 17 april 2004 @ 15:28:
Weet iemand waar je beltonen kan downloaden voor de samsung s300 die tegelijk trillen?? Of is dat onmogelijk... Ik wil namelijk echt heel graag een tegelijk trillend beltoontje, en die paar die dat standaard op de telefoon hebben zijn echt stom..
Nou, als iemand het weet, ontzettend bedankt!!
Groetjes
bijvoorbeeld bij Mobelle.nl ofzo
daar kun je ook eerst een preview van de beltoon krijgen
en er dus achterkomen of hij meetrilt
(want dat is voor mij ook wel een vereiste ja)
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Is dat met die preview de enige manier om erachter te komen? Want ik heb inderdaad ook wel bij mobelle.nl gekeken, maar vanaf de pc lijk ik er niet echt achter te kunnen komen of ie meetrilt of niet en om dat dan helemaal via wap bij elk leuk beltoontje te doen (wap is beeeetje langzaam...) daar heb ik weer geen zin in.. maar weet je misschien of het ook anders kan (via de pc)?Chillz schreef op 17 april 2004 @ 16:28:
[...]
Ik haal ze zelf wel eens via Wap binnen
bijvoorbeeld bij Mobelle.nl ofzo
daar kun je ook eerst een preview van de beltoon krijgen
en er dus achterkomen of hij meetrilt
(want dat is voor mij ook wel een vereiste ja)
Heel erg bedankt!!
Verwijderd
Verwijderd
of hij staat op gewoon,Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 22:37:
wat mij tog wel het grootste nadeel van deze telefoon lijkt is tog wel dat je geen Profielen hebt zoals bij nokia...of heb ik dat mis??
of ik hou 1 knopje vast en dan staat hij stil (maar trilt nog wel)
en als ik m'n headset erin duw, dan kan ik daardoor praten
wat voor profielen/ mogelijkheden wil je nog meer hebben dan?
wat heb je nodig?
Leeg - Sinds 20180907
http://www.polyphonic-ringtones.ws/Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 21:32:
Eigenlijk nog een vraagje: weet iemand een site waar ik een NORMALE beltoon kan bestellen (ik word gek van al die melodietjes, wil gewoon iets normaals...) die OOK tegelijk trilt...? Dat zou me heeel gelukkig maken!!mobelle doet namelijk ook niet echt aan de voorwaarden van een normale ringtone... tnx tnx tnx!
Kijk daar eens bij true tones.
En anders heb ik nog wel mmfjes voor je aangezien ik ook die melodietjes haat.
Verwijderd
Ik zie op deze site geen 'true tones' staan... ook niet bij de categorieën... maar de ringtone editor is wel erg fijn, kan ik gewoon zelf wat normaals maken. Weet je misschien of hier ook tril op komt of of ik dat erop kan zetten? Dat zou helemaal perfect zijn. dank je!!Blizzzard schreef op 20 april 2004 @ 16:43:
[...]
http://www.polyphonic-ringtones.ws/
Kijk daar eens bij true tones.
En anders heb ik nog wel mmfjes voor je aangezien ik ook die melodietjes haat.
Ik zie allen true tone top 5 staat onder de top 10 polyphonicVerwijderd schreef op 20 april 2004 @ 18:09:
[...]
Ik zie op deze site geen 'true tones' staan... ook niet bij de categorieën... maar de ringtone editor is wel erg fijn, kan ik gewoon zelf wat normaals maken. Weet je misschien of hier ook tril op komt of of ik dat erop kan zetten? Dat zou helemaal perfect zijn. dank je!!
Cons:::BB4E
[edit]
mmmmmmmmm, khad moeten editten SrY
[ Voor 19% gewijzigd door shameblaster op 21-04-2004 18:25 ]
Verwijderd
Ik kan ze niet afspelen op mn computer, grrr... zegt dat de clip niet gevonden kon worden. Argh. Nou ja, ik ga het opgeven denk ik met die beltoontjes...shameblaster schreef op 21 april 2004 @ 18:25:
Klik voor true tones, is van nederlandse site,
[edit]
mmmmmmmmm, khad moeten editten SrY
Bij mij speelt ie auto af in winamp.... maybe die instalerenVerwijderd schreef op 21 april 2004 @ 18:31:
[...]
Ik kan ze niet afspelen op mn computer, grrr... zegt dat de clip niet gevonden kon worden. Argh. Nou ja, ik ga het opgeven denk ik met die beltoontjes...
ik durf te wedden dat ze die in Rotterdam vast wel ergens verkopenFlipFlink schreef op 25 april 2004 @ 23:13:
heeft iemand nog zo een mini antenne voor mij? de dop van mijn mini antenne is kwijtgeraakt tijdens mijn vakantie
voor m'n A300 had ik die antenne iig bij die GSM winkel op de hoek van de Kruiskade gehaald. Ik denk zomaar dat ze die voor de S300 ook nog wel hebben liggen (zo ook in meerdere winkeltjes)
en het ding kost nog geen 10 €, dus lijkt het me een beetje onzinnig om hier moeilijk te gaan lopen doen met verzenden enzo
Leeg - Sinds 20180907
mwoah als het tegen de 10 euro is dan koop ik hem liever bij www.stuntprijzen.net, daar kost het 4.50 maar welke hoekje bij kruiskade bedoel je nou precies? de hoek van kruisplein of die van middellandsestraat zeg maarChillz schreef op 26 april 2004 @ 01:06:
[...]
ik durf te wedden dat ze die in Rotterdam vast wel ergens verkopen
voor m'n A300 had ik die antenne iig bij die GSM winkel op de hoek van de Kruiskade gehaald. Ik denk zomaar dat ze die voor de S300 ook nog wel hebben liggen (zo ook in meerdere winkeltjes)
en het ding kost nog geen 10 €, dus lijkt het me een beetje onzinnig om hier moeilijk te gaan lopen doen met verzenden enzo
ben niet helemaal bekent met alle straatnamen in R'dam,FlipFlink schreef op 26 april 2004 @ 14:27:
mwoah als het tegen de 10 euro is dan koop ik hem liever bij www.stuntprijzen.net, daar kost het 4.50 maar welke hoekje bij kruiskade bedoel je nou precies? de hoek van kruisplein of die van middellandsestraat zeg maar
maar op de hoek van Kruiskade met Westersingel...
daar zat zo'n GSM-shop van Chinezen,
dat was in de tijd dat ik m'n A300 had de eerste plek waar je zo'n mini-antenne kon halen... nu vind je ze bijna overal
wat ze kosten weet ik niet precies, die voor m'n S300 heb ik ook al bijna een jaar ofzo
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Je kan hem krijgen op www.mini-antenne.nl voor 7 euro inclusief verzendkosten. Dit is de mini antenne van 3mmFlipFlink schreef op 25 april 2004 @ 23:13:
heeft iemand nog zo een mini antenne voor mij? de dop van mijn mini antenne is kwijtgeraakt tijdens mijn vakantie
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 08:21 ]
van het "lipje" aan de zijkant, die waar je de headset in moet duwen. deze
blijft niet meer goed zitten.

weet iemand hoe ik die kan verwijderen? want het begint echt irritant
te worden, dat lipje
Deze ruimte is te huur
Daar had ik ook last van toen ik geregeld m'n headset ging gebruiken...Qris schreef op 11 mei 2004 @ 08:58:
Ik heb de s300m nu al enkele maanden, en ik begin nu last te krijgen
van het "lipje" aan de zijkant, die waar je de headset in moet duwen. deze
blijft niet meer goed zitten.
[afbeelding]
weet iemand hoe ik die kan verwijderen? want het begint echt irritant
te worden, dat lipje
nu is het opgelost!
oplossing:
gewoon het lipje stevig tussen een paar vingers vastpakken en een goede ruk aan geven, dan komt hij er wel uit
Leeg - Sinds 20180907
Kan ik het lipje daarna nog terug plaatsen? Of scheurt het gewoon af?
als ik de gsm binnekort ga verkopen moet dat lipje er denk ik weer aan komen dus
never mind, heb het er gewoon uitgereten
volges mij kan het nog wel terug geplaatst worden, maar wel met veel moeite
enfin, nog bedankt!
[ Voor 34% gewijzigd door Qris op 12-05-2004 11:32 ]
Deze ruimte is te huur
- lader
- standaard accu
- headset
- datakabel (serieel)
die heb ik namelijk over omdat de verzekering mij een nieuw toestel heeft bezorgd (de siemens SX1, maar dat terzijde)
ze zijn op te halen in eindhoven(doordeweeks) of veghel (in het weekend) als je de verzendkosten overmaakt wil ik het ook wel opsturen.
een lader is best welkom...tijsco schreef op 09 juni 2004 @ 14:13:
een van de s300 gebruikers nog behoefte aan een:
- lader
ze zijn op te halen in eindhoven(doordeweeks) of veghel (in het weekend) als je de verzendkosten overmaakt wil ik het ook wel opsturen.
email staat in m'n profiel,
laat me maar een keer weten wat je ervoor wilt hebben
Leeg - Sinds 20180907
- lader (5€)FlipFlink schreef op 09 juni 2004 @ 20:41:
Hoeveel voor datakabel en headset?
- standaard accu (5€)
- headset origineel (5€)
- datakabel serieel (5€)
- miniantenne (2€)
mail me voor verdere afspraken op tijsco(at)skonvolk.nl
Verwijderd
Als dit mogelijk kan iemand het uitleggen svp,
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 21:22 ]
lijkt me nu niet zo heel erg lastig
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
gister las ik ergens vaag dat je de counters van je telefoon kan resetten (dus hoelang je gebeld hebt) met de code 00000000 (8x0) dus ik probeerde wat, toen typte ik *#00000000#, en toen het groene telefoontje, toen kreeg ik alleen een wit scherm, afgewisseld met een zwart scherm, en af en toe brand het lichtje aan de buitenkant rood.
Batterij eruit halen helpt niet, gewoon aan laten staan ook niet, vannacht geprobeerd.
Ik weet niet wat dit is, kan iemand mij helpen?