Daar heb je anders wel een halve Freeloader voorOkyah schreef op 08 February 2003 @ 17:31:
Woei 15 euro is wel ok, zeg
Misschien dan ook maar even halen ofzo
Zoveel kan ik wel kwijt, hoor
Hmmmm nu alleen nog een creditcard scoren
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Daar heb je anders wel een halve Freeloader voorOkyah schreef op 08 February 2003 @ 17:31:
Woei 15 euro is wel ok, zeg
Misschien dan ook maar even halen ofzo
Zoveel kan ik wel kwijt, hoor
Verwijderd
Moet je eerst maar eens een goed vast inkomen scoren dan volgt de creditcard vanzelf.Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 17:44:
[...]
Daar heb je anders wel een halve Freeloader voor
Hmmmm nu alleen nog een creditcard scoren![]()
Verwijderd
Hey, SSX Tricky is wel erg interessant dan! Die ga ik wel ff halen van de week denk ik...KeRsTmAnNeKe schreef op 08 februari 2003 @ 17:41:
SMB was ook 40 euro bij de Bart Smit en SSX Tricky 35 euro
Grab shell dude!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Jij hebt mazzel met je 1.06BDeddiekoel schreef op 08 February 2003 @ 18:09:
*Freeloader compatibility update*
Voorde mensen die het nog niet wisten. Versie 1.06B doet alles wat Datel ooit heeft beloofd. ALLE games die ik heb geprobeert (MP, AC, RE0) werken zonder problemen. Ook van NTSC->PAL zijn er 0,0 problemen. Ook versie 1.04 doet het redelijk alleen schijnt RE0 veel moeilijkheden te geven de andere games kunnen met een handmatige selectie gewoon gespeeld worden!
Gaat moeilijk worden als je nog geen 18 bentVerwijderd schreef op 08 February 2003 @ 17:52:
[...]
Moet je eerst maar eens een goed vast inkomen scoren dan volgt de creditcard vanzelf.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Ik heb Zelda ge-pre-ordered bij dimension plus.. Daar neem ik van aan dat ze de bonus disc er bij geven.. Dit staat tevens op hun site:Crashman schreef op 08 February 2003 @ 19:01:
Waar hebben de pal-cubers hun Zelda: The Wind Waker pre-ordered? 'k wil ook de bonus disc namelijk
Opgelet: Wanneer Nintendo of Europe / Nintendo Benelux een Bonus-disc zal uitbrengen dan krijgt iedereen die Zelda heeft gereserveerd deze bij zijn aankoop.
Er zijn er wel degelijk acht hoor..RedruM schreef op 08 February 2003 @ 19:05:
Bah met die sandbird wil het ook niet lukken..waarom zijn er maar 7 coins op dat beest als je er 8 moet
[ Voor 29% gewijzigd door blakez op 08-02-2003 19:08 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Ecco op 08-02-2003 19:17 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Iemand al een idee over deze game?henkyyyyyyy schreef op 08 februari 2003 @ 15:10:
Al iets gehoord van Iss pro evolution ?
Ik heb nog geen plaatjes van gezien , het is betrekkelijk stil rond deze game!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Laatste coin ligt bovenop de toren waar hij rondvliegt.RedruM schreef op 08 februari 2003 @ 19:05:
Bah met die sandbird wil het ook niet lukken..waarom zijn er maar 7 coins op dat beest als je er 8 moet
'tja 40 minuten proberen dusRedruM schreef op 08 februari 2003 @ 19:27:
bah zeg.. ik kots echt op al die secrets in SMS
heb er nu 4 verschillende geprobeerd.. van ricco harbour.. gelato beach.. pretparkland en windmill village maar ze lukken allemaal voor geen fuck..ben minstens 20 minuten per secret bezig geweest.
[ Voor 47% gewijzigd door Delirium2001 op 08-02-2003 19:49 ]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Verwijderd
Hmmm ik ben bij sommige van die secrets wel 3 uur bezig geweest voor ik ze haaldeRedruM schreef op 08 February 2003 @ 19:27:
bah zeg.. ik kots echt op al die secrets in SMS
heb er nu 4 verschillende geprobeerd.. van ricco harbour.. gelato beach.. pretparkland en windmill village maar ze lukken allemaal voor geen fuck..ben minstens 20 minuten per secret bezig geweest.
Ik heb geen freeloader nodig, hoor, denk ikVerwijderd schreef op 08 February 2003 @ 17:44:
[...]
Daar heb je anders wel een halve Freeloader voor
Hmmmm nu alleen nog een creditcard scoren![]()
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Er is volgens mij nog geen enkele aanwijzing dat PES naar Europa komt, ik denk er zelf aan om em maar vanuit Japan te importeren (daar heet ie trouwens Winning Eleven: Final Evolution). Zit je natuurlijk wel met Japanse taal enzo maar ik geloof dat er wel wat vertalingen van menus te vinden zijn op het net. En tijdens het voetbal zelf heb je er weinig last van denk ik, commentaar boeit me toch niet zo bij een footie game.
I can't compare looks with the PS2 version of FE 'cos I haven't played it (however it is only 6000 Yen at a store near me so I may invest at some stage) but this version certainly looks the s**t. The animation is first class - particularly when two players are harrying (is that a real word?) for the ball.
The GameCube version plays pretty similarly but the pad makes things tricky at first and I don't think it's as easy to use the semi-sprint as on the PS2 because the Z trigger (or whatever it's called) is placed wierdly (at least it is for me but I'm a fat handed tw*t so who knows how it is for you). I personally think the game is a bit easy; I thought this was only a GC thing ('cos we all know Nintendos are for kiddies) but it would seem from the ranting and raving on this thread that this is a common symptom of the game. All in all, we can't really complain 'cos either way WE is a great series and we should just be thankfull we discovered this and we don't have to play FIFA games for the rest of our lives. I'd have resorted back to Kick Off 2 or Sensi years ago if I was forced to play that pap. Ahh, Kick Off 2. Now that was a bas*ard hard game...
[ Voor 50% gewijzigd door jOzh op 08-02-2003 21:02 ]
Grab shell dude!
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal niet zo slecht, je zegt het zelf al. Ik persoonlijk heb liever een goed spel in plaats van niet slecht. Fifa is altijd een arcade footie geweest, zal het wel altijd blijven ook. Wil je realisme, dan is de enige keuze WE/PES.Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 21:20:
Ik begrijp niet waarom iedereen zo op fifa zit, zeker de laatste is helemaal niet zo slecht...
Grab shell dude!
Verwijderd
hehehe, kijk dan hier maar eens even....Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 23:47:
Pfff, dat zoek ik ook, heb vandaag fifa gekocht voor, verschiet niet, 69.99€!!!
Verschrikkelijk, maar er is geen enkele goedkope winkel in mijn buurt...
Kan me bijna niet in denken dat er geen FRS binnen 20min van je vandaan zit.Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 23:47:
Pfff, dat zoek ik ook, heb vandaag fifa gekocht voor, verschiet niet, 69.99€!!!
Verschrikkelijk, maar er is geen enkele goedkope winkel in mijn buurt...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 00:08 ]
YupVerwijderd schreef op 09 February 2003 @ 00:01:
In ieder geval, ik heb besloten vanaf nu NOOIT meer een game boven de 60€ te kopen.
Maar het liefst zou ik zo'n obscuur, klein gamewinkeltje vinden waar ze alle games aan 35,40€ verkopen...
edit: jamaar al die games van importmadness zijn ntsc??? heb een pal...
zijn er niet zo'n online winkels die PAL veel goedkoper verkopen?
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Of niet, als je AC bij DVDBoxOffice besteld, kost die omgerekend 45 euro. Freeloader van 30 euro erbij, en je komt op 75 euro. Jah dan moet je misschien wat langer wachten maar voor 20 euro wíl ik ook best wel ff wachten.Phydomir schreef op 09 February 2003 @ 09:28:
Trouwens mensen, op Gameqube.nl verkopen ze de Freeloader in combi met AC voor €95, das best een goede deal.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 09:56 ]
welke pc spel?schnumi schreef op 09 February 2003 @ 09:48:
YES!!Ik heb net voor €25 en een PC spel wat ik nooit speel
![]()
Secret Of Mana weten te bemachtigen compleet met doos + boekje + kaart!!
operation flashpoint. Die heb ik al een tijd maar vind het niks aan.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Verwijderd
u lucky bitchschnumi schreef op 09 February 2003 @ 09:48:
YES!!Ik heb net voor €25 en een PC spel wat ik nooit speel
![]()
Secret Of Mana weten te bemachtigen compleet met doos + boekje + kaart!!
daarom.Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 11:30:
[...]
u lucky bitch
Die kun je op ebay dus zo voor het 4-5 voudige kwijt
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
nee van een vriend op school.GolbeZeromus schreef op 09 February 2003 @ 11:55:
Waar heb je die gekocht schnumi? Marktplaats, ebay, of iets heel anders?
Verwijderd
Hmmm kan je wel je vrienden oplichten he?schnumi schreef op 09 februari 2003 @ 12:03:
[...]
nee van een vriend op school.Ik had het er toevallig over en die zei dat hij Secret of Mana nog had liggen.
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 05:04:
Je kan ook engelse sites kijken (www.play.com ?), dat is ook PAL.
Verwijderd
Wat?
[ Voor 70% gewijzigd door RedruM op 09-02-2003 16:15 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 16:31 . Reden: Waarom ik dit bericht edite?? Wel, er was een stuk dat ik wou toevoegen over Engelse gameshops. Toen ik het had toegevoegd bleek er echter een kameel van een schrijffout in te staan...Moest ik uiteraard nog eens edite eh, tsja... Ma kvind da ni zo erg ze ]
Verwijderd
Dat bedoel ik nou, als je een level na zoveel keer haalt is de kick echt goedRedruM schreef op 09 February 2003 @ 16:02:
GADVERDAMME@!543@243
Na ongeveer 75x het Yoshi go round secret gedaan te hebben is het nog niet gelukt/.. ik kots er echt op\
532#%
hadden ze em niet nog leuker kunnen maken? met verdwijnende en draaiende blokjes waar ijs op ligt ofzo? ik kan me nu al te goed voorstellen dat mensen moordneigingen krijgen van dit soort spellen
"haha" ben ik na 25 pogingen weer aan het eind en spring ik op het randje van een blokje, goh nee ik glij er niet af ofzo
JsajasjajJJAAAQAAAAAAAAAAAAA GEHAAAAAAALD
LOL zo had ik hem nog niet bekekenRedruM schreef op 09 February 2003 @ 16:29:
Hm best vaag eigenlijk.. was net op Shadow Mario aan et jagen in delfino plaza, opeens springt ie in het water en zwemt ie naar de kust.. maareh hij kan toch niet tegen water aangezien je hem daarmee molt?
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Voor hoeveel lag de game er dan?TAG_Speedy schreef op 08 February 2003 @ 18:38:
[afbeelding]
Voor zo'n bedrag kon ik em gewoonweg niet laten liggen eigenlijk
Verwijderd
Hehe daar had ik nog niet aan gedachtRedruM schreef op 09 February 2003 @ 16:29:
Hm best vaag eigenlijk.. was net op Shadow Mario aan et jagen in delfino plaza, opeens springt ie in het water en zwemt ie naar de kust.. maareh hij kan toch niet tegen water aangezien je hem daarmee molt?
Bij www.Play.com hebben ze hem nog op voorraad...jOzh schreef op 08 February 2003 @ 20:55:
Moet ik natuurlijk wel eerst aan een Freeloader zien te komen...
Ik weet eigenlijk niet welke bugs want ik ben er namelijk geen 1 tegenkomen en hij is ook nog nooit vastgelopen.Deddiekoel schreef op 09 februari 2003 @ 18:11:
[...]
Bij www.Play.com hebben ze hem nog op voorraad...
Ik heb nu alleen AC in pre-order staan. Metroid wil ik toch liever PAL (aangezien en toch een paar bugjes zaten in de US versie). Tot die tijd speel ik RE 0 nog wel (geleend). Zelda neem ik ook PAL want die komt een 4 a 5 weken later in Europa uit. Als ik daarvoor op DVDBO moet wachten (kan 2 weken duren) scheelt het niet zoveel. Maarrrr DVDBO is wel goedkoper dus ik laat Zelda nog wel even staan.
F-Zero en Mario Kart neem ik denk ik wel amrikaans aangezien ik die perse op 60Hz wil hebben. Uiteraard is dit allemaal vooraf gepraat maar ik ben iig blij de de FL zo goed werkt, en dat ik EINDELIJK de keuze heb!
Ik had de laatste uit het rek (Enschede), maar ze zullen vast nog wel een doosje achter hebben staan.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
SSB:M iig wel...TAG_Speedy schreef op 09 februari 2003 @ 18:19:
[...]
Ik had de laatste uit het rek (Enschede), maar ze zullen vast nog wel een doosje achter hebben staan.
En van die 60hz games, jammer dat ze niet meer de optie erin bouwen om em zowel op 50 als 60 hz te spelen zoals Rogue Leader. (hebben eigenlijk meer games dat?)
Doshin lijkt me saai...RareGast schreef op 09 February 2003 @ 19:04:
Ha.. ik lees de laatste tijd wel erg veel dat mensen Smuggler's Run gaan halen. Ik vind het wel grappig. Ik denk, dat als ik niet een half jaar lang Smugglers run had gepromoot, er veel minder Smugglers run was verkocht.
Ik ga maar eens met Nintendo bellen of ik geen provisie kan krijgen. Misschien nu met Doshin proberen? Eerst Pikmin maar eens uit spelen.
Ja ok, maar wat doe jij als je je verveeld op een zaterdag en je ziet een game voor heel weinig voor je geliefde cubeRareGast schreef op 09 February 2003 @ 19:04:
Ha.. ik lees de laatste tijd wel erg veel dat mensen Smuggler's Run gaan halen. Ik vind het wel grappig. Ik denk, dat als ik niet een half jaar lang Smugglers run had gepromoot, er veel minder Smugglers run was verkocht.
Ik ga maar eens met Nintendo bellen of ik geen provisie kan krijgen. Misschien nu met Doshin proberen? Eerst Pikmin maar eens uit spelen.
Goedkoopste games koop je bij GCshop.nlVerwijderd schreef op 09 February 2003 @ 16:13:
hahaha, nooit opgeven jong....![]()
Pfff, ik wou dat ik meer geld had, kon ik deze maand ook nog thps 4 kopen. Nu moet ik minstens tot maart wachten, en moet ik nog geld genoeg overhebben om ZEKER Metroid Prime te kopen...![]()
edit:
Al die engels gameshops zijn wel goedkoop en al, maar ik heb liever een Ned doosje en boekje enz... al mijn games zijn al zo... waar vind je de goedkoopste nederlandstalige games?
Tsja je moet het zelf weten ikzelf heb nog nergens vastlopers gehad en ben toch al in heel wat liften geweest.Deddiekoel schreef op 09 February 2003 @ 19:49:
Ik heb begrepen dat er in MP situaties zijn (bepaalde liften) waarbij de game vastloopt. Dit lijkt mij persoonlijk erg a-relaxed. Dussss leek het mij beter om te wachten op de PAL release. Tot die tijd houdt ik me wel tevreden met SMB 2 en RE0!
Ja weet ik, daar had ik em ook al in de pre-order staan maar ze konden me niet vertellen welke versie (1.04 of 1.06) ze hadden. Als ik de Freeloader al koop, dan toch zeker versie 1.06.
Grab shell dude!
Verwijderd
Dan moet je even wachten. Ik was te laat met het cancellen van mijn pre-order bij Play.com en dus is er een 2e naar mij onderweg. Ik verwacht wel dat deze versie 1.06B zal zijn. Maar ik moet dus nog even afwachten.jOzh schreef op 09 February 2003 @ 21:06:
[...]
Ja weet ik, daar had ik em ook al in de pre-order staan maar ze konden me niet vertellen welke versie (1.04 of 1.06) ze hadden. Als ik de Freeloader al koop, dan toch zeker versie 1.06.
[ Voor 7% gewijzigd door Deddiekoel op 09-02-2003 21:23 ]
Grab shell dude!
Hehe ik heb mijn FL ook besteld bij Play vorige week en is idd ook in mijn geval op vrijdag verstuurd. Ik verwacht dat ie dinsdag of woensdag wel zal aankomen. Laten we hopen dat het de 1.06 versie isDeddiekoel schreef op 09 February 2003 @ 21:22:
[...]
Dan moet je even wachten. Ik was te laat met het cancellen van mijn pre-order bij Play.com en dus is er een 2e naar mij onderweg. Ik verwacht wel dat deze versie 1.06B zal zijn. Maar ik moet dus nog even afwachten.
Maar ik heb ook ergens gelezen dat alle britse online shops versie 1.06B hebben gekregen. Ook is die FL pas later op Vrijdag verstuurd, kortom ik heb goeie hoop!
Ook denk ik trouwens dat alle 1.04's naar de (gelukkige?) vroege pre-orderers zijn gegaan...
Verwijderd
Hey mooi dat ik dat lees! Heb een 1.04 bij hun gekregen namelijk. Ik ga ook ff morgen bellen..kixor schreef op 08 February 2003 @ 10:23:
betreft Freeloader belangrijk voor mensen die bij DimensionPlus gekocht hebben!
Heb ze net aan de telefoon gehad, ze krijgen de nieuwe versie volgende week binnen (like 13 februarie). Je kan dan gewoon je 1.4 versie ruilen tegen de 1.6b versie. Goed om te horen lijkt me
Verwijderd
Ikke niet.
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 08:45 ]
Lol. maar die muziek en het geluid van die auto's is ook niet het belangrijkste. Als ik het doe is het toch meestal een geschreew en gelach om wat er allemaal gebeurd. In Noord-Amerika is het wel zodat de textures nog toegepast moeten worden als je er langst rijd. Dat is minder mooi. Maar wel grappig om te zien.TAG_Speedy schreef op 09 February 2003 @ 19:48:
[...]
Ja ok, maar wat doe jij als je je verveeld op een zaterdag en je ziet een game voor heel weinig voor je geliefde cube
Moet zeggen dat de game me best bevalt, helemaal voor het geld. Het loopt super soepel en ziet er goed uit. Mooi uitgestrekte landschappen. Doet me soms weer denken aan 1nsane.
Wel een zwaar minpunt is het geluid, de muziek slaat nergens op en de helft van de auto's klinkt ook nergens naar.
Doshin kan denk ik een leuk spel zijn als je er veel tijd voor hebt. Het is namelijk een beetje een traag spel. Wat best frustrerend kan zijn. Ik heb het, maar doe het eigenlijk niet meer. Moet nu Pikmin gaan halen. Alleen heb ik altijd te weinig tijd... Wacht op het moment op Metriod Prime. Dat wordt de volgende game hoop ik.Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 21:56:
is Doshin een leuk spel (in het genre van Black & White?)
[ Voor 24% gewijzigd door RareGast op 10-02-2003 08:43 ]
Hmz, waarom geen super metroid? Ze stoppen echt over NES games in he. Ook al in Animal Crossing...Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 08:33:
Vandaag een andeer deel open van dat Metroid Flash Site ([url]Als je Metroid Fusion hebt uitgespeeld kan je op je Gamecube de Nes versie spelen. (je gebruikt gewoon je memory card om op te slaan).
Verwijderd
Ik denk dat het makkelijker is om er nes games in te stoppen die zijn vrij simpel en nemen weinig ruimte in.daFubar schreef op 10 februari 2003 @ 10:46:
[...]
Hmz, waarom geen super metroid? Ze stoppen echt over NES games in he. Ook al in Animal Crossing...
Phuse, heb je die spellen al gekregen of ben je nog niet jarig geweest.. Want het schijnt ook dat je op je verjaardag cadeautjes krijgt (inclusief NES spellen)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
beiden zijn zeer gaaf maar waar hou je het meeste van ?.Default. schreef op 10 februari 2003 @ 10:57:
Is Resident Evil voor de cube nog een beetje leuk.
Ik zit nog een beetje te twijvelen tussen SSB:M of Resident Evil.
En aangezien mijn budget niet al te hoog is koop ik ze niet allebei.
Graag jullie mening.
(En aanschouw m'n nieuwe icon)
Verwijderd
Hier sluit ik me volledig bij aan met als opmerking dat SSB:M op 1 player erg erg leuk is omdat er zoveel te unlocken en te verdienen is (291 trophy's erg veel bonus characters extra stages soundtests etc..)Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 11:13:
[...]
beiden zijn zeer gaaf maar waar hou je het meeste van ?
in je 1tje of met meerdere mensen spelen
als je meestal alleen speelt zou ik RE aanraden, geweldig verhaal, meesterlijke graphics en heerlijke schrikeffecten
Als je vaker met vrienden speelt dan zou ik voor SSB:M gaan omdat hij in je eentje niet zo leuk is maar met meerdere lach je je de pleuris om de moves en het afmaken van elkaar (daar kick ik persoonlijk op)
Verwijderd
Ik heb bijna alle bonus mannetjes door veel VS matches gekregenVerwijderd schreef op 10 February 2003 @ 11:20:
[...]
Hier sluit ik me volledig bij aan met als opmerking dat SSB:M op 1 player erg erg leuk is omdat er zoveel te unlocken en te verdienen is (291 trophy's erg veel bonus characters extra stages soundtests etc..)
Verwijderd
Beetje late reactie, maar ik vind cube stukken beter.admiral schreef op 04 February 2003 @ 19:44:
[...]
Iemand ervaring over Cube en NGC ? Welke vind je het beter enzo?
dan zijn het geen echte vriendenschnumi schreef op 10 February 2003 @ 11:28:]
...vrienden die langskomen om te gamen...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 10-02-2003 13:49 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Dat zeggen we allemaal.Default. schreef op 10 February 2003 @ 13:27:
(Niet dat ik geen vrienden heb.)
NEEE!!! doe het niet!!!.Default. schreef op 10 February 2003 @ 13:27:
Allemaal bedankt voor de info.![]()
Ik denk dat ik dan maar voor Resident Evil ga.
(Niet dat ik geen vrienden heb.)
idd, maar denken ze nou ook werkelijk dat we die filmpjes en verhaallijn gaan volgen? haha!Yohann!s schreef op 10 februari 2003 @ 13:39:
hoeveek missies heeft Smugglers Run ? kzit nu op missie 14 (net in vietnam beland)
en is het geluid + filmpjes kwalitiet ook bagger bij jullie? die je ziet tussen door de missies ?
[ Voor 43% gewijzigd door Fubaruba op 10-02-2003 13:54 ]
ik volg ut verhaal lijn ook nie... je kan ut nie eens een verhaallijn noemedaFubar schreef op 10 February 2003 @ 13:53:
[...]
NEEE!!! doe het niet!!!
Ga dan voor Eternal Darkness!
pleeeeaasse!!!!
[...]
idd, maar denken ze nou ook werkelijk dat we die filmpjes en verhaallijn gaan volgen? haha!
de laadtijden zijn ook belachelijk.
voor de rest een kicke spel!
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Heeft ie net zijn keuze gemaakt ga je hem weer aan het twijvelen brengendaFubar schreef op 10 February 2003 @ 13:53:
[...]
NEEE!!! doe het niet!!!
Ga dan voor Eternal Darkness!
pleeeeaasse!!!!
ED vind ik niet zo'n geweldige game.Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 13:59:
[...]
Heeft ie net zijn keuze gemaakt ga je hem weer aan het twijvelen brengen
Laat hem toch
Hoewel je wel gelijk hebt en ED ook wel een super gave game is
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq