op ebay ff verkopen voor 10 euroAnoniem: 51617 schreef op 10 February 2003 @ 14:45:
WOEI ! Ik krijg nog een extra freeloader v1.06 toegestuurd! Dus ik hoef de oude 1.04 niet eens terug te sturen! Zit ik zometeen met 2 freeloaders!![]()
![]()
Datel & Dimplus
![]()
36 of zo geloof ik.. 3 training, en dan ieder 11 of zo?Yohann!s schreef op 10 February 2003 @ 13:39:
hoeveek missies heeft Smugglers Run ? kzit nu op missie 14 (net in vietnam beland)
en is het geluid + filmpjes kwalitiet ook bagger bij jullie? die je ziet tussen door de missies ?
Anoniem: 59687
Ik heb een vraag:
In Engeland zijn de spellen toch ook Pal?
En daar zijn ze toch eerder?
En toch ook nog goedkoper?
volgens mij komen die gewoon op dezelfde dag uit als hier hoor.Anoniem: 59687 schreef op 10 februari 2003 @ 15:59:
Ik heb een vraag:
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Super Metroid?daFubar schreef op 10 februari 2003 @ 10:46:
[...]
Hmz, waarom geen super metroid? Ze stoppen echt over NES games in he. Ook al in Animal Crossing...
Maar ik heb Metroid nooit op me Nes gehad dus das ook look voor diegene die het nooit heeft gedaan
Maar ja, ik ben benieuwd naar het 2e geheim.
Een vriendje van me zei dat je dan met het Pakje van MF kan spelen (die blauwe/paarse dus).
En ik heb trouwens net de nieuwe NGC binnen met een Super Mega poster (6 a4'tjes ofzo). En 8 pagina's van Zelda. (en veel meer ofcourse!)
Heb je er 1 voor me dan?schnumi schreef op 10 februari 2003 @ 16:08:
[...]
volgens mij komen die gewoon op dezelfde dag uit als hier hoor.Goedkoper zou kunnen dan moet je een website kijken.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 10-02-2003 16:10 ]
is iemand hiero eigenlijk van plan om vrijdag naar de winkel te rushen en mortel kombat te halen? ik heb er helaas geen knaken en cube vrienden voor 
hij lijkt me wel supertof
niet echt =)
mijn geld is nu al apart gelegd voor SMB2 en MP in maart..
(MAAR HET W*EN DUURT ZO #)$(@*#$)@(&#$ LANG !! GRRRR)
mijn geld is nu al apart gelegd voor SMB2 en MP in maart..
(MAAR HET W*EN DUURT ZO #)$(@*#$)@(&#$ LANG !! GRRRR)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ik weet niet ik ga dadelijk eerst VeXx kopen dan sparen voor Metroid Prime (koop er ook gelijk Metroid Fusion bij) en daarna Zelda en andere spellen!daFubar schreef op 10 februari 2003 @ 16:19:
is iemand hiero eigenlijk van plan om vrijdag naar de winkel te rushen en mortel kombat te halen? ik heb er helaas geen knaken en cube vrienden voor
En SMB2 ook ja
Oh ja en ik ga ook sparen voor een LCD scherm!
En weet iemand al of spellen geodkoper zijn in engeland
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 10-02-2003 16:37 ]
Anoniem: 51617
Geld is al geinvesteerd in andere games en aankomende games.. deze game komt later weldaFubar schreef op 10 February 2003 @ 16:19:
ik zou wel willen... maar heb geen geld voor MK:DA

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Vandaar ook dadelijk (qau post van yamauchi)Anoniem: 42873 schreef op 10 February 2003 @ 16:38:
"Ik ga dadelijk eerst veXx kopen"
euhm???
die game is toch nog niet eens af?![]()
Maar klopt hij is nog niet uit
Ik haal MK:DA denk ik wel als ie uit is, teer al te lang op SSB:M, SMS en ED.
Anoniem: 34169
Geen Mortal Kombat voor mij...
Lijkt me wel aardig maar ook niet meer dan dat. Zelda, Metroid e.a. (Dus niet EA
) zullen de komende tijd al veel te veel geld gaan kosten 
Ook evt. Freeloader met AC gaat er in hakken...
Lijkt me wel aardig maar ook niet meer dan dat. Zelda, Metroid e.a. (Dus niet EA
Ook evt. Freeloader met AC gaat er in hakken...
![]() Een of andere vogel @ de IGN Metroid Boards heeft een zeer mooie verzameling oude en nieuwe pics bij elkaar geschraapt en laat zo de ontwikkeling van de beste Metroid game ooit zien. Leuk om te zien hoeveel er veranderd aan zo'n game, vaak ook heel kleine details. Zeker het bekijken waard! A RETRO look at METROID PRIME Lichte spoilers (niks ernstig) en waarschijnlijk ook iets leuker als je MP al helemaal hebt uitgespeeld • Game Info Titel: Metroid Prime Google - HGCTS Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo Genre: First Person Adventure Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003 Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots |
![]() • Nog een review (niet dat we die nodig hebben bij spellen als Zelda maar goed Success or cel-out? NGC delivers the definitive Zelda verdict... Dit is dus de review out het blad NGC als ik het goed begrijp? 96%
![]() • Game Info Titel: Legend of Zelda: The Wind Waker Google - HGCTS Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo Genre: Action RPG Release date: JPN: 13/12/2002 - USA: 25/03/2003 - EUR: 03/05/2003 Media: Trailer | Screenshots |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
offtopic:
hey D3 elke dag/keer als jij online komt heb je een andere icon gaat dat automatisch of niet??
En hoe gaat dat dan als het automatisch is?
hey D3 elke dag/keer als jij online komt heb je een andere icon gaat dat automatisch of niet??
En hoe gaat dat dan als het automatisch is?
dubbelpost =)
het is een php scriptje wat elke keer een random plaatje kiest uit een zooi plaatjes die ergens staan, zo krijg je elke keer als je refreshed een ander plaatje =0)
edit :
ja ik weet de php source wel ->
http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/icon.phps
met allemaal plaatjes (namen vind ie zelf)
edit 2 :
die laatste msg zou ik even heel snel veranderen =)
dat mag namelijk helemaal niet hier, en kan je een forum waarschuwing / forum ban opleveren
het is een php scriptje wat elke keer een random plaatje kiest uit een zooi plaatjes die ergens staan, zo krijg je elke keer als je refreshed een ander plaatje =0)
edit :
ja ik weet de php source wel ->
http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/icon.phps
met allemaal plaatjes (namen vind ie zelf)
edit 2 :
die laatste msg zou ik even heel snel veranderen =)
dat mag namelijk helemaal niet hier, en kan je een forum waarschuwing / forum ban opleveren
[ Voor 64% gewijzigd door yamAUchi op 10-02-2003 18:22 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
weet je ook hoe?yamAUchi schreef op 10 February 2003 @ 18:00:
dubbelpost =)
(En ja sorry van Double Post) (Al veranderd)
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 10-02-2003 18:02 ]
Check effe de first page.Anoniem: 59687 schreef op 10 February 2003 @ 16:09:
[...]
Super Metroid?
Maar ik heb Metroid nooit op me Nes gehad dus das ook look voor diegene die het nooit heeft gedaan![]()
Maar ja, ik ben benieuwd naar het 2e geheim.
Een vriendje van me zei dat je dan met het Pakje van MF kan spelen (die blauwe/paarse dus).
En ik heb trouwens net de nieuwe NGC binnen met een Super Mega poster (6 a4'tjes ofzo). En 8 pagina's van Zelda. (en veel meer ofcourse!)
[...]
Heb je er 1 voor me dan?
Daar staan de bekende shopwinkels.
En gebruik voortaan de edit knop.
[ Voor 4% gewijzigd door BloodKnight op 10-02-2003 18:10 ]
Omae wa mō shindeiru.
Ok zal ik doen, maar ik bedoel geen verzned spellen ofzo iets!BloodKnight schreef op 10 February 2003 @ 18:08:
[...]
Check effe de first page.![]()
Daar staan de bekende shopwinkels.
En gebruik voortaan de edit knop.
Ik ga eind maart naar Schotland. En of ze dan in een normale winkel daar wat hebben
Vandaag in de stad, maar nergens Smugglers Run gevonden, hoor 
Nja, toen maar wat anders gekocht
(nee, geen Cube-spelletje
)

Nja, toen maar wat anders gekocht

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Als je een gameshop vindt, dan kan je toch ook gewoon binnen stappenAnoniem: 59687 schreef op 10 februari 2003 @ 18:19:
[...]
Ok zal ik doen, maar ik bedoel geen verzned spellen ofzo iets!
Ik ga eind maart naar Schotland. En of ze dan in een normale winkel daar wat hebben
Omae wa mō shindeiru.
Anoniem: 58392
Zo vanmiddag is m'n freeloader binnengekomen en wel de 1.6b versie dus ik ben weer blij. Hoewel, ik zou nog blijer zijn als dvdboxoffice weer eens wat van zich laat horen, donderdag besteld en ik heb nog niks gehoord.
Of is dat normaal?
Hopelijk shippen ze m'n AC en MP exemplaren snel!
Ja je krijgt die confirmation soms pas na 10 dagen heb ik me laten vertellen. Ze shippen het pas na 2 weken en dan nog 1 week voor delivery. Zo ongeveer...Anoniem: 58392 schreef op 10 February 2003 @ 18:43:
Zo vanmiddag is m'n freeloader binnengekomen en wel de 1.6b versie dus ik ben weer blij. Hoewel, ik zou nog blijer zijn als dvdboxoffice weer eens wat van zich laat horen, donderdag besteld en ik heb nog niks gehoord.Of is dat normaal?
Yup dat is normaal, reken maar op nog zeker 2 weken wachten...ik heb Animal Crossing vorige week dinsdag besteld en heb alleen een order confirmation ontvangen, ik neem aan dat je die wel al hebt gekregen anders is er toch iets fout gegaan. Order confirmation krijg je binnen een half uur na het plaatsen van de bestelling. Dit is namelijk gewoon een automatisch reply dat je bestelling is aangekomen.Anoniem: 58392 schreef op 10 February 2003 @ 18:43:
Zo vanmiddag is m'n freeloader binnengekomen en wel de 1.6b versie dus ik ben weer blij. Hoewel, ik zou nog blijer zijn als dvdboxoffice weer eens wat van zich laat horen, donderdag besteld en ik heb nog niks gehoord.Of is dat normaal?
[ Voor 6% gewijzigd door Tetsuo op 10-02-2003 19:36 ]
Confirmation heb ik wel gehad, gelukkig.Tetsuo schreef op 10 februari 2003 @ 19:35:
[...]
Yup dat is normaal, reken maar op nog zeker 2 weken wachten...ik heb Animal Crossing vorige week dinsdag besteld en heb alleen een order confirmation ontvangen, ik neem aan dat je die wel al hebt gekregen anders is er toch iets fout gegaan. Order confirmation krijg je binnen een half uur na het plaatsen van de bestelling. Dit is namelijk gewoon een automatisch reply dat je bestelling is aangekomen.
Ok waarschijnlijk wachten ze dan op een nieuwe lading ofzo, ik heb MP en AC besteld en iemand op een ander forum wacht ook al een tijdje op MP. Die dingen zullen wel niet aan te slepen zijn nu.
Kijk dit zat er bij de NGC:

http://62.177.158.136/jeroen/NGC%20001.jpg

http://62.177.158.136/jeroen/NGC%20002.jpg

http://62.177.158.136/jeroen/NGC%20003.jpg

http://62.177.158.136/jeroen/NGC%20004.jpg

http://62.177.158.136/jeroen/NGC%20005.jpg

http://62.177.158.136/jeroen/NGC%20006.jpg
(Klik Url voor het echte plaatje)
En ja ik weet het ik ben niet de beste fotograaf

En ja ik weet het ik ben niet de beste fotograaf

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 10-02-2003 21:14 ]
ummm misschien is het verstandig om even die plaatjes wat kleiner te maken, duurde erg lang voordat ik iets zag. 1,2Mb per plaatje is niet erg modem vriendelijk, zelfs mijn kabel verbinding had er moeite mee...

Het is met een digitale camera gedaan, maar hoe ik ze kleiner maak weet ik nie want ze zijn al geresized dusTetsuo schreef op 10 February 2003 @ 20:23:
ummm misschien is het verstandig om even die plaatjes wat kleiner te maken, duurde erg lang voordat ik iets zag. 1,2Mb per plaatje is niet erg modem vriendelijk, zelfs mijn kabel verbinding had er moeite mee...

Hmmm dit wordt wel erg offtopic maargoed. Open de foto's in een of ander foto programma en resize ze eerst daar, je hebt ze nu alleen maar verkleint in de browser. Vervolgens gooi je er nog wat extra jpeg compressie overheen bij het opnieuw opslaan en de pagina zal een stuk sneller laden
.
[ Voor 14% gewijzigd door Tetsuo op 10-02-2003 20:51 ]
Die poster heb ik ook! 
Ok, ik kom hier niet zo vaak, maar welke games bedoelen jullie met AC en SMB2!??
Ok, ik kom hier niet zo vaak, maar welke games bedoelen jullie met AC en SMB2!??
AC = Animal CrossingThijs schreef op 10 February 2003 @ 21:16:
Die poster heb ik ook!
SMB2 = Super Monkeyball 2
got it?
Ok, thx... die Animal Crossing blijkt nogal populair te zijn, maar komt niet naar Nederland helaas (of je moet een US Cube/Freeloader hebben)blakez schreef op 10 februari 2003 @ 21:17:
[...]
AC = Animal Crossing
SMB2 = Super Monkeyball 2
got it?
ik hoor idd nog maar bar weinig van phuse zou ie dan tog een spel gevonden hebben die hij leuk vindt?
This is the Way.
Heeft iemand de nieuwe N3 al?
Ik nog steeds niet.
Mooie poster!
Ik nog steeds niet.
Mooie poster!
Bij de oerhollandse PSXshop.jOzh schreef op 10 februari 2003 @ 19:57:
Hey Unforgiven, waar heb je je Freeloader vandaan? Play toevallig?
N3 is laat vanwege problemen met de uitgever oid... Bij www.gamesen.nl hebben ze een forum dus daar kan je ook ff kijken.
nou, ik heb Eternal Darkness eindelijk gehuurd, dus kijken wat het wordt.
Ik heb het nog nooit gespeeld... woeiii spannend!
Ik heb het nog nooit gespeeld... woeiii spannend!
Ik heb ook een NGC blad gekocht (vorig jaar december).Anoniem: 59687 schreef op 10 February 2003 @ 20:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja ik weet het ik ben niet de beste fotograaf![]()
Toen zat er een kalender bij.
Omae wa mō shindeiru.
neuh maar er is gewoon geen nieuws in cube-land... beetje saaaai op t momentHIValicious schreef op 10 februari 2003 @ 21:26:
ik hoor idd nog maar bar weinig van phuse zou ie dan tog een spel gevonden hebben die hij leuk vindt?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 5577
tsja iedereen zit op MP en zelda te wachten en mischien sommige op de freeloader en AC maar echt nieuws is er iid niet.Phusebox schreef op 11 February 2003 @ 09:36:
[...]
neuh maar er is gewoon geen nieuws in cube-land... beetje saaaai op t moment
Lol, even geen echte GC nieuws.. maar een stukje uit de telegraaf van vandaag:
Games in de prullenbak? OUDERS, LET OP JE KROOST! Dat was even schrikken vorige week: speelgoedwinkel Top 1 Toys uit Elburg heeft besloten geen games en consoles meer te verkopen, voornamelijk vanwege het vele geweld dat er in voorkomt. Nu ben je al zwaar de pineut als je in Elburg woont, maar een beetje gamer kan sindsdien niet eens meer in die plaatselijke toko terecht! Eigenaar Guus van de Pol besloot de games in de ban te doen nadat zijn zevenjarige kleinzoontje nauwelijks nog reageerde zodra hij achter zijn spelcomputer zat. Wat opa vooral stoorde was dat het mannetje zonder blikken of blozen voetgangers, ouden van dagen en moeders met kinderwagens overreed. Toen ging er bij Roos & Spierdijk een lampje branden: dit gaat over het spel Carmageddon! Het beruchte spel waar ooit kamervragen over zijn gesteld en waar in je punten scoort door bevolkte zebrapaden uit te dunnen! Daar heb je het al. Opa Van de Pol kan al zijn spullen wel in de vuilnisbak mikken, maar beter had hij kunnen opletten waar zijn zevenjarige kleinzoontje mee speelt. Sorry hoor, maar een kind van zeven jaar oud dat Carmageddon speelt, dat komt zelfs in onze gedegenereerde breinen niet op! Bovendien staat op de doos van elke game een leeftijdskwalificatie. Natuurlijk weten wij ook wel dat dat systeem niet waterdicht is, maar het is voor ouders wel een richtlijn. Voor Carmageddon was die grens, voor zover wij ons herinneren, toch echt een ietsjepietsje hoger dan zeven jaar. Van de Pol verkocht games en hoorde dit dus te weten. Een kind van die leeftijd begint net met een Game Boy, of zoiets. Een punt heeft Van de Pol natuurlijk wel. Vooral het laatste jaar zijn er games uitgekomen die op het randje van de betamelijkheid balanceren. In The Getaway mep en schiet je je als een soort huurmoordenaar naar de eindstreep. Met een behoorlijk gruwelijke martelscène is The Getaway tamelijk ranzig. Ook GTA Vice City, de bestverkochte titel van de laatste tijd, moet het hebben van grof geweld. De game speelt zich af in het drugsmilieu van Miami, dus cocaïnedeals en afrekeningen zijn aan de orde van de dag. Maar, en hier komt hetzelfde aapje alweer uit een mouw: met name deze twee games zijn voor een ouder publiek ontwikkeld. De makers gokten met GTA Vice City op games-publiek van rond de 30 (!) jaar oud. Want het spel is gesitueerd in de jaren Ž80, met muziek uit die tijd, en de sfeer is als in de televisie serie Miami Vice. Retro dus, speciaal ontwikkeld voor dertigers met een hang naar Ždie goeie ouwe tijdŽ. En nogmaals: niet geschikt voor jongetjes van zeven! Minder gewelddadig, maar wel misschien iets té stimulerend voor puberende jongens is de PlayStation-game BMX XXX. Op het eerste gezicht lijkt het trucjes doen op een crossfietsje onschuldig, maar als je er erg goed in bent, krijg je als bonus een filmpje van een crossfietsmeisje dat haar topje uittrekt! Ook is het mogelijk de topless meisjes allerlei kunstjes op hun fietsjes te laten doen. Ander voorbeeldje: binnenkort komt House of the Dead 3 uit. Zombies schieten tot je er zelf bij neervalt. Maar er zijn concessies gedaan: de lichaamsdelen kruipen je dit keer eens niet het hele spel achterna en het bloed is niet rood maar groen, net als de ketchup van Heinz. Voor de een onschuldig vermaak, de ander zal zich er aan storen en een derde zal een zombie-opvangcentrum in Pieterburen oprichten. We bedoelen maar: ouders, jullie zijn er zélf bij! En als je zoontje van zeven of zelfs elf of twaalf blijft zeuren om GTA Vice City, dan trek je hem aan zijn oor mee naar de winkel, wijs je hem vriendelijk doch beslist op de leeftijdssticker en beveel je het kind er verder niet meer over te zeuren. Niet zo slap mensen! Uit deze laatste opmerking mag duidelijk worden dat Roos noch Spierdijk gezegend is met een rijke kinderschare. Dat maakt ons dan ook geen autoriteit op dit gebied, anders hadden we wel een rubriek in de ŽOuders van NuŽ gehad. Maar één ding weten wij zeker: de actie van Opa van de Pol is misschien lovenswaardig, maar niet helemaal realistisch... |
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
had je die 1.04 gewoon bij DimPlus gekocht?? daarvan heb ik em namelijk ook ontvangen, maar na een paar mailtjes nogsteeds geen bericht terug gehad... dus je hebt gewoon automatisch de 1.06 versie gekregen??Anoniem: 51617 schreef op 10 February 2003 @ 14:45:
WOEI ! Ik krijg nog een extra freeloader v1.06 toegestuurd! Dus ik hoef de oude 1.04 niet eens terug te sturen! Zit ik zometeen met 2 freeloaders!![]()
![]()
Datel & Dimplus
![]()
Ik ben opzoek naam een goede site voor N64 roms.
Maar ik nergens iets vinden.
Ik zoek namelijk de engelse versie van Majora's Mask.
De Japanse versie heb ik al (dat was alleen niet de bedoeling).
Ik gebruik nu Project 64 (v. 1.5) als emulator.
Hopelijk weten jullie nog een paar goede links of iets anders waar ik wat aan heb.
Hopelijk weten jullie nog een paar goede links of iets anders waar ik wat aan heb.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hoe aardig je 't ook vraagt denk ik niet dat het posten van linkjes hier gewenst is
over spelen op emulators hoeft geen verbod te zijn toch?
speel OOT graag op emu... moet alleen nog eens een goeie controller d'r bij hebben wat dit is shitty shitty sucky sucky dicky dicky
[ Voor 4% gewijzigd door RSP op 11-02-2003 12:13 ]
gamecube naar usb controller converter?RSP schreef op 11 februari 2003 @ 12:10:
[...]
Hoe aardig je 't ook vraagt denk ik niet dat het posten van linkjes hier gewenst isik weet dat het legaal is roms te bezitten als je ook het orginele spel bezit maargoed. denk dat je beter je post ff kan editen
over spelen op emulators hoeft geen verbod te zijn toch?
speel OOT graag op emu... moet alleen nog eens een goeie controller d'r bij hebben wat dit is shitty shitty sucky sucky dicky dicky
ik ben aan t twijfelen of ik een e-reader ga kopen voor bij mijn animal crossing
Voor AC alleen vind ik overbodig...
En naast de E Reader moet je dan ook nog de kaartjes etc kopen.
Ik vind de E reader niet zo speciaal..
.Default >> Romz zijn verboden, zoek zelf lekker op een zoekmachine.
En naast de E Reader moet je dan ook nog de kaartjes etc kopen.
Ik vind de E reader niet zo speciaal..
.Default >> Romz zijn verboden, zoek zelf lekker op een zoekmachine.
[ Voor 3% gewijzigd door Hidde op 11-02-2003 12:31 ]
die heb ik nog niet gevonden, is dat een hele dure grap zoiets? *gaat zoeken*Phusebox schreef op 11 February 2003 @ 12:16:
gamecube naar usb controller converter?
Gisteren begonnen aan Eternal Darkness. Echt een fantastisch spel. Nog geen Hallucinaties gehad, maar echt een supersfeer!
Dat vind ik nou ookdaFubar schreef op 11 februari 2003 @ 12:52:
Gisteren begonnen aan Eternal Darkness. Echt een fantastisch spel. Nog geen Hallucinaties gehad, maar echt een supersfeer!
Klopt, ik heb de eerste tijd N64-emu's links laten liggen. Het werkte wel (een beetje dan, m'n pc (p2 233 in die tijd) was veeeeeeels te traag), maar je had geen joystickje, een 'echte' joystick was niets omdat je een veels te grote uitwijking had, en met het tobo zat je 2 extra knoppen in te drukken om harder te lopen/te rennen.
Nu heb ik een kastje gekocht om m'n GC-controller aan de pc te hangen, dit werkt stukken beter. Helaas zijn dergelijke kastjes voor N64-controllers niet echt meer te vinden (okay, Lik-Sang, maar da's zo ver weg..), maar met wat creatief knopjes instellen en wat wennen is het goed te doen.
[edit]
GC->usb-converter: *klik*
Werkt prima, alleen de C-stick en de analoge L/R worden niet geheel netjes uitgelezen, hoewel ik er nog geen last in spellen van heb gehad.
Nu heb ik een kastje gekocht om m'n GC-controller aan de pc te hangen, dit werkt stukken beter. Helaas zijn dergelijke kastjes voor N64-controllers niet echt meer te vinden (okay, Lik-Sang, maar da's zo ver weg..), maar met wat creatief knopjes instellen en wat wennen is het goed te doen.
[edit]
Werkt prima, alleen de C-stick en de analoge L/R worden niet geheel netjes uitgelezen, hoewel ik er nog geen last in spellen van heb gehad.
[ Voor 19% gewijzigd door Tarin op 11-02-2003 13:29 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Er was een paar pagina's teur geen 'discussie' over RE en ED. Hoewel ik ED echt een briljant spel vind moet RE niet zo maar afschrijven. Zeker als je ook RE) speelt. Die game is ook enorm strak. Dan komt er ook nog deel 4 aan (met 2 en 3 tussendoor) en je hebt echt een fantastische serie in je kast staan. Ik ken RE alleen van de Cube en ik ben erg onder de indruk!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Wat is eigenlijk de release-date van RE 2 en 3.Deddiekoel schreef op 11 februari 2003 @ 13:29:
Er was een paar pagina's teur geen 'discussie' over RE en ED. Hoewel ik ED echt een briljant spel vind moet RE niet zo maar afschrijven. Zeker als je ook RE) speelt. Die game is ook enorm strak. Dan komt er ook nog deel 4 aan (met 2 en 3 tussendoor) en je hebt echt een fantastische serie in je kast staan. Ik ken RE alleen van de Cube en ik ben erg onder de indruk!
En komt code Veronica ook nog??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ik zou 2 en 3 niet kopen, doen je Cube niet echt eer aan...Default. schreef op 11 February 2003 @ 13:44:
[...]
Wat is eigenlijk de release-date van RE 2 en 3.
En komt code Veronica ook nog??
Hoeze dat dan???Thelema schreef op 11 February 2003 @ 13:47:
[...]
ik zou 2 en 3 niet kopen, doen je Cube niet echt eer aan..
Ik had zo ook op de playstation gespeeld en dat waren hele coole games.
En hopelijk hebben ze het nog een beetje mooier gemaakt.
Anoniem: 51765
Resident Evil 1 op de cube was een remake, plaatjes veeeeel mooier gemaakt enzo. 2 en 3 zijn directe ports, dus gewoon nog de kwaliteit van op de psx..Default. schreef op 11 February 2003 @ 13:51:
[...]
Hoeze dat dan???
Ik had zo ook op de playstation gespeeld en dat waren hele coole games.
Zijn er hier nog mensen die LoTR gaan halen, t lijkt me in ieder geval huur waardig.
Op IGN komt tie op de cube 't beste er uit.
Lord of the Rings: The Two Towers Head-to-Head
Final Verdict
As with most excellent multi-platform titles, it's pretty tough to say one console version is clearly better than another. In this case, the PS2 suffers from poorer visuals, the Xbox from some audio bugs and unbalanced visual performance, and the GameCube with compressed movie clips and no digital sound output. It's a tough call, but after racking our brains for hour-upon-hour we came to the conclusion that the Nintendo GameCube version is the best.
Featuring more stable, clear audio and unquestionably better visuals, the GCN version is the one to get. If you're there to play the game, it looks good, sounds good, and has everything the other versions do. The only factors you should weigh in is how important the extra movie clips are to you and which controller you're more comfortable with. Depending on your own preferences, you may be willing to deal with an audio glitch here or there or some lesser visuals.
Overall Winner: GameCube
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Nee, LoTR sucks. 
Maar tegenwoordig zijn de graphics voor de consument heel belangrijk..
Mwah, als je ze al hebt gespeeld op de PSX is het niks nieuws, maar wel een leuke game voor de mensen die de game niet op de PSX hebben..Ik had zo ook op de playstation gespeeld en dat waren hele coole games.
Maar tegenwoordig zijn de graphics voor de consument heel belangrijk..
Dat is dan allemaal wel ok.
De graphics zullen dan wel klote zijn maar als het maar een goed spel is, dat is voor mij veel belangrijker.
Maar ik weet de release-date van RE 2+3 nog steeds njet
De graphics zullen dan wel klote zijn maar als het maar een goed spel is, dat is voor mij veel belangrijker.
Maar ik weet de release-date van RE 2+3 nog steeds njet
Ik was net bij de Bart Smit, heb daar SSX Tricky gehaald voor 35 euro (thanks voor het melden KeRsTmAnNeKe!) Maarre, ze hadden er ook Eternal Darkness voor 40 euro liggen, weet niet of dit al bekend was?
Grab shell dude!
Kben helemaal in de importsferen, net ook maar ff Winning Eleven 6 : Final Evolution (JAP) besteld! 
Hier ook een nieuwe reclame voor de Cube + gratis game actie (als niemand hem al gepost heeft
)
http://www.mystdrag.com/nintendo-com.mpg
Hij is wel grappig
Hier ook een nieuwe reclame voor de Cube + gratis game actie (als niemand hem al gepost heeft
Hij is wel grappig
winning eleven jap? haha met japans commentaar en alle menu's in het japansAnoniem: 58392 schreef op 11 February 2003 @ 16:01:
Kben helemaal in de importsferen, net ook maar ff Winning Eleven 6 : Final Evolution (JAP) besteld!
Hier ook een nieuwe reclame voor de Cube + gratis game actie (als niemand hem al gepost heeft)
Hij is wel grappig
feest!
Dude, ik ben ongelooflijk benieuwd hoe dit spel is, ik verwacht een uitgebreide review (uiteraard met menu-vertalingenAnoniem: 58392 schreef op 11 februari 2003 @ 16:01:
Waar heb je em eigenlijk vandaan, Lik-Sang?
Grab shell dude!
Daar heb je faqs voor dus er moet wel uit te komen zijn. Besides het is gewoon DE footie game en eigenlijk mag hij niet in m'n collectie ontbreken. Ik had er bijna een ps2 voor gekocht maar dit vind ik wel een goede oplossing!Phusebox schreef op 11 February 2003 @ 16:12:
[...]
winning eleven jap? haha met japans commentaar en alle menu's in het japans
feest!
Hehe die review komt uiteraard!jOzh schreef op 11 February 2003 @ 16:16:
[...]
Dude, ik ben ongelooflijk benieuwd hoe dit spel is, ik verwacht een uitgebreide review (uiteraard met menu-vertalingen) als je em binnen hebt!
![]()
Waar heb je em eigenlijk vandaan, Lik-Sang?
Ik krijg hem trouwens van www.therage.com.
Trouwens , ik ben net zo benieuwd als jij de ps2 versie van pes2 vind ik iig erg goed en dit is zelfs nog een verbeterde versie. Komt ook nog eens bij dat japans commentaar ook weer eens wat anders is!
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 11-02-2003 16:21 ]
Nu er toch weinig GCN nieuws is:
Net nu Nintendo met zo'n aktie komt doet Miscrosoft er een stapje boven op. Moet toegeven, doen ze niet slecht hoor.
Ook X-box platinum titels, zitten nog best wat goede tussen ook...REDMOND, Wash. - Feb. 11, 2003 - Gamers in North America can now stock up and fill out their Xbox TM libraries with some of the best Xbox games ever created - for a price that will bring almost as much joy as the games themselves.
Microsoft Corp. today announced the launch of the Platinum Hits program for Xbox. Platinum Hits games are available for an estimated retail price (ERP) of $19.99* (U.S.) at most retailers; games selected for the program must have achieved a high sales volume.
Xbox captured the imagination of gamers in 2002, becoming the No. 2 console in the United States, according to The NPD Group/NPD Funworld. Microsoft expects that the Platinum Hits program will continue to energize gamers and help Xbox maintain its impressive attach rate.
"The Platinum Hits program will drive increased interest in Xbox and broaden the target audience," said Wayne Yodzio, vice president, world manager at Toys R Us Inc."These games are all already proven winners that have sold well, and when we start offering them in our stores at this lower price point, I anticipate we'll have our aisles filled with a lot of very happy gamers."
The titles in the first wave of Platinum Hits games are as follows:
"Amped TM Freestyle Snowboarding" (Microsoft Game Studios)
"Blood Wake TM " (Microsoft Game Studios)
"Crash Bandicoot®: The Wrath of Cortex" (Universal Interactive)
"James Bond 007 in . . . Agent Under Fire TM " (Electronic Arts)
"Max Payne" (Rockstar Games)
"Oddworld: Munch's Oddysee" (Microsoft Game Studios)
"Project Gotham Racing TM " (Microsoft Game Studios)
"RalliSport Challenge" (Microsoft Game Studios)
"Silent Hill® 2: Restless Dreams TM " (Konami of America Inc.)
"Simpsons Road Rage" (Electronic Arts)
"SpyHunter" (Midway)
"SSX Tricky" (Electronic Arts)
"Star Wars: Obi-Wan" (LucasArts)
"Star Wars: Starfighter Special Edition" (LucasArts)
"Tony Hawk's Pro Skater® 3" (Activision)
"Wreckless TM : The Yakuza Missions" (Activision)
Net nu Nintendo met zo'n aktie komt doet Miscrosoft er een stapje boven op. Moet toegeven, doen ze niet slecht hoor.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
microsoft wil alleen de gameswereld kapot makenPhydomir schreef op 11 februari 2003 @ 16:20:
Nu er toch weinig GCN nieuws is:
[...]
Ook X-box platinum titels, zitten nog best wat goede tussen ook...
winst boeit ze niet, ze hebben toch geld genoeg
zolang ze maar de andere eerlijke bedrijven kapot kunnen maken
Ben bang dat je hier geen antwoord zult krijgen, koop gewoon een 2e hands n64 en koop de games legaal..Default. schreef op 11 februari 2003 @ 12:02:
Ik ben opzoek naam een goede site voor N64 roms.
Hopelijk weten jullie nog een paar goede links of iets anders waar ik wat aan heb.![]()
![]()
Komt er trouwens nog een nieuwe smuglers run competitie of is er bij iedereen de lol een beetje af
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 11-02-2003 16:31 ]
Anoniem: 51765
Ik ben geen graphics freak ofzo, ik speel meer op mn snes dan op mn cube de laatste tijd, maar met resident evil vind ik het wel belangrijk. Speel je resident evil voor de gameplay? Ik dacht het niet! De controls zijn niet echt relaxed en 't is eigenlijk alleen maar de weg zoeken, zombies neerschieten en redelijk simpele puzzeltjes oplossen...
Resident Evil vind ik goed omdat het heel erg sfeervol en spannend is. Sfeer en spanning komen allebei beter over als de graphics beter zijn, dus ik vind het wel boeiend hoe resident evil eruit ziet. Als 2 en 3 net zulke goeie remakes zouden zijn als 1 is, zou ik ze zo kopen, nu 't directe ports zijn vind ik 't een beetje onzin.
Resident Evil vind ik goed omdat het heel erg sfeervol en spannend is. Sfeer en spanning komen allebei beter over als de graphics beter zijn, dus ik vind het wel boeiend hoe resident evil eruit ziet. Als 2 en 3 net zulke goeie remakes zouden zijn als 1 is, zou ik ze zo kopen, nu 't directe ports zijn vind ik 't een beetje onzin.
Ik heb net mijn Gameqeust binnen en ga ff voor wat info zoeken.
Wat ik net even zie is bijv. de film van Metroid Prime, Enter the matrix, enz.
Verdere info snel verwacht
Wat ik net even zie is bijv. de film van Metroid Prime, Enter the matrix, enz.
Verdere info snel verwacht

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 11-02-2003 17:01 ]
Dit vroeg ik me toch eigenlijk wel af :
Poll: Welk gameblad heb je het liefst?
• NGC
• CUBE
• Gameqeust
• Power Unlimited
• Geen van allen
• NGC
• CUBE
• Gameqeust
• Power Unlimited
• Geen van allen
Je hoort heel vaak: Nee koop Metroid Prime, want Zelda is niet leuk en omgekeerd.
Waar zou jij voor kiezen?
Poll: Op welk PAL spel wacht jij het liefst?
• Zelda: The Wind Waker
• Metroid Prime
• Beide natuurlijk!
Waar zou jij voor kiezen?
Poll: Op welk PAL spel wacht jij het liefst?
• Zelda: The Wind Waker
• Metroid Prime
• Beide natuurlijk!
Allebei de games natuurlijk waar anders zou ik anders een cube voor kopen 
En power unlimited rulez niet vanwege de reviews maar meer voor de lol
En power unlimited rulez niet vanwege de reviews maar meer voor de lol
Dat wil ik ookAnoniem: 58392 schreef op 11 February 2003 @ 16:01:
Hier ook een nieuwe reclame voor de Cube + gratis game actie (als niemand hem al gepost heeft)
Hij is wel grappig

US Cube + Metroid voor 150 euro (ok dollar maar maakt op het moment weinig uit)...
Moet ook nog steeds Starfox kopen, iemand ruilen tegen mijn ED?
En die Microsoft shit, hmmm hoe komt het dat de echte toppers daar niet bij zitten... Ik bedoel Bloodwake, oeh nou dat was een goede game zeg... En Amped, als ik wil leren snowboarden ga ik wel snowboarden (ik kan het al maar goed...).

En ik koop allebei die games lekker op NTSC
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 11-02-2003 17:13 ]
Ah, de site van Play is aangepast, bij de Freeloader staat nu aangegeven dat het versie 1.06 is!
Meteen besteld uiteraard, dan is nu eindelijk de weg vrij voor AC en WE:FE!!
Meteen besteld uiteraard, dan is nu eindelijk de weg vrij voor AC en WE:FE!!
Grab shell dude!
toch weer leuk dat de Cube versie er als beste uitkomt.Delirium2001 schreef op 11 February 2003 @ 14:33:
Zijn er hier nog mensen die LoTR gaan halen, t lijkt me in ieder geval huur waardig.
[...]
btw: vandaag Secret of Mana binnengehad en man wat vet
hij is tot inkeer gekomen.
[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 11-02-2003 18:21 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Antwoord van DVDBO gekregen re: Zelda bonus disc, ze kunnen niets garanderen. Ugh, zit erg te twijfelen of ik die order maar moet cancelen dan. ZTWW zonder OOT&MQ heb ik geen trek in.
En als ik die disc had gehad had ik ook mn US Cube zeker nog gehouden. Maar nu, hmm. Keuzes, keuzes.
Zie yamAUchi's post voor hoe en wat.
Het switchen van Metroid Prime naar Halo 2 naar Earthworm Jim icon gaat wel handmatig overigens
Ben er nog niet helemaal uit wat voor icon(s) ik ga gebruiken 

Dat ding + wavebird + emu + tv-out is wel lekker gamen natuurlijk.
En als ik die disc had gehad had ik ook mn US Cube zeker nog gehouden. Maar nu, hmm. Keuzes, keuzes.
![]() De IDGA (International Game Developers Association) heeft hun GOTY nominaties bekend gemaakt. MP is genomineerd in 6 van de 9 categoriën: Game of the Year Rookie Studio of the Year (Retro) Excellence in Audio Excellence in Game Design Excellence in Level Design Excellence in Programming http://www.igda.org/awards/pr_2003_0211.htm • Game Info Titel: Metroid Prime Google - HGCTS Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo Genre: First Person Adventure Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003 Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots |
Ja, dat gaat automatisch. Zou wat veel werk zijn als ik elke minuut mn icon moest veranderenAnoniem: 59687 schreef op 10 February 2003 @ 17:57:
Het switchen van Metroid Prime naar Halo 2 naar Earthworm Jim icon gaat wel handmatig overigens
Verdikkeme dat is wel een erg mooie MP posterAnoniem: 59687 schreef op 10 February 2003 @ 20:07:
Mooi dingetje. Wat bedoel je precies met C, L, R worden niet goed uitgelezen? De analoge functies daarvan werken niet ofzo?Tarin schreef op 11 februari 2003 @ 13:27:
[edit]
PU fo' life yo!Anoniem: 59687 schreef op 11 February 2003 @ 16:59:
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik zag gister die screens van Killer 7 en dacht; "KICK ASS", en daarnaast eet-ie geen brood, dus ik houd 'm gewoon
Metroid, Zelda: Here I come!
Bij C 'tikt' hij (in het testmenuutje, bij control panel=>gaming options=>properties) af en toe naar beneden. L en R (de analoge functie) knipperen als je ze indrukt (flikkert tussen 0% en de waarde waar je naartoe duwt). De "klik" is een aparte knop trouwens.D³ schreef op 11 februari 2003 @ 18:30:
[...]
Mooi dingetje. Wat bedoel je precies met C, L, R worden niet goed uitgelezen? De analoge functies daarvan werken niet ofzo?
Andere controllers de officiele standaarddingen schijnen er trouwens niet mee te werken; de wavebird in ieder geval niet! (vreemd&jammer, maar goed).
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
....erwg........spinnetjes.....zombies...................must...cast....spells.............HAAARRRRRRGGH!!
Eternal Darkness RULES!
Eternal Darkness RULES!
must...fuck.........up......layout.......GRRRRRRdaFubar schreef op 11 februari 2003 @ 19:34:
....erwg........spinnetjes.....zombies...................must...cast....spells.............HAAARRRRRRGGH!!
Eternal Darkness RULES!
Just Kidding
nice to see ya having a good time with ED
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
jij fuck hier de layout up!Phydomir schreef op 11 February 2003 @ 19:46:
[...]
must...fuck.........up......layout.......GRRRRRR
Just Kidding
nice to see ya having a good time with ED
edit je post of anders.....
is het lastig lezen
Alsof er ook maar 1 zinnig woord in die hele lange zin staatAnoniem: 61283 schreef op 11 februari 2003 @ 19:52:
[...]
jij fuck hier de layout up!
edit je post of anders.....
is het lastig lezen
Maar goed om te zien dat dus bijna iedereen die ED heeft het ook een goede game vind , daar kan de cube er wel wat meer van gebruiken
Ik zag het eerder genoemd, doch zonder response, maar volgens mij is Eternal Darkness bij E Plaza 40 euro.
Iedere zelf respecterende gamer leest natuurlijk EDGE! Maar uhm hebben jullie al zo'n DVD met filmpjes van Cube spellen gehaald bij de FRS? (zijn nog meer winkels die ze hebben liggen maar geen idee hoe die vage winkels heten) Staan op zich wat leuke (oude) filmpjes op. Maar het echte interessante is de Metroid sectie, 2 aardige demo's + achtergrond verhalen en kleine filmpjes van alle Metroids (Metroid - Metroid Prime) + een wat artwork. Van dat artwork zijn er een paar high-res plaatjes die niet zouden misstaan als desktop, maar ja zie dat maar eens te vinden.
RE en ED zijn rare spellen, mijn neefje had per ongeluk zijn RE een keer laten liggen bij mij, ik dus nou leuk RE voor een week. Denk niet dat ik het ook maar 15 minuten gespeeld heb, vond het gewoon niet zo leuk omdat je zo snel door je ammo bent (in het begin dan). ED daarentegen zat ik gelijk in, leuke verhaallijn, sfeer, controls, gfx. Maar met nog 2 chapters te gaan is het toch ingezakt, het trekt me op het moment niet. RE juist wel, maar om andere reden. RE moet je niet spelen, dat moet je meemaken ") In ongeveer 3/4 lange nachten heeft een andere neef het uitgespeeld terwijl ik en mijn neefje (van wie het spel is) probeerden de puzzels op te lossen. Zoals al vaak genoeg gezegd een geweldige sfeer en de controls (B of C) zijn gewoon goed te doen en ik moet ook eerlijk zeggen dat de deuranimaties wel wat toevoegen. Daarbij komt de geweldige omgeving, van enge mansion tot haaibassin, van vaag lab tot een hutje waar 1 of ander monster leeft.
We hebben dan ook besloten RE:0 met zijn drieën te kopen en op dezelfde manier uit te spelen (compleet met pentagram van waxine lichtjes!). ED is niet echt leuk om met meerderen te spelen.
Heeft iemand toevallig een honkbal spel voor de Cube? Of misschien voor iets anders, ben benieuwd hoe dat speelt. AAngezien sport spellen me meestal wel liggen (voetbal, tennis, ijs hockey) denk ik zoiets maar te kopen, sport titles doe je toch meestal veel langer mee als MP of "normale" SP spellen.
Nog 1 vraag, is PSO een beetje leuk offline? Ik ben niet echt van plan mijn Cube aantesluiten op mijn router etc maar PSO trekt mij eigenlijk wel (staat een aardig filmpje op die DVD).
Ooohhh nog 1 vraagje, maar dat zal waarschijnlijk niemand kunnen beantwoorden: weet iemand waar ik (of "je" in het algemeen ") ) die achtergronden van RE zou kunnen halen? Dus gewoon puur de achtergronden, zonder characters, zombies en kettingslependen uit de klauwen gegroeide meisjes. Vooral dat lab gedeelte op het eind kende een paar geweldig sfeervolle achtergronden, maar ik denk niet dat Capcom deze heeft uitgegeven ofzo, maar bij deze.
RE en ED zijn rare spellen, mijn neefje had per ongeluk zijn RE een keer laten liggen bij mij, ik dus nou leuk RE voor een week. Denk niet dat ik het ook maar 15 minuten gespeeld heb, vond het gewoon niet zo leuk omdat je zo snel door je ammo bent (in het begin dan). ED daarentegen zat ik gelijk in, leuke verhaallijn, sfeer, controls, gfx. Maar met nog 2 chapters te gaan is het toch ingezakt, het trekt me op het moment niet. RE juist wel, maar om andere reden. RE moet je niet spelen, dat moet je meemaken ") In ongeveer 3/4 lange nachten heeft een andere neef het uitgespeeld terwijl ik en mijn neefje (van wie het spel is) probeerden de puzzels op te lossen. Zoals al vaak genoeg gezegd een geweldige sfeer en de controls (B of C) zijn gewoon goed te doen en ik moet ook eerlijk zeggen dat de deuranimaties wel wat toevoegen. Daarbij komt de geweldige omgeving, van enge mansion tot haaibassin, van vaag lab tot een hutje waar 1 of ander monster leeft.
We hebben dan ook besloten RE:0 met zijn drieën te kopen en op dezelfde manier uit te spelen (compleet met pentagram van waxine lichtjes!). ED is niet echt leuk om met meerderen te spelen.
Heeft iemand toevallig een honkbal spel voor de Cube? Of misschien voor iets anders, ben benieuwd hoe dat speelt. AAngezien sport spellen me meestal wel liggen (voetbal, tennis, ijs hockey) denk ik zoiets maar te kopen, sport titles doe je toch meestal veel langer mee als MP of "normale" SP spellen.
Nog 1 vraag, is PSO een beetje leuk offline? Ik ben niet echt van plan mijn Cube aantesluiten op mijn router etc maar PSO trekt mij eigenlijk wel (staat een aardig filmpje op die DVD).
Ooohhh nog 1 vraagje, maar dat zal waarschijnlijk niemand kunnen beantwoorden: weet iemand waar ik (of "je" in het algemeen ") ) die achtergronden van RE zou kunnen halen? Dus gewoon puur de achtergronden, zonder characters, zombies en kettingslependen uit de klauwen gegroeide meisjes. Vooral dat lab gedeelte op het eind kende een paar geweldig sfeervolle achtergronden, maar ik denk niet dat Capcom deze heeft uitgegeven ofzo, maar bij deze.
You look like I need a drink.
Kijk hier ben ik het nu mee eens.Aristagon schreef op 11 February 2003 @ 20:31:
RE juist wel, maar om andere reden. RE moet je niet spelen, dat moet je meemaken ") In ongeveer 3/4 lange nachten heeft een andere neef het uitgespeeld terwijl ik en mijn neefje (van wie het spel is) probeerden de puzzels op te lossen. Zoals al vaak genoeg gezegd een geweldige sfeer en de controls (B of C) zijn gewoon goed te doen en ik moet ook eerlijk zeggen dat de deuranimaties wel wat toevoegen. Daarbij komt de geweldige omgeving, van enge mansion tot haaibassin, van vaag lab tot een hutje waar 1 of ander monster leeft.
Ik vind dat je door ED veels te snel gaat.
In ongeveer 3 uur spelen was ik 4 of 5 capters verder.

Met maar een keer dood te gaan (met die prins of persia dude die langzaam in een zombie veranderd)
Maar met RE gaat dat gewoon niet.
Je moet veel beter opletten wat je met je kogels doet, want anders kan je het wel shaken.
En bij ED tjop je de freaks zo kapot, niet dat hier iets mis mee is maar een beetje uitdaging mag wel.
RE is gewoon te moeilijk en ED is gewoon leuk..Default. schreef op 11 februari 2003 @ 21:26:
[...]
Kijk hier ben ik het nu mee eens.
Ik vind dat je door ED veels te snel gaat.
In ongeveer 3 uur spelen was ik 4 of 5 capters verder.![]()
Met maar een keer dood te gaan (met die prins of persia dude die langzaam in een zombie veranderd)
Maar met RE gaat dat gewoon niet.
Je moet veel beter opletten wat je met je kogels doet, want anders kan je het wel shaken.
En bij ED tjop je de freaks zo kapot, niet dat hier iets mis mee is maar een beetje uitdaging mag wel.
http://forum.powerweb.nl/messages/14091/70313.jpg
Ik had deze screen op het powerweb gevonden.
Er stond bij dat deze ook van de bonus-disc was.
Maar zulke mooie graphics (van Ura-Zelda) heb ik nergens anders gezien.
Weet iemand hier iets meer van
1 ding weet ik zeker, dat shot is niet van Ura Zelda..Default. schreef op 11 February 2003 @ 21:42:
http://forum.powerweb.nl/messages/14091/70313.jpg
Kijk naar de lay-out, die is heel anders. Dat klopt gewoon niet.
1. de map zit verkeerd
2. de magic bar ziet er niet zo uit
3. de C knoppen op de screen zitten verkeerd
4. de graphics zijn 128bit niveau
5. het item wat onder de B button zit ken ik helemaal niet
6. het item onder 1 van de C knoppen ken ik helemaal niet
7. die locatie ken ik helemaal niet
8. sinds wanneer kan link gewoon onder water zwemmen

[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 11-02-2003 21:58 ]
bedoel je het item wat ander de groene knop zit?
Die zit ook al in Zelda: LTTP
misschien een verloren screenshot van spaceworld ? Toen zelda voor gc nog die bad-ass look had.Anoniem: 34169 schreef op 11 February 2003 @ 21:52:
[...]
1 ding weet ik zeker, dat shot is niet van Ura Zelda.
Kijk naar de lay-out, die is heel anders. Dat klopt gewoon niet.
1. de map zit verkeerd
2. de magic bar ziet er niet zo uit
3. de C knoppen op de screen zitten verkeerd
4. de graphics zijn 128bit niveau
5. het item wat onder de B button zit ken ik helemaal niet
6. het item onder 1 van de C knoppen ken ik helemaal niet
7. die locatie ken ik helemaal niet
8. sinds wanneer kan link gewoon onder water zwemmenHij kan alleen duiken
[afbeelding]
Jah die. Maar niet in OOT. En zelfs al zou ie wel in de Master Quest zitten, Link kan niet zwemmen weet je nogschnumi schreef op 11 February 2003 @ 22:07:
bedoel je het item wat ander de groene knop zit?Die zit ook al in Zelda: LTTP
Dacht niet dat het er toen zo uit zag... Anyway, feit blijft, dat de screen dan alsnog niet van Ura Zelda isadmiral schreef op 11 February 2003 @ 22:16:
[...]
misschien een verloren screenshot van spaceworld ? Toen zelda voor gc nog die bad-ass look had.
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 11-02-2003 22:31 ]
Stonden een paar maanden geleden al op Gaming-Age. 't Is een hoax, dat lijkt me duidelijk 
Desalniettemin leuke plaatjes.
Desalniettemin leuke plaatjes.
Dit topic is gesloten.