Toon posts:

Het Grote GameCube Topic deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 07 February 2003 @ 16:06:
[...]

waar heb je de jouwe gekocht? ik heb de mijne namelijk binnen van Dimension Plus, en ik durf het plastic er nog neit af te halen
Dan heb je denk ik 1.04. Als je nu kijkt bij dimplus kan je zien dat ze de 1.04 v/d FL verkopen :( Om em te ruilen moet ik em opsturen met nog een gefrankeerd envelop naar mezelf toe. Dus dubbel de verzendkosten omdat zij de fout gemaakt hebben? Wat een crap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 16:24:
[...]

Dan heb je denk ik 1.04. Als je nu kijkt bij dimplus kan je zien dat ze de 1.04 v/d FL verkopen :( Om em te ruilen moet ik em opsturen met nog een gefrankeerd envelop naar mezelf toe. Dus dubbel de verzendkosten omdat zij de fout gemaakt hebben? Wat een crap...
maar als ik het goed begrijp is het alleen RE0 die het niet doet?

ik neem em namelijk alleen voor Metroid en Zelda

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 07-02-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:00

jOzh

Sweet dude!

Ik heb net een mailtje gestuurd naar Play met de vraag welke versie van de FreeLoader zij nu op voorraad hebben. Ben benieuwd, waarschijnlijk weten ze het zelf niet eens...
Thelema schreef op 07 February 2003 @ 16:36:
maar als ik het goed begrijp is het alleen RE0 die het niet doet?

ik neem em namelijk alleen voor Metroid en Zelda
Van Zelda is natuurlijk nog niks bekend maar versie 1.4 geeft bij Metroid ook problemen geloof ik. Is wel te omzeilen op een of andere manier maar daar heb ik dus geen zin in, als ik een freeloader koop moet ie perfect werken, anders maar niet.
Die site die yamAUchi gaf (toch?) is wel erg handig trouwens: http://www.chrismarshall.net/freeloader/

[ Voor 66% gewijzigd door jOzh op 07-02-2003 16:40 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ok, ok, ik zal hem houden (als het 1.06B is). Een snelle controle in de winkel is ook te doen.
De 1.04 heeft 1 blaadje als handleiding. Bovenaan deze 'handleiding' staat Freeloader v1.0 UK edition. Bij de 1.06B is de v1.0 European Edition en is de handleiding meerdere pagina's!

Er zijn vandaag blijkbaar 2 zendingen geweest en de 2e zending bevat de 1.06B...dus mensen die later hebben besteld lijken er beter vanaf te komen.

Verder is SMB 2 echt een fantastische titel! Nu even kijken welke Games ik nog meer wil ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:26
jOzh schreef op 07 februari 2003 @ 16:37:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar Play met de vraag welke versie van de FreeLoader zij nu op voorraad hebben. Ben benieuwd, waarschijnlijk weten ze het zelf niet eens...
Ah hou ons op de hoogte heb mijn Freeloader ook besteld bij play.com, zie trouwens net dat die van mij al verzonden is. Ik hoop dat het de nieuwere versie is wat ik krijg. Ook al heb ik em alleen maar voor Animal Crossing gekocht, voor de toekomst wil ik toch graag de nieuwe uitgave van de FL.

Is trouwens wel een erg grote blunder van Datel. Eerst een jaar lang uitstellen en dan uiteindelijk zo'n groot fiasco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Tetsuo schreef op 07 februari 2003 @ 17:01:
[...]

Ah hou ons op de hoogte heb mijn Freeloader ook besteld bij play.com, zie trouwens net dat die van mij al verzonden is. Ik hoop dat het de nieuwere versie is wat ik krijg. Ook al heb ik em alleen maar voor Animal Crossing gekocht, voor de toekomst wil ik toch graag de nieuwe uitgave van de FL.

Is trouwens wel een erg grote blunder van Datel. Eerst een jaar lang uitstellen en dan uiteindelijk zo'n groot fiasco.
Grote kans dat jij het eerder weet dan ik, laat het dan ook ff weten hier! ;)
Ik was denk ik net op tijd met cancelen, vanochtend gecanceled en toen stond er nog "awaiting stock", nu is ie idd gewoon op voorraad.
Heeft verder niemand Smuggler's Run daar gekocht? Maar 9,99 pond!!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 07 February 2003 @ 16:58:
Ok, ok, ik zal hem houden (als het 1.06B is). Een snelle controle in de winkel is ook te doen.
De 1.04 heeft 1 blaadje als handleiding. Bovenaan deze 'handleiding' staat Freeloader v1.0 UK edition. Bij de 1.06B is de v1.0 European Edition en is de handleiding meerdere pagina's!

Er zijn vandaag blijkbaar 2 zendingen geweest en de 2e zending bevat de 1.06B...dus mensen die later hebben besteld lijken er beter vanaf te komen.

Verder is SMB 2 echt een fantastische titel! Nu even kijken welke Games ik nog meer wil ;)
Zelda en Metroid natuurlijk :P
En hou me op de hoogte, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff, er is ier 1 gameshop in de buurt, en die verkoopt thps4 voor 65€
zelfs in de grootwarenhuizen vind ik het goedkoper...
Ben vandaag naar brussel gegaan met de school. Ben daar zo'n piepklien gameshopke binnengegaan. Weinig games, en allemaal frans, maar 35-40€/ stuk !!!! zo wil ik er wel een nederlandstalige vinden...
Waar moet ik het kopen volgens jullie? Free record shop, grootwarenhuizen, gamemania, ...????heb geen zin alles af te gaan, zo k*t dat niet elke shop die prijzen online zet. Dat vind ik dus schitterend aan gamespot in amerika, daar vergelijken ze prijzen van 10 versch winkels, dat je direct ziet waar het het goedkoopst is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 16:04:
[...]

Als je nu als 1.06B hebt, dan maakt het toch niet meer uit wat die van Play is :)
Oja, als het 1.06B is, dan wil ik m wel kopen. Scheelt jou verzendkosten naar Engeland. Vraag maar aan schnumi of ik betrouwbaar ben :)
yep volledig betrouwbaar. Snes hadden we supersnel geregelt dus. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijn 2e FL is iig verstuurd dus ik heb hem volgende week denk ik. Ik vrees wel dat ik de UK version (1.04) krijg maar ja. Play is een goeie winkel die ook de verzendkosten vergoeden.

Maar even iets anders. Met de Freeloader kun je US en PAL savegames op 1 card kwijt. Alleen voor Japanse heb je een aparte nodig! Ik heb het nog niet getest maar zo staat het in de handleiding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens Smugglers Run gehaald bij de bart smit hier. Voor 15 eurotjes kan je weinig gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Net even SSMM gehaald :)
Ik vind em wel ok, niet verbluffend, maar met 4 mensen issie wel droog :)
Ohja...
En 2 wavebirds >:)
:D Kheb nu 3 wavebirds en een gewone controller, die wavebirds bevallen me echt goed :D

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 07-02-2003 17:51 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 07 February 2003 @ 17:45:
Mijn 2e FL is iig verstuurd dus ik heb hem volgende week denk ik. Ik vrees wel dat ik de UK version (1.04) krijg maar ja. Play is een goeie winkel die ook de verzendkosten vergoeden.

Maar even iets anders. Met de Freeloader kun je US en PAL savegames op 1 card kwijt. Alleen voor Japanse heb je een aparte nodig! Ik heb het nog niet getest maar zo staat het in de handleiding!
Tjah dat staat ook op hun site. Maar ik had Nintendo gemaild, en die vertelden mij:
"NTSC/PAL gaat niet lekker, misschien kan het maar we zouden het niet proberen, je hebt kans al je saves te verliezen".
Over Jap games zeiden ze, en Datel ook trouwens:
"PAL/NTSC games en JAP games op 1 mem. card is onmogelijk. Je kan je mem. card naar PAL/NTSC converteren, zodat je JAP games op kan slaan, maar dan kan je ook alleen JAP games opslaan, en terug converteren kan niet".
Dat dus maar beter niet proberen :) Gelukkig heb ik hier 2 memory cards, dus ik kan ff proberen of PAL/NTSC een memory card willen delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Gisteren m'n freeloader afbesteld. Krijg ik dit vanavond in de elektronishce brievenbus..
Even een laatste update over de Datel Freeloader ..
Zoals de meesten wel zullen weten is de Freeloader deze week uitgekomen.
Wat velen niet weten is dat er tegelijk 2 verschillende versies zijn verscheept, namelijk :

- versie 1.04
- versie 1.06b

Direkt na de release waren er op diverse forums als diverse klachten te lezen.
... deze klachten kwamen echter alleen voor bij de eerste versie (de 1.04). De 1.06b is echter gewoon klachten vrij.

Helaas hebben wij van Datel deze week de v1.04 geleverd gekregen.
LET OP !! Van deze partij hebben we niets uitgeleverd en zullen dat ook niet doen !!

De goed werkende versie (v1.06b) zullen we nu komende maandag geleverd krijgen en ook direkt uitleveren.
Graag dus nog even geduld hebben ... Het geduld zal echter beloond worden met de beste versie van Freeloader.

Alle preorder zullen dus komende maandag/dinsdag uitgeleverd worden ... tevens zullen we dan ook weer voldoende voorraad hebben voor nieuwe orders.

Ik verwacht u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Peter Meirink
www.FutureMax.nl
Er zullen wel veel freeloaders zijn afbesteld. Mooi dat ze deze dan niet gewoon eruit gooien en dan zeggen;"Oh jammer, Datel is niet goed bezig he". Misschien toch maar weer bestellen of wachten op een volgende versie?

offtopic:
Trouwens een beetje te druk met m'n snes en nes. Heb nu 45 snes spellen en 30 nes spellen binnen. De oude Nintendo glorietijden leven weer op :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Even een samenvatting van mijn ervaring met de FL. Let wel dit is alleen met SMB 2!

Met versie 1.04 werkt ie wel, alleen moet je wel zelf de regio selecteren en dan wil die nog wel eens moeilijk doen. Maar over het algemeen doet ie het wel. Het si wat lastiger maar het werkt...

Versie 1.06B (die ik nu heb) werkt zoals we hadden gehoopt. FL erin, daarna SMB 2 er in en gamen. Als je daarna reset (dmv reset knop) zit je nog gewoon in SMB 2!

Verder ben ik (tot nu toe) extreem tevreden over de FL. Hij laadt enorm snel en werkt tot nu toe vlekkeloos! Ik heb nu Metroid en AC besteld, maar wil die nog eerst ff testen bij een vriend van me! Maar ik heb er veel vertrouwen in.

Die vriend van me heeft trouwens een US/Jap Cube en daarop werkt 1.06B ook goed. Wel moet je meen ik een RGB kabel hebben om alles in kleur te krijgen. Maar hij werkt erg lekker. Versie 1.04 werkt volgens mij ook goed met de NTSC->PAL conversie...

Kortom FL rokt versie 1.06B helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

En iemand al tests gedaan met Metroid Prime hier???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:40
Morgen krijg ik m'n nichtjes op visite, zijn 7 en 4 jaar... zijn er leuke spellen te huur waarmee ik ze enigzins kan vermaken/bezighouden?

edit:
Het moet iig niet te moeilijk te besturen zijn, niet al te veel knoppen etc.

[ Voor 26% gewijzigd door BlubberZwijn op 07-02-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Super Monkey Ball :) perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
of mario party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ja, Monkey Ball kan je eigenlijk niet mee mis denk ik, enige knop die je nodig hebt is de analoge stick, simpeler kan niet (wil niet zeggen dat het spel zelf ook simpel is!)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 07 februari 2003 @ 20:51:
[...]

Ja, Monkey Ball kan je eigenlijk niet mee mis denk ik, enige knop die je nodig hebt is de analoge stick, simpeler kan niet (wil niet zeggen dat het spel zelf ook simpel is!)
Het moest niet te moeilijk te besturen zijn, nou als er 1 spel moeilijk is is het wel SMB :)
Kdacht meer aan Smash Bros. maar dan op die simple versus mode. Alleen stick en A button, lekker makkelijk :)
Anders idd ff aan laten kloten met Mario Party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
voor de importers onder ons (zijn er nu wel een hoop denk ik)

ik heb gemaild met DVDBoxOffice; en ze garanderen je geen Bonusdisc bij Zelda,

alleen de echte eerste pre-orders krijgen er een!!!! wat een bezeikte zooi.
maar wanneer hebben jullie gepre-ordered?

want als ik dus mijn URA discje misloop wordt ik helemaal bad

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

pre-order is pre-order lijkt me, wat een hoop gezeik...

maar ach, ik kan me er niet echt veel zorgen om maken aangezien ik een van de komende dagen Metroid Prime binnenkrijg

edit: ik ga zo nog wat bestellen bij ww.dvdboxoffice.com, en nu vroeg ik me af of dat gratis verzenden ook geld als je 2 games tegelijk besteld

[ Voor 30% gewijzigd door SD5k op 07-02-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
While we can't guarantee how games will perform once loaded through FreeLoader.../
dit is gezegd door Datel, lekker hoopgevend voor toekomstige games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pre-order zelda dan wel bij m'n gamesshop... Of bij een andere zaak die het wel garandeerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 21:05:
Ik pre-order zelda dan wel bij m'n gamesshop... Of bij een andere zaak die het wel garandeerd :/
nou ja als je een US Zelda wil ben je al te laat
want zoals ik vanmorgen quote zijn de bonusdiscs al geshipped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BlubberZwijn schreef op 07 februari 2003 @ 20:40:
Morgen krijg ik m'n nichtjes op visite, zijn 7 en 4 jaar... zijn er leuke spellen te huur waarmee ik ze enigzins kan vermaken/bezighouden?

edit:
Het moet iig niet te moeilijk te besturen zijn, niet al te veel knoppen etc.
resident evil? Eternal darkness? >:) :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:26
Thelema schreef op 07 February 2003 @ 21:02:
edit: ik ga zo nog wat bestellen bij ww.dvdboxoffice.com, en nu vroeg ik me af of dat gratis verzenden ook geld als je 2 games tegelijk besteld
Het is altijd gratis verzenden...heb weleens dvd's besteld via dvdboxoffice, alle dvd's werden apart verstuurd in bubbeltjes-enveloppen zodat het niet zo snel door de duane wordt onderschept :) (kleine pakketjes worden vaak als briefpost gezien). Perfecte winkel alleen zeer traag met verzenden, duurt altijd minstens 2 weken voordat je iets binnen krijgt.

[ Voor 22% gewijzigd door Tetsuo op 07-02-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Tarin

Just plain weird.

Ik denk dat ik maandag even ga vragen welke versie ze bij FutureZone hebben liggen, if($version==1.06b){koop ik er toch een}, tis niet zo duur, en dan kan ik misschien toch nog eens AC gaan importeren.. (en misschien andere spellen voor minder geld), hoewel ik er niet zo bizar veel koop. Misschien dat m'n broertjes het nog interessant vinden, ik zal het balletje eens opgooien :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 07 februari 2003 @ 21:07:
[...]

nou ja als je een US Zelda wil ben je al te laat
want zoals ik vanmorgen quote zijn de bonusdiscs al geshipped
Hmmm dat wordt PAL dan :/
Naja, Metroid lekker eerder en toekomstige games ook, Zelda dan maar iets later. Ik wil wel die bonus disc :)
Typisch trouwens, de bonus disc is nu al meer waard dan de originele game :) Op Amazon.com, The Wind Waker $49.99, en de bonus disc $69.99 :D

Maar je krijgt als je The Wind Waker pre-ordert nog wel de bonusdisc gratis :? Wat een zooitje daar :D
klik de details van dat offer, rechts staat (bij mij) the windwaker $49.99, de bonus disc $69.99. Links staat dat je bij een aanschaf van 50 dollar dus eigenlijk een game van 70 dollar gratis krijgt :D

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Phusebox schreef op 07 February 2003 @ 20:57:
voor de importers onder ons (zijn er nu wel een hoop denk ik)

want als ik dus mijn URA discje misloop wordt ik helemaal bad
Ik schok me dood toen ik dit aan het lezen was, maar toen er stond alleen de eerste kon ik al gelucht adem halen ;)

Mmm effe gekeken op de site en daar staat dat ik hem op 29 november 2002 gepreorderd heb. Dat moet vroeg genoeg zijn dacht ik zo :P
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 22:47:
[...]
Hmmm dat wordt PAL dan :/
Naja, Metroid lekker eerder en toekomstige games ook, Zelda dan maar iets later. Ik wil wel die bonus disc :)
Typisch trouwens, de bonus disc is nu al meer waard dan de originele game :) kweet niet meer waar, maar er stond ergens The Wind Waker voor $49.99, en de bonus disc $69.99 :D
Dat vind ik helemaal niet gek.
De bonus disc is echt een "collecters item" en het is ook nog eens één van de beste spellen die ooit gemaakt is :>
Van The Wind Waker weten we opzich nog weinig van af en die jappen laten er ook niet veel op los.

[ Voor 6% gewijzigd door Elroy op 07-02-2003 22:55 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 07 February 2003 @ 22:52:
[...]

Ik schok me dood toen ik dit aan het lezen was, maar toen er stond alleen de eerste kon ik al gelucht adem halen ;)

Mmm effe gekeken op de site en daar staat dat ik hem op 29 november 2002 gepreorderd heb. Dat moet vroeg genoeg zijn dacht ik zo :P

[...]

Dat vind ik helemaal niet gek.
De bonus disc is echt een "collecters item" en het is ook nog eens één van de beste spellen die ooit gemaakt is :>
Van The Wind Waker weten we opzich nog weinig van af en die jappen laten er ook niet veel op los.
Nu ik erover nadenk, volgens mij is het harstikke illegaal die bonusdisc te verkopen. Nintendo shipt m toch gratis mee? Hoe kan Amazon het dan (los) verkopen :? :X
Ook als je 2x TWW besteld, krijg je maar 1 gratis bonus disc :r
Volgens mij gewoon smerige praktijken van Amazon.com... :r :r Ik mail DVDBoxOffice wel ff voor die bonus disc anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 21:01

admiral866

The King Personality Disorder

hmmz damned, heb ik net gister mijn cc speciaal voor dvdboxoffice thuis gestuurd gekregen, komen ze met deze but melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

admiral schreef op 07 februari 2003 @ 23:10:
hmmz damned, heb ik net gister mijn cc speciaal voor dvdboxoffice thuis gestuurd gekregen, komen ze met deze but melding :(
Waar heb je jou cc aangevraagd? enige bank waar ik redelijk info vind op internet is de sns bank.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Phydomir schreef op 07 februari 2003 @ 23:17:
[...]

Waar heb je jou cc aangevraagd? enige bank waar ik redelijk info vind op internet is de sns bank.
gwoon bij me eigen bank, www.abnamro.nl
anders moet je maar ff naar een kantoor van je bank, want lijkt me wel het handigst als je bij dezelfde bank blijft.
Dus dat wordt naar buiten vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
DAMN, hoe en wanneer weet je of je wel of niet de bonus-dsic krijgt?

Krijg je die URA zelda eerder toegestuurd? Of pas als TWW echt uitkomt?

Freeloader compatibility update:

Metroid Prime & Animal Crossing werken met de 1.04 versie!

[ Voor 26% gewijzigd door Deddiekoel op 07-02-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 07 februari 2003 @ 23:35:

Freeloader compatibility update:

Metroid Prime & Animal Crossing werken met de 1.04 versie!
Je hebt dus de 1.4 versie van Play gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Nee, ik heb zelf de 1.06B. Maar ik heb de 1.04 wel in de winkel gezien. Iemand die ik ken heeft de 1.04 en die zegt dat MP en AC gewoon werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

waarom de 1.04 kopen als de 1.06b beter werkt ? en nu ook verkrijgbaar is, en als je die 1.04 krijgt, zou ik die asap wisselen voor die 1.06b, want die 1.04 is gewoon buggy =P

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 08 februari 2003 @ 09:55:
Nee, ik heb zelf de 1.06B. Maar ik heb de 1.04 wel in de winkel gezien. Iemand die ik ken heeft de 1.04 en die zegt dat MP en AC gewoon werken!
ik heb gelezen dat bij MP de kleuren raar zijn met 1.04. wat geel moet zijn is blauw enz. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

betreft Freeloader belangrijk voor mensen die bij DimensionPlus gekocht hebben!

Heb ze net aan de telefoon gehad, ze krijgen de nieuwe versie volgende week binnen (like 13 februarie). Je kan dan gewoon je 1.4 versie ruilen tegen de 1.6b versie. Goed om te horen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

admiral schreef op 07 February 2003 @ 23:25:
[...]

gwoon bij me eigen bank, www.abnamro.nl
anders moet je maar ff naar een kantoor van je bank, want lijkt me wel het handigst als je bij dezelfde bank blijft.
Dus dat wordt naar buiten vrees ik :P
offtopic:
Daar zit ik nu maar moet je een minimaal netto inkomen van €900 per maand hebben.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

:D Net al m'n wavebirds erin gestopt :D
Ziet er echt koel uit, jammer dat m'n vierde controller dan gewoon is :P

Nu ik em er (voor t eesrst) instop valt t me op dat dat snoertje wel erg kort is..
Zijn er toevallig verlengsnoeren voor? :)

SSBM ook even gespeeld, maar maar met z'n 2en, dat moet met meer natch..
Is die adventure mode btw koel? :) Als ik de achterkant moet geloven is dat gewoon een platformer? Lijkt me stug :P
Nja, kga nog wat tryen zo :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okyah schreef op 08 februari 2003 @ 10:51:
:D Net al m'n wavebirds erin gestopt :D
Ziet er echt koel uit, jammer dat m'n vierde controller dan gewoon is :P

Nu ik em er (voor t eesrst) instop valt t me op dat dat snoertje wel erg kort is..
Zijn er toevallig verlengsnoeren voor? :)

SSBM ook even gespeeld, maar maar met z'n 2en, dat moet met meer natch..
Is die adventure mode btw koel? :) Als ik de achterkant moet geloven is dat gewoon een platformer? Lijkt me stug :P
Nja, kga nog wat tryen zo :)
adventure is wel cool. het zijn vooral gevechten maar er zitten ook een paar platform levels bij. :)
en er zijn verlengsnoeren. volgens mij kan je ze kopen bij www.dimensionplus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 10:59:
[...]

adventure is wel cool. het zijn vooral gevechten maar er zitten ook een paar platform levels bij. :)
en er zijn verlengsnoeren. volgens mij kan je ze kopen bij www.dimensionplus.nl
Mkae, kga even kijken dan :)
Kheb nu gewoon de tv dichter bij de bank gezet :P
Maarja, normaal gebruik ik gewoon een wavebird, maar er komen straks een zooi mensen en dan willen we wel met z'n 4en SSBMen :*)
Tziet er echt koel uit btw, zo 3 wavebirds op een rijtje (wat minder is, is t rijtje bankbiljetten dat nu verdwenen is btw 8)7)

mhm, ze hebben een blaze en sun cable..
Iemand ervaringen met die kabels? De een is 2 keer zo duur als de ander, maar zit er ook nog kwaliteitsverschil tussen? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 08-02-2003 11:11 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zoals al vaker gezegt: Koop de originele. :) Eerlijk waar daar heb je echt de beste kwaliteit gegarandeerd.

btw voor de metroid mensen NOE heeft een website gemaakt voor MP check het maar uit:

http://194.192.82.242/metroid/flash/player.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
Kan iemand me vertellen wat de fuck Viewtifull Joe is.. Iedereen hier is er gek van heb ik het idee maar ik heb er nog nooit van gehoord en geen flauw idee van wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

schnumi schreef op 08 februari 2003 @ 11:13:
Zoals al vaker gezegt: Koop de originele. :) Eerlijk waar daar heb je echt de beste kwaliteit gegarandeerd.
Nja, ik heb een originele cube, een origele classic controller, een originele rgb-kabel erbij gekocht en 3 originele wavebirds (ohja en drie originele spellen:P)
Oftewel, ik ben wel voor originele dingen ;)
Maar ik kan geen origineel verlengsnoer vinden, enkel 1 van blaze en een van sun op DimensionPlus ieg :)
RedruM schreef op 08 februari 2003 @ 11:16:
Kan iemand me vertellen wat de fuck Viewtifull Joe is.. Iedereen hier is er gek van heb ik het idee maar ik heb er nog nooit van gehoord en geen flauw idee van wat het is.
Een van de 5 spellen die Capcom heeft aangekondigd, meer weet ik er ook niet van, maar meneer Google zal je vast verder kunnen helpen :P
;)

[ Voor 29% gewijzigd door Okyah op 08-02-2003 11:18 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Okyah schreef op 08 februari 2003 @ 11:17:
[...]

Nja, ik heb een originele cube, een origele classic controller, een originele rgb-kabel erbij gekocht en 3 originele wavebirds (ohja en drie originele spellen:P)
Oftewel, ik ben wel voor originele dingen ;)
Maar ik kan geen origineel verlengsnoer vinden, enkel 1 van blaze en een van sun op DimensionPlus ieg :)

[...]

Een van de 5 spellen die Capcom heeft aangekondigd, meer weet ik er ook niet van, maar meneer Google zal je vast verder kunnen helpen :P
;)
never mind me lag zeker nog te slapen. 8)7 Dacht dat het om een RGB kabel ging excuses. :Y) En nee volgens mij zijn er geen originele verlengkabels idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 08 February 2003 @ 09:55:
Nee maar je had er toch al een, en dan nog een van Play? Of heb je die nu en heb je nu 2x 1.06B? Want dan wil ik er wel 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RedruM schreef op 08 February 2003 @ 11:16:
das is een 2d platform game :)
voor filmpje kijk hier:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Nedgame hebben ze 1.04 getest en zowel MP,RE0 SMB2 en AC werkten gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deddiekoel schreef op 07 februari 2003 @ 23:35:

Je krijgt de URA Zelda pas thuisgestuurd als TWW ook uitkomt, dat is sowieso al naaierij...
want ik ga echt niet URA spelen als ik TWW heb
anyway, je krijgt geen garantie van dvdboxoffice, hebben ze me verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

even over de verlengsnoeren,

heb er zelf 2, en lamsh heeft er dacht ik zelfs 3 of 4, maar er zijn idd geen officiele (d8 ik) en het boeit ook geen reet voor verlengsnoertjes, want ze doen het prima (ook moeilijk om niet te werken, ze hoeven maar 1 ding te doen =\)

de snoertjes zijn gekocht bij bart smit d8 ik, dus je kan ze wel vinden bij elke gameshop lijkt me. (bij de bart smit ook alweer uitverkocht enzo, dus ze zijn wel in trek)

ze zijn zeer handig, verlengen zo'n 2.5/3 meter wat erg handig is, en ze kosten 4/5 euro ofzo, dus een prima vervanging voor als je een wavebird te duur vind, of je al 4 controllers hebt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ehm, cheaten is lame and all :P
Maar.... :)

Weet iemand of t mogelijk is om alle characters te unlocken in een keer in SSBM? :)
Want kkrijg zo een lading mensen over de vloer en kheb dat spel pas net en nog geen characters erbij :P
Kkan t overigens niet ergens vinden, enkel de manieren waarop je ze kan unlocken..
Kzou btw de savegames weer weggooien, na vandaag, hoor :P
En dat is echt waar :D
Kdenk dat t niet kan, maar kvraag t maar voor de zekerheid :P
yamAUchi schreef op 08 February 2003 @ 12:09:
even over de verlengsnoeren,

ze zijn zeer handig, verlengen zo'n 2.5/3 meter wat erg handig is, en ze kosten 4/5 euro ofzo, dus een prima vervanging voor als je een wavebird te duur vind, of je al 4 controllers hebt =)
Tja, die wavebirds zijn wel erg duur, maar ook erg handig imo :)
Kvind de gewone controller een bit te licht, t snoer trekt die een bit naar achter, maarja, ik ben ook nogal die wavebirds gewend nu...

[ Voor 37% gewijzigd door Okyah op 08-02-2003 12:15 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nee, je kan niet alles tegelijk unlocken.
Misschien wel met de FL :X

Maar als je wilt weten hoe je de spelers unlocked kijk dan effe op mijn site.
Bijvoorbeeld Luigi is heel makkelijk om vrij te zetten :)

Ura Screenies :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_13.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_11.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_9.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_7.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_5.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_3.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/020703_zeldamq_1.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door Elroy op 08-02-2003 12:26 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Elroy schreef op 08 februari 2003 @ 12:19:
Nee, je kan niet alles tegelijk unlocken.
Misschien wel met de FL :X

Maar als je wilt weten hoe je de spelers unlocked kijk dan effe op mijn site.
Bijvoorbeeld Luigi is heel makkelijk om vrij te zetten :)
Mkae, thnx.. :)
Nja, niet met de freeloader, maar met die extended version (gameplay ofzo?) zou t toch kunnen, een soort gamegenie ofzo :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ik moest weer even lachen hoor. Las net een stukje in de telegraaf over ene Guus van der Pol die deze week besloot om alle geweldadige computerspelletjes uit de schappen van zijn winkel Top 1 Toys te doen. En dan zie je bij het bijgaande plaatje hoe hij een GAMECUBE in de prullenbak gooit. Een gamecube met een library van zo'n 100 games waarvan er ongeveer 2 geweldadig zijn. Hhaha mooi is dat hoor :) En hij is zo trots en blij dat ie dat gedaan heeft, totdat hij dadelijk zijn balans moet opmaken en erachter komt dat hij bijna failliet is omdat ie niks verkoopt :) Gamesverkopen stijgen de pan uit en hij gooit ze uit zijn assortiment. Wat een oetlul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 12:21:
O ik moest weer even lachen hoor. Las net een stukje in de telegraaf over ene Guus van der Pol die deze week besloot om alle geweldadige computerspelletjes uit de schappen van zijn winkel Top 1 Toys te doen. En dan zie je bij het bijgaande plaatje hoe hij een GAMECUBE in de prullenbak gooit. Een gamecube met een library van zo'n 100 games waarvan er ongeveer 2 geweldadig zijn. Hhaha mooi is dat hoor :) En hij is zo trots en blij dat ie dat gedaan heeft, totdat hij dadelijk zijn balans moet opmaken en erachter komt dat hij bijna failliet is omdat ie niks verkoopt :) Gamesverkopen stijgen de pan uit en hij gooit ze uit zijn assortiment. Wat een oetlul!
euhh vaag idd. Als je ze dan wegdoet verkoop ze dan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

of geef ze aan mij ! =)

review site wordt gestaag aan gewerkt, denk over paar weken public ofzo .. of over maandje .. of over 2 maanden .. ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
das leuk voor een zwerfer die uit een vuilisbak wil eten. vind ie staks een cube :) :7

waar is die winkel eigenlijk? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw mensen welke RPG is beter voor de Snes: Lufia of Illusion of Time? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
schnumi schreef op 08 February 2003 @ 11:13:
btw voor de metroid mensen NOE heeft een website gemaakt voor MP check het maar uit:
_/-\o_ erg mooi gemaakt.........
En dan zie je bij het bijgaande plaatje hoe hij een GAMECUBE in de prullenbak gooit.
Wat een oetlul!
HaHaHa, de andere consoles pasten zeker niet in de prullenbak ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Delirium2001 op 08-02-2003 12:44 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

yamAUchi schreef op 08 februari 2003 @ 12:33:
of geef ze aan mij ! =)

review site wordt gestaag aan gewerkt, denk over paar weken public ofzo .. of over maandje .. of over 2 maanden .. ;]
Dat zal dan wel 2 maanden worden, met TWW enzo zometeen playable ;)

Maareh iemand nog Luigi's mansion en waverace: blue storm kopen?
Zijn wel japans, daarom verkoop ik ze.
Waverace is vet spel, die koop ik amerikaans. En Luigi snap je geen fuck van als het japans is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand dat stuk op ign van gamecube 2003 posten aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
GameCube in 2003: Part 1

Think it's going to be a slow year for Nintendo's next-generation console? Think again.

February 07, 2003 - Nintendo's 2002 year has come and gone, and with it classic titles like Eternal Darkness: Sanity's Requiem, Metroid Prime and Super Mario Sunshine. Though sales of some games in particular could have been better, there was no question about quality. Most critics named Retro Studios' first-person adventure as 'Game of the Year,' and nearly all of Nintendo's releases received similar high praise.
The big question is: can 2003 live up to last year? Or better yet, is there enough software in place for a better 12 months? We think so. In fact, we're betting you'll be surprised by just how many AAA titles are in development for GCN.

Part 1: The Nintendo Published Games
Keep reading as we take you through the lineup this year and break down the most important games on the way. In Part 1 of this feature, we explore the software coming to GameCube by way of Nintendo. These are all exclusives. And they're also some of the biggest games of the year.

--------------------------------------------------------------------------------

Legend of Zelda: The Wind Waker
Developer: EAD
Publisher: Nintendo
Release Date: March 24
Exclusive: Yes

Directed by Eiji Aonuma, the same head of the N64 Majora's Mask, Legend of Zelda: Wind Waker is the next chapter in Nintendo's popular, critically acclaimed adventure series. The title's stylized cel-shaded presentation shocked some gamers when Nintendo first unveiled it, but the end product is -- love or hate the look -- still very polished, clever and extremely fun. The story, set 100 years after the events in Ocarina of Time, follows the latest Link as finds himself on an adventure to rescue his kidnapped sister. Huge worlds and lots of sailing separate dungeon exploration, puzzle solving, item building and general Zelda happiness.

Having beaten the import version of the game, the general opinion at IGN is that Wind Waker is better than Majora's Mask, though perhaps not quite as brilliant as Ocarina of Time.

Despite the game's early March release date, if pre-orders are any indication it's bound to be one of the bigger debuts of the year. It doesn't hurt, either, that this one comes packed with both the Legend of Zelda: The Ocarina of Time and Master Quest for those who pre-order.

Click here to watch our latest Wind Waker video preview

--------------------------------------------------------------------------------

Animal Crossing 2
Release Date: TBA 2003

Nintendo's Animal Crossing was a solid success for the company, both in Japan and later in the States. The "communication game," which enabled players to move into a new, animal-ized city and live life on their own, make friends, go to work, manage crops, and collect items, was billed by Shigeru Miyamoto as something of an alternative to online games.

Late last year Nintendo confirmed that a GameCube sequel was underway, but in typical form offered no details regarding the game. The press immediately speculated that the new version could be launched in 2003 as an online title, and while Nintendo has admitted that it has online games in the pipeline, it has yet to confirm whether or not Animal Crossing 2 is one of them. Regardless, at the very least players can look forward to improved community features and much more to do and see.

F-Zero GC
Developer: Amusement Vision / EAD
Release Date: June 23, 2003

Nintendo's F-Zero franchise is one of its most beloved, so it came as a shock when the publisher announced last year that Sega development studio Amusement Vision had been selected to handle the GameCube update, known simply as F-Zero GC. The entry, a joint production between EAD and Amusement Vision, would accentuate the speed of the franchise and still retain a flashy graphic presentation befitting of a next-generation console. Also, announced the companies, it would share a connection to a simultaneously developed arcade version called F-Zero GC, running on the Nintendo Triforce hardware.

F-Zero is fast and beautiful

F-Zero GC has really come together in recent months, as the latest screenshots and videos of the game have proved. It looks not only beautiful, but moves with a speed paralleled by few other racers. The game will be fully playable at this year's Electronics Entertainment Expo, complete with classic characters and craft from the series and a four-player mode, and is scheduled to ship in June. This is easily one of our most anticipated projects.

See the latest direct-feed videos of F-Zero

Mario 128
Developer: Nintendo
What is Mario 128? We're not entirely sure. The title has been referenced vaguely in obscure Japanese interviews with Shigeru Miyamoto, is still mostly a mystery. It could be a mere port of the "Mario 128" demo previewed to the press at Space World 2000. And it could also be a brand new Mario platformer -- one, according to rumor, more impressive than Super Mario Sunshine. In a Playboy Japan interview last year, Shigeru Miyamoto said about Mario 128: "I believe that with this game you'll be able to feel the 'newness' that was missing from Mario Sunshine." Sounds good to us.

Pokemon GameCube
Developer: Unknown (Nintendo or HAL)

This is supposed to be one of the big ones and Nintendo has done everything it can to keep the project under wraps. Originally thought to be a music title based on the Space World 2000 demo Meowth's Party, Nintendo later dismissed such notions. Questioned one year ago to the date, NCL head Satoru Iwata and designer Shigeru Miyamoto said that they were throwing around ideas for a Pokemon GameCube title, but that they couldn't reveal anything at the time. Rumors persist that this still-secret effort, like the sequel to Animal Crossing 2, could be one of the key games planned to back the launch of an online network for GameCube. Nintendo, of course, isn't talking but it's likely to tell all at E3 2003.

HAL Secret Project
Developer: HAL

Whether it's a sequel to Super Smash Bros. Melee or an all-new franchise altogether, Japan-based developer HAL is definitely working on a new project for Nintendo's next-generation console that's almost certain to be released later this year.

"The three of us [including Shigeru Miyamoto and Mr. Sakura, president of HAL] went out to a very, very delicious dinner in Kyoto in celebration of Super Smash Bros. success in Japan and had a very interesting conversation about what the future holds," said Satoru Iwata in March of last year. "Once we are more sure about where this is going we'll probably be making some announcements."

We expect that Hal's secret project will be unveiled as one of the major Nintendo draws at E3 2003.

Mario Kart GCN

Mario Kart GCN, the next installment of the hit racing series, was unveiled in a brief video clip tucked away on a television monitor behind Nintendo's booth at E3 2002. There, showgoers saw footage of icons Mario and Luigi happily skidding around a blacktop arena in their trademark vehicles. And Nintendo has barely mentioned the franchise by name since. Mario Kart remains one of the publisher's biggest commodities and the sequel is highly anticipated. It will almost surely be unveiled in playable form, sporting four-player abilities and possible GBA link features, at E3 2003, but the big question is, will it also be online?

Mario Kart GC from E3 2002

Shigeru Miyamoto last year said that though Nintendo possessed the technology to bring the game online, and that indeed Mario Kart would be the perfect choice for a flagship network title, Nintendo wouldn't do it unless the online model started to make since from a business perspective. Still, if the company does decide to enter the broadband market with its own titles, Mario Kart is certain to lead the pack.

Pikmin 2
The original Pikmin for GameCube is arguably Nintendo's most experimental title in years, and it remains one of our favorite selections for the console. Part strategy and part adventure game, the project enabled players to become a marooned alien explorer and command an army of alien creatures, Pikmin, to help the character retrieve his scattered spacecraft parts and get home. Though extremely fun and balanced, the title was criticized by some as being too short and easy.

Nintendo announced several months ago that a GameCube sequel has been in the works for a solid while. In an interview in 2002, Shigeru Miyamoto said that Pikmin 2 could be completed in half of a year. As with so many Nintendo projects, we don't know anything about it, but we can assume that it involves a return to the planet of the Pikmin, more excellent puzzles, and more beautiful sights to see. An E3 2003 debut is highly likely.

Star Fox Armada
Developer: Namco

In the last year and a half, Nintendo has turned to talented third-party developers to pilot some of its biggest licenses. Such is the case with Star Fox Armada, the next installment of the Fox McCloud space shooter franchise. The game is under development by Namco Entertainment and tentatively set for release later this year (though it may slip in 2004, say sources).

This time around, players can expect a full-blown sequel to Star Fox 64 complete with space and land flight missions, tank battles, a four-player battle mode and a two-player cooperative mode in which one player flies Fox's craft while the other stands out on the wing and shoots down enemies.

Mario Tennis
Developer: Camelot

The Camelot Software Planning-developed Mario Tennis 64 was ultimately one of the platform's best multiplayer titles and indeed one of our favorite tennis games. In March of 2002, Camelot and Nintendo announced that a GameCube sequel was in development and aired first screenshots of it. Camelot co-founder Takahashi Shyugo said then that the GCN production would be an extension of the N64 game with more advanced moves, and early screens showcased a title that looked very similar to its predecessor despite the fact that there were some graphic improvements such as fur-shaded tennis balls.

Mario Tennis before makeover, early 2002

Late last year, though, Japanese reports surfaced which suggested that the Mario Tennis had received a massive makeover that would please fans of the franchise. These allegations remain unconfirmed. Expect Mario Tennis to show up in playable form, and probably with a GBA connection, at E3 2003.

Mario Golf

Nintendo announced a GameCube update to the Mario Golf in March 2002, the same time that the next Mario Tennis installment was revealed. The same rules apply. Developer Camelot said that the GCN sequel would be based on the N64 game and first screen grabs seemed to prove this point. Again, though, end of the year news stated that the title had received major visual enhancements since it was first shown. Mario Golf is certain to debut in playable form at E3 2002 alongside its tennis counterpart.

Camelot RPG

In January of 2001 Camelot told Japanese magazine 64 Dream that it would begin work on a GameCube RPG as soon as it finished the GBA title Golden Sun. No details have surfaced about the game since. Speculation is that the RPG could in fact be a GameCube version of Golden Sun. This is, of course, still unconfirmed, but we're hoping for answers out of E3 2003

Too Human
Developer: Silicon Knights

Developer Silicon Knights' baby, Too Human was born to life as a four-disc action-RPG for the original PlayStation, but was switched to GameCube when Nintendo aligned itself with the now-second-party. When we say 'switched' to GameCube, though, that's not exactly accurate. Rather, the title, which neither Silicon Knights or Nintendo will officially confirm is in development but was shown in FMV form as a GCN attraction at Space World 2000, has been totally revamped for the next-generation console.

Set in 2450 AD, Too Human, like Eternal Darkness, is also something of a psychological thriller, but instead of time travel and "magick," it deals with the themes of symbiosis as humankind reaches new stages of evolution. Players control John Franks, a detective who uses cybernetic enhancements to increase his fighting power, strength, damage points and more as he progresses through the futuristic world. Players also are encouraged to take steps throughout the course of the game to determine their own outcome and eventually one of several different possible endings. The game is allegedly epic and if Silicon Knights is still striving for the goals it set for the original PS1 version of Too Human, the title could be as many as 80 hours long.

FMV images of the GCN version snapped at Space World 2000 showcased Japanese character influences and disturbing themes dealing with the regeneration of human bodies.

Say hello to Too Human from Space World 2000

Silicon Knights has stated on several occasions that its GCN adventure Eternal Darkness ran on a subset of the Too Human game engine.

Will it show up at E3 2003? We don't know. But our fingers are crossed because this is currently our most anticipated videogame on any platform, period.

Silicon Knights Secret Project
Developer: Silicon Knights

We have reason to believe that Silicon Knights has multiple projects in the works. We have no idea what. It's possible that the company's secrets work(s) could debut before Too Human sometime later this year. Whatever the company is working on, it's likely to be announced within the next several months.

"Game Zero"
Developer: Zoonami

In early 2000 UK development studio began work on a GameCube title tentatively called "Game Zero." We know very little about it. The game is apparently character based and features elements of science fiction, including a story that deals with a "planet," ad "strange telescope" and something or someone that has been "entombed." Cryptic? Welcome to the world of Nintendo videogames and the developers who make them.

Game Zero design document, courtesy Zoonami

Little as we do know about the game, we are familiar with the talent. Zoonami is headed by Martin Hollis, who was ex-head of software at Rare and also project lead on both GoldenEye 007 and Perfect Dark. At least one of the artists at the company is also from Rare and worked on such memorable offerings as Conker's Bad Fur Day. Nintendo has taken a very special interest in the company. "Game Zero" is expected to be unveiled at E3 2003.

1080 Avalanche
Developer: NST

1080 Avalanche, playable for the first time at Cube Clubs just a few months ago, is one of the few 2003 GCN titles that isn't surrounded in mystery. The game is very much an update to the N64 1080, with more interactive courses and improved visuals. A new "avalanche" feature causes geometrical landmasses to split apart and create havoc for players as they ride. Each track sports a variety of different paths, too.

1080 Avalanche has some hurdles to overcome

Early play tests with the game revealed a title that, for all of its additions and changes, didn't play or sadly even look very different from the N64 original, which was disappointing to many. This could be one of the reasons why the game has slipped from its early 2003 release date into later this year.

NST Secret Project
Developer: NST

Sources alleged more than a year ago that NST was underway with two new projects for GameCube, one of which turned out to be 1080 Avalanche. The other is still unknown. However, rumors abound suggest that the company could be working on an update to the Pilot Wings franchise. An unveiling of the mystery title is likely at E3 2003.

Final Fantasy: Crystal Chronicles
Developer: Game Designer's Studio

From Game Designer's Studio comes Final Fantasy: Crystal Chronicles, easily one of the most anticipated videogames of 2003. The title, which will be published by Nintendo and is exclusive to GameCube, takes players into a dreary new world nearly overpowered by a mysterious and all-too dangerous vapor. To stop its race from going extinct, the people of the land use technological crystals to illuminate force fields that defeat the mist, but the crystals provide only a temporary solution. Once a year the crystals must be purified with mana-water or else the shields will fall and all will be lost. And so "crystal caravans," or groups of youths with the goal of seeking out and retrieving mana-water, are sent out across the land. Crystal Chronicles is the story of one of those groups.

The game, which features impressive real-time 3D graphics, is made all the more unique by both a GBA connection in which Nintendo's handheld can be used as a controller to play and by a multiplayer mode in which four players can simultaneously control one member of the "caravan." The battle system, though obviously influenced by previous Final Fantasy games, seems to also unfold with more control in a real-time fashion.

Crystal Chronicles is set to be one of 2003's biggest games

The game is expected to sell systems when it debuts later this year. Look for it to be fully playable at E3 2003.

So is that it?
Not even close. Nintendo is sure to unveil a handful of mystery games at E3 2003 that will complement the games we've listed above.

And remember, today's update only encapsulates first-party published GameCube titles in 2003. We haven't even started on some of the third-party exclusives and big name efforts on the way. Between Capcom and Namco, not to mention technological powerhouses like Factor 5, there's a lot more to come.

Tune in next week for Part 2 of our ongoing look at GameCube in 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat ziet er zeer goed uit eh...
Mijn nieuw gamecube jaar begint in Maart, eind Maart, if you know what I mean...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
admiral schreef op 08 February 2003 @ 12:43:
[...]

Dat zal dan wel 2 maanden worden, met TWW enzo zometeen playable ;)

Maareh iemand nog Luigi's mansion en waverace: blue storm kopen?
Zijn wel japans, daarom verkoop ik ze.
Waverace is vet spel, die koop ik amerikaans. En Luigi snap je geen fuck van als het japans is :P
hoeveel wil je voor WaveRace?
mischien ga ik een freeloader halen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik ben op zoek naar een vga box voor de pal game cube

Ik heb al heel wat gegoogled en winkels afgebeld, ze hebben wel vga boxen voor game cubes maar dan alleen voor de amerikaanse of japanse versie
Ik vroeg me af of jullie wisten waar ik een vga box kan kopen die ook geschikt is voor de pal versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

mooi nieuws ilyc, bedankt!

Dat wordt dus wachten op de E3; die is mei ofzo?
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 13:17:
[...]
hoeveel wil je voor WaveRace?
mischien ga ik een freeloader halen dus....
Ik heb je even gemailed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Phydomir schreef op 08 February 2003 @ 10:47:
[...]

offtopic:
Daar zit ik nu maar moet je een minimaal netto inkomen van €900 per maand hebben.
Ehm, dat heb ik ook niet :P
En ik sta ook nog eens maximaal rood op het moment.
Ik heb iets van 600 /maand (Bijbaantje + stufi).
Nog redelijk wat voor student, maar nog steeds te weinig hoor :P

Ik zag het net staan op www.abnamro.nl/creditcard van die 900 euro ja.
Volgens mij ben ik dan nooit op zie page geweest. Ik had het aangevraagd toen ik een keer was ingelogd voor internetbankieren, en ergens via een linkje naar cc aanvragen gegaan was.

Nou succes iig.

volgens mij heb ik me hier aangemeld.
http://www.abnamro.nl/fra...en/betalen_part/aanvraag1

[ Voor 9% gewijzigd door admiral866 op 08-02-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat overzicht klinkt goed. :)

mijn vraag hier nog maar een keer neerzetten anders lezen mensen er misschien overheen. :)
schnumi schreef op 08 February 2003 @ 12:38:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUFIA!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schnumi schreef op 08 February 2003 @ 13:42:

mijn vraag hier nog maar een keer neerzetten anders lezen mensen er misschien overheen. :)

[...]
ik heb beide games niet maar ik hoor veel meer goede dingen over Lufia dan over die andere.
Mischien omdat die andere minder bekend is.... maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is dus een goede reden op Lufia te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zo te horen Lufia dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 08 February 2003 @ 12:38:
Ik heb Lufia niet gespeeld maar ik vind Illusion of Time goed. Zijn ook nogal verschillend, Lufia is turn-based vechten, Time is realtime.

edit: www.rpgfan.com staan wel goeie reviews voor snes rpg's

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

aah eindelijk TWW en prime en een memory card besteld.
Er staat nog wel steeds bij dvdboxoffice dat je nog "eligible" bent voor de bonusdisc als je nu pre-orderd. Dus hopelijk krijg ik em nog erbij.
1x Memory Card 251 @ $38.95 (€23.73 ipv ~€27)
1x Metroid Prime @ $72.95 (€44.45 ipv ~€60)
1x Legend Of Zelda : The Wind Waker @ $71.95 (€43.84 ipv ~€60)

You will be billed in CAD Dollars..

Item(s) will be shipped to:

F Huisman
Echt relaxed die prijzen zeg, heb even euro's erachter gezet mbv XE.com. En worden ze nog gestuurd ook :P en eerder dan hier. Nahja eigenlijk wist iedereen het al, maar vond ff leuk om te zeggen ;)

Op m'n to buy lijstje staan verder nog Ac Mario party en 2 wavebirds. Maar eerst maar es kijken wat ik van de belasting terug krijg.
Iemand nog tips voor de belasting als je student bent ? :)

[ Voor 26% gewijzigd door admiral866 op 08-02-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

schnumi schreef op 08 februari 2003 @ 13:42:

[...]
Lufia!!!!
Maar dan wel Fortress of Doom en niet Rise of the Sinistrals!

Oh, dat spel is zo koel, de emoties, de muziek O+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik ben op zoek naar een vga box voor de pal gamecube

Ik heb al heel wat gegoogled en winkels afgebeld, ze hebben wel vga boxen voor game cubes maar dan alleen voor de amerikaanse of japanse versie
Ik vroeg me af of jullie wisten waar ik een vga box kan kopen die ook geschikt is voor de pal versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

bartje smit (eplaza) maar das ut zelfde toch ? 8)7 heeft wreed aanbiedingen

smugglers run....15 euro
tony hawk 3.....25 euro
tony hawk 4....40 euro

en nog meer games voor 25...35...40... euro enzo :)

helezooi afgeprijsd :) (kheb ut niet meer onthoude :X )

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yohann!s schreef op 08 February 2003 @ 14:52:

smugglers run....15 euro
tony hawk 3.....25 euro
tony hawk 4....40 euro

blijkbaar niet bij mijn bart smit want daar heb ik gisteren gekeken, en daar was alles gewoon normaal...
behalve dat van smugglers run en tony hawk 3 , die waren daar ook afgeprijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes.....! Eindelijk mijn Gamecube tas binnen Afbeeldingslocatie: http://www.vshop.nl/easyshopmaker/e1_29.jpg

En trouwens ik heb met die Metroid Prime site van NOE alle voorwerpen al gehaald (is niet zo moelijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 21:02

Tarin

Just plain weird.

THPS 4 nu al €40? Die is pas net uit.. (en ik had hem 2 weken geleden ofzo voor m'n broertje gekocht.. €54.95 @ futurezone).. Nah ja.. ze vermaken zich er wel mee.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 15:03:

En trouwens ik heb met die Metroid Prime site van NOE alle voorwerpen al gehaald (is niet zo moelijk :D)
hmm wel leuk gemaakt die site, maar ik snap er geen zak van, waar slaat het op?
hebben ze geen info over het spel ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
Al iets gehoord van Iss pro evolution ?

Ik heb nog geen plaatjes van gezien , het is betrekkelijk stil rond deze game!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
• Sega will no longer release its sports games for Nintendo's console.
http://gamespot.com/games...s/0,10870,2910518,00.html

CIRKEL DER VERDOEMENISSSSS!! :P

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg * Dyxtra Tact of the Wind The Wind Waker Newsflash *

• Nog een review

http://www.miyamotoshrine.com/games/gc/zelda/review.php
It seems for every success Wind Waker has a fault. The sad thing is that apart from these faults Wind Waker is truly a fantastic game and if it had been delayed until the summer it could have been the best Zelda game ever. Wind Waker is visibly rushed. The number of dungeons and items is disappointing, as mentioned before later areas are much poorer than earlier ones and the game is artificially extended with long boat travel and a tedious collect-a-thon part near the end of the game. With these complaints aside Wind Waker is one of the best games I've played in a long time and I havent even been able to read any of the text in it. Wind Waker is truly brilliant and should be in every Gamecube owner's collection. Pre-order it now and experience two of the best games ever.
:( :( :( Ik vind het helemaal niks dat Nintendo tegenwoordig hun games netjes op tijd uitbrengt :/ Heb liever dat ze delayed worden ipv in elkaar geflanst om de release date te halen (Zie bijv ook SMS).

Hier nog wat meer commentaar uit deze thread.
Yeah, everyone thinks its the best game ever until they get to the last last five hours of the game.

The horror. It's like something taken from 2002's annual of bad gameplay jokes. Won't go into details, but it's totally unforgivable.

Anyone's who finished the game (or lost interest near the end) knows exactly what I'm talking about.

Pity because the rest of great.
Opinions are personal: but out of about 10 people I know who played through Kaze No Takuto back last year, about half of them actually gave up around 25% before the end of the game from sheer boredom and tedium. It's not a dungeon, it's a whole act of the game. It's astonishing actually.

There was a thread on Tokyopia about back then and it was amazing how all the gamers in Japan shared the same opinion.

Not crushing hopes -- just trying to set them at a more realistic level. The game is wonderful until the final act.
Nou ja, topgame tot het eind. Toch driekwart BEST GAME EVAR!! :)

• USA Bonus disc pics

Afbeeldingslocatie: http://igngcngb.50megs.com/zeldaoot/zelda1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://igngcngb.50megs.com/zeldaoot/zelda2.JPG

Meer pics: http://igngcngb.50megs.com/zeldaoot/

Game Info
Titel: Legend of Zelda: The Wind Waker Google - HGCTS
Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo
Genre: Action RPG
Release date: JPN: 13/12/2002 - USA: 25/03/2003 - EUR: 03/05/2003
Media: Trailer | Screenshots
Elroy schreef op 06 February 2003 @ 22:45:
Ik vind WaveRace echt een topspel, alleen heb ik hem in de Japanse versie.
Ik heb nu ook geen US/JAP console meer. Hij is US only :P
Als iemand hem heeft die op de party komt, meenemen :>
Heeft Waverace toevallig een taal optie? Mijn Cube eet als het goed is ook JPN games.
.Default. schreef op 07 February 2003 @ 11:50:
Ja goed he, dit was de mooiste die ik kon vinden (alle eer gaat naar Phusebox).
Zal ik dan maar een andere kiezen???
Uhh dat icon heb ik gemaakt en Phuse mag het gebruiken, afblijven met je poten kereltje :P
Phusebox schreef op 07 February 2003 @ 20:57:

gdvrr, hmm toen ik heb gemaild zeiden ze nog van wel. Ik hem hem 18 december besteld. Ik ga even mailen of ik er 1 krijg, moeten ze kunnen checken lijkt me.
schnumi schreef op 08 februari 2003 @ 11:13:

HIJ IS VET!!! KIJKEN MENSEN NU!!!! :D

Compleet met flash Metroid spel waar je upgrades kunt verzamelen enzo :) Bij sommige upgrades krijg je dan een rechts een klein filmpje waarin de werking wordt getoond, echt mooi gedaan :)

Let op, je verzamelt dezelfde upgrades als in het spel zelf dus dat zijn op zich al kleine spoilers. Niet meer dan wat rondwandelen is het beste, zeker niet helemaal spelen er zitten namelijk dikke spoilers in (geheime upgrade)! |:(
yamAUchi schreef op 08 februari 2003 @ 12:33:
Werk eens door man :P
Phusebox schreef op 08 February 2003 @ 15:08:
hmm wel leuk gemaakt die site, maar ik snap er geen zak van, waar slaat het op?
hebben ze geen info over het spel ofzo
Er is een hulp functie :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Illusion of Time is onder andere geweldig door zijn super-gladde gameplay, maar Lufia heeft toch echt wel wat meer diepgang/humor/verhaal.
Beiden zijn must-haves!

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
Hm Smugglers Run kost nu 15 euro bij de Bart Smit..
Was eerst toch 25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 08 February 2003 @ 14:52:

smugglers run....15 euro
tony hawk 3.....25 euro
tony hawk 4....40 euro

Ik wist het, ik wist het. Ik wist dat ik het me niet verbeelde. In welke stad heb jij gecheckt? Ik in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik heb nu al die items op die Metroid site. Alleen die tips nie :?
En wat kan ik nou met dat password?

Ow ik zie het al, dan kan ik later terug komen en dan heb ik alle items weer? :/

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 13:24:
hoi,

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 14:33:
hoi,

Ik ben op zoek naar een vga box voor de pal gamecube

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 15:32:
hoi,

hmmmz, i'm getting the strangest feeling of de-ja-vu

[ Voor 48% gewijzigd door Phydomir op 08-02-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 16:02:
Hmmm ik heb nu al die items op die Metroid site. Alleen die tips nie :?
En wat kan ik nou met dat password?

Ow ik zie het al, dan kan ik later terug komen en dan heb ik alle items weer? :/
Hulp doet wonederen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 15:44:
[...]

Ik wist het, ik wist het. Ik wist dat ik het me niet verbeelde. In welke stad heb jij gecheckt? Ik in Eindhoven.
goes :P echt een Zooi games stukken goedkoper :) behalve de echte nintendo games..die zijn gewoon nog 60euro :| jammer... maar jah :) kheb nu al 3GC games..misschien niet veel.... maar dan speel ik ze wel lekker veel :)

ook MP gespeeld (stand bij FRS & Eplaza) zag er goed uit :) zkr wel goed :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ja ZELDA IS ECHT EEN KUTGAME!!!!
KLOTE NINTENDO!
KLOTE GAMECUBE! ALLES IS KUT EN KLOTE!!!

ik ga weer smssen :)
ik heb al 30 shines. ik heersch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik heb net een reply gehad van Play op mijn vraag welke versie van de FreeLoader zij op voorraad hebben:
Hi there,

Thankyou for your enquiry.

We strive to keep our website as up to date and as thorough as possible. However, we regret to inform you that all our information regarding item specifications comes directly from the releasing studio's and therefore we are unable to provide any further details than those specified.

Sorry that we could not be of any further help.

If you have any further queries please contact us on 08458001020.

Kind Regards

Play
Schieten we lekker veel mee op 8)7 Daar bestel ik em dus niet...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 08 February 2003 @ 15:40:
Hm Smugglers Run kost nu 15 euro bij de Bart Smit..
Was eerst toch 25?
Ja was ie eerst ook (ik heb hem voor die prijs gehaald) maar kennelijk hebben ze nog een hele hoop over wat voor dumpprijzen wegmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Woei 15 euro is wel ok, zeg :)

Misschien dan ook maar even halen ofzo :*)
Zoveel kan ik wel kwijt, hoor :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26
SMB was ook 40 euro bij de Bart Smit en SSX Tricky 35 euro
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.