jagermeister1 schreef op 26 februari 2003 @ 23:30:
Om nog even op de LG L1710B terug te komen, Hoe weet ik nu welke ik bestel?
Men heeft het in het begin van dit topic over een 20 en een 16ms versie. Ik wil dus die 16ms versie hebben, lijkt me duidelijk.
Op welke webwinkel via de pricewatch ik ook kijk ik zie alleen de LG L1710B terwijl er in dit topic ook wordt gesproken over de LGL1710B(u) welke de 16ms versie zou zijn. Welke is de LG hieronder?

Dit ding is echt om te kwijlen, maar wat me ook opvalt is dat deze een zilvere voet heeft terwijl die webwinkels allemaal de versie met een zwarte voet aanbieden

. Ook weer zoiets. Wie heeft er meer duidelijkheid voor me?
edit:
sterker nog ik zie dat degene die verkocht worden wit of beige zijn

Dat is dan helemaal vaag. Hoe kom ik aan die zilvere?
Oja nog zoiets, Engelse LG site verkoopt hem zo
http://www.lge.co.uk/mod_...uid=2513&category_uid=643 Deze is helemaaaal anders met z'n veel bredere rand!

Voor mijn gevoel zijn ALLE LG 1710's wel zowat de 16ms uitvoering .. ik denk dat de 20ms d'ruit is
.. maar dan ga'k op me gevoel af en de TFT's die ik bij Epsilon bekeken heb
Ikzelf heb dus de LG 1710B(u) ... dus de luxere uitvoering van de 1710S met DVI-I en USB aansluitingen. Leuk dingetje .. zie een stuk of 4 pagina's terug
Mijnes heeft dus een helemaal donkere voet, maar boeiend .. het beeld is SUPERSTRAK .. en GHOSTING 0,0 !!!!

... m.a.w. supersnelle reactie .. kon mijn CRT niet aan tippen
Eerder ging ik er vanuit dat de 1710B ook nog een roteerbaar scherm had en een 2e scharnier in de voet, zoals de 1510B dat ook heeft .. maar mijn 1710B(u) heeft het niet .. wellicht zit dat um in die (u) maar geen kip die je dát zal kunnen vertellen vrees ik
Zijn er dan ook puntjes van kritiek?
Jah een paar ... het scherm kun je dus
niet roteren, alleen het scherm kun je kantelen want het onderste scharnier scharniert niet

... meest storend wellicht het lichte schemeren langs de rand bij een volstrekt zwarte achtergrond

... d'r is mee te leven!
Een ander minpuntje de verticale inkijkhoek is betrekkelijk klein .. (dus
niet de horizontale inkijkhoek!) .. een kwestie van IRL bekijken en checken of jij daar last van hebt!
Ultieme pluspunten zijn er ook ... zowel DVI-I als D-sub dus de monitor kun je op 2 PC's tegelijkertijd aansluiten en dan met een knopje switchen .. SUPER UITVINDING !!

Verder supersnel, klein, veel instellingsmogelijkheden, bij analoog D-sub kan ie zichzelf automatische instellen
waar was dat toen ik nog me CRT had .. ??
... en natuurlijk SUPER rustig en RETE STRAK beeld
Imho gewoon kopen en genieten