dubbel
[ Voor 100% gewijzigd door 65551 op 17-02-2003 17:30 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 55387
Voor de "buitenwereld" ja............Gilly schreef op 17 February 2003 @ 14:49:
[...]
Nee die Dutchvacc is nog dooier dan een kiezelsteen, daar veranderd nooit wat, aankondige van Fly-inn's staan er 4 weken na dato nog weleens op etc.
Dus die EHAM charts ....![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 55387 op 17-02-2003 18:09 ]
Heb jij de Jeppesen IFR Kit nooit gekocht/besteld? Daar staat in detail beschreven hoe je charts leestThe_FrankO schreef op 17 februari 2003 @ 12:39:
[...]
Dat kloptMaar ik was vergeten dat als je niet leest je niet leest dat er staat dat je eerst moet lezen voordat je vraagt
Even iets anders:
Weet iemand waar ik de nieuwe charts van EHAM kan vinden? Op dutchvacc staat nog alleen de oude (dus die met 5 banen) Zou iemand mij de link kunnen geven? Als die er is tenminste.
En weet iemand ook waar ik een goede beschrijving kan vinden van hoe ik charts uitlees? Snap het namelijk nog niet helemaal maar wil het wel graag goed kunnen lezen
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 55387 op 17-02-2003 18:37 ]
Anoniem: 61113
Nee, dit is van Airport 2000 Volume 2achappey schreef op 17 februari 2003 @ 16:34:
[...]
Is die scenery freeware? Zo jah, waaro te krijgen?
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Anoniem: 37518
[ Voor 43% gewijzigd door The_FrankO op 17-02-2003 20:20 . Reden: tage sluiten 7(8)7 ]
WinOnCD / ISObusterterwee schreef:
[offtopic, sorry]Weet iemand waar ik een .c2d bestand mee moet openen???[/offtopic]
[ Voor 36% gewijzigd door ND863 op 17-02-2003 21:04 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
We zijn al met ze 6-en nu hoor, maar nu nog ff kijken of het in of buiten de vakansie moet gebeuren. Meningen verschillen nogalND schreef op 17 February 2003 @ 20:42:
Iemand die mee wil op vatsim? vluchtplan onbekend, moet wel UITERLIJK 22:00 weer geland zijn
Nee dusdan maar wachten op de ILA vlucht, die dus voorlopig met zijn 3en word gevlogen
Houdt rekening met economie stimulerend NederlandAnoniem: 55387 schreef op 17 February 2003 @ 22:07:
[...]
We zijn al met ze 6-en nu hoor, maar nu nog ff kijken of het in of buiten de vakansie moet gebeuren. Meningen verschillen nogal
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Zoalng ik maar op dij tijdstip kan, en de overige 5 ook dan vind ik ut primaAnoniem: 55387 schreef op 17 February 2003 @ 22:07:
[...]
We zijn al met ze 6-en nu hoor, maar nu nog ff kijken of het in of buiten de vakansie moet gebeuren. Meningen verschillen nogal
Anoniem: 77486
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
JazekerAnoniem: 77486 schreef op 17 February 2003 @ 23:10:
Zekers..bedankt Frank! Maar eh...is er nog een kans dat ik via jou of iemand anders een keer de 1e file van 4 kan downen? Voor de rest heb ik 'm compleet
Anoniem: 69005
New, updated charts can be downloaded by the end of this week from our web- site, http://www.dutchvacc.nl
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
1.2 fps-Sander_ schreef op 18 februari 2003 @ 09:48:
Wat voor framerates houden jullie over met het pakket van Frank?
Dat ligt een beetje aan de AFCAD's. Sommige afcad's bouwers pronken met het feit +135 gates op EHAM ..... Dan moet je systeempje dus 135 kisten weergeven.-Sander_ schreef op 18 February 2003 @ 09:48:
[ Voor 11% gewijzigd door Ensinker op 18-02-2003 10:47 ]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Op EDDF van GermanAirports met een afcad die alle gates in beslag neemt, heb ik zo'n 12 fps met de meeste planes in beeld.-Sander_ schreef op 18 February 2003 @ 09:48:
beetje creatief zijn met linkjes van Navdata.at
Dat is nou het beste nieuws van de dagrellehenk schreef op 18 februari 2003 @ 13:27:
[...]
beetje creatief zijn met linkjes van Navdata.at
In de download links 0301 vervangen door 0302.
Wat voor voicepack is dat?jos_zwa schreef op 18 February 2003 @ 14:47:
ik heb trouwens net even een voicepack geinstalleerd. nu zegt de ATC gewoon echt de namen van de livery's zoals "transavia turn left......" en geen TANGO bla bal ballabl
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
kijk even in de openingspost zou ik zeggenalwinh schreef op 18 February 2003 @ 15:57:
ja wil ik ook wel weten, en hoe komen jullie aan al die mooie vliegtuigjes waar kan je die neerhalen bijv. die dutchbird of lufthansa of klm?
Wacht even tot vanavond
http://bevelstone.xs4all.nl/FlightSimulator/EditVoicepack
Persoonlijk vind ik het zonder mip mapping erg lelijk. Vooral de rwy.jos_zwa schreef op 18 February 2003 @ 17:09:
dat mip mapping ofzo iets moet dat nu aan of niet in fs2002. en wat is het verschil. ik zie geen verschil.
Jazeker en als niet iedereen zichzelf voor de gek zou houden, zou iedereen dat vinden, maar dat geeft men toch nooit toe.
[ Voor 25% gewijzigd door Ensinker op 18-02-2003 18:01 ]
Wakker 'het' nou niet aanGilly schreef op 18 February 2003 @ 17:57:
[...]
Jazeker en als niet iedereen zichzelf voor de gek zou houden, zou iedereen dat vinden, maar dat geeft men toch nooit toe.
Deel dat filmpje is, wil ik ook wel zien dan.ND schreef op 18 februari 2003 @ 18:00:
[...]
Wakker 'het' nou niet aanStraks vallen er gewonden....... (zal wel van Mcdonnel Douglass fans zijn
)
Ik heb al velen malen een A340 filmpje gezien, external view, landing IRL. .........maar, waarom smijt de piloot of de AP de plane zo hard op de baan? Dat ding komt met een smak neer, wel sterke schokdempers hoor, maar tis toch vrij 'hard'........eigenschap A340? (lijkt net op een FS2002 autoland zonder autoland............de AP laat je totdat je de grond aanraakt gewoon aan de ILS houden.......zonder flare dus)
hij ziet er wel erg gelikt uit .... Die is zeker wel een plek waard op mijn lijtGilly schreef op 18 februari 2003 @ 17:57:
[...]
Dit is trouwens ook wel gaaf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 18-02-2003 18:23 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Niet alleen de A340 hoorND schreef op 18 februari 2003 @ 18:00:
[...]
Wakker 'het' nou niet aanStraks vallen er gewonden....... (zal wel van Mcdonnel Douglass fans zijn
)
Ik heb al velen malen een A340 filmpje gezien, external view, landing IRL. .........maar, waarom smijt de piloot of de AP de plane zo hard op de baan? Dat ding komt met een smak neer, wel sterke schokdempers hoor, maar tis toch vrij 'hard'........eigenschap A340? (lijkt net op een FS2002 autoland zonder autoland............de AP laat je totdat je de grond aanraakt gewoon aan de ILS houden.......zonder flare dus)
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 55387 op 18-02-2003 18:54 ]
Of het is een gebrek aan respect voor de plane...Anoniem: 55387 schreef op 18 February 2003 @ 18:52:
[...]
Niet alleen de A340 hoor
Kheb menig maal Luchtbus gevlogen en ze landen allemaal zo hard. Zit eenmaal meer feeling in een Boeing hè. Zeggen de piloten zelf trouwens ook, dus is niet mijn mening!!!
Aer Lingus piloten zijn helemaal het toppunt van neerkwakken..........................
offtopic:
Achappey, gauw naar je ouders om ff te genieten van de "ups"
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Ook niet waar.Major Carnage schreef op 18 February 2003 @ 19:08:
[...]
Of het is een gebrek aan respect voor de plane...
'och het is toch maar een luchtbus, dus ik hoef niet zo netjes te landen'
Zeker wel maar 1 ding is wel een voor deel van PSS dat is dta ze 2d view cockpit hebben, en dta heeft deze van PIC nietAnoniem: 55387 schreef op 18 February 2003 @ 19:18:
Ben bang dat het moeilijk is om te kunnen tippen aan het PSS model.
Dit lijkt een laate reply maar ik ben natuurlijk achter de schermen bezig geweestTourniquet schreef op 15 februari 2003 @ 23:55:
Ok, u vraagt wij draaien![]()
[afbeelding]
Ten eerste heb ik absoluut veel respect voor je werk, laat dat duidelijk zijn.![]()
Maar je hebt zelf gevraagd om stenge kritiekdus daar gaan we:
- Ik mis de grijze buik!
Heb andere reg code genomen en daar is dat niet nodig
- De kleur groen mag iets minder "flets" (al kan dat ook met de FS lichtval te maken hebben)
Persoonlijk vind ik deze kleur groen mooi dus ik blijf hem houden![]()
- De groene streep loopt verder door naar boven
Na een hoop geklooi done, ga ik dus niet nog een keer veranderen
- De "Transavia" letter mag iets slanker en minder breed uitgesmeerd
Zo beter?
- Dit geldt ook voor de tekst op de motoren, en de rode lijn zit niet helemaal goed.
Zo beter?
- PH-HVN mag iets groter
Volgens mij heb ik nu wel het goede voormaat. Dit geldt ook voor de groene tekst "boeing 737-300"
*noteerd*Anoniem: 55387 schreef op 18 February 2003 @ 18:59:
NOTE
Morgen is er een soort van Fly Inn op EHAM@VATSIM. De zogenaamde "Say goodbye 19R' fly inn. Er is al een schema bekend van ATC posities en dat zit wel snor
COOL!! PIC panel in een 777... wat heb je moeten aanpassen??Gilly schreef op 18 February 2003 @ 21:41:
Een test vluchtje Frankfurt Main - Amsterdam
Extra veel om de verbinding van de 56k6 uders op gang te houden
Cool heAnoniem: 37518 schreef op 18 February 2003 @ 22:45:
[...]
COOL!! PIC panel in een 777... wat heb je moeten aanpassen??
en is het wat? Beter dan de PSS?Blackhole schreef op 18 februari 2003 @ 22:43:
Zo hier dan weer PICS van die nieuwe PIC AIRBUS 320
Hier een vertrek van EHAM van af de nieuwe baan met een A320 SN BRUSSELS AIRLINERS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Ik heb er ook mee op de runway gestaan, maar toen ik het allemaal zo is zat te bekijken ben ik snel weggerend, dat ze daar geld voor durven vragen .....
chillGilly schreef op 18 februari 2003 @ 23:04:
[...]
Ik heb er ook mee op de runway gestaan, maar toen ik het allemaal zo is zat te bekijken ben ik snel weggerend, dat ze daar geld voor durven vragen .....
Nee en nee dus
tampert, kriminalpolizei
geweldigThe_FrankO schreef op 18 February 2003 @ 19:35:
[...]
Dit lijkt een laate reply maar ik ben natuurlijk achter de schermen bezig geweest
Versie 0.25b
[afbeelding]
klik op de pic om de laatste versie te downloaden
Graag hoor ik weer wat er absoluut moet veranderen
kleine update op de AI Pakket page
Anoniem: 54920
Puur eigen gegeil op mijn eigen repaintje....zie ik potdikke dat de steelband niet aanlijnt op de voorste kant van de staart...argghhh...raar hoor, bij mij klopt ie wel...
Anoniem: 40518
En dit is er veranderd deze en vorige versie:
Version 2.97 (February 2003) is a relatively minor bug fix. The following changes were included:
• The IAS smoothing option works on a timed basis instead of by frame rates—the change in FSUIPC to be frame rate based rather than timer based shortened the smoothing period for frame rates better than 18 fps, and so the output wasn’t as smooth as it should have been.
• The version 2.96 fix for the processing of application hotkeys was incorrect. The option to allow hot keys through to FS became inoperative.
• The decay slope for the toe braking pressure, when the brakes are used via the FSUIPC joystick facility for brakes, is timer-based again, as before, not based on frame rates.
• Additional Project Magenta support is provided in the FS controls drop-down for Buttons and Keys assignments. Facilities for switching the electrics in the glass cockpit have been added.
Version 2.96 (February 2003) includes:
• Details of nearby ground AI traffic are now available for programs that can use them. The aircraft included are subject to an in-built range limit set to 6 nm if the user aircraft is airborne, or only 3 nm if the user is on the ground. This should be adequate for ground traffic avoidance calculations and airport movement plotting.
• The rate at which AI traffic is scanned has been increased to 10% per FS frame, with a parameter in the INI file (TrafficScanPerFrame) to adjust it (0=off, 100=all traffic updated on every frame).
• If either of the airborne or ground AI traffic tables becomes full, those aircraft furthest away are discarded in favour or new ones arriving if the latter are nearer. This means it is less important to limit the range, although the default of 40 nm for airborne traffic is still retained for performance reasons.
• The cloud options for FS2002 now allow the Virtual Sky or Jet Trails facilities as alternatives.
• A hot key assignment facility is added to hide or show the AdvDisplay window. This is for use with the new version of AdvDisplay (2.00) being released shortly after FSUIPC 2.96.
• The visibility smoothing and graduation operation updates the visibility values in FS at less frequent intervals in order to try to reduce the horizon flickering noticeable on some video cards, notably the Matrox Parhelia. Though it seems these phenomena might be video driver faults, it seems best not to provoke them!
• The upper altitude for the surface visibility layer is automatically adjusted to be above the METAR station elevation (if known). The adjustment is to 1000 feet above when graduated visibility is in operation, or 2000 feet above when it isn’t.
• FSUIPC is now conducting most of its operations once per frame, rather than at regular timer ticks (18/sec). This will mean it is sometimes slower, sometimes faster, just like FS itself. But more importantly it should lead to smoother operation of FS as a whole even in situations where there are many applications using FSUIPC. It may also lead to better stability, but time will tell. [To prevent FSUIPC stopping altogether in some circumstances, such as when FS is minimised, if the frame rate falls below 5 fps FSUIPC reverts to time-based operation until the frame rate rises].
• The operation of changing the gyro drift value (offset 0C3E) is made more consistent, though reading this will still only show the current FS value not the last value set, which may still be in the process of being applied.
• An error in FSUIPC’s processing of application hotkeys meant that these were passed onto FS even if the flag had been left clear to indicate that they should not be. In fact the operation of that flag was the reverse of that intended and documented. Since developers may have already discovered this, and reversed the setting of the flag in their programs to compensate, the correction wasn’t straight forward. The solution was to no longer use that original flag and use the next one up instead. This should mean that by default all current hot key users will set the options so that their hot keys are not passed through to FS. I think this is the safest assumption.
• A bug in the HotKeys page of the FSUIPC options resulted in the “Clear” buttons working correctly but not actually clearing the displayed key press. Additionally, in some releases the hot key changes were not being saved to the FSUIPC INI file.
• A bug in the derivation of the full network path of FS (the “UNC” path) meant that the path at offset 3E00 was only correct if the drive on which FS resided had been shared. If only the path had been shared the path in 3E00 was local, not network-usable.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Anoniem: 37797
Wow zou je mij kunnen uitleggen hoe je dat panel met die 777 hebt gekregen?Gilly schreef op 18 February 2003 @ 21:41:
Een test vluchtje Frankfurt Main - Amsterdam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Extra veel om de verbinding van de 56k6 uders op gang te houden
Anoniem: 37518 schreef op 19 February 2003 @ 08:52:
[...]
Ja duh... wat??? Kan je hem hier ook posten??
Electrical, radio autopilot en flap.0 (alleen de posities) van PIC 767 heb ik in de 777 cfg gestopt.Anoniem: 37797 schreef op 19 februari 2003 @ 09:37:
[...]
Wow zou je mij kunnen uitleggen hoe je dat panel met die 777 hebt gekregen?
Dan kan ik ook ff vliegen
Anoniem: 51137
* kuch *Anoniem: 37797 schreef op 19 February 2003 @ 09:37:
[...]
Wow zou je mij kunnen uitleggen hoe je dat panel met die 777 hebt gekregen?
Dan kan ik ook ff vliegen
Maar jij bent ook veel beter dan mijAnoniem: 51137 schreef op 19 February 2003 @ 12:23:
[...]
* kuch *
Ik zei een behoorlijk poosje al dat van het PIC767 panel met de 777 te combineren hoor en ik heb ook al vermeld dat het perfect werkt, dus waarom het nu net overkomt alsof het nieuw is
En Gilly, dat wat jij hebt gedaan heb ik helemaal niet nodig gehad hoor.
Nee maar er is een verschil tussen werken en werken.
Anoniem: 51137
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
THX ga gelijk even kijken ..456 schreef op 19 februari 2003 @ 13:45:
Voor de mensen die nu (al) thuis zitten, zoals ik (ziekjes).
Lekker oude film op SBS6:
The concorde.
Zal wel weer op een ramp uitlopen denk ik ...
zie je wel dan had ik het toch goed ...456 schreef op 19 February 2003 @ 14:07:
Saillant detail: Ik zie net de registratie van deze concorde (is het nu een actie/drama film of een komedie ... over de kop vliegen op 2 mach, om een raket te ontwijken), maar dat was de f-btsc.
Laat dat nu net die concorde zijn die op 25 juli 2000 neerstortte in parijs.
Luguber...
eenn looping ... heheheh
[completely off topic]Blackhole schreef op 19 februari 2003 @ 14:17:
[...]
zie je wel dan had ik het toch goed ...
IK dacht al wat een bekent nummer van dat toestel.
Maar nu weet ik het weer bedankt voor de INFO
Kun je mij ook vertellen wat het foutje is dan? Kan ik het tenminste fixxen
Kan natuurlijk ook niet anders met zo'n geweldige paint
[ Voor 6% gewijzigd door achappey op 19-02-2003 15:53 ]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
The_FrankO schreef op 19 February 2003 @ 14:40:
[...]
Kun je mij ook vertellen wat het foutje is dan? Kan ik het tenminste fixxen
En ik vind de staart ook wel opvallend wit! Net alsof dat nog de daytextures zijnrdluca schreef op 19 februari 2003 @ 17:21:
[...]
[afbeelding]
als ik de landinglights aanzet is de buitenkant van de motoren verlicht.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq