Battlefield 1942 topic deel VIII

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.667 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/nortr.gif

de instellingen om alle servers te zien zonder rtr....

you figure wat het moet zijn om alleen rtr te zien :)
hint: verander xpack1 in bf1942 :P

offtopic:
lol; ik heb de 200e _en_ de 300e post in deze draad

[ Voor 26% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 04-02-2003 17:41 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ok dan..Bartsmit had dus geen rtr...
Wordt voor mij dus morgen ff ergens anders shoppen..
Maar laat ons eens wat pics zien?
Ik las ergens dat rtr grafisch verbeterd moet zijn...ben erg benieuwd of dit nu echt zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Jah omgeving ziet er wel geil uit :P denk R2R zeker goeie verbetering. Maarre ik sta dus naast zo'n gast met machinegun, en wat hoor ik nix :O soundbug is nog steeds aanwezig :(

Maarre R2R is 1.3 neem aan dat ze alle servers gaan upgraden :? oke de normale BF1942, of blijven ze bij 1.2 omdat die beter is?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57202

Ok, ik ben dus snel even door alle levels heen gegaan en mijn eerste indruk is dat het leveldesign in RTR toch ietje beter is dan die in BF. Geen dingen als Berlijn en Stalingrad hier. Ook zijn ze niet met het oog voornamelijk gericht op de CTF ontworpen..

Alleen vind ik Operation Husky en vooral Monte Cassino wel heel erg nauw. Hoe je die twee als aanvaller moet winnen is mij eerlijk gezegd een beetje een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 18:48
PICS PLZ ik wil kunnen :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:15

Snow_King

Konijn is stoer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Weet niet of je hetzelfde ziet ingame, maar die screens zien er niet helemaal oke uit.
De bomen hebben gewoon een witte rand, ook de kogels rechts onder.
Lijkt erop dat transparency niet lekker werkt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Lekker is dat

Ik installeer die patch en ik kan meteen BF niet meer opstarten :(
Ik hoor wel dat er een foutmelding komt tijdens het opstarten alleen die krijg ik niet te zien :(

Iemand hier een oplossing voor?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 22:42

Tcq

Als ik de patch probeer te installen pakt 'ie 'm uit in m'n Warcraft 3 Dir :?

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Tcq schreef op 04 February 2003 @ 18:39:
Als ik de patch probeer te installen pakt 'ie 'm uit in m'n Warcraft 3 Dir :?
Hahahahahahahahahah

[ Voor 6% gewijzigd door FoggyFreek op 04-02-2003 18:53 . Reden: sorry .. was gewoon errug grappig ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zo te zien heeft iedereen veel problemen met 1.3 patch ik alleen het geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
NICE pics Snow_king ik ga in de loop van deze week RtR halen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MuSeLive schreef op 04 februari 2003 @ 19:33:
Zo te zien heeft iedereen veel problemen met 1.3 patch ik alleen het geluid
Idd ik ook, ik krijg echo geluiden zo gauw ik bf opstart, dus zelfs al bij het beginscherm waar je alle opties kunt instellen.
Als ik op zon tab klik dan klinkt het als een echo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
maar diegene die RtR al gespeeld heeft wat vind je ervan ?
zijn de maps leuk wat voor maps zijn het ?
zijn de voertuigen anders spelen ze cool ?
en natuurlijk is het die 30 euro waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57202

MuSeLive schreef op 04 februari 2003 @ 20:18:
maar diegene die RtR al gespeeld heeft wat vind je ervan ?
zijn de maps leuk wat voor maps zijn het ?
zijn de voertuigen anders spelen ze cool ?
en natuurlijk is het die 30 euro waard ?
Maps zijn volgens mij beter dan die in BF 1942 zelf, ze zijn meer afgestemd op assault dan op CTF.

Nieuwe voertuigen zijn heel aardig allleen zijn het er wat weinig.

Ik kreeg het voor 24.95 Euro bij Dynabyte, met behulp van een kortingskaart. Meer is het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 16:24
OMG! Net ff een (denk) uurtje gespeelt, errug fijn!
Had eerst zoiets van, €30,- voor dat kleine beetje !?
Maar die nieuwe maps zijn echt sweet, denk wel de beste van de hele game.
Ook de nieuwe voertuigen zijn gaaf!

Zeker geen spijt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Mwah, ik koop em misschien nog in de loop van de week.
Maar, nogmaals, krijg je er nog een serial bij?
En zo te zien verschillen de meningen, de andere vindt het niet het geld waard, en Maniac hierboven heeft er zeker geen spijt van. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Hidde op 04-02-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hidde schreef op 04 February 2003 @ 20:39:
Mwah, ik koop em misschien nog in de loop van de week.
Maar, nogmaals, krijg je er nog een serial bij?
En zo te zien verschillen de meningen, de andere vindt het niet het geld waard, en Maniac hierboven heeft er zeker geen spijt van. :)

Ja een speciale serial voor RTR.
Maniac, wiesda :? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
OMG!!!..ik zou RTR om deze pics bijna niet meer kopen.
Sorry dat ik het zo plat zeg,maar het ziet er niet uit..
Kan iemand die RTR heeft bevestigen of het er ECHT zo uit ziet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
melly schreef op 04 February 2003 @ 20:44:
[...]

OMG!!!..ik zou RTR om deze pics bijna niet meer kopen.
Sorry dat ik het zo plat zeg,maar het ziet er niet uit..
Kan iemand die RTR heeft bevestigen dat het er ECHT zo uit ziet???

Ziet er hetzelfde uit als BF1942, alleen zijn sommige models een stuk beter, zoals die MGs.
Maar dat kan ook komen door die 1.3 patch.

En sja... ik vind die screens ook niet echt mooi... maar dat ligt aan hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Sorry, maar die pics zijn nogal crappy, ziet er heel mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb gister 1.3 patch gedownload en geinstalleerd maar nu kan ik niet meer multiplayeren over het net. Bij alle servers word ik gedisconnect ook de EA server. En ja ik heb gekeken of er 1.3 bij de servernaam stond. Andere mensen hier ook last van?

O ja, het geluid was bij mij ook ultra brak maar ik heb gewoon hardware acceleration aan gegooid en het was verholpen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Laatst online: 21:40

nrg

Ik heb na de install van 1.3 net als sommige anderen ook last van een echo.
Ik heb 'm alleen ingame, dus niet in de menu's.

Desert Combat doet 't hier nog, enige wat niet klopt is dat ik de plaatjes bij de wapens in het spawn scherm kwijt ben.

Battlefield vind ik nu een stuk minder leuk nu die echo d'r is, hoop dat daar ook weer een oplossing voor komt.. :)

[edit]
Ok, na wat rondbrowsen op die (klote-) Battlefield forums van EA zelf ben ik d'r achter dat DICE bezig is met een patch. Deze zou geen wallhack meer bevatten en problemen met het geluid oplossen. De patch zou vandaag of morgen uit moeten komen.
Ook was het te lezen op BFcentral.com, dus ik geloof het wel :)

[ Voor 33% gewijzigd door nrg op 04-02-2003 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb *2* icons gemaakt vna Battlefield, gemaakt door heel vaak op PrtScrn te drukken en dan resizen en plakken ;).

Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/lol.gif Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/lol2.gif

Free to use, hoewel ze niet te geweldig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
huh ??? cool dus je drukt op prtscrn gewoon vaak maar als je ze dan in paint plakt kan er toch maar een tegenlijk?
hoe maak je er een filmpje van ?
die kranen bij RtR zien er VET uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:47

PoweRoy

funky!

DaDude schreef op 04 February 2003 @ 21:43:
huh ??? cool dus je drukt op prtscrn gewoon vaak maar als je ze dan in paint plakt kan er toch maar een tegenlijk?
hoe maak je er een filmpje van ?
die kranen bij RtR zien er VET uit !
ze zijn er ook in lighteye's map en die is gemaakt met bf1942 :)
ze zaten eral in maar Dice heeft er geen map voor gemaakt :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Switch schreef op 04 February 2003 @ 21:37:
Ik heb *2* icons gemaakt vna Battlefield, gemaakt door heel vaak op PrtScrn te drukken en dan resizen en plakken ;).

[afbeelding] [afbeelding]

binnen kort paar van mij ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Best ingewikkeld proces hoor ;). Gewoon van een bepaald moment een serie ScreenShots maken, die met een batch progje resizen naar 60x60, en in *.gif formaar. Dan met GIF Movie Gear ze achter plakken en beetje klooien.

^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:08

Damian

Insane Obtrusion

moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen probs ben tegen gekomen met de patch, geluid enz werkt nu echt geniaal goed, en het stottert ook niet meer, heb best een zware pc, maar toch haperde hij af en toe.

Nu is alles errug lekker :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Switch schreef op 04 February 2003 @ 21:37:

[afbeelding] [afbeelding]

<------ :P

opgenomen in 640x480 met fraps (www.fraps.com) toen met virtual dub beetje bijgeknipt totdat het een vierkantje was :P en toen een image sequence ervan gemaakt.

Toen nog een 1 of ander vaag effect erover heen gegooit in psp en daarna resized naar 60x60

Toen in animation shop een animatie ervan gemaakt, zijn ook nog iets van 2 verschillende effecten wat ik ook plaatje voor plaatje heb gedaan om dat 'film' effect zeg maar te krijgen :+

Al met al een dik uurtje werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 18:59

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

WAT EEN KUT PATCH!

zo, das deruit :)

heb net war gedaan, met een engelse clan.
elke 5 minuten vloog er wel weer iemand uit.
nooit eerder last van gehad, en de tegenstander had nergens last van (kan misschien komen omdat ze in UK zitten...)
op een gegeven moment 7 mensen deruit. sja, dan is het simpel om vlaggen te veroveren...
(toch DIK gewonnen hoor ;) )

de bar en STG44 zijn gewoon klote.
het geluid is nog brakker btw....
lijkt wel een fekking proppenschieter

al met al is SQ NIET blij met de patch....

iemand al de wallheck optie uitgeprobeerd?
heel simpel commando, en je ziet een -=P=- waar een tank oid staat.
zit er iemand in, dan is de p groen.
en op je radar kan je kijken offie bij jou team hoort.

GOED WERK DICE!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Sipio schreef op 04 February 2003 @ 19:45:
[...]

Idd ik ook, ik krijg echo geluiden zo gauw ik bf opstart, dus zelfs al bij het beginscherm waar je alle opties kunt instellen.
Als ik op zon tab klik dan klinkt het als een echo.
Ik dus ook echo's en kraken continu

Geef AUB ff aan watvoor s/card je hebt :) de mijne is onboard ac'97

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-06 23:50

Jag

TepelStreeltje schreef op 04 februari 2003 @ 23:10:
WAT EEN KUT PATCH!

zo, das deruit :)

heb net war gedaan, met een engelse clan.
elke 5 minuten vloog er wel weer iemand uit.
nooit eerder last van gehad, en de tegenstander had nergens last van (kan misschien komen omdat ze in UK zitten...)
op een gegeven moment 7 mensen deruit. sja, dan is het simpel om vlaggen te veroveren...
(toch DIK gewonnen hoor ;) )

de bar en STG44 zijn gewoon klote.
het geluid is nog brakker btw....
lijkt wel een fekking proppenschieter

al met al is SQ NIET blij met de patch....

iemand al de wallheck optie uitgeprobeerd?
heel simpel commando, en je ziet een -=P=- waar een tank oid staat.
zit er iemand in, dan is de p groen.
en op je radar kan je kijken offie bij jou team hoort.

GOED WERK DICE!

Ja, het lijkt wel alsof ze de volgorde verkeerd hebben, dat 1.3 eigenlijk 1.2 is en andersom :P.
Ben je er trouwens morgen met de training ook Spud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Die STG is inderdaad wel heel erg slecht, zelfs de Medic-guns zijn evengoed, de BAR is wel superkrachtig vergeleken met de andere guns, maar je moet eerst aimen, want als je mist zijn je kogels zo op... En als je de aim niet snel kan vinden val je al snel ten prooi aan de spayende medic's... Kortom de Assault-class is verkloot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 68393 schreef op 05 February 2003 @ 07:50:
Die STG is inderdaad wel heel erg slecht, zelfs de Medic-guns zijn evengoed, de BAR is wel superkrachtig vergeleken met de andere guns, maar je moet eerst aimen, want als je mist zijn je kogels zo op... En als je de aim niet snel kan vinden val je al snel ten prooi aan de spayende medic's... Kortom de Assault-class is verkloot!
Ja ik was groot voorstander van Assault mede omdat medikasten vrijwel overal goed te vinden zijn en je bent meestal toch al dood voordat een medic jouw fatsoenlijk kan healen.

Moet dan ook eerlijk bekennen dat ik nu alleen nog maar medic doe om dat goed te oefenen en dan bedoel en het neerschieten EN het healen van people. Ik merk nu wel hoe frustrerend het is dat er geen beloning systeem in zit voor een medic of een engineer :P

Ik kan nu zelfs het geluid op 44 khz en speel dus nu echt met alle opties zo hoog mogelijk :Y) maar heb nu onregelmatig zomaar ineens dat ie naar de desktop vliegt en ik merk ook dat 1.3 server er veel vaker uitvliegen, of dat ik ineens gekicked wordt zonder dat ik een paar TK's heb gemaakt oid. En tot slot stap ik weleens in een vliegtuig (ben tenslotte vliegenaar in de clan dus dat moet geoefend worden;) ) en dan staat er ineens [GoT] Lighteye is no more, blaast dat ding zichzelf op ofzo :? :(

Kortom ik ben het met Jag eens dit is versie 1.2 ze hebben zich blijkbaar vergist in volgorde van uitgeven en het neerzetten van de getallen, ze vergissen zich immers weleens vaker :+ :'( denk aan de berichten van de 1.2 patch, de vervroegde beta 1.3 patch en de huidige bug in de 1.3 patch.

Ook mogen ze verdomme snel komen met een 1.3x patch want anders voorspel ik nog dat er veel mensen weggaan bij Battlefield (incl. me) ivm met de ingebouwde wallhack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik dus ook echo's en kraken continu

Geef AUB ff aan watvoor s/card je hebt de mijne is onboard ac'97
Ik heb gewoon een SB live, en zelfs in het menu zelf klinkt alles al in een echo zoals ik al aangaf.
Heb alles al geprobeerd, kanalen, hardware accel enz enz maar geen verschil.
Ik weet overigens niet meer voor de volle 100 % zeker of het aan de patch ligt.
Er staat me nog iets vaag bij dat ik VOOR de patch nog 1 keer BF opgestart heb en het kan zijn dat ik toen ook al die echo hoorde maar er verder geen aandacht aangaf omdat ik de game toen weer gelijk afgesloten heb.
Maar zeker weten doe ik dit dus ook niet.

Ik heb ook in de servers wat rondgevraagd en er waren er toch wel wat mee die een echo hadden maar mischien is dat probleem toch anders dan de mijne omdat ik het zelfs in het menu al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Eerlijk gezegd: Ik vindt het allemaal maar beetje amateuristisch. En dan vooral die Taiwanese site die zich nooit aan de afspraak houdt 8)7. Door dit geval heeft waarschijnlijk EA DICe vreselijk zitten pushen, want nu zagen de mensen die de betapatch hadden gedownload hoe cool het allemaal was.

Er zijn paar foutjes hier en daar opgetreden. Maar de gameplay-tweaks slaan nergens op. Waarom wordt ik godsnaam die AA gun 50% inaccurate gemaakt? Ik vindt 't al moeilijk genoeg om een plane neer te maaien :(.

En die geluiden, tjah. Ze komen misschien wel iets realistischer over, maar als je naast iemand gaat staan die met een MG-42 schiet klinkt 't net een pistooltje met zo'n kurk erin :P.

Hopelijk komt die *fix* snel :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Switch schreef op 05 February 2003 @ 08:33:
Eerlijk gezegd: Ik vindt het allemaal maar beetje amateuristisch. En dan vooral die Taiwanese site die zich nooit aan de afspraak houdt 8)7. Door dit geval heeft waarschijnlijk EA DICe vreselijk zitten pushen, want nu zagen de mensen die de betapatch hadden gedownload hoe cool het allemaal was.

Er zijn paar foutjes hier en daar opgetreden. Maar de gameplay-tweaks slaan nergens op. Waarom wordt ik godsnaam die AA gun 50% inaccurate gemaakt? Ik vindt 't al moeilijk genoeg om een plane neer te maaien :(.

En die geluiden, tjah. Ze komen misschien wel iets realistischer over, maar als je naast iemand gaat staan die met een MG-42 schiet klinkt 't net een pistooltje met zo'n kurk erin :P.

Hopelijk komt die *fix* snel :Y).
Dat van die AA guns slaat werkelijk waar nergens op, zeer terecht dat ze het omlaag hebben gedaan met 50% in de 1.2 patch kon je met 2 of 3 schoten al een plane uit de lucht halen :(

However in de 1.3 patch merk ik dat er actiever gebruik wordt gemaakt van de machinegunners op de tanks en apc o.a. hiermee kun je ook zeer snel een effectief een plane uit de lucht halen, waarom men nu hierover klaagt is omdat ze voorheen gewoon nauwelijks tot nooit die machineguns gebruikten en er dus geen skill mee hebben!

En dat ie versneld is uitgebracht opmdat ie op de taiwanese site is gelekt, geloof ik niet. De patch moest sowieso uitkomen voordat RTR in de winkels lag anders heb je aan RTR niet veel online :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mierenneuker :+

Maar ik gebruikte la heel vaak die MG-42, dus ik heb daar niks over te klagen ;). Behalve die geluiden etc.

Maar Lighteye, serieus. Jij bent nu onsterfelijk in de bomber @ OMG. Niet normaal meer, goed voor wars & friendlys/publics :+. Maar niet leuk voor de tegenpartij.

En in het echt werd een plane ook al afgemaakt in 1-2 schoten

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Switch schreef op 05 February 2003 @ 08:57:
Mierenneuker :+

Maar ik gebruikte la heel vaak die MG-42, dus ik heb daar niks over te klagen ;). Behalve die geluiden etc.

Maar Lighteye, serieus. Jij bent nu onsterfelijk in de bomber @ OMG. Niet normaal meer, goed voor wars & friendlys/publics :+. Maar niet leuk voor de tegenpartij.

En in het echt werd een plane ook al afgemaakt in 1-2 schoten

>:)
Yup :Y) Op andere fora worden vooral Operation Market Garden (OMG) en Battle of the Buldge (BOTB) besproken, OMG om zijn b17 die nu bijna onsterfelijk is als een goede piloot een beetje de flaks weet te vinden en te ontwijken en BOTB omdat het hele creditsysteem voor de axis daar vernaggelt is, het is nu bijna ONmogelijk om als Axis daar te winnen, erg jammer is naar mijn idee wel een strategisch interessante map :)

Om nog even verder door te zeuren over die 1.3 patch, heb net weer een goede reden bedacht om EA weer door het slijk te halen of eigenlijk best wel logisch als je het eens leest O-) RTR had voor EA al een vaste releasedatum, maar om RTR compatible te maken met de retail Battlefield moest er een patch komen de 1.3 dus, mede dankzij die 'wallhack-bug' verdenk ik Dice ervan ze in alle haast de 1.3 patch af moesten hebben voor de release van RTR, en de final zal nauwelijk getest zijn naar mijn idee.

Dit lijkt erg veel op het begin: Battlefield kwam uit met al de benodigde 1.1 patch die ook nog de nodigde fouten bevatte en toen kwam 1.2 in alle rust en goed getest :)

Nu is de 1.3 er. Er mocht veel geklaagd zijn over de 1.2 patch maar volgens mij zijn er veel en veel meer klachten over de 1.3 patch (en dan neem ik die flak guns niet eens mee, telt niet vind ik, gewoon terecht dat die 50% downgraded zijn).
Dus de 1.3 is gewoon een rush en wordt het w8en op de 1.4 :z (ok eerst hopelijk nog een 1.3x voor die bug)

So BLAME EA again })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik snap niet wat jullie probleem is!

Hier doet alles het goed!
ik heb een SB Audigy en doet het perfect, mooie geluidseffecten e.d.!
Geen lag oid!

Ik zeg goed werk DICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik kan ook nogsteeds genieten van de game hoor ! Engineer zijn heeft nu tenminste zin :) en ik raak die planes toch wel met mijn AA, of ik nu 2x meer moet schieten boeit me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 20-06 14:55
Jongens, let ook eens even op je sound instellingen en speel er een beetje mee! Ik HAD de zelfde problemen als jullie, maar na het opnieuw instellen heb ik nu alleen wat "tikjes en plopjes" in het geluid! Niet perfect dus, maar ook niet al te slecht hoor, zeker erg goed speelbaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jag schreef op 05 February 2003 @ 00:33:

[...]

Ja, het lijkt wel alsof ze de volgorde verkeerd hebben, dat 1.3 eigenlijk 1.2 is en andersom :P.
zit jij ook bij de got clan dan!?

morgen is mijn broer jarig, dus nee...
maar ben 95% van de wars wel bij :)
dus volgende keer jag :)
(trouwens ook bij trainingen.)

trouwens wel mooi al die reacties van mensen op de nieuwe patch.

ben het eens hoor, met iedereen eigenlijk.
het blijft mooi spel, alleen jammer dat dice zo gersuhed heeft met die patch, wat mij idd wel de reden lijkt dat het zo kut is.

jammer dat EA dan weer zo loopt te pushen om die patch uit te krijgen (door R2R).
ik geef dice niet de schuld, maar ea.
zoals altijd is het weer ea

[ Voor 31% gewijzigd door TepelStreeltje op 05-02-2003 11:20 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Hallo ik heb afgelopen weekend mn computer geformateerd en nu heb ik bf er weer opgezet maar als ik nu ga spelen zijn alle objecten wit.. :?
Ik heb de nieuwste nvidia drivers en via 4 in 1 drivers gedownload maar t helpt allemaal niet..

weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 23:28
Iemand RtR al gespot in de winkels?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Warfare schreef op 05 February 2003 @ 11:26:
Iemand RtR al gespot in de winkels?!
Eerst forum lezen, dan posten :9
We spelen hem al een tijdje man! Gisteren gekocht en lekker zitten gamen.
RTR RULEZ!! :)
Alleen zoals je in het forum kunt lezen hebben wel veel mensen probs met de 1.3 patch, da's een ander verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
@ Lighteye

idd, EA is erg slecht met support, maar ook weer goed. Want iedereen had nu op EAS gekost en weet ik veel wat nog meer als ze RtR kochten, maar d'r was geen patch (!). Maarja, EA levert ook wel weer uitstekende servers :P. Maar ze pushen hun devvers wel erg veel meot ik zeggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 17-02 11:20
Zit ook een fijne bug in bij de Tiger, als je naar achteren schiet raak je je zelf lol 60% damage...Ok grapig is dat met 3 nades je makelijk 50% damage kan doen bij de tiger nu. Komt er dus op neer dat je geen AT meer nodig hebt eigenlijk. Weet niet of dat ook bij de anderen tanks zo is nu nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
De tanks waren zo goed als onsterfelijk, dus ik vidnt dit wel vooruitgang.

Ooit bij een war geweest waarbij 6-7 tanks over de brug racen? Ik wel. En dat is niet (!) leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:28

Geckoo

Good news, everyone!

Switch schreef op 05 February 2003 @ 12:41:
Ooit bij een war geweest waarbij 6-7 tanks over de brug racen? Ik wel. En dat is niet (!) leuk :P
Ik vind het juist heerlijk.
ze moeten dan wel van jou partij zijn.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Dat waren ze niet 8)7 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

had jij ff pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

speel je ff at'er en ga je vanuit ramen :? schieten naar tanks >:)
hopelijk zien ze je nie 7(8)7

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
7 tank.s... 1 tank 3 bazooka kogels

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Nieuwe 1.3 bug gevonden! :(

Het lukte mij gisteren om met een tiger tank dwars door de molen in market garden te rijden :?
En dat niet 1 keer, maar 4 keer, waarna ik afgeknald werd!
Nog een keer proberen gaf hetzelfde resultaat. BF afgesloten, opnieuw gestart en toen ging het niet meer.

Probleem leek opgelost tot 15 minuten geleden! ALWEER! :? :|

Iemand anders dit ook al gemerkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Snow_King schreef op 05 februari 2003 @ 09:41:
Ik snap niet wat jullie probleem is!

Hier doet alles het goed!
ik heb een SB Audigy en doet het perfect, mooie geluidseffecten e.d.!
Geen lag oid!

Ik zeg goed werk DICE!

Ja, dat is altijd lekker makkelijk praten als je zelf nergens last van hebt :P.
Switch schreef op 05 februari 2003 @ 12:41:
De tanks waren zo goed als onsterfelijk, dus ik vidnt dit wel vooruitgang.

Realiseer je wel dat een tank 57 ton bewegend staal is, voorgestuwd door een 23 Liter V12 motor, goed voor 700 pk. Armor varieerend van 25mm tot 100mm dik staal. En met een 88mm kanon erop dat een shell schiet van 10.2 kg met een snelheid van 773 m/s (dat is meer dan twee keer zo snel als het geluid!) over een afstand van maximaal 4.5 km.
Vind je het gek dat het dan niet leuk is als er 6 of 7 over de brug komen rijden :P?
Anoniem: 26235 schreef op 05 februari 2003 @ 08:48:
[...]

Dat van die AA guns slaat werkelijk waar nergens op, zeer terecht dat ze het omlaag hebben gedaan met 50% in de 1.2 patch kon je met 2 of 3 schoten al een plane uit de lucht halen :(

However in de 1.3 patch merk ik dat er actiever gebruik wordt gemaakt van de machinegunners op de tanks en apc o.a. hiermee kun je ook zeer snel een effectief een plane uit de lucht halen, waarom men nu hierover klaagt is omdat ze voorheen gewoon nauwelijks tot nooit die machineguns gebruikten en er dus geen skill mee hebben!
Het vervelende is een beetje dat er zoveel planes in Bf zitten vergeleken met grond units. Vaak is het echt vette terror from the skies. En het is ook echt zo kansloos dat die fighter planes gewoon een grotere payload hebben in Bf1942 dan de B-17 in WWII :P. Come on, 15 bommen op een Bf109 of een Spitfire |:(.
Met je MG op een plane schieten is over het algemeen suicide als de piloot besluit jou te gaan bomben (en daar heb je natuurlijk dikke kans op als je op ze gaat schieten). Het is weliswaar zo dat een plane een mooie target vormt als het op je af komt vliegen, maar je krijgt hem nooit stuk in de eerste pass, terwijl 1 pass meestal wel genoeg is om jouw tank stuk te hebben inclusief degene die erin zit zeg maar :P. Je bent namelijk een vet makkelijke target als je zo stil gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 23:28
Ik krijg net te horen dat DynaByte Road to Rome heeft!
Gelijk maar ff halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Anoniem: 26235 schreef op 05 February 2003 @ 09:31:
Om nog even verder door te zeuren over die 1.3 patch, heb net weer een goede reden bedacht om EA weer door het slijk te halen of eigenlijk best wel logisch als je het eens leest O-) RTR had voor EA al een vaste releasedatum, maar om RTR compatible te maken met de retail Battlefield moest er een patch komen de 1.3 dus, mede dankzij die 'wallhack-bug' verdenk ik Dice ervan ze in alle haast de 1.3 patch af moesten hebben voor de release van RTR, en de final zal nauwelijk getest zijn naar mijn idee.

Lijkt me idd wel het geval wat je zegt. Dit kan echt nooit goed getest zijn, de fouten die erin zitten zijn zo onwerkelijk obvious. In een tank doet het geluid van de coax mounted MG het echt bijna nooit bij mij. Vaak hoor je alleen het geluid van de vallende hulzen. En echt heel veel geplop en gekraak ook, net alsof je een plaat op hebt staan :P.
Ben benieuwd wat EA op de website gaat zetten voor versie 1.3X :P.

Overigens kan je je troosten met de gedachte dat EA/Dice het echt tien keer beter doet dan Microsoft met CFS2 deed (weet de developer ff niet). Om je een idee te geven, de fouten die in de final zaten waren nog erger dan die in versie 1.3 van Bf en voor dat spel is dus gewoon serieus nooit een patch uitgekomen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 13-05 09:37
Ik heb road to rome vanmiddag effe gehaald bij free record shop. Hij is wel geinig :)
'K heb hem alleen niet lang kunnen spelen :( Hij is 1 keer opgestart, toen effe gespeeld. Daarna met All Seeying Eye proberen te connecten naar een server, maar toen klapte het spel er weer uit als het level geladen is :? Sindsdien heeft ie dat probleem ook als ik hem gewoon opstart. 'k vind het maar een beetje vaag allemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Road to Rome is echt te gek !
de levels zijn echt heeeeel erg mooi gemaakt, eindelijk echte Conquest maps waar je wel als team MOET werken. Graphics zijn mooi, vooral de levels met die toren op je basis. Voice acting is beter dan in BF zelf. In BF kan je bijvoorbeeld in amerikaans lekker schreeuwen GO go go ! en in het engels is dat dat.. let's go, op zo'n toon van; ik wil niet :)

Aanrader !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Ik zit te spelen, ik sta tweede, opeens geluid weg ben ik op mijn desktop
nog NOOIT gebeurd maar met zon 1.3 patch wel, werkelijk wat een schande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Enige serieuze bug die ik tot nu heb ontdekt heeft Lighteye ook al ontdekt.

"[GoT] Switch is no more". En opeens ben je dood. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Switch schreef op 05 February 2003 @ 16:48:
Enige serieuze bug die ik tot nu heb ontdekt heeft Lighteye ook al ontdekt.

"[GoT] Switch is no more". En opeens ben je dood. :D

Backfire toevallig on? Dat kan echt heel verwarrend zijn, voor je gevoel zomaar ineens dood. Maar een verdwaalde kogel of iemand die voor je tank stapt is al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kets_One
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb je voor RTR het volledige spel nodig?

sorry, ff wat verder gekeken dan mijn neus lang was...
Originele game idd nodig :)

[ Voor 52% gewijzigd door Kets_One op 05-02-2003 17:01 . Reden: Ahum 8)7 ]

3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO, 510Wp ZW (schuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nope, ik liep gewoon rond ^_^.

Ik heb mezelf wel een keer headshot gegeven op Omaha Beach :D schoot voor de lol op een kistje, kaatste de kogel recht op me terug :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13169

Hoi, ik heb RtR ook gekocht...
Daarna ff de 1.3 patch eropgegooit maar telkens als ik online wil gaan spelen krijg ik een error "Data differs from server".
GVD kword hier pist van...
kan iemand helpen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Probeer R2R servers van EA te joinen, zoals

EAUK - BF1942 08 (R2R 1.3)|32ms|159.153.178.84:14570

Gebruik anders All Seeing Eye (Google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ben ff bezig geweest met mijn display drivers. Ik heb een nieuwere versie van de catalyst 3.0 drivers erop gezet en dat is een hele verbetering qua framerate. Ik zat eigenlijk al best wel goed, maar dit is nog wel een stuk beter. Het voelt ook een heel stuk soepeler aan. Ik zit nu vaak aan de 100fps (is gelimiteerd op 100fps zo te zien) op 1024x768x32 op high (met textures nog hoger) en geluid max op een lege server.
Maar nog steeds last van trillende randjes en wegvallende textures, vooral dat laatste is lelijk. Ff geprobeerd om mijn kaart terug te clocken naar 250/250MHz, maar dat was niet echt een succes :P.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Strepen.jpg

Ingame zag het er nog tien keer erger uit! En let vooral ook op die wegvallende textures van het water (die lichte plekken). En die strepen werden echt veroorzaakt door de clocksnelheid van het geheugen en de core, want op 275/275 heeft ie nergens last van :P. Moet ik wel bijzeggen dat mijn Hercules 8500LE kaart geflashed is met een aTi 8500 retail bios. Misschien eens proberen de textures op 80% te zetten, wie weet helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hardware guru :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jag schreef op 05 februari 2003 @ 14:27:

[...]

Lijkt me idd wel het geval wat je zegt. Dit kan echt nooit goed getest zijn, de fouten die erin zitten zijn zo onwerkelijk obvious. In een tank doet het geluid van de coax mounted MG het echt bijna nooit bij mij. Vaak hoor je alleen het geluid van de vallende hulzen. En echt heel veel geplop en gekraak ook, net alsof je een plaat op hebt staan :P.
Ben benieuwd wat EA op de website gaat zetten voor versie 1.3X :P.

Overigens kan je je troosten met de gedachte dat EA/Dice het echt tien keer beter doet dan Microsoft met CFS2 deed (weet de developer ff niet). Om je een idee te geven, de fouten die in de final zaten waren nog erger dan die in versie 1.3 van Bf en voor dat spel is dus gewoon serieus nooit een patch uitgekomen 8)7.
EA zal niks op de site zetten zoals gewoonlijk (heb althans geeneens een excuses gezien rond de commotie van de 1.2 patch), dat is niet goed voor hun image he ;)

Het zal wel een berichtje worden in de trend van, het is gebleken dat de 1.3 patch bij veel mensen niet naar 100% functioneert en daarom is hier een fix voor…

Overigens heb ik geen last van wegvallende sounds heb ik het idee, wel dat er inderdaad een grammofoonplaat doorheen zit te jodelen :|

Ook ervaar ik random crashes naar de desktop, en servers die veel vaker crashen en veel vaker ineens KICKED from server terwijl ik zeker weet hooguit 1 teamkill of helemaal geen TK gemaakt heb :?

Uit wanhoop vanmiddag nog eens Battlefield schoon geïnstalleerd met alleen de 1.3 patch maar niks hoor, is weliswaar goed te spelen maar deze ‘kleine’ foutjes had ik niet met 1.2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Heeft iemand al een blood-patch gesignaleerd voor versie 1.3?

Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
ik heb het niet zo op blood-patch er scheen een patch te zijn die je key kopieerde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51957

Dracul schreef op 05 February 2003 @ 18:46:

Thanx.
http://www.bf1942.nl/?pag...b8bbfa67b7aa7bef115dd8a12

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dracul schreef op 05 February 2003 @ 18:46:

Thanx.
http://www.bf1942.nl/?pag...ncludes/downloadnow&id=64

Overigens meen ik gelezen te hebben op clanbase dat een bloodpatch niet bij hun geoorloofd is.

//edit: ik ben traaaaag ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 05-02-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou je heb hem nu in stereo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Tsja..ik heb dus ook maar RTR gekocht..
En helaas kan ik niet delen in het enthausiastme van sommige :/
De maps zijn ok...niet meer en niet minder vind ik.
1 Map vond ik er wel goed uit zien alleen ben ik ff de naam kwijt..
Ik heb RTR nu zo'n kleine 4 uur gespeeld en mijn indruk is dat het de 30 euro niet waard is..
Persoolijk ben ik van mening dat of de prijs velen malen lager had moeten zijn,of dat ze er meer werk van hadden moeten maken.
Helaas ben ik iets teleurgesteld..had stiekem toch wat meer spektakel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Is er al een bloodpatch voor RTR ?
Ik weet dat er één is voor 1.3 maar die geeft een fout aan, neem aan dat dit door RTR komt.

[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 05-02-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik denk dat je dan de fansites even goed in de gaten moet houden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

http://armyofgot.nl/index.php?pageID=9

Staat bloodpatch voor 1.3, werkt hier ook met RtR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb ze nu ook allebei origineel, damn what a good feeling ;). en ik vind rtr helemaal top. Die maps spelen veel lekkerder, er wordt heftiger gevochten, al ik vind die ene map met die hoge toren niet zo heel leuk maar de rest is toppie. Zeker die Monte blabla... *tak tak tak tak tak* >:) >:) >:)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jag schreef op 05 februari 2003 @ 00:33:

[...]

jaggie, toch wel gespeeld :)

waar was jij!?

ik dacht dat je het over de war had die ik morgen heb, maar dies niet tegen got :)
vandaag dus training tegen got clan gehad.
lekker gespeeld, hoewel ik op wake allies helemaal gek werd van lighteye....

die liet me niet eens opstijgen...
snie liev...

heb lighteye wel een keer mee genomen op men vleugel
helaas overleefde hij het niet :o :o

vinnik zoo heeeeerlijk om mensen op men vleugel mee te nemen.
doe dat welles meer in war (ook officiele CB wars) word over het algemeen niet zo gewaardeerd, hoewel ik me HELEMAAL kapot lach (stort daardoor welle neer ;) )

verder lekkere war gespeeld (was training btw)

alleen ik mis de GoT mensen echt op mirc, (QUAKENET! servers)
maak daar es kanaal aan, dan krijg je veel meer wars met andere clans!
en dan leer ik jullie beetje kennen enzo!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb hem gisteren ook aangeschaft en ben er eigenlijk best tevreden over. De maps zijn echt stukken beter. Iedereen zit ook maar te zeuren over die 'plopguns' maar ik vind het juist betere geluiden (lekkere nostalgische metaal klank). Nou moeten ze het geluid van die STG nog effe aanpassen, want dat klinkt gewoon bagger :r !

Het geluid van die MG-40 (of zoiets, je weet wel, die guns achter zandzakken en op tanks) is echt verbeterd :9~ . Geluid van de sniperrifle en van de scout klinkt ook lekker (Galmt lekker krachtig na >:) ). Ben het met jullie eens dat die STG een stukkie minder powerfull is geworden in verhouding tot de Bar en die nieuwe Breda, dat is jammer!

Eindelijk zijn ook die frustrerende AA-guns wat minder dodelijk gemaakt, hebben de minder goede vliegers ook eens een kans! Heb ook wel last van die soundbug, dwz: ik hoor mijn submachinegun niet als ik in een tank rondcross. Af en toe hoor ik de vocals ook niet, maar ja op zich is het goed speelbaar.

Van mij mogen ze nog vele 'Add-ons' in elkaar flanzen! Een spandau d'r in, een Brengun en wat voor guns hadden ze in die tijd nog meer. Ik heb hier vele bouwpakketten (1:35, maar zijn niet van mij) staan van allerlei Tanks, jeeps en transport wagens die er ook wel in verwerkt mogen worden, dus DICE en EA ga zo door. Alleen moeten ze wel testen voor ze patches uitbrengen :X 8)7

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
@ spud
We zijn nu eenmaal GoT clan.

En ja: Lighteye is een van de irritantste spelers ter wereld :P. Gelukkig zit hij in m'n team. Je moet hem eens zin met de B17 in OMG, omg dat is eng :P

[ Voor 9% gewijzigd door Switch op 05-02-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Hmmm..ik ging weer eens wat textures toevoegen om de boel wat op te fleuren,maar het lijkt er op dat dit niet meer gaat met RTR geinstaleerd?
Als ik nu een map uit RTR speel mis ik allemaal standaart textures.(ging voorheen prima dus)
De logica ontgaat me even...
Iemand die dit wel gelukt is?
Zoja...moet ik iets anders doen als voorheen??

[ Voor 4% gewijzigd door melly op 05-02-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 16:34
Is er eigenlijk een patch dat de letters niet meer zo vaag zijn wanneer je anti aliasing gebruikt, of is de enige manier om die letters normaal te krijgen anti aliasing uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Switch schreef op 05 February 2003 @ 22:07:
@ spud
We zijn nu eenmaal GoT clan.

En ja: Lighteye is een van de irritantste spelers ter wereld :P. Gelukkig zit hij in m'n team. Je moet hem eens zin met de B17 in OMG, omg dat is eng :P
sja, naja, dan moet je onze riphawk es zien :)
die is ook erg goed met de B17 :)

volgende keer doen we wel potje OMG.

je hebt mij nog niet echt in actie gezien met een tank, maar daar ben ik ook best wel goed in.
en planes ben ik ook goed in, hoewel bommen droppen nog niet helemaal goed wil lukken... (7 van de 10 raak)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Kan iemand mij vertellen hoe die buddylist nu precies werkt ?
Want volgens mij werkt ie gewoon niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
M@NIC schreef op 06 February 2003 @ 00:19:
Kan iemand mij vertellen hoe die buddylist nu precies werkt ?
Want volgens mij werkt ie gewoon niet ;(
Werkt nogal crap :/ ikzelf gebruik het niet, teveel werk :X

Eerst de ID opzoeken met: game.listplayers (have phun met het zoeken :+)
daarna game.addplayertobuddylist IDnr

ofwel RTFriendlyM ;)

Schijnt dus zo te zijn dat als je een buddy toevoegt van de NME side dat je die ook moet zien op je ingamemap, is mij anders nog niet gelukt :+ (dit zou de 2e 'feature' zeg maar van Dice moeten zijn :P)

Nog een tipje wat ik al eerder genoemd had: als je in de console iets tikt bijv. game.addplayertobuddylist dan zou je ook het volgende kunnen doen: ga <TAB> addp <TAB> IDnr

Die tab zorgt er dus voor dat ie snel de string pakt, kwestie van wennen :)

Dus:

ID opzoeken: game.listplayers
buddy adden: game.addplayertobuddylist
buddy verwijderen: game.removeplayerfrombuddylist
buddylist tonen: game.buddylist

VB. ik zoek een buddy op: ga <TAB> listp <TAB> en zie klaasje staan met nummer 8 erachter. Vervolgens typ ik in: ga <TAB> add <TAB> 8 en voila done :)

Nu weet ik alleen niet of je dit ook bij een mapchange (dus niet dezelfde map) moet doen, ik denk het wel, volgens mij krijgt iedereen een nieuwe ID bij het joinen van een nieuwe map.

Zal de faq eens herschreven/updaten als ik rtr heb en na een update van de 1.3x patch ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 06-02-2003 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 21:59

RMYuma

The disguise is complete!

Ik heb update 1.3 gedaan (en ja: ik heb de file-size gechecked ;) ) maar zie nu geen servers/clients meer als ik binnen het spel voor "internet" kies. Als ik op Update klik, dan gaat hij wel zoeken, maar hij vindt verder niks.
Off-line doet het spel het wel na de update, en ook zelf op internet een game hosten gaat goed (er kwam alleen niemand bij, gedurende de tijd dat ik getest heb). Iemand met soortgelijke ervaringen?

Kan ik spelers zien die nog een lagere update draaien (bv 1.1. en 1.2)? En kan ik bij hen connecten?

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

The_Prince_of_Mu schreef op 06 February 2003 @ 03:13:
Ik heb update 1.3 gedaan (en ja: ik heb de file-size gechecked ;) ) maar zie nu geen servers/clients meer als ik binnen het spel voor "internet" kies. Als ik op Update klik, dan gaat hij wel zoeken, maar hij vindt verder niks.
Off-line doet het spel het wel na de update, en ook zelf op internet een game hosten gaat goed (er kwam alleen niemand bij, gedurende de tijd dat ik getest heb). Iemand met soortgelijke ervaringen?

Kan ik spelers zien die nog een lagere update draaien (bv 1.1. en 1.2)? En kan ik bij hen connecten?

Je moet ook gewoon ASE gebruiken :). Echt zoveel handiger dan die lame ingame browser!
Ik zat fijn naar wat cabaret te kijken, daar krijg ik voor betaald (ze noemen het zelfs "werk" :P ). Moest ff last minute invallen voor zieke collega, daarom kon ik niet komen op de training. Is jammer, anders had ik je ff helemaal gek gemaakt in mijn Tiger :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

TepelStreeltje schreef op 05 February 2003 @ 22:46:
[...]

sja, naja, dan moet je onze riphawk es zien :)
die is ook erg goed met de B17 :)

volgende keer doen we wel potje OMG.

je hebt mij nog niet echt in actie gezien met een tank, maar daar ben ik ook best wel goed in.
en planes ben ik ook goed in, hoewel bommen droppen nog niet helemaal goed wil lukken... (7 van de 10 raak)
Nee, nee, we gaan geen OMG spelen.

Nu wil ik een keer Omaha!
Omaha is echt een van mijn favo maps!
Heerlijk Snipen, supermap echt waar, kan niet beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Laatst online: 21:32

Hu9o

Schokkend

Nou, ik vind omaha juist de meest saaie map die erbij zit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Marketgarden vind ik de leukste :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

market is de leukste ja :) voor omaha beach moet je erg goed samenkunnen werken en dan wordt hij vanzelf ook leuk :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Anoniem: 26235 schreef op 06 February 2003 @ 00:58:
[...]

Werkt nogal crap :/ ikzelf gebruik het niet, teveel werk :X

Eerst de ID opzoeken met: game.listplayers (have phun met het zoeken :+)
daarna game.addplayertobuddylist IDnr

ofwel RTFriendlyM ;)

Schijnt dus zo te zijn dat als je een buddy toevoegt van de NME side dat je die ook moet zien op je ingamemap, is mij anders nog niet gelukt :+ (dit zou de 2e 'feature' zeg maar van Dice moeten zijn :P)

Nog een tipje wat ik al eerder genoemd had: als je in de console iets tikt bijv. game.addplayertobuddylist dan zou je ook het volgende kunnen doen: ga <TAB> addp <TAB> IDnr

Die tab zorgt er dus voor dat ie snel de string pakt, kwestie van wennen :)

Dus:

ID opzoeken: game.listplayers
buddy adden: game.addplayertobuddylist
buddy verwijderen: game.removeplayerfrombuddylist
buddylist tonen: game.buddylist

VB. ik zoek een buddy op: ga <TAB> listp <TAB> en zie klaasje staan met nummer 8 erachter. Vervolgens typ ik in: ga <TAB> add <TAB> 8 en voila done :)

Nu weet ik alleen niet of je dit ook bij een mapchange (dus niet dezelfde map) moet doen, ik denk het wel, volgens mij krijgt iedereen een nieuwe ID bij het joinen van een nieuwe map.

Zal de faq eens herschreven/updaten als ik rtr heb en na een update van de 1.3x patch ;)

Zo deed ik het dus al, werkt niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
M@NIC schreef op 06 February 2003 @ 08:53:

[...]

Zo deed ik het dus al, werkt niet :/
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lichtoog/vb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Snow_King schreef op 06 February 2003 @ 06:47:
[...]

Nee, nee, we gaan geen OMG spelen.

Nu wil ik een keer Omaha!
Omaha is echt een van mijn favo maps!
Heerlijk Snipen, supermap echt waar, kan niet beter!
Omaha is niet echt een snipe map voor Allies, als ik deze map online speel gaat opeens iedereen snipen, altijd handig als Axis een paar Tanks heeft.
Als Allies moet je 1 a 2 snipers hebben de rest medic/assault en een paar anti-tank.

De map had imho wat breder gemoeten, je bent echt een sitting duck als Allies.
Ze hadden gewoon meerder wegen naar boven moeten maken ipv. 1.
Niet mijn een van mijn favo's iig ;)

Geef mij maar El Alamein, Market, Bocage etc. gewoon een grote map met veel mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06 22:36
Welke bekende verkoop adressen kan ik battlefield road to rome al halen...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Free record shop, Dynabite schijnen hem te hebben..
Ik moet nog ff tot zaterdag wachten , helaas nog geen tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Anoniem: 51957 schreef op 06 februari 2003 @ 10:43:
Free record shop, Dynabite schijnen hem te hebben..
Ik moet nog ff tot zaterdag wachten , helaas nog geen tijd :(
Dynabyte ;)

Voorlopig zal ik RtR niet kopen, ik heb BF net :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.