De oude topics:
Battlefield 1942 demo eindelijk uit
Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel III)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)
Het grote BF1942 topic deel V
Battlefield 1942 topic deel VI
Battlefield 1942 topic deel VII
Wat handige linkjes voor de laatste nieuws en probleemoplossers:
De Battlefield 1942 GoTfaq - GoTfaq in html :)
Officiële Battlefield 1942 website
Officiële messageboard
BF central
Battlefield 1942 Tweakguide (engels) (Zeer zeker de moeite waard eens helemaal goed door te lezen als je ff niks weet te doen)
EA tech support
Downloadlinks voor de bekendste files, met veel dank aan Snow_King
De 1.3 patch (47 MB) omdat er bij het uitkomen van OOK de 1.3 patch foute versies in omloop zijn nog maar even de juiste filesize: 47.4 MB (49.722.005 bytes)
Bloodpatch voor versie 1.3 (88 kB)
Desert Combat alpha version .2 (83 MB)
Desert Combat alpha version .25 (4,4 MB) V.2 van DC en patch 1.3 is benodigd!
SOLDIER9's REALISM MOD 2.1 (15 MB)
SOLDIER9's REALISM MOD 2.11 update! (89 kB)
Coral Sea heb ik verwijderd omdat die in de 1.3 patch zit, ook heb ik de bloodpatch verwijderd omdat ik niet zeker weet of die het met 1.3 doet, en tot slot heb ik de 1.2 patch verwijderd omdat deze niet nodig is, 1.3 is voldoende
Officiële uitbreiding: Road to Rome
Officiële website: Road to Rome Bezoek deze site voor features, screenshots en movies.
Wanneer komt Road to Rome eigenlijk uit?
In de shop van www.dynabyte.nl staat ie voor 6 februari 2003 geplanned en bij reservering kun je hem krijgen voor 24,95 hierna is ie 29,95
Op www.dimensionplus.nl staat rtr geplanned voor 7 februari met geen prijs erbij.
Patchinfo
De 1.3 patch
Op maandag 3 februari 2003 is dan eindelijk officiëel de 1.3 patch released
Wat ik tot nu toe gemerkt heb circuleren ook hier wéér twee verschillende files van rond, de foute beta (klopte dus wel
1.3 patch en Road to Rome
Voor zover ik kan begrijpen uit de laatste community update moet de 1.3 patch er voornamelijk voor zorgen dat Road to Rome goed geïntrigeerd kan worden in de normale Battlefield. Ik denk dat bijvoorbeeld servers dan EN de normale Battlefield EN Road to Rome tegelijk zouden moeten kunnen draaien. En het dus niet ziet als een aparte mod.
The All Seeing Eye
The All Seeing Eye als alternatief voor Gamespy
Ga naar http://www.udpsoft.com/eye/ om ASE te downloaden, het is een bestandje van een paar kB’s en dat is dan een web-installer, gaat verder vrijwel automatisch
ASE en Battlefield
ASE ondersteunt naast Battlefield 1942 ook nog de volgende mods van genoemde:
- Desert Combat
- Soldier9 Realism
- Conflict in Somalia.
Als The All Seeing jouw favoriete mod (nog) niet ondersteund dan zou je dit eens na kunnen lezen op hun forum of er misschien een andere oplossing is, ook zou je daar een suggestie kunnen doen om het bij een volgende release erin te doen. Link naar forum
Plaatjes posten
Algemene uitleg
Uit de algemene faq: [img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]
Deze tag mag dan wel werken maar heeft naar mijn idee 0,0% effect, snap niet waarom ie erin zit.
Als je bijv. een plaatje hebt in 1024x768 en laten we zeggen 200 kB groot, dan kun je hem wel fijn resizen met de UBB tags, maar dan blijft ie nog steeds 200 kB (DUH) alleen de layout help je misschien een handje.
Hoe je het beste een pic kan posten:
Kan op twee manieren, eerste de makkelijkste:
1. Je resized je pic met je favoriete painteditor tool naar een max. breedte van 600 pixels en dan post je pic met de volgende tag: [img]urlvanplaatje[/img]
2. Zelfde als 1 maar dan doe je het grote plaatje er ook bij met als gevolg dat je dus twee plaatjes krijgt!
vb: [ url=urlvanGROTEplaatje ] [img]urlvanKLEINEplaatje[/img] [/url]
Het spreekt voorzich dat je de eventuele spaties die je ziet in mijn tags dat jij die er niet in moet doen
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 08-02-2003 03:34 . Reden: Desert combat url updated ]