[dvd-speler] elcheapo (<€100) dvd spelers

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 781 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij de makro is nu een aanbieding voor een koda dvd speler.. alleen kan ik er met google weinig informatie over vinden (behalve in het pools en koreaans).
Iemand die er ervaring mee heeft of er iets meer over weet?
Het gaat mij erom dat het een redelijke kwaliteit levert als ik dvd's enz afspeel..
specs:

dvd-speler
‘Koda DVD-2233S‘. •Weergave van DVD, VCD, CD, MP3, CD-R en CD-RW •Digitale uitgang voor Dolby Digital en DTS •Regiovrij •1 jaar garantie
84.- (99.96 incl.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 18:05

JeroenT

hoi!

Niet super kwaliteit ,maar genoeg voor de meeste mensen denk ik. goed ding voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee is een knakending :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogoul
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
.. hij schijnt identiek te zijn aan de Pioneer DV-444S.. zie:

http://groups.google.com/...%40reader06.wxs.nl&rnum=1

.. maar goed, 100 euro is niet heel veel, dus je mag geen top op the line speler verwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door drogoul op 21-01-2003 17:44 ]

do not underestimate the power of a sharp mz-700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standaard dvd speler van die prijs... niet te veel van verwachten - echt slecht is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:37

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Geen SVCD ???????????????

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De meeste DVD spelers slikken wel Mpeg2 van SVCD, alleen het formaat SVCD niet. Dat wordt dus testen met een SVCD en een SVCD file als non-compliant VCD gebakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij de makro zelf stond op het bordje wel svcd maar als het niet op de site staat twijfel ik zelf ook of hij het wel aankan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Mn topic was net gesloten, afijn, wist niet dat deze er was, maar oke dit was de post:

Ik krijg net een folder van de mediamarkt. Daar staat een Daytek 707 DVD player in voor €88,-

Dat is wel erg cheapo natuurlijk.

speelt af: DVD, MP3-CD , DV-CD, CD-r, CD-RW ,

Heeft dolby digital/5.1/DTS(coaxiaal) geluidsweergave ( ) digitale audio output beeld: 4:3 / 16:9, scart , en afstandbediening, regiocode vrij

Kent iemand dit merk? Of deze player onder een ander merk?

Ik kon zo ff geen afbeelding vinden op het net

[ Voor 2% gewijzigd door Tobiaz op 22-01-2003 11:48 . Reden: regicode vrij ]

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag deze ook staan, er staat bij: DTS (coaxiaal) mijn vraag, wat betekend dat coaxiaal daarachter? Is dat standaard, is dat slecht, wat moet ik me daarbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Die mustek die ze overlaatst bij de Carrefour ( België ) hadden valt ook heel goed mee .. men vader heeft die gekocht voor 99 € .. beeldkwaliteit is ni slecht , en geluidskwaliteit ( analoog nog allen ma gehoord) ook ni..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
laddy17 schreef op 22 januari 2003 @ 13:29
Ik zag deze ook staan, er staat bij: DTS (coaxiaal) mijn vraag, wat betekend dat coaxiaal daarachter? Is dat standaard, is dat slecht, wat moet ik me daarbij voorstellen?

Je hebt twee soorten digitale uitgangen, coaxiaal en optisch. Met behulp hiervan kan je bv een dvd-speler digitaal aansluiten op je versterker zodat je het geluid naar je receiver kan sturen. Deze dvd-speler heeft dus een coaxiale digitale uitgang. Als je een receiver hebt die dts of dobly digital 5.1 ondersteunt, dan kun je die dvd-speler daarop aansluiten dmv een coaxkabel. Je receiver decodeert dan het dd 5.1 of het dts-geluid. Je moet dan wel 5 speakers hebben om optimaal gebruik te maken van het dd 5.1 of dts geluid.

[ Voor 5% gewijzigd door Big Will op 22-01-2003 15:03 ]

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Big Will schreef op 22 January 2003 @ 15:01:
laddy17 schreef op 22 januari 2003 @ 13:29

Je hebt twee soorten digitale uitgangen, coaxiaal en optisch. Met behulp hiervan kan je bv een dvd-speler digitaal aansluiten op je versterker zodat je het geluid naar je receiver kan sturen. Deze dvd-speler heeft dus een coaxiale digitale uitgang. Als je een receiver hebt die dts of dobly digital 5.1 ondersteunt, dan kun je die dvd-speler daarop aansluiten dmv een coaxkabel. Je receiver decodeert dan het dd 5.1 of het dts-geluid. Je moet dan wel 5 speakers hebben om optimaal gebruik te maken van het dd 5.1 of dts geluid.
kan je het nog mooier ( beter ) uitleggen? :D
Het is dus exact zoals hij zegt .. met alleen een dvd speler ben je dus niet veel qua surround sound , analoog hangt af van speler tot speler .. coaxiale digitale uitgangen zijn digitaal dus dat geluid blijft over-all meestal even goed , hangt beetje af van kwalitatieve receiver ..

[ Voor 14% gewijzigd door TomSwinnen op 22-01-2003 15:27 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
op www.vcdhelp.com kun je zien of ie VCD/SVCD ondersteunt etc.

(de koda speelt dus SVCD wél af)

[ Voor 23% gewijzigd door _Richie_ op 22-01-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Bij de Staffhorst zijn nu veel aanbiedingen, oa ontzettend veel DVDspelers. Dus als iemand nog een leuke goede zoekt dan zou ik daar even gaan kijken :). Bij de vestiging in Nieuwegein was ik vanmiddag geweest en daar stonden dozen opgestapeld naast de deur :D. Het is btw uitverkoop in alle vestigingen van Staffhorst geloof ik.

en nee ik ben geen staffhorst medewerker ofzo (edah verdiend beter :P)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tobiaz schreef op 22 January 2003 @ 11:47:
Mn topic was net gesloten, afijn, wist niet dat deze er was, maar oke dit was de post:

Ik krijg net een folder van de mediamarkt. Daar staat een Daytek 707 DVD player in voor €88,-

Dat is wel erg cheapo natuurlijk.

speelt af: DVD, MP3-CD , DV-CD, CD-r, CD-RW ,

Heeft dolby digital/5.1/DTS(coaxiaal) geluidsweergave ( ) digitale audio output beeld: 4:3 / 16:9, scart , en afstandbediening, regiocode vrij

Kent iemand dit merk? Of deze player onder een ander merk?

Ik kon zo ff geen afbeelding vinden op het net
deze had ik ook gezien. alleen speelt ie ook SVCD of VCD want heb hier een aantal divxjes liggen en die wil ik niet op een 17'' schermpje kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

Die goedkope DVD spelers zijn voor meeste mensen wel te doen. Zelf heb ik es een Cyberhome Gekocht, deze mocht echter wel na 3 weken ophoepelen :D Afstands bediening is echt zwaar goedkoop uitgevoerd en deed het heelvaak niet eens.

* Mary Wana is nu tevreden met zn Panasonic RV-32 :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 07:36:
[...]

deze had ik ook gezien. alleen speelt ie ook SVCD of VCD want heb hier een aantal divxjes liggen en die wil ik niet op een 17'' schermpje kijken :/
Dat doet ie..
M'n vriendin heeft er eentje gekocht, en deze speelt gewoon svcd en vcd af, staat zelfs op de doos, je krijgt er ook een soort manual bij om t ding regiovrij te maken.

Het ding komt origineel van daewoo, staat op de garantiebewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wehkamp.nl staat een staat een Apex voor €99,=.
En dat ding speelt ALLES....

http://www.vcdhelp.com/dv...7&Search=Search&#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als ik een .avi met nero in SVCD of VCD brand. en doe hem in de DVD speler.. dan doet ie het.??? geen raar achterlopend geluid ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik zet .avi's om met TMPEGEnc en brandt vervolgens de mpeg als VCD met Nero. Werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 16:07

Klippy

Still Game

Ik heb zo'n ding van de MediaMarkt gehaald dinsdag.

Daytek ofzo, €88.

En absoluut geen spijt.
Vind de beeldkwaliteit echt perfect. Moet wel zeggen dat ik nog een oude 4:3 TV heb, nieuwe komt eraan, maar is echt super.

DVD, VCD, SVCD, MP3, JPEG, regiovrij etc.

Voor die prijs super.
Ik heb duurdere spelers gezien met mindere kwailiteit...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Wekkel schreef op 23 January 2003 @ 17:32:
Ik zet .avi's om met TMPEGEnc en brandt vervolgens de mpeg als VCD met Nero. Werkt prima
offtopic:
Hoe lang dat omzetten?

Geen zin om uren te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd dat wil ik ook wel weten en maakt niet uit als je .avi als VCD brand of als .mpeg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je MOET als mpeg fikken, dat is nou eenmaal de (S)VCD standaard. Met de juiste plugin doet Nero het voor je.

Ik doe het liever zelf, dan hou je wat invloed op het geheel.

In normal modus doe ik 2 uur over een Divx omzetten naar mpeg1 (VCD), in 2 pass high quality een uurtje of 9, maar dan ziet 't er ook l337 uit op de tv met slechts 352x288!

1,2 Ghz Tbird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

LiquidSilver schreef op 23 januari 2003 @ 17:33:
Ik heb zo'n ding van de MediaMarkt gehaald dinsdag.

Daytek ofzo, €88.

En absoluut geen spijt.
Vind de beeldkwaliteit echt perfect. Moet wel zeggen dat ik nog een oude 4:3 TV heb, nieuwe komt eraan, maar is echt super.

DVD, VCD, SVCD, MP3, JPEG, regiovrij etc.

Voor die prijs super.
Ik heb duurdere spelers gezien met mindere kwailiteit...
Kijk dat wilde ik dus even horen! Thanks! nog geen negatieve dingen gehoord

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben net achter iets vreemds gekomen.

Zoals eerder gemeld heb ik een Technika DVD 1020, bijeengespaard met een C1000 actie :X Het ding speelt alles behalve DivX, maar VCD's helaas niet helemaal tot het eind, wat de inhoud van de VCD ook is. Daarom ben ik ook mijn eigen gemaakte mpegs maar gewoon op CDRW's aan het zetten, gewoon in CDROM standaard.

Nu had ik superhakkelend beeld en dat is uiteraard niet de bedoeling. De eerste trial en error poging was meteen raak. Met CDROM Mode 2 XA hakkelen en pruttelen, met Mode 1 (de pure cdrom, naar ik begrijp) clean en smooth. Wees daarop bedacht als je ook problemen hebt met CDROM (niet VCD) filmpjes.. Een poging kan nooit kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMFREAK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb de Mustek look-a-like van de kruidvat en een DVD-R/RW brander van TEAC. Nu speelt hij de DVD-R (Datawrite) niet goed af op de standalone player. Weet iemand welk merk DVD-R hij wel goed af zou kunnen spelen.

Soms zit het mee, vaak zit het tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
FMFREAK schreef op 27 januari 2003 @ 10:39:
Ik heb de Mustek look-a-like van de kruidvat en een DVD-R/RW brander van TEAC. Nu speelt hij de DVD-R (Datawrite) niet goed af op de standalone player. Weet iemand welk merk DVD-R hij wel goed af zou kunnen spelen.
Ik heb hele goeie ervaring met Lead Data's. Schijnen in elke standalone te werken volgens de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vestel van de kijkshop 99 euro. perfect ding slikt alles en heeft nog nooit een steek laten vallen. zit zelfs een ac3 decoder in dus 6 losse uitgangen. en optical en coax svhs en scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMFREAK
  • Laatst online: 28-05-2023
Waar kan je die LeadData kopen. Ze staan namelijk niet in de pricewatch

Soms zit het mee, vaak zit het tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was gisteren bij het kruidvat om hun DVD aanbieding te bekijken. Een ECC met mp3 en kodak jpg ondesteuning. Op de doos staat niks over VCD en (S)VCD. ze wisten me niet te vertellen of die nu wel of niet ondersteund wordt. Er is in dit topic al eerder gesproken over een kruidvat aanbieding maar dat was van oktober vorig jaar, of is dit dezelfde speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat ik nou tegenkom in een shop voor € 99:

De Marquant DVD-333k:
Afbeeldingslocatie: http://www.allied-electronics.nl/~allied-e010/images/Dvd333K.jpg

Een heel sneaky design, lijkt uiterlijk erg op de Pioneer DV-454, maar is dus niét hetzelfde, het is echt namaak. Zelfs het typenummer laten ze op die van Pioneer lijken. Maargoed, ze beweren dus dat dit ding progressive scan is. Hij heeft een componentuitgang, een VGA aansluiting, scart, digitaal coax en analoog surround aansluitingen.

Hier staat een pdf'je van dit ding, met wat specificaties. Panasonic heeft een duidelijke uitleg over progressive scan.

Aangezien er pas een paar normale pal-progressive tv's op de markt zijn (jvc, panasonic), wat is het idee hierachter? Is er een el-cheapo chipset met deze functie op de markt gekomen waardoor we meer van dit soort apparaten kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 15:08
Uit de folder haal ik wel een YUV uitgang welke dan progressive zal zijn, maar geen vga uitgang? Van binnen is het niet veel meer dan een pc dvd drive plus een printplaatje en een mini voeding. Gebruikte chips zou ik zo niet weten, in ieder geval wel het allergoedkoopste wat men kon krijgen :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Tele schreef op 21 februari 2003 @ 16:06:
Wat ik nou tegenkom in een shop voor € 99:

De Marquant DVD-333k:
[afbeelding]

Een heel sneaky design, lijkt uiterlijk erg op de Pioneer DV-454, maar is dus niét hetzelfde, het is echt namaak. Zelfs het typenummer laten ze op die van Pioneer lijken. Maargoed, ze beweren dus dat dit ding progressive scan is. Hij heeft een componentuitgang, een VGA aansluiting, scart, digitaal coax en analoog surround aansluitingen.

Hier staat een pdf'je van dit ding, met wat specificaties. Panasonic heeft een duidelijke uitleg over progressive scan.

Aangezien er pas een paar normale pal-progressive tv's op de markt zijn (jvc, panasonic), wat is het idee hierachter? Is er een el-cheapo chipset met deze functie op de markt gekomen waardoor we meer van dit soort apparaten kunnen verwachten?
Ik weet dat het draadje iets aan de oude kant is, alhoewel hij nog van 2003 is. Ik heb deze dvd speler dus ook in de buurt nu gezien voor €89.99
maar je kan niet echt goede informatie vinden op internet over deze speler, bij VCDHelp hebben ze ook geen info erover. In het krantje staat dat hij het volgende ondersteund:

DVD SPELER Geschikt DVD, DVD-R(W) CD, CD-R(W), VCD, S-VCD en MP-3 op CD-R's en Kodak Pucture CD's. Dolby DIgital AC-3/Dolby Surround 5.1 uitgang. Dolby Pro Logic. 2x, 4x en 8x Zoom. NTSC en PAL weergave. Kinderslot. Inclusief uitgebreide afstandsbediening.

Nu heb ik er niet zo erg veel verstand van maargoed... in het PDF-je staat toch echt DVD+R(W). Ook kom ik op internet aantal kleine dingetjes tegen waar ik toch me van afvraag wat het precies mee word bedoelt, zoals dit:
btw Small tip: the DVD player MarQuant 333K, plays without conversion directly mpg files...
saves time converting it , and on 1 dvd you can now fit 4 movies
Ook er op Marktplaats erbij vermeld (bij iemand die deze dvd speler aanbied (3 man)) dat deze speler Regiovrij is wat erg makkelijk is voor bij de videotheek. Wat ik nou wel moet geloven over deze speler weet ik nou niet meer :/
Ik wil hem graag kopen want ik heb al een collectietje DVD's die ik nu via TVout kijk maar mijn collectie SVCD's is nog 50 keer zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Novah schreef op 08 May 2003 @ 18:18:
[...]
Ik wil hem graag kopen want ik heb al een collectietje DVD's die ik nu via TVout kijk maar mijn collectie SVCD's is nog 50 keer zo groot.
die kan je toch op (bijna) elke dvd speler afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
DaMorpheus schreef op 08 May 2003 @ 19:35:
[...]

die kan je toch op (bijna) elke dvd speler afspelen
Dat valt nog vies tegen, op die Philips DVD spelers die ik bijna wou halen (was toen een actie) kon je dat niet. Gelukkig hoorde ik het op tijd van iemand die er wel al een had. Ook rond Sinterklaastijd toen ik ook al van plan was er een aan te schaffen heb ik bij een twee speciale electronica zaken gevraagd of ze DVD spelers hadden die SVCD ondersteunen en beide hadden die niet (dat waren beide erg grote zaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
drogoul schreef op 21 januari 2003 @ 17:43:
.. hij schijnt identiek te zijn aan de Pioneer DV-444S.. zie:

http://groups.google.com/...%40reader06.wxs.nl&rnum=1

.. maar goed, 100 euro is niet heel veel, dus je mag geen top op the line speler verwachten.
op de een of andere manier geloof ik dat niet, tenzij je puur de buitenkant bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekielja schreef op 08 mei 2003 @ 22:22:
[...]

op de een of andere manier geloof ik dat niet, tenzij je puur de buitenkant bedoeld
Ik vind die dingen kwa kwaliteit _echt_ niet overeenkomen, die DV 444 is een harstikke gaaf ding en daar haalt die ander het niet bij (vind ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ik heb zelf een elcheapo vestel speler van 99 euro en die is perfect. het beeld ziet er gewoon goed uit [op een philips matchline 100 hz digital scan] geluid weet ik niet aangezien ik heb op mijn fr 980 heb aangesloten me een coex kabel dus de interne decoder heb ik niet kunnen beoordelen. o ja en hij is nu 6 maanden oude en heeft niet een keer vreemd gedaan.

en hij vreet alles aan schijfjes zelf on afgesloten cdrw`s met een slecht vcd rip erop.
en dvd r-

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat dit topic al aardig oud is, wou ik nog even een vraagje posten

Ik heb ook de daytek707 dvd speler, en zocht boxen die ik er rechtstreeks op aan kan sluiten.. Nou ben ik bij deze aangekomen:

Creative Inspire 2.1 2800 Digital

Technische specificaties:
Versterker
Satellieten
- 8 watt RMS nominaal vermogen per kanaal
- Signaal/ruisverhouding 80 dB

Subwoofer
- 22 watt RMS
- Signaal/ruisverhouding 70 dB
- Algemene frequentierespons 35 Hz tot 20 kHz

Mijn vraag is nou, of ik deze gewoon rechtstreeks erop kan sluiten en dat het geluid dan ook gewoon goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

die dvd speler kun je wel patchen en nieuwe software op een of andere mannier op zetten, ik heb hem zelf ook, en nu er nieuwe software op staat (door iemand anders laten doen) speelt die egt alles af wat je erin gooit, zelfs een psx cd, geeft die wat groen beeld en er komen liedjes uit :P maar ook mp3, svcd etc etc. speelt hij allemaal af, ik ben zeer tevreden over dat dingetje :+

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 13:06

Mx-KAEY

Mx-KÆY

Smurff schreef op 23 January 2003 @ 16:25:
Wehkamp.nl staat een staat een Apex voor €99,=.
En dat ding speelt ALLES....

http://www.vcdhelp.com/dv...7&Search=Search&#comments
dat aapsex ding staat voor 59,95 bij de bcc :)

en overigens heb je nog een proline dvd speler voor 45 pleuro's bij de bcc!

speelt ook alles af...

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:06
Zelf een Technika el-cheapo ding gekocht bij de Megapool (Technika 1015, 49 eur excl verwijd), ter vervanging van mn Lasonic die naar de maan is...

Edit: Geen 5.1 out, maar dat heb ik nog niet nodig. Wel S-VIDEO, Composite, en normaal stereo natuurlijk.

Ding speelt tot nu toe alles: originele DVD, SVCD, DVD-R

DVD+R had ik 1 film mee liggen (Matrix reloaded), maar die wou ie niet. Ik verdenk overigens eerder de disc dan de speler hiervan.

[ Voor 55% gewijzigd door DJSmiley op 09-08-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
  • Laatst online: 20-06-2015
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
FabrieksType:   DVD-313

Merk:   Finlux

Levertijd:   Direct leverbaar 
van:  € 119,00 
voor:  € 79,00

Wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 11-09 22:58

Priet

To boldly do what no one has..

Cyberhome 405 incl. decoder, voor €75,- bij www.pchut.nl

[ Voor 15% gewijzigd door Priet op 09-08-2003 19:38 ]

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat toen ze die aanbieding hadden bij de mediamarkt(€85(dacht k)) met die dvd spelers.
dat die dingetjes dus ook nog eens als beste uit de testen waren gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Donderdag bij de mediamarkt een deawoo dvd-9000S5 speler voor 77 euro gehaald
Slikt alles, wel aardig design en heeft volgens mij de nodige decoders aan boord (veel (tulp)uitgangen iig op de achterkant)

Naja prima dingetje iig (weet iemand waar ik kan zien welke decoders ie allemaal heeft?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat laatst op de site van de media markt toen ik dit tegen kwam

http://shop.mediamarkt.de...eId=5000&categoryId=10006

een dvd player die divx 3.11/4/5 en xvid ondersteund, en slecht voor 99EURO!!!!

mij lijkt dit een koopje en op dit forum staat er voor de rest niets over vermeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 16:00:
Ik zat laatst op de site van de media markt toen ik dit tegen kwam

http://shop.mediamarkt.de...eId=5000&categoryId=10006

een dvd player die divx 3.11/4/5 en xvid ondersteund, en slecht voor 99EURO!!!!

mij lijkt dit een koopje en op dit forum staat er voor de rest niets over vermeld.
leuk ding...concurent voor KISS / REVOY speler. Die ondersteunt ook AC3 & DTS geluid neem ik aan aangezien dat beide DVD standaarden zijn.

Afijn, wat me al lang afvroeg bij goedkope Stand alone spelers zijn: HOE ZIT HET MET DE GELUIDSPRODUCTIE? gaat het wel brommen zoals mijn aopen DVD-rom of valt het mee?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
voor 130 euro heb je een Phillips die alles aan kan kan je niet beter wat meer uitgeven en voor een apparaat gaan waar je op kan vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja alles, je bedoeld alle dvd standaarden maar dus geen divx/xvid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

heb vraagje aan KISS/ REVOY bezitters: volgens het website kan je de gebrande divx/ xvid movies op je spelers afspelen, en dat het cd afgesloten is (no further writing possible). Maar hoe is het als je vergeten ben en dat de cd nog open staan voor verder branden (hoewel dit onmogelijk aangezien je cd al vol is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon daar na dichtbranden?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 17:11

Alaksandus

Vae puto deus fio

Heb zelf een Dansai DVD speler voor 65 euro
Speelt echt alles af + JPEG
Optichse en Coax digitale uitgang + analoge 5.1 uitgang
DTS en Dolby digital en al het andre standaard zooi

Heb hier nu ook een yamada 5220 staan voor 79euro kwa eigenschappen hetzelfde alleen slimline en alleen een coax digi uitgang

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coronaextra schreef op 30 August 2003 @ 18:40:

Heb hier nu ook een yamada 5220 staan voor 79euro kwa eigenschappen hetzelfde alleen slimline en alleen een coax digi uitgang
wat vind je van die yamada?? (iets meer info)want die umax schijnt in princiepe gewoon een yamada te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Verwijderd schreef op 30 augustus 2003 @ 18:39:
gewoon daar na dichtbranden?!?!?
hoe? bedoel je nog een kleine bestand (in KB) toe te voegen en optie finalize cd aan te vinken?

zeg maar ik heb een movie x gebrand (718 MB volgens explorer) op cd en vergeet de optie finalize cd aan te vinken in NERO. Je kan in principe toch nix meer toevoegen als je overburn had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een cd op elke gewenst moment dichtbranden. Als je vergeten bent je sessie dicht te branden kan je dat achteraf gewoon nog doen zelfs met nero ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus

Alaksandus

Vae puto deus fio

Verwijderd schreef op 30 augustus 2003 @ 18:47:
[...]

wat vind je van die yamada?? (iets meer info)want die umax schijnt in princiepe gewoon een yamada te zijn.
In principe nix mis mee, en klopt is hetzelfde als de Umax. Nadeel vind ik dusch dat er geen Optische uitgang op zit, menu zit er minder mooi uit (als de Dansai die ik dan heb) en je kunt niet kiezen dat ie standaard naar Nederlandse ondertiteling/geluid springt als je er een DVD in doet. Maar er zit dus wel een LCD in en hij is errug plat. Via de scart kabel gaat trouwens alleen RBG geen (s)video signaal, en zoals by mij tv geeft dat geen goed beeld weer. Er gaat dan een paars achtige gloed over het beeld heen.

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coronaextra schreef op 30 August 2003 @ 18:59:
[...]

Er gaat dan een paars achtige gloed over het beeld heen.
Dit komt dan dus door je tv??

Ik heb zelf nu een lenco dvd12 ( ook echt geen top merk) maar ik ben er best tevreden mee zit overigens ook via de scart.

Ik wil die umax dvx-6100 omdat ie ook divx-xvid aankan en zit er dus aan te denken de lenco te verkopen

de lenco kan wel dvd-r aan wat ik erg belangrijk vind aangezien ik ook een -r brander heb

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 18:57:
Je kan een cd op elke gewenst moment dichtbranden. Als je vergeten bent je sessie dicht te branden kan je dat achteraf gewoon nog doen zelfs met nero ;)
zou je me kunnen uitleggen hoe. Nooit geprobeerd om eerlijk te zijn.
Wel beetje offtopic, excuses daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus

Alaksandus

Vae puto deus fio

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 19:09:
[...]

Dit komt dan dus door je tv??

Ik heb zelf nu een lenco dvd12 ( ook echt geen top merk) maar ik ben er best tevreden mee zit overigens ook via de scart.

Ik wil die umax dvx-6100 omdat ie ook divx-xvid aankan en zit er dus aan te denken de lenco te verkopen

de lenco kan wel dvd-r aan wat ik erg belangrijk vind aangezien ik ook een -r brander heb
Als ik mijn Dansai speler op RGP out zet krijg ik wel goed beeld dus vindt het maar vreemd.

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik heb zelf ook de marquant dv333 bij de block voor 69 euri.

Prima ding en is volgens mij hetzelfde als de pioneer dv450:
http://images.google.nl/i...3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8

Overigens gaat ie denk ik binnenkort de deur uit voor een yamaha (die past dan mooi bij mijn receiver :P )

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de dvd-speler bij de Blokker? Kost slechts 57 euro (dus zelfs in mijn prijsrange) en kan MP3's afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus

Alaksandus

Vae puto deus fio

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 19:37:
Wat vinden jullie van de dvd-speler bij de Blokker? Kost slechts 57 euro (dus zelfs in mijn prijsrange) en kan MP3's afspelen...
Heb hem gehad maar weer terug gebracht, miste het LCD teveel en zat geen optische uitgang op en geen analoge 5.1, niet dat ik daar iets aan heb maar andere misschien weer wel. Verder vond ik hem ook echt als een speler van 57 euro uitzien dus echt lelijk goedkoop ding, heb nu 1 voor 65euro en het valt niet zo op dat het van plastic is, hij glanst mooi :)

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop toch gewoon een Pioneer 360 voor 119 euro

• Archie_T
  • Nu online
Ik heb gister voor mijn vriendin een Daytek 700 gehaald bij de mediamarkt voor 48 euro! Leuk spelertje. Speelt eigenlijk alles af. Voor die prijs zeker niet verkeerd en als ie niet goed is gooien we hem weg :)

• Tele
  • Niet online
teacher schreef op 30 August 2003 @ 19:20:
Ik heb zelf ook de marquant dv333 bij de block voor 69 euri.

Prima ding en is volgens mij hetzelfde als de pioneer dv450:

Overigens gaat ie denk ik binnenkort de deur uit voor een yamaha (die past dan mooi bij mijn receiver :P )
Ik heb beide spelers aan de binnenkant bekeken, het zijn dus totaal verschillende apparaten.

[ Voor 23% gewijzigd door Tele op 04-09-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Laatst online: 16-07 14:56
Wat betreft Yamada: dit is dus een van de eerst divx standalone speler op de markt met de nieuwe ESS Vibratto encoder chip. Deze chip gaat het het de Sigma spelers zoals kiss, revoy,etc. nog lastig maken. Als je denkt dat ESS alleen onbekende merk speler zal worden ingezet, think again! Philips gebruikt hem in de nieuwe DVD 737 speler en JVC in de XV-NP1SL speler.
Kijk in het forum van dvdboard.de http://www.dvdboard.de/fo...isplay.php?s=&forumid=115 voor de laatste ontwikkelingen en met name naar wat Powerlook3k allemaal schrijft. Hij staat in contact met firmware ontwikkelaars en zet firmwares ook op de op de officiele site. Ben zeer benieuwd wanneer dit ding in de Nederlandse filialen van mediamarkt zal komen

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb laatst de Samsung E235 gehaald bij de BCC voor 99 Euro... TOP ding
ondersteund alles, perfect beeld en geluid. Relax menu en redelijk snel

http://www.samsung.nl/cgi...ailpagina?id=19irWH-1pE-0

Verwijderd

Weet iemand iets over de 'Dayton 751'? Slechts 39 euro (excl. btw! incl. 46 euro). Staat bij dat ie 'made by deawoo' is, maar op hun site kan ik niks vinden.. (overigens, gezien in het krantje van de de lukas klamer, groothandel)

• Keesk
  • Laatst online: 11:30

Verwijderd

neehoor, hier staat echt de dayton, hier een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/luinstra/pics/dayton-dvdspeler.JPG

Verwijderd

Welke elcheapo dvd-speler ondersteunt id3-tag

• p-de-geus
  • Laatst online: 07-09 15:19
ik heb een Tom-TEC dvd100 en ik ben er tevreden over. Deze speler slikt: DVD+r, SVCD, VCD, JPEG, MPEG, cd-r, cd-rw(deze heb ik getest het kunnen er dus meer zijn). De speler heeft scart, s-video, compose video, coax, optische en analoge aansluitingen.

De beeldkwaliteit via de scart en de geluids kwaliteit via de analoge uitgang is goed. Deze speler heeft mij 80 euro gekost.

weet iemand een manier om deze speler regio vrij te maken??

[ Voor 32% gewijzigd door p-de-geus op 13-09-2003 23:17 ]

dSLR: Nikon D5300;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:40

Aidix

Geluidspietlut

Wat een troosteloze apparaten verkopen ze hier toch in de aanbieding! Je zou bijna het idee krijgen dat ze deze zooi ook in China verkopen, maar dan heb ik nieuws dat is dus NIET zo! Shinco is de grootste producent van DVD spelers op de lokale markt. Koda geldt daar als goedkope zooi, en al die andere vage merken die ze hier aanbieden heb ik daar nog nooit gezien.

Voor nog geen 74 euro heb ik in mei deze speler meegenomen uit shanghai:

Afbeeldingslocatie: http://www.shinco.com/product/product_image/1061346598.gif

Hij speelt DVD's en CDs beter af dan mijn Yamaha (kan beter tegen slechte videotheek exemplaren) en er zit een verzameling aansluitingen op die ik op een Nederlandse speler nog niet bij elkaar heb gezien. Component video met progressive scan, VGA out, Nog een soort component out (Y/Cb/Cr), s-vhs, alleen geen scart.
Tevens een ingebouwde dolby digital decoder, 2 microfoon aansluitingen.. het kan niet op :)

Afbeeldingslocatie: http://www.revolution70.net/shinco.jpg

Het nieuwste model met 'laadsleuf' :
Afbeeldingslocatie: http://www.shinco.com/product/product_image/1062828779.gif

Ik moet toch altijd wel een beetje lachen als ik hier de zoveelste 'aanbieding' zie van een aftands geval zelfs de LCD vanaf bezuinigd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
DVDspeler van mij is een ding uit de megapool aanbieding: Technika 1015, voor 49 EUR incl.

Ding bevalt me prima: Doet tot nu toe ALLES.

VCD, SVCD, MP3 CD, MP3-DVD (jaja),
leest ook alles: DVD-R, DVD+R, CDR, DVD+RW

Geen 5.1 uitgang, maar dat gebruik ik hier toch niet.
Wel coaxiaal geluid out, geen toslink.

[ Voor 20% gewijzigd door DJSmiley op 14-09-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb ook een Technika, maar die speelt VCD niet helemaal tot het einde af. Telkens laat ie het bij 95% van een file zitten, of je nou meerdere files brandt of niet. Raar :? Het lijkt er op dat ie niet zo goed met de andere CDROM indeling van VCD overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Hier komt mijn eisen pakket :

DvD spelertje voor erbij. Dus die ik nu heb blijft ik houden voor dvd's en audiocd

Maar ik zoek nog een goedkope simpele erbij

- ntsc kunnen vertalen naar pal
- mp3-dvd kunnen afspelen
- als ik een cd/dvd erin leg met losse mpg en jpg files dat hij die ook afspeelt
- id3 tags. (hoeft niet)
- optische uitgang. (heb geen coax ingangen meer over)
- 2 scart aansluitingen. Dus dat ik de andere dvdspeler kan doorlussen

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Laatst online: 13:01
DJSmiley schreef op 14 september 2003 @ 21:00:
DVDspeler van mij is een ding uit de megapool aanbieding: Technika 1015, voor 49 EUR incl.

Ding bevalt me prima: Doet tot nu toe ALLES.

VCD, SVCD, MP3 CD, MP3-DVD (jaja),
leest ook alles: DVD-R, DVD+R, CDR, DVD+RW

Geen 5.1 uitgang, maar dat gebruik ik hier toch niet.
Wel coaxiaal geluid out, geen toslink.
Kan je 'm regiovrij krijgen en is de macrovision uit te schakelen?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
ik heb die technika ook (van megapool), regiovrij maken lukt met mijn model niet. het schijnt dat sommige uitvoeringen niet reageren op de op internet te verkrijgen codes.

http://www.regionfreedvd.net/player/technika.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:00
Als je echt el-cheapo wilt kun je voor 55 euro een Yamakawa 215 kopen bij alternate.
Speelt echt alles af !! (inclusief dvd-mp3, jpg's en mpg's)
Behalve divx, dan moet je een kiss hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mijn vriendin zoekt een AL-Cheapo, helaas een aabieding bij De Block gemist... hadden ze een hele kleine Apex (zag er mooi uit), speelde alles af en dat voor 49 Euros.
Maarja die is er niet meer, nu zoek ik iets kleins (hoe kleiner hoe beter), wat DVD/CD/CD-RW/ MP3, SCVCD kan afspelen, met Scart aansluiting.

Beetje redelijk beeld en geluid natuurlijk en niet menu's die erg traag zijn evenals Discs inlezen. Het liefst wel beeld en geluid synchroon ;) iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 22:03:

[afbeelding]
Juist ja, deze aanbieding heb ik ook zien staan.. Ook ik kon nergens info vinden op het Inet. Iemand anders wel? Zou dat din bv ook een 5.1 uitgang hebben? en hoe klinken audio cd's, en speelt ie ook mp3dvd's Kortom ergens een review - gebruikersevaringen - verwachtingen - meer detail specifications...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
BuG2FiX schreef op 15 september 2003 @ 11:02:
ik heb die technika ook (van megapool), regiovrij maken lukt met mijn model niet. het schijnt dat sommige uitvoeringen niet reageren op de op internet te verkrijgen codes.

http://www.regionfreedvd.net/player/technika.html
Regiovrij lukt mij wel, macrovision niet geprobeerd/gevonden.
Turn player on using button on left of player.
Open the drawer and leave open.
On the keypad press setup.
then enter the code 49540
A secret menu will then appear at the bottom of the list.
Choose this option and then select 0 for muti-region or any other code for regions of your choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

martijnf schreef op 30 August 2003 @ 17:44:
voor 130 euro heb je een Phillips die alles aan kan kan je niet beter wat meer uitgeven en voor een apparaat gaan waar je op kan vertrouwen
Ik zag laatst dat m'n eigen Pioneer DV350S bij de Makro gedaald is naar 109 euro met BTW. Ik vond 'm de 199 euro die ik betaalde al dik waard, en voor 109 euro is het VEEL beter dan alle el cheapo meuk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 22:03:

[afbeelding]
Made by 'Deawoo' ja :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Laatst online: 13:01
DJSmiley schreef op 15 september 2003 @ 13:19:
[...]

Regiovrij lukt mij wel, macrovision niet geprobeerd/gevonden.

[...]
Welk type heb jij, de 1020 of de 1015? Ik heb de 1020 een paar dagen thuis gehad (van Megapool), maar ik kreeg 'm met die code absoluut niet regio/macrovision vrij! Bij Megapool proberen ze nog aan een 1015 te komen (schijnt uitlopend model te zijn), misschien lukt die wel...!?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik krijg de 1020 ook niet 'vrij' met de aangegeven procedure, er gebeurt gewoon niets. Hebben jullie ook last van het '95% afspelen van VCD'-syndroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Vulcan750 schreef op 15 September 2003 @ 14:18:
[...]

Welk type heb jij, de 1020 of de 1015? Ik heb de 1020 een paar dagen thuis gehad (van Megapool), maar ik kreeg 'm met die code absoluut niet regio/macrovision vrij! Bij Megapool proberen ze nog aan een 1015 te komen (schijnt uitlopend model te zijn), misschien lukt die wel...!?
Ik de 1015, was het goedkoopst. VCD kijk ik nooit, maar dat doet ie wel. De 95% problems heb ik nog niet gezien: Zover heb ik de vcd niet gekeken ;)

Regiovrij maakt voor mij niet zoveel uit, meeste dvd die ik kijk is toch gekopieerd, en (dus) regio/macrovision vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het de Daewoo DV 500 het origineel van de Dayton 751

http://www.daewoo-electronics.de/

lijkt erop of DVD+R niet ondersteund wordt;
DVD+RW, DVD-RW en DVD-R wel...

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Misschien een domme vraag, maar hier komt ie: :>

Zijn er ook (GOEDKOPE) dvd spelers waarbij je meteen boxen kan aansluiten (een audio uitgang) maar dan als draadjes + en -

Want het probleem is dat ik 2 goeie boxen heb die met zo'n draadjes werken maar ik weet niet hoe ik die dan aan zo'n dvd speler moet aansluiten :?

Weet iemand dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 19:58:
Volgens mij is het de Daewoo DV 500 het origineel van de Dayton 751

http://www.daewoo-electronics.de/

lijkt erop of DVD+R niet ondersteund wordt;
DVD+RW, DVD-RW en DVD-R wel...

cheers
Aha :P

LiquidSilver in "Welke DVD-speler?"

Bij mij heet die Daytek 707 :+

Maar die Dayton is wel nog een stuk goedkoper 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Niet online
Aidix schreef op 14 September 2003 @ 16:31:
...

Hij speelt DVD's en CDs beter af dan mijn Yamaha (kan beter tegen slechte videotheek exemplaren) en er zit een verzameling aansluitingen op die ik op een Nederlandse speler nog niet bij elkaar heb gezien. Component video met progressive scan, VGA out, Nog een soort component out (Y/Cb/Cr), s-vhs, alleen geen scart.
Tevens een ingebouwde dolby digital decoder, 2 microfoon aansluitingen.. het kan niet op :)
Ja duh, de cd en dvd spelers van Yamaha staan erom bekend dat ze erg gevoelig zijn voor 'verkeerde' media.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

• TomSwinnen

TomSwinnen

Ff het in dit topic zetten ... ik zoek een regiovrije dvdspeler ... totally el cheapo , want is maar voor af en toe eens regio 1 filmpjes te zien , voor de rest hou ik het wel bij men philips .. welke van al deze die er voorbij gekomen zijn , zijn min of meer goed ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mijn vriendin zoekt een el cheapo dvd speler,

Nu zag ik 1 bij de blokker ;) voor 50 euros een Provision Prodvd 3100
Zie hier: http://www.blokker.nl/sho...tie=*%20ONZE%20FOLDER%20*

Afbeeldingslocatie: http://www.blokker.nl/shop/Afbeeldingen/medium/1725111.jpg

Iemand die ervaring met dit ding heeft en/of gebreken of sterke punten kan noemen

[ Voor 3% gewijzigd door n00bs op 13-10-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 13:50

nexhil

BAM!

mijn zusje gaat em strax voor me ophalen...(als hij er nog is) ik post vanavond dan wel ff wat ik er van vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 13:50

nexhil

BAM!

n00bs schreef op 13 oktober 2003 @ 20:48:
Mijn vriendin zoekt een el cheapo dvd speler,

Nu zag ik 1 bij de blokker ;) voor 50 euros een Provision Prodvd 3100
Zie hier: http://www.blokker.nl/sho...tie=*%20ONZE%20FOLDER%20*

[afbeelding]

Iemand die ervaring met dit ding heeft en/of gebreken of sterke punten kan noemen
je kunt em ook halen...en als het niets is terugbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

OK dat is waar ;) mijn vriendin kan zelfs nog 20% korting krijgen... 40 euros is erg weinig (alleen ik zou hem persoonlijk niet hoeven :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Weet niet of ie al genoemd is, maar dit is een regiovrije, progressive scan speler voor ongeveer 75 euro! Krijgt overigens een goede review op dvd.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.dvd.nl/images/hwreviews/000025-00.jpg

review: http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=25
Pagina: 1 2 Laatste