[dvd-speler] elcheapo (<€100) dvd spelers

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 782 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

nexhil schreef op 14 oktober 2003 @ 10:21:
mijn zusje gaat em strax voor me ophalen...(als hij er nog is) ik post vanavond dan wel ff wat ik er van vind
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds kort een provision van blokker. Wel een ander model. De mijne heeft geen display en was €10 duurder.
Hij reageert heel slecht op de afstandsbediening, je moet heel goed richten. Daarnaast blijft het beeld zo af en toe hangen. Vreemd genoeg heb ik daar al een week geen last van gehad, ook niet met een gehuurde DVD met krassen. Maar ik vind een behoorlijk minpuntje.
Beeldkwaliteit is goed voor zo'n goedkoop ding. Geluidskwaliteit weet ik niet. Heb hem nog niet aangesloten op een goede HT set ofzo. Alleen op een minisetje. Daarop doet die het naar wat je voor die prijs kan verwachten goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20
Vulcan750 schreef op 15 September 2003 @ 14:18:
[...]

Welk type heb jij, de 1020 of de 1015? Ik heb de 1020 een paar dagen thuis gehad (van Megapool), maar ik kreeg 'm met die code absoluut niet regio/macrovision vrij! Bij Megapool proberen ze nog aan een 1015 te komen (schijnt uitlopend model te zijn), misschien lukt die wel...!?
Mmm, quote ik mezelf :? maar...ik heb goed nieuws!Eindelijk een werkende hack voor de nieuwere versies van de Technika 1020!!!
Hier komt tie (ik citeer):

I've found the hack for the newer Technika 1020. It worked for me....

1. switch on unit without disc
2. Open the tray
3. On the remote, press [8][5][6][1]
4. you're now in the secret menu.

unlike the other hacks, do not enter setup after step 2.

Einde citaat.
Dit werkte bij perfect, wat betreft het regiovrij maken, de macrovision is bij dit model via dit menu helaas niet uit te schakelen!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een goedkope DVD-speler, wou eigenlijk een Cyberhome 402 maar die kan ik nergens meer vinden.
Zag gisteren bij de Mediamarkt een 'Datyek M 700' staan voor €50,-
Heeft iemand dat ding toevallig? Ervaringen?

Via google de volgende specs gevonden:
DVD Player: DAYTEK M 700 M:
DVD-Player mit farbigem Multifunktions-Display und -IR-Fernbedienung zum Abspielen von DVD, Audio-CD, CD-R, CD-RW, SVCD, DV-CD, VCD, JPEG, Kodak Picture CD und MP3.

Besonderheiten
farbiges OSD-Multifunktionsdisplay

Funktionen
Kapitel Sprung, schneller Suchlauf, Zeitlupe, Standbild, Einzelbildfortschaltung, Aktive Navigation: Zeit-/Titel-/Kapitel-Suche, Mute, Zoom, Multi-Angle, Kindersicherung, Sprach-, Sound- und Untertitel-Auswahl, Play/Resume Play, Repeat A-B, One/All Wh

Unterstützte Dateiformate
DVD, CD, MP3-CD, VCD, SVCD, DV-CD, CD-R, CD-RW, Jpeg, Kodak Picture CD
MPEG-1 und MPEG-2 Format; 4:3- und 16:9- Video-Formate; PAL und NTSC kompatibel, Dolby Digital, AC 3, 2.1 Channel, DTS Mehrkanal- Tonsystem

Elektronische Daten
230V/50Hz, Betrieb 20 W, Standby 3,5 W
10-Bit / 48 kHz Video D/A-Wandler, 24-Bit / 96 kHz Audio D/A-Wandler, Frequenzbereich 48 kHz: 4-22, 96 kHz: 4-44

Schnittstellen
Euro-AV-Scart-Ausgang, Digital Audio-Ausgang (koaxial)

Lieferumfang
Gerät, Multifunktions-IR-Fernbedienung (inkl. Batterien), Bedienungsanleitung (deutsch, italienisch, französisch, englisch)
Zou dat ding nou geen gebrande DVD's kunnen afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen de Mediamarkt in Enschede haar poorten opende heeft Meneer_E die Daytek M 700 M voor 39 euro op de kop getikt. De beeldkwaliteit is prima in orde, ook bij Fast Forward e.d. Geluidskwaliteit schijnt vaak een minpunt te zijn bij dergelijke goedkope players maar voor mijn CD's heb ik een uitstekende CD-player en bij DVD-films is het in mijn geval zeker geen probleem, want mijn oude Sony TV mag dan een beeldkwaliteit hebben waar het merendeel van die moderne 100Herz breedbeeld TV's niet aan kunnen tippen, het geluid van mijn TV is maar middelmatig en daar doet deze DVD-speler zeker geen afbreuk aan.

De orginele afstandsbediening is echter een klein, licht en goedkoop geval, hij deed het in ieder geval wel, maar ook dat was voor mij een volstrekt onbelangrijk citerium, aangezien ik een top universele AB bezit met een gebruiksgemak welke normale AB's simpelweg niet kunnen bieden. Overigens wat die universele AB betreft, een inmiddels bijna 4 jaar oude OneforAll urc-7560, aangezien de DVD-player heel wat nieuwer was dan deze AB moest ik wel even de supportlijn van OneforAll bellen voor een telefonische update ('k was te lui om zelf een internet-update te doen), DVD-code 0872 is de code welke de OneforAll AB's compatible maakt met deze Daytek.

Over deze player gebrande DVD's kan afspelen heb ik wegens het ontbreken van dergelijke DVD's niet kunnen proberen, wat de afwerking van de Player zelf betreft, deze ziet er goed uit, cinch-conectoren e.d. zitten netjes recht en stevig in de behuizing gemonteerd e.d. De handleiding daartegen is meer een pamflet dan handleiding, maar daar lag ik zelf niet echt wakker van. Mijn conclusie: een redelijke budget DVD-player met slechts kleine en voor mij onbelangrijke schoonheidsfoutjes met een uitmuntende prijs/prestatie verhouding.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 22:36 ]

Pagina: 1 2 Laatste