Warcraft III Topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.465 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

row ik kan zo wel ff een AT doen als je wilt : nick = SaMuS.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5e keer ofzo dat ik Orc speelde .. Kvond hem wel de moeite waard om te posten. Het is een 2 vs 2 samen met Dark_Insaniac. Commentaar is welkom.

http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=12353

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
HIValicious schreef op 03 February 2003 @ 19:39:
ik speel frozen throne iedere avond >:)
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 21:12:
5e keer ofzo dat ik Orc speelde .. Kvond hem wel de moeite waard om te posten. Het is een 2 vs 2 samen met Dark_Insaniac. Commentaar is welkom.

http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=12353
Er ging wel erg veel fout btw :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 21:39:
[...]

Er ging wel erg veel fout btw :/
Als jij nou je seksuele behoeften eens voor ná het spelen zou bewaren, dan zou het een stuk beter gaan B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 03 February 2003 @ 18:49:
[...]

Ja sorry chello storing..... :/ Kan nu net sinds 5 minuten weer op internet. Ik ga zo even de replay bekijken. Als je gewonnen hebt krijg je iets wat je al een tijdje wilde ;)
w000t? Ik ben benieuwd :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
argh, door dat morrowind heb ik al 4 dagen geen warcraft gespeeld :X
kut morrowind, waarom is t zo leuk :p

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Glorificationer schreef op 03 February 2003 @ 22:32:
argh, door dat morrowind heb ik al 4 dagen geen warcraft gespeeld :X
kut morrowind, waarom is t zo leuk :p
Ik heb hetzelfde probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrowind is kick arse idd, alleen na ál die uren die ik al aan BG, BG2 en Torment besteed had, vond zelfs ík het een beetje té :P

Plus dat ik in de tijd van BG, enz geen kabelinternet had nog, dus ja, dan moet je toch wát :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 22:34:
Morrowind is kick arse idd, alleen na ál die uren die ik al aan BG, BG2 en Torment besteed had, vond zelfs ík het een beetje té :P

Plus dat ik in de tijd van BG, enz geen kabelinternet had nog, dus ja, dan moet je toch wát :)
Opzich heb ik het wel handig, aangezien chello de laatste tijd er vaak uitligt ben ik vollop aan het Morrowinden. Als internet weer werkt zie je mij wel weer op battle.net verschijnen. Ook als ik wat aan het downloaden ben maak ik de wereld van Morrowind onveilig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t!!!! X100000!!!

Mijn eerste, échte AT overwinning. Mijn dank is groot @ Bunneh voor zijn sublieme Tauren ;) en zijn geduld om, ondanks het feit dat ik zijn leger vast wist te zetten in mijn basis (en mijn eigen BM ook nog) :X , samen de overwinning te behalen :)

Check de replay:

http://www.replayers.com/...php?id=12407&t=1044305627

En let vooral op de herotrap constructie in mijn basis :)

Bunneh, forever in your debt _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 22:56:
W00t!!!! X100000!!!

Mijn eerste, échte AT overwinning. Mijn dank is groot @ Bunneh voor zijn sublieme Tauren ;) en zijn geduld om, ondanks het feit dat ik zijn leger vast wist te zetten in mijn basis (en mijn eigen BM ook nog) :X , samen de overwinning te behalen :)

Check de replay:

http://www.replayers.com/...php?id=12407&t=1044305627

En let vooral op de herotrap constructie in mijn basis :)

Bunneh, forever in your debt _/-\o_
100% Dirk :+

Ik ga slapen, spreek jullie morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 03 februari 2003 @ 22:47:
[...]

Opzich heb ik het wel handig, aangezien chello de laatste tijd er vaak uitligt ben ik vollop aan het Morrowinden. Als internet weer werkt zie je mij wel weer op battle.net verschijnen. Ook als ik wat aan het downloaden ben maak ik de wereld van Morrowind onveilig :+
Wat krijg ik nou? :?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PICS!!!!!!111111 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

!!!!!!!!!!!!!!!!! onwijs veel hoge level player account zijn reset! :D

http://www.battle.net/war...eroth&PlayerName=n1.korea
enz enz tientallen, goed werk blizzard0s :)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:15
WHAHAHAHAAH check:

http://www.battle.net/war...-mystic&Gateway=Northrend <-- staat als tekst "Furion : 1st (legit) in Europe and 4th in World :D 24.11.2002 | 1st with 2000" WHAHAHAHAHAHA

Of een andere met 1500 wins: http://www.battle.net/war...irini09&Gateway=Northrend

Maar ik zie dat andere bekende hackers zoals kiss[moon] nog steeds hun account hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Owja Shade, weet je nog welke rank je gisteren had? Dan kan je namelijk easy zien hoeveel hackers er in de top 500 solo stonden die gereset zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 :)
En voorlopig ff geen wc3 voor mij, er is ineens een golf van nostalgie over me heen gekomen, ik moet eerst ff Final Fantasy 8, Final Fantasy 9, Sacrifice en C&C: Tiberium Sun spelen :/. En morrowind ook tussendoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Hahahaha, ik zie nu net een account van een meisje waar ik vorige week van verloren heb, toen heb ik dr account ff gechecked (ze was lvl 4 maar speelde imho beter) en nu zie ik dat ze gereset is :D:D:D
maphacking bitch :p

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verdomme!

Waarom is mijn account niet gerest?!!? ;(

Wil overnieuwbeginnen met dat account! :P

http://www.battle.net/war...Northrend&PlayerName=Mr.J

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
ach MrJ, je moet maar zo denken "f*ck the stats, it's only a game "
(maw, je fucked stats helemaal niet, je wilt ze gewoon beter hebben, vandaar dat je een reset wilt :p)

:+

[ Voor 7% gewijzigd door Glorificationer426 op 04-02-2003 11:46 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

je bent scherp vandaag merk ik!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Jaja, ben uitgeslapen :p

Zat nog eens te denken aan die game tegen dat lvl 4 NE meisje die nu dus gereset is, de taktieken die ze gebruikte heb ik veel vaker gezien, dat ze bijv. 1 huntress op mn nieuwe expansion stuurde, heb ik veel vaker gezien, en elke keer dat ik naar een basis liep en dat ze net van achteren aan komen lopen :X
Zet je toch aan t denken, heb zoveel games verloren op zo'n manier, wat eigenlijk niet kon maar toch wel gebeurde...

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, ik ook :/

Maar wat doe je eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

73 ranks gestegen of meer =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Grubby was 6 ranks gestegen en die stond ongeveer rank 50 => conclusie ruim 10% hackzors op ladder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk pas écht zielig als ik een MapHacker een game zie verliezen. Vooral omdat informatie toch zo'n 30, 40% van de winst is schat ik, is dat wel héél zielig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

lol@ je ondertitel en plaatje dirk :P~

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Is vanwege Blat0r; die had zo'n idee over Burrows met wielen en ik ben het er eigenlijk wel mee eens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaat

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz, weet iemand al wat over eventuele nieuwe patches, imo zijn de casters wat overpowered, je ziet veel te vaak iemand met een beetje micro gewoon mass witch docter/shaman gaan, en dat is nog veel te sterk ook.

ook vind ik dat ze de damage/armor type's wat mogen uitbreiden, ik zie vaak mede omdat de casters ook nog eens piercing damage hebben ze de sterkere units makkelijk uit de weg ruimen (frosty's, tauren, knights)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 15:43:
hmmmz, weet iemand al wat over eventuele nieuwe patches, imo zijn de casters wat overpowered, je ziet veel te vaak iemand met een beetje micro gewoon mass witch docter/shaman gaan, en dat is nog veel te sterk ook.

ook vind ik dat ze de damage/armor type's wat mogen uitbreiden, ik zie vaak mede omdat de casters ook nog eens piercing damage hebben ze de sterkere units makkelijk uit de weg ruimen (frosty's, tauren, knights)
Daar w8 ik dus ookal heel lang op...
Toen patch 1.05 uitkwam d8 ik eindelijk wat balance patches.. Maar nee hoor.. ;(
En Blizzard heeft ook geen info vrijgegeven wanneer ze een patch uitbrengen of wat ze gaan veranderden. w88 is enige wat we kunnen doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fijn om te horen dat er meer met me eens zijn :)

de casters zijn natuurlijk een hele goeie unit, maar ik vind dat ze gewoon een hulp moeten zijn voor de fighters, nu zie je gewoon dat zij de overhand krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, is ook al heel vaak gezegd (Casters are for support and aren't supposed to be the bulk of any army blablabla) en daar ben ik het ook wel mee eens. Check deze replay eens: dat is een level3 gastje die van 'de goeden' ook de mass casters strategie had overgenomen en dacht dat ie daarmee wel kon winnen... Helaas vallen zulke mensen altijd door de mand wanneer je ze gaat harassen en ze belemmert te expanden...

: http://www.replayers.com/...php?id=12511&t=1044370132

Leuke game, moet je écht kijken! (niemand bekijkt ooit mijn replays :'( ) :P

Enne, ik ben eerlijk gezegd bang dat Blizzard stopt met patches en de zooi gaat proberen recht te trekken met Frozen Throne (al denk ik dat het daardoor alleen maar erger wordt zodat we daarna hopelijk alsnog patches kunnen verwachten). Hoe dan ook; zoals het spel nu is, heeft iedereen voor en nadeel van de mass caster tactieken (je gebruikt hem of niet, moet je zelf weten) dus uiteindelijk komt het denk ik toch aan op de beste scouting, flexibliteit, micro, etc... Maar dat is mijn mening :D.

En ik vind idd ook dat het belachelijk is dat Taurens e.d. zo makkelijk uit de weg geruimd kunnen worden door Casters. Misschien moeten ze Casters maar een apart type damage geven (chaos of zo >:) ) .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik check je replays allemaal, alleen er gebeurt niet genoeg bijzonders om mijn commentaar te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
Wat moet je in godsnaam tegen dryads doen als je orc bent, of uberheubt met elk ras? Mass non-casters oid? Ik verlies namelijk veel te vaak tegen mass dryad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Shagura schreef op 04 February 2003 @ 17:31:
Wat moet je in godsnaam tegen dryads doen als je orc bent, of uberheubt met elk ras? Mass non-casters oid? Ik verlies namelijk veel te vaak tegen mass dryad :(
Ik ga altijd mass grunts + kodo's vs NE. Zorg voor healing scrolls en scrolls of protection iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Shagura schreef op 04 February 2003 @ 17:31:

In 2vs2 zijn een lading knights wel fijn vs dryads en in 1v1 kan je als human rifles mixed met wat casters gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko, hoe komt het btw dat jij opeens lvl 11 bent :? exp decaj :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
* Hielko is al maanden lvl 11

Maar idd exp decay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff, vreemd om te zien dat jij met je 900+ wins een evenhoog lvl hebt als mijn oude account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Mja, komt door al dat AT spelen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 04 februari 2003 @ 17:32:
[...]

Ik ga altijd mass grunts + kodo's vs NE. Zorg voor healing scrolls en scrolls of protection iig.
Wat voor mij het beste tegen NE werkt (ik heb al echt héél lang niet meer van NE verloren, alleen wél weer van Dark Insaniac dankzij zijn level6 DH Gvd!!! Maar goed, da's een ander verhaal 8) ) is gewoon een stabiel Orc leger met Shaman, WD's, 2 Heroes van minstens level5 en zwaar geüpgrade Grunts. Ik weet dat Abolish Magic het éen en ander opheft maar ik moet zeggen dat ik daar altijd weinig last van heb. Meestal houdt Bloodlust toch wel aan en Healing Wards kun je veilig achter je linies droppen.
Daarmee veeg je met de meeste NE legers de vloer aan, zeker als je een betere micro hebt als ik (wat niet zo moeilijk is ;) ). Let wel, als je een tegenstander hebt zoals mTw Tak3r of Comp dan is het natuurlijk zowieso een beetje meer onmogelijk :D, maar ga in ieder geval niet met Wyverns, Raiders of Tauren aan de gang.

Overigens valt me op dat HeadHunters ook nog wel eens willen werken tegen NE.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 16:50:
Ja, is ook al heel vaak gezegd (Casters are for support and aren't supposed to be the bulk of any army blablabla) en daar ben ik het ook wel mee eens. Check deze replay eens: dat is een level3 gastje die van 'de goeden' ook de mass casters strategie had overgenomen en dacht dat ie daarmee wel kon winnen... Helaas vallen zulke mensen altijd door de mand wanneer je ze gaat harassen en ze belemmert te expanden...

: http://www.replayers.com/...php?id=12511&t=1044370132

Leuke game, moet je écht kijken! (niemand bekijkt ooit mijn replays :'( ) :P

Enne, ik ben eerlijk gezegd bang dat Blizzard stopt met patches en de zooi gaat proberen recht te trekken met Frozen Throne (al denk ik dat het daardoor alleen maar erger wordt zodat we daarna hopelijk alsnog patches kunnen verwachten). Hoe dan ook; zoals het spel nu is, heeft iedereen voor en nadeel van de mass caster tactieken (je gebruikt hem of niet, moet je zelf weten) dus uiteindelijk komt het denk ik toch aan op de beste scouting, flexibliteit, micro, etc... Maar dat is mijn mening :D.

En ik vind idd ook dat het belachelijk is dat Taurens e.d. zo makkelijk uit de weg geruimd kunnen worden door Casters. Misschien moeten ze Casters maar een apart type damage geven (chaos of zo >:) ) .
Ik heb nu iets van 3 replays van je gezien. Wat mij opvalt is dat je de skills van je hero's (vooral de blademaster, die mirror is vet handig) niet goed gebruikt. Je laat je hero's ook soms zo maar dood gaan. Wegrennen mag ook voor behoud van je hero (scheelt weer 250 gold oid). Verder is het verstandig je hero's zo snel mogelijk te reviven en niet eerst 5 tot 10 minuten wachten :)

Sorry voor het kromme nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil iemand een 2on2 tegen Jaguar en mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitmanWVU schreef op 04 februari 2003 @ 18:08:
[...]

Ik heb nu iets van 3 replays van je gezien. Wat mij opvalt is dat je de skills van je hero's (vooral de blademaster, die mirror is vet handig) niet goed gebruikt. Je laat je hero's ook soms zo maar dood gaan. Wegrennen mag ook voor behoud van je hero (scheelt weer 250 gold oid). Verder is het verstandig je hero's zo snel mogelijk te reviven en niet eerst 5 tot 10 minuten wachten :)

Sorry voor het kromme nederlands.
Idd... het kloten met heroes moet ik nog iets beter beheersen. Daarom ben ik ook een nieuwe account begonnen waarop ik alleen maar bezig ga met harassen enzo.. Krijg ik dat een beetje onder de knie. En dat reviven moet idd eerder. In vervolg bind ik het Altaar wel aan een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo Rev! Ik en Dark_Insaniac willen wel.

Ps Dirk. Je vergeet dat je ook van mij hebt verloren (ik NE) op Lost Temple, toen ik expande bij jouw expansion :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom maar naar GoTwar 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 18:47:
Yo Rev! Ik en Dark_Insaniac willen wel.

Ps Dirk. Je vergeet dat je ook van mij hebt verloren (ik NE) op Lost Temple, toen ik expande bij jouw expansion :p
w00t jah! Da's waar ook jah maar eh, ik zei ook 'de laatste tijd' (dat bedoelde ik iig) he :P. En bovendien; da's al zo lang geleden, daar praten we niet meer over :D
Ik kende toen Lost Temple nog niet eens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 15:34:
:)

Is vanwege Blat0r; die had zo'n idee over Burrows met wielen en ik ben het er eigenlijk wel mee eens :).
_/-\o_ :> Hulde! Samen krijgen we de kogel wel door de kerk Dirk! Geen enkele defended Footie zal meer veilig zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, en omdat zo'n ding ook spikes monteerbaar heeft kan je meteen er een soort carmageddon van maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 19:47:
[...]

_/-\o_ :> Hulde! Samen krijgen we de kogel wel door de kerk Dirk! Geen enkele defended Footie zal meer veilig zijn >:)
w00t! Ik hoop het want ik heb gisteren uren op Altavista lopen zoeken naar het perfecte wieletje 8)7 .

Enne, Reverend, Carmageddon in WC3 lijkt me wel wat eigenlijk :P.

Dan wordt Arthas Max Damage en die Sylvanas Die Anna, en dan stappen ze in een bewapende zeppelin of in steamtank (naar keuze maar de Steamtank kan ook in de lucht schieten :P) en krijgen we stoere 100% carnage B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeun, jij moet bij blizzard gaan werken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
jonge, ik own jullie dan hard met mn vliegende necropolis >:)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 04 February 2003 @ 20:11:
jonge, ik own jullie dan hard met mn vliegende necropolis >:)
LOL was dat jouw idee? Ik kan me idd herinneren dat iemand daar pas geleden over begonnen is 8). Jij dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG, waar is toch het fatsoen van die Duitse B.netters.... pauzeer ik het spel voor een belangrijk telefoontje, toevallig net voor een grote battle, resumed ie tot 3 keer aan toe! Zogenaamd zodat ik dan z'n units kon bekijken en wist hoe ik moest micro'en :?

Punt 1: hoe kan ik ooit knap zien wat voor units ie heeft als er zo'n menu in beeld staat :?

Punt 2: ik had al z'n units al gezien dmv 2 sentry wards... dus het sloeg echt helemaal nergens op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 20:38:
OMFG, waar is toch het fatsoen van die Duitse B.netters.... pauzeer ik het spel voor een belangrijk telefoontje, toevallig net voor een grote battle, resumed ie tot 3 keer aan toe! Zogenaamd zodat ik dan z'n units kon bekijken en wist hoe ik moest micro'en :?

Punt 1: hoe kan ik ooit knap zien wat voor units ie heeft als er zo'n menu in beeld staat :?

Punt 2: ik had al z'n units al gezien dmv 2 sentry wards... dus het sloeg echt helemaal nergens op :(
Menu kan je weghalen :P

Maar ik heb dus nog niet een game gespeeld waarbij iemand het niet nodig vond om de pauze van een tegenstander weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 21:06:
[...]

Menu kan je weghalen :P

Maar ik heb dus nog niet een game gespeeld waarbij iemand het niet nodig vond om de pauze van een tegenstander weg te halen.
Nou die Pauze functie kunne ze weglaten.. Als iemand ehm op pauze zet wacht ik rustig.. Maar als ik een pauze nodig heb.. vergeet het maar.. Zit je net lekker op de WC: Our hero has fallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom naar gotwar3 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o Dernet _Fonz bijna van een gast gewonnen met een Red Drake en 75%. We hadden er 1tje uitgerushed maar uiteindelijk 1v2 verloren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 04 February 2003 @ 21:09:
[...]

Nou die Pauze functie kunne ze weglaten.. Als iemand ehm op pauze zet wacht ik rustig.. Maar als ik een pauze nodig heb.. vergeet het maar.. Zit je net lekker op de WC: Our hero has fallen!
:D

Dat gebeurt me niet zo snel :P Meestal ga ik voordat ik een game begin naar de WC 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Goede voorbereiding is het halve werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dernet _Fonz (a.k.a RisingLandz, FearUS, TeS-Tin, No.Sweat, Fonz_) bijna van een gast gewonnen met een Red Drake en 75%. We hadden er 1tje uitgerushed maar uiteindelijk 1v2 verloren
Ja dankzij onze grote vriend Dark_Insaniac die vergeten was om niet te expanden ... no cash no trash ...huh? Anywayz ik was ook bijna door mn poen heen ... :/ Die gast kon sneller een leger op de been brengen dan mij. In principe dus 1 vs 1, waar het 1 vs 2 was.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niks van... Hoe kan iemand solo nu level4 zijn terwijl ie in RandomTeam level 7 is? Dan klopt er toch iets niet?

Dat heb ik dus vandaag twee keer meegemaakt.. Dan vind Bnet een game en blijkt dat je een level7 medespeler hebt.. Nou, dank u feestelijk. Heb ik in ieder geval een goede speler naat me. Zegt ie eerst: are you n00b? <Ik ben level2 in AT dus>. En dan zeg ik: yeah, I am. En dan zegt hij: <oh, then just come along> . En ik dacht: WTF? Die kerel is het één en ander naar het hoofd gestegen... Nah jah, beginnen we de game, kom ik met me hero richting zijn basis. Wat blijkt? Heeft ie nog geen hero. Tegen de tijd dat mijn tweede in de maak is, komt zijn eerste eindelijk naar buiten. Bon, zeker moeite met opstaan. Helemaal niet erg, ware het niet dat dit de rest van de game zo'n beetje doorging. Begin je met creepen en dan is die nog in zijn eigen basis zijn ding aan het doen.. Komt de vijand me voor de tweede keer aanvallen (dat was na 11 minuten en nog steeds had mijn ally geen tweede hero :? ) En dan kan mijn ally niet naar mijn basis tp'en omdat "I have already used my scroll"...
Tja, doe ik nu wat verkeerd of ligt het écht aan hem? :?
Oh ja, die tweede game bespaar ik jullie maar :/ .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 04 februari 2003 @ 23:52:
Goede voorbereiding is het halve werk ;)
LOL Jah, idd... Heb ik ook wel het geluk dat de WC maar 3 meter lopen is... Voor sommige WC3 spelende tweakers die overigens allemaal lui zijn }), is dat meer dan 5 meter en dan wordt het natuurlijk een kwestie van het baten/kosten afwegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, bij mij is het vier meter, maar dan nog kun je niet opschijten tegen een fanatiek "resume play" drukkende tegenstander....

duss: de winnende taktiek van vandaag, is eerst je afvalstoffen door de WC spoelen en dan pas WC3 doen......

mass casters is er nix bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 09:37:
ehm, bij mij is het vier meter, maar dan nog kun je niet opschijten tegen een fanatiek "resume play" drukkende tegenstander....

duss: de winnende taktiek van vandaag, is eerst je afvalstoffen door de WC spoelen en dan pas WC3 doen......

mass casters is er nix bij :P
Woei, ga ik ook eens proberen misschien werkt het wel. (toch af en toe wc3 spelen, ik kom waarschijnlijk vanaaf wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 03:22:
Ik snap er niks van... Hoe kan iemand solo nu level4 zijn terwijl ie in RandomTeam level 7 is? Dan klopt er toch iets niet?
Heel simpel, het is maar net wat je vaak speelt :)

Ik was ooit level 17 RT (lang leve Exp decay) :) en diezelfde tijd was ik level 5 Solo... simpelweg omdat ik sinds juli vorig jaar 'maar' 10 keer solo heb gespeeld en 400+ keer RT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ha, ik ben nog steeds level 7 solo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er mis met level 7? Je gaat me toch niet vertellen dat je de spot wil drijven met level 7 ?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 15:50:
Wat is er mis met level 7? Je gaat me toch niet vertellen dat je de spot wil drijven met level 7 ?? >:)
Jawel dirk hij beledigd je ik zou em ff hard 1on1 naaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 15:52:
[...]

Tja, statistisch gezien zou het moeten kunnen :+ Ik ben tenslotte wél level 8 he.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 15:52:
[...]

ROLFMAOPIMP

hey Treht heb jij die toevallig die replay nog van die rape sessie wat ik je gisteren heb gegeven >:) ?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Rape sessie?

Jij had met je DH 2 Resto pots en een ankh, statitisch gezien mag je dan al niet eens meer verliezen, zelf niet tegen een level 25 player ofzo! :P

En Treth had het volgens mij op een bepaald wel kunnen winnen hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

ik had besloten om en geen fast expand te doen en geen mass caster cheese te gebruiken, ik wou mortar teams maken maar had telkens te weinig geld :s omdat ik zon crappy strat had heb ik maar geen replay gesaved
binnenkort rematch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Waarom geen fast expand?

Als dat jouw strat is moet je dat toch gewoon doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou net zeggen. De enige strat die écht lame is, en uitgemolken dankzij de replay functie van het spel (volgens mij begonnen de 'gosu' spelers daar immers mee), is de Mass Caster strat. En dan eigenlijk vooral in 1v1.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Waarom zouden mass casters dan zo extreem lame zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 18:51:
Ik wou net zeggen. De enige strat die écht lame is, en uitgemolken dankzij de replay functie van het spel (volgens mij begonnen de 'gosu' spelers daar immers mee), is de Mass Caster strat. En dan eigenlijk vooral in 1v1.
:o dat zei ik paar dagen geleden tegen je :D

Maar er valt eigenlijk niets aan te doen... Moet je gaan opletten btw als de casters attack generfed word (als het dan al generfed gaat worden) hoeveel mensen de boot ingaan omdat ze dan denken dat het nog steeds werkt terwijl een caster 9 damge doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 05 February 2003 @ 19:01:
Waarom zouden mass casters dan zo extreem lame zijn?
Omdat ik en vele met mij denk ik vinden dat je gewoon niet zou mogen winnen met alleen casters :| Ze waren volgens mij alleen als support bedoelt maar worden nu gewoon als mainforce gebruikt. Gewoon snel tech naar casters en ondertussen de tegenstander harrasen en jij hebt 80% van de keren gewonnen als je maar genoeg casters hebt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 19:29:
[...]

:o dat zei ik paar dagen geleden tegen je :D
Idd, maar dat neemt niet weg dat ik het er daarom al heel lang mee eens ben (al voordat je dat zei :) ).

En waarom het lame is? Tja, ben het volledig eens met FearUS. In 2v2 moet absoluut kunnen dat één partij de CasterMaster is :+ maar het hóórt gewoon zo dat er ook melee of ranged bij betrokken is.

In een echte oorlog zit je toch ook niet alleen met catapulten te werken? Dan heb je toch ook rauwe kracht nodig? Zo hoort het in WC3 en in eender ander RTS spel ook te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat allemaal om psychologie dirk, het is ook een beetje van help!! hij heeft casters... wat moet ik doen ... AARGH...
duzz, zoek zelf maar uit wat je hier mee kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een oproep aan allen die mijn telefoonnummer kennen: bel mij niet langer wanneer ik aan het spelen ben!! Zeer irritant, vanmiddag ook weer, ben ik aan het winnen, HUvOrc, belt m'n vader op met eoa lulverhaal... pauzeren doe ik niet meer, dat lukt dan toch niet, maar met 1 hand spelen is ook niet ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"ik bel je zo terug"

/me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 19:59:
het gaat allemaal om psychologie dirk, het is ook een beetje van help!! hij heeft casters... wat moet ik doen ... AARGH...
duzz, zoek zelf maar uit wat je hier mee kan...
Mzz.. jah, da's waar, als je casters masst, en je hebt een BM met 3x mirror image, en je poot een hele zooi Stasis en Healing neer, je gooit er bloodlust overheen en zet nog wat wolfjes in, dan krijg je wel een lekker 'clutter' effect :).

Maar jah, ga je toch alsnóg mass casters en dat is nu net het lame eraan vind ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 19:33:
[...]

Omdat ik en vele met mij denk ik vinden dat je gewoon niet zou mogen winnen met alleen casters :| Ze waren volgens mij alleen als support bedoelt maar worden nu gewoon als mainforce gebruikt. Gewoon snel tech naar casters en ondertussen de tegenstander harrasen en jij hebt 80% van de keren gewonnen als je maar genoeg casters hebt... :/

Casters zijn gewoon in veel gevallen prima units, maar zeker niet onoverwinnelijk ofzo. Maar je zult het altijd hebben dat bepaalde units breder inzetbaar zijn dan andere, maar of dat nu casters zijn of melee of ranged: what is the difference?

En dat je 80% wint is natuurlijk onzin, dat is alleen zo als je gemiddeld gezien beter bent dan je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel zo dat je casters eigenlijk wel in elk leger kunt gebruiken, hetzij veel melee, danwel ranged danwel air, je zult je nooit een breuk vallen aan die casters..

IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
nope, casters zijn mietjes op zichzelf en t moet niet zo zijn dat er alleen met casters en 2 heroes gewonnen wordt van een overwegend melee leger + 4 casters en heroes.
Tenzij je echt heel goed bent natuurlijk :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 05 February 2003 @ 21:13:
nope, casters zijn mietjes op zichzelf en t moet niet zo zijn dat er alleen met casters en 2 heroes gewonnen wordt van een overwegend melee leger + 4 casters en heroes.
Tenzij je echt heel goed bent natuurlijk :)
Inderdaad, dat wilde ik dus ook zeggen. Het gaat erom dat casters in praktijk nooit een spearpunt zouden MOGEN vormen omdat ze veeeel minder stevig zijn dan een grunt of een knight. Een leger zonder melee zou zonder pardon overrompeld moeten kunnen worden omdat de support (de casters dus) gewoon zwak zijn. Kijk maar naar de Tweede Wereld Oorlog: een tank is krachtig maar als hij niet gesteund wordt door infanterie, ligt ie zo om. Stel je nu een oorlog voor die gewonnen kan worden door alleen maar tanks. Infanterie is niet nodig want die krijgt om één of andere reden de tank toch niet plat (schiet alles mis ofzo :) ). Dat is toch niet logisch? Zo hoort het dus ook te gelden in WC3 vind ik. En ik weét dat Blizzard dat kan 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
* Hielko is tot de conclusie gekomen dat m'n micro beter moet

Werd zonet 2x hard afgemaakt door Shade 1v1 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 21:20:
[...]

Inderdaad, dat wilde ik dus ook zeggen. Het gaat erom dat casters in praktijk nooit een spearpunt zouden MOGEN vormen omdat ze veeeel minder stevig zijn dan een grunt of een knight. Een leger zonder melee zou zonder pardon overrompeld moeten kunnen worden omdat de support (de casters dus) gewoon zwak zijn. Kijk maar naar de Tweede Wereld Oorlog: een tank is krachtig maar als hij niet gesteund wordt door infanterie, ligt ie zo om. Stel je nu een oorlog voor die gewonnen kan worden door alleen maar tanks. Infanterie is niet nodig want die krijgt om één of andere reden de tank toch niet plat (schiet alles mis ofzo :) ). Dat is toch niet logisch? Zo hoort het dus ook te gelden in WC3 vind ik. En ik weét dat Blizzard dat kan 8).
Kijk eens naar ra2: Tanks, tanks en nog eens tanks :p :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 05 February 2003 @ 23:09:
* Hielko is tot de conclusie gekomen dat m'n micro beter moet

Werd zonet 2x hard afgemaakt door Shade 1v1 :o
Lol dat is geen schande hoor ;), gebeurt ons allemaal en dan bedoel ik ook écht allemaal :D. Ik weet niet hoe ie het doet, maar tot nu toe lijkt er helemaal niemand te zijn die ook maar een beetje in de buurt komt van zijn skills ... Wel lullig voor hem natuurlijk want 1v1'en op GoT is niet echt interessant natuurlijk maar goed, dat is dan weer niet ons probleem :+.

Edit: mmmz dat was een leuke game! Level8 NE tegen Level8 Orc (dat was ik dus :Y) , je verwacht het niet). Bijna gewonnen, ik vergat alleen om hem te containen. Op een gegeven moment had ik een redelijk leger met een expansie, hij een iets kleiner leger zonder expansie en helemaal goudloos. Ga ik dus met me stomme kop aanvallen |:( Loop ik stuk op zijn level6 DH en een paar protectors plus zijn kleinere leger. Had ik nu maar gewoon afgewacht en hem mooi vast laten zitten... Nah jah, was iig een zeer leuke game en tja, de volgende keer deze fout (die ik zoooo vaak maak) niet meer maken. Misschien wordt ik dan wel level9 of zelfs level10 O-) .

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 23:21:
[...]

Kijk eens naar ra2: Tanks, tanks en nog eens tanks :p :+.
Tja, ik vind het dan ook een vrij matig spel :7. Enkel de campaigns waren nog wel leuk... Verder vind ik de strategisch waarde van die Westwood spellen zowieso niet geweldig... Het is altijd maar harvester hunten en op vunzige manieren met wat air units aankomen, of hard rushen. Meer mogelijkheden heb je niet. Juist hetgene waarin Blizzard zich onderscheidt van Westwood :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Haha!

Op dit moment = Bliz > Westwood. Zeker nadat EA er de scepter zwaait.

ff afwachten wat C&C Genrals gaat doen, ligt bij mij iig zeer snel op de mat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 03:10:
[...]

Tja, ik vind het dan ook een vrij matig spel :7. Enkel de campaigns waren nog wel leuk... Verder vind ik de strategisch waarde van die Westwood spellen zowieso niet geweldig... Het is altijd maar harvester hunten en op vunzige manieren met wat air units aankomen, of hard rushen. Meer mogelijkheden heb je niet. Juist hetgene waarin Blizzard zich onderscheidt van Westwood :X.
Idd, daar doelde ik net ook op :). Online is blizzard het beste, en singleplayer zit ik eigenlijk te twijfelen. Jullie weten waarschijnlijk wel dat ik heel sceptisch sta tegenover de wc3 sp campaign, omdat het van andere games is gejat. Maar sc daarentegen was echt heel goed, zeker met brood war erbij. Als ik dan kijk naar de red alert series dan zie ik ook niets bijzonders. Het chronosphere idee was bijna heel mooi geworden, maar net iets te zwak afgewerkt. En dan zijn er nog de Tiberium series _/-\o_. Prachtig, werkelijk prachtig. Mooi verhaal, schitterend verzonnen allemaal. Tiberium Sun is ook zo meeslepend! Ik herriner me nog vroeger dat ik de hele tijd al die allemaal van die leuzen zat te quoten ("for the technology of peace!" en natuurlijk "Kain lives in death!"). Over dune zal ik het niet hebben want ik moet zo naar school :), maar ik zeg nog wel ff dat dune in mijn ogen een soort combinatie is tussen red alert en tiberium sun (kwa gameplay enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk: Gefeliciteerd, ik had niks tegen je air en daarom heb je gewonnen....

sorry van dat advance farm hiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 10:50:

dirk strikes again _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 10:50:

Is al best hoor :Y) Ik heb het zelf ook al eens geflikt hier in een 4v4 volgens mij dus ik zeg maar niks :X :+.

Enne MrJ: Ik zal in vervolg niet maar aan je Chieftain komen ok 8).
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.