omdat dat als het fout gaat gg is
... 2 basissen hebben dan niets meer dan een warmill en een altar, dus een counter is dodelijk
Vrees dat deze 'ziekte' zich over heel b.net aan 't uitbreiden is.Anoniem: 27493 schreef op 06 February 2003 @ 12:21:
[...]
zou de 'random = orc' ziekte van mij op jou overgeslagen zijn?
Zoals ooit eerder eens geopperd: wie zegt dat random iid random is?
Want de kans dat je 5x achterelkaar Orc krijgt (was wel eens gebeurd) is: (0.25*0,25*0,25*0,25*0,25) *100 = <0,1 %
Godfather Bodybuilding topic reeks
Ik heb hetzelfde probleem. Random = Night elf...MrJ schreef op 06 February 2003 @ 12:57:
[...]
Vrees dat deze 'ziekte' zich over heel b.net aan 't uitbreiden is.
Zoals ooit eerder eens geopperd: wie zegt dat random iid random is?
Want de kans dat je 5x achterelkaar Orc krijgt (was wel eens gebeurd) is: (0.25*0,25*0,25*0,25*0,25) *100 = <0,1 %![]()
5 keer Random = 5 keer NE...
Life is like a box of chocolats, you never know when you aren't gonna get Orc

Anoniem: 42423
Al meerdere malen gebeurd ja ... hele team random en dan nog iedereen zelfde ras 
Ik zal jouw replay eens bekijken Dirk

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 06-02-2003 13:19 ]
Anoniem: 71672
En Orc is ook al niet het meest gespeelde rasMrJ schreef op 06 februari 2003 @ 13:13:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Life is like a box of chocolats, you never know when you aren't gonna get Orc
--------------------------------------------------------------------------------
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 71672 op 06-02-2003 13:43 ]
je kan gewoon in je statistics kijken hoe je random race breakdown % is. Die van mij is
Random 19 Minutes 174:
Human 20 Minutes 48
Orc 20 Minutes 36
Undead 18 Minutes 59
Night Elf 18 Minutes 28
dus veel meer UD dan de andere races
Random 19 Minutes 174:
Human 20 Minutes 48
Orc 20 Minutes 36
Undead 18 Minutes 59
Night Elf 18 Minutes 28
dus veel meer UD dan de andere races
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Anoniem: 58145
Doe jij dat; ga ik ff naar het uitzendbureau me inschrijvenAnoniem: 42423 schreef op 06 February 2003 @ 13:18:
Al meerdere malen gebeurd ja ... hele team random en dan nog iedereen zelfde ras
Nog 2 daagjes WC3 dus... 
Hierna kom ik wel weer terug denk ik!
en meteen daarna C&C Generals... Maar goed, ik ga alleen voor de single player van de laatste (Unreal 2 = alleen maar single player).We thought you would like to know that the following item has been
sent to:
J. van Geem
*
*
Netherlands
using Royal Mail.
Your order #026-4654730-4882065 (received 08 June 2002, 19:00 BST)
-------------------------------------------------------------------------
Ordered Title Price Dispatched Subtotal
-------------------------------------------------------------------------
1 Unreal: Episode 2 25.31 GBP 1 25.31 GBP
Sold by Amazon.com Kids, Inc.
-------------------------------------------------------------------
Subtotal Including VAT: 25.31 GBP
Delivery Charges Including VAT: 4.69 GBP
Total Including VAT: 30.00 GBP
VAT 19.00 GBP%: 4.79 GBP
This completes your order.
Hierna kom ik wel weer terug denk ik!
Lol, denk dat je binnen 10 uur alweer terug bent, want zo lang duurt het gemiddeld voordat je Unreal 2 hebt uitgespeeld.
Enneuh die replay was liev
Enneuh die replay was liev
Haha!
10 uur vrije tijd = 5 dagen. Maar goed, zonder cheaten he,en echt 'genieten' van de game netzoals bij Unreal1. Lekker uren door het landschap dwalen.
10 uur vrije tijd = 5 dagen. Maar goed, zonder cheaten he,en echt 'genieten' van de game netzoals bij Unreal1. Lekker uren door het landschap dwalen.
Tja, in de tijd dat ik Unreal voor het eerst uitspeelde, deed ik dat op een Cyrix 166 met 32 mb
. Later kreeg ik er een Voodoo2 bij en toen kon ik inderdaad ook af en toe van het landschap genieten zonder dat ik onder de 5 fps kwam
. Wat een tijden.. *sigh*. Zal ik bij Unreal2 wel niet meemaken denk ik
.
Trouwens, nog fouten in die replay? Hoe dan ook, je moet toch toegeven dat ie niet slaapverwekkend was
...

Trouwens, nog fouten in die replay? Hoe dan ook, je moet toch toegeven dat ie niet slaapverwekkend was
Hmm fouten in de rape-lay ... je had een tijdje meer peons dan nodig bij je mijn en die human probeerde de dragonsbug hehe was wel geinig, omdat ie er niks van kon.
Anoniem: 61109
Dat van die peons moet je wel een keer afleren dirk
. Zo langzamerhand moet dat er nu toch wel een beetje in zitten
WaK! Had ik weer meer dan 5 peons bij de mijn? OMG wat dom
.
Nah jah, ik zal er vanaf nu dan maar beter op letten
.
Is die Dragon Bug trouwens al niet uit het spel gehaald?

Nah jah, ik zal er vanaf nu dan maar beter op letten
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 06-02-2003 15:53 ]
Anoniem: 44391
Nee...Anoniem: 58145 schreef op 06 februari 2003 @ 15:52:
Dirk
als je harassed ga je zijn peons/peasants killen niet zijn footmen ;]
En micro je wolven meer als je toch harassed
als je harassed ga je zijn peons/peasants killen niet zijn footmen ;]
En micro je wolven meer als je toch harassed
Mijn eerst victory is binnen als orc 
Ik zie dat ik teveel alles massaal doe en niet genoeg micro. Harassen ging niet goed zoals je kan zien
Tips zijn zeer welkom
[.edit]
Altijd handig zo'n url: http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=12756
[/edit]
Ik zie dat ik teveel alles massaal doe en niet genoeg micro. Harassen ging niet goed zoals je kan zien
Tips zijn zeer welkom
[.edit]
Altijd handig zo'n url: http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=12756
[/edit]
[ Voor 26% gewijzigd door HitmanWVU op 06-02-2003 17:00 ]
LOL
[domme nerd die om de stomste dingen lacht mode]
OH JE WAS ZEKER DE URL VERGETEN !!! HAHAHA!
[/domme nerd die om de stomste dingen lacht mode]

Het is Orc dus ik wil hem graag zien
.
Edit: w00t! Plunder Isle! De nostalgie
.
Edit II: Sorry Bunneh! Was ff a.f.k.
Zag je net te laat.
[domme nerd die om de stomste dingen lacht mode]
OH JE WAS ZEKER DE URL VERGETEN !!! HAHAHA!
[/domme nerd die om de stomste dingen lacht mode]
Het is Orc dus ik wil hem graag zien
Edit: w00t! Plunder Isle! De nostalgie
Edit II: Sorry Bunneh! Was ff a.f.k.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 06-02-2003 17:41 ]
Net ff die FS + Wolfjes herass geprobeerd
, werkt best effectief
.
Ben ik de inspiratie daarvan?
In ieder geval werkt het heel goed als er geen Guard Towers in de vijandige basis staan. Tegen Orc valt het nog wel tegen (burrows) maar tegen human is het echt pakken wat je pakken kan met al die militia
.
In ieder geval werkt het heel goed als er geen Guard Towers in de vijandige basis staan. Tegen Orc valt het nog wel tegen (burrows) maar tegen human is het echt pakken wat je pakken kan met al die militia
Anoniem: 53772
dirk je hoeft je niet te verontschuldigen als je geen hoi terug zegt hoor
zeker als je afk bent :f
lol okAnoniem: 53772 schreef op 06 februari 2003 @ 18:48:
dirk je hoeft je niet te verontschuldigen als je geen hoi terug zegt hoorzeker als je afk bent :f
Zeg, hitmanus, ik heb je replay gezien.
vond dat toweren wel slim. Ik vergeet dat altijd als ik in dergelijke situaties zit en daardoor wil ik nog wel eens verliezen

Maar eh:
Gebruik Purge op die schaapjes.
Zet een sentry ward tussen je offensive towers, zodat je kunt zien als die human erdoor gaat met invis units (hij had immers mass teleport). Zet ook al zo snel als je kunt een ward in zijn basis.
Zorg dat je een goed overzicht op de map hebt. Die kerel zat al heel lang rond te komen van zijn expand, die je makkelijk had neer kunnen halen als je hem gezien had.
Toen je op het laatst werd aangevallen, (wat nogal dom was van die andere omdat ie regelrecht in strijd raakte met jouw 5 torens
Verder was er ook nog wel wat te creepen bij je expansie. Had je FS misschien nog een extra level kunnen geven.
Dat harassen had ik als ik jou was waarschijnljk al veel eerder opgegeven. Op een gegeven moment verloor je er ook een grunt mee en dat is zeker zonde. Als een vijand één of meer torens in zijn basis heeft, is harassen best (of té) riskant (en zeker met een FS, die weinig armour heeft).
Verder was het absoluut een leuke game
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 06-02-2003 18:58 ]
Nee had gister 3 obs games bij ShadeAnoniem: 58145 schreef op 06 February 2003 @ 18:01:
Ben ik de inspiratie daarvan?![]()
In ieder geval werkt het heel goed als er geen Guard Towers in de vijandige basis staan. Tegen Orc valt het nog wel tegen (burrows) maar tegen human is het echt pakken wat je pakken kan met al die militia.
Jah, van hem heb ik het ook
.
Gebruik je normaal altijd een BM of zo?
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 06-02-2003 19:00 ]
Apoc, ik weet je niet je de volgende strat ook kent. Maar wat je ook es moet proberen is om snel naar twee hero's te gaan (1e farseer, 2e blademaster bij voorkeur). Dan start je meteen met upgraden van je main en met de 5 peons die je hebt zet je 1 op gold, met 1 maak je alter, met de andere 3 haal je hout en bouw je optijd een burrow voor je tweede hero. Is ook een uiterest effectieve strategie
Idd purge op de schapen. Als je goed kijk druk ik er steeds lightning shield opAnoniem: 58145 schreef op 06 februari 2003 @ 18:55:
[...]
lol ok
Zeg, hitmanus, ik heb je replay gezien.
vond dat toweren wel slim. Ik vergeet dat altijd als ik in dergelijke situaties zit en daardoor wil ik nog wel eens verliezendus bedankt
.
Maar eh:
Gebruik Purge op die schaapjes.
Zet een sentry ward tussen je offensive towers, zodat je kunt zien als die human erdoor gaat met invis units (hij had immers mass teleport). Zet ook al zo snel als je kunt een ward in zijn basis.
Zorg dat je een goed overzicht op de map hebt. Die kerel zat al heel lang rond te komen van zijn expand, die je makkelijk had neer kunnen halen als je hem gezien had.
Toen je op het laatst werd aangevallen, (wat nogal dom was van die andere omdat ie regelrecht in strijd raakte met jouw 5 torens), had je geluk dat je zoveel torens had. Anders had je dat nog wel eens kunnen verliezen; omdat je Grunts achter je casters zaten te dringen. Precies de omgekeerde wereld van hoe het zou moeten zijn dus
. Plaats ook veel stasis in een gevecht, en purge die schaapjes. Op een gegeven moment vluchtte ook die MK en ook toen was purge van pas gekomen. Purge rulez
.
Verder was er ook nog wel wat te creepen bij je expansie. Had je FS misschien nog een extra level kunnen geven.
Dat harassen had ik als ik jou was waarschijnljk al veel eerder opgegeven. Op een gegeven moment verloor je er ook een grunt mee en dat is zeker zonde. Als een vijand één of meer torens in zijn basis heeft, is harassen best (of té) riskant (en zeker met een FS, die weinig armour heeft).
Verder was het absoluut een leuke game.
Verkeerde knop dus. Laten toen de eenna laatste battle deed ik het wel goed.
Mijn bedoeling was dus die gast met al zijn meuk uit zijn base lokken naar de torens.... hij bleef dus mooi achter zijn torens totdat hij bovenlangs kwam... (hier had ik dus ook wat torens moeten zetten)
edit: Ik vraag die gast in het begin of hij "new to the game" was. Toen zei hij ja, maar volgens mij is hij niet een n00b.
[ Voor 3% gewijzigd door HitmanWVU op 06-02-2003 19:09 ]
Mmm jah, als je zo denkt kun je overal wel torens neer zetten natuurlijk
. Het belangrijkste (en meeste fundamentele) ding dat je fout deed, was die expansie van hem niet aanvallen. Als je die had neergehaald, had ie je hoogstens nog één keer aan kunnen vallen (en dat zou die nóóit doen omdat dat zijn alles zou kosten terwijl jij nog zat geld had instromen - en dat wist hij ook wel want anders zou je nooit zoveel torens kunnen neerpoten).
Oh ja, ik weet niet of je het al doet hoor, maar ik kan het gebruik van shortcuts absoluut aanraden
. Voorkomt ook geklooi met Lightning Shield enzo.
Oh ja, ik weet niet of je het al doet hoor, maar ik kan het gebruik van shortcuts absoluut aanraden
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 06-02-2003 19:10 ]
Ik heb die hele expansie van hem niet gezien. Ik heb ff rechts onderin gekeken naar een expansie, maar daar had hij nix. Dusja ik dacht dan pak ik zijn main gewoon na wat towers, maar dat wilde niet zo 1,2,3Anoniem: 58145 schreef op 06 februari 2003 @ 19:10:
Mmm jah, als je zo denkt kun je overal wel torens neer zetten natuurlijk. Het belangrijkste (en meeste fundamentele) ding dat je fout deed, was die expansie van hem niet aanvallen. Als je die had neergehaald, had ie je hoogstens nog één keer aan kunnen vallen (en dat zou die nóóit doen omdat dat zijn alles zou kosten terwijl jij nog zat geld had instromen - en dat wist hij ook wel want anders zou je nooit zoveel torens kunnen neerpoten).
Oh ja, ik weet niet of je het al doet hoor, maar ik kan het gebruik van shortcuts absoluut aanraden. Voorkomt ook geklooi met Lightning Shield enzo.
Ik kom zo wel ff.
Zit ik net te kijken naar mijn account op de website zie ik opeens allemaal oude gegevens bovenkomen:
http://www.battle.net/war...hrend&PlayerName=Hitmanus
Zit ik net te kijken naar mijn account op de website zie ik opeens allemaal oude gegevens bovenkomen:
http://www.battle.net/war...hrend&PlayerName=Hitmanus
FS neem ik altijd als 2e hero idd ja. Tegen NE neem ik BM als eerste hero maar tegen de rest altijd TC.Anoniem: 58145 schreef op 06 February 2003 @ 19:00:
Jah, van hem heb ik het ook.
Hmm ben je dan niet dik in het nadeel omdat je zo weinig recources hebt? Ik zal he twel eens proberen tegen de computer of met een custom. Ik heb er iig slechte ervaringen mee met HumanHielko schreef op 06 February 2003 @ 19:06:
Apoc, ik weet je niet je de volgende strat ook kent. Maar wat je ook es moet proberen is om snel naar twee hero's te gaan (1e farseer, 2e blademaster bij voorkeur). Dan start je meteen met upgraden van je main en met de 5 peons die je hebt zet je 1 op gold, met 1 maak je alter, met de andere 3 haal je hout en bouw je optijd een burrow voor je tweede hero. Is ook een uiterest effectieve strategie
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!
g*dverdomme.
weer eens rt gespeeld
1) sukkel gaat oaw rush doen, doet dat slecht en verneukt 't voor de rest
2) stakker disconnect nadat z'n hero dood ging door een verkeerde rush van zijn kant
3) ****hond weigerd te communiceren en te TP'en nadat in een hele vroege 3vs2 situatie (1 lag van hun) ze besluiten tot een alles of niets rush die we met zijn army hadden gewonnen
wat haat ik dit zeg, trap hier bijna m'n hele kamer aan gort
g*dverdomme.
weer eens rt gespeeld
1) sukkel gaat oaw rush doen, doet dat slecht en verneukt 't voor de rest
2) stakker disconnect nadat z'n hero dood ging door een verkeerde rush van zijn kant
3) ****hond weigerd te communiceren en te TP'en nadat in een hele vroege 3vs2 situatie (1 lag van hun) ze besluiten tot een alles of niets rush die we met zijn army hadden gewonnen
wat haat ik dit zeg, trap hier bijna m'n hele kamer aan gort

En game nr. 4 again!
weer een quiter, midden in de game
fuck, waar is m'n gun, ik maak er een einde aan...
aan solo vind ik geen hol aan, teams is leuker.................
weer een quiter, midden in de game
fuck, waar is m'n gun, ik maak er een einde aan...
aan solo vind ik geen hol aan, teams is leuker.................
Anoniem: 1184
ik kan meestal wel winnen als mijn ally weg gaat meestal is het zelfs beter want ik krijg toch altijd n00b allies
Lolzzz
Ik verlies van tillerman, ik doe iets nieuws, docs en wyverns
en wat doet tillerman
hij zet de game netjes op zijn site : www.theinclan.com
en morgen gaat hij er audio commentary op geven

and yes ik suckte =D dus, mensen die loss willen zien kijk de rep maar -_-
en wat doet tillerman
en morgen gaat hij er audio commentary op geven
[ Voor 17% gewijzigd door Shade op 06-02-2003 23:52 ]
Tja, positief bekijken ja...Anoniem: 1184 schreef op 06 February 2003 @ 23:44:
ik kan meestal wel winnen als mijn ally weg gaat meestal is het zelfs beter want ik krijg toch altijd n00b allies
feli @ Shade.
Worldwide famous?
[ Voor 8% gewijzigd door MrJ op 06-02-2003 23:53 ]
feliciteer je me ou met een loss? 
dolle ;]
op een andere game commentate hij ook nog es dit :
"He tries harassment and raiders but it is defeated really easily. Don't do this strategy, some simple AP and then all DOTT kill it easy."
wat dus eigenlijk mijn andere loss beschrijft -_-
Raider harassen zal ik dan ook maar niet doen =D
Ach je kunt iig niet zeggen dat ik eeuwig hetzelfde doe
dolle ;]
op een andere game commentate hij ook nog es dit :
"He tries harassment and raiders but it is defeated really easily. Don't do this strategy, some simple AP and then all DOTT kill it easy."
wat dus eigenlijk mijn andere loss beschrijft -_-
Raider harassen zal ik dan ook maar niet doen =D
Ach je kunt iig niet zeggen dat ik eeuwig hetzelfde doe
[ Voor 80% gewijzigd door Shade op 07-02-2003 00:02 ]
Apocrypha schreef op 06 February 2003 @ 22:10:
Hmm ben je dan niet dik in het nadeel omdat je zo weinig recources hebt? Ik zal he twel eens proberen tegen de computer of met een custom. Ik heb er iig slechte ervaringen mee met Human.
Ik obs regelmatig games waar goede orc spelers het doen en die strategie is echt very goed. Moet je maar eens op wc3addicts.com wat replays van grubby[iS] downloaden, die doet dat ook regelmatig. Kan je zien hoe effectief het is.
vind je het ook niet ghey dat hij mijn rep wel upload en die game waar hij vertrappeld wrd door grubby niet upload=D
Ik bedoel, in die game word hij gewoon vertrappeld, is dat ook niet training voor de andere mensen?
, What to do vs dryads and AOW abuse as an orc! Grub showed me -.-
Ik bedoel, in die game word hij gewoon vertrappeld, is dat ook niet training voor de andere mensen?
Inderdaad. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Altijd als ik een game van jou zie, is het weer een andere Strat. Best wel bewonderenswaardig dat je dat zelfs nog tegen Tillerman flikt. Daarom Feli @ you
GoT in koor: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
I rest my case
Shade schreef op 07 februari 2003 @ 00:11:
vind je het ook niet ghey dat hij mijn rep wel upload en die game waar hij vertrappeld wrd door grubby niet upload=D
Ik bedoel, in die game word hij gewoon vertrappeld, is dat ook niet training voor de andere mensen?, What to do vs dryads and AOW abuse as an orc! Grub showed me -.-
nou nou vertrappeld? tiller maakte het grub aardig lastig in het begin. Die sentry wards rulen trouwens wel flink, als grub een maphack aan zou zetten zou ie het verschil niet eens zien
(Das echt zo verrot aan human, het is het enige ras zonder goede scout mogelijkheden)
Inivisible units makenHielko schreef op 07 februari 2003 @ 00:50:
[...]
nou nou vertrappeld? tiller maakte het grub aardig lastig in het begin. Die sentry wards rulen trouwens wel flink, als grub een maphack aan zou zetten zou ie het verschil niet eens zien
(Das echt zo verrot aan human, het is het enige ras zonder goede scout mogelijkheden)
Ja, dat kan, maar dat komt toch niet in de buurt van de mapkennis die je als orc speler kan krijgen. De hele map zien is toch wel even andere koek dan 1 invisible unit achter zijn leger aan laten lopen en 1 unit beetje rond laten lopen bij zijn basis.
woei onze eigen 3ad tegen tillerman
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
w00t ik heb de nacht overleefd
. De zon zien opkomen blijft verhelderend
.
Maar eh, waar is die replay van dat potje eigenlijk gebleven? Weggemoffeld?
Anoniem: 75020
Anoniem: 58145 schreef op 07 februari 2003 @ 08:30:
w00t ik heb de nacht overleefd. De zon zien opkomen blijft verhelderend
.
offtopic:
w00t Dirk heeft nu ook Sacrifice!
w00t Dirk heeft nu ook Sacrifice!
Ja, zeker... dan daarbij worden die invisible units ook nog eens gespot door die wardsHielko schreef op 07 February 2003 @ 01:33:
[...]
Ja, dat kan, maar dat komt toch niet in de buurt van de mapkennis die je als orc speler kan krijgen. De hele map zien is toch wel even andere koek dan 1 invisible unit achter zijn leger aan laten lopen en 1 unit beetje rond laten lopen bij zijn basis.
En? Wie heeft er gewonnen?
14 post boven je... 

hoe heet die replay van 3ad tegen tillerman? ben wel benieuwd
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
We hebben wel een leuk potje gespeeld he dirk met jou shaman + mijn chimsAnoniem: 58145 schreef op 07 February 2003 @ 08:30:
w00t ik heb de nacht overleefd. De zon zien opkomen blijft verhelderend
.
Ik zit nu op school dus de replay komt nog we....
Moet zekers nog eens doen, vanavond mischien?
Anoniem: 27493
omg... he looks like a crippled ghoul
vanavond weer battlen trouwens? Gisteren pas om 1:00 's nachts online... dus toen kwam er niet veel meer van
vanavond weer battlen trouwens? Gisteren pas om 1:00 's nachts online... dus toen kwam er niet veel meer van

Hehe, I know.
Een ghoul net platgestampt door een tauren.
Maar goed, hij is wel goed in WC3, and that's whta counts!
Een ghoul net platgestampt door een tauren.
Maar goed, hij is wel goed in WC3, and that's whta counts!

Damn wat ziet dat er subliem uit zeg... Jammer dat ik het niet zal kunnen spelen
.
Trouwens, zonder al te veel in subjectieve termen te treden: ik heb liever mijn looks en mijn skills in WC3 dan zijn looks en zijn skills
. Looks don't matter - but they do
.
Trouwens, zonder al te veel in subjectieve termen te treden: ik heb liever mijn looks en mijn skills in WC3 dan zijn looks en zijn skills
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 07-02-2003 20:08 ]
bedoel je niet kunnen spelen specs of het feit dat t pay to play wordt (toch?) ?
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Mzzz, aan pay to play doeik zowieso niet, ik wist niet eens dat WoW die formule gaat hanteren maar ik zou ze geen ongelijk geven.
Ik dacht echter meer aan de specs jah
. Nieuwe PC kopen zit er niet in komende twee jaar
.
Ik dacht echter meer aan de specs jah
Waar kan je die replay downloaden? Want jij en Hielko hebben hem blijkbaar wel ergens vandaan gehaald.Shade schreef op 07 februari 2003 @ 00:11:
Ik bedoel, in die game word hij gewoon vertrappeld, is dat ook niet training voor de andere mensen?, What to do vs dryads and AOW abuse as an orc! Grub showed me -.-
Daar heb ik gezocht, net als Faban waarschijnlijk, maar hoe is de naam van de replay? En is het wel 1.05?
Ik ben net begonnen met 1v1 te spelen en ik moet toch zeggen dat het veel leuker is dan die teamgames die ik 5 maanden heb lopen spelen
. Ten eerste leer je er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer van en ten tweede geeft het niet zo'n frustatie, omdat als je verliest ligt het altijd aan jezelf en niet aan zo'n n00b (dan ben je zelf tenminste de n00b
)
Verder hier mijn kewlste game ooit net geespeeld:
1v1 dus op Plunder Isle,
ik ben undead en mijn tegenstander is orc. MIjn tegenstander gaat lekker afgezaagd witchdoctors
en ik ga ghouls met gargoyles en heel laat een draakjebeest erbij (om te ijzen
). Nouja, mijn ally heeft dus ook (voor de 3e orcgame achter elkaar) snel de binenste 2 mijnen bezet (waarom is dat zo'n populaire strat
) met een hoop torens eromheen. Nouja uiteindelijk wordt ik dus gewoon finaal in de pan gehakt een paar keer en heb ik nog 1 mijn over met 6 torens eromheen en een redelijk leger. Mijn tegenstander durft om een een of andere reden +/- een half uur (geloof ik) niet aan te vallen... geen id waarom. Hij loopt al de hele tijd te zeiken van quit enzo, waarna hij me loopt uit te schelden voor n00b ed, want ik heb (volgens hem) toch verloren al verloren. Zo gaat dat nog even door, gaat hij net aanvallen....
DROPT IE!
Dus ik heb de game gewonnnen
.
Hier de replay, zo klinkt het vast niet boeiend en die replay is ook behoorlijk saai, maar ik lag iig in een deuk
.
replay hier
owja kritiek is ook welkom (behalve over die creeps, toen was ik gewoon zwaar lomp)
Verder hier mijn kewlste game ooit net geespeeld:
1v1 dus op Plunder Isle,
ik ben undead en mijn tegenstander is orc. MIjn tegenstander gaat lekker afgezaagd witchdoctors

DROPT IE!

Hier de replay, zo klinkt het vast niet boeiend en die replay is ook behoorlijk saai, maar ik lag iig in een deuk
replay hier
owja kritiek is ook welkom (behalve over die creeps, toen was ik gewoon zwaar lomp)
Anoniem: 61109
Is het echt zo dat wanneer je allebei een map 'thumbs-down' hebt, dat je 'm toch kan krijgen in een 1v1? Zou best wel ghey zijn

Net tegen iemand op Plunder Isle... die map is bij mij down, omdat ik er gewoonweg niets aan vind, weinig tacktiek, veel kans voor toweraars en AoW-abusers etc... dat vond m'n tegenstander ongeveer ook wel, maar tóch die map...
* Anoniem: 61109 vindt het maar vaag
Ik meende gelezen te hebben dat een map niet gekozen wordt als beide spelers hem down hebben gezet. Dan wordt er gekozen tussen de mappen waarbij in ieder geval 1 speler thumbs up heeft.
Anoniem: 29882
Tillerman VS complication : http://www.warcraftstrategy.com/db/DisplayReplay.asp?RID=715
ik dacht ik zet het nog eens neer
ik dacht ik zet het nog eens neer
Sorry hoor, maar duh!
Ik bedoel die replay van Tillerman vs Grub, die van Comp heb ik al gezien en dat was toch wel een schok om onze beste GoT speler zien te verliezen
Ow, zeg dat dan
. Tillerman vs grubby kan je vinden op wc3addicts.com. En wat er mis ging met "onze" beste GoT speler was het feit dat ie niet voor dubbel lodge ging, of dubbel beastery, maar van allebei 1.
omg
Dit is nou echt erg
ik word op plunder gekilled door 8 chims =[[[[[[
en de game daarvoor een orc vs orc, omg ik zuig echt ofzo zeg
Dit is nou echt erg
ik word op plunder gekilled door 8 chims =[[[[[[
en de game daarvoor een orc vs orc, omg ik zuig echt ofzo zeg
Maar hoezo ga je dan zo'n vage build doen tegen tillerman? Je ziet die naam toch staan en dan denk je toch: "Die nerd met dat lelijke hoofd! Die ga ik gewoon eens in de pan hakken met een vrij standaard strat"? Ik zou iig niet zoiets gaars gaan doen (nee, ik had iets nog gaarders gedaan en in 10 minuten verloren ofzoShade schreef op 06 February 2003 @ 23:51:
Lolzzz
en wat doet tillerman
en morgen gaat hij er audio commentary op geven![]()
wc3 word zo saai als je altijd hetzelfde doet
en ik ben echt over de zeik nu, ik had 3 beastiarys neergepoot komt ie net aanvliegen met die poep chims
*zucht* ff afkoelen hoor wat een bull.
en ik ben echt over de zeik nu, ik had 3 beastiarys neergepoot komt ie net aanvliegen met die poep chims
*zucht* ff afkoelen hoor wat een bull.
Het probleem is natuurlijk dat Tillerman al die vrij standaard strats natuurlijk wel kent en ook weet wat je er het beste tegen kan doen.
Maar ik test nieuewe dingen ook eerst uit op slechtere spelers voordat ik ze ook ga gebruiken tegen betere tegenstanders, maar das een filosofie waarin triad niet geloofd volgens mij
.
Maar ik test nieuewe dingen ook eerst uit op slechtere spelers voordat ik ze ook ga gebruiken tegen betere tegenstanders, maar das een filosofie waarin triad niet geloofd volgens mij
argh ik ben echt debiel
ik had gewoon meteen bij de site van 1 chm een beastiary neer moeten poten ARFFFFFFF
Zie je, k mis gewoon echt ervaring met orc
als human poot ik een workshop neer, maar nee wat doe ik, ik blijf maar domme grond units bouwen...
ik had gewoon meteen bij de site van 1 chm een beastiary neer moeten poten ARFFFFFFF
Zie je, k mis gewoon echt ervaring met orc
als human poot ik een workshop neer, maar nee wat doe ik, ik blijf maar domme grond units bouwen...
volgens mij zit het zo dat als de spelers geen enkele map hebben waarbij beide thums up hebben er een willkeurige map uit alle maps wordt gekozenAnoniem: 61109 schreef op 07 February 2003 @ 20:55:
Is het echt zo dat wanneer je allebei een map 'thumbs-down' hebt, dat je 'm toch kan krijgen in een 1v1? Zou best wel ghey zijn
Dat weet geen mens 
damn... ben vanavond weer maar heel effe online geweest... had me nog zo'n battleavond voorgenomen
damn... ben vanavond weer maar heel effe online geweest... had me nog zo'n battleavond voorgenomen
oeps
[ Voor 100% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-02-2003 01:34 ]
This is the Way.
ik maak nieuw topic wel
sterker nog ben al bezig
hoe moet ik die plaatjes fatsoenlijke laten zien hoe doe je dat?
sterker nog ben al bezig
[ Voor 40% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-02-2003 01:37 ]
This is the Way.
Anoniem: 44391
HIValicious schreef op 08 February 2003 @ 01:34:
ik maak nieuw topic wel
sterker nog ben al bezig
Plaatjes doe je door [img]Link[/img]
zoooo, nog 4 posts, he?
Plaatjes? het is toch [ img]blaaaat[ /img]
en als je ze clickeable wil:
[ url=blaaat][ img]blaaat[ /img][ /url]
of nie?
Plaatjes? het is toch [ img]blaaaat[ /img]
en als je ze clickeable wil:
[ url=blaaat][ img]blaaat[ /img][ /url]
of nie?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Zonet weer een paar potjes 1v1 gespeeld tegen pino en triad. De eerste gewonnen met behulp van een stapeltje casters, maar van triad zoals gebruikelijk hard verloren 
Moet je gewoon even de eerste post van dit topic quoten en dan copy-en-pasten.
HIValicious schreef op 08 February 2003 @ 01:34:
ik maak nieuw topic wel
sterker nog ben al bezig
makkelijk zat.... istie er al?
btw: darkvater and I own teh fruity elves!!!!! (moest ik effe kwijt)
Ja, hij mag nu wel komen aangezien dit reply 1000 is
Hielko schreef op 08 februari 2003 @ 02:06:
Zonet weer een paar potjes 1v1 gespeeld tegen pino en triad. De eerste gewonnen met behulp van een stapeltje casters, maar van triad zoals gebruikelijk hard verloren
[...]
This is the Way.
Moet je trouwens ook kijken naar het commentaar bij :
http://www.warcraftstrategy.com/db/DisplayReplay.asp?RID=715
"Complication's Orc Strat isn't one of the strongest although he has he a great record".
Pffft. Kun je dat geloven? TillerMaN had zeker verwacht dat ie weer tegen een mass caster of iets dergelijks stond te spelen, krijgt ie comp tegen zich die een keertje wat anders doet en denkt ie gelijk het zaakje te kennen. Wat een aro zeg.
"Complication's Orc Strat isn't one of the strongest although he has he a great record".
Pffft. Kun je dat geloven? TillerMaN had zeker verwacht dat ie weer tegen een mass caster of iets dergelijks stond te spelen, krijgt ie comp tegen zich die een keertje wat anders doet en denkt ie gelijk het zaakje te kennen. Wat een aro zeg.
Anoniem: 75020
Iemand zou hem een lesje moeten leren.... Dirk? Is dit niet een mooi klusje voor jou?Anoniem: 58145 schreef op 08 februari 2003 @ 08:42:
Moet je trouwens ook kijken naar het commentaar bij :
Anoniem: 27493 schreef op 08 February 2003 @ 02:31:
makkelijk zat.... istie er al?
Hmm, moet dit topic niet gesloten worden voordat we verder gaan met Deel 10?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Jah, ik zou iedereen bij deze willen vragen hier niet meer te posten en ook niet iets in de trend van 'ok', of 'waarom niet want deze is nog niet vol?' of 'DOH nu heb ik toch nog wat getypt hier en wordt dit topic per ongeluk weer gekickt!'
Ok?
Ok?
Dit topic is gesloten.