lol ok
Zeg, hitmanus, ik heb je replay gezien.
vond dat toweren wel slim. Ik vergeet dat altijd als ik in dergelijke situaties zit en daardoor wil ik nog wel eens verliezen

dus bedankt

.
Maar eh:
Gebruik Purge op die schaapjes.
Zet een sentry ward tussen je offensive towers, zodat je kunt zien als die human erdoor gaat met invis units (hij had immers mass teleport). Zet ook al zo snel als je kunt een ward in zijn basis.
Zorg dat je een goed overzicht op de map hebt. Die kerel zat al heel lang rond te komen van zijn expand, die je makkelijk had neer kunnen halen als je hem gezien had.
Toen je op het laatst werd aangevallen, (wat nogal dom was van die andere omdat ie regelrecht in strijd raakte met jouw 5 torens

), had je geluk dat je zoveel torens had. Anders had je dat nog wel eens kunnen verliezen; omdat je Grunts achter je casters zaten te dringen. Precies de omgekeerde wereld van hoe het zou moeten zijn dus

. Plaats ook veel stasis in een gevecht, en purge die schaapjes. Op een gegeven moment vluchtte ook die MK en ook toen was purge van pas gekomen. Purge rulez

.
Verder was er ook nog wel wat te creepen bij je expansie. Had je FS misschien nog een extra level kunnen geven.
Dat harassen had ik als ik jou was waarschijnljk al veel eerder opgegeven. Op een gegeven moment verloor je er ook een grunt mee en dat is zeker zonde. Als een vijand één of meer torens in zijn basis heeft, is harassen best (of té) riskant (en zeker met een FS, die weinig armour heeft).
Verder was het absoluut een leuke game

.
[
Voor 14% gewijzigd door
Anoniem: 58145 op 06-02-2003 18:58
]