Warcraft III Topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.467 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een paar punten van kritiek ;)

1. Waarom had je geen 2e Crypt? Je had echt heel veel gold, en met wat meer ghouls had ie helemaal gek geworden volgens mij :D

2. Waarom gebruikte je niet meer scrolls of healing? Ze lijken misschien weinig te doen met die 150 hp, maar voor ghouls, en mogelijk skellies, maken ze wel degelijk uit.

Verder goed gespeeld hoor, nice hero assasinations >:)

Edit:

Voor diegenen die interesse hebben zijn hier 2 replays van Triad, beide zijn Orc vs Orc:

http://www.cs.vu.nl/~wmandem/doc/TriadVsFierce.w3g
http://www.cs.vu.nl/~wmandem/doc/TriadVsOdman.w3g

Alstu :>

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 13:33:
Iemand opmerkingen op een game die ik dernet speelde..
http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=11982 Ik ben Oegla.
Okay, ik ben geen 1v1 speler (ik speel 2v2 en meestal 3v3), maar toch een aantal opmerkingen (en alles is IMHO):

In het begin laat je je ghouls naar een rallypoint gaan boven je crypt gaan. Dat was op dat moment helemaal niet nodig. Als je die had laten lumberen had je meer hout gehad.

Ik zou eerder een graveyard boven en wat minder ghouls. Op LT heb je die ook helemaal niet nodig in het begin. Als je eerder een graveyard bouwt, dan kun je eerder upgraden -> sterkere ghouls -> minder van nodig.

Je valt eerst zijn main aan, terwijl het op LT heel logisch is om een natural expansion te hebben. Ik had eerst gekeken oftie een expansion zou hebben. Alstie dat niet heeft val je bovendien aan vanaf de zijkant, wat onverwachter is. Bij dat gevecht had je eerder moeten teleporten aangezien je dat gevecht niet meer had kunnen winnen. Nadat je de MK had gedood bijvoorbeeld was een goed moment voor een teleport.

Gebruik vaker de Frost Nova van de Lich op de casters. Dit werkt erg goed. Val eerst de units aan en dan pas de hero's en val de casters eerst aan en dan de melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 16:00:
Ik zou eerder een graveyard boven en wat minder ghouls. Op LT heb je die ook helemaal niet nodig in het begin. Als je eerder een graveyard bouwt, dan kun je eerder upgraden -> sterkere ghouls -> minder van nodig.
Ik ben het niet met je eens. Meer is altijd (behalve bij upkeep) beter dan upgrade units. Waarom? Als je veel units hebt, en er wordt gefocust op een, dan trek je die ffs terug, zodat anderen aangevallen worden (creeps automatisch zo). Een tegenstander heeft de keuze om die ene unit achterna te lopen (free hits voor jou), of andere, full health te pakken. Als je meer units hebt, kan je dit makkelijk doen. Met minder, maar upgegrade units, heb je minder units, en is het niet zo makkelijk.

Vooral in het begin zijn meer units beter.

Ik heb altijd liever 2 ghouls dan 1 grunt, want als ik het goed doe, dan moet ie bijna allebei de ghouls afmaken, terwijl ik maar op een grunt aan het hakken ben :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 01 February 2003 @ 17:42:
[...]

Ik ben het niet met je eens. Meer is altijd (behalve bij upkeep) beter dan upgrade units. Waarom? Als je veel units hebt, en er wordt gefocust op een, dan trek je die ffs terug, zodat anderen aangevallen worden (creeps automatisch zo). Een tegenstander heeft de keuze om die ene unit achterna te lopen (free hits voor jou), of andere, full health te pakken. Als je meer units hebt, kan je dit makkelijk doen. Met minder, maar upgegrade units, heb je minder units, en is het niet zo makkelijk.

Vooral in het begin zijn meer units beter.

Ik heb altijd liever 2 ghouls dan 1 grunt, want als ik het goed doe, dan moet ie bijna allebei de ghouls afmaken, terwijl ik maar op een grunt aan het hakken ben :)
Ik legde het misschien wat krom uit, maar wat ik bedoel is dat Insaniac / Oegla pas een graveyard bouwde toen hij al 9 a 10 ghouls had. Ik zou dat bij 4 a 5 hebben gedaan, zodat op het moment dat je gaat aanvallen met je 8 a 9 ghouls je een upgrade in je graveyard al klaar kan hebben.

Wat ik bedoelde is dat tegen creeps op LT het niet echt uitmaakt of je nu 7 a 8 ghouls hebt of 9 a 10, maar als die 7 a 8 ghouls een 1/0 of 0/1 upgrade hebben ze langer standhouden dan die 9 a 10 ghouls op 0/0.

Tuurlijk is het beter om meer te hebben, maar ik zou de volgorde anders hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 17:54:
Wat ik bedoelde is dat tegen creeps op LT het niet echt uitmaakt of je nu 7 a 8 ghouls hebt of 9 a 10, maar als die 7 a 8 ghouls een 1/0 of 0/1 upgrade hebben ze langer standhouden dan die 9 a 10 ghouls op 0/0.

Tuurlijk is het beter om meer te hebben, maar ik zou de volgorde anders hebben gedaan.
Oh, ok.

Trouwens, tegen creeps verlies je GEEN units :); enige uitzondering is als de tegenstander je net dan van achtere aanvalt, anders moet het makkelijk lukken. :Y)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 01 February 2003 @ 18:01:
[...]

Oh, ok.

Trouwens, tegen creeps verlies je GEEN units :); enige uitzondering is als de tegenstander je net dan van achtere aanvalt, anders moet het makkelijk lukken. :Y)
Dr zijn nog altijd gamers die een Hero >:) verliezen tegen creeps, als ze bijvoorbeeld met alleen een AM een level 6 golem + anders creeps gaan aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 18:07:
[...]

Dr zijn nog altijd gamers die een Hero >:) verliezen tegen creeps, als ze bijvoorbeeld met alleen een AM een level 6 golem + anders creeps gaan aanvallen.
Zijn die er echt? Ik heb wel eens gehad dat al me units doodgingen, maar me hero blijft toch altijdnog staan. Dit betekend dus dat zodra de hero van iemand anders doodgaat door creeps datie nog heel veel slechter moet zijn dan ik! w00t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 16:00:
[...]

Gebruik vaker de Frost Nova van de Lich op de casters. Dit werkt erg goed. Val eerst de units aan en dan pas de hero's en val de casters eerst aan en dan de melee.
Eerst MK dood maken was mn bedoeling want als die mk hoge lvl clap zou hebben dan was het GG. lvl3 Clap > ghouls en skels ;) En die casters waren niet mn probleem ik had genoeg wands bij me dus dan blijven alleen de heros of footmen over. En omdat ik voetmannen gh3y vind werden de heros eerst gedood. En een leger zonder heros kan ook haast niets doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik denk ik post dit hier maar ff aangezien ik dit geen nieuw topic waard vind maarre : wat is er loos met de blizzard site? Is hij down of zo? Ik kan er in ieder geval niet op komen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 18:38:
[...]

Eerst MK dood maken was mn bedoeling want als die mk hoge lvl clap zou hebben dan was het GG. lvl3 Clap > ghouls en skels ;) En die casters waren niet mn probleem ik had genoeg wands bij me dus dan blijven alleen de heros of footmen over. En omdat ik voetmannen gh3y vind werden de heros eerst gedood. En een leger zonder heros kan ook haast niets doen :D
Zit wat in, die MKs kunnen inderdaad verrekte irritant zijn. Ik ga echter meestal voor Stormbolt als ik HU speel en niet voor clap, dus hier had ik ff niet aan gedacht :)

Een leger zonder heroes is idd niets waard, al was het alleen maar dat er geen heroes zijn om de experience op te pikken, maar ik heb het vaak genoeg gezien dat iemand (bijvoorbeeld ikzelf :)) focus fired op een hero, die dan net niet doodgaat en dat zijn army de mijne afslacht :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 01 February 2003 @ 18:52:
Ik denk ik post dit hier maar ff aangezien ik dit geen nieuw topic waard vind maarre : wat is er loos met de blizzard site? Is hij down of zo? Ik kan er in ieder geval niet op komen.
Dan zalie wel down zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 15:31:
Ook een paar punten van kritiek ;)

Alstu :>
Krijg ik ook nog kritiek =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 01 February 2003 @ 19:32:
[...]

Harhar :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Shade schreef op 01 February 2003 @ 19:32:
[...]

Bij de laatste attack stond je kodo's buiten bereik van je andere units :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Shade schreef op 01 februari 2003 @ 19:32:
Ik heb een klein puntje gevonden >:) , tegen Oldman op LT ben je bij de Goblin Laboratory rechtsonder een creep vergeten af te maken, een lvl 5 Ogre die nog ongeveer een kwart health overhad.

Verder wil ik je erop wijzen dat de Orcs naast Heroes, Wyverns en Peons ook nog andere units heeft ;)

Wat had je nou gedaan als die ander gerushed had, of kan dat niet met Orcs? Want je leger bestaat een hele tijd uit slechts 2 Heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom harasst ie ook, zodat de tegenstander bezig blijft. Wel leuk toen die BM dood ging, dat ie niet meer op je wolves lette, en hij beide heroes kwijt was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Lister schreef op 01 February 2003 @ 20:25:
[...]

Ik heb een klein puntje gevonden >:) , tegen Oldman op LT ben je bij de Goblin Laboratory rechtsonder een creep vergeten af te maken, een lvl 5 Ogre die nog ongeveer een kwart health overhad.

Verder wil ik je erop wijzen dat de Orcs naast Heroes, Wyverns en Peons ook nog andere units heeft ;)

Wat had je nou gedaan als die ander gerushed had, of kan dat niet met Orcs? Want je leger bestaat een hele tijd uit slechts 2 Heroes.
Orc Burrows en Guard towers ownen iedere rush :) . Geloof me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:51
Apocrypha schreef op 01 February 2003 @ 20:35:
[...]

Orc Burrows en Guard towers ownen iedere rush :) . Geloof me

Footies met defend gogogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 01 februari 2003 @ 20:43:

[...]

Footies met defend gogogo
Voor zover je het bij die slome defended footies nog 'gogogo' kunt noemen :P (hoewel zeker effectief natuurlijk :+)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 20:47:
[...]

Voor zover je het bij die slome defended footies nog 'gogogo' kunt noemen :P (hoewel zeker effectief natuurlijk :+)

Burrows lopen niet weg, dat helpt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 01 februari 2003 @ 21:10:

[...]

Als die orcs nou slim waren bouwden ze er wielen onder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
kijk, dat zijn ideeën ;)

dan vind ik dat je undead Halls ergens moet kunnen sturen, ze zweven toch al :p
lijkt me wel relaxed, mass Halls rush :o

[ Voor 4% gewijzigd door Glorificationer426 op 01-02-2003 21:29 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Lister schreef op 01 February 2003 @ 20:25:
[...]

Ik doe vaak wat anders, maar wyverns en of casters zijn gewoon de beste keuze in orc tegen orc.
En ja die blood mage bij Shop vergeet ik soms wel eens =O
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 20:35:
Daarom harasst ie ook, zodat de tegenstander bezig blijft. Wel leuk toen die BM dood ging, dat ie niet meer op je wolves lette, en hij beide heroes kwijt was ;)
hehe ja dat was ook de bedoeling ;]

[ Voor 19% gewijzigd door Shade op 01-02-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Dee mage vergeten bij de shop doet iedereen lijkt het wel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hielko schreef op 01 February 2003 @ 21:10:

[...]

Burrows kan je repairen dat helpt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 2 dagen dat er haast niemand in gotwar3 is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 22:43:
Al 2 dagen dat er haast niemand in gotwar3 is :'(
Net ookal niet :/. Ik ga maar ff lezen dan. Misschien probeer ik het over een uur nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI! Ik ben heb gepwned! Oh ja! /me Si teh l33t vict0r!!11
Hier is de replay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Hehe gefeliciteerd hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo de ;)? Ik heb het verdiend na nederlaag after nederlaag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ;) is dik verdiend en je weet het! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 03:13:
Die ;) is dik verdiend en je weet het! :P
Hmmz, zo lijkt het net alsof niet echt heb gewonnen, omdat Hitman niet serieus was. Ik was dat wel! Nja, eerst weer ff me nest in, 't is te vroeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w000000000000000000000000000000000000000000000000000t er zijn 1000zden accounts disabled en keys gebanned blizzard ken zien of je maphacked :D Ik heb een beetje na vraag gedaan en het schijnt dat ze een soort van iets moesten installeren op de client om hem te kunnen detecten ( behalve gamefixes en balances ). Ze zeggen dat er zo een hacker aan blizz heb uitgelegd wat ze moesten installen:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 10:37:
w000000000000000000000000000000000000000000000000000t er zijn 1000zden accounts disabled en keys gebanned blizzard ken zien of je maphacked :D Ik heb een beetje na vraag gedaan en het schijnt dat ze een soort van iets moesten installeren op de client om hem te kunnen detecten ( behalve gamefixes en balances ). Ze zeggen dat er zo een hacker aan blizz heb uitgelegd wat ze moesten installen:D:D:D
Mij hebben ze nog niet ontdekt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 10:37:
woei, das wel liev! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, nu kan ik niet meer maphacken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG iemand wel eens opgevallen hoe vaak Heman een rally point maakt in het begin met zn peasants :P Ongeveer 100000 keer drukken per seconde ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 13:10:
OMG iemand wel eens opgevallen hoe vaak Heman een rally point maakt in het begin met zn peasants :P Ongeveer 100000 keer drukken per seconde ofzo :D
wrom eigenlijk?;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

omdat hij zich verveelt =)
Ik klik ook 1000 x op mijn gebouwen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt er iemand ook WarCraft mods, en zo ja welke is je favoriet?
Ik zelf vind de NewRace Mod 1.5 gaaf. Hierbij zijn de huidige rassen vervangen door 4 nieuwe rassen nl. wood elves, trolls, chaos en lizardmen.
In de pcgameplay van februari vind je deze module met nog leuke andere singleplayer campaigns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Jånnis schreef op 02 February 2003 @ 13:51:
Ik zelf vind de NewRace Mod 1.5 gaaf. Hierbij zijn de huidige rassen vervangen door 4 nieuwe rassen nl. wood elves, trolls, chaos en lizardmen.
In de pcgameplay van februari vind je deze module met nog leuke andere singleplayer campaigns.
Reclame? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jånnis schreef op 02 February 2003 @ 13:51:
Ja, die heb ik ook gekregen. Heb ik alleen nog niet geïnstalled. is het een beetje de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewRace mod:
pluspunten:
nieuwe uitdaging (compleete anders aanpakken van strategie en disciplines)
minpunten:
de computer tegenstander is passief.
kleine nalatigheden op gebouwen

Nature's call, the spider queen
In deze singleplayermod speel je een spinnetje dat langzaam meer ervaring krijgt, groter word en op een gegeven moment een heel leger spinnen kan klaarstomen. Een goed verhaal en spelplezier maakt het de moeite waard de campaign af te maken.

Persoonlijk vind ik het zeker de moeite waard in ieder geval deze singleplayer-mod te installeren. Zoethoudertje tot de release van expansion-pack! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dan zou het een campaign moeten zijn die máánden duurt :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

je kan beter de nieuwe race mod 3.0 downloaden, die is veeeel beter dan 1.5/
nieuwe models en dat soort dingen.
met nieuwe models bedoel ik ook echt nieuwe :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Woei, zonet spannende 2vs2 versus TimeWalker en Sl4inby.PaP (dual human versus orc/ne). Zie hier http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=12129 als je wilt weten wat je met wat luck kan bereiken :D. Tips enzo zijn uiteraard welkom, hoewel er weinig te zeggen valt over het massen van sorcs :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 02 February 2003 @ 15:52:
Woei, zonet spannende 2vs2 versus TimeWalker en Sl4inby.PaP (dual human versus orc/ne). Zie hier http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=12129 als je wilt weten wat je met wat luck kan bereiken :D. Tips enzo zijn uiteraard welkom, hoewel er weinig te zeggen valt over het massen van sorcs :o.
JIJ VUILE SORK ABUSER!!!! :r :r

:+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, maar verder wel slim gespeeld. Goeie tp's enzo, ook nice towermove bij die natural van timewalker. gg's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Christian kom eens online man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:02
woei ik ben weer thuis :P ik zie (mischien) wat mensen zo @ gotwar3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 18:45:
Hey Christian kom eens online man!
Ich bin daar KOM NU!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, vanavond kan ik op zich wel meedoen aan een gotwarretje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, ik kom ook!

edit:
NEEEEEEEEEEEEEEE~! Er is niemand!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
21:30 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, eerst nog even oefenen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik zal er zijn om 21:30 dus wacht op mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
ook op mij wachten plz, want ik moet eerst mijn broer nog van de computer schoppen B)

[ Voor 3% gewijzigd door Shagura op 02-02-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
leuk een dubbelpost :/

[ Voor 78% gewijzigd door Shagura op 02-02-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Shade schreef op 02 February 2003 @ 13:43:
omdat hij zich verveelt =)
Ik klik ook 1000 x op mijn gebouwen enz.
dat is een teken dat je uber geconcentreerd bent en dat is roeler

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. Vanmiddag was ik goed bezig met Dark_Insaniac, maar sucks0rz vannavond ... :/

Kwam net deze maphacking idioot tegen:

http://members.lycos.nl/tijnw/Cheater.w3g

Ik ga zo scouten en laat mn acolythe precies de andere kant opgaan om em af te leiden. Zo van: Ik zit daaro ... Maar wat doet ie? Hij stopt en gaat direct naar mn base .. :/

Ik heb em helemaal verrot gescholden maphacking fag. Met creepen komt ie er ook al aan ... Gelukkig kwam ik em ook tegen toen hij aan het creepen was. Bijster slim is ie niet.

Zegt ie zo van: Im a Russian
Ik: SO WHAT
ik: HAHAHAHAHAHAH
ik: YOU LOOOOOOOOOOOOOOSER

hehe wel geinig, want waar ik beslist niet tegen kan is cheaten

Ik ben No.Sweat mocht het nog niet duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gezien hoor, maar vraag me toch af of ie écht heeft zitten hacken.

Hij was iig wel een hele slechte speler (misschien dat hij gewoon zo slecht was dat hij niet wist hoe hij het maphack voordeel kon uitbuiten of zo) want hij bleef met zijn meute ghouls constant in zijn basis :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 00:36:
Ik heb hem gezien hoor, maar vraag me toch af of ie écht heeft zitten hacken.

Hij was iig wel een hele slechte speler (misschien dat hij gewoon zo slecht was dat hij niet wist hoe hij het maphack voordeel kon uitbuiten of zo) want hij bleef met zijn meute ghouls constant in zijn basis :? .
;) houd van hout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infamous|IA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02-2004
Mannen,

Ik heb Warcraft III Collectors Edition te koop.
Check ff Vraag & Aanbod als je interesse hebt:

http://www.tweakers.net/aanbod/83085

MaZZeL's

Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Idd.. ik zag er niet echt veel gemaphack in.. alleen dat hij wel heel erg slecht speelde..

Hij zou net zo goed hetzelfde kunnen zeggen wanneer jij hem tegenkwam bij het creepen dus ik vind het nogal overdreven.

[ Voor 41% gewijzigd door agentorangina op 03-02-2003 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 03 februari 2003 @ 00:55:

Hij zou net zo goed hetzelfde kunnen zeggen wanneer jij hem tegenkwam bij het creepen dus ik vind het nogal overdreven.
Dat was ik vergeten om erbij te vermelden idd... 1x had jij ook nog wel een behoorlijke toevallige ontmoeting met de vijand dus ... Maar klaag niet; het ergste wat je kan gebeuren is dat je een Rus hebt uitgescholden voor cheater en die mensen zijn wel ergere dingen gewend hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infamous|IA schreef op 03 February 2003 @ 00:49:
Mannen,

Ik heb Warcraft III Collectors Edition te koop.
Check ff Vraag & Aanbod als je interesse hebt:

http://www.tweakers.net/aanbod/83085

MaZZeL's

Roy
w00t! IK IK IK IK! Euhhhh kan iemand mij ff 75 euro lenen? Ik wil die edition zo graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 01:48:
[...]

w00t! IK IK IK IK! Euhhhh kan iemand mij ff 75 euro lenen? Ik wil die edition zo graag!
Als het klopt heb ik in Juni weer geld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol tegen die tijd is de Collector's Edition + Expansion Set alweer te koop :)

Ik heb trouwens nog lang geen geld maar ga morgen werk zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah .. hij zou het ook van mij kunnen zeggen ja... kheb daar even over nagedacht. Maar echt die ontmoeting was heel toevallig. Maar je gaat toch niet early in the game al gelijk zo hop naar mijn basis toe, als mijn acolythe de andere kant op loopt? Hij WIST dat ik daar zat, anders als ie ging creepen, kon ie beter die kant van de acolythe op creepen, want dat was korter. Snapez vous? :+ En als ie een betere speler was, had ie die Ogres gecreeped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Je zegt al: 'kon ie beter'; maar jah, je zegt ook al: 'als het een betere speler was' .

Conclusie: het was een slechte speler die door zijn slechtheid léék te hacken :). Ok? :D

Edit: OMG dat was me toch een potje! Echt gelachen heb ik, om de klungeligheid van mijn tegenstander. Omg hij was zo liev :) . Echt aandoenlijk gewoon O+. Ik weet niet hoe oud hij was maar ik vond het zó schattig! Check de replay maar eens en dan moet je je voorstellen dat ie zei: I guess you was just too good for me <letterlijk>. Ik smelt bijna :)

http://www.replayers.com/...php?id=12236&t=1044234607

Edit II: w00t, dat was meesterlijke gameplay al zeg ik het zelf :D Ging écht lekker en ik heb die knakker helemaal kapot geharassed met me FS :). Geleerd van Comp :Y) een tijdje geleden al is het natuurlijk wel minder goed uitgevoerd maar duh >:) .
Ik wil hierbij ook nog zeggen dat ik het écht belachelijk vind dat ik met 10 WD's zonder verliezen 3 wyverns neer kan leggen. CASTERS ZIJN VOOR SUPPORT EN NIET HET LEGER ZELF GVD!
Vanavond 2wins, 1 loss... Tijd om maar eens naar bed te gaan :z .

Edit: omg wat flauw zeg. 'Temple of Boom' staat er op zo'n Goblin Laboratory :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren wel een leuke game, random noob 3vs3.

In het begin ging er iemand in all-caps zitten chatten, dus ik dacht dat ik een of andere no0b allie had had ofzo. Mar goed, bleek dus een enemy te zijn, die luidkeels ging vertellen dat zijn night-elf allie niet bears moest gaan, omdat die gay waren oid.

Aan onze kant ging ik het ongeveer zo:
Ik: Dit is vast een manier om ons voor de gek te houden
allie1: Zal wel
allie2: moet wel
Ik: hoop het voor hem

Maar goed, toen gingen we zijn exp aanvallen, en kregen we "Help my base is under attack!" (Nog steeds alles in caps btw). Is ongeveer de hele tijd zo doorgegaan, lag echt in een deuk, een ding is hem wel gelukt: ik kon me totaal niet meer concentreren van het lachen, then again, was ook niet meer nodig.

Oh ja, hij heete showboy, dus mocht je per ongeluk met hem in een game zitten, zeg dan even dat hij zijn chat opties NIET van de default af moet halen ;) Misschien doet hij het er wel gewoon om, heet natuurlijk niet voor niets zo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 02:39:
Mwah .. hij zou het ook van mij kunnen zeggen ja... kheb daar even over nagedacht. Maar echt die ontmoeting was heel toevallig. Maar je gaat toch niet early in the game al gelijk zo hop naar mijn basis toe, als mijn acolythe de andere kant op loopt? Hij WIST dat ik daar zat, anders als ie ging creepen, kon ie beter die kant van de acolythe op creepen, want dat was korter. Snapez vous? :+ En als ie een betere speler was, had ie die Ogres gecreeped.
nou eigenlijk als ik een peon in me basis zie komen, (of een andere unit) early game, dat weet ik gewoon al dat ze 99% van de keren de andere kant van hun basis op lopen :P

ik bedoel het is wel nogal voor spelbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

ff een vraagje van mij; als je skellies dispelled met je priests ofzo krijgt je hero dan alle experience van die skellies die je hebt gedispelled ?
Trouwens ik wel wel heel graag een potje spelen met de GoT people, kan iemand vanavond rond 21.00 ?
of een andere daggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, voor dispel krijg je ook xp... Altijd als er enemies of creeps doodgaan in je xp radius geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Row schreef op 03 February 2003 @ 11:30:
ff een vraagje van mij; als je skellies dispelled met je priests ofzo krijgt je hero dan alle experience van die skellies die je hebt gedispelled ?
Trouwens ik wel wel heel graag een potje spelen met de GoT people, kan iemand vanavond rond 21.00 ?
of een andere daggie?
Yep, ooit een BH met 3 WON's van level 3 naar level 7 gekregen met dank aan 3 UD enemies die mass ghouls en necro's gingen.

Allebei m'n allies TP terug toen er bergen skellies kwamen, maar ik bleef lekker dispellen en eindigde dus met een L7 DH die snel een einde maakte aan de 15 mana loze necro's en de overgebleven Lich. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Leuk is als men je hero heeft ingesloten met 2 books of the dead en jij dan even snel met je wandje of negation erover heen zwaait :+
THX =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens het idee dat je voor summoned units zoals skellies vet veel meer exp krijgt dan voor het doden van een 'gewone' unit zoals ghouls of footies... zijn daar ergens charts van te vinden eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Zou kunnen, maar dat betekend dat een WE een hogere level heeft dan een footie (0/0).

http://www.battle.net/war3/basics/heroes.shtml#gainingexp

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skellie is level 1, dus daar krijg je niet zoveel voor per unit, maar ze gaan meestal met bosjes tegelijk dood, dus dat zal een vertekend beeld geven :)

WE begint al op level 3 en de grootste is level 5... da's wel lekker exp erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 12:42:
Ik heb trouwens het idee dat je voor summoned units zoals skellies vet veel meer exp krijgt dan voor het doden van een 'gewone' unit zoals ghouls of footies... zijn daar ergens charts van te vinden eigenlijk? :)

Skells zijn lvl 1 volgens mij, maar omdat er altijd meteen zoveel van zijn loopt de exp wel lekker op. En wat betreft WE's, die hebben inderdaad een hoger level dan een footie namelijk lvl 3, 4 of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Arghhh, het zal je maar overkomen. Zit je net in een fijne game, dropt je ally :(
Dit keer was die ally Apocrypha, u allen bekend :+

Het leek er op dat de enemy mass casters ging (shamans, docs, necro) dan kan je het wel schudden in je eentje. Het pakte echter anders uit. See it for yourself!

Save as... en daarna renamen ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, weer gewonnen. Gaat verdácht goed de laatste tijd :?

http://www.replayers.com/...php?id=12324&t=1044285349

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Zijn er hier ook mensen die wel eens van die 'mods' spelen?

Ik zojuist voor het eerst gedaan. Sommigen zijn best geinig moet ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel eens Aeon of strife gedaan (als je dat bedoelt) maar het gaat zo snel vervelen vind ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind op dit moment Hero Siege 10 ways het leukst van de custom games... Is nl fokking moeilijk, en ik heb em dan ook nog niet uit kunnen spelen (ligt ook een beetje aan het niveau van je allies vaak). Het is iig niet zo'n map waar je voor 1000 gold je agility met 100 kan boosten. Upgrades gaan maximaal met +2 points tegelijk, en de hero's zijn niet binnen no time supersterk.

Misschien istie wel te moeilijk, wie weet... maar als je verliest heb je wel het gevoel van "nog een keer, en nu ga ik wel winnen) :)

(Hij deed mij een beetje denken aan Test of Terran Survival van Starcraft, voor degenen die dat kennen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PromWarMachine schreef op 03 februari 2003 @ 16:38:
Arghhh, het zal je maar overkomen. Zit je net in een fijne game, dropt je ally :(

Het leek er op dat de enemy mass casters ging (shamans, docs, necro) dan kan je het wel schudden in je eentje. Het pakte echter anders uit. See it for yourself!

aaraghhh ik blijf die quote en edit knop door elkaar halen |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Apocrypha op 03-02-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PromWarMachine schreef op 03 februari 2003 @ 16:38:

Ja sorry chello storing..... :/ Kan nu net sinds 5 minuten weer op internet. Ik ga zo even de replay bekijken. Als je gewonnen hebt krijg je iets wat je al een tijdje wilde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heeft een 1 vs 3 gewonnen op Stromguard :p

Edit: ik was dus die ene :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op 03 February 2003 @ 17:55:
Zijn er hier ook mensen die wel eens van die 'mods' spelen?

Ik zojuist voor het eerst gedaan. Sommigen zijn best geinig moet ik zeggen :D
Ik speel redelijk vaak 3 corridors te (http://members.rogers.com/stradius/corridors/), maar dan niet op b.net.
Ben er wel redelijk goed in. (lijkt een beetje op aeon of strife)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
goed ik hoor hier dus mensen over mods spreken :)

waar zijn die te downen? ik heb ff een snelle search gedaan maar zal wel te blind zijn geweest en heb dus niets kunnen vinden :/

ik wil er iig wel een paar checken want sommige zijn echt super terwijl anderen echt bah zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 03 februari 2003 @ 19:09:
goed ik hoor hier dus mensen over mods spreken :)

waar zijn die te downen? ik heb ff een snelle search gedaan maar zal wel te blind zijn geweest en heb dus niets kunnen vinden :/

ik wil er iig wel een paar checken want sommige zijn echt super terwijl anderen echt bah zijn
Gewoon costum game drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat snapt hij wel :P ik denk dat hij bedoelt echte mods, ook singleplayer en nieuwe models etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 19:24:
dat snapt hij wel :P ik denk dat hij bedoelt echte mods, ook singleplayer en nieuwe models etc :)
jij snapt em :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

ik speel frozen throne iedere avond >:)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

www.wc3campaigns.com

daar in de sub-sites vind je mods, zoals de FPS mod, Spider single player, ROK mod, New Race Mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Wiebbe schreef op 03 February 2003 @ 19:43:
www.wc3campaigns.com

daar in de sub-sites vind je mods, zoals de FPS mod, Spider single player, ROK mod, New Race Mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Wie heeft zin om NU AT te doen, i can tell u i dont suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik bedoelde ook de 'gewone' custom games.. Zoals Tower Defence enzo, dat is echt super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 03 February 2003 @ 20:29:
Wie heeft zin om NU AT te doen, i can tell u i dont suck
Ik heb wel weer zin in een fijne team game maar ben denk ik te laat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

mmm net gespeeld met 2 gasten die in gotwar3 zaten het ging kut :(
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.