Warcraft III Topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.470 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 28 January 2003 @ 11:38:
[...]

F4 en F5 zijn de maphack keys :)

Ik heb trouwens:
1. Melee Hero + Melee Units
2. Ranged Hero + Ranged Units (of caster als ik geen ranged heb)
3. Catapults of 2e soort ranged units
9. Barracks
8. Caster Buildings
0. Upgrade building
7..... andere buildings (eg Slaughterhouse, beastiery, etc.)

En hoers doe ik vaak ook apart met F1, F2 omdat als ik dan een melee hero heb met melee units, dan blijft ie meestal achter hangen en dat is erg kut, ik wil hem gewoon vooraan >:)
naja eigenlijk, f5 en f7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
ik doe altijd groep 1 ghouls + heroes, groep 2 nog meer ghouls of necro´s, groep 3 banshees of gargs.
En heroes select ik met f1 f2 en f3. Trouwens, voor degene die t ng niet wisten, als je een hero wilt coilen/healen dan kan je ook op t icoontje linksboven klikken van de hero :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
Glorificationer schreef op 28 januari 2003 @ 12:28:
ik doe altijd groep 1 ghouls + heroes, groep 2 nog meer ghouls of necro´s, groep 3 banshees of gargs.
En heroes select ik met f1 f2 en f3. Trouwens, voor degene die t ng niet wisten, als je een hero wilt coilen/healen dan kan je ook op t icoontje linksboven klikken van de hero :)
wist ik wel vergeet et alleen te vaak :X

maargoed ik ga lekker VEEL WC3en nu heb t/m donderdag vrij van school >:)

en heel waarschijnlijk ook vrijdag, dus eigenlijk kan ik al zeggen dat ik weekend heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Dirk, leuk potje gister op zich, alleen jammer dat we het niet hebben kunnen afmaken..

Dus daarom: Zullen we vanvond nog een keer 1 vs 1 doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
TrehT schreef op 28 januari 2003 @ 09:56:
[...]

hitman \o/ /o/ \o\ welcome back
Hey TrehT jouw account is nog onveranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Muahahahahaha,

wiebbe is ook een keer langsgekomen in gotwar3!

Het was weer uber gezellig, lekker gecheesed door Triad met Ancients :P
maar ja, moest wel weer een beetje in komen, :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met wat Gotters ook nog effe een custom map gedaan, maar die Aeon of 6 gh3y heroes doe ik dus ook nooit meer heh... omg wat een rukmap :)

ten eerste de fout gemaakt om m'n hero met tomes te upgraden... morphed ie naar een nieuwe vorm zijn al die tomes weggegooit geld geweest. :(

ahh.. well... het gaat om de fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 14:18:
Gisteren met wat Gotters ook nog effe een custom map gedaan, maar die Aeon of 6 gh3y heroes doe ik dus ook nooit meer heh... omg wat een rukmap :)

ten eerste de fout gemaakt om m'n hero met tomes te upgraden... morphed ie naar een nieuwe vorm zijn al die tomes weggegooit geld geweest. :(

:+ mensen die em gespeeld hebben (niet veel idd) weten dat je moet w88 tot laatste vorm :)

mijn hero aant einde was unbeatable kon toen 4a5 van die tomes kopen van 7000 die je hero +1 to all geeft maar dan 100x

en btw :* to Mr.J, ik MOEST wel terug lopen naar winkel om ankh te halen anders wassik helemaal dood... sowwy J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 14:18:

Had ik je ook kunnen vertellen.

Alleen het teamwork zoog bij ons. Als Mr. Jaguar er gewoon bij was gebleven hadden we jou kunnen killen (met je irri frostpijltjes waardoor je bijna niet wegkwam), maar nee hoor, Mr. Jaguar moest zonodig elke 3 minuten naar de basis terugwandelen om z'n net opgespaarde 500 gold op te maken... |:(

:+

En mijn ankhs waren dus ook op ja! :P

[ Voor 6% gewijzigd door MrJ op 28-01-2003 14:44 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 28 januari 2003 @ 14:43:
[...]

Had ik je ook kunnen vertellen.

Alleen het teamwork zoog bij ons. Als Mr. Jaguar er gewoon bij was gebleven hadden we jou kunnen killen (met je irri frostpijltjes waardoor je bijna niet wegkwam), maar nee hoor, Mr. Jaguar moest zonodig elke 3 minuten naar de basis terugwandelen om z'n net opgespaarde 500 gold op te maken... |:(

En mijn ankhs waren dus ook op ja! :P
Mjah, ik had op een gegeven moment 6 items met agil +12 en evasion... maar dat was dus een gok, want ik had geen ankh's meer :) ... en ik had nog gewonnen ook als die laatst overgebleven hero van jullie team geen 50 healpotions bij zich had! :( ;) ... ahh well, volgende keer (IF ever) weet ik wat ik moet kopen aan items :) iig geen tomes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 28 januari 2003 @ 14:26:
[...]

:+ mensen die em gespeeld hebben (niet veel idd) weten dat je moet w88 tot laatste vorm :)

mijn hero aant einde was unbeatable kon toen 4a5 van die tomes kopen van 7000 die je hero +1 to all geeft maar dan 100x

en btw :* to Mr.J, ik MOEST wel terug lopen naar winkel om ankh te halen anders wassik helemaal dood... sowwy J
ik had je anders toch rap dood iedere keer... alleen op het laatst niet toen je zoveel heal pots bij je had :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
>:) idd ik d8 neem die es mee... en J had meegelopen dan :+

ik moest heen en weer omdat inventory steeds vol zat :X maargoed volgende keer beter en bij mekaar blijven goed? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Iemand me shredder nog gezien? Fokking langzame bitch, maar van towers maakt ie echt snel werk :)

Een 6th Form LVL10 hero had er meer moeite mee dan ik :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Darkvater schreef op 28 januari 2003 @ 15:31:
Iemand me shredder nog gezien? Fokking langzame bitch, maar van towers maakt ie echt snel werk :)

Een 6th Form LVL10 hero had er meer moeite mee dan ik :)
hehe ja idd :) je was alleen ERRUG langzaam ;) en sneldood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

die peon is het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Cool, 4 scans van Computer Gaming World over de exp van War3.

Check'em :

http://www.infoceptor.com...02f5d827c037c2b347d206c88

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 12:09:
[...]

[hopeloos offtopic]
w00t flying creatures in sacrifice :/. De meeste waten zo zinloos. Meestal had je veel meer aan ranged. Of grote melee. Alleen de draken en gevleugelde ijsbeertje waren stoer.
[/hopeloos offtopic]
Engage in /[Inderdaad Hopeloos offtopic maar sacrifice is zo'n goed spel dat ik er nog wel wat woorden aan vuil wil maken mode]

Viel wel mee. De Dragons van Persephone waren supersterk, die Silverbackz (gevleugelde ijsbeertjes) waren écht tof, net als alle andere 5 soul flyers. Maar vergeet ook zeker dat flying 3soul ding van James niet; dat ding kon écht hard gaan, zeker tegen je hero. En dan nog die brainiacs (1soul); met shield aan konden ze altijd zo'n level1 attack spell hebben en daardoor waren ze best interessant (alleen NIET tegen die Warmongers en Styx)
Schitterend spel, anywayz O+

[Inderdaad Hopeloos offtopic maar sacrifice is zo'n goed spel dat ik er nog wel wat woorden aan vuil wil maken mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL.... new UD hero is gewoon een Crypt Lord.... die kan burrowen en shoot spikes out of his shell... ik zat er niet eens zo ver af met m'n Crypt Lurker ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 28 januari 2003 @ 17:07:
Cool, 4 scans van Computer Gaming World over de exp van War3.

Check'em :

http://www.infoceptor.com...02f5d827c037c2b347d206c88
Als ik het zo hoor vind ik het wat overdreven allemaal...
Vooral die passive skill van die ninja. Dan dood ie target unit die de ninja had gedood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 17:59:
[...]

Vooral die passive skill van die ninja. Dan dood ie target unit die de ninja had gedood :/
Idd, krijg je van die lame dingen van. Zo van: ik neem als human één militia in mijn leger die ik dan de genadeklap laat toebedelen aan de Ninja zodat ik uiteindelijk alleen maar één peasantje armer wordt en dat nog wel door de ULTIMATE (ok, wel passive) van een Level6 ninja :?

Aan de andere kant krijg je er wel leuke tactische dingen van; denk aan het tactisch laten sterven van je hero ten opzichte van een chimara (mmm, dan toch lullig dat het reviven meer tijd en geld kost! 8)7 )

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 17:59:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL match dernet door mn sentry ward skills zagen ik en mn ally dat de tegenstanders een veel groter leger had dan wij dus mn ally attacked met 5 grif de base van een enemy. En alleen 1tje TPde erheen die andere bleef voor mn base staan. Dus ik en mn ally attacken allebei tegelijk leger van 1 tegenstander en totdat de tegenstanders ally erbij kwam om ye helpen was 1 leger van hun gesloopd dus toen was het GG voor hun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 12:03:
Ligt ook wel een beetje aan de units in me leger.

Als ik alleen casters heb, dan gaat BM in groep één, FS in groep 2 (Met Witchdocs) en Shaman in Groep 3.
Als ik ook grunts gebruik, gaan de grunts bij de BM in groep 1, samen met soms de CT en de FS bij de casters in groep 2. Dan is een derde groep vaak niet nodig.
Wyverns gaan altijd in groep4; da's een trekje dat ik overgehouden heb aan de flying creatures in Sacrfiice :).
ik zet liever wd in een aparte groep om uber snel wards en traps te kunnen pompen en purge gebruik je in verhouding niet zo vaak (hoewel daar wel meer snelheid bij gebaat is, wegrennende heroes, moet je wel min 1 shaman niet auto cast bl laten doen anders heb je geen mana meer)

hoezo is mijn account onveranderd hitmanus?

[ Voor 4% gewijzigd door TrehT op 28-01-2003 21:58 ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 13:15:
Hey Dirk, leuk potje gister op zich, alleen jammer dat we het niet hebben kunnen afmaken..

Dus daarom: Zullen we vanvond nog een keer 1 vs 1 doen?
Jah, vond het ook wel lekker gaan :P Eindelijk eens een speler die niet dat irritante geharass doet (ik weet het, het hoort bij de tactiek, maar het is echt frustrerend soms) :o Eigenlijk had ik vanavond een beetje Human tegen de AI en wat Emperor: BFD ingeroosterd :*) maar ik kom nog wel ff vanavond denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom hellaas niet vanaaf :/. Ik word zelf geharassed door me ouders :(. Iets vaags met dat ik "achterstallig huiswerk" moet maken :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, maar je bent niet de enige hoor. Ik moet zelf ook constant opletten dat mijn studiepunten wel op niveau zijn anders krijg ik via de telefoon en als ik in het weekend thuiskom, genadeloos met de zweep AAAAH! Maar gelukkig ben ik niet vaak thuis dus fysieke pijn komt er voorlopig niet aan te pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 22:05:
LOL, maar je bent niet de enige hoor. Ik moet zelf ook constant opletten dat mijn studiepunten wel op niveau zijn anders krijg ik via de telefoon en als ik in het weekend thuiskom, genadeloos met de zweep AAAAH! Maar gelukkig ben ik niet vaak thuis dus fysieke pijn komt er voorlopig niet aan te pas :)
met de zweep :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 22:05:
Zelfs als je 17 bent laten ze je niet met rust! Ik bedoel wtf, als ik mijn leven wil verzieken met games en anime dan is dat toch mijn keus? Als het echt fout gaat doe ik er wel wat aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 22:11:
[...]

Zelfs als je 17 bent laten ze je niet met rust! Ik bedoel wtf, als ik mijn leven wil verzieken met games en anime dan is dat toch mijn keus? Als het echt fout gaat doe ik er wel wat aan :(
Zeg ik ook altijd, maar het komt er nooit van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11:08

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 21:58:
Ik kom hellaas niet vanaaf :/. Ik word zelf geharassed door me ouders :(. Iets vaags met dat ik "achterstallig huiswerk" moet maken :z.
Entangle Fanboy

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 28 januari 2003 @ 22:29:
[...]

Zeg ik ook altijd, maar het komt er nooit van :+
Ik ben er nu toch.. al een half uur. En nu gaat ineens iedereen weg :/. Had nog gehoopt een potje te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
grrr net tegen een lvl 9 NE, wat doet ie, AoW rush :/
ik dacht nog te winnen, door zn basis te zoeken, maar ik liep net t verkeerde rondje in scorched basin :X

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
argh @ b.net vanavond :/

maargoed GG dirk en fanboy... enigste kutte vond ik uiteindelijk dat ik op 2 plaatsen bezig moest zijn en eerst in faboy's basis en toen gvd dirk in me basis .

toen teveel op dirk geconcentreerd en fanboy kilde daarna al me aco's :X

maargoed als ik iets taktischer geweest was had ik dirk ook de pan in gehakt :+
ik had niet bij ghouls moeten blijven maar door moeten gaan naar abo's, en frosty's moeten laten zitten.

maargoed volgende keer weer en beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 29 January 2003 @ 00:44:
argh @ b.net vanavond :/

maargoed GG dirk en fanboy... enigste kutte vond ik uiteindelijk dat ik op 2 plaatsen bezig moest zijn en eerst in faboy's basis en toen gvd dirk in me basis .

toen teveel op dirk geconcentreerd en fanboy kilde daarna al me aco's :X

maargoed als ik iets taktischer geweest was had ik dirk ook de pan in gehakt :+
ik had niet bij ghouls moeten blijven maar door moeten gaan naar abo's, en frosty's moeten laten zitten.

maargoed volgende keer weer en beter :)
Ja, die ghouls werden snel afgebeukt door me Tauren. Trouwens, voor je Frosties was ik al bezig met een counter maar daar is het niet van gekomen.
Maar, het was een leuke game.

En: NEE je had me nog Láng niet in de pan gehakt, jij aasgier :+ Ook ik had bulten met goud (al waren je heroes wel hoger level).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 00:45:
[...]

Ja, die ghouls werden snel afgebeukt door me Tauren. Trouwens, voor je Frosties was ik al bezig met een counter maar daar is het niet van gekomen.
Maar, het was een leuke game.
daarom :) ik had het moeten laten zitten vooral nadat je die gargs in het begin zag.

abo's was ik compleet vergeten gewoon in de game :X maargoed NJ and morgen wel een rematch op weer een onbekende map, want deze was wel geinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 00:45:
[...]

En: NEE je had me nog Láng niet in de pan gehakt, jij aasgier :+ Ook ik had bulten met goud (al waren je heroes wel hoger level).
niet enkel hero's ik had units full upgraded en gold donderde geen moer 8 frosty's en dat was ook weg.

ik had het gewoon tactischer en beter moeten microen, dan was het me zeker wel gelukt... et waren enkel de ghouls die snel neergingen en abo's die ik vergeten was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 29 januari 2003 @ 00:49:
[...]

niet enkel hero's ik had units full upgraded en gold donderde geen moer 8 frosty's en dat was ook weg.

ik had het gewoon tactischer en beter moeten microen, dan was het me zeker wel gelukt... et waren enkel de ghouls die snel neergingen en abo's die ik vergeten was :X
Tja, toen ik zei: ha, gargs, toen besefte ik eigenlijk hoe stom dat was. Maar ik had WD's dus ik maakte me geen zorgen. Even later viel ik je basis aan de achterkant aan (was wel sneaky, daarvoor ook met Cata's, lol) en toen was het wel lijp voor jou want je was ook met Otaku bezig of niet? En toen kwam ik opeens bij die Frost outpost en daar ging je weg... Maar al met al had het nog een leuk potje kunnen worden als je wat meer geluk had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 00:52:
[...]

Tja, toen ik zei: ha, gargs, toen besefte ik eigenlijk hoe stom dat was. Maar ik had WD's dus ik maakte me geen zorgen. Even later viel ik je basis aan de achterkant aan (was wel sneaky, daarvoor ook met Cata's, lol) en toen was het wel lijp voor jou want je was ook met Otaku bezig of niet? En toen kwam ik opeens bij die Frost outpost en daar ging je weg... Maar al met al had het nog een leuk potje kunnen worden als je wat meer geluk had gehad.
ja ik was toen idd met otaku bezig :) en daarna ging het allemaal fout :X

tis laat daar ligt het aan :+

maargoed nu ff Emperor spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De langverwachte replay: *klik*
Ondanks het feit dat ik heel snel werd uitgeschakeld heb ik toch nog een beslissende rol kunnen spelen door Jaguar te naaien (had sneaky al zijn aco's gemold). En natuurlijk mijn l33t farm building skillz, die echt bizarre vormen aanneemt in deze replay! Meteen dl'en die zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 00:56:
De langverwachte replay: *klik*
Ondanks het feit dat ik heel snel werd uitgeschakeld heb ik toch nog een beslissende rol kunnen spelen door Jaguar te naaien (had sneaky al zijn aco's gemold). En natuurlijk mijn l33t farm building skillz, die echt bizarre vormen aanneemt in deze replay! Meteen dl'en die zooi!
grrr... vervloekt al die gryps de hel in nu... *doet ritueel dansje en pakt de voodoo pop erbij* >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 29 januari 2003 @ 00:54:
[...]

ja ik was toen idd met otaku bezig :) en daarna ging het allemaal fout :X

tis laat daar ligt het aan :+

maargoed nu ff Emperor spelen? :)
Neh, ik moet morgen om 8 uur opstaan... ga duz zo naar bed.. :'( Vanavond is geen dirk avond. FF de replay van net bekijken en dan moven.
Xie je morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
slaapze dan :) en ik gaat inplannen wat ik in mijn lang weekend ga doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 29 januari 2003 @ 01:00:
slaapze dan :) en ik gaat inplannen wat ik in mijn lang weekend ga doen >:)
we zitten daarnog met 3/4 man, je mag wel komen hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allez wat hierboven wordt genoemd vind ik dus de nadelen en voordelen van 1v1v1 (of ffa gewoon :D ):
-je kunt genaaid worden; en
+Het is leuk als je anderen kunt naaien :*)
---> of als anderen het voor jou doen 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 01:01:
Allez wat hierboven wordt genoemd vind ik dus de nadelen en voordelen van 1v1v1 (of ffa gewoon :D ):
+Het is leuk als je anderen kunt naaien :*)
---> of als anderen het voor jou doen 8)
Je vergeet ook nog dat je genaaid kan worden >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 01:01:
[...]

we zitten daarnog met 3/4 man, je mag wel komen hoor :D
woei! ik kom dus er zo direct weer aan! :P

[edit] fuck it eerst ff restarten me pc doet raar :/

[ Voor 12% gewijzigd door Jaguar645 op 29-01-2003 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Dit is de replay van de 2v2 die ik tegen blat0r en (hoeheettieookalweer) samen met TheAngel won dankzij mn mass frosties >:)

En dit is de eerste keer dat ik een NE met mass dryad asswhoop >:)
Ging m eerst harassen met DK en wat ghouls, daarna met DK en DL ff exp opgedaan en scrolls of healing gekocht en daarna snel teruggegaan voordat ie teveel dryads kon maken en m verslagen :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Glorificationer426 op 29-01-2003 02:48 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 29 januari 2003 @ 02:47:
Dit is de replay van de 2v2 die ik tegen blat0r en (hoeheettieookalweer) samen met TheAngel won dankzij mn mass frosties >:)

En dit is de eerste keer dat ik een NE met mass dryad asswhoop >:)
Ging m eerst harassen met DK en wat ghouls, daarna met DK en DL ff exp opgedaan en scrolls of healing gekocht en daarna snel teruggegaan voordat ie teveel dryads kon maken en m verslagen :*)
Nou nou, zo niet praten hé :+
Als ik die 9 duizend huntresses nie had gehad waren je frosty's ook weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ik ;)

FF inkomen en ik doe weer goed mee. Die DotT was nogal experimenteel, aangezien ik nog nooit eerder DotT heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand potje spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
ik wil wel ;) ff download finishen dan komk eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 15-09 19:57

Tcq

Ik kom ook wel ff kijken :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook craften... ;(. Heb teveel huiswerk -_-. En school. Hmmz. Vanaaf dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

WC3!!! :)

Ik zit thuis met diarree :'( , maar kan nu dus lekker warcraften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 29 januari 2003 @ 12:33:

w00t, en dan steeds verliezen omdat je het niet kon ophouden! Ook niks aan toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 12:34:
[...]

w00t, en dan steeds verliezen omdat je het niet kon ophouden! Ook niks aan toch :/
Niet dat ik nu nog zo vaak hoef, dus wc3-en kan ik nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 29 January 2003 @ 12:39:
[...]

Niet dat ik nu nog zo vaak hoef, dus wc3-en kan ik nog wel :)
"WC"-3 :+

hmmz die was wel erg flauw :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 03:04:
[...]
Nou nou, zo niet praten hé :+
Als ik die 9 duizend huntresses nie had gehad waren je frosty's ook weg :)
fuck jou slet :p
als ik geen scrolls of healing had gehad dan waren jouw hunts ook al snel t hoekie om :p

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 29 januari 2003 @ 12:33:

bananen vreten, en veel warcraften... perfecte remedie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 12:43:
[...]

"WC"-3 :+

hmmz die was wel erg flauw :p
Toch moet ik er wel om lachen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zitten in gotwar3 hé voor mensen die willen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

ach ja, in een grijs verleden toen ik nog op school zat kon ik ook overdag gamen enzo...

maar goed, ik moet m'n geld verdienen, anders kan ik m'n PC upgrade nooit betalen... ;)

offtopic:
upgrade:

Asus A7N8x Deluxe
AMS Athlon XP 2600+
Thermaltake Volcano 7+
512 MB DDR SDRAM PC400/3200
Nieuwe tower met 350W voeding
En voor 't eerst een Radeon kaartje: Connect-3D Radeon 9500 128Mb DDR Tv-Out 8xAGP die dus met een beetje geluk naar een 9700 Pro upgrade baar is... :P

Voor huidige specs, zie sig.

/pats modus

[ Voor 2% gewijzigd door MrJ op 29-01-2003 14:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Jaguar645 is vanaf nu ook mijn b*tch :P
Versloeg em 1vs1, probeert ie te toweren, 1 cm me main af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 15:12:
Ok Jaguar645 is vanaf nu ook mijn b*tch :P
Versloeg em 1vs1, probeert ie te toweren, 1 cm me main af. :+
jaja ik weet et, wrijf et er maar weer in, ik zag et gewoon te laat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 15:25:
[...]

zometeen krijgen we een oeps? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Sjongejonge, hebben die 2 maar 1 Pc op 't werk? :?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 29 januari 2003 @ 15:28:
Sjongejonge, hebben die 2 maar 1 Pc op 't werk? :?

:)
R4NCOR schreef op 29 January 2003 @ 15:27:
[...]

zometeen krijgen we een oeps? :+
:? mi no sabi? x2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelde ik net tegen jouw Rev? :? of hoe zit het nu? Ik dacht Jaguar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 15:25:
[...]

Zit je weer op de verkeerde account? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Darkvater schreef op 29 januari 2003 @ 15:37:
[...]

Spuit 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 29 January 2003 @ 14:51:
ach ja, in een grijs verleden toen ik nog op school zat kon ik ook overdag gamen enzo...

maar goed, ik moet m'n geld verdienen, anders kan ik m'n PC upgrade nooit betalen... ;)

offtopic:
upgrade:

Asus A7N8x Deluxe
AMS Athlon XP 2600+
Thermaltake Volcano 7+
512 MB DDR SDRAM PC400/3200
Nieuwe tower met 350W voeding
En voor 't eerst een Radeon kaartje: Connect-3D Radeon 9500 128Mb DDR Tv-Out 8xAGP die dus met een beetje geluk naar een 9700 Pro upgrade baar is... :P

Voor huidige specs, zie sig.

/pats modus
Wow, een AMS Athlon XP 2600+ eh? Niet zoveel Warcraft spelen jij " :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, geen purge op m'n Athlon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Én geen bloodlust/unholy frenzy!! (niet oc'en dus :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 29 januari 2003 @ 15:37:
[...]

ik heb geen zin om hioer uit teloggen enzo ;)

boeiend sue me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, opvoeren die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 15:45:
Én geen bloodlust/unholy frenzy!! (niet oc'en dus :+)
[deze zie je aankomen mode]

Anders moeten we er een healing ward op casten.

/[deze zie je aankomen mode]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar gaat dit nog over :+

Tomes of Athlon eXPerience?
Wand of Nvidia?
Faerie Firewire?
Castmodden...

/end of senseless ranting

Vanavond weer hakken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik heb Warcraft 3 een tijdje terug op een LAN gekopieerd, ali ilegali dus ja..

Nu toch besloten het te kopen, wat een heerlijk spel! :D Thumbs up :)

Over enkele minuten kan ik me dus als supernewbie laten afslachten op Battle.net, ik kijk er naar vooruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 16:49:
Waar gaat dit nog over :+

Tomes of Athlon eXPerience?
Wand of Nvidia?
Faerie Firewire?
Castmodden...
Is dat een meerkeuze vraag? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Woei, een site met bekende maphackers: http://www.war3hackers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op 29 januari 2003 @ 16:56:
Ik heb Warcraft 3 een tijdje terug op een LAN gekopieerd, ali ilegali dus ja..

Nu toch besloten het te kopen, wat een heerlijk spel! :D Thumbs up :)

Over enkele minuten kan ik me dus als supernewbie laten afslachten op Battle.net, ik kijk er naar vooruit :P
Geloof me, nix is leuker! Gewoon je favoriete ras nemen en spelen met die hap, winnen doe je na verloop van tijd toch wel (bij mij komt het ook wel eens een keertje goed 8) ) . Wel fijn dat je het legaal gekocht hebt (kan ik niet zeggen van mijn irritante huisgenoten hier, die profiteren van Deathkarz (een spel dat ik jaren gelden illegaal gekregen heb en sindsdien zó fel verspreid heb, dat ik het niet meer terug kan draaien. Of toch, heb mijn eigen illegale versie van dat spel vernietigd (echt waar) maar dat was niet genoeg ;( .) Nah ja, veel plezier met WC3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Old skool Hardcore!!!!!

eh...

met je raiders en WD dus bedoelde je, ok, is cool... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 16:59:
[...]

Geloof me, nix is leuker! Gewoon je favoriete ras nemen en spelen met die hap, winnen doe je na verloop van tijd toch wel (bij mij komt het ook wel eens een keertje goed 8) ) . Wel fijn dat je het legaal gekocht hebt (kan ik niet zeggen van mijn irritante huisgenoten hier, die profiteren van Deathkarz (een spel dat ik jaren gelden illegaal gekregen heb en sindsdien zó fel verspreid heb, dat ik het niet meer terug kan draaien. Of toch, heb mijn eigen illegale versie van dat spel vernietigd (echt waar) maar dat was niet genoeg ;( .) Nah ja, veel plezier met WC3 :)
Thnx a lot :D Verliezen zal wel veel gebeuren, maarja, je moet ergens beginnen :) En mijn illegale versie.. ach.. misschien kan het nog dienen om mensen over te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik kwam laatst langs deze site, deze wilde ik wel eventjes met jullie delen
www.warkraft.tk, staan wel grappige dingen op (mass gyro's enzo...)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iam shocked...
Zo veel hoge level players die hacken... :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh... woensdag gehakt-dag toch :)

Gabberen heb ik nooit gedaan... Al was de gabberperiode wel in de tijd dat ik veel uitging :)

Ik zal rond 20:00'ish wel weer online verschijnen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Nou, mijn allereerste potje Battle.net was erg leuk :P Wel dik verloren maar goed ;)

2v2 UD+ORC (ik ud :) ) vs ORC+HU :)

vooral tegenstander HU was errruggg goed :D slachte me af met allemaal enge tovenaartjes die schaapjes van mij ging maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2021
en heb je de replay gesaved?
kun je wat van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

LOL :) , werd net gevraagd of ik even wat games kon winnen voor iemand onder zijn account :D. Ik voel me gevleid, maar ik heb het niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reken maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:14
Woei, zonet 3vs3 gewonnen van een paar leuke spelers (siDDis, Mostef1 en nog iemand). Alleen maar gewonnen though omdat hu+orc+ud >> 2x ne + 1x orc.... Ging met mij namelijk niet zo soepel aangezien ik (te) laat naar keep upgrade, geen tweede hero nam, en ook nog eens hout weg gaf waardoor ik op een gegeven moment met bijna 2000 gold zat :o

O ja voor those interrested: http://www.replayers.com/...php?id=11620&t=1043862269 voor de replay :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hielko op 29-01-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op 29 January 2003 @ 18:39:
Nou, mijn allereerste potje Battle.net was erg leuk :P Wel dik verloren maar goed ;)

2v2 UD+ORC (ik ud :) ) vs ORC+HU :)

vooral tegenstander HU was errruggg goed :D slachte me af met allemaal enge tovenaartjes die schaapjes van mij ging maken :P
Idd, wij willen replays! :D

En ik heb ook nog een illegale versie van Wc3 liggen hier... Een vriend was naar een LAN party geweest, had ie daar ff de zooi op een diskje gepoot. Voordat ik het wist, lag die cd hier bij mij thuis (en toen heb ik de singleplayer campaign maar meteen uitgespeeld, wist toch al dat ik de legale zou kopen maar was te lui om naar de winkel te gaan :P ). Ligt hier nu nog steeds (samen met een cd key die 'soms' door Peter wordt gebruikt lol) maar die gaat richting zolder denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand wat wc3? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 19:50:
[...]

Idd, wij willen replays! :D

En ik heb ook nog een illegale versie van Wc3 liggen hier... Een vriend was naar een LAN party geweest, had ie daar ff de zooi op een diskje gepoot. Voordat ik het wist, lag die cd hier bij mij thuis (en toen heb ik de singleplayer campaign maar meteen uitgespeeld, wist toch al dat ik de legale zou kopen maar was te lui om naar de winkel te gaan :P ). Ligt hier nu nog steeds (samen met een cd key die 'soms' door Peter wordt gebruikt lol) maar die gaat richting zolder denk ik :Y)
Ghehe :+

Replay van die eerste heb ik niet gesaved |:(
Maar... het tweede potje wel! :)

http://www.tomaatnet.nl/~nkooiker/3v3.w3g

Note: De eerste vijf minuten heeft mijn zusje gespeeld, ik kreeg net tijdens de start van de game telefoon :'(

Maar goed, daarna ging het wel redelijk.. Op het laatst nog wat lame mensen die door de hele map burrows gingen bouwen... maarja :) Wel leuk potje verder, vond ik :P

Commentaar natuurlijk _altijd_ welkom voor deze noep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

W0000000t!!! Patch 1.04c is uit!!!! Yah baby!
- Dates now use the system date format.
- Fixed some issues related to IME text input.
- Fixed some minor text wrapping issues that were occurring with Asian languages.
- Fixed an issue that allowed players to keep Castles and Keeps alive for abnormal lengths of time while those buildings were under attack.
Niks dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
woei! ik log net in op B.net en hij gaat een update downloaden, dus ik denk van ahh eindelijk es een update mischien weer wat fixes ed.

en jahoor wat een lijst vol fixes hebben ze :+

PATCH 1.04c
--------------------------------------------------------------------------

FIXES

- Dates now use the system date format.
- Fixed some issues related to IME text input.
- Fixed some minor text wrapping issues that were occurring with Asian languages.
- Fixed an issue that allowed players to keep Castles and Keeps alive for
abnormal lengths of time while those buildings were under attack.

jaja we hebben et over een mega patch hier hoor :P

op et moment alleen via b.net te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Darkvater schreef op 30 January 2003 @ 12:03:
W0000000t!!! Patch 1.04c is uit!!!! Yah baby!

[...]

Niks dus :(
slet :P ik was url aant zoeken dat jij aant posten was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kom nu maar wat spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Jaguar645 schreef op 30 januari 2003 @ 12:06:
[...]

slet :P ik was url aant zoeken dat jij aant posten was :X
Ha, m3 0wn4g3 y00 :Y)

Jongens, bekijk de sentry wards nou: http://studiorain.wc3campaigns.com/sentryward.htm :9~

[ Voor 20% gewijzigd door Darkvater op 30-01-2003 12:30 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.