Klopt ik wordt ook wel eens uitgemaakt voor maphacker. Bijvoorbeeld als ik wat sentry wards heb staan bij iederen goldmine in het level en als ik zie dat mijn enemy gaat expanden, dan ga ik er meteen op af met mijn leger en mol zijn expansion. Dan noemen sommige mij ook maphacker. Maar dan zeg ik gewoon dat ze de replay maar moeten gaan bekijken...
Ghehe, lang leve de sentry wards, altijd leuk.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
je hoeft tegenwoordig maar 1 keer iemand te betrappen tijdens het creepen enje bent meteen een maphacker
wat een kutsfeer zeg
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ook niet echt tactisch om je tegenstander dit soort info te geven he. I know it's a game, maar het ook oorlog!
Doh je moet ook geen tips aan je enemy gevenVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:23:
[...]
Lol dat ken ik:
ik: hey, keep an eye on your dryads, they're standing over there without any of your heroes
hij: Whát?! You DIRTY MAPHACKER! I hate you people and I'm GOING TO report THIS TO BLIZZARD!!
ik: ahem... go get yourself a gem of trueseeing and go stand near those trees. You'lll find those sentry wards pretty godlike
hij: oh, oh yeah... <sorry & dumb me>
atlijd leuk
Overigens verloor ik wel die partij zodat uiteindelijk het idee van dirk=maphacker nogal ongeloofwaardig was
Verwijderd
en in oorlog (en liefde) is alles geoorloofd, dus ook maphackHielko schreef op 26 January 2003 @ 19:13:
Ook niet echt tactisch om je tegenstander dit soort info te geven he. I know it's a game, maar het ook oorlog!
/me gaat op zoek naar een maphack
cheaten?
Verwijderd
Denk je dat ik daarom verloren heb? mmm, dat zou eigenlijk wel kunnen ja
de top 3 van meest frustrerende dingen die mij genekt hebben is waarschijnlijk:
Met stip op 1): Terug teleporteren naar je basis en dan merken dat je er niet uit kunt
2): Met Mass Casters een Undead Tegenstander confronteren en dan te laat merken dat je geen Wand Of Negation hebt gekocht
3): Wel meer dan 7 peons op een goudmijn hebben staan (lach niet)
Een klassieke fout is trouwens ook:
A: Wil je weten waar mijn basis zit?
B: Alsof je dat gaat vertellen...
A: Ja.
B: Waar zit je dan?
A: Linksboven
B: <en dan maakt B de fout om te zeggen 'dat kan niet' en komt dan even later tot de conclusie dat ie zichzelf verraden heeft>
Nou ja, hoe dan ook, ik moet maar eens ff wat te eten gaan halen. Ongelooflijk zeg, ik werd om 18:10 wakker
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 19:31 ]
muhahahahahaVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 19:26:
[...]
<KNIP>
<KNIP>
Verwijderd
God wat haat ik die WC3 players, ga ik online spelen begint die gast meteen van hoe goed ben je, dus ik niet zo goed, haat rushers blablabla, hij zegt ik haat rushers ook, wat doet ie: juist, rushen...
Ik ga voorlopig maar niet meer online spelen, niet zo goed voor mijn bloeddruk....
Ik ga voorlopig maar niet meer online spelen, niet zo goed voor mijn bloeddruk....
w00000t!!! Nog 2 wins voor me blauwe drak0rz!
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Hielko schreef op 26 januari 2003 @ 20:13:
Lol, dan vraag je er natuurlijk ook wel om he
Jah, eerlijk gezegd dacht ik daar ook meteen aan toe hij zei ik haat rushers, maar ik dacht laat maar zitten, ik zie het wel.
Was dus niet totaal onverwachts, maar vond het wel vervelend en schold hem ook de huid vol
Verwijderd
In een 1on1 of team game ofzo heb ik nooit egt problemen gehad om een rush afteslaan.
Niet egt bijster slimme rushers tegengekomen in mn hele wc3 tijd
Niet egt bijster slimme rushers tegengekomen in mn hele wc3 tijd
Verwijderd
Ik heb een paar keer een rusher verslagen, geeft je wel een goed gevoel 
Maar meestal verlies ik helaas
Ik stop nu ook meestal meteen als ie al in de eerste speelminuten met troepen aan komt zetten
Maar meestal verlies ik helaas
Verwijderd
Een rush afslaan lukt mij ook steeds beter. Het beste werkt voor mij tot nu toe om gewoon al heel snel een stuk of 3 grunts, en een Farseer met 2 wolfjes te hebben en dan eerst zelf richting de vijand te gaan. Schrikt wel af meestal
lolz die laatste fout maakte complication vanmorgenvroeg ook tegen mijVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 19:26:
[...]
Denk je dat ik daarom verloren heb? mmm, dat zou eigenlijk wel kunnen jaMeestal verlies ik toch door dat soort stommiteiten en niet omdat ik écht 10 x zo slecht was als mijn tegenstander.
de top 3 van meest frustrerende dingen die mij genekt hebben is waarschijnlijk:
Met stip op 1): Terug teleporteren naar je basis en dan merken dat je er niet uit kunt
2): Met Mass Casters een Undead Tegenstander confronteren en dan te laat merken dat je geen Wand Of Negation hebt gekocht
Een klassieke fout is trouwens ook:
A: Wil je weten waar mijn basis zit?
B: Alsof je dat gaat vertellen...
A: Ja.
B: Waar zit je dan?
A: Linksboven
B: <en dan maakt B de fout om te zeggen 'dat kan niet' en komt dan even later tot de conclusie dat ie zichzelf verraden heeft>Heel leuk
Nou ja, hoe dan ook, ik moet maar eens ff wat te eten gaan halen. Ongelooflijk zeg, ik werd om 18:10 wakkerÉcht te laat naar bed gegaan deze keer.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
ach tis niet echt een foutGlorificationer schreef op 26 januari 2003 @ 20:37:
[...]
lolz die laatste fout maakte complication vanmorgenvroeg ook tegen mij
Ik zeg ook altijd mijn ras eerlijk dus..
Verwijderd
mm, waarom dat? tis wel aardig enzo, maar tis wel een fijn voordeel dat random heeft.. laat je tegenstander maar scouten ofzo, en besides, het spel wordt echt niet minder leuk als je niet weet wat je tegenstander is, tis eigenlijk wel spannendShade schreef op 26 januari 2003 @ 20:38:
[...]
ach tis niet echt een fout
edit: vanavond ook weer gotwar? ik wil wel meespelen in een 2v2 of 3v3, maar niet groter, dat houd mn pc niet
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 20:47 ]
Shade schreef op 26 januari 2003 @ 20:38:
[...]
ach tis niet echt een fout
Custom is natuurlijk ook anders dan ladder he, daar doe je het niet neem ik aan
En trouwens simpele tip voor alle mensen die geen rush kunnen afslaan, bouw gewoon 2/3 towers en knap als ze je dan toch nog kunnen pakken in de eerste paar minuten.
Niet dat je er echt wat aan hebt, want als ze je kunnen rushen als je normaal speelt betekend het gewoon dat ze flink beter zijn en dan ga je na 15 minuten alsnog keihard neer.
ik speel vanavond mischien niet mee
ik ga nu Ghostship kijken, maar als die geen flikker aan is ben ik er wel om 21:30
Verwijderd
Dank je, alle hoop de grond ik geboord nadat je toch wel héél erg blij bent dat je zo'n smerige aanval hebt afgeslagenHielko schreef op 26 januari 2003 @ 20:51:
[...]
Niet dat je er echt wat aan hebt, want als ze je kunnen rushen als je normaal speelt betekend het gewoon dat ze flink beter zijn en dan ga je na 15 minuten alsnog keihard neer.
Ps. Wat wil dat trouwens zeggen dat Hielko's naam in het blauw staat? Is ie dan aspirant Moderator ofzo?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 21:09 ]
Moet je eens lezen wat er tussenhaakjes achter staat
Verwijderd
LoL, speelde net tegen een rusher, wat een sucker zeg 
Ik speelde met humans en had wat van die torens gebouwd, al snel kwam hij aanvallen, maar alleen met een mage, ik had 2 soldaten en een Paladin dus dat was snel over
Dus ik haast maken met torens en wat later komt ie met mage en soldaten, ik aanvallen en ff militia inzetten, maakte gehakt van hem
Hij heeft het een stuk of 6x geprobeerd, toen is ie ermee gestopt
Die torens rulen best wel
Ik speelde met humans en had wat van die torens gebouwd, al snel kwam hij aanvallen, maar alleen met een mage, ik had 2 soldaten en een Paladin dus dat was snel over
Dus ik haast maken met torens en wat later komt ie met mage en soldaten, ik aanvallen en ff militia inzetten, maakte gehakt van hem
Hij heeft het een stuk of 6x geprobeerd, toen is ie ermee gestopt
Die torens rulen best wel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 21:25 ]
Weet iemand wanneer die expansion uitkomt 
blaaterdieblaat, blizzard heeft dus ook een faq
blaaterdieblaat, blizzard heeft dus ook een faq

[ Voor 40% gewijzigd door Bossie op 26-01-2003 22:22 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik weet wel dat een blauw nick staat voor iets van Tweakers.net... RevieuwCoördinator klinkt duur, maar Hielko speelt iig veel wc3, dus zo belangrijk dat het ook veel tijd inneemt zal het wel niet zijn.Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 21:47:
ReviewCoördinator he? Mmm, klinkt duur.. Wat houdt het in ?
Verwijderd
LOl nee zeker niet als je weet hoeveel tijd WC3 in beslag neemtVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 22:59:
[...]
Ik weet wel dat een blauw nick staat voor iets van Tweakers.net... RevieuwCoördinator klinkt duur, maar Hielko speelt iig veel wc3, dus zo belangrijk dat het ook veel tijd inneemt zal het wel niet zijn.
Ja hoor, ga ik ff obsen.. meteen totale comp lock-up
Verwijderd
Woei man heb je zijn profile gezien? En ook nog eens een arch-mage iconVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 23:12:
[...]
LOl nee zeker niet als je weet hoeveel tijd WC3 in beslag neemt

Verwijderd
Ja, ik heb het gezien. Da's een man om rekening mee te houdenVerwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 00:57:
[...]
Woei man heb je zijn profile gezien? En ook nog eens een arch-mage icon. Hij heeft misschien zelfs meer experience en GoSu-powah dan jij...
Tering zeg, 1000 potjes!! Kan ik alleen maar van dromen
Edit: woei, weer een overwinning! Zo langzamerhand gaat het toch goed

De vijand kwam aan met een vreemsoortige combinatie van Dryads, Huntresses en archers, samen met een level5 dh en een level 3 PotM. Hij scoutte hele tijd met die domme uil (gedurende heel het spel heeft ie mij m'n leger zien opbouwen; vreemd dat ie niet met Chims ging vind ik) Na 18 minuten kon ie de restjes bij elkaar vegen want toen had mijn (ik blijf toch tégen die stomme mass caster strategie) stoere orc landleger de zooi weer naar haar hand gezet
Wat me wel opvalt, is dat er toch nog heel veel spelers zijn, die netjes 'gg' typen natijd. Kan ik wel waarderen moet ik zeggen
Edit: lol, dat was een lame game zeg. Mijn eerste keer OL met de nightelves. Op een nieuwe account natuurlijk, anders krijg ik zo'n level 7 bikkel tegen me. Volgens mij was mijn tegenstander wel een übern00b (level2) want ik schoffelde hem helemaal onderuit met een stuk of 10 Chims (nu is het n00b idee in deze zin niet het feit dat ik met Chims speelde, maar eerder in het feit dat ík met NE speelde
Ik zou het leuk vinden als er mensen zijn, die deze replay ff bekijken me dan tips geven zodat ik beter kan worden met de NE want dat vind ik toch ook wel een redelijk ras
http://www.replayers.com/...php?id=11231&t=1043629280
Edit: omg hebben jullie die art op de blizzard site al eens doorgekeken? Zo nee: DOEN! Echt schitterend spul. Hier vast een (liev) voorproefje:
http://www.blizzard.com/war3/conceptart/rifleman.shtml
& Deze takes the cake: http://www.blizzard.com/w...art/taurenchieftain.shtml
Edit 3: damn wat wordt dit een überpost zeg. Maar goed, ik weet niet of jullie deze al gehoord hebben, maar zo niet; ook DOEN! echt hilarisch!
http://www.voodoofiles.co...8429&g=1&d=26&s=769747188
= een soort van gezamenljke schuilplaats van wat karakters uit WC3 die samen over koetjes en kalfjes lullen...
Edit4: mmm, vandaag maar niet slapen dan. Mijn bioritme is toch al naar de klote vanwege dit weekend dus ja
[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 05:57 ]
Dat tauren chief artwork staat zelfs in de manual 
niet dat iemand die leest.

Yep, zit ook in me Artbookagentorangina schreef op 27 January 2003 @ 09:40:
Als ik wat tijd heb, zal ik een paar plaatjes scannen voor jullie plezier
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Écht? Ook in die dunne handleiding waar ik het dus mee moet doen?agentorangina schreef op 27 januari 2003 @ 09:40:
Edit: ohja, zelfs die rifleman staat er in op pagina2.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 10:44 ]
Verwijderd
Zullen wij spelen?Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 10:44:
[...]
Écht? Ook in die dunne handleiding waar ik het dus mee moet doen?
Edit: ohja, zelfs die rifleman staat er in op pagina2.
Verwijderd
Mijn beste ik wil altijd spelen!
Zeg maar wanneer, waar, etc.. Kan altijd wel wat inplannen tussen het leren door
Verwijderd
y00 fux0ring students!!! beetje oefenen als de rest moet werken heh! 
Vanavond ben ik er wel weer bij denk ik... vanaf uurtje of 20:00 op b.net
Vanavond ben ik er wel weer bij denk ik... vanaf uurtje of 20:00 op b.net
Wat een leventje hebben die gasten zeg... 
Heeft een Compaq server eigenlijk plaats voor een dikke GF4 AGP kaart? In dat geval gaat voortaan in de pauze maar de DC of de mailserver eruit...

Ben er trouwens om 21.00u denk ik...

Heeft een Compaq server eigenlijk plaats voor een dikke GF4 AGP kaart? In dat geval gaat voortaan in de pauze maar de DC of de mailserver eruit...
Ben er trouwens om 21.00u denk ik...
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Ik wil ook de hele dag vrij zijn
Moet nu aan huiswerk ik kom vanmiddag en vanavond denk ik wel
AAAAAAAAAAAARRRGGHHH
Heb ik zonet eindelijk weer eens een interessante 2vs2 tegen een paar goede spelers (lvl 28), en dan disconnect m'n ally terwijl het net interessant begon te worden
.
Heb ik zonet eindelijk weer eens een interessante 2vs2 tegen een paar goede spelers (lvl 28), en dan disconnect m'n ally terwijl het net interessant begon te worden
woei! dat ging lekker vanmiddag peertje
UDaw & ?? gingen neer
voortaan als orcer dus MASS WD voor mij met wat grunts
UDaw & ?? gingen neer
Verwijderd
Peertje verloor daarna tegen mijJaguar645 schreef op 27 January 2003 @ 19:03:
woei! dat ging lekker vanmiddag peertje![]()
UDaw & ?? gingen neer![]()
Verwijderd
Geen idee wie die ?? was iddJaguar645 schreef op 27 januari 2003 @ 19:03:
woei! dat ging lekker vanmiddag peertje![]()
UDaw & ?? gingen neer![]()
Volgens mij was het diegene die je had gebeat @ solo met.... mass WD's
Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 19:42:
[...]
Geen idee wie die ?? was idd![]()
Volgens mij was het diegene die je had gebeat @ solo met.... mass WD's

Verwijderd
ik wil ook meedoen 
maar zometeen komt boze pappa thuis
waarvan ik dus niet mag compen
maar zometeen komt boze pappa thuis
waarvan ik dus niet mag compen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 20:43 ]
Verwijderd
Oh nee! Weer een loss erbijHielko schreef op 27 January 2003 @ 17:47:
AAAAAAAAAAAARRRGGHHH
Heb ik zonet eindelijk weer eens een interessante 2vs2 tegen een paar goede spelers (lvl 28), en dan disconnect m'n ally terwijl het net interessant begon te worden.

ik denk dat hij bedoelt dat ze solo 28 warenVerwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 21:02:
[...]
Oh nee! Weer een loss erbij. Nu is je wins % van 80 naar 79.99 gedaald
. Level 28 spelers? w00t! Maar je level zat toch nog onder de 20?
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
GVD dat is toch ook niet eerlijk. Een battle Orc casters tegen Human Casters. Terwijl ik me helemaal de pleuris moet klikken kan hij een beetje relaxed slow casten zonder problemen. Gvd, ik moest zoveel klikken dat ik mijn stoere level 5heroes niet eens kon benutten. Wat moet je allemaal wel niet casten? Healing, stasis, purge (was WEER vergeten Wons te kopen), lightning shield, dan nog de moves van al die heroes en als het even niet te veel gevraagd is ook nog even letten op wat de vijand doet. Niet normaal meer, sorry hoor.
Damn, net mijn eerste loss met Promwarmachine... We stonden 17 - 0 en we gingen weer een AT doen. Ik zei nog in de chat dat ik er geen goed gevoel had over het aankomend potje en ik had gelijk
. Man we hebben nooit zo slecht gespeeld. Vaak hebbe nwe samen moeten knokken tegen redelijk hoge levels om dan nog net te kunnen winnen en dat geeft ook een goed gevoel, maar we speelden net tegen redelijke noobs. Maar op een 1 of andere manier lukte het gewoon niet. En geloof me je voelt je echt kut als je je eerst loss erbij hebt waarvan je weet dat je die makkelijk had kunnen winnen
.
Verwijderd
Dat zuigt best wel jaApocrypha schreef op 27 januari 2003 @ 22:04:
Damn, net mijn eerste loss met Promwarmachine... We stonden 17 - 0 en we gingen weer een AT doen. Ik zei nog in de chat dat ik er geen goed gevoel had over het aankomend potje en ik had gelijk. Man we hebben nooit zo slecht gespeeld. Vaak hebbe nwe samen moeten knokken tegen redelijk hoge levels om dan nog net te kunnen winnen en dat geeft ook een goed gevoel, maar we speelden net tegen redelijke noobs. Maar op een 1 of andere manier lukte het gewoon niet. En geloof me je voelt je echt kut als je je eerst loss erbij hebt waarvan je weet dat je die makkelijk had kunnen winnen
.

Verwijderd
Ja, maar, ik bedoel: AAAAHAAAAAAAHHHAAAA !Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 21:52:
Dirk 1 woord: Hotkeys
Of: ik ga dan maar eens al die tijd steken in het kennen van de hotkeys
Verwijderd
Je hoeft maar 1 keer te kijken in een battle naar de hotkeys en je weet het waarschijnlijk voor de rest van het potje wel. En de meeste zijn erg voor de hand liggend.Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 22:24:
[...]
Ja, maar, ik bedoel: AAAAHAAAAAAAHHHAAAA !
Of: ik ga dan maar eens al die tijd steken in het kennen van de hotkeys
Verwijderd
Je moet gewoon altijd je linkerhand op je keyboard hebben liggen, het is echt very simpel hoor
. Gewoon aanleren om ALTIJD hotkeys te gebruiken, zelfs in het begin als je peons maakt, dan went het snel genoeg.
Hallo mensen. Mijn ping is speelbaar voor wc3 dus ik zal jullie daar vast wel weer eens tegenkomen.
Voor de oude bekenden -> account: Hitmanus
Deze is alleen helemaal gereset
Vet, hoe doe je datHitmanWVU schreef op 27 January 2003 @ 22:33:
Hallo mensen. Mijn ping is speelbaar voor wc3 dus ik zal jullie daar vast wel weer eens tegenkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Apocrypha op 27-01-2003 22:35 ]
Verwijderd
Hmmz, moest net ineens uit de Aeon-game stappen vanwege druk van bovenaf
. Morgen beter hoop ik.

Hoelang is dat dan? I wil namelijk best wel een nieuwe start maken met mijn eerste account: Apocrypha
[ Voor 22% gewijzigd door Apocrypha op 27-01-2003 22:59 ]
3 Maanden volgens mijApocrypha schreef op 27 January 2003 @ 22:58:
[...]
Hoelang is dat dan? I wil namelijk best wel een nieuwe start maken met mijn eerste account: Apocrypha
Komt sauron dan ook weer spelen? 
En dirk wtf! Hoe kun je nou zonder hotkey spelen
* Shade probeert in te beelden
[ Voor 6% gewijzigd door Shade op 27-01-2003 23:21 ]
Verwijderd
Kwestie van extreem stressen, snelle vingers en heel moe worden als je verliest omdat je teveel moet microënShade schreef op 27 januari 2003 @ 23:20:
Hehe zijn account was ook verlopen en toen is die naam ingepikt door een anderShade schreef op 27 januari 2003 @ 23:20:
Sorry dat ik jullie teleur moet stellen, maar me scanner is zo brak dat hij gewoon niks scant. Alles gaat ook mis 
Vandaag met Dark[Crash] account me eerste solo game gespeeld....en verloren
was Random (UD, ik) tegen UD. Hij ging echt masses ghouls. Ok, ging goed, ik 2 keer zijn exp gekilled met death & decay, en ondertussen maak ik 18 gargs omdat ik zie dat ie helemaal geen air heeft. Komt ie me basis aanvallen (verwacht ik ook, wil hem daar rapen met de gargs (3/1), en wat een fucking teringzooi! D'er gingen er maar een stuk of 5 ghouls dood???
Hoe slecht is de air vs ground damage wel niet van die beesten? Had ik beter frosties kunnen gaan
Naja. Op zich kan ik goed spelen, alleen solo heb ik nog nooit gedaan
was Random (UD, ik) tegen UD. Hij ging echt masses ghouls. Ok, ging goed, ik 2 keer zijn exp gekilled met death & decay, en ondertussen maak ik 18 gargs omdat ik zie dat ie helemaal geen air heeft. Komt ie me basis aanvallen (verwacht ik ook, wil hem daar rapen met de gargs (3/1), en wat een fucking teringzooi! D'er gingen er maar een stuk of 5 ghouls dood???
Hoe slecht is de air vs ground damage wel niet van die beesten? Had ik beter frosties kunnen gaan
dat zeggen ze allemaalDarkvater schreef op 27 januari 2003 @ 23:53:
Sorry dat ik jullie teleur moet stellen, maar me scanner is zo brak dat hij gewoon niks scant. Alles gaat ook mis

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 23:26:
[...]
Kwestie van extreem stressen, snelle vingers en heel moe worden als je verliest omdat je teveel moet microën
Ik hoop dan maar voor je dat je geen aanleg hebt voor RSI
mijn favoriete hotkeys zijn F1,C,F2,N,F1,C,F2,N op heroes 
alleen vervelend dat toen ik vandaag een DL ipv DK nam als eerste hero en vervolgens een paar keer ghouls healde met carrion swarm
alleen vervelend dat toen ik vandaag een DL ipv DK nam als eerste hero en vervolgens een paar keer ghouls healde met carrion swarm

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Stil jij, jij bent mijn b*tchGlorificationer schreef op 28 januari 2003 @ 02:20:
mijn favoriete hotkeys zijn F1,C,F2,N,F1,C,F2,N op heroes
Mjah ik gebruik eigenlijk ook vrijwel geen hotkeys ofzo
. Ik gebruik alleen hotkeys voor m'n gebouwen, maar als je mij vraagt wat de hotkey is voor Purge, ik heb geen flauw idee
. Misschien toch maar eens kijken is wel handig.
FF nog een anders vraagje, hoe selecteer jullie je groepen? Ik doe m'n TC/BM + Grunts op ctrl 2 en m'n FS + Casters/Kodo's op ctrl 3. Dat was het
. Dit ben ik nu gewend want ik merk het wel als ik meer dan 2 geselecteerde groepen heb, gaat het een stuk lastiger
.
FF nog een anders vraagje, hoe selecteer jullie je groepen? Ik doe m'n TC/BM + Grunts op ctrl 2 en m'n FS + Casters/Kodo's op ctrl 3. Dat was het
Ik doe per unit/'unitssoort' een aparte groep.
Dus voor Orc bijv.
1) 6 Grunts, 2 Tauren
2) 2 Kodo
3) Shamans
4) WD
Dan hoef je voor je bijv. statis trap: 4 --> T --> en neerpleuren die hap
Dus voor Orc bijv.
1) 6 Grunts, 2 Tauren
2) 2 Kodo
3) Shamans
4) WD
Dan hoef je voor je bijv. statis trap: 4 --> T --> en neerpleuren die hap
Verwijderd
1) hero
2) andere hero (als ik die heb)
3) legerpoppetjes
4) andere soort legerpoppetjes
Meestal waag ik me niet aan meer dan 2 verschillende roepen legerpoppetjes. Als ik natuurlijk meer dan 12 van 1 soort heb dan komen die ook onder 4.
2) andere hero (als ik die heb)
3) legerpoppetjes
4) andere soort legerpoppetjes
Meestal waag ik me niet aan meer dan 2 verschillende roepen legerpoppetjes. Als ik natuurlijk meer dan 12 van 1 soort heb dan komen die ook onder 4.
1) DH + 11 Archers
2) andere hero
3) huntresses + chimera's
4) spellcasters
natuurlijk wel als ik full tech level heb bereikt en het ook echt mogelijk is zo te bouwen. Anders gooi ik het meestal gewoon onder 1 groep en hou ik de spellcasters achter
2) andere hero
3) huntresses + chimera's
4) spellcasters
natuurlijk wel als ik full tech level heb bereikt en het ook echt mogelijk is zo te bouwen. Anders gooi ik het meestal gewoon onder 1 groep en hou ik de spellcasters achter
Deze plek is te koop.
Hero's onder 1,2 etc?
F1, F2, F3 geen optie?
F1, F2, F3 geen optie?
hitman \o/ /o/ \o\ welcome backHitmanWVU schreef op 27 januari 2003 @ 23:44:
[...]
Hehe zijn account was ook verlopen en toen is die naam ingepikt door een ander
Hero 1 op 1
hero 2 op 2
hero 3 op 3
units op 4
en units op 3 bij hero 3.
ik heb vaak ook een set hero op een bepaalde key, als ik een blademaster heb moet ik hem altijd op 1 zetten
Force of habit..
gebouwen zijn de hotkeys daarna en shades e.d ook.
Ik zit te denken om wat aanpassingen te maken zodat ik wat minder op de eerste 5 toetsen hoef te rammen =)
hero 2 op 2
hero 3 op 3
units op 4
ik heb vaak ook een set hero op een bepaalde key, als ik een blademaster heb moet ik hem altijd op 1 zetten
Ik zit te denken om wat aanpassingen te maken zodat ik wat minder op de eerste 5 toetsen hoef te rammen =)
Beter Triest en eerlijk dan een Trieste legenaar?
Hacks zuigen BTW
Maakt dus niet uit wat voor units je hebt (caster, ranged , melee), je flikkert ze dus allemaal in groep 3 en 4?Shade schreef op 28 januari 2003 @ 10:06:
Hero 1 op 1
hero 2 op 2
hero 3 op 3
units op 4
ik heb vaak ook een set hero op een bepaalde key, als ik een blademaster heb moet ik hem altijd op 1 zettenForce of habit..
[ Voor 1% gewijzigd door MrJ op 28-01-2003 10:32 . Reden: typo ]
Verwijderd
1) Hero 1 + groep 1
2) Hero 2 + groep 2
3) Hero 1
4) Hero 2
5) groep 2 (casters meestal)
als ik nog een 3e hero heb gooi ik die bij groep 1 meestal
Ik gebruik iig nooit F1 en F2... die kan ik in het heetst van de strijd toch niet vinden op m'n keyboard
2) Hero 2 + groep 2
3) Hero 1
4) Hero 2
5) groep 2 (casters meestal)
als ik nog een 3e hero heb gooi ik die bij groep 1 meestal
Ik gebruik iig nooit F1 en F2... die kan ik in het heetst van de strijd toch niet vinden op m'n keyboard
Jup en soms ook 5, dan schuift de rest wat door.
Kheb uiteraard wel bepaalde combos enzo, maar is niet zo interessant.
Wyverns doe ik vaak samen met m'n blademaster want die zet ik meestal snel op een enemy hero =p
Archmages gaan snel neer bijvoorbeeld ;]
Dus ik target ff die AM met mn wyverns en BM, en dan purge ik em=)
Kheb uiteraard wel bepaalde combos enzo, maar is niet zo interessant.
Wyverns doe ik vaak samen met m'n blademaster want die zet ik meestal snel op een enemy hero =p
Archmages gaan snel neer bijvoorbeeld ;]
Dus ik target ff die AM met mn wyverns en BM, en dan purge ik em=)
[ Voor 78% gewijzigd door Shade op 28-01-2003 10:43 ]
Ik doe ze ook onder 2 hotkeys. Zoveel units heb ik meestal niet en dan past 1 soort vaak makkelijk nog onder 1 hotkey. Ik heb volgens mij nooit echt melee, ranged en casters gehad (anders gaan casters gewoon onder ranged)MrJ schreef op 28 January 2003 @ 10:32:
[...]
Maakt dus niet uit wat voor units je hebt (caster, ranged , melee), je flikkert ze dus allemaal in groep 3 en 4?
F4 en F5 zijn de maphack keys
Ik heb trouwens:
1. Melee Hero + Melee Units
2. Ranged Hero + Ranged Units (of caster als ik geen ranged heb)
3. Catapults of 2e soort ranged units
9. Barracks
8. Caster Buildings
0. Upgrade building
7..... andere buildings (eg Slaughterhouse, beastiery, etc.)
En hoers doe ik vaak ook apart met F1, F2 omdat als ik dan een melee hero heb met melee units, dan blijft ie meestal achter hangen en dat is erg kut, ik wil hem gewoon vooraan
[ Voor 17% gewijzigd door Darkvater op 28-01-2003 11:39 ]
Verwijderd
Et tu, VaatwasserDarkvater schreef op 28 januari 2003 @ 11:38:
[...]
F4 en F5 zijn de maphack keys
En hoers doe ik vaak ook apart met F1, F2 omdat als ik dan een melee hero heb met melee units, dan blijft ie meestal achter hangen en dat is erg kut, ik wil hem gewoon vooraan
Maar idd die heroes zijn zo lomp af en toe

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 11:44 ]
Hehe, ik ben De M4p|-|4><0rZVerwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 11:43:
[...]
Et tu, Vaatwasser
Maar idd die heroes zijn zo lomp af en toe. TC steekt de kroon. Zo zijn er al vele (lompe) units van mij gesneuveld, doordat ze bleven haken tijdens de retreat. Ze hebben ook altijd de vervloekte neiging om achter elkaar te gaan lopen
. En dan staan ze ook nog stil terwijl ze wachten tot er weer plaats in de "rij" is.
In ieder geval, volgens mij moet je dan Fromation uitzetten (3e icoontje van achteren op de minimap, lijkt op die bowlingbaan-pinnetjes). Dan gaat iedereen zo snel als ze kunnen, en zullen niet wachten. Maar ja, je hebt gelijk, de pathing is niet echt ideaal bij WC3. Daarom zijn UD, HU zo kewl, lekkere kleine units
Ik heb juist liever alle hero's onder 1 groep, da's veel sneller om te microën, TAB ownage 
Ook kan je dan sneller de HP van je hero's in de gaten houden, verder is het gebruiken van spells op andere hero's zo veel makkelijker... Holy light op je AM bijvoorbeeld, gaat sneller als deze twee hero's in dezelfde groep zitten... Just my 2 cents
Ook kan je dan sneller de HP van je hero's in de gaten houden, verder is het gebruiken van spells op andere hero's zo veel makkelijker... Holy light op je AM bijvoorbeeld, gaat sneller als deze twee hero's in dezelfde groep zitten... Just my 2 cents
Verwijderd
Ligt ook wel een beetje aan de units in me leger.
Als ik alleen casters heb, dan gaat BM in groep één, FS in groep 2 (Met Witchdocs) en Shaman in Groep 3.
Als ik ook grunts gebruik, gaan de grunts bij de BM in groep 1, samen met soms de CT en de FS bij de casters in groep 2. Dan is een derde groep vaak niet nodig.
Wyverns gaan altijd in groep4; da's een trekje dat ik overgehouden heb aan de flying creatures in Sacrfiice
.
Als ik alleen casters heb, dan gaat BM in groep één, FS in groep 2 (Met Witchdocs) en Shaman in Groep 3.
Als ik ook grunts gebruik, gaan de grunts bij de BM in groep 1, samen met soms de CT en de FS bij de casters in groep 2. Dan is een derde groep vaak niet nodig.
Wyverns gaan altijd in groep4; da's een trekje dat ik overgehouden heb aan de flying creatures in Sacrfiice
je heros hebben een apart icoontje linksbovenPromWarMachine schreef op 28 January 2003 @ 11:55:
Ik heb juist liever alle hero's onder 1 groep, da's veel sneller om te microën, TAB ownage

Verwijderd
[hopeloos offtopic]Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 12:03:
Ligt ook wel een beetje aan de units in me leger.
Wyverns gaan altijd in groep4; da's een trekje dat ik overgehouden heb aan de flying creatures in Sacrfiice.
w00t flying creatures in sacrifice

[/hopeloos offtopic]
Dit topic is gesloten.