Logitech MOMO FORCE niet meer leverbaar?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 846 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01 12:48
Hi all,

Heb stuurtje sinds 2 weken in bestelling staan, maar naar het zich laat aanzien kan het ook wel helemaal over zijn.

Er is n.l. sprake van dat de MOMO Force niet loopt, en daarom niet meer leverbaar zal zijn; de MOMO Racing (goedkopere versie) zou het nieuwe model moeten worden.

Nagebeld bij internetwinkels (bijna allemaal), en geen van allen heeft hem op voorraad, en niemand weet wanneer ie weer geleverd wort.

Is hier iets van bekend bij iemand?

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15

-ET-

Phone Home

Probeer even een mailtje te doen naar logitech, kijken of zij je meer kunnen vertellen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, loop anders zo snel mogelijk grote zaken met een behoorlijke voorraad af, mediamarkt enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoiets gebeurde ook toen Logitech overging van de standaard blauwe MouseMan Optical naar de Dual optical, wellicht is dit dus het einde voor de Mono Force (deze was ook een tijdje terug bij de MyCom in de aanbieding, misschien was dat wel gewoon een uitverkoop van die stuurtjes in het magazijn en komen ze nu niet meer binnen).

Je kan idd nog even langs de MediaMarkt, maar ik denk dat je niet zoveel kans maakt.

edit:
De mono-Force staat iig. nog wel netjes op de Logitech site, en er staat netjes 'in stock' bij, ze komen dus waarschijnlijk nog wel binnen!

[ Voor 20% gewijzigd door Laurent op 21-01-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik weet dat ze bij Alternate nog zo'n Rode IMHO lelijke ferari look alike ding hebben, is waarschijnlijk die MOMO Force van logitech die jij bedoelt. Alleen deze staat in de zaak zelf als demo ding, waar iedereen dus met ze poten aan zit. Maybe dat je die kan kopen voor weinig, en heel misschien hebben ze er dus nog 1 op voorraad you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
maar niemand weet er dus iets vanaf dat het stuurtje uit de markt gehaald wordt?

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik kan me niet voorstellen dat die modellen er nu al uit zouden gaan... Zo lang zijn ze nog niet op de markt...

Zal wel gewoon een leveringsprobleem zijn... Hebben meer fabrikanten last van volgens mij (te weinig geproduceerd omdat ze dachten dat de vraag zou tegevallen, wat niet gebeurde ofzo)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

informatique heeft hem nog op voorraad hoor voor 125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Dat is de MOMO racing versie, en dat is een soort van "light-model". Gerucht is dat die de duurdere MOMO Force zou gaan vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

en funprice? daar staat ie wel op de site maar geen voorraadcheck online, 159 euro Wheel Logitech MoMo Force USB (niet de racing) neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Heb ik gebeld (in pricewatch 75% van de mogelijke leveranciers een belletje gegeven), maar de laatste was daar net verkocht. Geen idee wanneer ie weer binnen zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja zou best jammer zijn, was echt een top stuurtje, denk toch het beste stuurtje dat er voor een redelijk bedrag verkrijgbaar is (was ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Ik ben in het Bezit van de (goede en duurdere) RODE MOMO Force, en ik kan me niet voorstellen dat ze deze uit de schappen hebben gehaald want het is gewoon een meesterlijk goed stuur!!!
Ik zal eens kijken of ik hem nog ergens voor je kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Thx :*)

ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
Staan nog 2 dozen met de momo bij alternate, volgens een maat van mij die daar werkt...Was gister nog daar om 2 kabeltjes te halen en gelijk ff voor je gevraagd, was er toch ;) GoT-ers zijn vriendelijk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 07:46

LoCuTuS2000

Resistance is futile

De leverancier van MyCom krijgt ze in ieder geval niet meer, inmiddels is de nieuwe MOMO al wel beschikbaar, maar hij lijkt minder luxe dan die vorige. Vond het wel erg vreemd met dat stuur. De introductieprijs @ MyCom was iets van 550 gulden en hij is uit het assortiment gegaan met een verkoopprijs van 150 euro ofzo. Toch wel erg vreemd dat zo'n luxe stuurtje zo hard is gedaalt in prijs. In het begin verkochten ze dan ook voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Misschien verkoopt iemand hem op marktplaats.nl ofzo :?
Als je niets tegen 2e hands heb dan(wat ik me best kan voorstellen, nieuw is leuker) :? :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Dutch Discount, Xenon Webstore, Parts en Bytes hebben hem nog, bij alle bekendere en goedkopere winkels is ie weg :S, 153 euro bij de Dutch Discount!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Thx guys, ga ze morgen meteen ff bellen

Ondertussen contact gehad met Logitech. Na een telefoniste een derdegraads verhoor te hebben gegeven kwam eruit dat er alleen een leverprobleem is omdat er een nieuw model MOMO uitkomt MET MAC ondersteuning; dat zou verklaren waarom er nergens voorraad is en het allemaal zolang duurt.

Zij verzekerde me - maar het is verkiezingstijd, en mensen zeggen dan wel meer toe- dat de MOM er niet uit zou gaan, maar NAAST de MOMO racing gevoerd zou gaan worden.

let's hope so. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 21:06

Royale de Luxe

The limit is out there

Zou niet de eerste keer zijn dat Logitech niet kan bijbenen.

Herinner me dat bij hun eerste feedback stuurtje ik 3 maand heb gewacht op mijn bestelling.... heb nog steeds heimwee naar dat ding
Die duivelse Guillemot Force feedback is 8)7 . Je moet het stuur regelmatig demonteren omdat de schroef die het stuurtje vasthoudt aan het motorcompartiment gewoon loskomt.... |:(

Was al van plan om er een rode momo te bestellen... gelukkig want bij het lezen van de header van deze thread kreeg ik bijna een :'( .

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Hij is nog niet binnen he? ;)

Misschien halen ze de MOMO en de Racing MOMO door elkaar. Zat winkels die dat doen.

Dealer mailde nu dat MOMO 27-1 bij zijn leverancier is. duimen maar. Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er sinds de kerst ook 1 gekocht en bevalt me prima. Toen was ie ook al bijna nergens meer te krijgen. Van 1 winkel (volgens mij perfect systems) kreeg ik toen ook te horen dat er begin dit jaar een nieuwe uit zou komen. Maar hier zie ik ook nog niks van op de site van Logitech.

Ik hoop voor je dat je er nog snel aan 1 kan komen, want ze zijn echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Ja. Daar wordt ik niet blijer van... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Van mijn leverancier (McDos) heb ik gehoord dat de Momo Force niet meer komt, maar ik heb zelf toen de Momo Racing Force gekocht en moet zeggen dat hij prima bevalt, maar er niet zo heel mooi uit ziet.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
RAX Nederland meldde me vandaag ook dat de MOMO niet meer door zijn groothandel geleverd kan worden en dat het stuurtje eruit gaat.
Logitech gebeld, en zij weten van niets...
Ik vrees toch het ergste :'(

Even een spoedactie geplaatst, waaaronder alle relevante internet-toko's gebeld, en zelfs Amazon geprobeerd, maar die mogen het stuurtje niet verkopen buiten de U.S. Die hadden er overigens ook nog maar 5 op voorraad. Na veel bellen nog een stuurtje ergens in Leiden gevonden en meteen gekocht, tikje duurder dan op internet (30 euro), maar dat liever dan het gevoel te laat te zijn geweest. Maar dit zou zomaar een van de allerlaatsten kunnen zijn...

Toch vreemd dat de berichten elkaar tegenspreken, en dat ze nergens meer leverbaar zijn. Wel blij dat ik er nog één op de kop heb kunnen tikken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
damn, dat ik dit draadje vandaag pas onder ogen zie :|
ik heb 19 januarie een MOMO Force besteld bij Norrod... maar heb m nogsteeds niet binnen, ook meerdere keren gebeld, ook zij zeiden dat er leverings problemen waren, maar niet dat i eruit ging.. ze zullen wat voor me regelen zeiden ze... hopen dat ik anders wel de MOMO krijg.. ik moet die Racing niet met zn plastic pedalen :P
geef mij maar de rode met zn alu pedalen en kleppies :9

maarjah, ik ben toen ff gaan doorvragen bij een paar winkels in Den Haag...zeiden allemaal dat er nog 1 levering kwam en dat i er daarna uit ging..

maarjah, dan komt de vraag, hoe gaat die nieuwe worden? ook met leer? :9~ of crappy racing style?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Er komt op korte termijn geen nieuwe. DIt is het huidige topmodel. Net als 2 versies geleden ging de toen duurdere logitech er toen ook uit (ook een roofd stuurtje), en werd vervangen door een goedkoper type, die nu overgens geloof ik voor 60 euro te koop is.

Ben wel blij dat ik er snel een heb kunnen regelen; hij is echt cool. Niet dat je daar blijer van wordt... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

en het frusterende is dat hij in de VS volop leverbaar is, en nog veel goedkoper ook:

http://www.compgeeks.com/details.asp?invtid=MOMOFRC-USB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
En nog erger: ze mogen niet buiten US leveren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Oh ja: en er komt ±60 USD bij aan verzendkosten... (USPS airmail is de goedkoopste mogelijkheid). }) Dus zo voordelig is het ook weer niet.
Heeft iemand nog een vriendje in de states? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ja dat is dus het frusterende, maar erger nog hij werkt op 110 volt en er zit een Amerikaanse stekker op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Maar wat zal dan het nieuwe top model worden denken jullie?
zijn er al speculaties van? Zal deze net als de MOMO Force helemaal de bomb worden? met leer enzo?

ik ben zelf nu zo gefrustreerd dat ik nog op internet wat 2e hands dingen zoek, maar anders maar een Racing ga halen.. heb ik trouwens wel een pookje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb er ook maar eentje 2dehands geregeld voor 100 euro. Bij de mediamarkt lag ie gister nog voor 199 euro, niet echt een optie dus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
WAAR heb je hem geregeld? Bij Tweakers of marktplaats of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

via tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik schop deze even met wat goed nieuws over de Logitech MOMO force:
Bij Office Center liggen ze nu voor 75 euro ex btw NIEUW in de uitverkoop. Heb er zelf een gehaald in Eindhoven en die hadden er nog een stapel staan. Enige nadeel misschien: je hebt wel een Office Centre pas nodig om daar te kunnen kopen...

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00005QZVC.01.LZZZZZZZ.jpg

Die dus.

[ Voor 30% gewijzigd door GA!S op 14-02-2003 03:49 ]

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet iets voor ons regelen :D
Woon wel vlak bij Eindhoven, maar heb niet zo'n pas, maar wil er wel graag een, want leer voelt en speelt toch wel wat anders als plastic.
Kortom, als je er eentje voor me te pakken kan krijgen mail me dan ff op ispierings AT home.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
  • Laatst online: 14-09 12:38
pfffffff. Ik zou em krijgen van mijn vriendin voor mijn bul over twee weken (na de plechtige belofte dat ik ook nog wat tijd aan haar zou besteden :+

Maar na het lezen van deze draad werd ik toch wat ongerust!!!

FF Funprice gebeld hier in Groningen en... Ze hadden er nog 1!!!!! _/-\o_

Gelijk gereserveerd, als ik uit m'n werk kom meteen halen.
Pfew, that was a close call!!!

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 22:28

-Sander-

///M Powerrrrrr

VincentH schreef op 14 februari 2003 @ 15:48:
pfffffff. Ik zou em krijgen van mijn vriendin voor mijn bul over twee weken (na de plechtige belofte dat ik ook nog wat tijd aan haar zou besteden :+

Maar na het lezen van deze draad werd ik toch wat ongerust!!!

FF Funprice gebeld hier in Groningen en... Ze hadden er nog 1!!!!! _/-\o_

Gelijk gereserveerd, als ik uit m'n werk kom meteen halen.
Pfew, that was a close call!!!
Bij Update Computers kunnen ze ook gewoon besteld worden hoor!
En ligt er meestal ook wel een aantal op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
ispierings:
Kun je niet iets voor ons regelen :D
[..]
Kortom, als je er eentje voor me te pakken kan krijgen mail me dan ff... :)
Ik heb ook wel interesse (ruik ik hier animo? :P ). Als je iets kan regelen graag!! Mijn mail vind je in mijn profile.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 06-08 09:29
MM had id ook nog 1 liggen in Groningen, maar 199 Euro is wel erg veel. IK heb ook effe bij Update gekeken, maar daar staat hij niet meer op de prijslijst. Soms lijkt hij wel op een prijslijst te staan, echter gaat het dan vaak om de MOMO Racing Force en niet om de MOMO Force. Ik zit zelf nog te twijfelen tussen beide. Is de MOMO Force echt een stuk beter ?

Bij Completer staat ie ook nog online.

[ Voor 39% gewijzigd door VTec op 14-02-2003 16:30 ]

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
Ik heb de mijne binnen!!! :9
Bij Mediamarkt in Groningen was er gister (vrijdag) om 17:00u nog eentje voor 169 euro.
Dat wou ik nog even melden voor de zoekende tweakers. O-)
Succes!

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Logitech MOMO Racing Force Prijs: € 123,- @ Xenon Webstore

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Macabre schreef op 15 februari 2003 @ 11:16:
Logitech MOMO Racing Force Prijs: € 123,- @ Xenon Webstore
En juist die word niet bedoeld. Het gaat om het topmodel en niet de cheapo racing. Hoop wel dat er een echt fatsoenlijke vervanger komt. Ennuh GA!S mocht je iets kunnen betekenen voor deze tweaker uit omgeving eindhoven dan ook graag. Maybe mini inkoop aktie.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Logitech blijft vooralsnog beweren dat de MOMO force er niet uit gaat. En dat terwijl alle magazijnen in nederland leeg zijn... Vreemd. Misschien is er nog een heel klein kansje dat ie nog komt.
Als ik er al niet een geregeld zou hebben zou ik via e-bay of computergeek of zo alsnog zo'n ding proberen te regelen. Inlcusief berzendkosten kom je dan op ongeveer 1230 euro, en dat is nog steeds strak. Maar ik had er al één.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scipionyx schreef op 14 februari 2003 @ 16:02:
[...]

Ik heb ook wel interesse (ruik ik hier animo? :P ). Als je iets kan regelen graag!! Mijn mail vind je in mijn profile.
Ik wil best wel helpen met zo'n mini ia, maar heb helaas dus zo'n pas niet :(
Als iemand die heeft, dan is het probleem vrijwel opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

GA!S schreef op 14 February 2003 @ 03:42:
Ik schop deze even met wat goed nieuws over de Logitech MOMO force:
Bij Office Center liggen ze nu voor 75 euro ex btw NIEUW in de uitverkoop. Heb er zelf een gehaald in Eindhoven en die hadden er nog een stapel staan. Enige nadeel misschien: je hebt wel een Office Centre pas nodig om daar te kunnen kopen...

[afbeelding]

Die dus.
Men! :D

zou ik die jou verkocht hebben? :D

ik koop er ook 1, w8 tot ie nog net iets goedkoper is ;)

edit:
helaas mag ik als werknemer niet meer dan 1 van alles kopen, iig geen doorverkoop oid :(

[ Voor 8% gewijzigd door Rebels op 16-02-2003 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

ff een beetje een of topic vraagje. Is de FF aandrijving bij dit stuurtje met tandwielen of met V-snaren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 00:47:

Ik wil best wel helpen met zo'n mini ia, maar heb helaas dus zo'n pas niet :(
Als iemand die heeft, dan is het probleem vrijwel opgelost :)
Wat is de URL van dat desbetreffende bedrijf?
iig niet: - http://www.office-center.nl en ook niet
- http://www.officecenter.nl

Ik wou gister namelijk een mailtje sturen met de vraag of ze geen uitzondering willen maken als we er zeg maar.. 5? kopen? :P

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
De FF is met tandwielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scipionyx schreef op 16 February 2003 @ 11:54:
[...]

Wat is de URL van dat desbetreffende bedrijf?
iig niet: - http://www.office-center.nl en ook niet
- http://www.officecenter.nl

Ik wou gister namelijk een mailtje sturen met de vraag of ze geen uitzondering willen maken als we er zeg maar.. 5? kopen? :P
- Geen idee

- Volgens mij moet zelfs 10 nog wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enorm voor de hand liggend als je wat kennis hebt van de engelse taal :P

http://www.officecentre.nl/

Vraagje voor de officecentre kenner, m'n pa heeft ook zo'n pasje, hebben ze die ook hier bij de office centre hier in de buurt (Rotterdam-delft)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Damn, ik had m dus bijna :P

Moet ik vast een mailtje sturen of wachten we totdat iemand met een zo'n pasje gaat zwaaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Reken niet op mij, het duurt nog wel even voordat ik weer in de buurt van een Office Centre kom. Ik vrees dat het dan al weer te laat is.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben ook al een tijd naar dat stuurtje aan het zoeken, helaas zonder succes. Maar toen dat stuurtje uitkwam heb ik ergens gelezen dat het om een limited edition ging. Misschien was dat dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Zag het laatst nog bij Office Centre Son (Eindhoven) in het "laatste artikelen, moet weg"-vak.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Ik wil er nog wel een, dus "count me in" bij een eventuele actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Ok, wat gaan we nou doen?
Zal ik officecentre mailen met de vraag of er bij >5 stux gekocht kan worden zonder pas? Alhoewel ik betwijfel of dat wel kan.. Maar ja, niet geschoten is altijd mis toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kun je doen ja, hoewel als ik het topic bekijk er wel interesse is in een stuk of 8-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Inderdaad is de 'oude' momo een tijd niet leverbaar geweest, maar inmiddels is de opvolger (ook momo) er weer. En gewoon ook leverbaar.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bobsnl schreef op 18 februari 2003 @ 19:27:
Inderdaad is de 'oude' momo een tijd niet leverbaar geweest, maar inmiddels is de opvolger (ook momo) er weer. En gewoon ook leverbaar.
Een kunstof versie ja, maar alleen de oude heeft echt leer, en dat voelt en speelt totaal anders. Wat ik vooral fijn vind aan leer is dat het niet zo vlug zweterig wordt, en met plastic glij ik haast met mijn handen van het stuur. Maar dat is maybe een meer persoonlijke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
O MY *$!@#*!@ &$(!@)#

is dat ding nu toch weer WEL leverbaar?! :/
wtf, heb ik nu hier een Racing Force staan, _/-\o_ ook nix mis mee hoor daar niet van..

maar wat doe ze nou bij Logitech!?
ik vind dit echt kontje naaien van de bovenste plank.. mij wordt overal verteld dat i niet meer komt enz. en staat i bij de Office Centre, een kantoor spullen verkoper nog wel, voor 75 euro ex. btw. ... en dat met stapels?! dat maakt dus nog geen 100 euro..voor dat pracht ding.. terwijl ik voor die Racing van mij 125 heb neer gelegd...

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...

*jammerend geklaag* :/

maarjah, k heb al wel bijna 2 weken plezier van dit stuurtje, maakt veel goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ahum: de reden dat ie bij Office Centre in de uitverkoop staat is nou juist omdat ie uit de handel gaat. Dat ie er met stapels staat is omdat het een kantoor spullen verkoper is en dat ie daar voor 75 ex staat is omdat ze bij een kantoor spullen verkoper die pokke dingen natuurlijk aan de straatstenen niet kwijt raken! Alllemaal vrij logisch als je het mij vraagt :+

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
GA!S schreef op 18 februari 2003 @ 23:04:
Ahum: de reden dat ie bij Office Centre in de uitverkoop staat is nou juist omdat ie uit de handel gaat. Dat ie er met stapels staat is omdat het een kantoor spullen verkoper is en dat ie daar voor 75 ex staat is omdat ze bij een kantoor spullen verkoper die pokke dingen natuurlijk aan de straatstenen niet kwijt raken! Alllemaal vrij logisch als je het mij vraagt :+
ik vind het triest :(
had die dingen rond verdeeld over "gewone" winkels.. maarjah.. whatever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Yonni schreef op 18 februari 2003 @ 23:07:
[...]

ik vind het triest :(
had die dingen rond verdeeld over "gewone" winkels.. maarjah.. whatever :P
Die dingen liggen daar al jaren te verstoffen in het magazijn! Heeft weinig met "verdelen" over gewonen winkels te maken. Bij dat soort bedrijven blijven dat soort spullen nou eenmaal lang liggen en gaan ze er op het laatst tegen dumpprijzen uit.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
bobsnl schreef op 18 February 2003 @ 19:27:
Hi Bobsnl,

Waar heb jij je info vandaan?

Het is ongelofelijk vaag:
Gisteren wéér Logitech gebeld en gevraagd of het model eruit gaat. En wéér kreeg ik te horen dat dat niet zo was. IN het verleden heb ik wel eens iemand horen zeggen (staat ook bovenin dit topic) dat er een verbeterde versie van de MOMO -MAC compatible- zou komen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
De oude momo (de leren) is een speciale editie geweest die in beperkte oplage is gemaakt. De momo die er nu is, is dus in feite de gewone editie.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Dat is dus de "racing" geworden... Waarom beweert Logitech dan dat de MOMO naast de RACING gevoerd blijft worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er zijn toch twee MOMO's? De MOMO Racing en de MOMO Force. De Force is met een lederen stuurwiel en alu pedalen/lepels. De Racing heeft een rubber stuurwiel en kunststof pedalen/lepels. Volgens mij zie je de Racing nog genoeg liggen, de Force heb ik al in tijden niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Op de site van officecentre staat:
Voor meer informatie mail aan: vacature-ad-officecentre.nl
(uitsluitend voor informatie over werken bij Office Centre).
Ik mailde gister dus naar info-ad-officecentre.nl (zal vast wel bestaan) maar krijg mijn mailtje weer terug.. :/ :(

Vandaag:
Ok, ik mail dus of ze ook een ander email-adres hebben voor meer info.
Nee,

Office Centre is niet te benaderen middels E mail, voor vragen verwijs
ik u
graag door naar de, voor u, dichtstbijzijnde vestiging.

Met vriendelijke groet,

Commercieel Secretariaat
:(

En nu..? Ik wil wel graag zo'n stuurtje hebben :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Scipionyx op 19-02-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nu iemand mailt met een pas naar ispierings AT home.nl dan zet ik wel een kleine ia op, en ik wil het geld dan desnoods ook nog wel voorschitene,
Dit moet ik dan wel binnen een aantal dagen weten want anders heb ik het te druk met mijn eigen inkoopaktie die nu al draait. Het is dat ik geen pas heb anders had ik er nu al 5 gehaald voor de geinteresseerde.

Dus wie o wie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Helaas heb ik geen pas.... Anders was ik al lang gegaan. Ik houd me aanbevolen om er een aan te schaffen. Zeker voor die 75 euro plus dat beetje btw.

*empty*

• ijzer7
Kom op tweakerboys and 0girls, niemand met een Office-center pas?

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb vandaag iemand gevraagd om bij officecentre te kijken die een pas had. Hij heeft zelf een momo force maar het schijnt dus dat het niet logitech momo force stuurtjes zijn. Hij heeft het na laten kijken. De enige logitech momo die ze hadden was de racing voor 120 euro. Die van 75 euro was volgens de verkoper en verkoopster zeker geen logitech.

*empty*

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

MR_VIPER schreef op 20 February 2003 @ 18:45:
Die van 75 euro was volgens de verkoper en verkoopster zeker geen logitech.
Moet ik de bon scannen en een foto maken....

de betaler vervuilt

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
collecters item zo langzamerhand ik had hem bij alternate een tijd geleden
ik heb officepas maar hier in dordrecht!!! zal morgen eens loeren daar

• Scipionyx
  • Niet online
Misschien dat ik morgen ff langs een Officecentre ga.. Dan vraag ik meteen of ze:
Scipionyx:
.... met de vraag of er bij >5 stux gekocht kan worden zonder pas? Alhoewel ik betwijfel of dat wel kan.. Maar ja, niet geschoten is altijd mis toch? ;)
Als ze nog hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Gisteren in Office Centre Leiden wezen kijken, en daar was ie uitverkocht. Ik heb nou wel een pasje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb direct contact met Hastec en zij zijn o.a. distribiteur van Logitech en de MOMO Force kunnen zijn niet meer bestellen bij Logitech, maw niet meer via hun leverbaar. Ik neem aan dat dit ook bij andere distribiteurs het geval is.

Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar het Office Center verhaal (of ie daar id te verkrijgen is), maw mocht iemand iets weten !!!

[ Voor 24% gewijzigd door VTec op 21-02-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Via google heb ik wel nuttige info gevonden.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Scipionyx schreef op 21 February 2003 @ 15:17:
Via google heb ik wel nuttige info gevonden.. :p
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Telefoonnummers e.d. zijn te vinden op die site:
- Groningen Office Centre Osloweg 33 9723 BG 050-3110707
- Hengelo Office Centre Granaatstraat 20 7554 TR 074-2504110
e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ach zo, ikke snappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
geen momo meer in dordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Er staan er nu nog 2 in Eindhoven. Althans, toen ik daar gisteravond om 8 uur wegging stonden ze er nog. Is een Office centre op terrein vlak bij Ikea. 75 euro ex. Niet te geloven!

Ik heb er gisteren 2 gehaald bij die toko (één voor ene vriend). Was wel een stukkie rijden vanuit Leiden, maar je moet er wat voor over hebben.

Half nederland zoekt ernaar, zij kunnen hem niet kwijt. Hij was afgeprijsd van 181 naar 91 naar 75 euro. "Omdat ie eruit gaat". Zouden de Logitech mensen het echt niet snappen, of lopen ze te jokken? :?

Overigens hoorde ik dat Office centre Nuth (waar ligt dat?) er nog 2-4 zou hebben staan.

[ Voor 46% gewijzigd door ijzer7 op 22-02-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Ik ben erg benieuwd of iemand hem nog heeft kunnen regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sup allz,

Yup einhoven had ze nog, niet slecht zo'n 75 euro (ex) aanbieding :-), leuk voor erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

offtopic:
Is een beetje show off you're officecentre pas aan het worden. Geloof dat de vraag was of ze nog te krijgen zijn en of dat er mensen in staat waren om andere tweakers aan zo een momo force te helpen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

ijzer7 schreef op 22 February 2003 @ 10:46:
Er staan er nu nog 2 in Eindhoven. Althans, toen ik daar gisteravond om 8 uur wegging stonden ze er nog. Is een Office centre op terrein vlak bij Ikea. 75 euro ex. Niet te geloven!

Ik heb er gisteren 2 gehaald bij die toko (één voor ene vriend). Was wel een stukkie rijden vanuit Leiden, maar je moet er wat voor over hebben.

Half nederland zoekt ernaar, zij kunnen hem niet kwijt. Hij was afgeprijsd van 181 naar 91 naar 75 euro. "Omdat ie eruit gaat". Zouden de Logitech mensen het echt niet snappen, of lopen ze te jokken? :?

Overigens hoorde ik dat Office centre Nuth (waar ligt dat?) er nog 2-4 zou hebben staan.
Hij gaat eruit, sterker nog z'n opvolger ligt in de vakken
Het is niet Logitech die bepaald dat ie zo goedkoop de deur uitmoet, maar Office Centre :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Rebels schreef op 23 February 2003 @ 09:26:
[...]

Hij gaat eruit, sterker nog z'n opvolger ligt in de vakken
Maar waar baseer je die info op, daar ben ik zo benieuwd naar.

[ Voor 18% gewijzigd door ijzer7 op 23-02-2003 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

ijzer7 schreef op 23 februari 2003 @ 09:52:
[...]

Maar waar baseer je die info op, daar ben ik zo benieuwd naar.
lees topic, ik werk er :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

MR_VIPER schreef op 23 February 2003 @ 09:09:
offtopic:
Is een beetje show off you're officecentre pas aan het worden. Geloof dat de vraag was of ze nog te krijgen zijn en of dat er mensen in staat waren om andere tweakers aan zo een momo force te helpen.
:?

Waar slaat deze opmerking op? "Show off you're office centre pas"??? Je bent echt wel HEEEEL triest als je daar ook maar enige status aan zou ontlenen. Ik kan me dan ook echt niet indenken dat ook maar enige reply hier tot doel zou hebben om met de pas te "pronken"....

Iemand is gewoon blij dat ie na een paar weken zoeken uiteindelijk toch nog zo'n ding heeft gevonden voor een ERG schappelijke prijs, dat ie dat hier meld in zijn eigen topic nota bene is toch echt HELEMAAL niets mis mee als je het mij vraagt.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe yup, als je daar je trots vandaan moet gaan halen kun je je beter gelijk verhangen LOL. Deez topic ging toch over waar ze te krijgen zijn, zodoende dat al meerdere mensen gemeld hebben dat ie nog bij officecenters in NL te verkrijgen zijn, voor een hele leuke prijs. Just 2 be of service maat. Trouwens officecenters doen volgens mij niet zo moeilijk over Kvk, als je een slecht kopietje meenemet of zo kun je best wel eens direct een passie van ze krijgen, altijd proberen waard......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
MR_VIPER schreef op 23 February 2003 @ 09:09:
offtopic:
Pasje is alleen handig. 'nuff said.
Rebels schreef op 23 February 2003 @ 09:57:
[...]

lees topic, ik werk er :X
Ok ok dude 8)7. Maar bij office centre kennen ze het beleid van Logitech niet toch? Alleen dat dit model eruit gaat. tis me nog steeds niet duidelijk of ze met eenzelfde stuur uitkomen die MAC geschikt zou zijn, en dat dat dan de nieuwe versie zou zijn. Nogmaals, Logitech ontkent dat de Momo eruit zou gaan (en ik heb ze al 5 keer gebeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik vraag me af of de mensen bij Logitech (die je aan de telefoon krijgt) wel up to date zijn qua informatie. Ook met de kwestie over de Z-680 bug krijg je iedere keer weer wat anders te horen. Wat ik al eerder zei: de MOMO is niet meer bij Logitech (in Europa) te bestellen door o.a. Hastec en dan mag je toch wel de conclusie trekken dat hij end of life is, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu volg ik dit draadje nu al een tijdje maar het is me een beetje onduidelijk geworden:

hoe staat de zaken ervoor ?

-is er een pasje beschikbaar?
-zijn er genoeg te krijgen?
-kan er zonder pasje gekocht worden?
-komt er een mini ia ?

ik ben zoals vele geen bezitter van zo'n pasje dus als er een mini ia komt dan heb ik wel interesse!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
MicNic:
nu volg ik dit draadje nu al een tijdje maar het is me een beetje onduidelijk geworden:

Dat weten we niet want:
- ze hebben geen emailadres waar je ze kunt bereiken (zie ook Scipionyx in "Logitech MOMO FORCE niet meer leverbaar?" )
- nog niemand heeft daadwerkelijk bij een vestiging gevraagd of het mogelijk is om zonder pasje te kopen.
-komt er een mini ia ?
Geen idee, we moeten eerst maar s uitvinden of er nog wel genoeg stuurtjes zijn en hoe we die dan moeten kopen (met/zonder pas?)

EDIT: voor de liefhebber een hi-res afbeelding: http://www.acesonline.nl/img/57785.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Scipionyx op 24-02-2003 11:56 . Reden: pic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 11:20:

hoe staat de zaken ervoor ?

-is er een pasje beschikbaar?
-zijn er genoeg te krijgen?
-komt er een mini ia ?

ik ben zoals vele geen bezitter van zo'n pasje dus als er een mini ia komt dan heb ik wel interesse!!!
Ok. Resumerend.

- Er zijn een klein aantal passen beschikbaar (zie hierboven).
-...maar nee, behalve in Office Centre Nuth zijn ze niet meer verkrijgbaar. Ik heb woensdag bij Officecentre Leiden voorraad laten checken, en alleen Eindhoven en nuth hadden hem nog (resp. 2 en 4) en dan is het feest denk ik over. ;(
- Er kan niet zonder pasje gekocht worden. Controle is streng. Zonder pas kom je de winkel niet in en zonder pas kun je niet afrekenen.
- Mini i-a. Don't know.

Alternatieven:
- Logitech verkoopt hem nog op zijn website, maar dan betaal je de hoofdprijs (199 euro).
- Computergeek in de states verkoopt hem voor ongeveer 80 dollar. komt wel ongeveer 60 dollar verzendkosten bij en je zult een trafo (110-volt stekker naar 220 volt stekker) moeten hebben om de voeding aan de lul te krijgen. Eventueel een andere hardwareboer in the U.S.
- Marktplaats, vraag en aanbod etc.

Correct me if I'm wrong.

Damn, wisten we dit maar eerder... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashdummy
  • Laatst online: 18-04-2024
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 15:34:
Enorm voor de hand liggend als je wat kennis hebt van de engelse taal :P

http://www.officecentre.nl/

Vraagje voor de officecentre kenner, m'n pa heeft ook zo'n pasje, hebben ze die ook hier bij de office centre hier in de buurt (Rotterdam-delft)?
Alle vestigingen van OC in NL
Die in Delft zit hier ...

Een bevriende GoT-ter heeft zo'n stuur en ik moet zeggen dat het echt een aanrader is.
Het mooiste wat je ermee kunt doen is toch wel het rijden van de Zone Industrielle van NFS 5 Porsche Unleashed. Met stuur rijd je dan bijna 3 seconden sneller dan met de pijltjestoetsen gemiddeld genomen dan. En het is echt een retemooie baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

LoCuTuS2000 schreef op 22 januari 2003 @ 13:37:
De introductieprijs @ MyCom was iets van 550 gulden en hij is uit het assortiment gegaan met een verkoopprijs van 150 euro ofzo.
Aaaargh! Dat stuurtje vind ik zo mooi maar was toen veels te duur, 150 euro had ik met plezier ervoor opgehoest...

Toch maar beter de aanbiedingen in de gaten houden :(

[Edit]
Oeps, dat was een super oud bericht, iets te impulsief gepost. Mijn excuses.

[ Voor 10% gewijzigd door Acolyte57 op 25-02-2003 00:48 ]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1 2 Laatste