New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Je kan idd nog even langs de MediaMarkt, maar ik denk dat je niet zoveel kans maakt.
De mono-Force staat iig. nog wel netjes op de Logitech site, en er staat netjes 'in stock' bij, ze komen dus waarschijnlijk nog wel binnen!
[ Voor 20% gewijzigd door Laurent op 21-01-2003 17:25 ]
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Zal wel gewoon een leveringsprobleem zijn... Hebben meer fabrikanten last van volgens mij (te weinig geproduceerd omdat ze dachten dat de vraag zou tegevallen, wat niet gebeurde ofzo)
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Ik zal eens kijken of ik hem nog ergens voor je kan vinden!
ben benieuwd.
Als je niets tegen 2e hands heb dan(wat ik me best kan voorstellen, nieuw is leuker)
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ondertussen contact gehad met Logitech. Na een telefoniste een derdegraads verhoor te hebben gegeven kwam eruit dat er alleen een leverprobleem is omdat er een nieuw model MOMO uitkomt MET MAC ondersteuning; dat zou verklaren waarom er nergens voorraad is en het allemaal zolang duurt.
Zij verzekerde me - maar het is verkiezingstijd, en mensen zeggen dan wel meer toe- dat de MOM er niet uit zou gaan, maar NAAST de MOMO racing gevoerd zou gaan worden.
let's hope so.
Herinner me dat bij hun eerste feedback stuurtje ik 3 maand heb gewacht op mijn bestelling.... heb nog steeds heimwee naar dat ding
Die duivelse Guillemot Force feedback is

Was al van plan om er een rode momo te bestellen... gelukkig want bij het lezen van de header van deze thread kreeg ik bijna een
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
Misschien halen ze de MOMO en de Racing MOMO door elkaar. Zat winkels die dat doen.
Dealer mailde nu dat MOMO 27-1 bij zijn leverancier is. duimen maar. Wordt vervolgd...
Verwijderd
Ik hoop voor je dat je er nog snel aan 1 kan komen, want ze zijn echt perfect.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Logitech gebeld, en zij weten van niets...
Ik vrees toch het ergste
Even een spoedactie geplaatst, waaaronder alle relevante internet-toko's gebeld, en zelfs Amazon geprobeerd, maar die mogen het stuurtje niet verkopen buiten de U.S. Die hadden er overigens ook nog maar 5 op voorraad. Na veel bellen nog een stuurtje ergens in Leiden gevonden en meteen gekocht, tikje duurder dan op internet (30 euro), maar dat liever dan het gevoel te laat te zijn geweest. Maar dit zou zomaar een van de allerlaatsten kunnen zijn...
Toch vreemd dat de berichten elkaar tegenspreken, en dat ze nergens meer leverbaar zijn. Wel blij dat ik er nog één op de kop heb kunnen tikken.
ik heb 19 januarie een MOMO Force besteld bij Norrod... maar heb m nogsteeds niet binnen, ook meerdere keren gebeld, ook zij zeiden dat er leverings problemen waren, maar niet dat i eruit ging.. ze zullen wat voor me regelen zeiden ze... hopen dat ik anders wel de MOMO krijg.. ik moet die Racing niet met zn plastic pedalen
geef mij maar de rode met zn alu pedalen en kleppies
maarjah, ik ben toen ff gaan doorvragen bij een paar winkels in Den Haag...zeiden allemaal dat er nog 1 levering kwam en dat i er daarna uit ging..
maarjah, dan komt de vraag, hoe gaat die nieuwe worden? ook met leer?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ben wel blij dat ik er snel een heb kunnen regelen; hij is echt cool. Niet dat je daar blijer van wordt...
http://www.compgeeks.com/details.asp?invtid=MOMOFRC-USB
Heeft iemand nog een vriendje in de states?
zijn er al speculaties van? Zal deze net als de MOMO Force helemaal de bomb worden? met leer enzo?
ik ben zelf nu zo gefrustreerd dat ik nog op internet wat 2e hands dingen zoek, maar anders maar een Racing ga halen.. heb ik trouwens wel een pookje
Bij Office Center liggen ze nu voor 75 euro ex btw NIEUW in de uitverkoop. Heb er zelf een gehaald in Eindhoven en die hadden er nog een stapel staan. Enige nadeel misschien: je hebt wel een Office Centre pas nodig om daar te kunnen kopen...

Die dus.
[ Voor 30% gewijzigd door GA!S op 14-02-2003 03:49 ]
de betaler vervuilt
Verwijderd
Woon wel vlak bij Eindhoven, maar heb niet zo'n pas, maar wil er wel graag een, want leer voelt en speelt toch wel wat anders als plastic.
Kortom, als je er eentje voor me te pakken kan krijgen mail me dan ff op ispierings AT home.nl
Maar na het lezen van deze draad werd ik toch wat ongerust!!!
FF Funprice gebeld hier in Groningen en... Ze hadden er nog 1!!!!!
Gelijk gereserveerd, als ik uit m'n werk kom meteen halen.
Pfew, that was a close call!!!
MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP
Bij Update Computers kunnen ze ook gewoon besteld worden hoor!VincentH schreef op 14 februari 2003 @ 15:48:
pfffffff. Ik zou em krijgen van mijn vriendin voor mijn bul over twee weken (na de plechtige belofte dat ik ook nog wat tijd aan haar zou besteden
Maar na het lezen van deze draad werd ik toch wat ongerust!!!
FF Funprice gebeld hier in Groningen en... Ze hadden er nog 1!!!!!
Gelijk gereserveerd, als ik uit m'n werk kom meteen halen.
Pfew, that was a close call!!!
En ligt er meestal ook wel een aantal op voorraad.
Ik heb ook wel interesse (ruik ik hier animo?ispierings:
Kun je niet iets voor ons regelen
[..]
Kortom, als je er eentje voor me te pakken kan krijgen mail me dan ff...
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Bij Completer staat ie ook nog online.
[ Voor 39% gewijzigd door VTec op 14-02-2003 16:30 ]
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Bij Mediamarkt in Groningen was er gister (vrijdag) om 17:00u nog eentje voor 169 euro.
Dat wou ik nog even melden voor de zoekende tweakers.

Succes!
MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP
..:: Specs ::..
En juist die word niet bedoeld. Het gaat om het topmodel en niet de cheapo racing. Hoop wel dat er een echt fatsoenlijke vervanger komt. Ennuh GA!S mocht je iets kunnen betekenen voor deze tweaker uit omgeving eindhoven dan ook graag. Maybe mini inkoop aktie.Macabre schreef op 15 februari 2003 @ 11:16:
Logitech MOMO Racing Force Prijs: € 123,- @ Xenon Webstore
*empty*
Als ik er al niet een geregeld zou hebben zou ik via e-bay of computergeek of zo alsnog zo'n ding proberen te regelen. Inlcusief berzendkosten kom je dan op ongeveer 1230 euro, en dat is nog steeds strak. Maar ik had er al één.

Verwijderd
Ik wil best wel helpen met zo'n mini ia, maar heb helaas dus zo'n pas nietScipionyx schreef op 14 februari 2003 @ 16:02:
[...]
Ik heb ook wel interesse (ruik ik hier animo?). Als je iets kan regelen graag!! Mijn mail vind je in mijn profile.
Als iemand die heeft, dan is het probleem vrijwel opgelost
Men!GA!S schreef op 14 February 2003 @ 03:42:
Ik schop deze even met wat goed nieuws over de Logitech MOMO force:
Bij Office Center liggen ze nu voor 75 euro ex btw NIEUW in de uitverkoop. Heb er zelf een gehaald in Eindhoven en die hadden er nog een stapel staan. Enige nadeel misschien: je hebt wel een Office Centre pas nodig om daar te kunnen kopen...
[afbeelding]
Die dus.
zou ik die jou verkocht hebben?
ik koop er ook 1, w8 tot ie nog net iets goedkoper is
helaas mag ik als werknemer niet meer dan 1 van alles kopen, iig geen doorverkoop oid
[ Voor 8% gewijzigd door Rebels op 16-02-2003 00:58 ]
Wat is de URL van dat desbetreffende bedrijf?Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 00:47:
Ik wil best wel helpen met zo'n mini ia, maar heb helaas dus zo'n pas niet
Als iemand die heeft, dan is het probleem vrijwel opgelost
iig niet: - http://www.office-center.nl en ook niet
- http://www.officecenter.nl
Ik wou gister namelijk een mailtje sturen met de vraag of ze geen uitzondering willen maken als we er zeg maar.. 5? kopen?
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Verwijderd
- Geen ideeScipionyx schreef op 16 February 2003 @ 11:54:
[...]
Wat is de URL van dat desbetreffende bedrijf?
iig niet: - http://www.office-center.nl en ook niet
- http://www.officecenter.nl
Ik wou gister namelijk een mailtje sturen met de vraag of ze geen uitzondering willen maken als we er zeg maar.. 5? kopen?
- Volgens mij moet zelfs 10 nog wel lukken
Verwijderd
http://www.officecentre.nl/
Vraagje voor de officecentre kenner, m'n pa heeft ook zo'n pasje, hebben ze die ook hier bij de office centre hier in de buurt (Rotterdam-delft)?
Moet ik vast een mailtje sturen of wachten we totdat iemand met een zo'n pasje gaat zwaaien?
de betaler vervuilt
Zal ik officecentre mailen met de vraag of er bij >5 stux gekocht kan worden zonder pas? Alhoewel ik betwijfel of dat wel kan.. Maar ja, niet geschoten is altijd mis toch?
Verwijderd
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
Een kunstof versie ja, maar alleen de oude heeft echt leer, en dat voelt en speelt totaal anders. Wat ik vooral fijn vind aan leer is dat het niet zo vlug zweterig wordt, en met plastic glij ik haast met mijn handen van het stuur. Maar dat is maybe een meer persoonlijke ervaring.bobsnl schreef op 18 februari 2003 @ 19:27:
Inderdaad is de 'oude' momo een tijd niet leverbaar geweest, maar inmiddels is de opvolger (ook momo) er weer. En gewoon ook leverbaar.
is dat ding nu toch weer WEL leverbaar?!

wtf, heb ik nu hier een Racing Force staan,
maar wat doe ze nou bij Logitech!?
ik vind dit echt kontje naaien van de bovenste plank.. mij wordt overal verteld dat i niet meer komt enz. en staat i bij de Office Centre, een kantoor spullen verkoper nog wel, voor 75 euro ex. btw. ... en dat met stapels?! dat maakt dus nog geen 100 euro..voor dat pracht ding.. terwijl ik voor die Racing van mij 125 heb neer gelegd...
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...
*jammerend geklaag*

maarjah, k heb al wel bijna 2 weken plezier van dit stuurtje, maakt veel goed
de betaler vervuilt
ik vind het triestGA!S schreef op 18 februari 2003 @ 23:04:
Ahum: de reden dat ie bij Office Centre in de uitverkoop staat is nou juist omdat ie uit de handel gaat. Dat ie er met stapels staat is omdat het een kantoor spullen verkoper is en dat ie daar voor 75 ex staat is omdat ze bij een kantoor spullen verkoper die pokke dingen natuurlijk aan de straatstenen niet kwijt raken! Alllemaal vrij logisch als je het mij vraagt
had die dingen rond verdeeld over "gewone" winkels.. maarjah.. whatever
Die dingen liggen daar al jaren te verstoffen in het magazijn! Heeft weinig met "verdelen" over gewonen winkels te maken. Bij dat soort bedrijven blijven dat soort spullen nou eenmaal lang liggen en gaan ze er op het laatst tegen dumpprijzen uit.Yonni schreef op 18 februari 2003 @ 23:07:
[...]
ik vind het triest
had die dingen rond verdeeld over "gewone" winkels.. maarjah.. whatever
de betaler vervuilt
Hi Bobsnl,bobsnl schreef op 18 February 2003 @ 19:27:
Inderdaad is de 'oude' momo een tijd niet leverbaar geweest, maar inmiddels is de opvolger (ook momo) er weer. En gewoon ook leverbaar.
Waar heb jij je info vandaan?
Het is ongelofelijk vaag:
Gisteren wéér Logitech gebeld en gevraagd of het model eruit gaat. En wéér kreeg ik te horen dat dat niet zo was. IN het verleden heb ik wel eens iemand horen zeggen (staat ook bovenin dit topic) dat er een verbeterde versie van de MOMO -MAC compatible- zou komen.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Ik mailde gister dus naar info-ad-officecentre.nl (zal vast wel bestaan) maar krijg mijn mailtje weer terug..Voor meer informatie mail aan: vacature-ad-officecentre.nl
(uitsluitend voor informatie over werken bij Office Centre).

Vandaag:
Ok, ik mail dus of ze ook een ander email-adres hebben voor meer info.
Nee,
Office Centre is niet te benaderen middels E mail, voor vragen verwijs
ik u
graag door naar de, voor u, dichtstbijzijnde vestiging.
Met vriendelijke groet,
Commercieel Secretariaat
En nu..? Ik wil wel graag zo'n stuurtje hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Scipionyx op 19-02-2003 14:48 ]
Verwijderd
Dit moet ik dan wel binnen een aantal dagen weten want anders heb ik het te druk met mijn eigen inkoopaktie die nu al draait. Het is dat ik geen pas heb anders had ik er nu al 5 gehaald voor de geinteresseerde.
Dus wie o wie
*empty*
*empty*
Moet ik de bon scannen en een foto maken....MR_VIPER schreef op 20 February 2003 @ 18:45:
Die van 75 euro was volgens de verkoper en verkoopster zeker geen logitech.
de betaler vervuilt
ik heb officepas maar hier in dordrecht!!! zal morgen eens loeren daar
Als ze nog hebben..Scipionyx:
.... met de vraag of er bij >5 stux gekocht kan worden zonder pas? Alhoewel ik betwijfel of dat wel kan.. Maar ja, niet geschoten is altijd mis toch?
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar het Office Center verhaal (of ie daar id te verkrijgen is), maw mocht iemand iets weten !!!
[ Voor 24% gewijzigd door VTec op 21-02-2003 12:39 ]
- Groningen Office Centre Osloweg 33 9723 BG 050-3110707
- Hengelo Office Centre Granaatstraat 20 7554 TR 074-2504110
e.d.
Ik heb er gisteren 2 gehaald bij die toko (één voor ene vriend). Was wel een stukkie rijden vanuit Leiden, maar je moet er wat voor over hebben.
Half nederland zoekt ernaar, zij kunnen hem niet kwijt. Hij was afgeprijsd van 181 naar 91 naar 75 euro. "Omdat ie eruit gaat". Zouden de Logitech mensen het echt niet snappen, of lopen ze te jokken?
Overigens hoorde ik dat Office centre Nuth (waar ligt dat?) er nog 2-4 zou hebben staan.
[ Voor 46% gewijzigd door ijzer7 op 22-02-2003 14:04 ]
Verwijderd
Yup einhoven had ze nog, niet slecht zo'n 75 euro (ex) aanbieding :-), leuk voor erbij
Is een beetje show off you're officecentre pas aan het worden. Geloof dat de vraag was of ze nog te krijgen zijn en of dat er mensen in staat waren om andere tweakers aan zo een momo force te helpen.
*empty*
Hij gaat eruit, sterker nog z'n opvolger ligt in de vakkenijzer7 schreef op 22 February 2003 @ 10:46:
Er staan er nu nog 2 in Eindhoven. Althans, toen ik daar gisteravond om 8 uur wegging stonden ze er nog. Is een Office centre op terrein vlak bij Ikea. 75 euro ex. Niet te geloven!
Ik heb er gisteren 2 gehaald bij die toko (één voor ene vriend). Was wel een stukkie rijden vanuit Leiden, maar je moet er wat voor over hebben.
Half nederland zoekt ernaar, zij kunnen hem niet kwijt. Hij was afgeprijsd van 181 naar 91 naar 75 euro. "Omdat ie eruit gaat". Zouden de Logitech mensen het echt niet snappen, of lopen ze te jokken?
Overigens hoorde ik dat Office centre Nuth (waar ligt dat?) er nog 2-4 zou hebben staan.
Het is niet Logitech die bepaald dat ie zo goedkoop de deur uitmoet, maar Office Centre
Maar waar baseer je die info op, daar ben ik zo benieuwd naar.Rebels schreef op 23 February 2003 @ 09:26:
[...]
Hij gaat eruit, sterker nog z'n opvolger ligt in de vakken
[ Voor 18% gewijzigd door ijzer7 op 23-02-2003 09:55 ]
lees topic, ik werk erijzer7 schreef op 23 februari 2003 @ 09:52:
[...]
Maar waar baseer je die info op, daar ben ik zo benieuwd naar.

MR_VIPER schreef op 23 February 2003 @ 09:09:
offtopic:
Is een beetje show off you're officecentre pas aan het worden. Geloof dat de vraag was of ze nog te krijgen zijn en of dat er mensen in staat waren om andere tweakers aan zo een momo force te helpen.
Waar slaat deze opmerking op? "Show off you're office centre pas"??? Je bent echt wel HEEEEL triest als je daar ook maar enige status aan zou ontlenen. Ik kan me dan ook echt niet indenken dat ook maar enige reply hier tot doel zou hebben om met de pas te "pronken"....
Iemand is gewoon blij dat ie na een paar weken zoeken uiteindelijk toch nog zo'n ding heeft gevonden voor een ERG schappelijke prijs, dat ie dat hier meld in zijn eigen topic nota bene is toch echt HELEMAAL niets mis mee als je het mij vraagt.
de betaler vervuilt
Verwijderd
Pasje is alleen handig. 'nuff said.MR_VIPER schreef op 23 February 2003 @ 09:09:
offtopic:
Ok ok dude

Verwijderd
hoe staat de zaken ervoor ?
-is er een pasje beschikbaar?
-zijn er genoeg te krijgen?
-kan er zonder pasje gekocht worden?
-komt er een mini ia ?
ik ben zoals vele geen bezitter van zo'n pasje dus als er een mini ia komt dan heb ik wel interesse!!!
Dat weten we niet want:MicNic:
nu volg ik dit draadje nu al een tijdje maar het is me een beetje onduidelijk geworden:
- ze hebben geen emailadres waar je ze kunt bereiken (zie ook Scipionyx in "Logitech MOMO FORCE niet meer leverbaar?" )
- nog niemand heeft daadwerkelijk bij een vestiging gevraagd of het mogelijk is om zonder pasje te kopen.
Geen idee, we moeten eerst maar s uitvinden of er nog wel genoeg stuurtjes zijn en hoe we die dan moeten kopen (met/zonder pas?)-komt er een mini ia ?
EDIT: voor de liefhebber een hi-res afbeelding: http://www.acesonline.nl/img/57785.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door Scipionyx op 24-02-2003 11:56 . Reden: pic ]
Ok. Resumerend.Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 11:20:
nu volg ik dit draadje nu al een tijdje maar het is me een beetje onduidelijk geworden:
hoe staat de zaken ervoor ?
-is er een pasje beschikbaar?
-zijn er genoeg te krijgen?
-komt er een mini ia ?
ik ben zoals vele geen bezitter van zo'n pasje dus als er een mini ia komt dan heb ik wel interesse!!!
- Er zijn een klein aantal passen beschikbaar (zie hierboven).
-...maar nee, behalve in Office Centre Nuth zijn ze niet meer verkrijgbaar. Ik heb woensdag bij Officecentre Leiden voorraad laten checken, en alleen Eindhoven en nuth hadden hem nog (resp. 2 en 4) en dan is het feest denk ik over.
- Er kan niet zonder pasje gekocht worden. Controle is streng. Zonder pas kom je de winkel niet in en zonder pas kun je niet afrekenen.
- Mini i-a. Don't know.
Alternatieven:
- Logitech verkoopt hem nog op zijn website, maar dan betaal je de hoofdprijs (199 euro).
- Computergeek in de states verkoopt hem voor ongeveer 80 dollar. komt wel ongeveer 60 dollar verzendkosten bij en je zult een trafo (110-volt stekker naar 220 volt stekker) moeten hebben om de voeding aan de lul te krijgen. Eventueel een andere hardwareboer in the U.S.
- Marktplaats, vraag en aanbod etc.
Correct me if I'm wrong.
Damn, wisten we dit maar eerder...
Alle vestigingen van OC in NLVerwijderd schreef op 16 February 2003 @ 15:34:
Enorm voor de hand liggend als je wat kennis hebt van de engelse taal
http://www.officecentre.nl/
Vraagje voor de officecentre kenner, m'n pa heeft ook zo'n pasje, hebben ze die ook hier bij de office centre hier in de buurt (Rotterdam-delft)?
Die in Delft zit hier ...
Een bevriende GoT-ter heeft zo'n stuur en ik moet zeggen dat het echt een aanrader is.
Het mooiste wat je ermee kunt doen is toch wel het rijden van de Zone Industrielle van NFS 5 Porsche Unleashed. Met stuur rijd je dan bijna 3 seconden sneller dan met de pijltjestoetsen gemiddeld genomen dan. En het is echt een retemooie baan.
Aaaargh! Dat stuurtje vind ik zo mooi maar was toen veels te duur, 150 euro had ik met plezier ervoor opgehoest...LoCuTuS2000 schreef op 22 januari 2003 @ 13:37:
De introductieprijs @ MyCom was iets van 550 gulden en hij is uit het assortiment gegaan met een verkoopprijs van 150 euro ofzo.
Toch maar beter de aanbiedingen in de gaten houden
[Edit]
Oeps, dat was een super oud bericht, iets te impulsief gepost. Mijn excuses.
[ Voor 10% gewijzigd door Acolyte57 op 25-02-2003 00:48 ]
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~